Jump to content

γνωμες για αγορα μεταχειρισμενουμ αυτοκινητου


JOHNMEGARYTHMOS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα καινούργια είναι πιο ασφαλή αμάξια από τα παλιά. Η κατασκευή είναι έτσι όταν γίνει μια σύγκρουση οι δυνάμεις της να απορροφηθούν από το όχημα και όχι από τους επιβάτες.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το μεταχειρισμένο ειναι καλο, αρκει να γινει σωστός έλεγχος και να ξερεις το ιστορικό του.

Εγω εχω ενα πετρελαιο Opel,με βιβλίο σέρβις και ολα στην αντιπροσωπεία απο Ιταλία.

Το αμαξι ειναι άριστο και απο χώρους υπέρ ικανοποιητικό.

Το αρνητικό ειναι οτι τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύονται εντος πόλεων επειδη ειναι Euro 4 και βλεπεις επαγγελματικά 25+ χρόνων να κυκλοφορούν κανονικα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Το μεταχειρισμένο ειναι καλο, αρκει να γινει σωστός έλεγχος και να ξερεις το ιστορικό του.

 

Εγω εχω ενα πετρελαιο Opel,με βιβλίο σέρβις και ολα στην αντιπροσωπεία απο Ιταλία.

 

Το αμαξι ειναι άριστο και απο χώρους υπέρ ικανοποιητικό.

 

Το αρνητικό ειναι οτι τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύονται εντος πόλεων επειδη ειναι Euro 4 και βλεπεις επαγγελματικά 25+ χρόνων να κυκλοφορούν κανονικα.

Είναι πριν το 2008 η μετά?

Σε ρωτάω για το γνωστό θέμα του dpf.

:)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Είναι πριν το 2008 η μετά?

Σε ρωτάω για το γνωστό θέμα του dpf.

 

Meriva του 2007 ειναι χωρις DPF...

Αν εξαιρέσεις το Euro 4,μια χαρα αμαξι με χώρους και ο 1.3 με τα 75 αλογα στέκεται στο δρομο αξιοπρεπώς.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω ενας γνωστος μου πουλαει ενα mitsubisi carisma του 2000 με 1600 κυβικα μηχανη εκεινος εχει καποιο θεμα με τα ματια και δεν μπορει να οδηγησει πια. Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το μοντελο; εκεινος μου ειπε οτι δεν του εχει βγαλει κατι ιδιαιτερο.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

φουλ αξιόπιστο αλλα με καταναλωση αρκετη.

ειναι 20 ετων αμαξι. ολο και κάτι θα βγαλει

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meriva του 2007 ειναι χωρις DPF...

Αν εξαιρέσεις το Euro 4,μια χαρα αμαξι με χώρους και ο 1.3 με τα 75 αλογα στέκεται στο δρομο αξιοπρεπώς.

 

 

τότε είσαι μια χαρά!εχει σβέλτη ρύθμιση λόγω της ροπής

:)
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω ενας γνωστος μου πουλαει ενα mitsubisi carisma του 2000 με 1600 κυβικα μηχανη εκεινος εχει καποιο θεμα με τα ματια και δεν μπορει να οδηγησει πια. Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το μοντελο; εκεινος μου ειπε οτι δεν του εχει βγαλει κατι ιδιαιτερο.

 

δεν θα χαλάσει ποτε....εχω δει να μην του αλλάζουν λάδια και να εχει 100+κ αλλά από θέμα βενζίνης λόγο βάρους στην πόλη πίνει τα εντερα του (Στα ταξίδια ειναι οκ)

Link to comment
Share on other sites

δεν θα χαλάσει ποτε....εχω δει να μην του αλλάζουν λάδια και να εχει 100+κ αλλά από θέμα βενζίνης λόγο βάρους στην πόλη πίνει τα εντερα του (Στα ταξίδια ειναι οκ)

 

