Jump to content

Sony PlayStation 3


mcde
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια επειδη ειδα να τρεχει το 360 σε hdtv και οχι σε οθονη υπολογιστη,μπορω να πω οτι αλλη μαγεια...19αρες ειχα παντα και τις ξερω αριστα...οσο το σκεφτομαι στην 19αρα μου ξενερωνω,η τηλεοραση ειναι αλλιως,δεν ηταν πολλων ιντσων αλλα ηταν μια χαρα σε σχεση με μια οθονη υπολογιστη.

 

Για μενα μονο σε 22" wide monitor θα γινοταν δουλεια

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Λέτε τελικά να βγει το ps3 στα 300$ με 400$ και να μην είναι το πανάκριβο σύστημα που έλεγεαν ποιο παλιά?...

 

With internet rumours running rife yesterday suggesting that the PS3 would hit stores with a price tag of around 300 of your greatest British Pounds, Sony CEO Howard Stringer has shed further light on the issue.

Speaking to FORTUNE magazine, Stringer disclosed that the company expects its next-gen console to touch down at somewhere between 300 and 400 USD when it launches next year.

 

He also confirmed that Sony will heavily subsidise the machine initially to ensure that the included Blu-Ray drive won't drive the machine out of most consumer's budgets, as had originally been feared - particularly on the back of Ken Kutaragi's troubling claims that the PS3 would be VERY EXPENSIVE. Oh yes.

 

Furthermore, Stringer made mention of a special bumper bundle of games, movies and other multimedia extravaganzii (which may or may not be a word we just made up) to showcase the machine's abilities.

Of course, any suggestion that Stringer made these comments on the day of the Xbox 360's launch to throw a fowl smelling turd in Microsoft's glistening celebratory pie is complete conjecture.

Φιλικά Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

ρεπαιδια εχω μια απορια.μαλλον δυο αποριες.

πρωτον, στο ps3 θα μπορουμε να προβαλουμε εικονες,video,να ακουμε mp3 κα οπως στο x-box?

δευτερον,ο επεξεργαστης του εχει μεγαλη διαφορα απο του x-box καθως και η καρτα γραφικων?

Link to comment
Share on other sites

Έχουν ανακοινωθεί release dates; Δεν το έχω ψάξει και πολύ (nintendo fan ;) ) αλλα δεν έω ακούσει κάτι. Αν ξέρετε πέιτε για όλες τις περιοχές (Ιαπωνία, Αμερική, Ευρώπη).
Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα!
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακριβείς ημερομηνίες.

 

Απο του χρόνου το καλοκαίρι μέχρι και τις αρχές του 2007 μπορεί να φανεί...

Φιλικά Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα το πάνε για Μάιο στην Ιαπωνία, Δεκέμβρη Αμερική, Μάρτιο Ευρώπη (ή κάπως έτσι). Πάντως μην σε πάρω και στο λαιμό μου :Ρ

 

Rumors είναι αυτά.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Αν περιμένεις HDTV στην Ελλάδα σε λογική τιμή, απλά σώθηκες...προσωπικά σκοπεύω να να πάρω το VGA adapter μαζί με το ΧΒΟΧ και να το βάζω σε οθόνη επάνω. Μακράν η καλύτερη (και πιο οικονομική) λύση κατά τη γνώμη μου.

 

Η καλύτερη όχι, η οικονομικότερη ναι. ;)

 

Παιδια επειδη ειδα να τρεχει το 360 σε hdtv και οχι σε οθονη υπολογιστη,μπορω να πω οτι αλλη μαγεια..

