Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

τα pilot ποσο κοστιζουν περιπου

 

25........πανω κατω

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τα pilot ποσο κοστιζουν περιπου

Ta λαστιχα δεν ειναι τοσο καλα..γλυστραν παρα πολυ οταν το πλαγιαζεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

τα pilot ποσο κοστιζουν περιπου

 

Κανα 60αρι με τοποθετηση και καινουργιες σαμπρελες.Μπρος πισω.

 

Ta λαστιχα δεν ειναι τοσο καλα..γλυστραν παρα πολυ οταν το πλαγιαζεις.

 

Σε θεμα κρατηματος ειναι τα καλυτερα.Απλα επειδη εινια σκληρη γομα γλυστρανε παρα πολυ μεχρι να ζεσταθουν.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον σχετικα με τα φωτα βρηκα μια λαμπα 55w που φωτιζει αρκετα λευκα.:)

 

Κανω την εξης πατεντα..εβαλα ρευμα ,για τη λαμπα μονο η οποια ειναι 12V και 55w, απο την μπαταρια κατευθειαν,επισης εβαλα ενα ξεχωριστο διακοπτη ωστε να μην αναβει καθε φορα που ανοιγω το κλειδι.:D

 

Η ερωτηση μου ειναι τι πιστευετε σχετικα με τη μπαταρια.Θα τα φτυσει λετε;; ή θα φορτιζει απο το δυναμο και ολα θα ειναι ενταξει;; :worry:

 

(υποψιν η μπαταρια ειναι κλειστου τυπου,χωρις υγρα δηλαδη)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Κανα 60αρι με τοποθετηση και καινουργιες σαμπρελες.Μπρος πισω.

 

Σε θεμα κρατηματος ειναι τα καλυτερα.Απλα επειδη εινια σκληρη γομα γλυστρανε παρα πολυ μεχρι να ζεσταθουν.

εγω ηξερα οτι ειναι πολυ μαλακα και χαλανε ευκολα.

 

Ta λαστιχα δεν ειναι τοσο καλα..γλυστραν παρα πολυ οταν το πλαγιαζεις.

 

και τι να βαλω?

Link to comment
Share on other sites

εγω ηξερα οτι ειναι πολυ μαλακα και χαλανε ευκολα.

 

Σκληρα ειναι.Μαλακα ειναι τα Dunlop TT900.Τα εβαλα περσυ στο μηχανακι αλλα το πισω λαστιχο παρεδωσε πνευμα μεσα σε 3 μηνες λειτουργιας.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως υπαρχει τροπος στο κεντρικο φαναρι να παρω απο καποια καλωδια της φισας εξτρα ρευμα????

 

 

Εχω μια λαμπα η οποια οταν τη συνδεω στη μπαταρια φωταει τελεια αλλα στο δυναμο φωταει σχεδον το μισο της αποδοσης της...

 

????????

 

 

 

 

Κανω την εξης πατεντα..εβαλα ρευμα ,για τη λαμπα μονο η οποια ειναι 12V και 55w, απο την μπαταρια κατευθειαν,επισης εβαλα ενα ξεχωριστο διακοπτη ωστε να μην αναβει καθε φορα που ανοιγω το κλειδι.:D

 

Η ερωτηση μου ειναι τι πιστευετε σχετικα με τη μπαταρια.Θα τα φτυσει λετε;; ή θα φορτιζει απο το δυναμο και ολα θα ειναι ενταξει;; :worry:

 

(υποψιν η μπαταρια ειναι κλειστου τυπου,χωρις υγρα δηλαδη)

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Καμια ιδεα ?????

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω ενα προβλημα (εδω και αρκετο καιρο)...το παπι κοβει καθε μηνα τη βαση της εξατμισης της sebring...δε ξερω γιατι αλλα επειδη ηθελα να δω πως γινεται ετυχε και παρατηρησα οτι οταν ανοιγω το γκαζι η sebring κανει δεξια αριστερα πολυ δυνατα και γρηγορα σαν να τρανταζει (ειναι καλα σφιγμενη στη βαση..) απ'αυτο το δεξια αριστερα φαινεται να κοβεται η βαση αλλα τι μπορω να κανω; ακομα και στο ρελαντι το κανει αν και πιο ηπια...καμια ιδεα;
Link to comment
Share on other sites

Βιδωσε την καλά στην κεφαλή και βίδωσε τέρμα την βάση πίσω. Έτσι δεν νομίζω να κουνιέται.

Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα, κουνιόταν απο πίσω και μου έσπαγε τις βίδες στην κεφαλή. Άλλαξα πίσω βάση, την έσφιξα και όλα οκ

Link to comment
Share on other sites

εβαλα μοτυλ 10-40 στο μχνακι αλλα χρειαζομαι αλλα 100 γραμμαρια.....γινετε να συμπληρωσω απο ενα της ΒP 15-40?
Link to comment
Share on other sites

εβαλα μοτυλ 10-40 στο μχνακι αλλα χρειαζομαι αλλα 100 γραμμαρια.....γινετε να συμπληρωσω απο ενα της ΒP 15-40?

 

ποτε μην ανακατεβεις ενα λαδι με αλλο. καμια σχεση το ενα με το αλλο

Link to comment
Share on other sites

εβαλα μοτυλ 10-40 στο μχνακι αλλα χρειαζομαι αλλα 100 γραμμαρια.....γινετε να συμπληρωσω απο ενα της ΒP 15-40?

 

Μπορει να καταστρεψεις το μοτερ..οπως το επαθα και εγω..συνεπειες σασμαν και εκεντροφορος..

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

ποτε μην ανακατεβεις ενα λαδι με αλλο. καμια σχεση το ενα με το αλλο

 

Ωχ,μόλις ανακάτεψα τα λάδια σε ένα κινέζικο μπόμπο.Τον παίρνω τώρα τηλέφωνο να τα αλλάξουμε:cry::cry::cry:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

αν ξερει κανεις που μπορω να βρω δαγκανα για ζετακι στα μπροστινα ας μου πει γιατι εχω μεγαλο προβλημα!!!!!
Link to comment
Share on other sites

αν ξερει κανεις που μπορω να βρω δαγκανα για ζετακι στα μπροστινα ας μου πει γιατι εχω μεγαλο προβλημα!!!!!

 

Μα τα γνησια ζετακια εχουν ταμπουρα αν θυμαμαι καλα...μηπως εχεις κινεζικο?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Μα τα γνησια ζετακια εχουν ταμπουρα αν θυμαμαι καλα...μηπως εχεις κινεζικο?

 

Εχουν τα Ζ πισω δισκοφρενο απο το εργοστασιο.Αλλα δεν ξερω αν πανε με τις παρτιδες που ηρθαν Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν τα Ζ πισω δισκοφρενο απο το εργοστασιο.Αλλα δεν ξερω αν πανε με τις παρτιδες που ηρθαν Ελλαδα.

 

Δεν λεμε για το yamaha z αλλα για το honda z50 bobos...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια προβλημα.

 

Στο στροφαλο, εκει που βιδωνει το βολαν χαλασαν οι στροφες και βγηκε το βολαν.... τι κανουμε; φτιαχνονται οι στροφες εκει χωρις να λυθει το μοτερ να βγει ο στροφαλος;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Παιδια προβλημα.

 

Στο στροφαλο, εκει που βιδωνει το βολαν χαλασαν οι στροφες και βγηκε το βολαν.... τι κανουμε; φτιαχνονται οι στροφες εκει χωρις να λυθει το μοτερ να βγει ο στροφαλος;;;

 

Πολύ δύσκολα.Πας για στρόφαλο λογικά,εκτός άμα ανοίξεις καινούρια πάσα:OΠου θα σου παει ενα 30αρι σίγουρα πιστεύω.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκολα.Πας για στρόφαλο λογικά,εκτός άμα ανοίξεις καινούρια πάσα:OΠου θα σου παει ενα 30αρι σίγουρα πιστεύω.

Πωωω Μη μου λες τετοια....

τοσο δυσκολο ειναι να φτιαξουν νεες στροφες;; αφου εξεχει πολυ το σιδερο του στροφαλου...

αν αλλαχτει ο στροφαλος θα θελει πολυ για εργασια καθως ανοιγεται ολο το μοτερ...

 

αληθεια ενας στροφαλος ποσο εχει περιπου..90αρις πχ

 

Πασα;;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Πωωω Μη μου λες τετοια....

τοσο δυσκολο ειναι να φτιαξουν νεες στροφες;; αφου εξεχει πολυ το σιδερο του στροφαλου...

αν αλλαχτει ο στροφαλος θα θελει πολυ για εργασια καθως ανοιγεται ολο το μοτερ...

