Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το W είναι πρόγραμμα για την εκκίνηση κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σε βοηθά να εκκινήσεις ομαλότερα στο χιόνι μειώνοντας τη ροπή στους τροχούς.
GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ο θόρυβος είναι κάτι σχετικό κάνε ένα test drive και θα κρίνεις αν σου αρέσει ή οχι τώρα για το τιμόνι θεωρώ οτι είναι μεμονομένο περιστατικό.
Link to comment
Share on other sites

Κατι ασχετο...Ξερετε τι ακριβως κανει το κουμπι W στη κονσολα? Αυτο διπλα απτο ESP... Κατι για οικονομια καταλαβα? Περιοριζει την αποδοση στους 120?

Ειναι για το βρεγμενο? Help!

 

 

Περιορίζει την ροπή κατά την εκκίνηση για ολισθηρά οδοστρώματα (π.χ. πάγο κλπ) δεν είναι για οικονομία, δεν αγοράζεις αυτοκίνητο 170 ΗΡ (190+ σύμφωνα με το EVO) για να το "φιμώνεις" και να καίει λιγότερο !!!! :O

Link to comment
Share on other sites

@RallyeMan

Το κουμπάκι αυτό είναι για τα χιόνια ή για την περίπτωση που θα ψιλοκολλήσεις κάπου (σε λάσπη, σε άμμο κλπ.)

 

Το έχω χρησιμοποιήσει και η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ κάτω απο τον 1400 με τα 75 άλογα (ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται έχοντας συνηθίσει τα 170+).

Μάλιστα μου την έσπασε τόσο που στο καπάκι έβγαλα (για πρώτη φορά) το esp και έκανα κάποια γλιστριματάκια στο βρεγμένο.

 

@jonnylokis:

1) Κι εγώ έχω τρέλα με τη μουσική στο αυτοκίνητο. Στο gt έχω το rcd 300 με 10 ηχεία και ο ήχος είναι καλός χαμηλά αλλα όσο ανεβάζεις την ένταση τόσο απογοητεύεσαι. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με το rcd 500. Σκέψου μόνο οτι μιλάμε για δυο ηχοσυστήματα 4x20 και οχι 4x40 (όπως τα αξιοπρεπή aftermarket). Έχω αναφέρει κάποιες λύσεις σε προηγούμενα posts.

 

2) Σχετικά με το θόρυβο της μηχανής. Πριν αγοράσω το αυτοκίνητο είχα κι εγώ αυτό το φόβο. Όπως όμως έχω ξαναγράψει, πολλές φορές κλείνω τη μουσική για να ακούσω τους ήχους (στις επιταχύνσεις στις εκτονώσεις κ.α.)

 

3) Σχετικά με τα extra.

Αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο για 4-5 χρόνια βάλε ό,τι περισσότερο μπορείς (θα το χαίρεσαι αλλά όταν θα το πουλήσεις δύσκολα θα πιάσει τα χρήματά του)

Αν θα το κρατήσεις περισσότερο άσε κάποιον εξοπλισμό για αργότερα (με τον τρόπο αυτό θα ανανεώσεις το ενδιαφέρον σου για το αυτοκίνητο)

 

@ZILIA Καλοτάξιδο και πάλι. Περιμένουμε εντυπώσεις. Μη μας ξεχάσεις τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης δείτε και αυτό (αντί για RCD500)

 

http://www.xtremeaudio.gr/showprod.php?id=7924&scat=

 

Πλάκα κάνεις....

