Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Οκ θα μειωσω αερα και το βραδυ θα σου δωσω και φωτο απο το μπουζι.απλα ηδη το ρελαντι ειναι λιγο ψηλα μου φαινεται.δηλαδη στροφαρει αρκετα στο νεκρο το παπι.ενταξει οχι τρελα αλλα πιο γρηγορα πχ απο το παλιο μοτερ.

 

Εντάξει.Άμα το είναι πολύ ψηλά χαμήλωσε το λίγο (δεν κάνει να είναι υψηλό πολύ);)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μου κοπηκε η ντιζα στην κλειδαρια που εχει για να ανοιγει η σελα και εχω μεσα τα μπουζοκλειδα κτλ ελεος :lol:
Link to comment
Share on other sites

Μα εγώ όταν ρυθμίζω το καρμπυρατέρ το ρυθμίζω μόνο από την βίδα του αέρα.Από την βίδα του ρελαντί δεν μπορείς να το ρυθμίσεις σωστά.Βασικά πρέπει να ανοιχτεί το καρμπυρατέρ να αλλαχτούν τα ζιγκλερ,αλλά ποιος κάθεται τωρα:p

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μα εγώ όταν ρυθμίζω το καρμπυρατέρ το ρυθμίζω μόνο από την βίδα του αέρα.Από την βίδα του ρελαντί δεν μπορείς να το ρυθμίσεις σωστά.Βασικά πρέπει να ανοιχτεί το καρμπυρατέρ να αλλαχτούν τα ζιγκλερ,αλλά ποιος κάθεται τωρα:p

 

Το καρμπυρατέρ όσο απλό και τυχαίο αν μας φαίνετε στη λειτουργία του...μόνο τυχαίο δεν είναι.¨Πειράζοντας" π.χ.τη βίδα του αέρα επηρεάζετε άμεσα κάτι άλλο στην λειτουργία του.Για να έχεις σωστό μίγμα πλήρωσης του θαλάμου καύσης υπάρχουν 2 γνωστές λύσεις.Είτε κοιτώντας το χρώμα στο μπουζί για να δείς αν γίνετε σωστή καύση του μίγματος είτε στο δυναμόμετρο που βλέπεις τη λειτουργία του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών του και αναλόγως αν χρειαστεί επεμβαίνεις σε ρυθμίσεις.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μου κοπηκε η ντιζα στην σελα.τωρα πως στο καλο ανοιγω σελα για να βαλω βενζινη και να αλλαξω την ντιζα??
Link to comment
Share on other sites

Τελικα δεν ειχε κοπει η ντιζα αλλα την εκοψα εγω...ειχε φυγει απο την μια μερια και δεν κραταγε αντισταση και δεν τραβαγε το γαντζο :down:

φωτο απο το μπουζι

http://img717.imageshack.us/img717/2125/16072010004n.th.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/7427/16072010005.th.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/8889/16072010006.th.jpg

 

btw ειναι απο innov8 οι φωτο :p

Link to comment
Share on other sites

παιδες ειδατε τα νεα μοτερακια την monster??>> http://mototrade.gr/osCommerce/products_new.php

 

Πρεπει να σκοτώνουνε!!!!Αλλά πολλά λευτά και δεν έχεις και φώτα!!!Στα ίδια λευτά φτιάχνεις ένα γνήσιο honda μοτέρ όλο AaSa 61X56 και βγαίνεις περίπου στα 165 κυβικά με τα μισά λευτά:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον με βαση το μπουζι το μειγμα εχει πολυ βενζινη...οποτε μειωσα λιγο την βενζινη.σκασιματα κανει παλι ενω το ρελαντι οταν εχει ζεσταθει το μοτερ παλι ειναι λιγο ψηλα.θα δω το μπουζι και αυριο και θα κατεβασω αν ειναι και αλλο.εκανα ενα ανοιγμα με την 4η και επιασα 115 περιπου.το μοτερ φαινεται οτι πηγαινε μεχρι 120 αλλα θα ανεβαζε τρελες στροφες.εβγαζε αρκετη ροπη,το εχω και αρκετα κοντο σε γραναζωμα 14-40 και παρατηρησα οτι με οσα και να πηγαινα ειχα αμεση αντιδραση στις κινησεις στο γκαζι.μετα το στρωσιμο λετε να το αφησω 14-40 η να το κανω λιγο πιο μακρυ 15-40?με το 14-40 τα 115 κοντερ τα εχει ανετα αλλα βγαζει και παρα πολυ ροπη και ειδικα στην τεταρτη βλεπω τρελη διαφορα σε σχεση με το παλιο μοτερ.
Link to comment
Share on other sites

