Jump to content

Ποιό αυτοκίνητο θεωρείτε θεό;


MRpan
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

...το εσωτερικο του οποιου ειναι καρμπον απο την BMW 7 series!! Αλλα οταν λεμε καρμπον εννοουμε καρμπον!!! Μεχρι και το iDrive βαλανε...!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 832
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αντε,τωρα να λέμε και του στραβού το δικιο,απο μπροστά σαν Vectra το κανανε (εχουνε να πέσουνε ντομάτες...)

Τι είναι αυτά τα φώτα??Που πήγανε τα φώτα της τωρινής S-class?Όλη αυτή η φινέτσα?

Απο πίσω,ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ,Fiat stilo,με αυτά τα φώτα που εξέχουν του σώματος,σαν τα μάτια της μέλισσας ένα πράγμα :p

Στο πλάι,οκ απλά φέρνει σε cls που το πίσω παράθυρο κλείνει σαν ημικύκλιο,έτσι κοφτά! Ωραία,αλλά υποτίθεται η s-class δεν είναι σπορ σενταν,είναι ένα πολυτελέστατο σενταν το οποίο έπρεπε να χει πιο σοβαρό χαρακτήρα!Απλά δε μ αρέσει ;)

Όσο για μένα,θεά θεωρώ την Alfa 147 γιατί προσφέρει πολλά,με λίγα χρήματα. Ακόμη μου αρέσει πάρα πολύ (αγαπημένο αυτοκίνητο τώρα) η BMW M6, γιατί και πάλι προσφέρει πολλά (όσα μια φεράρι και άλλα τόσα) σε μια προσιτή τιμή :p (σε σχέση με ferrari ρεεεεεεεεεεεεεε :p :p )

Link to comment
Share on other sites

Mercedes SLR το καλυτερο αμαξι!!!!

Πραγματι μαματο αυτοκινιτο αλλα οχι και το καλυτερο ρε συ... κανε και κανενα βημα πισω...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι οχι το καλυτερο; Ενταξει η Enzo ειναι καλυτερη αλλα μετα απο αυτην;

http://images.google.com.gr/images?q=tbn:Q-OdFZM-6EIJ:www.dingdongsonline.com/marilyn_manson_012.jpg

 

Αγριο Κολλημα!

Link to comment
Share on other sites

Αντε,τωρα να λέμε και του στραβού το δικιο,απο μπροστά σαν Vectra το κανανε (εχουνε να πέσουνε ντομάτες...)

Τι είναι αυτά τα φώτα??Που πήγανε τα φώτα της τωρινής S-class?Όλη αυτή η φινέτσα?

Απο πίσω,ΒΡΗΚΑ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ,Fiat stilo,με αυτά τα φώτα που εξέχουν του σώματος,σαν τα μάτια της μέλισσας ένα πράγμα :p

Στο πλάι,οκ απλά φέρνει σε cls που το πίσω παράθυρο κλείνει σαν ημικύκλιο,έτσι κοφτά! Ωραία,αλλά υποτίθεται η s-class δεν είναι σπορ σενταν,είναι ένα πολυτελέστατο σενταν το οποίο έπρεπε να χει πιο σοβαρό χαρακτήρα!Απλά δε μ αρέσει ;)

 

1. Στα φώτα, όπως φαίνεται και από την A - Class και την SLK - Class, εκεί που προηγουμένως υπήρχαν φωτιστικά σώματα με καμπύλες, έχουν αντικατασταθεί με γωνιώδη φωτιστικά σώματα.

2. Τα πισινά φώτα και εμένα με ξάφνιασαν, αλλά είναι κάτι διαφορετικό από την προηγούμενη. Δεν μπορώ πάντως να πω ότι τα απεχθάνομαι. Όπως και να έχει σε 2 χρόνια θα αλλάξουν (με το facelift).