 

Ακριβώς. Πρέπει να το δεις για να καταλάβεις. ;) Και σε οθόνη PC μπορείς να έχεις HD ανάλυση και καλή ποιότητα, αλλά άλλο πράγμα να παίζεις σε HDTV 26+ ιντσών (όπου απολαμβάνεις widescreen και δεν τρως στη μάπα μαύρες ταινίες). Εκεί πραγματικά ζεις το παιχνίδι. Αν έχεις μάλιστα και καλό 5.1 ηχοσύστημα και γείτονες που δε γκρινιάζουν όταν ανεβάζεις την ένταση του ήχου, τότε μιλάμε για κόλαση... :) Θα παίζεις Call of Duty 2 φέτος τα χριστούγεννα και θα έχεις να αφηγείσαι στα εγγόνια σου ιστορίες από τις εμπειρίες σου στο μέτωπο... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα θα δούμε και τι μπορεί να κάνει ο CELL στην ιατρική ;) Δείτε το video,θα καταλάβετε πολλά για το ps3 από αυτό.

 

http://www.mc.com/cell/demo.cfm

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είμαι σίγουρος ότι θέλετε να το δείτε!! Δεν είναι το demo του MGS4...είναι η real time επίδειξη που κάνει ο kojima στο A development kit του Ps3,Με αγγλικούς υπότιτλους για να καταλαβαίνετε τι λέει,μια και είναι στα ιαπωνικά :p Varx εσένα ειδικά σε ενδιαφέρει,μετά θέλω και την γνώμη σου,για το όλο στήσιμο του game,εφέ ktlp.

 

http://files.filefront.com/MGS4_PS3_Devkit_Demo_Eng_subs/;4440530;;/fileinfo.html

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

MSG4

 

Eιλικρινα ειναι απο τις λιγες φορες που δεν ξερω απο που να αρχισω να αναφερομαι σε ενα ποστ...αυτα που ειδαν τα ματια μου με εκαναν απλα να ... :blink: ...αλλα μετα απο λιγο συνειδητοποιησα οτι οντως ειναι πραγματικοτητα και η εκφραση μου μετατραπηκε σε αυτην ... :w00t:

 

Αρχικα σκεφτηκα να απαντησω με ΠΜ στον φιλο arfi που θα ηθελε να ακουσει την αποψη μου,απλα μετα σκεφτηκα οτι ισως καποιοι να θελησουν να μαθουν καποια πραγματα παραπανω.

 

Θα προσπαθησω να αναφερθω οσο πιο περιεκτικα μπορω με τα σχολια μου για το συγκεκριμενο βιντεο,καθως δεν εχω τον χρονο να επεκταθω περαιτερω την δεδομενη στιγμη.

 

Διαπιστωσεις μου :

 

1. Τελικα το βιντεο που μας ειχαν παρουσιασει ειναι περα για περα αληθεια οτι τρεχει real-time πανω στο dev kit.

 

2.Το PS3 οντως ειναι μια πανισχυρη κονσολα και δεν μπορω να φανταστω τι παιχνιδια θα βγουν μερικα χρονια μετα την κυκλοφορια της..εν ετη 2008-9 που τοτε θα ξερουν αριστα την κονσολα...

 

3.Εμεινα αφωνος που ειδα να εφαρμοζονται για πρωτη φορα τοσες νεες τεχνικες για video games σε ενα μονο demo καθως οι περισσοτερες ηταν αποκλειστικες τεχνικες που χρησιμοποιησουν μονο στις ταινιες (με ειδικα εφε).

 

Καθησα και σημειωσα ποιες εφαρμοζονται (απο οσες ανεφεραν στο βιντεο,αν και δεν ηταν τοσο αναλυτικοι με τεχνικους ορους καθως η κοπελα που πηρε την συνεντευξη με τα βιας καταλαβαινε τι της εξηγουσαν και το μονο που εκανε ηταν να συμφωνει :lol: ) :

 

α.Facial Expression & Animation σε πραγματικο χρονο.

καθαρο προνομιο μονο των ταινιων καθως ειναι αδυνατο να τρεξει κατι τετοιο (με την λεπτομερεια που εχει ο Snake σε ολο του το προσωπο,με απιστευτα ρεαλιστικες ρυτιδες) σε πραγματικο χρονο με τα τωρινα δεδομενα σε καποια κονσολα ή υπολογιστη.

