Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επίσης, μια και αναφερθήκατε σε διάφορα θέματα:

 

- Από κατανάλωση, εγώ δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 500χλμ από λαμπάκι σε λαμπάκι, είτε χρησιμοποιώ 100άρα είτε απλή. Βέβαια, κινούμαι κατά 90% στην πόλη. Μετά τις εκλογές που θα κάνω κάποια ταξίδια θα σας πω τη διαφορά.

 

- PETRAN_ πότε πρόλαβες ρε θηρίο να φτάσεις τις 14.000χλμ; Πρέπει να μας πεις τι τελική δείχνει στο κοντέρ το αυτοκίνητο. Τι; Δεν το έχεις πάει; Άστα σάπια :p Επίσης να μας πεις πόσο κόστισε και η αλλαγή λαδιών όταν με το καλό την κάνεις.

 

- Όλα τα αυτοκίνητα έχουν πολύ κοντή πρώτη (και όπισθεν), συνέπως οποιοδήποτε αυτοκίνητο αφήνοντας πολύ προοδευτικά το συμπλέκτη ξεκινάει χωρίς γκάζι. Το πόσο εύκολα γίνεται αυτό εξαρτάται από τον κυβισμό (=παραπάνω ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας, ακόμα και στο ρελαντί όπου τα υπόλοιπα συστήματα είναι εκτός), από το βάρος αλλά και από τις τριβές (άλλο να ξεκινάς 13άρια ζαντολάστιχα και άλλο 17άρια). Βέβαια ο κυβισμός παίζει πρωταρχικό ρόλο. Χαρακτηριστικά μου έλεγε ένας θείος μου για ένα Corvette V8 που είχε οδηγήσει στο Αμέρικα πως ξεκίναγε πάντα με 3η (στο 5άρι σασμάν). Μην ξεχνάτε ότι αυτοκίνητα όπως η Corvette Sting-Ray της δεκαετίας του '50 είχαν σασμάν 2 (!) σχέσεων, και όχι επειδή δεν ήξεραν να βάλουν παραπάνω, αλλά επειδή δε χρειάζονταν. Αντίστοιχα, για τον ίδιο ακριβώς λόγο οι πρώτες Porsche 911 Turbo (1978) είχαν 4άρι όταν οι ατμοσφαιρικές της εποχής είχαν 5άρι.

 

Όμως πέρα από το γεγονός ότι όλα τα παραπάνω είναι off-topic, είναι και εξαιρετικά άχρηστα! Τι μας ενδιαφέρει αν ξεκινάει ένα αυτοκίνητο χωρίς γκάζι στο ρελαντί; Το πατινάρισμα και μόνο για να ξεκινήσει έτσι δεν αξίζει τον κόπο!

 

-Η πρώτη δοκιμή του VW Iroc Concept με 210 άτια από τον TSI μας στο δρόμο από δημοσιογράφο είναι γεγονός! http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=12390

 

-Δεν είμαι δάσκαλος, καθηγητής είμαι. Και τα σχολεία των καθηγητών δεν έχουν απεργία έχουν καταλήψεις :p

(όχι, ωρομίσθιος είμαι δεν έχω πήρες ωράριο ούτως ή άλλως)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

θα σου ελεγα λοιπον συνεχιζοντας, πως αντι να το αλλαξεις σε gti να βαλεις κατι που δεν εχει, οπως πχ πεταλιερες, μεταλικους υαλοκαθαριστιρες στο χρωμα του αμαξοματος

 

Όχι, εγώ διαφωνώ αισθητικά με αυτή την προσέγγιση. Θα μου άρεσε να έχω το κορυφαίο της σειράς (το R32 εξαιρείται), αλλά ΠΟΤΕ δε θα έβαζα κάτι aftermarket πάνω στο αυτοκίνητο. Είναι και πολύ φθηνή η μετατροπή, γι' αυτό το σκέφτομαι...

