Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

ναι θα δεις....τωρα συμπιεση εχει το παπι??....εμεις εδω στα 53mm βαζουμε 24-26καρμπ

 

Έχει αλλα την σπάει αρκετά εύκολα..Τώρα 24-26..καίει πολύ νομίζω και παίζει να μου μπουκώνει στις χαμηλές

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχει αλλα την σπάει αρκετά εύκολα..Τώρα 24-26..καίει πολύ νομίζω και παίζει να μου μπουκώνει στις χαμηλές

 

ε ναι καει αρκετα και δεν μπουκωνει αν ειναι καλορυθμισμενο.... αλλα εσυ αφου εχεις το 22αρι θα το ζιγκλερωσεις και θα εισαι ok...αν το κανεις 53 κανε και μια ροικη στην κεφαλη (οχι τερμα οσο πρεπει για τα mm σου) φορας 90 καμπανα λογικα ε??αν ναι βαλε σκληρα δισκακια και ελατηρια....πες στον μηχανικο να σου το συμπιεσει οσο πρεπει και να σου βαλει το καταληλο πιστονακι για την κεφαλη σου αν δεν κανω λαθος ημιπομπε

Link to comment
Share on other sites

ε ναι καει αρκετα και δεν μπουκωνει αν ειναι καλορυθμισμενο.... αλλα εσυ αφου εχεις το 22αρι θα το ζιγκλερωσεις και θα εισαι ok...αν το κανεις 53 κανε και μια ροικη στην κεφαλη (οχι τερμα οσο πρεπει για τα mm σου) φορας 90 καμπανα λογικα ε??αν ναι βαλε σκληρα δισκακια και ελατηρια....πες στον μηχανικο να σου το συμπιεσει οσο πρεπει και να σου βαλει το καταληλο πιστονακι για την κεφαλη σου αν δεν κανω λαθος ημιπομπε

 

ακριβως ημιπομπε ειναι οτι πρεπει...εγω σου προτινω ροικη οπωσδηποτε και ενα ελαφροματακι στο βολαν......

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να βαλεις ομως;)

 

τι μάρκα είναι αυτό το μοτέρ?? και λέει ότι είναι μόνο για κόντρες :happy:

ισχύει?:D

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Μπηκα στο site της aasa και λεω να παρω αυτον εδω τον κυλινδρο http://aasaracing.gr/cylinder.htm ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ RACING ASTREA ΜΕ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ.Θελω να μου πειτε καμια γνωμη για τον κυλινδρο καθως και τι εμβολο να παρω για τη συγκεκριμενη διαδρομή και χιλιοστα.Ο κυλινδρος μετα απο mail που εστειλα εμαθα οτι κανει 85e (75 νορμαλ +10 νικασιλ) και το εμβολο 35.
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αλλάξω μονο κυλινδρο και πιστονι , να το κανω 53mm.Ο νικασιλ που λες ειναι πιο καλος απτην aasa;Και βασικα αντεχει;Τα πραγματακια που γραφω ειναι πανω ηδη.

 

Ποιο καλός δεν είναι,αλλά ο shark κάνει 40 και ο aasa σχεδόν τα διπλάσια.

 

τι μάρκα είναι αυτό το μοτέρ?? και λέει ότι είναι μόνο για κόντρες :happy:

ισχύει?:D

 

Κίνα είναι το μοτέρ φίλε,και είναι αρκετά γρήγορο:O

 

Καλησπερα παιδια.Μπηκα στο site της aasa και λεω να παρω αυτον εδω τον κυλινδρο http://aasaracing.gr/cylinder.htm ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ RACING ASTREA ΜΕ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ.Θελω να μου πειτε καμια γνωμη για τον κυλινδρο καθως και τι εμβολο να παρω για τη συγκεκριμενη διαδρομή και χιλιοστα.Ο κυλινδρος μετα απο mail που εστειλα εμαθα οτι κανει 85e (75 νορμαλ +10 νικασιλ) και το εμβολο 35.

 

75€ κάνει ο απλός κύλινδρος?Και +10€ κάνει ο nicasil,αφού ρώτησες για κεραμική επίστρωση?

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

75€ κάνει ο απλός κύλινδρος?Και +10€ κάνει ο nicasil,αφού ρώτησες για κεραμική επίστρωση?

