Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αληθεια ειναι πως ακουω αρκετα καλα :music: Να διευκρινισω οτι οταν απομονώνω πατώντας τον συμπλέκτη και κρατωντας τον πατημένο σταματάει το παραπάνω κροτάλισμα. Αρα πιο πιθανο να ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη, που σε συνδυασμο με τις κρυες βαλβολινες προκαλουν την ανησυχια μου.

 

Οσο για τους περιεργους ηχους απο το συστημα εξαερισμου, ισως ειναι κανενας αρουραιος που κανει 'ροδα' πανω στον ιμαντα του compressor :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Να διευκρινισω οτι οταν απομονώνω πατώντας τον συμπλέκτη και κρατωντας τον πατημένο σταματάει το παραπάνω κροτάλισμα.

 

Αυτό ακριβώς πάντως μου έκανε το Seicento μου (και κρύο και ζεστό) επί 5 χρόνια, χωρίς ωστόσο να εμφανίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση.

Link to comment
Share on other sites

Xaireto prota. Oloy sas.

 

Eimai kai ego enas xaroumenos kai enthousiasmenos odigos toy GOLF GT.

Exo 2 erotisoules:

1) otan to parelaba apo ton antiprosopo me enimesosan oti prepei na to bazo mpros kai na to afino sto relanti gia 2-3 lepta prin ksekiniso gia na pane ta ladia sto turbo. Opos episis kai prin sbiso ton kinitira!!!

Ayto isxei ? Prepei na ginete kathe fora ? An nai gia oli tin zoi tou autokinitoy i mexri na to stroso?

2) Otan leme strosimo ti enooume !! kai poso prepei na kratitho mexri na arxiso na xairomai pragmatika to aytokinito !!!? (Gia tin ora mexri na ftaso 1000-1500 km den ksepernao tis 3000-4000 rpm/min ) Den isxyei oti apo to ergostasio exei idi ginei "rontarisma" kai einai etoimo ?

 

Ayta ta liga. Sas eyxaristo gia oles tis polytimes plirofories pou exete dosei mexri tora kai "KEEP IT UP" :)

Link to comment
Share on other sites

Παίδες χαίρεται!!!!!!!

 

Εχώ αρκετό καιρο να γραψω λογο υποχρεώσεων!!!(Διακοπες,γυναίκες κτλ!!!;) ;) :p )

 

το gt ειναι εμενα προσωπικα εξακολουθει και μου φαινεται ενα υπερεργαλειο!!!

το τιμονι ουτε εμενα ουτε σε αλλους 4 φιλους που το εχουνε δεν παρουσιαζει το προβλημα σαν του dj_aris και το test drive που πηρε ο φιλος μας.

και γω πιστευω οτι σας εκατσε στραβη αλλα οπως προανεφερε ο Vasilis2006 επιδιορθονεται.

 

Εσύ dj_aris δάσκαλος δεν εισαι??? Δεν απεργείς??? Αν ναι είναι μια καλη ευκαιρία να πεταχτεις στην πρωτευουσα για να σου το κοιτακσουν!!!

 

14000km και ακομα δεν εκαψε σταγονα λαδι!!!!!:rolleyes:

αλλα πρεπει να κανω αλλαγη!!!:(

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως ακουω αρκετα καλα :music: Να διευκρινισω οτι οταν απομονώνω πατώντας τον συμπλέκτη και κρατωντας τον πατημένο σταματάει το παραπάνω κροτάλισμα. Αρα πιο πιθανο να ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη, που σε συνδυασμο με τις κρυες βαλβολινες προκαλουν την ανησυχια μου.

 

Οσο για τους περιεργους ηχους απο το συστημα εξαερισμου, ισως ειναι κανενας αρουραιος που κανει 'ροδα' πανω στον ιμαντα του compressor :rolleyes:

 

Το ίδιο πρέπει να σου κάνει όταν πατάς και αφήνεις το συμπλέκτη σε κατηφόρες χωρίς γκάζι. Έχω αναφερθεί παλιότερα σε αυτόν τον ήχο.