 

Άσε που το αυτοκίνητο είναι μαύρο. Δηλαδή να αλλάξω τους καθαριστήρες από μαύρο σε μαύρο περλέ; :lol:

 

Σχετικά με τον προβληματισμό σου ανάμεσα σε TSI και GT, έχει να κάνει με το που κινείσαι. Το μεν TSI είναι ακόμα πιο κατάλληλο για πόλη ενώ το GT πιο πολύ για ταξίδια. Από την άλλη όμως, αν κινείσαι συνεχώς στο κέντρο της πόλης, ενδεχομέως να θέλεις κάτι που να "δείχνει", αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Καλώς ή κακώς έτσι είναι η κατάσταση σήμερα, όπως αποδεικύεται και από την καθημερινή παρέλαση Cayenne στο Κολωνάκι. Πάντως σαν αυτοκίνητα μην περιμένεις και τρελές διαφορές. Και όπως έχω πει και στο παρελθόν, δεν πιστεύω ότι η διαφορετικότητα του GT αξίζει σχεδόν 5.000 παραπάνω. Αλλά πάλι, ο καθένας κρίνει (και πληρώνει) για τον εαυτό του!

Link to comment
Share on other sites

Σωστα, αλλο ομως να εχεις το κορυφαιο gti και αλλο να προσπαθεις απλα να κανεις το gt εμφανησιακα κ μονο να δειχνει gti.

Τωρα οσο για την επιλογη tsi η gt ειναι 5000 παραπανω, αλλα ειναι και 30 αλογα, διαφορετικη μασκα διπλες εξατμησεις, μπαρομετρο.Απο οσα ειπες μαλλον επι της ουσιας οδηγηκα δεν πρεπει να υπαρχουν μεγαλες διαφορες , οπως δεν πρεπει να υπαρχουν και μεγαλες διαφορες στην καταναλωση, σωστα? Πραγματικα ομως φιλε δεν εχω ακομα ξεκαθαρισει ποιο θα παρω αν και κλεινω προς το gt (oντας τελειωμανης). Βεβαια κινουμαι αρκετα εντος πολης , αλλα κανω και ταξιδακια! Μια και ειπες και για το χρωμα, παιζω αναμεσα στο μαυρο, στο ποντικι, μ αρεσει το ασημι (αν και θελω να το αποφυγω καθως και τωρα ασημι εχω), ενω το κοκκινο που μ αρεσει φοβαμαι μην ξεθωριασει γρηγορα καθως δεν ειναι μεταλικο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μια και ειπες και για το χρωμα...

 

Να μια τρελή ιδέα: Παίρνεις το αυτοκίνητο λευκό, γλιτώνεις 430 ευρώ και τα χρησιμοποιείς για να βάλεις ζάντες, μάσκα και μαρσπιέ και έχεις ένα ωραιότατο Candy White GTI! Στο GT γίνεται πανεύκολα (αγοράζοντας καπάκια με κυψέλες αντί για γρίλλιες στον μπροστινό προφυλακτήρα), στο TSI θα πρέπει να αλλάξεις και προφυλακτήρα εμπρός και να κόψεις τον πίσω για τη διπλή εξάτμιση. Τις ολοκαίνουριες ζάντες σου τις ανταλλάζεις πανεύκολα με κάποιες μεταχειρισμένες από GTI, ειδικά αν έχεις 17άρες (δηλαδή αν έχεις το GT).

 

Μάλλον έχω κολλήσει με αυτή τη μετατροπή όμως, δε βρίσκετε; :drool: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως το TSI θα καιει κατα μεσο ορο περισσοτερο απο το GT, αφου για να πηγαινεις με την ιδια ταχυτητα θα πρεπει να το στροφαρεις παραπανω, λογω μειωμενης ροπης και λιγοτερων αλογων, που εχουν να κινησουν τα ιδια κιλα αμαξωματος.
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη ειναι η ιδεα σου , ομως φιλε μου γενικα δεν μ αρεσει να αλλαζω το αμαξι οπτικα μονο κ μονο για να δειχνει κατι αλλο, ενω δεν ειναι. Αν ηταν ετσι καλυτερα να εκανα παραπανω οικονομια και υπομονη και να επερνα το gti. Ασε που δεν μ αρεσει πολυ και το λευκο χρωμα, σκεφτεσαι οτι με ενα χεσιμο απο τα πουλια θα αφησει ποιο ευκολα σημαδι??
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως το TSI θα καιει κατα μεσο ορο περισσοτερο απο το GT, αφου για να πηγαινεις με την ιδια ταχυτητα θα πρεπει να το στροφαρεις παραπανω, λογω μειωμενης ροπης και λιγοτερων αλογων, που εχουν να κινησουν τα ιδια κιλα αμαξωματος.

