mouyias Δημ. April 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 22, 2006 Oles oi Lamborghini Oles oi Ferrari Oles oi Koenigsegg(fastest car in the world) BMW M6 Παράθεση PROUD ARSENAL FAN http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HaVai Δημ. April 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2006 http://img155.imageshack.us/img155/9452/03auditt909874ts.th.jpg http://img155.imageshack.us/img155/4103/02auditt1041222ve.th.jpg Περισσότερες φωτο ΕΔΩ Παράθεση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. April 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2006 Πω πω ήταν που ήταν το ΤΤ...αυτός το έκανε...ΜΗΝ πω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sealover Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 LEXUS Rx 400h!!Κορυφαίο αμάξι!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Meraklis56 Δημ. May 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2006 huyndai coupe. Τέλεια σχεδίαση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. May 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2006 CSR260 Model ENGINE: Cosworth 2.3-litre Ford Duratec Max power: 260 bhp Maximum Speed: 155mph 0-60 3.1 seconds the British built Caterham Seven CSR sees the long-awaited return of Cosworth to the road car market after a ten-year absence with two bespoke, high performance engines. The new model will also benefit from the introduction of a fully independent rear, and inboard F1-style, front suspension plus major aerodynamic and chassis enhancements. Internally, the famous two-seater boasts the most dramatic overhaul of its dashboard and trim in the model’s entire 48-year history. Cosworth Duratec EngineEngine The heartbeat of the Seven CSR will be the new Cosworth developed 2.3-litre Ford Duratec engine. The all-alloy, four-cylinder twin cam unit will produce either 200bhp or 260bhp and unrivalled levels of reliability and performance. Chassis The new suspension system, which required adjustments to the chassis, paved the way for Caterham to revise the Sevens tubular spaceframe. The resulting overhaul sees a 25 percent increase in torsional stiffness. Interior Caterham CSR Interior To improve driver ergonomics, the CSR offers an option of a driver focused curved fascia wrapped around an exposed steel tubular framework. Silver dials, fresh air vents, a bespoke steering wheel complete the stylish new interior and with room created for storage space in the central console and in the armrest. Aerodynamics Aerodynamic improvements have majored on the face of the famous Seven. The introduction of re-profiled cycle wings, which are mounted even closer to the tyre to cut drag, and a new larger nose cone complete with a floor mounted chin, have combined to reduce the front end lift by 50 percent. The net effect for the driver is a major decrease in high-speed understeer. Wheels & Tyres Working in conjunction with long-standing partner, Avon, the Caterham Seven CSR will squat firmly on Formula Three engineered 15-inch tyres, which measure a muscular 10 inches wide at the rear to assist traction and handling. Bespoke 15 spoke lightweight aluminium wheels will be fitted as standard. Standard Equipment ■ Aluminium body with pre coloured composite panels (CaterhamGreen, Caterham Red, Caterham Black, Caterham Yellow. ■ 2.3 Ford/Cosworth Duratec Engine ■ Increased dimension chassis ■ Full Windscreen and weather equipment ■ 15” 10 Spoke Caterham Anthracite wheels. Front 6.5”, Rear 9.0” ■ Bespoke Avon CR500 tyres, Front:195/45R15, Rear:255/40R15 ■ 5 speed gearbox (CSR 200) / 6 Speed gearbox (CSR 260) ■ Uprated Front Brakes ■ Independent rear suspension ■ Inboard front suspension ■ Road 4-point strap and lap belt ■ Side Screen armrest ■ Fully carpeted interior http://www.caterham.co.uk/news/images/csr_duratec_engine.jpg http://www.caterham.co.uk/images/showroom/detail/csr_interior.jpg http://www.caterham.co.uk/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HaVai Δημ. May 