Jump to content

H Vodafone, η εξυπηρέτηση και οι υπηρεσίες της ! ΑΙΣΧΟΣ


roborge
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν από 2 μήνες, πήγα σε κατάστημα Vodafone για διακοπή συμβολαίου και μεταφορά του αριθμού σε καρτοκινητό. Η κοπέλα μου έδωσε την καινούρια SIM και μου έβαλε ένα εύκολο κωδικό χρήστη για να τον θυμάμαι! Μου είπε ότι σε ένα μήνα που θα ακυρωθεί η μία η κάρτα, να βάλω την άλλη και θα είμαι ΟΚ!

 

Δεν ήμουν ΟΚ αρχικά γιατί έκαναν παραπάνω από μήνα για να το κόψουν … και τα καλύτερα ακολουθούν ….

 

Πήρα τηλέφωνο λοιπόν στην εξυπηρέτηση πελατών ,όταν πια έγινε η γραμμή μου καρτοκινητό, για να ενεργοποιήσω MMS & Vodafone Live. Μου είπε η κοπέλα ότι την επόμενη μέρα το πρωί (πήρα βράδυ κατά τις 2:00) θα είναι ενεργοποιημένα! Οι μέρες περνούσαν όμως και τίποτε. Μετά από 3 μέρες ξαναπήρα όπου η κοπέλα με τσαμπουκά μου είπε ότι δεν φαίνεται αίτημα ενεργοποίησης και μάλιστα αμφισβήτησε και αν πήρα τηλέφωνο την πρώτη φορά!!!!! Μου είπε ότι σε 2 ώρες θα είναι ενεργοποιημένα!

 

Φυσικά οι ώρες περνούσαν και δεν ενεργοποιήθηκε τίποτε …. Εκτός από το Vodafone Mail το οποίο μου έστειλε και sms ... (ότι έχω καινούριο email και να μπω να το δω!) Για Live & MMS παιδιά δεν το συζητώ … το σκεφτόμουν και έσκαγα στα γέλια που πήρα και δεύτερη φορά και δεν έγινε τίποτε …

 

Και πάλι οι μέρες περνούσαν! Και προσπάθησα να γραφτώ στο eshop της Vodafone! Όταν μου ζήτησε τον κωδικό χρήστη στην αίτηση εγγραφής, έβαλα αυτόν που μου έδωσαν από το κατάστημα! Αλλά τα σύστημα τον έβγαζε λάθος! Σε επκοινωνία μου με την εξυπηρέτηση CU μου είπαν ότι ο κωδικός χρήστη είναι σωστός και να επικοινωνίσω με το eshop!

 

Τους στέλνω λοιπόν email και τους λέω τι παίζει. Η κοπέλα που με πήρε τηλέφωνο την άλλη μέρα το πρωί προφανώς δεν είχε καταλάβει την διαφορά μεταξύ κωδικός χρήστη – όνομα χρήστη και μου έλεγε ότι να ναι! Τελικά το έπιασε, ζήτησε τον κωδικό χρήστη και τον αριθμό μου και είπε ότι θα με ξαναπάρει!

 

Και πάλι οι μέρες περνούσαν … και πλέον εξοργισμένος ξαναπαίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών που για πρώτη φορά το τελευταίο δίμηνο βρήκα άνθρωπο που να ξέρει τι του γίνεται! Ο τυπάκος είδε την αίτηση για ενεργοποίηση υπηρεσιών … και είδε ότι εδώ και μέρες δεν ενεργοποιήθηκαν! Το έριξε σε κόλλημα συστήματος « συμβαίνουν αυτά κύριε» , ζήτησε συγνώμη και βιάστηκε να το κλείσει! Όταν όμως του είπα για το eshop, τα ψιλο έχασε, με έβαλε στην αναμονή για ένα δίλεπτο για να επιστρέψει και να μου πει « προφανώς το ερευνά το τεχνικό τμήμα του καταστήματος και γι’ αυτό δεν επικοινώνησαν»!

 

Οι υπηρεσίες ενεργοποιήθηκαν σε 10 λεπτά (!!!) αλλά το κατάστημα δεν επικοινώνησε ποτέ!!!