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο , σκεφτομαι να το κρατησω αρκετα χρονια (βεβαια τα ιδια ελεγα κ για το οπελ που εχω τωρα) , ομως καποια πραγματα δεν μπαινουν αργοτερα, οπως για παραδειγμα η ηλιοροφη, η τα δερματα (τουλαχιστον εγω επειδη εχω ακουσει πολλα για τα δερματα που βαζουν εξω και εδω θελω την γνωμη σας, εχω ακουσει για μη καλη εφαρμογη και τρυξιματα), δεν εμπιστευομαι περα του εργοστασιακου. Επισης καποια ηλεκτρονικα , ερχονται ετοιμα απο γερμανια, οποτε δεν γινετε να μπουν μετα. Οσο αφορα τον ηχο σκεφτομαι οτι μια καλη λυση ειναι να το παραγγειλω με οσο δυνατον χαμηλοτερο κοστος και μονο με τα βασικα και να βαλω κατι καλυτερο απο εξω. Ομως ετσι περα απο το γεγονος πως ξαναμπαινω στο τριπ αυτο ανεβαινει πολυ το κοστος και συγουρα χανω την ομορφια που δινει το ομοιομορφο ταμπλο και τα ενσωματομενα χειριστηρια στο τιμονι. Τι λετε κι εσεις ρε μαγκες? Οσο για τον θορυβο και την ανεση του αυτοκινητου θα ηθελα την αποψη σας καθοτι ειμαι τυπος που κανω συχνα ταξιδακια και μεγαλες αποστασεις (οποτε μετρανε πολυ η ανεση και η οικονομια στο καυσιμο). Επισης θελω την γνωμη σας για την ηλιοροφη. Τι γινετε με την στεγανοτητα? τον θορυβο? Επισης το τραβηγμα του σκιαδου μου φανηκε πολυ ψευτικο. Ευχαριστω εκ των προτερων και περιμενω τις αποψεις σας.

σημειωση , προτεινω καποια στιγμη ολοι εμεις με τα golf gt k tfi να οργανοσουμε καμια εκδρομουλα στιλ κομβοη στην εθνικη , δσεν θα εχει φαση?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κ εγω με τη σειρα μου να πω οτι συμφωνω απολυτα με τους iliasandro κ dj_aris. Ως κατοχο gt με καλυψαν πληρως, ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα.

να συμπληρωσω - απο την εμπειρια μου σε ενα φιλικο 1.6fsi με το rcd500- ειναι μια χαρα. μην περιμενεισ κατι φοβερο, απλα μια χαρα. οσο για το τιμονι, εμενα στα 8000χμ δεν εχει συμβει κατι τετοιο, αλλα και αν συμβει, το πας με την εγγυηση του-2 χρονια-και ολα οκ. και αν φοβασαι ακομη πιο πολυ, με 300ευρω κανεις μια επεκταση στα 4 ετη-σ'το ειπαν αυτο στην αντιπροσωπεια?-κ εισαι μια χαρα.το αμαξι ειναι αστερι παντως. οποιο κ να αποφασισεις παντως θα εισαι ευχαριστημενος.αν θες 140 η 170, αναλογα με τη χρηση δες το.και υπενθιμιζω οτι η καταναλωση του gt ειναι αρκετα καλη για τα αλογα του.

και μια που λες για ταξιδια, το ανεβασα την προηγουμενη βδομ γιαννενα και με πηγε αερα, πολυ ξεκουραστα, και με προσπερασεις σε "μηδαμινο" χρονο.Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις....

 

Αν η ενσταση είναι ως προς την αισθητική του, έχεις κατ΄αρχήν δίκιο, αλλά μιά φωτό που είδα δεν με χάλασε και πολύ. Πιθανώς δε να "ελαφρύνει" κάπως την μινιμαλιστική αισθητική της κονσόλας.

Τώρα ως προς τα υπόλοιπα (δυνατότητες κλπ) νομίζω ότι έχει αρκετές για την κατηγορία τιμής του (είναι και 6 CD changer).

http://img168.imageshack.us/img168/8207/clarionxu0.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν η ενσταση είναι ως προς την αισθητική του, έχεις κατ΄αρχήν δίκιο, αλλά μιά φωτό που είδα δεν με χάλασε και πολύ. Πιθανώς δε να "ελαφρύνει" κάπως την μινιμαλιστική αισθητική της κονσόλας.

Τώρα ως προς τα υπόλοιπα (δυνατότητες κλπ) νομίζω ότι έχει αρκετές για την κατηγορία τιμής του (είναι και 6 CD changer).

http://img168.imageshack.us/img168/8207/clarionxu0.th.jpg

 

Έχει να κάνει καθαρά με την αισθητική...