 

αληθεια ενας στροφαλος ποσο εχει περιπου..90αρις πχ

 

Πασα;;;;

 

Ένας τριγωνικός aasa ελαφρωμένος κάνει γύρω στο 120αρη.Ισως άμα βρεις καλό μηχανούργεια να σου ανοίξει πάσα χωρις να ανοίξεις το μοτέρ.Μπόρει λέω.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ένας τριγωνικός aasa ελαφρωμένος κάνει γύρω στο 120αρη.Ισως άμα βρεις καλό μηχανούργεια να σου ανοίξει πάσα χωρις να ανοίξεις το μοτέρ.Μπόρει λέω.

Νομιζα πιο φθηνος οτι θα ηταν... μαζι με εργασια του μαστορα ενα 200αρι στο νερο δηλαδη.

 

Μακαρι να φτιαξουν ετσι τις στροφες...:cry:

σε ευχαριστω παντως,,

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα πιο φθηνος οτι θα ηταν... μαζι με εργασια του μαστορα ενα 200αρι στο νερο δηλαδη.

 

Μακαρι να φτιαξουν ετσι τις στροφες...:cry:

σε ευχαριστω παντως,,

 

Ναι εννοείτε ότι από γνώμες στο forum δεν μπορείς να στηριχτείς,πήγαινε σε μηχανουργείο να δούμε τι θα σου πεί.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πωωω Μη μου λες τετοια....

τοσο δυσκολο ειναι να φτιαξουν νεες στροφες;; αφου εξεχει πολυ το σιδερο του στροφαλου...

αν αλλαχτει ο στροφαλος θα θελει πολυ για εργασια καθως ανοιγεται ολο το μοτερ...

 

αληθεια ενας στροφαλος ποσο εχει περιπου..90αρις πχ

 

Πασα;;;;

 

Για στροφαλο καινουργιο παει απο 30 και πανω..εργασια μηχανικου απο 80 και πανω...αλλα δεν αξιζει να βαλεις 90αρι παλι...εγω το εκανα και εκλεγα την μοιρα μου γιατι θα μπορουσαν να βαλω πιο μεγαλο και να πηγαινει μια χαρα...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω 2 ερωτησεις....προσφατα ο αδερφος μου πηρε ενα μανισιο glx 90αρι (ολο μαμα ομως) 3αρι σασμαν και το προβλημα ειναι οτι δεν βλεπουμε τελικη....η 1η και η 2α ανοιγουν ωραια η 3η μετα τα 60 κρεμαει και πιανει με τα χιλια ζορια 75 και στην κατηφορα 80...ελεος....εχει γραναζωμα 14-36 (νομιζω) αλλα δε καταλαβαινω γιατι κρεμαει...το μηχανακι το πηρε στρωμενο με μολις 1000χμ στα 47mm με 90αρη στροφαλο...και εχει πολυ καλη συμπιεση...καρμπ εχει 18αρι keihin νομιζω.

 

Επισης...πηγα με ενα κολλητο μου να τα στησουμε glx 105cc και lifan 125 μαμα και παρατηρησαμε εκπληκτα οτι το lifan με 4η τερμα γκαζι βγαζει οσο εμενα το glx σπασμενο με 3η....δηλαδη γυρω στα 85-87χμ...του λεω wtf σπασε και την τριτη να δουμε τελικη και εβγαζε καμια 75αρα σπασμενα.....το innvova 110 βγαζει 90-95 στο ισιωμα με 4η και 80 με 3η!! ....τι παιζει;το lifan ειναι μαμα...ειναι στα 52.4mm με 55αρι στροφαλο και 18αρι καρμπ..14-36 γραναζωμα...εγω που το πηρα το μονο που καταλαβα ειναι οτι εχει γερο μπαμ δηλαδη και με 4η στα 30-40 να δωσεις τραβαει αποτομα..στα μεσαια και ψηλα ομως ειναι πτωμα..επισης η εξατμιση της serbing απ'το stelpet ειναι μουφα τελειως..εχει μικροτερη μπουκα απ'την αυθεντικη ζοριζει το μοτερ και χτυπανε οι βαλβιδες...αφηστε που ο ηχος που κανει ειναι σαν να χτυπας τενεκεδες σε σχεση με την αυθεντικη...τουλαχιστον στο lifan το 125 δε κανει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...