 

β.Hair with physics

 

γ.Real time shadows & self-shadowing (το καθε στοιχειο εχει την δικια του σκια αναλογα με τον υπαρχον φωτισμο και μεταβαλλεται αναλογα με την διαφοροποιηση των φωτεινων πηγων,οπως γινεται και στην πραγματικοτητα)

 

δ.Depth of field

κλασικη τεχνικη εδω και δεκαετιες στις ταινιες οπου δινουν το αναλογο αποτελεσμα εστιασης,αναλογως με τις απαιτησεις της σκηνης και του σκηνοθετη.

Ενδεικτικα,μια σκηνη αν χρειαζεται για παραδειγμα 10 δευτ. να γινει rendering σε εναν Η/Υ,εφαρμοζοντας στην ακριβως σκηνη το DοF τοτε ο χρονος του rendering αυτοματως δωδεκαπλασιαζεται (12x).

 

ε.Real time atmosheric effects

Το αποτελεσμα απλα μας αφηνει αφωνους,δεν θα επεκταθω κατα ΠΟΣΟ βαρια διαδικασια και απαιτητικη σε επεξεργαστικη ισχυ ειναι κατι τετοιο...και ολες τις αλλαγες τις καναν σε πραγματικο χρονο :w00t:

 

ζ.Normal mapping

η τεχνικη ειναι διασκορπη παντου,καθως βοηθησε πολυ να αυξηθει η λεπτομερεια των μοντελων τραγικα και ταυτοχρονα εξοικονομησε αρκετους πορους για να δωθει αλλου η λεπτομερεια κ η επεξ.ισχυς (bump mapping που ειναι παντου στο βιντεο).Για να μην παρεξηγηθω,ηδη χρησιμοποιειται με τεραστια επιτυχια σε παρα πολλα παιχνιδια.

 

4.Τα textures που ειδα απλα ειναι φανταστικα,κυριολεκτικα οτι καλυτερο εχω δει σε υλοποιηση απο κονσολα και το επιπεδο της λεπτομεριας τους συγκρινεται υπερανετα με τα textures που χρησιμοποιηουσαν σε 3d ταινιες πριν απο 4-5 χρονια.

 

5.Για τον αριθμο πολυγωνων δεν θελω να μιλησω,ειλικρινα ΔΕΝ πιστευαν τα αυτια μου οτι σοβαρολογουν (ενω αυτοι καναν πλακα κιολας μεταξυ τους!!) καθως ο αριθμος που φανταζομαι οτι υπαρχει σε μια σκηνη,μπορει καλλιστα να υπερβαινει τις 10 με 20 φορες απο οτι ενα τωρινο παιχνιδι,ακομα και αν λεγεται quake 4.

Για του λογου το αληθες...αν το μουστακι εχει τα ιδια πολυγωνα με τον στρατιωτη στο msg3 (ps2) τοτε τι αλλο να πω;;;!!! :!:

Αν και εχω τελειωσει το msg3 δεν μπορω να θυμηθω ακριβως τους στρατιωτες ,ωστε να υπολογισω στο περιπου απο ποσα πολυγωνα αποτελειται...πιστευω οτι ειναι πανω απο 1200+ καθως ειναι ενα ικανοποιητικο νουμερο.

 

Οσο για τα μαλλια....εκει ηταν που οντως καραφλιασα εγω ακουγωντας το...

Ο Snake εχει 60.000 τριχες στο κεφαλι του :!:

Οταν αναφερομαι οτι φτασαμε σε επιπεδο ταινιων δεν υπερβαλλω και καθολου καθως ειναι η μεγαλη αληθεια...για να το επιβεβαιωσω...

 

Στην ταινια Final Fantasy : The Spirits Within (2001) ,η κοπελα-πρωταγωνιστρια (δεν θυμαμαι το ονομα της) ειχε για μαλλια και αυτη 60.000 τριχες!!

