Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τις λοιπές συσκευές LG


Ekotas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χαίρετε.

Το service της LG για τα κινητά (δηλ. η Procordia) καταφέρνει να γίνεται πάντα εκνευριστικό. Έστειλα πριν ένα μήνα ένα LG G Flex 2 με πρόβλημα στην φόρτιση και στην οθόνη μιας και από την πρώτη μέρα που το άνοιξα η οθόνη έχει καφεκίτρινα σημάδια όταν προβάλλει κάτι άσπρο ή γκρι. Το γύρισαν πίσω με την αφορμή πως δεν έχει τίποτα και ότι τα σημάδια στην οθόνη η LG δεν τα αναγνωρίζει σαν βλάβη, αλλά είναι κάτι το φυσιολογικό.

Τηλεφώνησα στην LG και ο υπάλληλος με έντονη αγένεια έκανε πως δεν καταλάβαινε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελό.

 

Χρόνια πελάτης της LG και αυτό πρώτη φορά μου συμβαίνει. Δεν νομίζω ότι θα ξαναπάρω κινητό αυτής της μάρκας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Χρόνια το λέμε μακριά από LG απλά λόγω της τιμής που πέφτει πολύ γρήγορα ο κόσμος δελεάζετε και την πατάει μετά. Κακό service αναξιόπιστα κινητα.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια το λέμε μακριά από LG απλά λόγω της τιμής που πέφτει πολύ γρήγορα ο κόσμος δελεάζετε και την πατάει μετά. Κακό service αναξιόπιστα κινητα.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

 

Διαφωνώ φίλε μου με το LG G4 που έχω το πήγα για αλλαγή πλακέτας και ήταν έτοιμο σε 5 μέρες!!!. Επίσης το κινητό είναι απροβλημάτιστο με κορυφαία κάμερα!Όσο για την τιμή αυτό δεν γίνεται πάντα

 

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος είμαι με αυτή την εταιρία

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ φίλε μου με το LG G4 που έχω το πήγα για αλλαγή πλακέτας και ήταν έτοιμο σε 5 μέρες!!!. Επίσης το κινητό είναι απροβλημάτιστο με κορυφαία κάμερα!Όσο για την τιμή αυτό δεν γίνεται πάντα

 

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος είμαι με αυτή την εταιρία

Και μακάρι να αντέξει αλλά αυτή η αλλαγή πλακέτας στα lg έχει γίνει Serial. Η τιμή του G4 πάντως είχε πέσει κάτω από 250 θυμάμαι απλά τώρα δεν υπάρχει και το ανέβασαν όσοι το έχουν.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

αυτη η αλλαγη πλακετας εχει γινει ψωμοτυρι...

παρολα αυτα εισαι απο τους ελαχιστους τυχερους που η ιστορια εγινε μεσα σε 5 μερες....

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ φίλε μου με το LG G4 που έχω το πήγα για αλλαγή πλακέτας και ήταν έτοιμο σε 5 μέρες!!!. Επίσης το κινητό είναι απροβλημάτιστο με κορυφαία κάμερα!Όσο για την τιμή αυτό δεν γίνεται πάντα

 

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος είμαι με αυτή την εταιρία

 

αλλαγή πλακέτας και απροβλημάτιστο πως γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζει κάτι αυτό.
Αποστομοτικη απάντηση... Σωστός & δυστυχώς

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αποστομοτικη απάντηση... Σωστός & δυστυχώς

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

Μιλάτε για το bootloop; Πήρα πρόσφατα το G6, με το οποίο είμαι κατενθουσιασμένος, λέτε να εμφανιστεί και σε αυτό το πρόβλημα; Δεν είναι όμως αποκλειστικό προνόμιο της LG (αν και τα G4 ξεσκίστηκαν να bootάρουν), και άλλες android συσκευές βλέπω ότι "κολλάνε αυτή την αρρώστια"! Πάντως φαίνεται από αυτή την είδηση, ότι και η Google λαμβάνει τα μέτρα της. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι χρησιμοποιεί μεθόδους λογισμικού για να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα που, αν έχω καταλάβει καλά οφείλονται σε αστοχίες υλικού ( ; )