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2006 BMW Mille Miglia 2006 http://img171.imageshack.us/img171/418/dgentity476417kj.th.jpg http://img171.imageshack.us/img171/4146/dgentity476434os.th.jpg http://img398.imageshack.us/img398/8105/dgentity476449ni.th.jpg Είναι γεγονός ότι η συγκεκριμένη πρόταση εμφανίστηκε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς δεν μεσολαβεί κάποια ιδιαίτερη εκδήλωση ή έκθεση που θα δικαιολογούσε ένα τέτοιο πρωτότυπο. Όπως όμως και να έχει, το "ξάφνιασμα" ήταν ευχάριστο, καθώς η BMW αποφάσισε να αναβιώσει ένα μοντέλο-θρύλο στην πολύχρονη ιστορία της. Το Mille Miglia 2006 δανείζεται σχεδιαστικά αρκετά από τα στοιχεία της μεσοπολεμικής 328, διατηρώντας ωστόσο εμφανή τη σημερινή "άποψη" και την ταυτότητα της βαυαρικής εταιρίας. Το εν λόγω πρωτότυπο βασίζεται επάνω στο πάτωμα και τις αναρτήσεις της Z4M, οι οποίες μάλιστα έχουν δεχτεί ιδιαίτερες φροντίδες για την περίσταση. Το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο κατά 23 εκατοστά ενώ, με στόχο τη μείωση του βάρους, χρησιμοποιεί αντί του συμβατικού πλαισίου ένα ελαφρύ χωροδικτύωμα από αλουμίνιο. Εξωτερικά το αυτοκίνητο καλύπτεται σχεδόν εξολοκλήρου από πάνελ ανθρακονήματος, βαμμένα στο κλασικό, ασημί χρώμα των γερμανικών ομάδων της εποχής. Το μελετημένο αεροδυναμικά αμάξωμα δεν προκαλεί μόνο θαυμασμό αλλά φροντίζει και περιορίζει την οπισθέλκουσα σε πολύ χαμηλά επίπεδα, βελτιώνοντας έτσι την οδική συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες. Για την είσοδο μάλιστα στο αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιούνται πόρτες αλλά ανοίγει ολόκληρη η οροφή, εν είδει καλύπτρας, αποκαλύπτοντας ένα λιτό, αυστηρά διθέσιο εσωτερικό. Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνωστός εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας που κινεί τις Μ3 και Ζ3Μ. Η απόδοσή του έχει διατηρηθεί στους 434 ίππους, έχει δεχτεί όμως ειδικές επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, ώστε το ηχητικό αποτέλεσμα να παραπέμπει άμεσα σε ένα αγωνιστικό σύνολο, ανεξαρτήτως των στροφών λειτουργίας. Για την ιστορία η BMW 328 -όπου αποτέλεσε και την αρχική ιδέα για την Mille Miglia 2006- ήταν ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η BMW. Οι πρώτες 328 κατασκευάστηκαν το 1946 και από τότε, έως και το 1940, κέρδισαν σχεδόν σε οποιονδήποτε αγώνα συμμετείχαν. Οι επιτυχίες τους μάλιστα συνεχίστηκαν και μετά τον πόλεμο, έως το 1950. Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή στάθηκε η νίκη στο Mille Miglia -εξ ου και η ονομασία- του 1940, όπου η νικήτρια 328 σημείωσε 166,7 χλμ./ώρα μέση ωριαία ταχύτητα, την υψηλότερη που καταγράφηκε ποτέ στο συγκεκριμένο αγώνα. Πηγή: auto.in.gr Παράθεση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
htrul18 Δημ. May 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2006 Maserati MC12. Δεν την ήξερα (δεν πολυασχολούμαι με αυτοκίνητα) αλλά όταν την είδα τρελάθηκα... Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Η! Παράθεση Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. May 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2006 BMW Mille Miglia 2006 http://img171.imageshack.us/img171/418/dgentity476417kj.th.jpg http://img171.imageshack.us/img171/4146/dgentity476434os.th.jpg http://img398.imageshack.us/img398/8105/dgentity476449ni.th.jpg Είναι γεγονός ότι η συγκεκριμένη πρόταση εμφανίστηκε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς δεν μεσολαβεί κάποια ιδιαίτερη εκδήλωση ή έκθεση που θα δικαιολογούσε ένα τέτοιο πρωτότυπο. Όπως όμως και να έχει, το "ξάφνιασμα" ήταν ευχάριστο, καθώς η BMW αποφάσισε να αναβιώσει ένα μοντέλο-θρύλο στην πολύχρονη ιστορία της. Το Mille Miglia 2006 δανείζεται σχεδιαστικά αρκετά από τα στοιχεία της μεσοπολεμικής 328, διατηρώντας ωστόσο εμφανή τη σημερινή "άποψη" και την ταυτότητα της βαυαρικής εταιρίας. Το εν λόγω πρωτότυπο βασίζεται επάνω στο πάτωμα και τις αναρτήσεις της Z4M, οι οποίες μάλιστα έχουν δεχτεί ιδιαίτερες φροντίδες για την περίσταση. Το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο κατά 23 εκατοστά ενώ, με στόχο τη μείωση του βάρους, χρησιμοποιεί αντί του συμβατικού πλαισίου ένα ελαφρύ χωροδικτύωμα από αλουμίνιο. Εξωτερικά το αυτοκίνητο καλύπτεται σχεδόν εξολοκλήρου από πάνελ ανθρακονήματος, βαμμένα στο κλασικό, ασημί χρώμα των γερμανικών ομάδων της εποχής. Το μελετημένο αεροδυναμικά αμάξωμα δεν προκαλεί μόνο θαυμασμό αλλά φροντίζει και περιορίζει την οπισθέλκουσα σε πολύ χαμηλά επίπεδα, βελτιώνοντας έτσι την οδική συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες. Για την είσοδο μάλιστα στο αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιούνται πόρτες αλλά ανοίγει ολόκληρη η οροφή, εν είδει καλύπτρας, αποκαλύπτοντας ένα λιτό, αυστηρά διθέσιο εσωτερικό. Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνωστός εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας που κινεί τις Μ3 και Ζ3Μ. Η απόδοσή του έχει διατηρηθεί στους 434 ίππους, έχει δεχτεί όμως ειδικές επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, ώστε το ηχητικό αποτέλεσμα να παραπέμπει άμεσα σε ένα αγωνιστικό σύνολο, ανεξαρτήτως των στροφών λειτουργίας. Για την ιστορία η BMW 328 -όπου αποτέλεσε και την αρχική ιδέα για την Mille Miglia 2006- ήταν ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η BMW. Οι πρώτες 328 κατασκευάστηκαν το 1946 και από τότε, έως και το 1940, κέρδισαν σχεδόν σε οποιονδήποτε αγώνα συμμετείχαν. Οι επιτυχίες τους μάλιστα συνεχίστηκαν και μετά τον πόλεμο, έως το 1950. Ιδιαίτερα σημαντική στιγμή στάθηκε η νίκη στο Mille Miglia -εξ ου και η ονομασία- του 1940, όπου η νικήτρια 328 σημείωσε 166,7 χλμ./ώρα μέση ωριαία ταχύτητα, την υψηλότερη που καταγράφηκε ποτέ στο συγκεκριμένο αγώνα. Πηγή: auto.in.gr apsogo pragmatika!!!!:D :D :D ekpliktiko design!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
red_emperor Δημ. June 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2006 ΑΣΤΟΝ ΜΑΡΤΙΝ kai oti na'nai.... Θα την θαυμάσει ένας γνώστης των αυτοκινήτων... και όχι ο καθένας !!! Δεν είναι μερσέντες (που την έχουμε βαρεθεί ως μάρκα... αν και το SL55 είναι θάνατος) ούτε και Φερράρι, Πόρσε που μας αρέσουν αλλά πια τις βλέπουμε καθημερινά... Είσαι ένας Τζέϊμς Μπόντ... σε παραλλαγή !!! Παράθεση May the Force be with you. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HaVai Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Special Edition Mercedes SLK 55 AMG http://www.mobilemag.com/content/images/8249_large.jpg As if a regular SLK 55 wasn't enough to whet your whistle and turn a few heads as you whip around town, Mercedes-Benz is getting ready to release a special edition of the AMG'd out sports coupe that will surely be the envy of all your Beverly Hills neighbours. While they've clearly thrown in some cosmetic upgrades so it is painfully obviouse to those around you that you're sitting in something pretty special (edition), the meat of the action can be found under thd hood. AMG has tuned up a 5.5L V8, effectively giving you 400 horses at your beck and call. The 384 lbs-ft isn't exactly anything to sneeze at either. Rocket from a standstill to 60mph in a speedy 4.5 seconds. The drop top has been eliminated in favour of a permanent closed roof made of carbon-reinforced plastic (let the CRaP jokes ensue), lowering the vehicle's centre of gravity. Look for the special edition SLK 55 AMG to hit the streets of Europe some time soon with a $135,713 price tag, but they're not telling us if and when this beast of a vehicle is coming State-side. Πηγή: mobilemag.com Παράθεση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 100.000 ευρώ μόνο (στη Γερμανία)... :whistle: Κατά τα άλλα... :up: Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Θα δωσει κανεις 100.000€ για να παρει μια SLK...? (εστω και 55AMG!) Εγω παρα πολυ δυσκολα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grteo200 Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 saab 9-5 aero με 250 αλoγα στα 2.3 τurbo;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. June 