3. Στα σοβαρά αμάξια υπάρχει και η Maybach, άσε που το πίσω παράθυρο δεν έχει καμία σχέση με αυτό της CLS, το οποίο και κλείνει πολύ πιο απότομα, ενώ το κλείσιμο στην S - Class είναι ούτως ώστε να επιτυγχάνεται μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Και επί τη ευκαιρία, ποιός σου είπε πως η CLS είναι σπορ σεντάν;

 

Η γενικότερη ιδέα του αμαξώματος είναι από μπροστά επιθετική και γενικά στιβαρή και πιο "μυώδης" από την προηγούμενη S - Class, η οποία ήτο πιο "ντελικάτη". Όσον αφορά το σύστημα της S - Class, απλά μοιάζει με το i-drive, αφού εκτός του ότι στην ίδια υποδοχή περιλαμβάνει και το τηλέφωνο του αυτοκινήτου, ο μοχλός είναι απλά για ευκολία στην περιήγηση του μενού και όχι για να επιλέγονται όλες οι παραμέτροι του αυτοκινήτου, όπως στην BMW 7-Series. Και αν κρίνουμε από το προηγούμενο σύστημα της S - Class (το οποίο υιοθετήθηκε και σε μικρότερα μοντέλα), το COMMAND, το οποίο ήτο πανεύκολο στην πλοήγηση, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως το καινούργιο σύστημα θα είναι το ίδιο εύκολο, αφού έχει να αντικαταστήσει ένα εξαιρετικό σύστημα.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

1. Στα φώτα, όπως φαίνεται και από την A - Class και την SLK - Class, εκεί που προηγουμένως υπήρχαν φωτιστικά σώματα με καμπύλες, έχουν αντικατασταθεί με γωνιώδη φωτιστικά σώματα.

2. Τα πισινά φώτα και εμένα με ξάφνιασαν, αλλά είναι κάτι διαφορετικό από την προηγούμενη. Δεν μπορώ πάντως να πω ότι τα απεχθάνομαι. Όπως και να έχει σε 2 χρόνια θα αλλάξουν (με το facelift).

3. Στα σοβαρά αμάξια υπάρχει και η Maybach, άσε που το πίσω παράθυρο δεν έχει καμία σχέση με αυτό της CLS, το οποίο και κλείνει πολύ πιο απότομα, ενώ το κλείσιμο στην S - Class είναι ούτως ώστε να επιτυγχάνεται μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Και επί τη ευκαιρία, ποιός σου είπε πως η CLS είναι σπορ σεντάν;

 

Η γενικότερη ιδέα του αμαξώματος είναι από μπροστά επιθετική και γενικά στιβαρή και πιο "μυώδης" από την προηγούμενη S - Class, η οποία ήτο πιο "ντελικάτη". Όσον αφορά το σύστημα της S - Class, απλά μοιάζει με το i-drive, αφού εκτός του ότι στην ίδια υποδοχή περιλαμβάνει και το τηλέφωνο του αυτοκινήτου, ο μοχλός είναι απλά για ευκολία στην περιήγηση του μενού και όχι για να επιλέγονται όλες οι παραμέτροι του αυτοκινήτου, όπως στην BMW 7-Series. Και αν κρίνουμε από το προηγούμενο σύστημα της S - Class (το οποίο υιοθετήθηκε και σε μικρότερα μοντέλα), το COMMAND, το οποίο ήτο πανεύκολο στην πλοήγηση, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως το καινούργιο σύστημα θα είναι το ίδιο εύκολο, αφού έχει να αντικαταστήσει ένα εξαιρετικό σύστημα.

 

1)Συμφωνώ ότι αντικαταστάθηκαν με πιο τετραγωνισμένα φώτα,αλλά και πάλι αυτά φαίνεται πως εξέχουν,δεν ειναι απλά πιο τετραγωνισμένα,αφού άλλωστε και στην τωρινή s-klasse τα φώτα είναι αρκετά τετραγωνισμένα!

