Jump to content

Αγορά αυτοκινήτου super mini.....


mkbhd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν σκέφτομαι την αγορά αυτοκινήτου supermini πετρέλαιο κυρίως για οικονομία καθότι κάνω χιλιόμετρα κάθε μέρα (περίπου 100). Έχω ένα Μιτσουμπισι κολτ μοντέλο του 2005 και το έχω αέριο αλλά αρχισε να καίει λάδια .(έκανα με 20 ευρώ 400 χιλιόμετρα )

 

το πρώτο στη λίστα που έχω στο μυαλό μου είναι το πεζό 208 πετρέλαιο με 100 άλογα γιατί μου αρέσει και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Στην έκδοση allure για να έχει και το 3D cockpit, και τις Ζαντες Βέβαια με τρενάρει η υψηλή τιμή του (19000+)

 

μετα μου αρέσει το polo και τελευταίο το καινούργιο Hyundai i20 (αυτό που θα βγει μετά το καλοκαίρι με τον καινούργιο σχεδιασμό ) αλλά δεν έχει πετρελαιοκινητήρα δυστυχώς

 

υπάρχει καμία προσφορά που να τρέχει γενικά η να φρενάρω την αγορά για του χρόνου ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 59
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eγώ Ιανουάριο του 2019 πηρα το 308 με τον 1.5 BlueHDi στα 130ps στα 19500. Εχω κάνει από τότε 20.000 χλμ πολύ ξεκούραστα και οικονομικά.

 

Το 208 το θεωρώ πολύ ακριβό (αν και ποιοτικό σαν κατασκευή).

 

Δες και Citroen το C3 σε diesel, ειναι άνετο για την κατηγορία του σαν πάτημα στο δρόμο και ο bluehdi ειναι πολύ ωραίος κινητήρας.

Η Citroen έχει συνήθως δυνατές προωθητικές ενέργειες.

Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη έκδοση πάντως σε όλα είναι αρκετά φτωχή .. με τάσια ! Το κλιο καλούτσικο αλλά την ηχομόνωση του πεζό κανένα δεν την έχει
Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη έκδοση πάντως σε όλα είναι αρκετά φτωχή .. με τάσια ! Το κλιο καλούτσικο αλλά την ηχομόνωση του πεζό κανένα δεν την έχει

 

Το 208 όμορφο πολύ αλλά εκτός από ακριβό το θεωρώ και αρκετά μικρό. Αν δεν έχεις θέμα μεγέθους τοτε ok. Το 308 λόγω του ότι θα αντικατασταθεί ίσως το βρεις με καλή προωθητική ενέργεια.

 

Το 1.5 130ps tech edition είχε 1800€ εκπτωση το Φεβρουάριο. Τώρα σχετικά με τις εκπτώσεις σίγουρα θα πέσει κάτι μιας και η περίοδος είναι δύσκολη και το κράτος ίσως δώσει και κίνητρα. Δεν νομίζω να μείνουν μόνο στα ηλεκτρικά και τα υβριδικά.

Link to comment
Share on other sites

to clio στην εκδοση dynamic poy ta exei ola to dinoyn 17080E αν πας και απο κοντα σιγουρα θα παιξουν και εκπτωσεις .
Link to comment
Share on other sites

Θα κοιτάξω και το Clio από κοντά . Δεν είδα καθόλου και Citroen που κυκλοφορεί το c3 πολύ αλλά δεν ξέρω σε τη Τιμή παίζει αυτό ωραίο το δίχρωμο μοιάζει σαν μικρό suv

 

επίσης ο κάθε πωλητής κάνει και διαφορετική προσφορά . Τι να προσέξω ;

Edited by mkbhd
Link to comment
Share on other sites

Θα κοιτάξω και το Clio από κοντά . Δεν είδα καθόλου και Citroen που κυκλοφορεί το c3 πολύ αλλά δεν ξέρω σε τη Τιμή παίζει αυτό ωραίο το δίχρωμο μοιάζει σαν μικρό suv

 

επίσης ο κάθε πωλητής κάνει και διαφορετική προσφορά . Τι να προσέξω ;

 

Γενικά υπάρχει η θεωρία ότι αν πας προς κλείσιμο μήνα θα έχεις καλύτερη ίσως προσφορά. Τώρα ανά πωλητή υπάρχει διαφοροποίηση αρκετές φορές.