Link to comment
Share on other sites

πριν λιγο το τεσταρα σε test drive

αριστο εσωτερικο κ ποιοτητα κατασκευης, πολυ καλα φρενα, καλος ηχος κινητηρα , καλα ρεμπριζ, μοναδικο μειον παρατηρησα την κλειση στο τιμονι που εχουμε ξανααναφερει. Οταν το ειπα στον πωλητη δηλωσε η εκανε οτι δεν ηξερε τιποτα! Μοναδικο μειον που ελπιζω να διορθωνετε, ισως να ηταν και τυχαιο, εκτος αν εχει να κανει με το ηλεκτρικο τιμονι, τι να πω!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επιτρέψτε μου να συστηθώ, με λένε Βασίλη και ασχολούμαι από κοντά με το αυτοκίνητο έχοντας αρκετά καλή γνώση σε όλα τα επίπεδα.

Συγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή τους και τις πολύτιμες πληροφορίες για αυτό που λέγεται Golf GT....

 

Σε όσους το έχουν στην κατοχή τους, να ξέρουν ότι έχουν ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο με ένα κινητήρα διαμάντι και με εξαιρετικές επιταχύνσεις, τις οποίες "γεύονται" 5 με 6 χρόνια νωρίτερα (μιλώντας πάντα αναλογικά για την κλάση του) απο αυτό, που θα ήταν η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων, αλλά βλέπετε ήρθε η VW και άλλαξε τον χάρτη της παγκόσμιας μηχανολογίας.

 

Αποτελεί τρομερό επίτευγμα η δημιουργία αυτού του κινητήρα και φυσικά δεν θα πρέπει να μας γίνεται συνήθεια και να το ξεχνάμε. Θυμηθείτε σε μερικά χρόνια τι θα γράφεται σε όλο τον ειδικό τύπο για αυτό το έτος...το 2006 και την εποχή που έκανε την εμφανισή του ένα τρομερό μοτέρ με τα αρχικά TSI! Θα γραφτεί με Χρυσά Γράμματα στην Ιστορία.

 

Sorry αν σας κούρασα αλλά γράφω αυτά που νιώθω. Επίσης θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πληροφορία πολύ αξιόπιστη από την VW Γερμανίας.

Λέγεται ότι στο ξεκίνημα χρηματοδοτήσαν το Project TSI χωρίς μεγάλες προσδοκίες, αλλά η φιλοδοξία κάποιων ατόμων (βασικών στην σχεδίαση) τους έπεισε για καλή κατάληξη. Μην ξενάτε ότι παράλληλα υπήρχε σε πλήρη λειτουργία ο TFSI. Εφόσον λοπόν ολοκληρώθηκε το project να μην σας κάνει εντύπωση που ακόμα δεν έχει δρομολογηθεί νέος TSI σε άλλα κυβικά (είναι μόνο στα μελλοντικά πλάνα). Ακούγεται λοιπόν έντονα ότι αν και υπάρχει εμπιστοσύνη στην αξιοπίστια του κινητήρα TSI, αποτελεί μιας μορφής πως να το θέσω...δοκιμασίας? στατιστικού σε μεγάλο δείγμα? για το τι βλάβες θα βγάλει o κινητήρας. Λέγεται ότι υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό όριο ~ 2χρόνια και ποσοστό βλαβών. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουν το στατιστικό λάθος που υπάρχει στην θεωρητική αξιοπιστία του και ίσως καλύπτουν και κάποιες ακραίες κλιματολογικές συνθήκες. Αν πάνε όλα καλά αλλάζει όλη η φιλοσοφία και περνάει Νο1 project o TSI πάνω και από τον TFSI και μάλιστα και σε πολλά κυβικά. Μην απορρίσετε αν δείτε ακόμα και 4λιτρο μοτερ με 2 turbo...!

 

Ας αφήσουμε τον χρόνο να δείξει...αν και προσωπικά πιστεύω ότι ο TSI θα καταφέρει να περάσει το Test...που έχει βάλει η μαμα VW...Για να δούμε..

