Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ξερει κανεις που μπορω να βρω αυτοκολλητα για honda c50?

 

τα γνήσια? στην αντιπροσωπεία μπορεί να έχουν

Link to comment
Share on other sites

τα γνήσια? στην αντιπροσωπεία μπορεί να έχουν

 

τα γνησια για 12βολτο...δεν εχω παει ακομα να ρωτησω αλλα μου ειπαν οτι δεν παιζει να υπαρχουν!...αν εχει παρει κανεις προσφατα ας μου πει απο που τα πειρε...

Edited by astapogiannos
Link to comment
Share on other sites

Εγω ενα honda astrea grand εχω μοντελο 1993 (φυσικα εχω ριξει καποια χρηματα γιατι 17,5 χρονια δεν ειναι και λιγα) εχω κανει επισκευη μοτερ κλπ και κυλινδροπιστονα και ευτυχως ολα πανε καλα....τελευταια μου εβγαλε προβλημα με τα ρευματα αλλα το εφτιαξα κ αυτο!!!παντως πολλοι φιλοι,μου λενε να παρω κανενα παπακι καινουργιο αλλα δεν το σκεφτομαι καν...μια χαρα ειναι ''το καινουργιο ειναι ωραιο αλλα το παλιο ειναι αλλοιως'' Edited by filiatrinos
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν το έχεις σε καλή κατάσταση,μην πάρεις άλλο.Δεν καίει τίποτα{σημαντικό στις μέρες}και είναι πολύ αξιόπιστο.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει καλη καταθεση...σε επισκευες κλπ και το εχω σε αρκετα καλη κατασταση για τα χρονια του,δε σκεφτομαι να παρω αλλο,οσο κρατησει!!! δεν ξερω ποσο καινε τα 125cc & τα 135cc αλλα στανταρ λογο οτι ειναι μαμα 97cc θα καιει λιγοτερο...περι αξιοπιστιας ναι τα παλια ειναι σκυλια!!!αστα στις μερες μας τοσο που εχει φτασει η βενζινη το ποσο καιει καθε μεταφορικο μεσο ειναι το πρωτο και βασικο που κοιτανε ολοι!!! Edited by filiatrinos
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γιατί καίει πιο πολύ?Καρμπυρατέρ φοράς?

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατί καίει πιο πολύ?Καρμπυρατέρ φοράς?

 

 

οχι δεν φοράω...το μηχανακι ειναι μαμισιο εντελως!!! Απλα ειναι το πρωτο μου μηχανακι ..και δεν εχω ειχα αλλο για να εχω μετρο συγκρισης στην καταναλωση!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν φοράω...το μηχανακι ειναι μαμισιο εντελως!!! Απλα ειναι το πρωτο μου μηχανακι ..και δεν εχω ειχα αλλο για να εχω μετρο συγκρισης στην καταναλωση!!!

 

μην ανησυχείς... τα παπιά (μαμίσια) είναι τα ποιό οικονομικά από όλες τις μηχανές... αν πάρεις μια μηχανή να δεις την γλύκα.. θα καίει αρκετά

Link to comment
Share on other sites

Σε 3-4 ωρες προλαβαινω να ανεβασω μοτερ σε παπι και να το ρυθμισω και γενικα να εισαι σε κατασταση να λειτουργησει κανονικα?το παπι θα ειναι ξυλωμενο απο πριν οποτε δεν θα χρειαζεται να κατεβασω το παλιο...με μηχανικο θα γινουν αυτα απλα ρωταω αν προλαβαινω γιατι θα μου φερουν το μοτερ κατα τις 1 αυριο και πρεπει να προλαβω πλοιο των 6.50...
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω προλαβαίνεις άνετα αν είναι μονο να βάλεις το μοτερ πάνω και να το ρυθμίσεις:cool:.

[sIGPIC][/sIGPIC]

My bikepics member

http://www.bikepics.com/members/akis236/

Tα παντα για τα scooter

http://greekscooters.50.forumer.com

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο να το ανεβασω θελω και να το ρυθμισω...θα το πλυνω σημερα και αυριο πρωι θα το βαλω στο συνεργειο για να κατεβασουμε το παλιο κτλ.η πλεξουδα κτλ ειναι καμια δυσκολη διαδικασια να την συνδεσεις?λογικα τις ιδιες συνδεσεις δεν θα εχουν αφου μονο στα κυβικα ειναι διαφορετικα τα μοτερ?
Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο να το ανεβασω θελω και να το ρυθμισω...θα το πλυνω σημερα και αυριο πρωι θα το βαλω στο συνεργειο για να κατεβασουμε το παλιο κτλ.η πλεξουδα κτλ ειναι καμια δυσκολη διαδικασια να την συνδεσεις?λογικα τις ιδιες συνδεσεις δεν θα εχουν αφου μονο στα κυβικα ειναι διαφορετικα τα μοτερ?

 

Λογικά η συνδεσμολογία είναι ίδια και είναι πανεύκολο να συνδέσεις το μοτέρ,λίγη προσοχή μονάχα θέλει;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο να το ανεβασω θελω και να το ρυθμισω...θα το πλυνω σημερα και αυριο πρωι θα το βαλω στο συνεργειο για να κατεβασουμε το παλιο κτλ.η πλεξουδα κτλ ειναι καμια δυσκολη διαδικασια να την συνδεσεις?λογικα τις ιδιες συνδεσεις δεν θα εχουν αφου μονο στα κυβικα ειναι διαφορετικα τα μοτερ?