 

75 ευρω κανει ο AaSa c100b 53-59mm για νορμαλ διαδρομη (με άλλα λόγια ο astrea 53mm που θελω εγω).Μαζι με νικσασιλ παει +10ευρω δηλαδη 85 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια επιασα σημερα ενα glx 110cc (53mm) το οποιο πηγαινε ελεινα καλα..Το παιδι του εχει βαλει απλα fuego f200 και ενα κυλινδροπιστονο astrea 53mm και επαθα την πλακα μου.Τελικα καταλαβα σε τι οφειλεται το οτι πηγαινει τοσο καλα και ειναι 95% η συμπιεση...η μανιβελα δεν κατεβαινει με τπτ...ειναι λογικο για ενα παπακι 53mm να εχει τοση πολλη συμπιεση;παιζει να εχει παιχτει καμια πατεντα στην κεφαλη κλπ και πως αυξανεις την συμπιεση βασικα;
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια επιασα σημερα ενα glx 110cc (53mm) το οποιο πηγαινε ελεινα καλα..Το παιδι του εχει βαλει απλα fuego f200 και ενα κυλινδροπιστονο astrea 53mm και επαθα την πλακα μου.Τελικα καταλαβα σε τι οφειλεται το οτι πηγαινει τοσο καλα και ειναι 95% η συμπιεση...η μανιβελα δεν κατεβαινει με τπτ...ειναι λογικο για ενα παπακι 53mm να εχει τοση πολλη συμπιεση;παιζει να εχει παιχτει καμια πατεντα στην κεφαλη κλπ και πως αυξανεις την συμπιεση βασικα;

 

Μπορει να φοραει 54αρα διαδρομη..ειδικα με αστρισια κεφαλη και αυτη την διαδρομη η μανιβελα δν καταιβενει με τιποτα...εγς ετσι που το ειχα επρεπε να βαλω ολο το βαρος μου επανω στην μανιβελα για να καταιβει..

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

75 ευρω κανει ο AaSa c100b 53-59mm για νορμαλ διαδρομη (με άλλα λόγια ο astrea 53mm που θελω εγω).Μαζι με νικσασιλ παει +10ευρω δηλαδη 85 ευρω

 

Συμφέρει πολύ,για 10€ έχει πολύ ανώτερο υλικό:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συμφέρει πολύ,για 10€ έχει πολύ ανώτερο υλικό:O

 

τελικα μου εστειλαν με mail οτι αυτος που χρειαζομαι εγω ειναι ο c100a 53-55mm και οχι ο c100b 53-59 διότι έχει μετατοσπισμένο χιτόνιο και ότι εγω χρειάζομαι το νορμαλ.Οπότε είναι τελικά 60 ευρω + 10 το νικασιλ 70 και με το πιστονι 35ευρω συνολο 105 αλλα λενε οτι στο σετ κανουν εκπτωσεις οποτε ειναι 100 ευρω + το κουριερ καμια 15αρια δλδ γυρω στα 115 ευρω για ενα τουμπανο κυλινδρομπιστονο.Μετά αφού τα βάλω και στρώσω μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός κυβικών για να έχω καλύτερη απόδοση συμπίεση κλπ;ξέρω ότι βγάζοντας τις φλάτζες ανεβάζει συμπίεση και δύναμη αλλα παίζει να χτυπάει το πιστόνι;(ρωτάω γιατί δεν θέλω να τα ρημάξω καινούργια πράγματα...:p)

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να φοραει 54αρα διαδρομη..ειδικα με αστρισια κεφαλη και αυτη την διαδρομη η μανιβελα δν καταιβενει με τιποτα...εγς ετσι που το ειχα επρεπε να βαλω ολο το βαρος μου επανω στην μανιβελα για να καταιβει..