 

Και για να κανω εναν επιλογο επειδη ηδη αναπτυχθηκα πολυ και θα μπορουσα παραπανω.

 

Μηπως παραβιαστηκαν στην Sony και πηδηξαν μια γενια κονσολας μπροστα; :lol:

Δεν περιμενα με τιποτα,εν ετη 2005 να βγαλει η Sony ή η οποιαδηποτε Sony μια τοσο πανισχυρη κονσολα (μιλαμε για τεραστια επεξεργαστικη ισχυς,οχι αστεια) η οποια να κανει πραγματικοτητα ακομα και τα πιο τρελα ονειρα των σχεδιαστων βιντεοπαιχνιδιων.

Ειλικρινα τωρα καταλαβαινω (αν και στην αρχη ειχα εντελως αντιθετη αποψη) γιατι η MS βιαζεται να προλαβει τον αγωνα σε αυτην την γενια και εβγαλε κονσολα με 3 επεξεργαστες...στην αρχη νομιζα οτι ξεκαθαρα οτι η MS κερδισε αυτην την μαχη....αλλα τελικα καταλαβα οτι ηδη ηξερε οτι πρεπει να βιαστει γιατι αλλιως θα ειναι πολυ αργα...

 

Επισης δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανουν τις απελπιδες προσπαθειες οι εταιριες να βγαλουν νεες κονσολες...για μενα το παιχνιδι εχει χαθει ηδη,πριν καν κυκλοφορησει καν η κονσολα.

 

Η διαφορα στην δυναμη ειναι απλα εξωφρενικη και αυτο φαινεται ξεκαθαρα...στα μεχρι τωρα βιντεοπαιχνιδια του 360 (χρησιμοποιω μετρο συγκρισης καθως ειναι οτι καλυτερο υπαρχει την δεδομενη στιγμη).

 

Επειδη ειδα καλα αρκετα απο τα παιχνιδια του 360 που θεωρουνται state of the art για την τωρα,δεν χρησιμοποιουν σχεδον καμια απο οσες τεχνικες ανεφερα πιο πανω που διαπιστωσα απο το μοναδικο βιντεο του msg4.

 

Θα το πω απλα και οποιος το καταλαβε καλως,αυτα τα παιχνιδια ειναι σχεδιασμενα με τις πατροπαραδοτες τεχνικες και μεθοδους με ολη την τωρινη τεχνολογια,αλλα κανενα απο αυτα δεν χρησιμοποιει ολες τις πρωτοποριακες μεθοδους (για τα βιντεοπαιχνιδια-μονο στις ταινιες εφαρμοζοντουσαν μεχρι στιγμης) που ειδα για πρωτη φορα να εφαρμοζονται στο mgs4 και πανω απο ολα σε πραγματικο χρονο!! :shifty:

 

 

3>>360 Γιατί η αλήθεια δεν μένει κρυφή για πολύ.. :cool:

Ποσο δικιο ειχες απο την αρχη φιλε μου...

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασες να αναφέρεις κάτι όμως και θα σε μαλώσω :p Ότι ο kojima είπε ότι είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο το game και ότι θα καλυτερέψουν κατά πολύ ακόμα τα γραφικά ;)

Είδες ποσο ενθουσιασμένοι ήταν ακόμα και οι προγραμματιστές που το έφτιαξαν,μονο και μονο από το πως μιλούσαν το καταλάβαινες.Εγώ το είχα πει,ο CELL κάνει την διαφορα αλλα δε θέλουν να με πιστέψουν...Φαντάσου μονο τι ειδικά Εφέ θα μπορούσες να φτιάξεις στο CELL (και όχι μονο),που η fixed GPU's ούτε να τα ονειρευτούν δε μπορούν.Aντε και σε 1-2 μηνάκια θα ξέρουμε τα πάντα για την κονσόλα,δεν είναι πολύς καιρός :)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

telika to kolovideo :P me ekane na frenarw tin agora tou XBOX360!!!!!!!!

apisteyto!

