Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

οχι να το κοιταξεις. ο μαστορας εχει κανει καποιο λαθος με φλατζες η τσιμουχακια βαλβιδων

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΒΑΛΔΙΔΩΝ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΤΡΟΝΟ ΜΕ 40 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.... ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΟ ΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΞΩ ΜΙΑ ΓΚΑΖΙΑ ΠΕΤΑΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ... ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΩ 2 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΕΕΙ ΠΟΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΒΑΛΔΙΔΩΝ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΤΡΟΝΟ ΜΕ 40 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.... ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΟ ΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΞΩ ΜΙΑ ΓΚΑΖΙΑ ΠΕΤΑΕΙ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ... ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΩ 2 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΚΕΕΙ ΠΟΙΑ.

 

Παίζει να είναι τα τσιμουχάκια βαλβίδων... για τσέκαρε τα μήπως θέλουν άλλαγή και επίσης να κοιτάξετε και τα ελατήρια στο πιστόνι εάν είναι σωστά τοποθετημένα.... Γιατί είναι άλλη μια αιτία που μπορεί το μηχανάκι να καίει λαδάκια... ;) That' s all man....

 

Επίσης παίδες το μυστικό στο στρώσιμο δν είναι να το πηγαίνω αργα...Αλλά στις στροφές που πρέπει... Είναι κ οι βόλτες να έχουν μικρή διάρκεια... 20- 30 Λεπτά το πολύ για να μην ζεσταίνεται ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι... Ρόλο παίζει κ η προθέρμανση αλλα πιο πολύ το χειμώνα...:cool: Καλό στρώσιμο = απόδοση

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

παιρνει 51χιλ ισα-ισα ειναι. καμπανα δν χρειαζεται. κεφαλη σιγουρα, στραφαλομπιελα, μπουζονια θα βαλει γνησια απο αστρεα, τρομπα λαδιου δν ειναι αναγκαια, αλλα αν κανει πολλα χιλιομετρα την ημερα σιγουρα.

 

Απο στροφαλόμπιελο τι διαδρομές κ τι μάρκες...? πόσο κάνουν το καθένα...(τρόμπα λαδιου, κυλινδροπιστονο... κ.α ) Καμπάνα δν χρειάζεται λες...?

 

Sorry για το γρήγορο posting....:O

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Σωστος για το στρωσιμο... Το πιο σημαντικο ειναι οι στροφες γιατι οι επιφανειες που ακουμπαν το στροφαλο ισως παταν ολιγοντι λοξα και μεχρι να στροσουν απαιτηται προσοχη γιατι αμα χαραξει ο στροφαλος την επ1δη3ες. Θα αρχισουν να βγαινουν γρεζα και...Επισης και το πιστονι ισως ειναι λιγο οβαλ και μεχρι να παρει σχημα δεν πρεπει να πιανει κοφτη οπως επισης πρεπει να δουλευει σε θερμοκρασια λειτουργιας.
Link to comment
Share on other sites

Απο στροφαλόμπιελο τι διαδρομές κ τι μάρκες...? πόσο κάνουν το καθένα...(τρόμπα λαδιου, κυλινδροπιστονο... κ.α ) Καμπάνα δν χρειάζεται λες...?

 

Sorry για το γρήγορο posting....:O

κεφαλη 50-60 ευρω γεματη, τρομπα λαδιου απο αστρα γνησια 30 ευρω, στροφαλομπιελα αασα 56 χιλ 80 ευρω, μπουζονια 3-4 ευρω, μπιστονι daytona μπομπε 100 ευρω, και κυλινδρο ΠΑΝΤΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ RIK 30 ευρω.ααα, και αμα παρει κεφαλη γεματη, να αλλαξει εκντροφορο να βαλει vertex 100ευρω, και ελατηρια βαλβιδων σκληρα shark, και βαλβιδες αντιμαγνητικες 15 ευρω. και μια ηλεκτρονικη ρυθμιζομενη shark 30 ευρω.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

κατι δισκακια κατι τετοια, να 400 ευρω.αλλα, εχεις ενα μηχανακι πυραυλο.;)
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Thanx... Ρε παιδιά γτ κύλινδρο πάντα σιδερένιο? Αν δν κάνω λάθος ο κύλινδρος αλουμινίου δν είναι πιο ελαφρύς...? Μήπως στις θερμοκρασίες υπάρχει η διαφορά...?:worry:
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