 

Συγγενής μου όταν πήρε αμάξι το οποίο μόλις είχε ανακοινωθεί η μία αντιπροσωπεία του έκανε έκπτωση όταν οι άλλοι δεν του έκαναν καν δώρο...

Link to comment
Share on other sites

Για Yaris hybrid δεν το σκέφτεσαι; Είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση με σένα και είμαι μεταξύ γιαρις, κλιο και i20

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

Για Yaris hybrid δεν το σκέφτεσαι; Είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση με σένα και είμαι μεταξύ γιαρις, κλιο και i20

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Το υβριδικό δεν το έχω επιλέξει γιατί εμφανισιακά δε με τρελαίνει . Ποσο πάει με μεσαία έκδοση με ζάντα και προβολείς ομίχλης ;

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάει περίπου στα 17.000 αλλά και αυτή η έκδοση είναι πολύ πλήρης νομίζω τα καλύπτει αυτά που λες. Ρίξτο μια ματιά αξίζει κατά τη γνώμη μου. Το θέμα γούστο είναι προσωπικό βέβαια, αλλά για εμένα η έκδοση bi-tone σε γκρι είναι από τις πιο όμορφες σε αυτοκίνητο.
OnePlus 3T, iPad mini 2
Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση του full hybrid έχεις λογικά μηδενικά τέλη, εγγύηση toyota και λογικά μηδέν απαίτηση για δίσκο λόγω cvt.

 

Από την άλλη έχεις το θέμα αλλαγής μπαταρίας σε βάθος χρόνου καθώς η απόδοσή της θα πέφτει. Επίσης αν δεν κάνεις χλμ καθημερινά εκφορτιζεται.

 

Επειδή ανακοινώθηκε νέο yaris δες μήπως τρέχει κάποια προωθητική ενέργεια.

Link to comment
Share on other sites

Στα υβριδικά παιδιά βάλτε μέσα και το κόστος συντήρησης που συνήθως είναι υψηλό.ενα μείον επίσης είναι και η όχι τόσο καλή οδική συμπεριφορά από αντίστοιχα βενζινοκίνητα η πετρελαιοκινητα.δεννλεω ότι δεν έχουν πλεονεκτήματα.απλα όπως καθετί έχουν και συν και πλην.οποτε τα ζυγίζει ο καθένας και παίρνει.κατο που πρέπει να προσέξεις αν πάρεις υβριδικό,είναι ότι πρέπει να μάθεις σε ένα διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να πάρεις το μέγιστο της οικονομίας. Edited by spy14

Tcl 20 5g

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται κυρίως από τη χρήση. Αν καλείται να κάνει πολλά χιλιόμετρα στον ανοιχτό δρόμο, το πετρέλαιο είναι καλύτερη λύση. Για πολλά χιλιόμετρα στην πόλη, το υβριδικό είναι πολύ καλύτερο. Εκεί το πετρέλαιο δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς τα σύγχρονα diesel με το φίλτρο dpf θέλουν ανοιχτό δρόμο. Στο συνεχές σταμάτα ξεκίνα και όταν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί με μικρές διαδρομές, είναι όχι χειρότερο για το φίλτρο, ειδικά αν δεν μπορείς να μπεις σε συνθήκες που κάνει αναγέννηση (άνω των 60χλμ/ώρα για αρκετά λεπτά).

 

Για λίγα χιλιόμετρα, ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο.