 

exw 2 erwtiseis....

 

1: ta PC pote 8a exoun ta grafika tou XBOX360?

2: ta PC pote 8a ftasoun ta grafika tou PS3 ???

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πω για το ps3 μονο για το xbox δε θα μιλήσω γιατί έχω ακόμα ενδοιασμούς για τις δυνατότητες του.

 

Τo ps3 έχει ένα τρομερό ατού..που δεν είναι άλλο από τον CELL,όσο περνάει ο καιρός τα γραφικά του ps3 θα καλυτερεύουν σημαντικά μια και οι προγραμματιστές θα μαθουν να αξιοποιούν καλύτερα τις δυνατότητες που έχει ο CELL στον τομέα των γραφικών (και όχι μονο).Τα special εφέ που μπορούν να δημιουργήσουν σε μια τέτοια flexible CPU-GPU όπως ο CELL,έχουν σαν περιορισμό μονο την φαντασία του προγραμματιστή,μέχρι ένα σημείο βεβαια έτσι?Όσο δηλαδή φτάνει η δύναμη του CELL που δεν είναι και λίγη!.

 

GPU's όπως η NV και η ATI έχουν συγκεκριμένα Fixed special εφε,και οι δυνατότητες τους είναι περιορισμένες από το hardware....Και μην ξεχνάμε ότι στο ps3 CELL και GPU δουλεύουν αμφίδρομα.Μια πιο απλή εξήγηση..είναι ότι λειτουργούν κυριολεκτικά σαν 1 τεραστια GPU.

 

Ο συνδυασμός αυτός CELL+GPU είναι που κάνει τα αλλα μηχανήματα να χλωμιάζουν.Μια και βασίζονται κατά κύριο λόγο μονο στην GPU για τα γραφικά τους PC/360.αυτή οι πρωτοπορία είναι που κάνει το Ps3 να αποστασιοποιείται από τα αλλα μηχανήματα και να είναι χρονια μπροστά...Και για να απαντήσω στη ερώτηση σου αν δεν γίνει κάτι δραματικό στον χορό τον pc δε βλέπω να φτάνουν τις δυνατότητες του ps3 ούτε σε 4 χρονια από τώρα.Πιστεύω ότι θα απαντήσει και ο Varx και μια που είναι και γνωστης του αντικειμενου θα με ενδιέφερε η γνώμη του.

 

Και :!: προσοχή :!: games όπως το MGs4 είναι 1hs γενιάς...καταλαβαίνετε ελπίζω τι σημαίνει αυτό!!Btw Είδε κανεις aliasing στο MgS4 η σε οποιοδήποτε άλλο Ps3 game ως τώρα? ;) μην μου πείτε τώρα για στατικές εικόνες :p Μια και o CELL έχει την δυνατότητα να επεξεργαστή και AA,με εκπληκτική πιστότητα .Να γιατί η SONY δεν χρειάστηκε Free ΑΑ,γιατί όχι μονο είναι "Free" αλλα δεν περιορίζεται από το hardware στο 4x max.

 

Και αυτό παιδάκια είναι μονο η αρχή,αρχίζει μια νέα εποχή gaming με το ps3...Και είναι τόσο απίστευτο,που και που το βλέπω,δεν το έχω χωνέψει ακόμα..

 

Και κάτι άλλο ότι βλέπετε στο Mgs4 demo είναι από A Dev kit.CELL 2.4ghz kai 2x 6800GF ultra,με κατακρεουργημένο bandwith (5gb VS 35gb)Καμια σχέση με Final dev kits...Ακόμα η SONY δεν τα έχει διανέμει στους developers..Αν θυμάμαι καλά θα το κάνει στο τέλος του χρόνου η αρχές του αλλου.Όταν το κάνει θα το μάθουμε.Όπως θα μάθουμε και τις πραγματικές δυνατότητες του μηχανήματος :) Είμαι σίγουρος ότι θα βγούν πολλοί να μιλήσουν!

