Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με comressor ;)

 

ναι..... προφανως το αμαξι απο οι φενεται αμα δεν πατησω γκαζι και αφησω τον συμπλεκτη θα φυγει μονο τουτι ωραια τυφλα να εχουν τα αυτοματα........

δεν εχει τοσο μεγαλη συμπιεση για να μπορεσει να το κινησει προφανως εισαι στα ορια της συμπλεξης και δεν τον αφηνεις ολο κατω....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδεια το εσημερι πηγα για καφεδακι κ ειδα πανω απο 10 Gt

ρε σεις μπας και μενετε κορυδαλλο που μενω κι εγω? :)

 

σούπα έγινε πια! δε λέει !!!!

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με comressor ;)

 

Τι σημασία έχει αν το αυτοκίνητο έχει compressor ή turbo ή nitro; Μιλάμε για μια κατάσταση που το μοτέρ δουλεύει στο ΡΕΛΑΝΤΙ, δηλαδή 800-900 στροφές. Εκεί δε δουλεύει κανένας κομπρέσορας.

 

Όταν το έχεις στην εμπλοκή προφανώς και θα ξεκινήσει. Σε όλα τα αυτοκίνητα. Και φυσικά θα ξεκινήσει ευκολότερα αν έχεις μαζί σου τη δύναμη της βαρύτητας, δηλαδή αν είσαι σε κατηφόρα.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί δε δουλεύει κανένας κομπρέσορας.

Κάνεις λάθος. Ο κομπρέσορας δουλεύει παντού... Ακόμη και στο ρελαντί
Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος. Ο κομπρέσορας δουλεύει παντού... Ακόμη και στο ρελαντί

 

κανενας κομπρεσορας δεν δουλευει κατω απο τις 1000.........περιστροφη ασυχρονη κτλ....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

πειτε μου σας παρακαλω εσεις που το εχετε, καιει πολυ? η ισχυουν οσα λεει ο κατασκευαστης?

 

Αν πας χαλαρα μεχρι 3000-3500 στρ. το tripComputer γράφει γύρω στα 8 λτ/100 χλμ.

Με γκάζια ( 5000-6000 στρ) μπορεις να δεις και 13 λτ.

 

Μέση κατανάλωση 10,4 λτ/100 χλμ, σε σύνολο περιπου 1600 χλμ. με τα περισσότερα στην πόλη αλλά και με αρκετό γκάζι άμα υπάρχει ανοικτός δρόμος...

Link to comment
Share on other sites

Αν πας χαλαρα μεχρι 3000-3500 στρ. το tripComputer γράφει γύρω στα 8 λτ/100 χλμ.

Με γκάζια ( 5000-6000 στρ) μπορεις να δεις και 13 λτ.

 

Μέση κατανάλωση 10,4 λτ/100 χλμ, σε σύνολο περιπου 1600 χλμ. με τα περισσότερα στην πόλη αλλά και με αρκετό γκάζι άμα υπάρχει ανοικτός δρόμος...

 

Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Η στιγμιαία κατανάλωση βέβαια μπορεί να φτάσει και στο 99

 

Σχετικά με το εαν ξεκινά χωρις γκάζι:

ΝΑΙ ξεκινά αλλά με το συμπλέκτη σε εμπλοκή. Αν το δουλεύεις καλά μπορείς να ανέβεις και μικρες ανηφόρες (το έχω δοκιμάσει και γίνεται αρκεί να έχεις υπομονή).

 

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ το αυτοκίνητο είναι 14000αρι και μεχρι τις 1500 στροφές (όταν και εμπλέκεται το ηλεκτρονικό τουρμπο) συμπεριφέρεται παρόμοια με τα υπόλοιπα 1400αρια.

 

Η ροπή δεν υπάρχει στο ρελαντι. Βαλτε το αυτοκίνητό σας σε ευθεια, βάλτε πρώτη και αφήστε όλο το συμπλέκτη.