ο αλουμινιου ζεσταινεται ποιο γρηγορα, και φθειρεται ποιο γρηγορα
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον κανεις καποιο λαθος, αν και ο αλουμινιου ζεστενεται γρηγοροτερα αποβαλει και πολυ γρηγοροτερα θερμοτητα απο το σιδηρου διοτι εχει μικροτερη ειδικη θερμοτητα το αλουμινιο απο το σιδερο. Τωρα για τη φθορα δεν ξερω αλλα γιατι τα αλουμινενια πιστονια ειναι ακριβοτερα? Επισης η παρατηρηση του cloud ειναι σωστη ειναι ελαφρυτερος οπως και το πιστονι και αρα η μπιελα το "μαζευει" πιο γρηγορα και πιο ευκολα οταν ειναι στο αποκορυφωμα με αποτελεσμα καλυτερο στροφαρισμα.
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον κανεις καποιο λαθος, αν και ο αλουμινιου ζεστενεται γρηγοροτερα αποβαλει και πολυ γρηγοροτερα θερμοτητα απο το σιδηρου διοτι εχει μικροτερη ειδικη θερμοτητα το αλουμινιο απο το σιδερο. Τωρα για τη φθορα δεν ξερω αλλα γιατι τα αλουμινενια πιστονια ειναι ακριβοτερα? Επισης η παρατηρηση του cloud ειναι σωστη ειναι ελαφρυτερος οπως και το πιστονι και αρα η μπιελα το "μαζευει" πιο γρηγορα και πιο ευκολα οταν ειναι στο αποκορυφωμα με αποτελεσμα καλυτερο στροφαρισμα.

μα το μπιστονι πρεπει να ειναι ελαφρυ, για αυτο ειναι αλουμινιου. ομως το μπιστονι δν φθειρεται γιατι την μεγαλυτερη τριβη με τον κυλινδρο την κανουν τα ελατηρια που ειναι σιδερενια. τελος ο κυλινδρος δν χρειαζεται να ειναι ελαφρυς γιατι ειναι στασιμος με αντιθεση με το μπιστονι που κινηται

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

"μα το πιστονι πρεπει να ειναι ελαφρυ" το ιδιο λεμε. Ο κυλινδρος καλυτερα αλουμινενιος γιατι αυτος εχει το προβλημα θερμοκρασιας αρα το αλουμινιο θα τον βοηθησει να αποβαλει περισσοτερη θερμοτητα.Ενω βοηθα και στην ελατωση του βαρους του οχηματος οσο να πεις.
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΔΕΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ Η ΒΟΛΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 20 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΣΤΕΝΩ ΤΟ ΠΡΩΙ 1,5 ΛΕΠΤΩ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΕΥΓΩ ΧΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΡΟΜΕΡΙ ΒΕΛΤΙΟΣΕΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΗ ΚΙΑΛΟ....ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΑΝΩ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΡΜΠΗΛΑΤΕΡ. ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΠΗΛΑΤΕΡ..ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΠΟΡΤ ΚΑΙ FCR ΚΑΡΜΠΗΛΑΤΕΡ..???
Link to comment
Share on other sites

Εάν το στρώσεις στα 1000 τότε στα 850-900 βάλε εξάτμιση κ καρμπυρατέρ... Εάν το στρώσεις στα 1500 τότε στα 1350-1400... Υπόψιν ότι η διαφορά θα φανεί μόλις βάλεις την εξάτμιση τουλάχιστον γτ τώρα το μηχανάκι είναι σφιχτό κ "μπουκομένο" λόγω εξάτμισης κ καρμπ. Μόλις τα κουμπώσεις θα δείς τεράστια διαφορά...:happy:

 

Επίσης μόλις φτάσεις στα 600-700 να το ανοίγεις σταδιακά...:cool: Αλλά ΠΟΤΕ τέρμα!

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Εάν το στρώσεις στα 1000 τότε στα 850-900 βάλε εξάτμιση κ καρμπυρατέρ... Εάν το στρώσεις στα 1500 τότε στα 1350-1400... Υπόψιν ότι η διαφορά θα φανεί μόλις βάλεις την εξάτμιση τουλάχιστον γτ τώρα το μηχανάκι είναι σφιχτό κ "μπουκομένο" λόγω εξάτμισης κ καρμπ. Μόλις τα κουμπώσεις θα δείς τεράστια διαφορά...:happy:

 

Επίσης μόλις φτάσεις στα 600-700 να το ανοίγεις σταδιακά...:cool: Αλλά ΠΟΤΕ τέρμα!