 

Το έψαξα. Ο αρχιμηχανικός της Karenta (κεντρικά) μου ανέφερε οτι έχουν εφαρμόσει ένα νέο σύστημα στο συμπλέκτη (νέο στα golf γιατι στο TT προϋπήρχε). Εξαιτίας της λειτουργίας αυτού του συστήματος έχουμε αυτόν τον περίεργο ήχο. Αν θυμάμαι καλά μου είχε αναφέρει οτι δεν υπάρχουν πλεον ρουλεμάν στους δίσκους και οτι ο ήχος που παράγεται οφείλεται στην προσπάθεια του αυτοκινήτου να "εφαρμόσει" στους τροχούς τη σχέση του κιβωτίου.

 

Κάνε και εσυ μια ερώτηση. Η αντιπαραβολή των απαντήσεων θα είναι ενδιαφέρουσα. Ωστόσο δεν νομίζω οτι θα πρέπει να ανησυχείς.

 

@lafiera:

 

Καλωσήρθες και καλοτάξιδο.

α) Δε χρειάζεται να περιμένεις στην αρχή ΑΛΛΑ δε θα πρέπει να ανεβάζεις και στροφές όσο το αυτοκίνητο είναι κρυο. 2-3 λεπτά μπορείς να τα πας στο πολύ χαλαρό (2000-3000 στροφές). Μετά απο το 5λεπτο (ή 10λεπτο το χειμώνα) μπορείς να το ζορίζεις περισσότερο.

Οσο για το αν περιμένεις πριν σβήσεις τον κινητήρα, αυτό το κάνεις (απο ό,τι μου είπε ο αρχιμηχανικός που προανέφερα) μόνο αν το αυτοκίνητο έχει λειτουργήσει για καμιά ώρα συνεχώς ή εαν το έχεις ζορίσει πάρα πολύ. Στα μεγάλα ταξίδια μάλιστα μου είπε να το αφήνω κανένα 5λεπτο+.

 

β) Μέχρι τα 15000 χλμ: μέχρι 3000 στροφές

1500 - 2000: μέχρι 3500 στροφές

2000 - 2500: μέχρι 4000 στροφές

2500 - 3000: μέχρι 4500 στροφές κ.ο.κ.

 

Το αυτοκίνητο θα αρχίσεις να το χαίρεσαι γύρω στα 3000 χλμ. Η τέλεια απόδοση του κινητήρα θα έρθει πολύ πολύ αργότερα (30000χλμ)

 

Αυτάαααααααα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν φίλε lafiera

 

1. Ο κινητήρας αυτός είναι δοκιμασμένος για ψυχρή εκκίνηση και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα ξεκινώντας το κρύο και φτάνοντάς το στα κόκκινα, πριν ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας να προκαλέσεις ίσως κάποιες επιπλέον τριβές (προσοχή αυτό αν συνδιαστεί και με χαμηλή στάθμη λαδιών). Το θεωρώ όμως πολύ ακραίο, και πολύ μικρό το ενδεχόμενο. Αν βάζοντας το μπρος ξεκινήσεις normal για τα επόμενα 2,3 λεπτά δεν τίθεται θέμα.

Επίσης για το θέμα του σβησίματος υπάρχει πάλι ασφαλιστική δυκλίδα από την σχεδίαση του κινητήρα καθώς, αν δεν κάνω λάθος, μετά το σβήσιμο του κινητήρα συνεχίζουν να ρέουν τα υγρά του συστήματος ψύξης της φτερωτής του Kompressor οπότε δεν υπάρχει θέμα ουσιαστικό. Πάλι με low ρυθμούς λίγο πριν σβίσεις...ή αν έρχεσαι στα κόκκινα..άστο λίγο στο ρελαντί..πριν σβήσεις (αλλά πόσες φορές θα γίνει αυτό? στις 10 η 1?)

 

2.Το rontarisma είναι μεγάλο θέμα. Δεν θα μπω σε λεπτομέριες... Αλλά αν θες την προσωπική μου γνώμη?? Τι είναι "φυλαγμένα" 5.000Km μπροστά σε τουλάχιστον ας πούμε 120.000 Km που είναι πιθανόν τουλάχιστον να κάνεις? ~4% Δεν μπορείς λοιπόν στο max 4% της χρήσης του αυτοκινήτου σου να πας με 3 με 4 χιλιάδες στροφές..??? Είναι αστείο να το συζητάμε ρε παιδιά και ας τελειώσει πλέον το θέμα rontarisma.. απλά είναι καινούργιο και είναι γλυκό...γιαυτό και απασχολεί πολλούς αυτό το θέμα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει θέμα όλα είναι στο μυαλό.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου όσον αφορά το θέμα του τιμονιού, είμαι της γνώμης ότι έχει να κάνει μάλλον με μεμονομένο γεγονός (dj_aris σου έτυχε το joker!).

