Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Εβαλα το μοτερ το καινουργιο την παρασκευη και εχω κανει 200κμ :p

για στρωσιμο δεν παω πανω απο 60 και εβαλα για λιγο την κοπελα μου πανω αλλα γενικα δεν βαζω δευτερο ατομο.θα ειναι οκ στρωσιμο αυτο?επισης επειδη ρυθμισα λιγο προχειρα το καρμπ μου μπερδευει αν ανοιξω αποτομα...θελει αερα πιο πολυ η λιγοτερο?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εβαλα το μοτερ το καινουργιο την παρασκευη και εχω κανει 200κμ :p

για στρωσιμο δεν παω πανω απο 60 και εβαλα για λιγο την κοπελα μου πανω αλλα γενικα δεν βαζω δευτερο ατομο.θα ειναι οκ στρωσιμο αυτο?επισης επειδη ρυθμισα λιγο προχειρα το καρμπ μου μπερδευει αν ανοιξω αποτομα...θελει αερα πιο πολυ η λιγοτερο?

 

Καλό θα ήταν να μην βάζεις δεύτερο άτομο,γενικά να μην το ζορίζεις για τα πρώτα 500χλμ.Δεν έχει σημασία με πόσα χιλιόμετρα πάς αλλά οι στροφές του κινητήρα αναλόγως με τη σχέση που έχεις στο κιβώτιο ταχυτήτων,την κλίση του οδοστρώματος κτλ κτλ.Του 50αριού το καρμπυρατέρ φοράς? Αν όχι ποσα mm?

Edited by solitary

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δεν θα βαζω 2ο ατομο.ειχα παει ταξιδι για αυτο εβαλα.ναι με τις στροφες το παω...οποτε δεν τις ανεβαζω ποτε.οχι το δικο του εχω το καρμπ.20αρι πρεπει να ειναι.το μοτερ ειναι 120αρι...απειραχτο ειναι,καινουργιο το πηρα.επισης του εχω βαλει 14-40 γραναζομα για να μην ζοριζεται κιολας. Edited by _Dante_
Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι το μοτερ μ δεν θα βγει καλο..για τον λογο οτι εχω 3αρι σασμαν και θα ζοριζεται περισσοτερο και θα σπαει πολυ γρηγορα σε σχεση με το 4αρι.. :-S τι λετε??
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια... λοιπον θελω να μου πειτε τι ζιγκλερ να βαλω στο dt 26mm που εχω το μηχανακι μου ειναι 51mm με c70 6v κεφαλη?...τωρα το εχω πανο στο παπι μου αλλα κανει κατι μπουκοματα και βγαζει καμια φορα βενζινη απο την υπερχιλιση

 

Εχεις ανοίξει τους αύλους της κεφαλής?Αν ναι,δοκίμασε μέχρι 24,όχι μεγαλύτερο.Και εγώ στο fb είχα δοκιμάσει το 26 dt και μπούκωνε,που είναι και ανοιγμένοι.

 

επισης του εχω βαλει 14-40 γραναζομα για να μην ζοριζεται κιολας.

 

 

Δεν είναι και ότι μακρύτερο μπορούσες να βάλεις για ταξίδι.Εγώ φοράω 14-36 και μου φαίνεται κοντό.Βεβαια έχω και 3αρι σασμαν

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για κοντο το εβαλα το 14-40 για να βγαζει ροπη και να μην ζοριζεται...μολις το στρωσω θα το κανω 15-40 για να βαραμε κανα 110-120 τελικη...
Link to comment
Share on other sites

Εχεις ανοίξει τους αύλους της κεφαλής?Αν ναι,δοκίμασε μέχρι 24,όχι μεγαλύτερο.Και εγώ στο fb είχα δοκιμάσει το 26 dt και μπούκωνε,που είναι και ανοιγμένοι.