50αρη είχες παλιά?Και 70αρη να είχες,πάλι υπάρχει τρελή διαφορά μέχρι τα 125!Αλλη φάση!Βαλε καμιά φώτο

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οχι 100αρι ειχα αλλα το ειχα και 4 χρονια και ειχε ψοφησει λιγο...θα ανεβασω φωτο αυριο αν και θελει ενα πλυσιμο :p
Link to comment
Share on other sites

Αχα 100αρη ηταν ε?Βαλε μια φωτο αυριο να το δούμε

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον με βαση το μπουζι το μειγμα εχει πολυ βενζινη...οποτε μειωσα λιγο την βενζινη.σκασιματα κανει παλι ενω το ρελαντι οταν εχει ζεσταθει το μοτερ παλι ειναι λιγο ψηλα.θα δω το μπουζι και αυριο και θα κατεβασω αν ειναι και αλλο.εκανα ενα ανοιγμα με την 4η και επιασα 115 περιπου.το μοτερ φαινεται οτι πηγαινε μεχρι 120 αλλα θα ανεβαζε τρελες στροφες.εβγαζε αρκετη ροπη,το εχω και αρκετα κοντο σε γραναζωμα 14-40 και παρατηρησα οτι με οσα και να πηγαινα ειχα αμεση αντιδραση στις κινησεις στο γκαζι.μετα το στρωσιμο λετε να το αφησω 14-40 η να το κανω λιγο πιο μακρυ 15-40?με το 14-40 τα 115 κοντερ τα εχει ανετα αλλα βγαζει και παρα πολυ ροπη και ειδικα στην τεταρτη βλεπω τρελη διαφορα σε σχεση με το παλιο μοτερ.

 

Σκασίματα έκανε και το δικό μου πυκνά-συχνά.Δεν γίνετε να είναι 100% τέλεια η ρύθμιση του καρμπυρατέρ,πάντα θα υπάρχουν απώλειες.Τώρα που το ξαναρύθμισες με βάση το μπουζί σου κάνει τα σβησίματα που έλεγες όταν άνοιγες απότομα γκάζι ?

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εκανε τοσα οσα πριν...τωρα θα το ξαναπαρω βολτα για να δουλεψει λιγο και μετα θα κοιταξω παλι μπουζι και θα μειωσω αμα ειναι και ακομα λιγο βενζινη αν ειναι παλι προς το μαυρο.

με τα σκασιματα εχω διαβασει οτι ξερυθμιζονται οι βαλβιδες και οτι σε ακραια περιπτωση μπορει να καψει και καμια βαλβιδα εισαγωγης η και να σπασει διαφραγμα στην εξατμιση.ισχυει?

Edited by _Dante_
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εκανε τοσα οσα πριν...τωρα θα το ξαναπαρω βολτα για να δουλεψει λιγο και μετα θα κοιταξω παλι μπουζι και θα μειωσω αμα ειναι και ακομα λιγο βενζινη αν ειναι παλι προς το μαυρο.

με τα σκασιματα εχω διαβασει οτι ξερυθμιζονται οι βαλβιδες και οτι σε ακραια περιπτωση μπορει να καψει και καμια βαλβιδα εισαγωγης η και να σπασει διαφραγμα στην εξατμιση.ισχυει?

 