Αλλά ας είμαστε λίγο πρακτικοί και ας το σκεφτούμε λίγο. Το τιμόνι όπως είναι γνωστό, βιδώνεται με μια μεγάλη βίδα στο κέντρο του (εσωτερικά) στον κορμό-τελείωμα προς τα πάνω της κρεμαγιέρας...σωστα? Η τεχνική αυτή νομίζω δεν θα πρέπει να είναι αυτοματοποιημένη και λογικά δεν θα γίνεται από ρομπότ, αλλά από τεχνικό σε τελική φάση της συναρμολόγησης. Άρα εδώ εισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας και είναι λογικότατο κάποιος να έχασε μισή!!! μοίρα στο κεντράρισμα λίγο πριν σφίξει την βίδα! Με την λογική αυτή (αν ισχύει φυσικά) διορθώνεται πολύ εύκολα το πρόβλημα. Αν βγεί το Set του αερόσακου και εμφανιστεί η βίδα, χαλαρώνοντάς την, το τιμόνι γυρίζει ελέυθερα ανεξάρτητα από τους τροχούς, άρα έχοντας παρκάρει από την αρχή το αυτοκίνητο με τους τροχούς ακριβώς ευθεία! φέρνεις και το τιμόνι ευθεία και σφίγγεις την βίδα. Thats all!!!.

Βέβαια προτείνω να μην το επιχειρήσετε μόνοι σας αλλά να πάτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κατα πάσα πιθανότητα θα κάνουν αυτό ακριβώς για την διόρθωση του μικροπροβλήματος και ίσως αν χάνω κάτι... χρησιμοποιήσουν κάποια μέθοδο (περάσουν τους τροχούς σε καλίμπρα) για να σιγουρέψουν και ηλεκτρονικά ότι αυτοί είναι σε ευθεία θέση.

Πάντως μην υπάρχει άγχος το θέμα είναι απλό και λύνεται ακόμα πιο απλά.

 

Κάπως έτσι είναι τα πραγματα με την διαφορα ότι όταν λύσεις το κεντρικό παξιμαδι του τιμονιού, αυτό ΔΕΝ γυριζει ελεύθερα γιατί τόσο ο άξονας του τιμονιού όσο και ο αφαλός του έχουν λεπτή οδόντωση (σαν γρανάζια δηλαδη) με τα δοντάκια του αφαλού να περιβάλλουν τα δοντάκια του άξονα. Για να στρέψεις το τιμόνι σε άλλη θέση πρέπει να το βγάλεις τελείως από τον άξονα και να το κουμπώσεις λίγο πιο αριστερά ή δεξια (όπου χάνει δηλαδη) αλλά η μετακίνηση είναι "κβαντισμένη" ανα δοντάκι πράγμα που σημαίνει ότι αν η αποκλιση είναι μικρότερη (ή μεγαλύτερη) απο ακεραιο αριθμο δοντιών το τιμόνι μετά την διόρθωση είτε πάλι θα αποκλίνει λιγότερο ή θα αποκλίνει από την άλλη μερια.

Αυτά σας τα λέω ως αυτόπτης μάρτυς προσπάθειας διόρθωσης τιμονιού, το οποίο έχανε ελάχιστα και μετά την διόρθωση με τον πιο πάνω τρόπο εχανε από την άλλη πλευρά επίσης ελάχιστα.

Σ΄αυτή την περίπτωση νομίζω ότι το μόνο που μένει να κάνει κανείς (όπως παλιότερα είχα ακούσει σε συνεργείο ευθυγραμμίσεων και ΑΝ είχα καταλάβει καλά) είναι μια ελάχιστη επέμβαση στο πρόσθιο σύστημα του αυτοκινήτου (ευθυγράμμιση δηλαδή) ή οποία ΔΕΝ θα αλλάξει την συμπεριφορά στον δρόμο άλλα κατά πάσα πιθανότητα θα ισιώσει την θέση του τιμονιού.