 

Και ένα συνοπτικό αρθράκι σχετικά με το ps3 από wikipedia:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_3

 

Last Edit: by the way από ότι είδα το Ps3 έχει 3x 1GBit ethernet ports.Για Link με αλλα Ps3 η οποιαδήποτε άλλη συσκευή έχει CELL,με σκοπό να εκμεταλλευτή την επεξεργαστική ισχύ,πω πω....

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

fantasou sto mellon meta apo 3-4 xronia na bgainoun games me grafika MGS4 kai an sinde8oun me 3 PS3 na 3plasiazete i leptomeria tou!

 

na bgainoun diladi games , pou otan (dinamika) katalabenoun ta PS3 kai to game oti sindeonte 3 PS3 na allazoun ta setings tou paixnidiou kai triplasiazei tin leptomeria tou game kai genika ta grafika tou !!!! PW PW PW ! an estw 1 sta 100 mporei na ginei kati tetio , tote to PS3 8a einai i proti a8anati paixnidomixani!!!!!

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

fantasou sto mellon meta apo 3-4 xronia na bgainoun games me grafika MGS4 kai an sinde8oun me 3 PS3 na 3plasiazete i leptomeria tou!

 

na bgainoun diladi games , pou otan (dinamika) katalabenoun ta PS3 kai to game oti sindeonte 3 PS3 na allazoun ta setings tou paixnidiou kai triplasiazei tin leptomeria tou game kai genika ta grafika tou !!!! PW PW PW ! an estw 1 sta 100 mporei na ginei kati tetio , tote to PS3 8a einai i proti a8anati paixnidomixani!!!!!

 

Συγγνώμη ρε παιδιά δεν έχω καταφέρει ακόμα να ακολουθήσω τα links και να το διαπιστώσω μόνος μου, αλλά θα γίνεται το παραπάνω??????? :X :w00t: :w00t:

3 CELL μαζί??? Μιλάμε για πολύυυυ δύναμη!!!!!

Mobiles: Samsung Galaxy Nexus

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς αυτό που φαντάζομαι ναι.Είναι έτσι η κατασκευή του CELL που ακόμα και από το internet αν συνδεθείς με άλλους CELL μοιράζονται την εργασία.Το ps3 έχει 3 θύρες 1gbit για να συνδέσεις άλλο ps3 η οτιδήποτε άλλο μηχάνημα που έχει CELL,και πάλι με τον τρόπο αυτό μοιράζονται την εργασία.Λογικά με 3 θύρες συνδέεις απεριόριστα Ps3 αν έχεις τα φράγκα,Εγώ πάντως θα πάρω 2....Το αρχικό και ένα στην μέση την ζωής του περίπου.

 

Aυτή η φάση είναι πολύ καλή,για τους επαγγελματίες animators,modelers ktlp..είναι μια λύση που με 800E στο περίπου,φτιάχνεις ένα μηχάνημα που δεν το έπαιρνες ούτε με 2 μύρια.Και φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις οτιδήποτε πρόγραμμα τρέχει σε linux,και πιστεύω ότι μετά από αυτό θα βγούν εκδόσεις,του 3D studio MAx και άλλον προγραμμάτων ειδικά για το CELL.

 

Έχουμε να δούμε πολλά αυτήν την φορα.Αν δεν ήταν η Microsoft πάντως,τέτοιο μηχάνημα δεν θα το βλέπαμε,στην επομενη γενιά και αν...θα σας ενημερώνω εγώ για τυχόν νέα,μιας και ασχολούμαι μέρα νύχτα με το θέμα αυτό..

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Τι σας έχω τι σας έχω?Αποτελέσματα από test του CELL VS the GPu's ahhhh και τι αποτελέσματα e? Varx ρίξε και εδώ μια ματια.E ρε τι έχει να γίνει μόλις γίνουν τα αποκαλυπτήρια...Και καταλάβει ο κόσμος "τι" ήταν hype και τι όχι..