 

Και αναρωτιέμαι εγώ … τέτοια γείωση ρίχνουν στους καρτοκινητούς; Γιατί με συμβόλαιο 3 χρόνια το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι μερικές κοπελίτσες μάλλον δεν ήξεραν ούτε πώς να ανοίξουν το κινητό και σου έλεγαν το κλασσικό « περάστε από ένα κατάστημα, θέλετε να σας δώσω την διεύθυνση του πλησιέστερου;» … τέτοια ασχετίλα; Αυτός είναι ο σεβασμός στον καταναλωτή; Τόσο καλά μπορούνε να διαχειριστούνε τον όγκο των συνδρομητών τους; Δηλαδή αν θέλεις να ενεργοποιήσεις το 3G πρέπει να έχεις κανένα θείο στα κεντρικά για να γίνει η δουλειά σου;;; :X :mad:

 

Ακούω σχόλια!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το service της Vodafone πάσχει.

Όχι μόνο σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλά και στα καταστήματά της.

Με πολύ καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, ανεκπαίδευτους υπαλλήλους και τρομερή καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Re paidia afta mono se esas simvainoyn? Dhladh toso tixeros eimai? Egw opote pernw thl tin vodafone (CU exw..) sikwnoyn to tilefono katef8ian. Twra teleftea energopoihsa tis ipiresies 3G. Mesa se 20 lepta htan etimes. 2 Lepta milisa mono me tin upalilo.

 

Enas filos moy eixe sindesh kai phre sinolika 5 fores thl stin e3ipiretisi pelatwn. Perase kai apo katastimata vodafone. H8ele na energopoihsh ta mms alla kati eixe simvei kai den ginotan tpt. Se katastima vodafone aplws pernousan tis ri8miseis 3ana. Sto tilefono toy legan oti i ipiresia einai hdh energopoihmenh.

 

Mia mera moy to leei afto kai pernw egw thlefono. Tous e3igisa ti simvenei (enta3ei k o ipallilos stin e3ipiretisi h3ere arketa pragmata) kai meta apo 10 lepta eginan ola. Mms ktl.. :-)

 

 

 

Gia afto an 8elete tpt kai den sas e3ipiretoyn na moy to lete.. :P :D :)

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό σε μια εταιρεία με τόσο μεγάλη συνδρομητική βάση να υπάρχουν και δυσαρεστημένοι συνδρομητές.Δεν νομίζω οτι συγκεκριμένα στα καρτοκινητά δεν εξυπηρετούν.Απο τα τηλεφωνικά κέντρα της vodafone καθημερινά εξυπηρετούνται χιλιάδες συνδρομητές όπως και σε άλλες εταιρείες

εταιρείες κινητής αν όλοι αυτοί καλούσαν και δεν τους εξυπηρετούσαν θα γινόταν χαμός.Μάλλον έπεσες στην περίπτωση ....μην καταδικάζουμε όμως

γιατί και αυτοί άνθρωποι είναι. Δουλεύει η κολλητή μου σε ccare και ακούνε τα απίστευτα...

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει η κολλητή μου σε ccare και ακούνε τα απίστευτα...

 

It's their job... and they getting paid for doing it... so they have to do it right.

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες από όσους δεν κάνουν καλά την δουλεία τους.

Link to comment
Share on other sites

emena moy spasane ea neyra me ta katasthmata ths vodafone.xriastika mia karta cu gia mia doyleia poy eixa kai phga se ena katasthma.ekei exoyn balei pantoy gynekes kai den hxere kamia mesa sto katasthma toy xolargoy an to alakart h to cu ypostirizoyn wap! eleos kai den ftanei ayto moy dosan enan diafimistiko katalogo (afoy ton anoiksan kai idan ti exei mesa) kai moy eipan oti tha ta vro ola ekei mesa.ton phra kai ego kai efiga. sas plhroforo oti o katalogos eixe mesa teleios asxeta pragmata apo ayta poy zhthsa . eixe mesa ta programata ths vodafone kai gia cu h alakart tipota. phga se alla 2 katasthmata pali vrhka gynekes mesa kai kamia den hxere ayto poy rotaga. ti sxesh exei loipon to oti exei xiliades syndromites??????? isa isa poy tha prepei na prosexoyn perissotero toys ypaliloys toys an exoyn na kanoyn me toso kosmo kathimerina. eythxos poy yparxei kai o germanos poy ekei toylaxiston exoyn anthropoys poy xeroyn 2 pragmata parapano. oso exidikeymena pragmata kai na exo xreiastei panta vriskame mia lysh se antithesh me thn vodafone poy pote den me exypiretisane
Link to comment
Share on other sites

It's their job... and they getting paid for doing it... so they have to do it right.

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες από όσους δεν κάνουν καλά την δουλεία τους.