OK ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 1000 ΘΕΛΩ 200 ΟΠΩΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ;.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΕΩ ΤΟ KEIHIN FCR ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ;

Link to comment
Share on other sites

paidia geia!poulisa to innova kai pira ena GLX to ebapsa kai tou eftia3a to moter...foraei AASA strofalompiela 54ara,sasman xeiropioito,trompa ladiou astrea,ouzonia astrea,kilindros 54mm mantemeenios nicasil,pistoni 54mm Daytona kefali astrea,elatiria,balbides gnisia kai ekentroforo xeiropioito kai ena FCR 28mm

edo exei fotos: http://www.bikepics.com/members/glx54mm/06glx50/

perimeno gnomes

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας τσακάλια. Έχω ένα Innova εδω και 2 χρόνια με 5200χλμ περίπου. Έχουν γίνει κανονικά τα πρώτα σέρβις και δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Εδώ και λίγες μέρες όμως παρατηρώ πως έχει αλλάξει ο ήχος του μοτέρ, ειδικά στις ψηλές στροφές (όταν ζητάει να ανεβάσεις ταχύτητα δηλαδή), προς το πιο... μεταλλικό και πρίμο (από μούγκρισμα πριν προς στριγγλισμα τώρα). Έλεγξα τα λάδια και είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Δεν έχω πειράξει εξατμίσεις ή κάτι άλλο. Μου είπαν ότι ίσως είναι λόγω ζέστης αλλά πρώτη φορά παρουσιάζεται ενώ οδηγώ καθημερινά σχεδόν στο κέντρο της Αθήνας καταμεσήμερο. Ούτε νομίζω να είναι θέμα βενζίνης γιατί βάζω σχεδόν πάντα από τον ίδιο βενζινά. Έχεις κανένας καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να φταίει; Θα το παρακολουθήσω μερικές μέρες ακόμα και να συνεχιστεί θα το πάω να το δουν στο συνεργείο.
Link to comment
Share on other sites

OK ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 1000 ΘΕΛΩ 200 ΟΠΩΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ;.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΕΩ ΤΟ KEIHIN FCR ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ;

 

το fcr ειναι το καλυτερο της αγορας. οσο για το στρωσιμο, κανε οσα αντεχεις. εγω αντεξα μεχρι τα 800, αλλα οχι τσιτα

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

paidia geia!poulisa to innova kai pira ena GLX to ebapsa kai tou eftia3a to moter...foraei AASA strofalompiela 54ara,sasman xeiropioito,trompa ladiou astrea,ouzonia astrea,kilindros 54mm mantemeenios nicasil,pistoni 54mm Daytona kefali astrea,elatiria,balbides gnisia kai ekentroforo xeiropioito kai ena FCR 28mm

edo exei fotos: http://www.bikepics.com/members/glx54mm/06glx50/

perimeno gnomes

 

πολυ καλο φιλε μου.;)

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας τσακάλια. Έχω ένα Innova εδω και 2 χρόνια με 5200χλμ περίπου. Έχουν γίνει κανονικά τα πρώτα σέρβις και δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Εδώ και λίγες μέρες όμως παρατηρώ πως έχει αλλάξει ο ήχος του μοτέρ, ειδικά στις ψηλές στροφές (όταν ζητάει να ανεβάσεις ταχύτητα δηλαδή), προς το πιο... μεταλλικό και πρίμο (από μούγκρισμα πριν προς στριγγλισμα τώρα). Έλεγξα τα λάδια και είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Δεν έχω πειράξει εξατμίσεις ή κάτι άλλο. Μου είπαν ότι ίσως είναι λόγω ζέστης αλλά πρώτη φορά παρουσιάζεται ενώ οδηγώ καθημερινά σχεδόν στο κέντρο της Αθήνας καταμεσήμερο. Ούτε νομίζω να είναι θέμα βενζίνης γιατί βάζω σχεδόν πάντα από τον ίδιο βενζινά. Έχεις κανένας καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να φταίει; Θα το παρακολουθήσω μερικές μέρες ακόμα και να συνεχιστεί θα το πάω να το δουν στο συνεργείο.