 

χωρίς optimisations.... :blink:

 

Recently I came across a link on http://www.gpgpu.org that I found interesting. It described a method of ray-tracing quaternion Julia fractals using the floating point power in graphics processing units (GPUs). The author of the GPU code , Keenan Crane, stated that “This kind of algorithm is pretty much ideal for the GPU - extremely high arithmetic intensity and almost zero bandwidth usage”. I thought it would be interesting to port this Nvidia CG code to the Cell processor, using the public SDK, and see how it performs given that it was ideal for a GPU. First we directly translated the CG code line for line to C + SPE intrinsics. All the CG code structures and data types were maintained. Then we wrote a CG framework to execute this shader for Cell that included a backend image compression and network delivery layer for the finished images. To our surprise, well not really, we found that using only 7 SPEs for rendering a 3.2 GHz Cell chip could out run an Nvidia 7800 GT OC (overclocked) card at this task by about 30%. We reserved one SPE for the image compression and delivery task. Furthermore the way CG structures it SIMD computation is inefficient as it causes large percentages of the code to execute in scalar mode. This is due to the way they structure their vector data, AOS vs SOA. By converting this CG shader from AOS to SOA form, SIMD utilization was much higher which resulted in Cell out performing the Nvidia 7800 by a factor of 5 - 6x using only 7 SPEs for rendering. Given that the Nvidia 7800 GT is listed as having 313 GFLOPs of computational power and seven 3.2 GHz SPEs only have 179.2 GFLOPs this seems impossible but then again maybe we should start reading more white papers and less marketing hype.................No I didn’t modify the code structure (removing branches, unrolling loops, etc) when porting it to Cell. Yes this could be done but I wanted to preserve the code structure so it would be a fair comparison and a simple conversion that any tool chain could achieve. Branch hints were added by the compiler and I didn’t add any __BUILTIN_EXPECTs to the code.

 

 

 

http://gametomorrow.com/blog/index.php/2005/11/30/gpus-vs-cell/

 

 

ΜΕ optimisations :w00t:

 

Hi, Barry.

 

The features you describe are pretty standard in a Ray-Casting implementation as yours. Danny's also had some of them (not the image compression, though - btw this idea of compressing the image before sending is really good). However, this works fine for terrains only, 2D and a half scenes. In any case, it is very impressive having this implementation running in real-time on only 2 Cells. Congratulations.

 

The GPU performance advantage over the CPU is unfortunately not real. I am only trying to bring this people here back to real life. The fact is that the parallel processing advantage of the Cell easily outperforms GPUs. The reasoning is simple, bare to the bones:

 

GPU: 24 pipelines at 0.5 GHz = 12 pixels/time

Cell: 36 SIMD ALUS at 3.2 GHz = 115.92 pixels/time

 

Where "time" is some unit of time (assumed the same in both cases, but the ALU in Cell I believe to be more efficient because of the high speed local memory of Cell). Thus, the Cell NOW can be about 10 times faster than the fastest GPU.

And this relationship will remain like that because Cell has the same scalability as a GPU.

 

If the Cell processor really takes off, which I think it will, we will soon see the death of the graphics cards and all this hype about GPUs. I will laugh a lot, because I knew this a long time a go. Cell is just THE processor I (and I believe everyone else) was waiting for.

 

Take care.

 

http://www-128.ibm.com/developerworks/forums/dw_thread.jsp?message=13762211&cat=46&thread=95809&treeDisplayType=threadmode1&forum=739#13762211

 

 

PS:Και οποιος έχει την εντύπωση ότι το ps3 δεν θα πουλήσει όσο το ps2....νομίζω ότι έχει δίκιο.Γιατί θα πουλήσει πολύ περισσότερο,μιαs και απευθύνεται σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.Αν πουλήσει και 150 μύρια μην παραξενευτείτε..

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Μετά τον επιστημονικό κλάδο ήρθε η ώρα να τον χρησιμοποιήσει και και ο στρατός,Κάτι θα ξέρουν παραπάνω τι λέτε?