Edited by me00016
Philips Savvy->Panasonic GD93->Ericsson T20e->Motorola T2288 Talkabout->Mitsubishi M342i->Nokia N70->LG KS20->HTC P3470 Pharos->Samsung B7610 OMNIA PRO->Samsung i9000 Galaxy S->Samsung i9100 Galaxy SII->NOKIA LUMIA 930>LG G6+HUAWEI WATCH 2 LTE>Xiaomi Mi 9
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου αφορα την ΚΑΜΕΡΑ. Εσβησα πολλες φωτογραφιες, οι οποιες πηγαν στον καδο αποριμματων και θελω να τις διωξω απο το κινητο για να ελευθερωσω χωρο.
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου αφορα την ΚΑΜΕΡΑ. Εσβησα πολλες φωτογραφιες, οι οποιες πηγαν στον καδο αποριμματων και θελω να τις διωξω απο το κινητο για να ελευθερωσω χωρο.

 

και πάλι ρωτάω αν υπάρχει κάδος στα android ..

Bάλε το ccleaner να σβήσει ότι άχρηστο.Αν και πρέπει να έχει μικρή μνήμη οπότε μην περιμένεις πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα LG Nexus 5X, το οποίο το πήγα service (εντός εγγύησης), λόγω bootloop. Αυτό έγινε στις 24 Ιουλίου.

Μέχρι και σήμερα (5 Σεπτεμβρίου) το κινητό μου παραμένει στο service λόγω έλλειψης ανταλλακτικού. Και βέβαια με πηγαίνουν από βδομάδα σε βδομάδα. Εκτός αυτού, λόγω της μεγάλης αργοπορίας τους ζήτησα κάποιο κινητό αντικατάστασης, το οποίο είναι νομικά υποχρεωμένοι να παρέχουν σε περίπτωση που επισκευή διαρκέσει πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες (Ν.2251/1994). Επικοινώνησα με την LG, οι οποίοι βέβαια μου είπαν να περιμένω και ούτε λόγος για συσκευή αντικατάστασης. Μάλιστα όταν ανέφερα και στην εξυπηρέτηση πελατών ότι είναι υποχρεωμένοι νομικώς να μου παρέχουν συσκευή, μου είπαν με ειρωνικό ύφος να κάνω αίτηση στο νομικό τμήμα της LG του οποίου δεν μου έδωσαν τα στοιχεία.

Ωστόσο χθες έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και σκοπεύω να κάνω και καταγγελία στο ΙΝΚΑ, γιατί αυτή η στάση τους είναι απαράδεκτη και μας περνάνε και για χαζούς. Λογικά η συσκευή (ελπίζω) θα φτιαχτεί πριν καταφέρω κάτι με την καταγγελία, αλλά ας υπάρχει για μελλοντική αναφορά.

 

Εν ολίγοις, ενώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το κινητό, η απαράδεκτη συμπεριφορά τους με οδηγεί στο να μην ξαναπάρω ποτέ ξανά συσκευή LG.

Link to comment
Share on other sites

Είναι απαράδεκτη και η LG και η procordia. Για να μην κάνω hijack το θέμα έχω βάλει και εγώ την δική μου εμπειρία εδώ.

 

Συνοπτικά, έχουν το κινητό από τις 24 Ιουλίου και ακόμα περιμένω, χωρίς συσκευή αντικατάστασης που είναι υποχρεωμένοι νομικά να παρέχουν αν η επισκευή διαρκέσει πάνω από 15 εργάσιμες μέρες.

Και τώρα που γράφω είμαι στην αναμονή στην procordia εδώ και 18 λεπτά και συνεχίζω ακάθεκτος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι η LG, είναι λίγο για τα μπάζα επειδή εδώ κάνουν ότι θέλουν τα service λόγο έλειψης της επίσημης αντιπροσωπίας, καλό θα ήταν να μιλήσεις απευθείας έξω, π.χ. σε κάποια Ευροπαϊκή αντιπροσωπία της LG, (δεν ξέρω που έχει αλλά ψάξε), είναι σίγουρο οτι θα βρείς άκρη καθως δεν είναι Ελλάδα εκεί και κοιτάν να κρατήσουν τους πελάτες τους στην EU.
Link to comment
Share on other sites

Για αυτό πάντα είναι καλό να έχουμε και ένα δεύτερο κινητό για καβάτζα.