 

Ε, καλά, δεν είναι και αυτό που θα λέγαμε "αδύναμο" αυτοκίνητο ώστε να αναγκάζεσαι να το ζορίζεις για να πάει. Άσε που έχει και αρκετά πιο μακρύ κιβώτιο από το GT (άρα ταξίδι στην ίδια ταχύτητα με λιγότερες στροφές)

Link to comment
Share on other sites

Ασε που δεν μ αρεσει πολυ και το λευκο χρωμα, σκεφτεσαι οτι με ενα χεσιμο απο τα πουλια θα αφησει ποιο ευκολα σημαδι??

 

Χμ, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό, αν και εδώ στο forum έχουμε δηλώσει συμπάθεια στο candy white GTI! Πάντως αντικειμενικά, το λευκό καθαρίζεται ευκολότερα, ενώ δε δείχνει και τόσο πολύ η βρωμιά πάνω του (αυτό αφορά κυρίως τη σκόνη). Επιπλέον, δείχνει πιο "αγωνιστικό" (είδες που όλο και περισσότερα μοντέλα επιλέγουν το λευκό για την επίσημη παρουσίασή τους;) ενώ και το καλοκαίρι δεν κρατάει τόση ζέστη.

 

Σε έπεισα ή ακόμα; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη ειναι η ιδεα σου , ομως φιλε μου γενικα δεν μ αρεσει να αλλαζω το αμαξι οπτικα μονο κ μονο για να δειχνει κατι αλλο, ενω δεν ειναι. Αν ηταν ετσι καλυτερα να εκανα παραπανω οικονομια και υπομονη και να επερνα το gti. Ασε που δεν μ αρεσει πολυ και το λευκο χρωμα, σκεφτεσαι οτι με ενα χεσιμο απο τα πουλια θα αφησει ποιο ευκολα σημαδι??

 

 

Σωστοοοοοοοοός !!!

Link to comment
Share on other sites

αρης δεν διαφωνω οτι το αμαξι διχνει ποιο αγωνιστικο, ομως να σου πω την αληθεια μου δεν θελω το αμαξι μου να διχνει αγωνιστικο, απλα μ αρεσει να ειναι σπορ και νεανικο.

Οσο αφορα το θεμα βρωμας , ενταξει με την σκονη, αλλα με την βροχη, τις λασπες, τις κουτσουλιες? Απο ανθεκτικοτητα χρωματος ? Μην ξεχνας πως δεν διαθετω παρκινγκ και θα το βλεπει αρκετες ωρες ο ηλιος. Για το θεμα δροσιας νομιζω οτι θα λειτουργησει το κλιμα, κατα τα αλλα δεν διαφωνω σε οσα λες για το ασπρο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μια και ανεφερες για body kit με GTI-look, εγω θα αλλαζα μονο τις μπροστινες γριλιες, οι κυψελωτες μου φαινονται πολυ ωραιες. Βεβαια, κατ' εμε το GTI εχει και πιο ωραιες ζαντες, και πιο ωραιο τιμονι (ισως να το ηθελα λιγο πιο μικρο στο GT για γρηγορη οδηγηση). Παντως το grip του δερματινου τιμονιου ειναι πολυ καλο.

 

Και κατι ασχετο με το body kit - τα καρο καθισματα του GTI με χαλανε απιστευτα, μου θυμιζουν σκωτσεζικη φουστα (τα βαλανε και στο Polo GTI). Ξερω, ειναι φορος τιμης στο ιστορικο GTI, σεβαστο, αλλα ευτυχως που περιοριστηκε η αποδοση τιμων σε αυτα τα 2 μοντελα.

Link to comment
Share on other sites

Μια και ανεφερες για body kit με GTI-look, εγω θα αλλαζα μονο τις μπροστινες γριλιες, οι κυψελωτες μου φαινονται πολυ ωραιες. Βεβαια, κατ' εμε το GTI εχει και πιο ωραιες ζαντες, και πιο ωραιο τιμονι (ισως να το ηθελα λιγο πιο μικρο στο GT για γρηγορη οδηγηση). Παντως το grip του δερματινου τιμονιου ειναι πολυ καλο.

 

Τα κυψελωτά panel στη μάσκα (όλα μαζί - 4 τμχ) έχουν 150 ευρώ! Οι ζάντες σε ανταλλαγή με τις δικές μας έχουν πολύ μικρή διαφορά (17 άρες και οι δυο). Στο τιμόνι μπερδεύονται τα πράγματα γιατί είναι ο αερόσακος στη μέση και καλύτερα να μην το πειράζεις αυτά, γιατί μπορεί να διαπιστώσεις κάποια δυσλειτουργία όταν δε θα έχει πλέον σημασία...