 

Οχι...φοράει 49.5 μαμα και η κεφαλή είναι 90αρα..αλλα το μηχανακι δεν υπαρχει..κατι παίζει.κάνει μεγαλύτερα ανοίγματα απ'το lifan 125 φτιαγμένο κιόλας και τερματίζει καθε ταχύτητα ακομα και την τετάρτη και με το παραπάνω...σε ηλεκτρονικο κοντερ μηχανης τερματιζει στα 112 και στο δικο του 100+ επειδη ειναι 90αριου...ελεος δηλαδη αμα βαλει και αλλα γραναζια + καρμπυρατερ (τωρα φοραει γαργαλημενο 17αρι) θα ειναι...μπομπα...:ninja:...Εγώ πιστεύω ότι έχει κάνει πατέντα για την συμπίεση γιατί η μανιβέλα του θυμίζει πιο πολύ μανιβέλα ΧΤ που θέλει και αποσυμπιεστή για να κατέβει.Το μόνο κακό είναι ότι πατινιάρει ελάχιστα και ότι χτυπάνε οι βαλβίδες.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά όλα οκ με το παπί άλλα έχω ένα τελευταίο πρόβλημα... μου καίει τις λάμπες... στο ρελαντί φωτίζουν δυνατά και άμα μαρσάρω λίγο φωτίζουν πολύ δυνατά και καίγονται... τι να κάνω? ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? :(
Link to comment
Share on other sites

παιδιά όλα οκ με το παπί άλλα έχω ένα τελευταίο πρόβλημα... μου καίει τις λάμπες... στο ρελαντί φωτίζουν δυνατά και άμα μαρσάρω λίγο φωτίζουν πολύ δυνατά και καίγονται... τι να κάνω? ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει? :(
Aνορθωτης.

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανεις κανα συνεργείο που κάνει πατέντες ρεκτιφιέ κλπ στη ΧΙΟ; Αν όχι κανα καλο συνεργείο που να μπορούν να μου βάλουν αξιόπιστα ενα κυλινδροπιστονο που θέλω;
Link to comment
Share on other sites

τελικα μου εστειλαν με mail οτι αυτος που χρειαζομαι εγω ειναι ο c100a 53-55mm και οχι ο c100b 53-59 διότι έχει μετατοσπισμένο χιτόνιο και ότι εγω χρειάζομαι το νορμαλ.Οπότε είναι τελικά 60 ευρω + 10 το νικασιλ 70 και με το πιστονι 35ευρω συνολο 105 αλλα λενε οτι στο σετ κανουν εκπτωσεις οποτε ειναι 100 ευρω + το κουριερ καμια 15αρια δλδ γυρω στα 115 ευρω για ενα τουμπανο κυλινδρομπιστονο.Μετά αφού τα βάλω και στρώσω μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός κυβικών για να έχω καλύτερη απόδοση συμπίεση κλπ;ξέρω ότι βγάζοντας τις φλάτζες ανεβάζει συμπίεση και δύναμη αλλα παίζει να χτυπάει το πιστόνι;(ρωτάω γιατί δεν θέλω να τα ρημάξω καινούργια πράγματα...:p)

 

Mπορείς να πλανίσεις την κεφαλή σου 1mm για να ανεβάσεις συμπίεση:OΚαι αν βγάλεις τις φλάντζες θα χάνει λάδι:blink:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=17073 τι εννοει οταν λεει κοντο??το 54mm ειναι η αποσταση απο το κεντρο της μιας τρυπας στο κεντρο της αλλης ετσι??

τι διαφορα εχουν μεταξυ τους http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=27324 - http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=17073

http://i819.photobucket.com/albums/zz115/tzinios/DSC01726.jpg Πως βγαινει το ματι??

Και κατι αλλο.. ενας φιλος μου, μου ειπε οτι μπορω να βαλω κεφαλη αστρα στο 72αρι μοτερ μου.. Γινεται?? Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=17073 τι εννοει οταν λεει κοντο??το 54mm ειναι η αποσταση απο το κεντρο της μιας τρυπας στο κεντρο της αλλης ετσι??

τι διαφορα εχουν μεταξυ τους http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=27324 - http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=17073

http://i819.photobucket.com/albums/zz115/tzinios/DSC01726.jpg Πως βγαινει το ματι??

Και κατι αλλο.. ενας φιλος μου, μου ειπε οτι μπορω να βαλω κεφαλη αστρα στο 72αρι μοτερ μου.. Γινεται?? Ευχαριστω.