Το υβριδικό ίσως θέλει όντως αντικατάσταση στις μπαταρίες, αλλά θα περάσουν αρκετά χρόνια για να χρειαστεί. Στη συντήρησή του ίσως να είναι πιο οικονομικό στα σέρβις, μιας και όπως αναφέρθηκε λογικά δεν έχει ανάγκη από δίσκο, ούτε από τακάκια τόσο συχνά μιας και φρενάρει με το υβριδικό σύστημα για να φορτίζει την μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται κυρίως από τη χρήση. Αν καλείται να κάνει πολλά χιλιόμετρα στον ανοιχτό δρόμο, το πετρέλαιο είναι καλύτερη λύση. Για πολλά χιλιόμετρα στην πόλη, το υβριδικό είναι πολύ καλύτερο. Εκεί το πετρέλαιο δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς τα σύγχρονα diesel με το φίλτρο dpf θέλουν ανοιχτό δρόμο. Στο συνεχές σταμάτα ξεκίνα και όταν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί με μικρές διαδρομές, είναι όχι χειρότερο για το φίλτρο, ειδικά αν δεν μπορείς να μπεις σε συνθήκες που κάνει αναγέννηση (άνω των 60χλμ/ώρα για αρκετά λεπτά).

 

Για λίγα χιλιόμετρα, ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο.

Το υβριδικό ίσως θέλει όντως αντικατάσταση στις μπαταρίες, αλλά θα περάσουν αρκετά χρόνια για να χρειαστεί. Στη συντήρησή του ίσως να είναι πιο οικονομικό στα σέρβις, μιας και όπως αναφέρθηκε λογικά δεν έχει ανάγκη από δίσκο, ούτε από τακάκια τόσο συχνά μιας και φρενάρει με το υβριδικό σύστημα για να φορτίζει την μπαταρία.

 

Με το add blue δεν έχεις το θέμα με την αναγέννηση από όσο θυμάμαι. Στην peugeot τα μοτέρ είναι με ουρία.

 

Η αντικατάσταση στις μπαταριες είναι θέμα υπαρκτό όταν κοιτούσα για το corolla. Επίσης στα cvt οδηγάς σύμφωνα με το αμάξι και όχι όπως θες. Δεν μπορείς να κάνεις κατεβάσματα για να φρενάρεις ή να επιταχύνεις για μια προσπέραση.

 

Για μένα αν η χρήση είναι αυστηρά αστική τότε το υβριδικό είναι πολύ καλή λύση και μάλιστα future proof.

 

Αν όμως έχεις και αρκετές μετακινήσεις εκτός αστικού τοπίου τότε πρέπει να υπολογιστούν και οι άλλοι παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι το συγκεκριμένο, κάπως καλύτερα. Εμείς έχουμε ένα Yaris diesel και κάνει πολύ συχνά αναγέννηση. Γενικά δεν είναι ότι καλύτερο για την πόλη, και στην γενικότερη αίσθηση. Στο ταξίδι βέβαια είναι στο στοιχείο του. Νομίζω πως τα σταματάνε σιγά σιγά τα ντίζελ πάντως.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

πολυ οικονομικο ειναι και το αυτοκινητο με GNC με φυσικο αεριο. εχει αρκετα μοντελα να δεις.

panda, ibiza, leon, fabia κλπ. πιο οικονομικο ακομη και απο πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

πολυ οικονομικο ειναι και το αυτοκινητο με GNC με φυσικο αεριο. εχει αρκετα μοντελα να δεις.

panda, ibiza, leon, fabia κλπ. πιο οικονομικο ακομη και απο πετρελαιο.

 

To cng αν ισχύει αυτό είναι μια επιλογή με περιορισμούς. Με το υγραέριο έχεις το θεμα ίσως της απαγόρευσης αποθήκευσης σε κλειστό χώρο αν και ανεπίσημα κανείς δεν το τηρεί...

 

Για τα πετρέλαια ακούγονται πολλά αλλά πιστεύω ότι δεν θα απαγορευτούν, απλά θα κατευθύνουν το κόσμο στις άλλες τεχνολογίες.

Link to comment
Share on other sites

Που είδατε απαγόρευση γενικά των πετρελαιοκίνητων;

Τα euro4 αποσύρονται υποχρεωτικά. Μιλάμε για οχήματα 20ετιας και σωστά τα καθιστούν ασύμφορα, με περιορισμούς και υψηλά τελη στα μεγάλα αστικά κέντρα.