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2006 Θα δωσει κανεις 100.000€ για να παρει μια SLK...? (εστω και 55AMG!) Εγω παρα πολυ δυσκολα! symfwnw .me tosa lefta exeis th dynatothta na pareis kati poly grhgoro omorfo kai oxi toso (soupitsa)oso to slk.vevaia o kathenos exei to gousto toy. egw me afta ta lefta tha epairna ena corvette (kai tha mou emenan kai 35000:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HaVai Δημ. June 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2006 Maserati MC12 Corsa http://img91.imageshack.us/img91/4466/06053100547xo.th.jpg http://img108.imageshack.us/img108/5364/06053100523ty.th.jpg Maserati announces the production of the MC12 Corsa, a build-to-order supercar for a very selected number of Maserati clients who will enjoy the possibility to test their driving capability in the most exclusive gentlemen drivers’ environment. The MC12 Corsa has been developed from the MC12 GT1 type which won the 2005 FIA GT Manufacturers Cup. It will be used exclusively on track during private test sessions – or exhibition activities organised by Maserati. It will not be homologated for road use or for any racing activity. The Maserati MC12 Corsa – living testimony of Maserati’s ability to individually tailor make specially produced cars of the highest technological content – will be on sale at the price of 1,000,000 Euros (plus tax) starting from next autumn. Available in the official Maserati "Blue Victory" colour, it can be personalised upon request with several option items, starting with a different colour upon request by the client. Total production of the Maserati MC12 Corsa will not exceed 12 units worldwide. Πηγή: automotoportal.com Παράθεση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. June 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2006 to mille miglia einai apsogo!!!!! panemorfo!!!!:rolleyes: :p :!: :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosmaroulitsis Δημ. June 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2006 *Μercury Grand Marquis 2006* Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. July 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2006 lotus elise lamborghini diablo lotus exige μαζι σου και εγω!!! αλλα θα προσθεσω στη λιστα σου και τα caterham!!! lotus exige -> απιστευτο οχημα!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panagiotispa Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 Pagani Zonda roadster http://autooboz.omega.kz/foto/pagani/pagani_zonda_roadster.jpg http://www.nextcar.com.au/i.pagani.zonda.roadster.04mar.jpg απλα για εμένα το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ποτε!! Παράθεση mobile προβληματισμοί... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Barimagas Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 mitsuba evo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasLover Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 http://i6.photobucket.com/albums/y249/hellaslover/11mitsubishi_eclipse_gsx_03-med.jpg to aspro!! :p kala mh varate.. to skyline kai supra ksexasate.. Παράθεση I don't live in Greece, Greece lives in me... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KCB Δημ. July 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2006 Pagani Zonda roadster απλα για εμένα το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ποτε!! Τιναι τούτο;;; Πανέμορφο! Κυκλοφορεί ή είναι πρωτότυπο; Παράθεση KCB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. July 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2006 Κυκλοφορεί. Σκέφτεσαι να το πάρεις; Αν είναι πάρε και σε εμένα ένα...! Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panagiotispa Δημ. July 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2006 Τιναι τούτο;;; Πανέμορφο! Κυκλοφορεί ή είναι πρωτότυπο; Κυκλοφορεί εδώ και 3 χρόνια σε 3 εκδόσεις!!! Βέβαια η τιμή του στην απλή έκδοση έχει 700,000€ πρό φόρων :blink: :p :p :p Παράθεση mobile προβληματισμοί... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.