 

τραβα σε ενα συνεργειο, γιατι αν δεν ακουσω των θορυβο δν μπορω να σου πω, αλλα πρεπει να ζεσταινεται το φυγοκεντρικο και να σου τα κανει αυτα. αν σου πουν αλλαγη μην το αλλαξεις, ειναι παρα πολυ νωρις, και αυτο τον θορυβο τον κανει επειδη εχει πιασει γυλαδα

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας τσακάλια. Έχω ένα Innova εδω και 2 χρόνια με 5200χλμ περίπου. Έχουν γίνει κανονικά τα πρώτα σέρβις και δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Εδώ και λίγες μέρες όμως παρατηρώ πως έχει αλλάξει ο ήχος του μοτέρ, ειδικά στις ψηλές στροφές (όταν ζητάει να ανεβάσεις ταχύτητα δηλαδή), προς το πιο... μεταλλικό και πρίμο (από μούγκρισμα πριν προς στριγγλισμα τώρα). Έλεγξα τα λάδια και είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Δεν έχω πειράξει εξατμίσεις ή κάτι άλλο. Μου είπαν ότι ίσως είναι λόγω ζέστης αλλά πρώτη φορά παρουσιάζεται ενώ οδηγώ καθημερινά σχεδόν στο κέντρο της Αθήνας καταμεσήμερο. Ούτε νομίζω να είναι θέμα βενζίνης γιατί βάζω σχεδόν πάντα από τον ίδιο βενζινά. Έχεις κανένας καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να φταίει; Θα το παρακολουθήσω μερικές μέρες ακόμα και να συνεχιστεί θα το πάω να το δουν στο συνεργείο.

 

 

Όντως φίλε μου πρέπει να είναι το φυγόκεντρο αλλα αν δεν ακούσουμε τον θόρυβο δν γίνεται να καταλάβουμε κ πολλά... Μπορείς να ανεβάσεις τον ήχο αν μπορείς φυσικά...:happy:

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

8A MILISI kanis ???:blink: i 8a pe8ano apo agonia a kati akoma an alaxo strofalo+biela56,ekentrof.5stadio,kefali astra,karbil.28,daytona exatmisi+2pspos peripoy 8a patai to paki???:cool: mia kefali astra af8entiki poso kostizi???:cry:

 

terasglx_180cc βιάζεσαι... περίμενε...

 

Λοιπόν απο ότι κατάλαβα θέλεις να το κάνεις κοντροσκοτώστρα ή κοινώς σφαχτήρι...:ninja: ΥΠΟΨΙΝ ΔΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ ΑΛΛΑ...

Λοιπόν aasa 56mm τριγωνικός κατα προτίμηση, ελάφρωμα μπιέλας...(Θα φορεθεί πολύ ο Aasa φέτος :P) Κύλινδρο 56mm (όπως του παιδιού απο πάνω) πιστόνι Daytona με τα σχετικά ελαφρώματα... Τετράγωνο το παπί μετά..Εκκεντροφόρο Takegawa R20 ή fuego 5ο στάδιο, Βαλβίδες τιτανίου κομπλέ με ελατήρια κατα προτίμηση kitaco ή suzuki:shifty: ...Ελάφρωσε κ αυτές.. Κεφαλή αν βρείς απο c70 πλατινένια ή FB 100 κεφαλή (Suzuki) είναι σαν την Takegawa, πλάκωσε την θυρίδωμα τέρμα καθώς κ άνοιγμα εισαγωγής εξαγωγής, μεταλική φλάντζα κυλινδροκεφαλής... καρμπυρατέρ κατα προτίμηση keihin αλλά καλό είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση ένα mikuni 28 με τα σχετικά ζιγκλέρια... Σαζμάν αν μπορείς να βρείς χειροποιήτο αλλα καλό είναι κ το 4άρι...Ελάφρωμα κ αυτό, ρεύμα βάλε kitaco ή daytona, πολαπλασιαστή απο NSR, ελάφρωμα κ ζυγοστάθμιση το βολάν... Πω πω τι λέω πάλι ο τύπος... Το παπάκι θα κ$λ#πηγαίνει μετά... Κτ εποχές με κεφαλές suzuki... αλλα που να τις βρείς τωρα... Πώ πω ας μου κλείσει κανείς το στόμα θα πω κ άλλα που δν πρέπει... Τώρα που θα πάω κ μηχανολόγος... :X

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια,γυρισα απο διακοπες,παρακολουθω τα ποστ σας και οπου μπορω να βοηθησω θα το κανω...
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5565hondasport.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...