 

Και κατι ασχετο με το body kit - τα καρο καθισματα του GTI με χαλανε απιστευτα, μου θυμιζουν σκωτσεζικη φουστα (τα βαλανε και στο Polo GTI). Ξερω, ειναι φορος τιμης στο ιστορικο GTI, σεβαστο, αλλα ευτυχως που περιοριστηκε η αποδοση τιμων σε αυτα τα 2 μοντελα.

 

Αυτό εννοώ ότι η εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό: η καρό επένδυση στα GTI είναι όλα τα λ7! Μόνο και μόνο γι' αυτο ΔΕΝ θα έβαζα δερμάτινα καθίσματα ποτέ στο GTI.

Link to comment
Share on other sites

Οντως ολα ειναι θεμα γουστου τελικα...Οσο για τις ζαντες, το GTI φοραει τροχους 7.5J x 17, ενω το GT 7J x 17.

 

Ooops! Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι δε μπορούμε να βάλουμε τα δικά μας λάστιχα στις ζάντες του GTI; Δεν πιστεύω! Αφού 225/45 έχει και το GTI!

Link to comment
Share on other sites

Ooops! Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι δε μπορούμε να βάλουμε τα δικά μας λάστιχα στις ζάντες του GTI; Δεν πιστεύω! Αφού 225/45 έχει και το GTI!

 

Δεν ειμαι σιγουρος, ας μας πει καποιος που ξερει.

Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω ασχολειθει και παλαιοτερα με το θεμα ζαντες, στο αυτοκινητο που εχω τωρα, να σας πω οτι μπαινουν, μαλιστα αν δεν κανουν φοριουνται δαχτυλιδια στους τροχους και ερχονται και καθοντε οι ζαντες, το προβλημα ειναι πως ισως αλλαξει λιγο η συμπεριφορα του αυτοκινητου απο το αρχικο στησιμο, γι αυτο καλυτερα να μην το ρισκαρεις. Αλλωστε αν ρωτησεις και στην vw νομιζω αυτο θα σου πουν Τωρα οι λαστιχαδες εξω θα σου πουν οτι γινεται και κανενα προβλημα κ λ π
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, μια και αναφερθήκατε σε διάφορα θέματα:

 

- Από κατανάλωση, εγώ δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 500χλμ από λαμπάκι σε λαμπάκι, είτε χρησιμοποιώ 100άρα είτε απλή. Βέβαια, κινούμαι κατά 90% στην πόλη. Μετά τις εκλογές που θα κάνω κάποια ταξίδια θα σας πω τη διαφορά.

 

- PETRAN_ πότε πρόλαβες ρε θηρίο να φτάσεις τις 14.000χλμ; Πρέπει να μας πεις τι τελική δείχνει στο κοντέρ το αυτοκίνητο. Τι; Δεν το έχεις πάει; Άστα σάπια :p Επίσης να μας πεις πόσο κόστισε και η αλλαγή λαδιών όταν με το καλό την κάνεις.

 

 

 

 

Εγώ έχω βγάλει 750κμ αλλά μονο εκτος πολης!!! και μονο 100άρα

 

 

Τα προλαβα με ενα ταξιδακι Γιάννενα-Βουλγαρία-Αλεξανδρούπολη-Πήλιο-Θεσσαλονικη-Γιαννενα-Αθήνα-Γιάννενα και αρκετες κοντινες αποδρασεις ΠΣΚ δεν ειναι και τοσο τραγικο! χρονος υπήρχε και αφού υπηρχε και το χρήμα εμενε μόνο η διάθεση!!!:p που παλι καλα υπαρχει αφθονη!!! Αλλα τωρα που πάω φαντάρος μαλλον δεν θα υπάρχει τιποτα απο αυτα!!! :cry: :cry: :cry:

 

τελικη κοντερ 240 και σε κατι κατηφορες 250 αλλα μονο εγνατια ε!!!

μην πεταχτει και κανας σκυλος και παθω κανα εγκεφαλικο πριν την ωρα μου!!!:D

Οταν αλλάξω λαδια θα ενημερώσω αλλα τωρα δεν το κινω σχεδον καθολου διοτι για πολη παιρνω το ciquecento που ειναι καταγρατσουνισμενο και δεν εχω το αγχος !!!