Eίδα το μπουζί σου στην προηγούμενη σελίδα,πάνω κάτω καλά είσαι απο τι διακρίνω την αγκίδα του.Εφόσον έχεις καλή απόκριση στο γκάζι και λίγα εως καθόλου μπερδέματα άστο έτσι όπως είναι.Οι βαλβίδες ξερυθμίζοντε με τη χρήση (χλμ που διανύεις) αλλά παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο.Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η εξάτμιση.Ο κάθε κατασκευαστής έχει μελέτησει πολύ την εξάτμιση που θα φτιάξει να μπεί με τις προδιαγραφές που έχει ο κινητήρας που κατασκεύασε.Γιαυτό όταν πειράζουμε κάτι χαλάμε κάτι άλλο και γιαυτό το καλύτερο είναι να ακολουθούμε αυτο που προτείνει ο κατασκευαστής και όχι ότι μας προτείνει ο κάθε επιδέξιος βελτιωτής "μάστορας".Με αυτη λογική της "λανθασμένης" βελτίωσης την πάτησα προσωπικά και κλαίω τα λεφτά που έσκασα.Ευτυχώς το συνειδητοποίησα νωρίς όσο είμαι ακόμα νέος;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Καλα μοτερ δεν πειραζω ακριβως για αυτο τον λογο.για αυτο και που ανεβηκα σε κυβικα το εκανα με μεγαλυτερο μοτερ απλα και οχι μετατροπη.μια εξαμισουλα ενα φιλτρο και αυτα.τελος παντων χθες δεν κρατηθηκα και το ανοιξα λιγο το μηχανακι μια φορα και γενικα το ανοιγα λιγο.οχι κοφτες βεβαια αλλα απλα λιγο πιο αποτομα το γκαζι.με ετρωγε το χερι μου :lol: εχω κανει 350κμ.καλα μολις συμπληρωσω τα 500 θα το σκισω :lol: το στρωνω γρηγορα η μου φαινεται?γιατι εχω κανει 350 κμ σε μια βδομαδα.μετραει καθολου αυτο?
Link to comment
Share on other sites

Καλα μοτερ δεν πειραζω ακριβως για αυτο τον λογο.για αυτο και που ανεβηκα σε κυβικα το εκανα με μεγαλυτερο μοτερ απλα και οχι μετατροπη.μια εξαμισουλα ενα φιλτρο και αυτα.τελος παντων χθες δεν κρατηθηκα και το ανοιξα λιγο το μηχανακι μια φορα και γενικα το ανοιγα λιγο.οχι κοφτες βεβαια αλλα απλα λιγο πιο αποτομα το γκαζι.με ετρωγε το χερι μου :lol: εχω κανει 350κμ.καλα μολις συμπληρωσω τα 500 θα το σκισω :lol: το στρωνω γρηγορα η μου φαινεται?γιατι εχω κανει 350 κμ σε μια βδομαδα.μετραει καθολου αυτο?

 

Δεν έχουν σημασία οι μέρες,ο τρόπος που το δουλεύεις παίζει σημαντικό ρόλο στη μακροζωϊα & στην απόδοση του κινητήρα.Οσοι νομίζουν οτι στρώσιμο είναι να βγαίνουν σε μια ευθεία πηγαίνωντας σταθερά π.χ με 60χλμ,είναι λανθασμένη λογική στρωσίματος.Ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει με όλες τις σχέσεις και στο φάσμα των στροφών που να μην ζορίζετε για τα πρώτα 500χλμ ώστε να "πατήσουν" όλα τα κινούμενα και μη μεταλλικά μέρη του κινητήρα ομοιόμορφα.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Επισης εχω ενα παραξενο θεμα με τα ηλεκτρικα.η μικρη σκαλα στο πισω στοπ αλλες φορες αναβει και αλλες οχι.δηλαδη εχω ανοιχτα τα φωτα κανονικα και το φως πισω αλλες φορες θα ειναι ανοιχτο αλλες οχι.οταν παταω φρενο αναβει κανονικα.καμια ιδεα κανεις?
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν σημασία οι μέρες,ο τρόπος που το δουλεύεις παίζει σημαντικό ρόλο στη μακροζωϊα & στην απόδοση του κινητήρα.Οσοι νομίζουν οτι στρώσιμο είναι να βγαίνουν σε μια ευθεία πηγαίνωντας σταθερά π.χ με 60χλμ,είναι λανθασμένη λογική στρωσίματος.Ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει με όλες τις σχέσεις και στο φάσμα των στροφών που να μην ζορίζετε για τα πρώτα 500χλμ ώστε να "πατήσουν" όλα τα κινούμενα και μη μεταλλικά μέρη του κινητήρα ομοιόμορφα.

 

Για αλλαγή κυλ/νο ποσο χλμ πιστευεις ειναι καλά?Εγώ εχω κάψει 18ε βενζίνη και σήμερα το άνοιξα...περιπου 100χλμ εχω κάνει μέχρι τώρα

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο dunamik forum που εισαι και εσυ powerman εχεις δει πιστευω το χαρτι της wiseco για το πιστονι που λεει οτι μια ωρα μετριας λειτουργιας ειναι αρκετη.ε πιστευω οτι και για τα υπολοιπα δεν χρειαζεται κατι παραπανω...
Link to comment
Share on other sites

Στο dunamik forum που εισαι και εσυ powerman εχεις δει πιστευω το χαρτι της wiseco για το πιστονι που λεει οτι μια ωρα μετριας λειτουργιας ειναι αρκετη.ε πιστευω οτι και για τα υπολοιπα δεν χρειαζεται κατι παραπανω...