2)Νομίζω πως οι φωτογραφίες που είδαμε είναι αυτές του facelift που θα γίνει στην τωρινή s-klasse.Εάν εσύ εννοείς το facelift που θα γίνει στο facelift (:p ) τότε μάλλον θα πρέπει να περιμένεις αρκετό καιρό. Επιπλέον σε μεγάλα μοντέλα όπως την S δε γίνεται συχνά facelift!

3)Δε νομίζω να το είπες στα σοβαρά αυτό? Μάλλον το είπες για να γελάσουμε :D . Η maybach καλέ μου άνθρωπε στοιχίζει περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ περισσότερα από την S-klasse. Δηλαδή κάποιος που θέλει να πάρει ένα σοβαρό αυτοκίνητο και δεν του κάνει η S-klasse θα παει να δώσει 0.5 εκατομμύριο ευρώ περισσότερα??

-Μωρέ αυτή η S-klasse η νέα δε μου φαίνεται και πολύ σοβαρή..

-Ελα τώρα,μη μου στεναχωριέσαι,υπάρχει και η Maybach...

-Καλά λες. Ας αφήσουμε το σπίτι. Ας πάρουμε μια MAYBACH!!

____________________________________________________

 

4)H CLS - KLASSE δηλαδή τι είναι?Δεν είναι σπορ σενταν? Εγώ για τέτοιο την κόβω,αφού στην ίδια κατηγορία, σε κάτι μη σπορ η μερσέντες έχει την E-klasse. Άλλωστε θα ήταν και παράλογο σε ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί με την ίδια (περίπου) γκάμα κινητήρων της Ε,η βασική έκδοση να εξοπλίζεται με τον 3.5 λίτρων κινητήρα! Μάλλον θα αναζητούσαν κάτι πιο σπορ οι άνθρωποι και όχι απλά αύξηση του κόστους!

 

5)Δε νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο του κύρους και του βεληνεκους της S-klasse πρέπει να φαίνεται μυώδες και σπορ,γιατί αυτός δεν είναι και ο σκοπός του. Στιβαρό ναι,αλλά αυτό δεν έχει καμμία σχέση με το σπορ και το μυώδες.

 

6) Νομίζω το σύστημα της μερσέντες ονομάζεται COMAND APS και όχι comΜand,και υιοθετήθηκε και σε μικρότερα μοντέλα αλλά σαν εξτρα στα περισσότερα!

Link to comment
Share on other sites

4)H CLS - KLASSE δηλαδή τι είναι?Δεν είναι σπορ σενταν? Εγώ για τέτοιο την κόβω,αφού στην ίδια κατηγορία, σε κάτι μη σπορ η μερσέντες έχει την E-klasse. Άλλωστε θα ήταν και παράλογο σε ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί με την ίδια (περίπου) γκάμα κινητήρων της Ε,η βασική έκδοση να εξοπλίζεται με τον 3.5 λίτρων κινητήρα! Μάλλον θα αναζητούσαν κάτι πιο σπορ οι άνθρωποι και όχι απλά αύξηση του κόστους

Ποσο πιο σπορ μπορει να ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο χρησιμοποιει τις ιδιες αναρτησεις, την ιδια κρεμαγιερα (απο αισθηση μηδεν) και το ιδιο πατωμα απο ενα αλλο??? Δεν νομιζω οτι σκοπος της Mercedes με την CLS ηταν να δημιουργησει ενα σπορ σεντα αυτοκινητο... Αν αυτο ηθελε μαλλον απετυχε συμφωνα και με τα περιοδικα!

Link to comment
Share on other sites

1)Συμφωνώ ότι αντικαταστάθηκαν με πιο τετραγωνισμένα φώτα,αλλά και πάλι αυτά φαίνεται πως εξέχουν,δεν ειναι απλά πιο τετραγωνισμένα,αφού άλλωστε και στην τωρινή s-klasse τα φώτα είναι αρκετά τετραγωνισμένα!