Σε ευχαριστώ τελικά το πήραμε, έχει και αυτόματο κιβώτιο πιο πολύ το πήρε ο πατέρας μου να αλλάξω το fiat uno λόγω ότι έχει σκουριάσει. Εγώ βέβαια δεν θέλω να το δώσω διότι το έχω μάθει και είναι μικρό σε διαστάσεις. Και τώρα με το αυτόματο είναι κάπως ενώ έχεις συνηθίσει με ταχύτητες. Το μιτσουμπηση το οδήγησα επειδή είμαι ψηλός δεν με βόλευε το τιμόνι ενώ στο φιατ ψηλό και έξω αυτό είναι κάτω και μέσα και τα πόδια μου είναι κοντά. Βέβαια είδα στο ίντερνετ ότι γίνεται να το φέρω έξω αλλά δεν το πείραξα. Αυτό με το αυτόματο με το φρένο που δίνει κίνηση όταν το αφήσεις δεν υπάρχει λέω λίγο να αφήσω το πόδι μου θα πάει μπροστά , ενώ με της ταχύτητες δεν υπάρχει αυτό διότι βάζεις νεκρά όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι . Νεκρά στο αυτόματο ενώ υπάρχει δεν την βάζεις μόνο στην ρυμουλκηση διάβασα στο ίντερνετ. Επίσης στο κιβώτιο ταχυτήτων έχει εκτός από τα βασικά και αλλά 3 όπως το L το 2 και 3 . Και επίσης ένα κουμπί δίπλα από λεβιέ με όνομα hold θέλω να πιστευω ότι μάλλον κρατάει την ταχύτητα να μην αλλάξει. Αλλά μου λέει ο πατέρας μου το d για να οδηγήσεις τα υπόλοιπα 3 κάτι αργά σε ανηφόρα με κλίση δεν κατάλαβα και ανχωθηκα διότι που να ξέρω εγώ την κλίση . Επίσης γενικά ένα αυτοματο αμάξι τι μπορεί να βγάλει περισσότερο σε βλάβες από ένα με ταχύτητες? . Το πιστεύω ότι θα τρώει βενζίνη διότι εγώ με το φιατ το 900 κυβικών συνήθως την τριτη φορά θέλω βενζίνη έχω το μιτσουμπησι είναι περίπου 1600 κυβικά. Γενικά είναι πιο ακριβά τα ανταλλακτικα της μητσουμπηση από το φιατ ? . Εγώ πιστεύω ότι ότι βγάλει θα το χρυσοπληρώσω ενώ στην φιατ είναι πιο φθηνά τα ανταλλακτικά . Τέλος είναι πολύ μεγάλο σε φάρδος και με δυσκολεύει και όταν κάνω πίσω ( ναι μεν κοιτάς τον καθρέπτη αλλά δεν ξέρεις πόσο πίσω θα πας ) και σίγουρα στις στροφές σε ψυχοπλακώνει μην το κτύπησεις , εγώ με το φιατ δεν είχα τέτοια θέματα διότι ήτανε μικρό . Αν και δεν το ήθελα το αμάξι από την αρχή διότι ήτανε πολύ μεγάλο αλλά φαγωθηκε ο πατέρας μου να το πάρει.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

μη συγκρινεις το ουνο με το καρισμα.

το ενα ειναι μινι το αλλο κουρσα.

αν εξαρχης δεν ήθελες μεγάλο αυτοκίνητο, τοτε κακως το πήρες

 

όσον αφορα το κιβώτιο, με D να πηγαίνεις. και R για όπισθεν. P οταν παρκαρεις. και το Ν όταν σταθμεύεις για λιγη ωρα χωρις να σβησεις τη μηχανη.

τα αλλα με κλίσεις και αργα κλπ μη τα δινεις και πολύ σημασία.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μη συγκρινεις το ουνο με το καρισμα.

το ενα ειναι μινι το αλλο κουρσα.

αν εξαρχης δεν ήθελες μεγάλο αυτοκίνητο, τοτε κακως το πήρες

 

όσον αφορα το κιβώτιο, με D να πηγαίνεις. και R για όπισθεν. P οταν παρκαρεις. και το Ν όταν σταθμεύεις για λιγη ωρα χωρις να σβησεις τη μηχανη.