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλοι μου. Συγνωμη αν ισως σας εχω κουρασει με τις φλυαρες και ισως χαζες ερωτησεις μου (δεν ειμαι κ ο πιο σχετικος πανω στα αυτοκινητα).Οσο αφορα το gt αναφησβητιτα κανεις δεν μπορει να βαλει ενστασεις οσο αφορα τις επιδοσεις του. Αυτα που με απασχολουν ειναι τα εξης¨

1. Η αξιοπιστια του κινητηρα και η αντοχη του σε βαθος χρονου

2. Το κοστος συντηρησης του αυτοκινητου

3. Το ποσο καλα γενικα το αμαξι παταει στο δρομο σε σχεση με ενα οπελ που ειχα μεχρι τωρα, που περα απο την ιποδυναμη που ειναι μεν μικρη, το αμαξι παει πολυ σταθερα

4. Οσο αφορα την ηλιοροφη, να την βαλω η οχι? Μου αρεσει αλλα ακουω οτι μπορει μελλοντικα να εχω προβληματα στεγανοτητας (δεν εχω παρκινγκ) και ειναι και ποιο ευκολο στην κλοπη.

5. Μετα απο ενα test drive που εκανα διαπιστωσα οτι το τιμονι στεκεται λιγο προς αριστερα. Αυτο διορθωνετε η ετσι βγαινει απο κατασκευης

και παλι συγνωμη αν σας κουρασα, περιμενω τις απαντησεις σας και φυσικα αναμενο να πουλησω το οπέλ μου για να κλεισω τοο golf. Παρεπιπτωντος αν ενδιαφερετε κανεις ας μου πει να του δωσω πληροφοριες

ευχαριστω και καλημερα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1. Η αξιοπιστια του κινητηρα και η αντοχη του σε βαθος χρονου

Αυτό μένει να αποδειχτεί. Πάντως, να σημειώσω ότι μετά από 5.000χλμ δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, σε αντίθεση με τα απλά FSI.

 

2. Το κοστος συντηρησης του αυτοκινητου

Και αυτό δε μπορεί να απαντηθεί ακόμα. Αλλά, λόγω της πολυπλοκότητας, αν χρειαστούν αλλαγή κάποια μέρη (turbo κτλ), μάλλον θα είναι ακριβά. Το θέμα είναι ΠΟΤΕ. Πάντως το βιβλίο λέει σέρβις κάθε 2 χρόνια ή 30.000χλμ. Οπότε και 500 ευρώ να είναι, εμένα καλά μου φαίνονται.

 

3. Το ποσο καλα γενικα το αμαξι παταει στο δρομο σε σχεση με ενα οπελ που ειχα μεχρι τωρα, που περα απο την ιποδυναμη που ειναι μεν μικρη, το αμαξι παει πολυ σταθερα

Με ανεξάρτητη ανάρτηση και 225 λάστιχα δε νομίζω να έχεις πρόβλημα εκεί. Είναι στην κορυφή της κατηγορίας μαζί με το Focus (το Focus που έχω οδηγήσει είναι όντως λίγο καλύτερο, αλλά έχω εμπειρία μόνο από το 1.6, όχι από κάποιο με μεγάλη ισχύ και πιο σπορ στήσιμο). Εξάλλου, το facelifted Astra που κυκλοφορεί το Φεβρουάριο λέγεται ότι θα έχει κι αυτό πολλαπλών συνδέσμων...

 

4. Οσο αφορα την ηλιοροφη, να την βαλω η οχι? Μου αρεσει αλλα ακουω οτι μπορει μελλοντικα να εχω προβληματα στεγανοτητας (δεν εχω παρκινγκ) και ειναι και ποιο ευκολο στην κλοπη.

Οι μόνοι λόγοι για να μη βάλεις είναι τα λεφτά και ο χρόνος παράδοσης. Προβλήματα στεγανότητας μπορεί να έχεις αν κρατήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 15-20 χρόνια, ενώ η ηλιοροφή σπάει το ίδιο εύκολα όπως και το παρμπρίζ του αυτοκινήτου.