2)Νομίζω πως οι φωτογραφίες που είδαμε είναι αυτές του facelift που θα γίνει στην τωρινή s-klasse.Εάν εσύ εννοείς το facelift που θα γίνει στο facelift (:p ) τότε μάλλον θα πρέπει να περιμένεις αρκετό καιρό. Επιπλέον σε μεγάλα μοντέλα όπως την S δε γίνεται συχνά facelift!

3)Δε νομίζω να το είπες στα σοβαρά αυτό? Μάλλον το είπες για να γελάσουμε :D . Η maybach καλέ μου άνθρωπε στοιχίζει περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ περισσότερα από την S-klasse. Δηλαδή κάποιος που θέλει να πάρει ένα σοβαρό αυτοκίνητο και δεν του κάνει η S-klasse θα παει να δώσει 0.5 εκατομμύριο ευρώ περισσότερα??

-Μωρέ αυτή η S-klasse η νέα δε μου φαίνεται και πολύ σοβαρή..

-Ελα τώρα,μη μου στεναχωριέσαι,υπάρχει και η Maybach...

-Καλά λες. Ας αφήσουμε το σπίτι. Ας πάρουμε μια MAYBACH!!

4)H CLS - KLASSE δηλαδή τι είναι?Δεν είναι σπορ σενταν? Εγώ για τέτοιο την κόβω,αφού στην ίδια κατηγορία, σε κάτι μη σπορ η μερσέντες έχει την E-klasse. Άλλωστε θα ήταν και παράλογο σε ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί με την ίδια (περίπου) γκάμα κινητήρων της Ε,η βασική έκδοση να εξοπλίζεται με τον 3.5 λίτρων κινητήρα! Μάλλον θα αναζητούσαν κάτι πιο σπορ οι άνθρωποι και όχι απλά αύξηση του κόστους!

5)Δε νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο του κύρους και του βεληνεκους της S-klasse πρέπει να φαίνεται μυώδες και σπορ,γιατί αυτός δεν είναι και ο σκοπός του. Στιβαρό ναι,αλλά αυτό δεν έχει καμμία σχέση με το σπορ και το μυώδες.

6) Νομίζω το σύστημα της μερσέντες ονομάζεται COMAND APS και όχι comΜand,και υιοθετήθηκε και σε μικρότερα μοντέλα αλλά σαν εξτρα στα περισσότερα!

 

1. Μίλησε κανείς για τετραγωνισμένα φώτα; Μήπως χρειάζεσαι γυαλιά; Γωνιώδη έγραψα.

2. Facelift καλέ μου άνθρωπε είναι όταν παίρνεις ένα μοντέλο αμαξιού και αλλάζεις λίγο τα φωτιστικά σώματα, λίγο το εσωτερικό και αλλάζεις τους κινητήρες. Το μοντέλο στις φωτογραφίες είναι η νέα S - Class και όχι facelift της υπάρχουσας. Το facelift είχε γίνει στην υπάρχουσα με τις αλλάγες στο πίσω φωτιστικά σώματα, στο εσωτερικό όσον αφορά το δέρμα και το ξύλο και στον κινητήρα που από 3.2 λίτρων έγινε 3.5 (πράγματα τα οποία εσύ αγνοείς).

3. H Maybach καλέ μου άνθρωπε δεν στοιχίζει μισό εκατομμύριο ευρώ περισσότερα, αλλά μισό εκατομμύριο ευρώ μόνη της (και μιλάμε για την 62 και όχι την μικρή 57 - αν και αμφιβάλλω αν γνώριζες ότι υπάρχουν δύο μοντέλα). Η τιμή της μπορεί να είναι διπλάσια της S - Class αλλά αυτό είναι σοβαρό αμάξι λιμουζίνα, για όποιον ενδιαφέρεται. H S - Class δεν αναφέρθηκε ποτέ ως λιμουζίνα. Πολυτελές sedan είναι.