 

ολοι εδω ροδο που εχουμε 51mm εχουμε τα dr 26mm και δεν μπερδευουν:)

http://www.a-grivasmoto.gr/Photos/karmbyrater_dr.jpg

Edited by tasos_triantenos
Link to comment
Share on other sites

ολοι εδω ροδο που εχουμε 51mm εχουμε τα dr 26mm και δεν μπερδευουν:)

http://www.a-grivasmoto.gr/Photos/karmbyrater_dr.jpg

 

παιζει ρολο η κεφααλη οπως ειπε και ο powerman;)

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δεν θα βαζω 2ο ατομο.ειχα παει ταξιδι για αυτο εβαλα.ναι με τις στροφες το παω...οποτε δεν τις ανεβαζω ποτε.οχι το δικο του εχω το καρμπ.20αρι πρεπει να ειναι.το μοτερ ειναι 120αρι...απειραχτο ειναι,καινουργιο το πηρα.επισης του εχω βαλει 14-40 γραναζομα για να μην ζοριζεται κιολας.

 

Μια χαρά.Παίξε αριστέρα - δεξιά με κινήσεις του ενός τέταρτου και λιγότερο την βίδα καυσίμου με το μεγάλο κεφάλι.Την βίδα την χρυσή του αέρα δεν την πειράζεις.Θα την βρείς την αναλογία παίζοντας με την βίδα και καλο είναι να κοιτάς το μπουζί,αν είναι μαύρο έχεις πολύ πλούσιο μίγμα,αν έχει καφετί/ξανθό χρώμα έχεις καλό μίγμα;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Κατσε γιατι με μπερδεψες.με την βιδα του αερα θα παιζω και λιγοτερο με του καυσιμου?επισης ειχαν σημαδεμενο με μαρκαδορο απο το εργοστασιο τις βιδες αλλα επειδη του φορεσα κατευθειαν εξατμιση και φιλτρο φανταζομαι θα θελει αλλες ρυθμισεις.
Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχω κάνει 550 χιλιόμετρα στο στρώσιμο και απο αυτά τα 400 έγιναν χωρίς ζόρισμα και μέχρι 55-60 χιλιόμετρα. μετά τα 400 χιλιόμετρα του έκανα ένα άνοιγμα σιγά σιγά μέχρι τα 80 αλλά ανέβαζε δύσκολα μετά και το άφησα. επίσης που και που ανοίγω μέχρι 70 για λίγο και μετά ξαναπάω στα 55-60. καλό στρώσιμο δεν κάνω?
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εγω έχω μπερδευτεί:wacko:. Αυτό http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm το άρθρο λέει ακριβός το αντίθετο απο αυτό που κάνουμε εμείς. Εχω ρωτήσει και ενα μηχανικό εδω και μου είπε ακριβός τα ιδια για το στρώσιμο του κινητήρα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

My bikepics member

http://www.bikepics.com/members/akis236/

Tα παντα για τα scooter

http://greekscooters.50.forumer.com

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ειχα ακουσει και εγω οτι καποιοι για στρωσιμο...το σκιζουν το μηχανακι ετσι ωστε να ανοιξουν τα ελατηρια και να εχει παραπανω αποδοση(η κατι τετοιο τελος παντων,δεν τα κατεχω και εγω).τωρα το κατα ποσο ισχυει η αν οντως θα εχεις καλυτερη αποδοση δεν το ξερω...το θεμα ειναι θα επηρεασει αυτο την αξιοπιστια του κινητηρα?γιατι αυτο μας νοιαζει εμας...
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εγω έχω μπερδευτεί:wacko:. Αυτό http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm το άρθρο λέει ακριβός το αντίθετο απο αυτό που κάνουμε εμείς. Εχω ρωτήσει και ενα μηχανικό εδω και μου είπε ακριβός τα ιδια για το στρώσιμο του κινητήρα.

 

Καλά εγω δεν έκανα καθόλου στρώσιμο και και είχε κάνει 3mm καρβουνίλα στο πιστόνι σε 2.5 μήνες:lol:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατσε γιατι με μπερδεψες.με την βιδα του αερα θα παιζω και λιγοτερο με του καυσιμου?επισης ειχαν σημαδεμενο με μαρκαδορο απο το εργοστασιο τις βιδες αλλα επειδη του φορεσα κατευθειαν εξατμιση και φιλτρο φανταζομαι θα θελει αλλες ρυθμισεις.