 

5. Μετα απο ενα test drive που εκανα διαπιστωσα οτι το τιμονι στεκεται λιγο προς αριστερα. Αυτο διορθωνετε η ετσι βγαινει απο κατασκευης

Μάλλον έτσι βγαίνει από το εργοστάσιο, γιατί το έχουν αναφέρει πολλοί σε ολοκαίνουρια αυτοκίνητα. Εγώ δεν το έχω διορθώσει ακόμα γιατί δεν είναι συνεργάσιμη η αντιπροσωπεία που το πήρα και με βλέπω να το πηγαίνω σε άλλη. Αλλά χωρίς να ξέρω, υποθέτω ότι πρέπει να είναι μάλλον δύσκολο να διορθωθεί και να έρθει ΑΚΡΙΒΩΣ στην ευθεία... Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι όλα τα τιμόνια μένουν λίγο αριστερά. Κανένα δεξιά! (μήπως είναι ύποπτο αυτό για την κρεμαγιέρα; ή έχει να κάνει με την κατανομή βάρους του αυτοκινήτου; twilight zone...)

 

Αλήθεια, μπορώ να πάω το αυτοκίνητο σε άλλη (επίσημη) VW και να κάνω δουλειά μου ή θα αρχίσουν να μου λένε "από που το πήρες;" και τέτοια ωραία;

Link to comment
Share on other sites

φιλε οσο αφορα αν μπορεις να το πας αλλου φυσικα και μπορεις.Παντος για την καρεντα γενικα δεν ακουγονται πολλα καλα σχολια, ισως εχουν κονομισει αρκετα και δεν προσεχουν τους πελατες. Εγω επειδη ηθελα να τσεκαρω, πηρα τηλεφωνο πριν λιγο στον φιλιππαιο και ειπα οτι ταχα εχω ενα gt που παρουσιαζει αυτο το προβλημα και οτι απο την καρεντα δεν με βοηθησαν. Εμειναν εκπληκτοι και μου ειπαν (μιλισα με τεχνικο) οτι να κλεισω ενα ραντεβου για να το κοιταξουν, οτι δεν εχει ξανατυχει κατι τετοιο. Ελπιζω να ειναι κατι που φτιαχνει γιατι δεν λεει τωρα να δινεις τοσα λεφτα και να καθετε στραβα το τιμονι. Κατα τα αλλα ερωτηματα μου απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει καπιο αλλο θεμα μειον σε αυτο το αυτοκινητο, και με την ηλιοροφη να μην προβληματιζομαι , σωστα?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

... Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι όλα τα τιμόνια μένουν λίγο αριστερά. Κανένα δεξιά! (μήπως είναι ύποπτο αυτό για την κρεμαγιέρα; ή έχει να κάνει με την κατανομή βάρους του αυτοκινήτου; twilight zone...)

 

Αλήθεια, μπορώ να πάω το αυτοκίνητο σε άλλη (επίσημη) VW και να κάνω δουλειά μου ή θα αρχίσουν να μου λένε "από που το πήρες;" και τέτοια ωραία;

 

Λοιπόν αυτό το "αριστερά" μάλλον έχει κάποια σημασία. Με άλλη κατανομή φορτίου ( π.χ. δύο ή τρία ατομα στο αυτοκίνητο) δοκίμασες να δείς μήπως αλλάζει η θέση του τιμονιού?

 

Ως προς το θέμα της αλλαγής συνεργείου ,ΟΛΟΙ οι εξουσιοδοτημένοι dealers είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν υπηρεσίες και εγγύηση ανεξάρτητα από που αγοράσθηκε το αυτοκίνητο....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, εσύ που από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι μένεις Αθήνα, είσαι τυχερός: μπορείς να επισκεφτείς και τις 5-6 επίσημες που έχει εκεί (δεν ξέρω μήπως είναι και παραπάνω) και να πάρεις από αυτόν που θα κρίνεις εσύ ότι σε εξυπηρετεί καλύτερα.