4. Εντελώς δική της κατηγορία είναι η CLS - Class. Υβρίδιο coupe - sedan, μετάξυ E - Class και S - Class. Όπως είπες και εσύ βασικός κινητήρας είναι 3.5 λίτρων, εν αντιθέσεο με τα 2 λίτρα του βασικού της E - Class.

5. Είπα εγώ τίποτα για σπορ; Δεύτερο λάθος... Τα γυαλιά που λέγαμε... Μυώδες είναι κατί το εντελώς διαφορετικό. Μυώδης είναι και η Bentley και η BMW 7-Series και αρκετά άλλα αμάξια στην κατηγορία της S - Class. Ούτε για στιβαρό είπα τίποτα, δεδομένου του γεγονότος ότι όλα τα μοντέλα της Mercedes Benz είναι στιβαρά.

6. Όντως το σύστημα ονομάζεται COMAND και όχι COMMAND. Μπράβο... :rolleyes:

Το οποίο σύστημα ανέφερα εγώ ότι ήταν βασικό σε μικρότερα μοντέλα; Όχι, αλλά κουβέντα να γίνεται... ;)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ποσο πιο σπορ μπορει να ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο χρησιμοποιει τις ιδιες αναρτησεις, την ιδια κρεμαγιερα (απο αισθηση μηδεν) και το ιδιο πατωμα απο ενα αλλο??? Δεν νομιζω οτι σκοπος της Mercedes με την CLS ηταν να δημιουργησει ενα σπορ σεντα αυτοκινητο... Αν αυτο ηθελε μαλλον απετυχε συμφωνα και με τα περιοδικα!

 

Δεν ήταν αυτός ο σκοπός της.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Διευκρινηση: Η Ε class δεν βγαινει με μοτερ 2 λιτρων αλλα με υπερτροφοδοτουμενο (κομπρεσορ) 1800αρη που αποδιδει 163 αλογα...! :)
Link to comment
Share on other sites

Διευκρινηση: Η Ε class δεν βγαινει με μοτερ 2 λιτρων αλλα με υπερτροφοδοτουμενο (κομπρεσορ) 1800αρη που αποδιδει 163 αλογα...! :)

 

Δικό μου λάθος. Έχεις δίκαιο.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Mclaren F1.

 

την πρωτοείδα σε ενα need for speed οπου ειχε και βιντεακια για τα αυτοκινητα.απο τοτε ειναι στην κορυφη των ονειρων μου για super cars :)

Link to comment
Share on other sites

1. Μίλησε κανείς για τετραγωνισμένα φώτα; Μήπως χρειάζεσαι γυαλιά; Γωνιώδη έγραψα.

2. Facelift καλέ μου άνθρωπε είναι όταν παίρνεις ένα μοντέλο αμαξιού και αλλάζεις λίγο τα φωτιστικά σώματα, λίγο το εσωτερικό και αλλάζεις τους κινητήρες. Το μοντέλο στις φωτογραφίες είναι η νέα S - Class και όχι facelift της υπάρχουσας. Το facelift είχε γίνει στην υπάρχουσα με τις αλλάγες στο πίσω φωτιστικά σώματα, στο εσωτερικό όσον αφορά το δέρμα και το ξύλο και στον κινητήρα που από 3.2 λίτρων έγινε 3.5 (πράγματα τα οποία εσύ αγνοείς).

3. H Maybach καλέ μου άνθρωπε δεν στοιχίζει μισό εκατομμύριο ευρώ περισσότερα, αλλά μισό εκατομμύριο ευρώ μόνη της (και μιλάμε για την 62 και όχι την μικρή 57 - αν και αμφιβάλλω αν γνώριζες ότι υπάρχουν δύο μοντέλα). Η τιμή της μπορεί να είναι διπλάσια της S - Class αλλά αυτό είναι σοβαρό αμάξι λιμουζίνα, για όποιον ενδιαφέρεται. H S - Class δεν αναφέρθηκε ποτέ ως λιμουζίνα. Πολυτελές sedan είναι.