 

Enhancing Current Defense Applications

 

Well-suited for image processing and other signal processing algorithms, the Cell BE processor is particularly good for handling many floating-point calculations such as physics computations, video rendering, large arrays and compute-intensive algorithms. The Cell BE processor improves certain algorithms previously limited by performance constraints. Some problems that require many processing elements may now fit on a single Cell chip.

 

With its high performance per watt, the Cell BE processor can address the portable, weight-sensitive and airborne applications (portable ultrasound, unmanned surveillance, military identification and targeting). Automatic target recognition (ATR), time-sensitive targeting, network-centric warfare, and real-time continual surveillance and reconnaissance (ISR) are all enhanced with the faster image processing the Cell BE processor delivers.

 

The ATR algorithm, used for classifying radar images (tank or track vehicle), includes as many as 140 different threat models running on a system with 64 processors. Other defense algorithms use up to 480 processors. The Cell BE processor can dramatically reduce the size of these systems by providing greater density. For network-centric warfare (NCW), the Cell BE processor offers accelerated delivery of time-critical information to the warfighter to enable accurate and timely decisions.

 

Algorithm expertise combined with system design experience is required to evaluate how appropriate the Cell BE processor is for an application. On a processor-by-processor basis, the Cell BE processor may run as much as ten times faster than existing processors, which can result in application deployment on smaller or larger systems with increased performance.

 

New Defense Applications Enabled

 

Cell BE processors have the potential to address high-resolution image and video transmission in security, surveillance and homeland security applications. The delivery of real-time information holds the promise of providing improved, split-second decision making. By processing the next-generation multimedia, media data and graphics with greater efficiency, the Cell BE processor could find applications in power- and weight-sensitive environments (defense and homeland security), high-performance applications (2D and real-time 3D), visualization and simulation, and new compute-intensive algorithms. Figure 3 shows the first blade product sporting the Cell BE processor.

 

The Cell architecture offers the embedded systems designer high controllability of its processor pipeline, memory I/O data bandwidth and cache hierarchy. The Cell BE processor runs on Linux. Mercury adds standards-based libraries data movement middleware, packaging, multiprocessor systems design, optimization, testing, and reliability analysis to transform the Cell BE processor into a high-performance processing engine for algorithm development and deployment in harsh environments

 

http://www.cotsjournalonline.com/home/article.php?id=100412&pg=1

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

An announcement from Sony Computer Entertainment of America says that Sony will be demonstrating their Playstation 3 in January.

 

The Consumer Electronics Show in Las Vegas will start in January and Sony will be demonstrating their Playstation 3 in an attempt to gain more sales.

 

Sony intends on making a grand display of their Playstation 3 by acquiring the central stand at the CES, a total of 12,000 sq ft.

 

Howard Stringer is said to be planning a public appearance during this unvieling as well.

 

http://www.betadot.com/sony-to-present-ps3-at-ces/2005-347/

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Lei oti i sony 8a kanei demonstration tis nea tis konsola sthn ek8esh :)

 

 

Καμια ημερομηνια κυκλοφοριας λεει κανεις ???

Current mobile devices : iPhone 6s Plus,iPad Air 2,Nexus 6
Link to comment
Share on other sites

Anoiksh 2006 peripou sta mesa gia iapwnia (basika otan exoun thn prwtoxronia nomizw oi iapwnes h kapoia allh giorth,den 8umame an einai mesa h arxes anoikshs..).Kai h sony sxediazei na kanei paromoio launch me thn MS,diladi mexri to kalokairi na exei paei pantou.Auta gnwrizw ws twra.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

αφού δεν θα παρω το 360 τωρα και θα θα το πάρω το πασχα, το ps3 θα ειναι στην ιαπωνια και θα ξερουμε εντυπωσεις, τιμες τα παντα.οπωτε μπορει να παρω το ps3:) :) :)
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...