Και το gt το χρησιμοποιουμε μονο για "grand turismo" (αφου το λεει και ο κατασκευαστης!!!:lol: :lol: :lol: )

 

Οσο για αλλαγη look απο gt σε gti μην το κανεις γιατι οι ιδιοι οι φιλοι σου θα λενε δες τον καγγουρα που παει να το παιξει πως εχει GTI και πιστευω πως ειναι καγγουρια γιατι φαντασου να δεις ενα FSi και να το εχει κανει σαν GT εαν το ξερεις δεν θα πεις τι γυφτιλικια ειναι αυτα???

 

anyway εσυ αποφασιζεις !

Link to comment
Share on other sites

dj_aris αν και είμαι κατά τον μετατροπών, η ιδέα σου τριγυρνούσε καιρό στο μυαλό μου...Πιστεύω ότι αυτή η κίνηση είμαι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει κάποιος σχετικά πάντα με το δόγμα value for money. Αλλά....!

 

Επειδή ανέφερες 250 euro.. πιστεύω ότι πρέπει οποσδήποτε να γίνει αλλαγή στο σαλόνι του αυτοκινήτου και να μπει η επετιακή ρίγα..μαζί με τα μπροστινά καθίσματα από GTi... αυτή η κίνηση είναι must για εμένα. Δηλαδή ένα πλήρως καμουφλαρισμένο GTI GT!!!

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε ενα χρονο που γινομαι 18 θα γινει το πρωτο μου αυτοκινητο!Αμαν και ποτε...
170 αλογάκια για αρχή; :blink: Μωρέ μπράβο... :X

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

στην αρχη ηθελα και εγω να κανω αυτες τισ αλλαγες στο look του gt.αλλα με την αγορα καταλαβα οτι το ατοκινητο εχει την δικη του προσωπικοτητα.το μονο που μπορει να αλλαζα ειναι το πανεμορφο τιμονι toy gti.

 

τελικα δεν μπορεσα να αλλαξω την ρυθμιση να δουλευει καθε καθρευτης μονος του αυτο γινετε μονο με την οθονη plus.μπορουν να το κανουν ομως στην αντιπροσωπεια.

 

δεν εχω δοκιμασει το tsi αλλα απ΄οτι εχω διαβασει και ακουσει απο αλλους που το εχουν δοκιμασει το αυτοκινητο δεν εχει καμια σχεση με το gt(ειναι ενα ομως αρκετα γρηγορο 1.4).καταρχην υπαρχει ενα σκαλοπατι στην αλλαγη απο κομπρεσορα σε τουρμπο δεν αναφερω τα φρενα την μασκα την εξατμηση το τιμονι την αναρτηση την λειτουργια w και τις ζαντες.για την τουρμπινα δεν λεω γιατι δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Τι ενοεις καμια σχεση? Γιατι περα απο το οπτικο μερος εμενα μου εχουν πει οτι οδηγηκα ειναι σχεδον ιδιο , απλα με λιγοτερη ιποδυναμη
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

με τα στοιχεια που εχεις εσυ πιστευεις παει το ιδιο????λαστιχα,αναρτηση,δυναμη,φρενα.εγω αυτο που θα εκανα πολυ απλα θα ηταν ενα test drive την ιδια μερα και στα δυο.

to gt ειναι για νεολεα και το tsi einai ena dynato oikogeniako!!!το ιδιο οδηγει ενας 26 το ιδιο ενας 40αρης.αυτο πιστευω χωριζει τις δυο εκδοσεις

Link to comment
Share on other sites

ιδια αναρτηση, ιδια φρενα

εχω τεσταρει κ τα δυο αλλα δεν μπορεις να καταλαβεις με 2 3 χιλιομετρα στο καθενα διαφορες. Οσο για το στιλ οδηγησης δεν εχει να κανει με την ηλικια αλλα με το στιλ οδηγου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

διλαδη και το 1.4 fsi sportline eχει τα ιδια φρενα και την ιδια ανατηση με το gt!!!???

 

sto autocar σεπτεμβριου εγω αυτα που σου λεω διαβασα

κανε εσυ το τεστ drive και πες μου αν καταλαβεις διαφορα.εγω πιστευω θα καταλαβεις αν τα κανεις και τα δυο την ιδια μερα το ενα μετα το αλλο και ασ μην κανεις πολλα χιλιομετρα

εφω δεν το εχω κανει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...