4. Εντελώς δική της κατηγορία είναι η CLS - Class. Υβρίδιο coupe - sedan, μετάξυ E - Class και S - Class. Όπως είπες και εσύ βασικός κινητήρας είναι 3.5 λίτρων, εν αντιθέσεο με τα 2 λίτρα του βασικού της E - Class.

5. Είπα εγώ τίποτα για σπορ; Δεύτερο λάθος... Τα γυαλιά που λέγαμε... Μυώδες είναι κατί το εντελώς διαφορετικό. Μυώδης είναι και η Bentley και η BMW 7-Series και αρκετά άλλα αμάξια στην κατηγορία της S - Class. Ούτε για στιβαρό είπα τίποτα, δεδομένου του γεγονότος ότι όλα τα μοντέλα της Mercedes Benz είναι στιβαρά.

6. Όντως το σύστημα ονομάζεται COMAND και όχι COMMAND. Μπράβο... :rolleyes:

Το οποίο σύστημα ανέφερα εγώ ότι ήταν βασικό σε μικρότερα μοντέλα; Όχι, αλλά κουβέντα να γίνεται... ;)

 

1.Και πάλι χάνεις το νόημα παραβλέποντας το ότι εξέχουν,σαν του Fiat Stilo,όπως ακριβώς είχα πει αρχικά!

2.Ξέρω πολύ καλά τι είναι το facelift και με βάση τα κριτήρια που εσύ ο ίδιος θέτεις η νέα S-klasse είναι κάτι το πραγματικά νέο. Συμφωνώ και λάθος μου το απεκάλεσα απλά ένα facelift ;)

3.Εννοείται πως ξέρω ότι υπάρχει Maybach 57 - 62 οι οποίες μάλιστα φοράνε και τον ίδιο κινητήρα ;) ... 5.5 turbocharged V12 με 36βαλβίδες ,550 ίππους στο πόδι σου και 664nw ροπής απ τις μόλις 2300 στροφές... ;) Πληροφοριακά,το 55 και το 62 δίπλα απ τα ονόματα τους αντιπροσωπεύει το μήκος τους σε μέτρα, δηλαδή 5.50μέτρα και 6.20 μέτρα αντίστοιχα... Τώρα εάν εσύ κολλάς στο ότι η S-klasse long και η Maybach 62 δεν έχουν ακριβώς 0.5 εκατομμύριο διαφορά αλλά 490 χιλιάδες ευρώ,τότε δεν ξέρω και γω τι......;) ;)

4) Εγώ την cls δεν την βλέπω σαν υβριδιο και παπα..... Εγώ διαβάζω 4τροχούς και drive και ξέρω ότι στους 4 τροχους που την οδήγησαν,είπαν τα καλύτερα,ότι επιτέλους η μερσέντες μπήκε στο σωστό δρόμο,ότι η cls με την σπορ ανάρτηση δεν κολώνει πουθενά και άλλα τέτοια!Δεν ξέρω τι κάνανε στη μερσέντες πάντως το ίδιο αυτοκίνητο με την E-klasse δεν είναι ;)

Και φίλε αλέξη,εάν σταματούσε λίγο η προκατάληψη εναντίον της μερσέντες και διάβαζες λίγο κάποιον που την οδήγησε(τους 4τροχούς εννοώ..)πιστεύω θα σταματούσες να βασίζεσαι στη ξύλινη γλώσσα των αριθμών και των γραμμάτων και θα έβλεπες λίγο περισσότερο την οδηγική απόλαυση και όχι το εάν φοράει γόνατα mcpherson ή ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων!Και για την ίδια την e-klasse με την σκληρή ανάρτηση (έκδοση avantgarde)εγώ άκουσα πολύ καλά λόγια (απ τον νικόλα κυρίως - rigasnic)..Στην τελική και η 147 στα χαρτιά,ένα απλό hatchback είναι με μια μηχανή σαν του golf και του focus...Αλλά όταν την οδηγείς δε νομίζω να την βλέπεις σαν golf και focus έτσι?