 

Δυστυχώς εμείς στην επαρχία δεν έχουμε τέτοιες πολυτέλειες. Πάντως, όταν με το καλό θα πάρω άλλο αυτοκίνητο θα το πάρω κι εγώ από Αθήνα, δεν το συζητάμε. Μιλάμε για ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική αντιμετώπιση του πελάτη. Αλλά έτσι είναι, ο ανταγωνισμός κάνει καλό στον καταναλωτή, ακόμα κι αν όλοι πουλάνε στην ίδια -σχεδόν- τιμή!

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο κ να το ψαξεις. Εγω που ειμαι ενα βημα πριν την αγορα και συγκεκριμενα περιμενω πρωτα να πουλησω το δικο μου οπελ και μετα να δωσω την παραγγελια μου), θα σου πω οτι στην καρεντα δεν μου εκαναν δωρο ουτε συναγερμο και με προκαταβολη 20000 ευρω μου εδιναν εντοκες 24 δοσεις. Σε αντιθεση αλλου πηρα δωρο συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος καθως και 24 ατοκες δοσεις !! Οποτε καταλαβαινεις . και φυσικα φανταζομαι οτι σε κανεναν μας δεν περισσευουν ωστε να τα δινουμε οπου και οπου!

Οσο για αυτο που ειπες με την κατανομη φορτιου εγω οταν εκανα test drive ειμαστε μεσα 3 ατομα αλλα τα ιδια , παντως στο τηλεφωνο μου ειπαν πως φτιαχνει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Eγώ το πήρα 24.850, με προκαταβολή τα 15.000 και τα υπόλοιπα έντοκα. Και ούτε μπρελόκ δε μου δώσανε. Μόνο 200€ εκπτωση επειδή αυτοί βάζουν radio-cd αλλά το αυτοκίνητο είχε εργοστασιακό... Αθήνα λοιπόν!
Link to comment
Share on other sites

διαβαζω καιρο το νημα αυτο αλλα δεν εχω παρεμβει ποτε , ηθελα να πω για το θεμα του στραβου τιμονιου που εχει αναφερθει επανελλημενα , ο κολλητος μου πηρε ενα απο τα πρωτα που ειχαν ερθει στην αθηνα GT πενταθυρο με ηλιοροφη , ολα καλα και ολα εκτος απο ενα μικρο προβληματακι στο μπουτον της οροφηε που δεν εκανε καλη επαφη και δεν εδινε εντολη να ανοιξει , αλλα με μια ολιγολεπτη επισκεψη στο σερβιε λυθηκε.

Τωρα για το τιμονι που τοσο θορυβος γινετε , δεν χανει μοιρα , ειναι ακριβεστατο καμια ελαφρια κλιση , το εχω οδηγησει απειρες φορες και εχω ρωτησει και τον ιδιο αν εχει προσεξει τιποτα και μου ειπε ποτε.

Επισης ετυχε δ=στην εργασια μου να αγορασουν 2 συναδελφοι και αυτοι GT , και σε αυτα τα δυο που εχω οδηγησει δεν ειχαν καμια αποκλιση.

Το μονο που μπορω αν υποθεσω ειναι οτι ισως καποια παρτιδα στην αλυσιδα παραγωγης εχει αυτο το προβλημα , που συμφωνω και εγω οτι ειναι σπαστικο για καινουργιο αυτοκινητο και για παλιο επισης.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου όσον αφορά το θέμα του τιμονιού, είμαι της γνώμης ότι έχει να κάνει μάλλον με μεμονομένο γεγονός (dj_aris σου έτυχε το joker!).