τα αλλα με κλίσεις και αργα κλπ μη τα δινεις και πολύ σημασία.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Τελικα στο μιτσουμπιση δεν λειτουργει το καλοριφερ και μας ειπε ο ηλεκτρολογος οτι πρεπει βγει ολο το ταμπλο για να το βαλει και θελει κανενα 3 ημερες για να το κανει και μαλλον κοστος γυρω στα 300 ευρω. Παντως και στο ουνο και εδω στο μιτσουμπησει εχω κακη τυχη δεν ειχα ποτε θερμανση διοτι και τα 2 τα καλοριφερ ειναι χαλασμενα . ΣΤΟ μιτσουμπιση γραφει καταναλωση 11,2 οταν ειναι στο ρελαντι και 10,4 οταν κινειται καπου εκει το ειδα.

 

Ο πατερας μου που το οδηγουσε ξαφνηκα του θωμπωσαν τα τζαμια και φοβηθηκε !!. Λογικο αυτο ειναι πολυ μεγαλο αμαξι , αλλα τωρα που ειχαμε θερμοκρασιες πολυ χαμηλες που χιονιζε στα βορεια προαστεια !! σιγουρα θα θαμπωναν τα τζαμια. Επισης το παραθυρο δεξια του συνοδηγου δεν κατεβαινει. ( την ειχε τρακαρει αυτην τη πορτα φαινεται και στο χρωμα απεξω). Ειχε παρει αναλλακτικα κατι φιλτρα λαδιου κατι τακακια πισω, κατι φιλτρα για το κυβωτιο ταχυτητων και ειδα μια αποδειξη 68 ευρω!! πανακριβα!!! :-( .

 

Κατι αλλο οταν εισαι σε ανηφορα και αφησεις το γκαζι παει πισω , εκει θα αμα εισαι σε d τι γινεται; χαλανε τα γραναζια; πρεπει υποχρεωτικα να βαλεις R ή Ν ; αλλα γραφει οτι την Ν την χρησιμοποιεις μονο για την ρυμουκληση και μονο αμα εισαι σε μποτιλιαρισμα.

Παντως το γκαζι του ειναι υπερβολικα κτηνος!! εκει το πατας λιγο μετα λιγο ακομα μπορεις να σκοτωσει ανθρωπο!!! .

Το ωραιο ειναι οτι το φρενο ειναι και συμπλεκτης μαζι και οταν το αφησεις ξεκιναει και πηγαινει μπροστα με 5χλμ μονο του χωρις να πατησεις γκαζι , το ιδιο γινεται και στην οπισθεν αλλα δεν γινεται σε δρομο με κλιση εκει δεν κουνιεται και πρεπει να πατησεις αναγκαστικα το γκαζι.

 

Το πισω μερος ειναι πολυ ψηλο και δεν βλεπεις καθολου πισω και κακο , ναι μεν οι καθρεπτες αλλα δεν ξερεις ποσο θα πας πισω. Παρα πολυ κακο αυτο αλλα και το αγριο γκαζι του . Επισης δεν εχει υαλοκαθαριστηρα πισω οπως στο φιατ ουνο μονο θερμαινομενο τζαμι. Τις ταχυτητες δεν τις καταλαβαινεις που αλλαζουνε και στις 2000 στροφες βλεπεις οτι πεφτει το στροφομετρο και καταλαβαίνεις οτι αλλαξε.

Ενα αλλο προβλημα με τα L, 2, 3 ειναι οτι εγω εχω καταλαβει οτι πρεπει να ειναι σταματημενο το αμαξι για αλλαξεις σχεση στο κιβωτιο τοτε πως να αλλαξεις πχ απο την L , στην 2 ; αμα εισαι εν κινηση; δεν καταλαβαινω τιποτα . Επισης το κουμπι hold τι ρολο βαραει επισης δεν καταλαβα κραταει η ταχυτητα για να μην μπει η επομενη;.