Link to comment
Share on other sites

τα εχω παιξει, ποιο να διαλεξω? αυτο με τους 140 η αυτο με τους 170?

Μηπως σε αυτο με τους 170 χανω σε ανεση λογω χαμηλου προφιλ ζαντ/χων και ειναι πολυ νευρικο που δεν οδηγηται με ανεση εντος πολεως? τι να κανω? βοηθεια δεν ξερω!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Με την τεράστια ροπή που έχει το GT οδηγείς με 1500 στροφές και 4η μέσα στην πόλη.

Αν σε ανησυχεί τόσο η άνεση μόνο αν δοκιμάσεις σε τεστ ντράιβ και τα δύο θα βγάλεις (ενδεχομένως) συμπέρασμα...

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα εχω τεσταρει και τα δυο αλλα δεν εχω μπορεσει να καταλαβω. Αφενος οι πωλητες δεν σε αφηνουν να κανεις μεγαλη διαδρομη, αφετερου με 10 λεπτα δεν μπορεις να καταλαβεις, μονο καποιος που εχει οδηγησει και τα δυο η ειναι αρκετα εμπειρος μπορει να μιλησει, γι αυτο ζηταω αποψεις απο οσους τα εχουν
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

να μαι και εγω!!!!!σαν θυριο στο κλουβι ειμαι!!!παω πολυ αργα!!!2 φορες το ανοιξα μεχρι τις 3900 περιπου!!!!παιδια το αυτοκινητο παει αερας.πριν ειχα ενα οπελ κορσα 1.4 του 1997 αλλα εχω πολλες εμπιριες απο αυτοκινητα επιδοσεων!!s3,saxo kai ibiza με πολλα αλογα.το gt παραγματικα ειναι ολοκληρομενο αυτοκινητο.

για το τιμονι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα

αυριο θα κανω το πρωτο μου ταξιδακι μεχρι τωρα δουλεια σπιτι σπιτι δουλεια

το ηθελα με ηλιοροφη αλλα απο την στιγμη που το πηρα το ξεχασα τελειος.

ξερει κανεις τιμη 1ου σερβις?λαδια δηλαδη! """αυτος ο ηχος του turbo αχ αχ

 

sto ρελαντι η στιγμιαια καταναλωση ποσο σας δειχνει??εμενα 0.4 ζεστο 0.6 το πρωι για κανενα λεπτο

Link to comment
Share on other sites

τα εχω παιξει, ποιο να διαλεξω? αυτο με τους 140 η αυτο με τους 170?

Μηπως σε αυτο με τους 170 χανω σε ανεση λογω χαμηλου προφιλ ζαντ/χων και ειναι πολυ νευρικο που δεν οδηγηται με ανεση εντος πολεως? τι να κανω? βοηθεια δεν ξερω!

 

 

Δεν ειναι καθολου νευρικο το gt,μην αγχεσαι!!! αν δεν εχεις οικονομικο προβλημα παρε το gt χωρις πολλα προσθετα!!! μονο το υποβραχιονιο που ειναι απαραιτητο και ειναι και φτηνο (170euro)

 

Το TSI δεν το ξερω αλλα πιστευω πως θα σου κακοφαινεται που για κατι παραπανω δεν πηρες το gt γι'αυτο εγω σου λεω gt!!

 

ειναι καθαρα αυτοκινητο για ανετα ταξιδια και πιστευω πως ειχανε προμελετησει και τους ελληνικους "δρομους" γιατι αν εισαι καταρα με καποιο αyτοκινητο χωρις πολλα ατια αντε να περασεις νταλικα!!!

