Jump to content

Αδιαφορία για την προσφορά των υπηρεσιών προς τον πελάτη.


andreasomageiras
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα έσβησα γιατί ΔΕΝ αξίζει ούτε να ασχολούμαι πλέον μαζί σας. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021.

Κλήση από wind "για μία προσφορά σας καλέσαμε...." 

Εγώ - θα μου φέρει ο αι Βασίλης κεραία; δεν έχω σήμα εδώ και ένα χρόνο, η απάντηση του τεχνικού τμήματος ήταν "μήπως η συσκευή μου είναι παραεισαγωγή;" αγορασμένη από το δίκτυο της Wind. 

Όσο βρίσκομαι στο χωριό που κατοικώ πάει και έρχεται το σήμα, 3 προς 2, wind gr με Μόνο επειγ. Κλήσεις. 

Μόνο στον τόπο διαμονής όπου αλλού στην βόρειο Ελλάδα δε μου το κάνει αυτό. 

Η λύση που μου πρότεινε η ευγενική κυρία στο τηλέφωνο ήταν να μου δώσουν άλλη μια γραμμή σε προνομιακή τιμολόγηση, για μην έχω σήμα σε 3 συσκευές μάλλον. 

Το παράπονο μου δεν είναι ότι δεν έχω σήμα αλλά ότι δε τους νοιάζει. Ούτε που ασχολήθηκε κανείς τους τελευταίους μήνες που καλώ και αφήνω μηνύματα "θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας" το σύντομα είναι σε 3 μέρες έως ποτέ... 

Ως δια μαγείας μετά από αίτηση φορητότητας το πρόβλημα λύθηκε (;). 

ΑΦΉΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΉ ΜΟΥ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΦΟΡΗΤΌΤΗΤΑ σας βαρέθηκα. 

20 χρόνια πελάτης σας και το μόνο που μου λέτε "θα σας καλέσει σύντομα κάποιος αρμόδιος". 

Χόρτασα να περιμένω και να τραγουδάω 🎼🎵🎶Δεν έχω σήμα🎶🎵 και να κάνω το χορευτικό της Josefin... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Πώς λύθηκε το πρόβλημα;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, p_k said:

Πώς λύθηκε το πρόβλημα;

Σε κάποια τηλεφωνική επικοινωνία, από τις πολλές, μου λένε ότι πρέπει να ενεργοποιήσω το volte πως ότι θα κάνουν και αυτοί το ίδιο και ότι θα με καλέσουν ξανά για να δουν πως πάει (δεν κάλεσαν ποτέ) δε ξέρω αν η συσκευή μου υποστηρίζει volte Honor 8, εγώ δεν πείραξα τίποτα, από εκείνη την μέρα δεν έχω δει αποσύνδεση. 

Αν όντως ισχύει ότι κάτι κάναν και διορθώθηκε η κατάσταση, θα ήθελα να μάθω για ποιο λόγο με "τιμωρούν" τόσο καιρό; 

Φυσικά 4g ούτε λόγος. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...