 

Τα euro6d που είναι φρέσκα έχουν 15-20 έτη ζωής μπροστά τους.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by protsimer
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει ενα πρατηριο με φυσικο αεριο, ειναι κοντα στο σπιτι μου σχετικα (προς σίνδο), και βλεπω με αλλο ματι το καινουργιο πολο. απλα με φρεναρει λιγο η υποστηριξη που θα εχει τα επομενα χρονια (γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορει πολύ) και φοβαμαι μηπως το γυρισουν ολες οι εταιριες σε υβριδικά/ηλεκτρικά.

επισης αυτά έχουν ντεπόζιτο βενζίνης ετσι? σε περιπτωση που εισαι καπου μακρια και δεν μπορεις να βαλεις φυσικο αεριο

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις κοντά σου τέτοιο πρατήριο σίγουρα αλλάζουν τα δεδομένα παίζει μπάλα και αυτό το καύσιμο.

Tcl 20 5g

Link to comment
Share on other sites

Που είδατε απαγόρευση γενικά των πετρελαιοκίνητων;

Τα euro4 αποσύρονται υποχρεωτικά. Μιλάμε για οχήματα 20ετιας και σωστά τα καθιστούν ασύμφορα, με περιορισμούς και υψηλά τελη στα μεγάλα αστικά κέντρα.

 

Τα euro6d που είναι φρέσκα έχουν 15-20 έτη ζωής μπροστά τους.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Δυστυχώς οι τίτλοι αναφέρουν απαγόρευση diesel και δεν κάνουν αναφορά στο ποιας τεχνολογίας είναι (βλ.euro) με αποτέλεσμα να μένει στον καταναλωτή η ιδέα ότι θα σταματησουν τελείως. Δεδομένου όμως ότι κάποιες εταιρίες εξελίσσουν ακόμα κάποια μοτέρ θεωρώ ότι ίσως έχουμε ακόμα καιρό πριν αποσυρθεί το diesel και η ΜΕΚ γενικότερα....

Link to comment
Share on other sites

Τι τιμή έχει παιδιά το πόλο tgi και με τι εξοπλισμό ; γιατί στο autotriti το έχει 16000, ενώ στο site της vw το έχει ξεκινάει από 17000 χωρίς προβολείς λεντ ... στα ίδια λεφτά παίρνω το πεζό πετρέλαιο στην έκδοση allure αν δεν κάνω λάθος ...που κακά τα ψέματα είναι πιο όμορφο και μέσα και έξω για μένα . Βασικά το πεζό είναι ότι πιο όμορφο μικρό έχει βγει ποτέ Για μένα .

Περίχωρα μένω οι μετακινήσεις μου είναι εκτός πόλης κατά 90%. Όποτε με βολεύει και πετρέλαιο και φυσικό αέριο . αλλά παίζει μεγάλο ρόλο και τι εξοπλισμό παίρνεις....

Link to comment
Share on other sites

Για το πετρέλαιο έχουν ακουστεί πολλά...Ας πούμε όλες οι εταιρείες σιγά σιγά το εγκαταλείπουν..Κάπου είχα διαβάσει ότι θα γίνει απαγόρευση στην Ευρώπη το 2021 και στην Ελλάδα το 2023 (πάντα για αστικά κέντρα)μιας και επιτράπηκε αργά η κυκλοφορία του στα αστικά κέντρα...

Τώρα τι ισχύει πιστεύω κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά...

Ο αδερφός.μου ψάχνει αμάξι,κοιτάει πετρέλαιο και όλοι του λένε ότι μέχρι το 2030 θα κυκλοφορεί κανονικά...αλλά και πάλι κανείς δεν το υπογράφει αυτό...

Εγώ κοιτάω αμάξι αλλά μόνο βενζίνη,ίσως και υβριδικό,πετρελαιο ποτέ δεν το συμπαθησα,αλλά σίγουρα όταν φτάσει η στιγμή θα παίξουν όλοι οι παράγοντες ρόλο...

Όσο όμως δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα για το θα ισχύσει είναι πολύ δύσκολη η απόφαση αγοράς αυτοκινήτου...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...