 

ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ

Link to comment
Share on other sites

δεν το εχω δοκιμασει στο gt αλλα στο corsa που ειχα χωρις να πατισω γκαζι απο σταση μονο με το ρελαντι ξεκινουσα και αλλαζα μεχρι και τριτη ολα χωρις γκαζι.δεν μου φαινετε παραξενο.το ειχα κανει απειρες φορες.το θεμα ειναι στον συμπλεκτη και στο ποδι σου να τον αφησεις σταδιακα.παντα σε ευθεια
Link to comment
Share on other sites

δεν το εχω δοκιμασει στο gt αλλα στο corsa που ειχα χωρις να πατισω γκαζι απο σταση μονο με το ρελαντι ξεκινουσα και αλλαζα μεχρι και τριτη ολα χωρις γκαζι.δεν μου φαινετε παραξενο.το ειχα κανει απειρες φορες.το θεμα ειναι στον συμπλεκτη και στο ποδι σου να τον αφησεις σταδιακα.παντα σε ευθεια

 

Το ίδιο γίνεται και στο GT, και μάλιστα και σε μικρες ανωφέρειες.

Επίσης με την όπισθεν, πάλι στο ρελαντί, ανεβαίνει και την ράμπα τού γκαράζ (μιλάω σοβαρα)

 

Μην το κάνετε όμως... στο σπίτι σας χωρίς επίβλεψη ειδικού γιατί μπορεί να βλάψετε την ... υγεία της μηχανής :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη αυτα με τα λιτρα ανα 100 χιλ ειναι θεωρητικα, ας μου πει καποιος, σας παρακαλω, με ποσα ευρω γεμιζεις και ποσα χιλιομετρα περιπου κανεις μεχρι να αδειασει? Σας παρακαλω μια απαντηση γιατι ειμαι λιγο αγχωμενος με αυτο το θεμα!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη αυτα με τα λιτρα ανα 100 χιλ ειναι θεωρητικα, ας μου πει καποιος, σας παρακαλω, με ποσα ευρω γεμιζεις και ποσα χιλιομετρα περιπου κανεις μεχρι να αδειασει? Σας παρακαλω μια απαντηση γιατι ειμαι λιγο αγχωμενος με αυτο το θεμα!

 

Εγω κανω κατα μεσο ορο γυρω στα 550-600 χιλιομετρα μεχρι να χρειαστει να γεμισω, ολα βεβαια εξαρτωνται απο το τροπο οδηγησης και την διαδρομη. Αλλο να κανεις αναβαση Πεντελης, αλλο να πηγαινεις στην δουλεια με χαλαρους ρυθμους. Εγω συνηθως κανω και απο τα δυο, αλλα πιο συχνα παω στην δουλεια...:shifty:

 

Το ντεποζιτο χωραει 55 λιτρα νομιζω. Οποτε αναλογα την τιμη βενζινης που θα βρεις, μπορεις να υπολογισεις ποσα θα δινεις.

Link to comment
Share on other sites

εμενα αφου το γεμισα και εκανα 180 χιλιομετρα μεσα στην πολη και αλλα 180 περιπου στην εθνικη ο δεικτης ειναι στο 1/2 τωρα.
Link to comment
Share on other sites

Aυτο αν ειναι ετσι παιδεια ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ οικονομικο. Καιει λιγοτερο και απο το δικο μου opel astra με τα 90 αλογακια!!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

περιστροφη ασυχρονη κτλ....:rolleyes:
Άρα δουλέυει, έρχεσαι στα λογια μου, για εξήγησε παραπάνω... Πάντως το έχω δοκιμάσει και ξεκινάει σε ευθεία και πάει σε ανηφόρα χωρίς να σβήσει. Αυτά στα λέω εμπειρικά γιατί τα έχω δοκιμάσει!
Link to comment
Share on other sites

το θεμα με το αν ξεκινα η οχι το αυτοκινητο με το ρελαντι μου ακουγετε πολυ χαζο.το κανουν αν οχι ολα τα περισσοτερα αυτοκινητα τι το συζηταμε???

 

ενα χαζο ακομα ειναι αυτο που επαθα εγω σημερα.πηγα να πακαρω και κατεβαζοντας τον καθρεφτη του οδηγου βλεπω οτι κατεβαινε και του συνοδηγου.αρχικα πιστεψα οτι ειχε προβλημα ο διακοπτης για τους καθρεφτες.αλλα σκεφτηκα να διαβασω το βιβλιαρακι των λειτουργιων και διαπιστωσα οτι αυτο το ρυθμιζεις εσυ!!!:O :lol:

Link to comment
Share on other sites

στο αμαξι αυτό από θέμα αξιοπιστίας σε τί ποσοστα παίζει??

Αξιζει να το φέρεις από Γερμανία μεταχείρα?

Τελικες?

Το καλό είναι αμα το κατεβάσεις από Γερμανία πληρώνεις χαμηλή φορολογία λόγο του κυβισμου΄...........