Επισης κοιταω στην πορτα γραφει τα bar για τα λαστιχα και γραφει για του αεροσακους οτι εχουνε ληξει απο τον Ιουλιο 2010 αυτο τι σημαινει; αλλα εξοδα ;

Το βιβλιαρακι που εχει μεσα το αμαξι ολο προσοχη και προσοχη γραφει!! ιδιιατερα στους αεροσακους λεει οτι θελει προσοχη διοτι μπορει να εκραγουνε και να σε κτυπησουνε αμα πχ εισαι κοντα ή κανεις κατι αποτομο κοντα στον αεροσακο.

Οσον το ειχαμε βαλει μπροστα και δουελευε στο ρελαντι μυριζε κατι σαν καμενο πλαστικο τωρα δεν ξερω τι ειναι .

Το μηχανισμο παραθυρου του συνοδηγου το εχει παρει οποτε θα το βαλουμε.

Αλλα αυτο με το καλοριφερ που μας λεει ο ηλεκτρολογος οτι καλυτερα να αγορασεις εξωτερικο καλοριφερ μου φαινεται τραγικο!! ηδη με το φιατ που ειχα παρει ενα εξωτερικο καλοριφερ δεν ξεθαμπωνε οταν εκανε πολυ κρυο! τωρα ειναι πολυ προβλημα το θαμπωμα , εχω παρει απο το φιατ ενα σπρευ ξεθαμπωματος θα το δοκιμασω και στο μιτσουμπησει προς το παρον! .

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

ο λογος που το πηρες ποιος ειναι????

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

δεν το πηρα εγω αλλα ο πατερας μου για εμενα λεει, με τυφλα ματια απο τον γειτονα που τον ηξερε! χωρις καν να μου αρεσει εμενα αλλα τελος παντων τωρα θα πρεπει να το φαω στην μαπα... αλλα αφου κραταω το φιατακι μια χαρα !!!! εστω για φετος !! μετα θα αναγκαστω να το οδηγω...... :mad:

 

Πηρα τηλεφωνο την μητσουμπισι στα κεντρικα που ειναι στην λεωφορο Αθηνων 51 στον Βοτανικο και μου ειπε οτι το aircondition δουλευει μονο στο κρυο και δεν βγαζει ζεστη αλλα ζεστη εχει μονο απο το καλοριφερ και οτι το καλοριφερ στο αμαξι μεσα ονομαζεται εβαπορετα.

Κοστιζει 110 ευρω+φπα η τιμη ειναι σε προσφορα και ειναι το τελευταιο κομματι μου ειπανε στα κεντρικα και μου ειπανε να το παω εκει για να το δουνε για να μου πουνε τι φταιει. και το κοστος . Μου ειπανε 250 ευρω για να βαλουνε το καλοριφερ στο αμαξι, μαλλον φπα στα 250 ευρω πρεπει να ητανε το φπα ξεχωριστα θα παρω να ρωτησω παλι απο Δευτερα . Παντως λεει οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο και το τιμονι και θελουνε 2 ημερες για να το φτιαξουνε.

Τελος εμαθα οτι η mitsubisi και η volvo και η honda ειναι μια εταιρεια και εχουνε το ιδιο σερβις απο την μιτσουμπισι του Σαρακη.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

δεν το πηρα εγω αλλα ο πατερας μου για εμενα λεει, με τυφλα ματια απο τον γειτονα που τον ηξερε! χωρις καν να μου αρεσει εμενα αλλα τελος παντων τωρα θα πρεπει να το φαω στην μαπα... αλλα αφου κραταω το φιατακι μια χαρα !!!! εστω για φετος !! μετα θα αναγκαστω να το οδηγω...... :mad:

 

Πηρα τηλεφωνο την μητσουμπισι στα κεντρικα που ειναι στην λεωφορο Αθηνων 51 στον Βοτανικο και μου ειπε οτι το aircondition δουλευει μονο στο κρυο και δεν βγαζει ζεστη αλλα ζεστη εχει μονο απο το καλοριφερ και οτι το καλοριφερ στο αμαξι μεσα ονομαζεται εβαπορετα.