 

Tα καρμπυρατέρ έχουν μια βίδα με μεγάλο κεφάλι (σταυρόβιδα) που μπορείς να την βιδώσεις/ξεβιδωσεις εύκολα με το χέρι,σωστά?Δεν νομίζω να είναι εξαίρεση το δικό σου καρμπυρατέρ.Ενα παράδειγμα:

http://a.imageshack.us/img41/6484/19538208.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

παιδιά έχω κάνει 550 χιλιόμετρα στο στρώσιμο και απο αυτά τα 400 έγιναν χωρίς ζόρισμα και μέχρι 55-60 χιλιόμετρα. μετά τα 400 χιλιόμετρα του έκανα ένα άνοιγμα σιγά σιγά μέχρι τα 80 αλλά ανέβαζε δύσκολα μετά και το άφησα. επίσης που και που ανοίγω μέχρι 70 για λίγο και μετά ξαναπάω στα 55-60. καλό στρώσιμο δεν κάνω?

 

To έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι δεν παίζουν ρόλο τα χλμ που δείχνει το κοντέρ ή το gps κτλ κτλ.Κάντε έναν κόπο να διαβάζετε μερικές σελίδες πιο πίσω...ειδικά αυτο το ερώτημα έχει απαντηθεί άπειρες φορές;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

κοίτα αν το ανοίξεις το μηχανάκι χωρίς να το στρώσεις το μοτέρ είναι σφιχτό ακόμα, οι ανοχές κλπ γι αυτό στο στρώσιμο πρέπει να μην το σκίζεις για να ανοίξει σιγά σιγά το μοτέρ, αλλά επίσης δεν πρέπει να το πας και τελείως αργά με λίγες στροφές στο μοτέρ συνέχεια γιατί θα μπουκώσει. χρειάζεται τουλάχιστον 400-500 χιλιόμετρα στρώσιμο και σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά να μην ζορίζεται το μοτέρ, να πάει από μόνο του. εγώ πχ με το 1/4 του γκαζιού πιάνω τα 55-60 και πάει χαλαρά το μηχανάκι και δεν ζορίζεται. αλλαγές στις ταχύτητες κάνω 1η 15χμ 2α 25χμ 3η 40χμ 4η 55-60χμ
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Στελιο εμένα όλα τα καρμπυρατέρ που έχω εχουν μια μιαβ βιδα του ρελαντί και μια του αέρα:wacko:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οντως και εγω ξερω οτι εχει για το ρελαντι και του αερα.η πανω ειναι του αερα και η κατω του ρελαντι(συμφωνα με την φωτο που εβαλες).εγω να παιξω με τον αερα?

πηγα και επαιξα λιγο με τον αερα.το ρελαντι ηταν στο σημαδι που ειχαν κανει απο το εργοστασιο και το αφησα εκει.τον αερα τον μειωσα γιατι οταν τον μειωσα στο ρελαντι πηγαινε πιο γρηγορα.το εβαλα και αυτο στο σημαδι απο το εργοστασιο.οταν ανοιγω αποτομα ομως γκαζι σβηνει η μηχανη...σε τι οφειλεται αυτο?

Edited by _Dante_
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Στελιο εμένα όλα τα καρμπυρατέρ που έχω εχουν μια μια βιδα του ρελαντί=ΚΑΥΣΙΜΟ = ΒΕΝΖΙΝΗ = 95 οκτάνια.. και μια του αέρα:wacko:

Α ρε Νίκο,ανοίγεις/κλείνεις μοτέρ κάθε μισό λεπτό της ώρας και μου γράφεις τα αυτονόητα:O

Οντως και εγω ξερω οτι εχει για το ρελαντι και του αερα.η πανω ειναι του αερα και η κατω του ρελαντι(συμφωνα με την φωτο που εβαλες)Σωστά.εγω να παιξω με τον αερα? Mην πειράζεις την βίδα του αέρα στο είπα σε προηγούμενο ποστ,κάτι ξέρω παραπάνω για να στο λέω.