 

ο μονος του θορυβος ειναι τα λαστιχα επειδη ειναι φαρδια πιστευω και οχι επειδη εχει 17-αρες και το το οποιο το θεωρω απολαυση οπως και ολοι οσοι εχουν μπει στο αυτοκινητο ακομη και οι πιο συντηρητικοι οδηγοι!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

να μαι και εγω!!!!!σαν θυριο στο κλουβι ειμαι!!!παω πολυ αργα!!!2 φορες το ανοιξα μεχρι τις 3900 περιπου!!!!παιδια το αυτοκινητο παει αερας.πριν ειχα ενα οπελ κορσα 1.4 του 1997 αλλα εχω πολλες εμπιριες απο αυτοκινητα επιδοσεων!!s3,saxo kai ibiza με πολλα αλογα.το gt παραγματικα ειναι ολοκληρομενο αυτοκινητο.

για το τιμονι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα

αυριο θα κανω το πρωτο μου ταξιδακι μεχρι τωρα δουλεια σπιτι σπιτι δουλεια

το ηθελα με ηλιοροφη αλλα απο την στιγμη που το πηρα το ξεχασα τελειος.

ξερει κανεις τιμη 1ου σερβις?λαδια δηλαδη! """αυτος ο ηχος του turbo αχ αχ

 

sto ρελαντι η στιγμιαια καταναλωση ποσο σας δειχνει??εμενα 0.4 ζεστο 0.6 το πρωι για κανενα λεπτο

 

ε ειπαμε ελεος......

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν μου περισευουν και η αληθεια ειναι οτι πεφτει μεγαλη οικονομια για να συγκεντρωσω τα λεφτα , ομως αν ειναι οντος καλο αξιζει τον κοπο να μαζεψω κατι παραπανω και να παρω το gt.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

,,,και γι αυτο που ειπες φιλε μου οτι οδηγητε με 1500 με 4η μεσα στην πολη τωρα ειναι καλο η κακο?

 

....(!) είναι καλό γιατί δεν αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες μέσα στην κίνηση, όπως σε άλλα αυτοκίνητα που έχουν ισχύ μεν, αλλα μικρότερη ροπή που επι πλέον βγαίνει και σε ψηλές στροφές, οπότε αναγκάζεσαι να είσαι συνέχεια με την κουτάλα (βλέπε λεβιέ ) στο χέρι και να ανακατεύεις την.... σούπα!

Link to comment
Share on other sites

....(!) είναι καλό γιατί δεν αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες μέσα στην κίνηση, όπως σε άλλα αυτοκίνητα που έχουν ισχύ μεν, αλλα μικρότερη ροπή που επι πλέον βγαίνει και σε ψηλές στροφές, οπότε αναγκάζεσαι να είσαι συνέχεια με την κουτάλα (βλέπε λεβιέ ) στο χέρι και να ανακατεύεις την.... σούπα!

ναι αλλα το παγκοσμιο φαινομενο "πατα ασε" τρωει πολυ βενζινη πραγμα λιγο κακο..

Link to comment
Share on other sites

Αν προσθέσω οτι το GT κινείται με 1η χωρίς γκαζι (μόνο με 800 στρ. στο ρελαντί), βοηθάει κάπως ??

 

θελει μεγαλη ροπη για να το κανει αυτο.......η αλλιως εχει ελεφρα κατηφορα ο δρομος..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι.Εδω εμενα το κανει αυτο μολις αφησω τον συμπλεκτη στην ευθεια και σε σχετικη ανωφερια(1.6-α'σταδιο).:)
ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

26 κιλα ειναι πολλα?......

τι ειανι αυτοματο διοτι απ οτι ξερω αμα αφησεις το συμπλεκτη χωρις γκαζι σβηνει τωρα αμα εχουν κανει θαυματα δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αυτοματο και φυσικα και δεν σβηνει...I can show you...!:shifty: :happy:

 

μα δεν γινεται... δεν ειναι θεμα δικο μου μηχανικης θεμα ειναι αμα δεν δωσεις γκαζι σβηνει εκτως και αν δεν αφηνεις εντελως τον συμπλεκτη και απλα τον αφηνεις στην εμπλοκη ετσι και ενα πουντο με 65 αλογα παει...

Link to comment
Share on other sites

μα δεν γινεται... δεν ειναι θεμα δικο μου μηχανικης θεμα ειναι αμα δεν δωσεις γκαζι σβηνει εκτως και αν δεν αφηνεις εντελως τον συμπλεκτη και απλα τον αφηνεις στην εμπλοκη ετσι και ενα πουντο με 65 αλογα παει...
Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με comressor ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...