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα.Εμενα περσυ 3 Αυγουστου μου εβγαλε bootloop το G4 και μου αλλαξαν μητρικη την επομενη μερα και το παρελαβα.Πριν 20 μερες χαλασε ο φορτιστης,μου τον αντικατεστησαν και αυτον.Χθες πηγα ενα LG G FLEX 2 της ξαδερφης μου το οποιο κολλουσε σε μαυρη οθονη ξαφνικα και εκανε πολλα restart.Σημερα της εστειλαν μηνυμα οτι αναμενουν ανταλλακτικο.Προφανως μητρικη.Ειδομεν.Εχω μεινει χωρις κινητο,γιατι δανεισα το G4 στην ξαδερφη μου.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με Procordia.

Έχω(είχα) ένα Nexus 5x. Παρουσίασε προβλήματα με τη κάμερα και σταμάτησε να λειτουργεί. Τους το έστειλα στις 17 Ιουλίου , το παρέλαβαν στις 18. Στις 7 Αυγούστου τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι ο τεχνικός δεν το έχει δει ακόμα και ότι θα το δει μετά απο δυο μέρες. Στις 9 Αυγούστου έστειλαν μήνυμα ότι δεν έχουν τα ανταλλακτικά (κάμερα - πλακέτα) και ότι θα πρέπει να περιμένω. Αρχές Σεπτέμβρη μου είπαν ότι μάλλον θα καθυστερήσει(παραπάνω;; ) και ότι προσφέρουν την επιλογή της αντικατάστασης (ένα G5 SE). Ήταν πιεστικοί και ήθελαν άμεση απάντηση. Τους είπα ότι χρειάζομαι λίγο χρόνο(ήταν παρασκευή και τελικά επικοινώνησα Δευτέρα). Τη Δευτέρα μου είπαν ότι το κινητό είναι έτοιμο και θα το έχω μέσα στη βδομάδα! Τη Τετάρτη όμως στέλνουν μήνυμα ότι και πάλι δεν έχουν ανταλλακτικό. Ουσιαστικά μετά απο τόσο καιρό είχαν αλλάξει μόνο τη πλακέτα! Σε επόμενη επικοινωνία μαζί τους ζητάω την αντικατάσταση και μου απαντάνε ότι τα κινητά τελείωσαν!!! Δηλαδή χρόνος αναμονής για καινούριο κινητό γύρω στη 1μιση βδομάδα. Απο τότε πέρασαν περίπου 3 βδομάδες!

Έχουμε φτάσει 29 Σεπτεμβρίου και ακόμα δεν έχουν στείλει κινητό αντικατάστασης αλλά ούτε έχουν επισκευάσει το κινητό!

 

ΥΓ :Η υποψία με την LG είναι ότι επειδή το κινητό είναι απο Σκρουτζομάγαζο το θεωρούν παραεισαγωγή γι αυτό και η καθυστέρηση. Στην αρχική επικοινωνία είπαν ότι το κινητό βρίσκεται σε σειρά προτεραιότητας....

Link to comment
Share on other sites

Αναμονή απο τος 18 Ιουλίου μέχρι και σήμερα. Το κινητό (Nexus 5X) εντός εγγύησης. Η επιλογή για συσκευή αντικατάστασης δόθηκε περίπου 45 μερές μετά. Δεν ξέρω αν φταίει η procordia ή αν είναι υπεύθυνη η LG με της οδηγίες της προς το service.
Link to comment
Share on other sites

Και εγω πλεον δυσκολα ξανα σε LG. Ο,τι εχω αγορασει απο LG ενω στην αρχη λεω οτι ηταν τρελο value for money , μετα βγαζει προβλημα και μονιμως στην εδω αντιπροσωπεια " περιμενουν ανταλλακτικο".

Μακρυα λοιπον..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τις λοιπές συσκευές LG

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...