 

5)Όντως δεν ειπωθηκε κάτι σε σπορ,δικό μου λάθος αν και πάλι σε μένα η νέα S-klasse μοιάζει υπερβολικά δυναμική (ας μην πω σπορ και παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου) ενώ κατά την άποψή μου έπρεπε να μοιάζει πιο ντελικάτη όπως είπες και να βγάζει πάλι την φινέτσα που έβγαζε και η παλιά!

 

6) Δεν θα πέσω σε επίπεδο ισογείου και να αρχίσω να μιλάω για γυαλιά και οφθαλμιάτρους...

Όσο για το ότι το comand aps προσφέρεται σε μικρότερα μοντέλα σαν εξτρα,δε νομίζω να σε πείραξε το ότι το ανέφερα..Ούτε πληροφορίες δε μπορούμε να δίνουμε πια?

 

Φιλικότατα (και καλά :p :p )

DrJu5tM3!

Link to comment
Share on other sites

1.Και πάλι χάνεις το νόημα παραβλέποντας το ότι εξέχουν,σαν του Fiat Stilo,όπως ακριβώς είχα πει αρχικά!

2.Ξέρω πολύ καλά τι είναι το facelift και με βάση τα κριτήρια που εσύ ο ίδιος θέτεις η νέα S-klasse είναι κάτι το πραγματικά νέο. Συμφωνώ και λάθος μου το απεκάλεσα απλά ένα facelift ;)

3.Εννοείται πως ξέρω ότι υπάρχει Maybach 57 - 62 οι οποίες μάλιστα φοράνε και τον ίδιο κινητήρα ;) ... 5.5 turbocharged V12 με 36βαλβίδες ,550 ίππους στο πόδι σου και 664nw ροπής απ τις μόλις 2300 στροφές... ;) Πληροφοριακά,το 55 και το 62 δίπλα απ τα ονόματα τους αντιπροσωπεύει το μήκος τους σε μέτρα, δηλαδή 5.50μέτρα και 6.20 μέτρα αντίστοιχα... Τώρα εάν εσύ κολλάς στο ότι η S-klasse long και η Maybach 62 δεν έχουν ακριβώς 0.5 εκατομμύριο διαφορά αλλά 490 χιλιάδες ευρώ,τότε δεν ξέρω και γω τι......;) ;)

4) Εγώ την cls δεν την βλέπω σαν υβριδιο και παπα..... Εγώ διαβάζω 4τροχούς και drive και ξέρω ότι στους 4 τροχους που την οδήγησαν,είπαν τα καλύτερα,ότι επιτέλους η μερσέντες μπήκε στο σωστό δρόμο,ότι η cls με την σπορ ανάρτηση δεν κολώνει πουθενά και άλλα τέτοια!Δεν ξέρω τι κάνανε στη μερσέντες πάντως το ίδιο αυτοκίνητο με την E-klasse δεν είναι ;)

5)Όντως δεν ειπωθηκε κάτι σε σπορ,δικό μου λάθος αν και πάλι σε μένα η νέα S-klasse μοιάζει υπερβολικά δυναμική (ας μην πω σπορ και παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου) ενώ κατά την άποψή μου έπρεπε να μοιάζει πιο ντελικάτη όπως είπες και να βγάζει πάλι την φινέτσα που έβγαζε και η παλιά!

6) Δεν θα πέσω σε επίπεδο ισογείου και να αρχίσω να μιλάω για γυαλιά και οφθαλμιάτρους...

Όσο για το ότι το Comand aps προσφέρεται σε μικρότερα μοντέλα σαν εξτρα,δε νομίζω να σε πείραξε το ότι το ανέφερα..Ούτε πληροφορίες δε μπορούμε να δίνουμε πια?