 

 

Ναι, μπορεί να λέει η wiseco ότι μια ωρα μετριας λειτουργιας ειναι αρκετη, αλλα μην ξεχνάς ότι από πιστόνι σε πιστόνι υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ τους...(υλικό κατασκευής, τρόπος κατασκευής κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Επισης εχω ενα παραξενο θεμα με τα ηλεκτρικα.η μικρη σκαλα στο πισω στοπ αλλες φορες αναβει και αλλες οχι.δηλαδη εχω ανοιχτα τα φωτα κανονικα και το φως πισω αλλες φορες θα ειναι ανοιχτο αλλες οχι.οταν παταω φρενο αναβει κανονικα.καμια ιδεα κανεις?

 

1ον:Τσέκαρε την φύσα του πίσω φαναριού σου 2ον:Τσέκαρε τον διακόπτη της μικρής σκάλας,μπορεί να μην κάνει καλή επαφή.

 

Για αλλαγή κυλ/νο ποσο χλμ πιστευεις ειναι καλά?Εγώ εχω κάψει 18ε βενζίνη και σήμερα το άνοιξα...περιπου 100χλμ εχω κάνει μέχρι τώρα

 

Aν ρωτάς για τον δικό σου κινητήρα...τα κυλινδροπίστονα κτλ σηκώνουν τα χέρια και τα πόδια ψηλά,είσαι ο καλύτερος φίλος τους:lol: Δεν ξερώ τι να σου απαντήσω στην περίπτωση σου αλλα γενικά όταν μετά απο πάρα πάρα πολλά χλμ χρήσης έχει πολύ πεσμένη απόδοση το μηχανάκι,συμπίεση κτλ εκεί του κάνεις ενα γενικό rebuild.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Μπα παρεδωσε πνευμα η τελειως σημερα οποτε λαμπα θελω.αντε απο τριτη τεταρτη θα το εχω στρωσει μαλλον οποτε θα κανω τα ανοιγματα μου επιτελους.
Link to comment
Share on other sites

Aν ρωτάς για τον δικό σου κινητήρα...τα κυλινδροπίστονα κτλ σηκώνουν τα χέρια και τα πόδια ψηλά,είσαι ο καλύτερος φίλος τους:lol: Δεν ξερώ τι να σου απαντήσω στην περίπτωση σου αλλα γενικά όταν μετά απο πάρα πάρα πολλά χλμ χρήσης έχει πολύ πεσμένη απόδοση το μηχανάκι,συμπίεση κτλ εκεί του κάνεις ενα γενικό rebuild.

 

Όχι εμένα εχει κάνει περίπου 500χλμ αλλά το πιστόνι ήταν άχρηστο,μαζί και ο κύλινδρος.Βασικά τωρα πλεον το εστρωσα,περίπου 50χλμ εκανα.

 

Στο dunamik forum που εισαι και εσυ powerman εχεις δει πιστευω το χαρτι της wiseco για το πιστονι που λεει οτι μια ωρα μετριας λειτουργιας ειναι αρκετη.ε πιστευω οτι και για τα υπολοιπα δεν χρειαζεται κατι παραπανω...

 

Ε εντάξει αυτά όμως ειναι για καθαρά,που δουλευουν συνέχεια στο όριο και αλλάζεις πιστόνι σύμφωνα με τις ώρες που εχει δουλέψει.Και ειναι και σφυρήλατα

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει αυτά όμως ειναι για καθαρά,που δουλευουν συνέχεια στο όριο και αλλάζεις πιστόνι σύμφωνα με τις ώρες που εχει δουλέψει.Και ειναι και σφυρήλατα

 

Σφυρήλατα πιστόνια βάζουμε σε μοτέρ που δέχοντε υψηλές πιέσεις π.χ turbo.Προσωπικά για μοτέρ με συμπίεση κάτω απο 10,5:1 είναι πεταμένα λεφτά τα σφυρήλατα πιστόνια.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...