Αλλά ας είμαστε λίγο πρακτικοί και ας το σκεφτούμε λίγο. Το τιμόνι όπως είναι γνωστό, βιδώνεται με μια μεγάλη βίδα στο κέντρο του (εσωτερικά) στον κορμό-τελείωμα προς τα πάνω της κρεμαγιέρας...σωστα? Η τεχνική αυτή νομίζω δεν θα πρέπει να είναι αυτοματοποιημένη και λογικά δεν θα γίνεται από ρομπότ, αλλά από τεχνικό σε τελική φάση της συναρμολόγησης. Άρα εδώ εισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας και είναι λογικότατο κάποιος να έχασε μισή!!! μοίρα στο κεντράρισμα λίγο πριν σφίξει την βίδα! Με την λογική αυτή (αν ισχύει φυσικά) διορθώνεται πολύ εύκολα το πρόβλημα. Αν βγεί το Set του αερόσακου και εμφανιστεί η βίδα, χαλαρώνοντάς την, το τιμόνι γυρίζει ελέυθερα ανεξάρτητα από τους τροχούς, άρα έχοντας παρκάρει από την αρχή το αυτοκίνητο με τους τροχούς ακριβώς ευθεία! φέρνεις και το τιμόνι ευθεία και σφίγγεις την βίδα. Thats all!!!.

Βέβαια προτείνω να μην το επιχειρήσετε μόνοι σας αλλά να πάτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κατα πάσα πιθανότητα θα κάνουν αυτό ακριβώς για την διόρθωση του μικροπροβλήματος και ίσως αν χάνω κάτι... χρησιμοποιήσουν κάποια μέθοδο (περάσουν τους τροχούς σε καλίμπρα) για να σιγουρέψουν και ηλεκτρονικά ότι αυτοί είναι σε ευθεία θέση.

Πάντως μην υπάρχει άγχος το θέμα είναι απλό και λύνεται ακόμα πιο απλά.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην να πω για το τιμονι οτι ουτε στο δικο μου GT εχω παρατηρησει κατι τετοιο.

 

Κατι αλλο τωρα, πιθανοτατα σοβαρο. Τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει εναν ηχο σαν γρατζουνισμα οταν βαζω μπροστα το αμαξι το πρωι για να ζεσταθει κ παταω συμπλεκτη. Το γρατζουνισμα μπορει να συνεχιστει κ αφου εχω αφησει τον συμπλεκτη, κ συνηθως διαρκει για 3-4 δευτερολεπτα. Αυτον τον ηχο μου τον εχει κανει κυριως οταν το αμαξι ειναι κρυο, και σπανια οταν εχει κινηθει αρκετη ωρα. Πιο συχνα το κανει οταν βαζω πρωτη κ παω να βγω απο το γκαραζ αφηνοντας λιγο συμπλεκτη.

 

Καποιοι μου ειπαν οτι ειναι το ρουλεμαν του συμπλεκτη, σημερα εμαθα οτι το ιδιο προβλημα εχει παρατηρηθει κ σε αλλα αμαξια του VW group (A3) τα οποια φορανε το ιδιο 6αρι σασμαν με το GT. Οι λυσεις -βασει εμπειριας παιδιων απο το Audi forum- ειναι με χρονικη σειρα:

 

1.τρομπάκι συμπλέκτη

2.λιπανση διχαλου

3.αλλαγη δισκου-πλατω

 

Εννοειται πως δεν εχω κακομεταχειριστει καθολου το κιβωτιο, παντα κανω προσεκτικες αλλαγες.Συντομα θα κλεισω ραντεβου σε καποια αντιπροσωπεια να δουμε...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πράγματι είναι πιο σοβαρό. Όμως κάτι μου λέει ότι δεν ευθύνεται ο συμπλέκτης, αλλά η υπερευαισθησία των αφτιών σου, μιας και το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουριο :lol:

 

Πέρα από την πλάκα, καλό θα ήταν να το κοιτάξεις τώρα, πριν ενδεχομένως συμβεί κάτι χειρότερο. Αν και το πιθανότερο είναι κάτι σε στυλ ότι "εκεί που παρκάρεις ίσως έχει υγρασία και μέχρι να ζεσταθούν οι βαλβολίνες κάνει ήχους". Εγώ πάλι έχω παρατηρήσει ότι κάνει κάποιους περίεργους ήχους το σύστημα εξαερισμού. Βάλτε το σε λειτουργία στη μικρή σκάλα με σβηστή τη μηχανή (μόνο τα ηλεκτρικά ανοιχτά) και ακούστε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...