 

Φιλικότατα (και καλά :p :p )

DrJu5tM3!

 

1. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν εξέχουν, όπως δεν ενδιαφέρει ούτε κανένα άλλο. Η προσωπική σου άποψη είναι σεβαστή, αλλά δεν είναι είδηση να πούμε ότι μοιάζουν με του Stilo. Δηλαδή αν την πάρει κάποιος θα έρθει ένας γνωστός του και θα του πει έλα μωρέ η S - Class μοιάζει με Stilo. Εν τω μεταξύ νόμιζα πως λέγαμε για τα μπροστινά φώτα...

2. Άρα συμφωνούμε και οι δύο.

3. Χαίρομαι για την παράθεση των πληροφοριών αν και προσωπικά τις γνώριζα πριν ανακοινωθούν τα μοντέλα από την Maybach Manufaktur. H S - Class S600 (η οποία βγαίνει μόνο σε long) κάνει γύρω στίς 200.000 δολλάρια και η Maybach 57 300.000 δολλάρια. Φυσικά αν συγκρίνεις S - Class S350 με Maybach 62 η διαφορά είναι χαώδης, αλλά τέτοια σύγκριση είναι αδύνατη γιατί το ένα είναι το βασικό μοντέλο και το άλλο το κορυφαίο.

4. Συμφωνούμε, δεν είπε κανείς ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο με την E - Class. Δικαίωμα σου να βλέπεις την CLS - Class όπως θες, αλλά πάντα θα είναι coupe - sedan.

5. Γούστα είναι αυτά και είναι σεβαστά.

 

Οι πληροφορίες είναι πάντα χρήσιμες και σημαντικές και σε ευχαριστούμε.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

...H S - Class S600 (η οποία βγαίνει μόνο σε long) κάνει γύρω στίς 200.000 δολλάρια και η Maybach 57 300.000 δολλάρια....

 

Δεν ξέρω τις τιμές Αμερικής... σίγουρα όμως η S600 στο Ελλάdα είναι κάτω από 200.000 ΕΥΡΩ ενώ η Maybach 52 κοστίζει 504.000€ και η 62άρα 594.000€.

Αμελητέα η διαφορά :rolleyes: :p

 

EDIT: 179100 ευρόπουλα για την S600L...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τις τιμές Αμερικής... σίγουρα όμως η S600 στο Ελλάdα είναι κάτω από 200.000 ΕΥΡΩ ενώ η Maybach 52 κοστίζει 504.000€ και η 62άρα 594.000€.

Αμελητέα η διαφορά :rolleyes: :p

 

Άλλο Ελλάδα, άλλο κόσμος... ;)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πάλι οι διαφορές είναι κατ' αναλογία. Έλεγξε λίγο αν πράγματι στo America η S600L έχει 200.000$...

 

Η Maybach έχει διπλάσια τιμή από την S - Class:

Mercedes Benz S - Class

Maybach Manufaktur Maybach

 

Και πάλι όμως δεν είναι η διαφορά που έχουν στην Ελλάδα.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται,γιατί εμείς μιλάμε για ελληνικές τιμές,στις οποίες η διαφορά αυξάνεται στις 400.000 ευρώ (και πολύ περισσότερα κατακρίβειαν)
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται,γιατί εμείς μιλάμε για ελληνικές τιμές,στις οποίες η διαφορά αυξάνεται στις 400.000 ευρώ (και πολύ περισσότερα κατακρίβειαν)

 

Που να δεις τις κυπριακές τιμές. Οι οποίες έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν. Παλιά η S - Class ξεκινούσε από 300.000 ευρώ (S - Class S320). Τώρα έχει πέσει στο μισό (S - Class S350). Τώρα για Maybach σε κυπριακές τιμές δεν γνωρίζω.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...