 

Γινεται και θα δεις μεγαλες διαφορες στα ανοιγματα... αλλα θελεις τουλαχιστον και το 16αρι καρμπιρατερ απο το αστρα....

Παιδια ξερει κανεις γιατι κολαει καποιες φορες ο λεβιες ταχητητων και δεν μπορω να ανεβασω η κατεβασω?το σασμαν μου ειναι μπασταρδεμα 1 και 2 ειναι αστρα και 3 και 4 απο το 50αρι....βασικα μου τα κανει απο την ωρα που εβαλα αυτο το σασμαν και δεν ξερω γιατι...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Γινεται και θα δεις μεγαλες διαφορες στα ανοιγματα... αλλα θελεις τουλαχιστον και το 16αρι καρμπιρατερ απο το αστρα....

Παιδια ξερει κανεις γιατι κολαει καποιες φορες ο λεβιες ταχητητων και δεν μπορω να ανεβασω η κατεβασω?το σασμαν μου ειναι μπασταρδεμα 1 και 2 ειναι αστρα και 3 και 4 απο το 50αρι....βασικα μου τα κανει απο την ωρα που εβαλα αυτο το σασμαν και δεν ξερω γιατι...

 

ωραια.. σκευτομαι να το κανω και να βαλω και εναν εκκεντροφορο πανω για αρχη.. αλλα δεν ξερω ποιον f100 ή f200??

Link to comment
Share on other sites

Mπορείς να πλανίσεις την κεφαλή σου 1mm για να ανεβάσεις συμπίεση:OΚαι αν βγάλεις τις φλάντζες θα χάνει λάδι:blink:

 

Σίγουρα δεν γίνεται να βγάλει την φλάτζα που κουμπώνει ο κύλινδρος απάνω στην κεφαλή,μπορεί όμως να βάλει πολλή λεπτή αν αυτό εννοεί

Link to comment
Share on other sites

άλλαξα ανορθωτή και μου ξανακαίει τις λάμπες... είναι τρίτη φορά που θα αλλάξω λάμπες:mad::mad::mad::mad::mad::mad: τι φταίει γ***το;;
Link to comment
Share on other sites

άλλαξα ανορθωτή και μου ξανακαίει τις λάμπες... είναι τρίτη φορά που θα αλλάξω λάμπες:mad::mad::mad::mad::mad::mad: τι φταίει γ***το;;

Kοιτα μην βραχηκυκλωνει καπου...μονο αυτο μενει να δεις...

ωραια.. σκευτομαι να το κανω και να βαλω και εναν εκκεντροφορο πανω για αρχη.. αλλα δεν ξερω ποιον f100 ή f200??

 

φ200 εχει μεγαλες διαφορες ...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

άλλαξα ανορθωτή και μου ξανακαίει τις λάμπες... είναι τρίτη φορά που θα αλλάξω λάμπες:mad::mad::mad::mad::mad::mad: τι φταίει γ***το;;

Λειτουργουν ολες οι λαμπες? δηλαδη η πισω πορειας/φρενου και οι μπροστα? του κοντερ το λαμπακι?

 

τοτε μπορει να υπαρχει καποιο βραχυκυκλωμα απο καποιο καλωδιο,,,φροντισε πρωτα να εχεις ολες τις λαμπες πανω και δες αν στις καιει

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Λειτουργουν ολες οι λαμπες? δηλαδη η πισω πορειας/φρενου και οι μπροστα? του κοντερ το λαμπακι?

 

τοτε μπορει να υπαρχει καποιο βραχυκυκλωμα απο καποιο καλωδιο,,,φροντισε πρωτα να εχεις ολες τις λαμπες πανω και δες αν στις καιει

 

έβαλα πολύμετρο και στο ρελαντί δίνει 9βολτ και αν ανεβάσει στροφές δίνει 23+ βολτ τώρα έχω κάνει μια πατέντα στον ανορθωτή, το άσπρο καλώδιο με μάυρη γραμμή το έχω ακουμπήσει στο σκελετό και έχω τάση 7-9 βολτ στις λάμπες και δεν τις καίει για να μπορώ προσωρινά να κυκλοφορώ, αλλά το φώς δεν είναι δυνατό.

 

η πλεξούδα είναι καινούρια και όλα τα φις για τις λάμπες καινούρια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...