 

εγώ με έναν φίλο μου που πήρε λιφαν μοτέρ για το daytona το 50άρι του, κάναμε γύρω στις 5 ώρες, κατέβασμα παλιού μοτέρ, τοποθέτηση καινούριου, ηλεκτρονική, βίδωμα-ξεβίδωμα τα πλαστικά και σύνδεση με μονωτική τα καλώδια των πηνείων

Link to comment
Share on other sites

Το παλιο μοτερ το ξυλωσαμε τωρα το απογευμα...μας πηρε μια ωριτσα.οποτε αυριο θα ανεβασω το καινουργιο και θα αλλαξω και το διπλο πατητηρι.εε πανω απο κανα δυοωρο δεν νομιζω να παει.και τα καλωδια μενα ειναι με φισακια οποτε δεν θελουν κολληματα κτλ.
Link to comment
Share on other sites

Σε 3-4 ωρες προλαβαινω να ανεβασω μοτερ σε παπι και να το ρυθμισω και γενικα να εισαι σε κατασταση να λειτουργησει κανονικα?το παπι θα ειναι ξυλωμενο απο πριν οποτε δεν θα χρειαζεται να κατεβασω το παλιο...με μηχανικο θα γινουν αυτα απλα ρωταω αν προλαβαινω γιατι θα μου φερουν το μοτερ κατα τις 1 αυριο και πρεπει να προλαβω πλοιο των 6.50...

 

Προλαβαίνεις αν είσαι γρήγορος.Και αν βάλεις μοτέρ ίδιας μάρκας δεν χρείαζεται να αλλάξεις πλεξούδα.Μην το σπάσεις αμέσως ε ζεστανε το καλά καικανε 2-3 χιλιόμετρα και μετά ανοιξε το:O.Πως τα κατάφερες να μπλέξεις τόσο πολύ ρε φιλε?Μερα διακοπών βρηκες και εσύ όρεξη να παραγκείλεις μοτερ?:p

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μου εσπασε το σασμαν και εχω παραγγειλει το μοτερ και το περιμενα εδω και 2 βδομαδες και τωρα το εφεραν που εφευγα!!θα του κανω στρωσιμο οποτε δεν εχει ανοιγματα κτλ για αρχη...
Link to comment
Share on other sites

Μου εσπασε το σασμαν και εχω παραγγειλει το μοτερ και το περιμενα εδω και 2 βδομαδες και τωρα το εφεραν που εφευγα!!θα του κανω στρωσιμο οποτε δεν εχει ανοιγματα κτλ για αρχη...

 

Καλά το σασμάν πως το κατάφερες?

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κουρεψα την 2α :lol:

και ακουγονται και περιεργα 3η-4η.μαλλον απο τις τρικαβαλιες θα ειναι...ενταξει δεν ειχα παρει πολλες αλλα 2-3 φορες ζορισμα ηταν αρκετες φαινεται γιατι κατα τα αλλα δεν εκανα βλακειες για να το σπασω αλλιως

 

Επιτελους πηρα το μοτερ στα χερια μου...σε λιγο παω να το ανεβασω.εχει και φωτο!

Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχω κάνει 400χμ στο στρώσιμο με ταχύτητα 50-60χμ και θέλω να πάω ένα ταξιδάκι 100 χιλιόμετρων θα πάθει τίποτα το μηχανάκι?
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να εχει προβλημα απλα μην το ζοριζεις και πολυ....δηλαδη βαλε μια 4 στα 60-70 και αστο,κανε και καμια σταση και θα εισαι κομπλε.Και αν σε βολευει ξεκινα το πρωι που δεν εχει και τοσο ζεστη...
Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να εχει προβλημα απλα μην το ζοριζεις και πολυ....δηλαδη βαλε μια 4 στα 60-70 και αστο,κανε και καμια σταση και θα εισαι κομπλε.Και αν σε βολευει ξεκινα το πρωι που δεν εχει και τοσο ζεστη...

 

+ να μην πηγαίνεις συνέχεια με σταθερό γκάζι,να αυξομειώνεις ταχύτητα συχνά.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια... λοιπον θελω να μου πειτε τι ζιγκλερ να βαλω στο dt 26mm που εχω το μηχανακι μου ειναι 51mm με c70 6v κεφαλη?...τωρα το εχω πανο στο παπι μου αλλα κανει κατι μπουκοματα και βγαζει καμια φορα βενζινη απο την υπερχιλιση
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια... λοιπον θελω να μου πειτε τι ζιγκλερ να βαλω στο dt 26mm που εχω το μηχανακι μου ειναι 51mm με c70 6v κεφαλη?...τωρα το εχω πανο στο παπι μου αλλα κανει κατι μπουκοματα και βγαζει καμια φορα βενζινη απο την υπερχιλιση

 

Θα παίξεις με ενα 22mm καρμπυρατέρ επειδή ότι και να κάνεις με το 26mm που έχεις πότε δεν θα δουλέψει σωστά ειδικά σε αυτα τα κυβικά που λες.

 

Αυτα παθαίνουμε όταν πειράζουμε εναν κινητήρα,δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ ρολόι;)

Edited by solitary

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...