Κοστιζει 110 ευρω+φπα η τιμη ειναι σε προσφορα και ειναι το τελευταιο κομματι μου ειπανε στα κεντρικα και μου ειπανε να το παω εκει για να το δουνε για να μου πουνε τι φταιει. και το κοστος . Μου ειπανε 250 ευρω για να βαλουνε το καλοριφερ στο αμαξι, μαλλον φπα στα 250 ευρω πρεπει να ητανε το φπα ξεχωριστα θα παρω να ρωτησω παλι απο Δευτερα . Παντως λεει οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο και το τιμονι και θελουνε 2 ημερες για να το φτιαξουνε.

Τελος εμαθα οτι η mitsubisi και η volvo και η honda ειναι μια εταιρεια και εχουνε το ιδιο σερβις απο την μιτσουμπισι του Σαρακη.

Βασικα ποια είναι η ηλικία σου? Φυσικά αν θέλεις απαντας

 

Η ερώτηση μου αφορά στον τρόπο που σκέφτεσαι κάποια πράγματα και τις αποφάσεις που παίρνεις.

Δεν σε κρίνω προς Θεού, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει.

Το μιτσουμπισι πόσο το πήρατε? Γύρω στα 400-500?

:)
Link to comment
Share on other sites

Βασικα ποια είναι η ηλικία σου? Φυσικά αν θέλεις απαντας

 

Η ερώτηση μου αφορά στον τρόπο που σκέφτεσαι κάποια πράγματα και τις αποφάσεις που παίρνεις.

Δεν σε κρίνω προς Θεού, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει.

Το μιτσουμπισι πόσο το πήρατε? Γύρω στα 400-500?

 

 

950 ευρω το πηραμε , 31 χρονων ειμαι εγω. Αλλα τι σχεση εχει να κανει η ηλικια; μην αλλαζεις θεμα , αμα μπορεις να με βοηθησεις με τις ερωτησεις μου παραπανω και ασε την ηλικια μου .

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Για τους αερόσακους που γραφεις μετά από 21 χρόνια λογικά δεν θα λειτουργούν.

Tcl 20 5g

Link to comment
Share on other sites

950 ευρω το πηραμε , 31 χρονων ειμαι εγω. Αλλα τι σχεση εχει να κανει η ηλικια; μην αλλαζεις θεμα , αμα μπορεις να με βοηθησεις με τις ερωτησεις μου παραπανω και ασε την ηλικια μου .
Κανονικά από τον τρόπο σου δεν θα έπρεπε να το συνεχίσω αλλά τέλος πάντων.

 

 

Διάβασα παραπάνω ότι μένεις βόρεια προάστια, πολλοί καλοί στις επισκευές τέτοιου τύπου ειναι η cryotech Αδάμων 15 Νέα Κηφισιά.

 

Για τους αερόσακους, όπως είπε και ο φίλος από πάνω, είναι λογικό μετά από τόσα χρόνια.

Edited by johnpats
:)
Link to comment
Share on other sites

Εβαπορετα ειναι το ψυγειο του κλιματισμου που βρισκεται πισω απο το ντουλαπάκι του συνοδηγού και κανει ταυτόχρονα και αφυγρανση του αερα της καμπίνας.

 

Και φυσικα είναι πριν τα τουνελ των αεραγωγών.

 

Καμια σχέση λοιπόν με το καλοριφερ.

 

Το καλοριφερ εχει δευτερη σερπαντίνα πισω απο τους διακόπτες του ταμπλω που απλα κυκλοφορει το ζεστο νερο του κινητήρα.

 

Και αυτο βεβαίως ειναι στην συνέχεια της εβαπορετας και πριν τα τουνελ των αεραγωγών

 

Μπορει να είχε τρυπήσει παλια αυτο και να το εχουν κανει bypass λογο κόστους επισκευής. ( Πανω απο 300 ευρω σχεδον )

 

Sent from my Mi 8 using Tapatalk

Edited by NeCrOmAnCeR19
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...