πηγα και επαιξα λιγο με τον αερα.το ρελαντι ηταν στο σημαδι που ειχαν κανει απο το εργοστασιο και το αφησα εκει.τον αερα τον μειωσα γιατι οταν τον μειωσα στο ρελαντι πηγαινε πιο γρηγορα.το εβαλα και αυτο στο σημαδι απο το εργοστασιο.οταν ανοιγω αποτομα ομως γκαζι σβηνει η μηχανη...σε τι οφειλεται αυτο?

Ξεβίδωσε καταρχήν το μπουζί προσεχτικά (μην χαλάσουμε το σπείρωμα) και πες μου μάλλον δείξε το μου σε μια φωτογραφία να δώ το χρώμα.Η βίδα του αέρα που σου είπα να μην την πειράξεις και εσυ την πείραξες,χάλασες την αναλογία αέρα-καυσίμου που πάει στο θάλαμο καύσης (βιδώνοντας βάζεις αέρα/ξεβιδώνοντας μειώνεις τον αέρα) έτσι είναι στα περισσότερα καρμπυρατέρ.Ξαναβάλτην στο ίδιο σημείο που ήταν (ελπίζω να θυμάσαι φυσικά) κάνε μερικές βόλτες και δες πάλι το μπουζί το χρώμα (τα εξήγησα σε προηγούμενο ποστ μου).

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Α ρε Νίκο,ανοίγεις/κλείνεις μοτέρ κάθε μισό λεπτό της ώρας και μου γράφεις τα αυτονόητα:O

 

A δηλαδή όταν λες βίδα βενζίνης εννοείς του ρελαντί?:p

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τον αερα τον ειχαμε ρυθμισει με αυτον που δεσαμε το μοτερ.τωρα την εβαλα εκει που ειναι απο το εργοστασιο.θα βγαλω μια φωτο το μπουζι αφου το αφησω να δουλεψει λιγο γιατι τωρα ειμαι με πυρετο και δεν το κυκλοφορω.αυτο που κλεινει οταν δωσω γκαζι αποτομα σε τι οφειλεται?
Link to comment
Share on other sites

Όταν σβήνει οφείλετε στο οτι πνίγεται απο τον πολύ αέρα ή βενζίνη.

[sIGPIC][/sIGPIC]

My bikepics member

http://www.bikepics.com/members/akis236/

Tα παντα για τα scooter

http://greekscooters.50.forumer.com

Link to comment
Share on other sites

Όταν σβήνει οφείλετε στο οτι πνίγεται απο τον πολύ αέρα ή βενζίνη.

Οποτε να μειωσω αερα η να δωσω βενζινη απο την αλλη βιδα?

 

λοιπον τωρα ο αερας και η βενζινη ειναι εκει που ειχαν τα σημαδια απο το εργοστασιο.μπερδευει καμια φορα αν ανοιξω αποτομα ενω αν με νεκρο το ανοιξω καμια φορα σβηνει.επισης οταν αφηνω γκαζι πεταει ακαυτη,δηλαδη σκαει η εξατμιση.τωρα τι να κανω?θα βγαλω και το μπουζι πιο μετα για να το βγαλω μια φωτο.

Edited by _Dante_
Link to comment
Share on other sites

A δηλαδή όταν λες βίδα βενζίνης εννοείς του ρελαντί?:p

 

Η βίδα που την λέμε ρελαντί μας επιτρέπει να ρυθμίζουμε πόσο καύσιμο θέλουμε να περνάει απο τον αυλό εισαγωγής όπως και με τη βίδα που ρυθμίζουμε τον αέρα...Δεν μπορώ να στο πω πιο απλά.

Οποτε να μειωσω αερα η να δωσω βενζινη απο την αλλη βιδα?

 

Δοκίμασε να μειώσεις τον αέρα 1/4 της στροφής.Για να ξέρεις σε τι επίπεδο κυμαίνετε η εσωτερική καύση του κινητήρα σου να κοιτάξεις το μπουζί σου.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Οκ θα μειωσω αερα και το βραδυ θα σου δωσω και φωτο απο το μπουζι.απλα ηδη το ρελαντι ειναι λιγο ψηλα μου φαινεται.δηλαδη στροφαρει αρκετα στο νεκρο το παπι.ενταξει οχι τρελα αλλα πιο γρηγορα πχ απο το παλιο μοτερ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...