Link to comment
Share on other sites

Άρα δουλέυει, έρχεσαι στα λογια μου, για εξήγησε παραπάνω... Πάντως το έχω δοκιμάσει και ξεκινάει σε ευθεία και πάει σε ανηφόρα χωρίς να σβήσει. Αυτά στα λέω εμπειρικά γιατί τα έχω δοκιμάσει!

 

κατω απο τις 1000 με την καμια κανενα αμαξι δεν μπορει να πατησει με 800 900 στροφες....εσυ τ κανεις με την εμπλοκη και οχι αφηνωντας τον συμπλεκτη ολο κατω χωρις γκαζι χωρις τιποτα....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος. Ο κομπρέσορας δουλεύει παντού... Ακόμη και στο ρελαντί

 

Δε λέω άμα γυρνάει η φτερωτή του. Λέω αν σε αυτές τις στροφές προκαλεί την οποιαδήποτε υπερπλήρωση, δηλαδή αν κάνει διαφορά στην απόδοση. Σηκώνει πίεση στο ρελαντί; Όταν αφήνεις μόνο τον συμπλέκτη, το οργανάκι ανεβαίνει καθόλου;

 

Άμα αφήνεις προοδευτικά τον συμπλέκτη όλα τα αυτοκίνητα ξεκινάνε, και μετά εξαρτάται από τη ροπή που βγάζουν στο ρελαντί άμα μπορούν να συνεχίσουν σε επίπεδη ή ανηφορική κλίση κλπ.

Link to comment
Share on other sites

στο αμαξι αυτό από θέμα αξιοπιστίας σε τί ποσοστα παίζει??

Αξιζει να το φέρεις από Γερμανία μεταχείρα?

Τελικες?

Το καλό είναι αμα το κατεβάσεις από Γερμανία πληρώνεις χαμηλή φορολογία λόγο του κυβισμου΄...........

 

Φίλε μου μόνο αγορά από Γερμανία κάνει περίπου 19000, βάλε 800 την νταλίκα + πληρωμή του μεσολαβητή πάμε στα περίπου 20500. Τα υπόλοιπα είναι περιττά καθώς τελωνείο με 20% συντελεστή θα έχεις..3500 euro τελωνείο...άντε 3000 σου λέω εγώ...τι λες..συμφέρει????

 

Παρεπιπτόντως...έχω ανεβάσει στο Link:http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/16353/size/big/cat//perpage/24/sort/4/ppuser/71040 τον επίσημο κατάλογο με τα extra του GOLF GT Και τις τιμέςς τους... Βέβαια είναι περίπου 6μήνου ότι πρωτοβγήκε αλλά δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

 

Ξεκινάω γρήγορα με ένα προβληματισμό που έχω: Έχω βρει τρόπο να αλλάξω την εξωτερική εμφάνιση του GT σε GTI, δηλαδή ζάντες (17άρες), μάσκα (με κυψέλες), πλαινές φούστες, κόκκινα δισκόφρενα, ακόμα και σηματάκια εμπρός και πίσω. Δηλαδή εξωτερικά δεν θα ξεχωρίζει πλέον. Και όλα αυτά με ένα κόστος γύρω στα 250€!

 

Το σκέφτομαι, αλλά από την άλλη λέω να το κρατήσω όπως είναι, ώστε να έχει το δικό του χαρακτήρα και να ξεχωρίζει ότι είναι GT και όχι GTI.

 

Ακούω γνώμες!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

εγω πιστευω φιλε οτι το αμαξι εχει τον δικο του χαραχτηρα. Αλλωστε νομιζω οτι απο θεμα αισθητικης δεν υπολειπεται. Να μην ειχε ζαντες η λογοτυπα να σου ελεγα οκ. Ομως ειναι πιστευω ολοκληρωμενο και ομορφο. Αλλωστε να σου πω την αποψη μου (επειδη καποτε εμπενα κι εγω σ αυτο το τριπ) νομιζω οτι αν αρχιζεις να το γεμιζεις κινδυνευεις αντι για ομορφο να το κανεις κιτς

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

θα σου ελεγα λοιπον συνεχιζοντας, πως αντι να το αλλαξεις σε gti να βαλεις κατι που δεν εχει, οπως πχ πεταλιερες, μεταλικους υαλοκαθαριστιρες στο χρωμα του αμαξοματος
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...