 

Εσυ δηλαδη δεν κανεις ποτε λαθη στην δουλεια σου?Γιατι εγω δεν ξερω κανεναν υπαλληλο που να κανει τα παντα σωστα!να σε λεμε ποντιφικα τοτε!

και για τους δικους μου υπαλληλους αυτο πιστευω και εγω το ιδιο εκανα οσο μπορουσα ημουνα λουφα!δεν θελω μα δικαιολογησω κανενα απλα μην καταδικαζουμε απο μεμονομενη περιπτωση γιατι αν το θες και εγω πηγα σε καταστημα και πηρα τηλ στο ccare και με εξυπηρετησαν super!!!so what?θα βγω να πω οτι η vodafone εχει την καλυτερη εξυπηρετηση?

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Είμαι πολλά χρόνια συνδρομητής στην εταιρία κι έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με το CC... Σε κάποιες από αυτές έμεινα πολύ δυαρεστημένος είτε από την εξυπηρέτηση είτε από το επίπεδο γνώσεων του/της συνομιλητή μου, όμως σε πολλές άλλες έμεινα πολύ έως απόλυτα ικανοποιημένος! Ειδικά μάλιστα στην τελευταία επικοινωνία μου που αφορούσε σε λάθος (πολύ υψηλή) χρέωση στο λογαριασμό μου, η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική.

Δε θεωρώ πάντως πως η συμπεριφορά ορισμένων μπορεί να κρίνει ολόκληρη την εταιρεία, και βέβαια ας μην ξεχνάμε πως και η δική μας ευγενική συμπεριφορά πάντα παίζει κάποιο ρόλο.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/petros_pf/15778/181976/0/Petran.gif

Nokia Series 60 forum moderator (Ret.)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάνουν λάθη, αλλά τελευταία όσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το cc, δεν είχα προβλήματα. Ούτε όταν είχε γίνει ένα μπέρδεμα με κάποια πάγια. Τα χρήματα μου επιστράφηκαν κανονικά. Χρειάστηκαν μερικά τηλέφωνα, αλλά η δουλειά έγινε.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τότε τι να πω που σχεδόν ένα χρόνο έπαιρνα σχεδόν 2 φορές την εβδομάδα τηλέφωνο για να μου ενεργοποιήσουν το Vodafone live! και κάθε φορά η ίδια δικαιολογία: Το σύστημα έχει τεχνικό πρόβλημα. Καλέστε κάποια άλλη φορά ή θα σας καλέσουμε εμείς να σας ενημερώσουμε πότε θα μπορείτε να κάνετε αίτηση για ενεργοποίηση του Vodafone live!. Έχω κι εγώ καρτοκινητό και μου τα 'σπασαν. Στο παραπέντε ήμουνα να φύγω οριστικά απ'τη vodafone αλλά την άλλη μέρα (20/2/2005) μου ενεργοποιήθηκαν όλα και μου ζήτησαν και συγγνώμη για την πολύμηνη ταλαιπωρία και καθυστέρηση........... Να την βάλουν εκεί που ξέρουν
Link to comment
Share on other sites

Σε ολες τις υπηρεσιες και αλλαγες παντως προσωπικα δεν ειχα ποτε προβλημα με την vodafone.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ego exo eteriki sindesi kai ekana prosfata etisi allagis simbolaiou..Perno stin e3ipiretisi pelaton gia na matho an egine i allagi programmatos..aloi mou lene oti tha idopoitho me sms gia tin allagi kai alloi lene oti logo tou eterikou den mporei na ginei enimerosi..tha prepei na kaleso ana takta xronika diastimata gia na matho an egine i allagi..me liga logia i den einai kala ekpedeumenoi i den kseroun ti tous ginetai...Entometaksi (asxeto)..exontas eteriko programa me xrono omilias pros ta e3o kai xrono omilias endoeteriko, pos mporo na matho poso milisa?mono kalontas to 1389?
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τότε τι να πω που σχεδόν ένα χρόνο έπαιρνα σχεδόν 2 φορές την εβδομάδα τηλέφωνο για να μου ενεργοποιήσουν το Vodafone live! και κάθε φορά η ίδια δικαιολογία: Το σύστημα έχει τεχνικό πρόβλημα. Καλέστε κάποια άλλη φορά ή θα σας καλέσουμε εμείς να σας ενημερώσουμε πότε θα μπορείτε να κάνετε αίτηση για ενεργοποίηση του Vodafone live!. Έχω κι εγώ καρτοκινητό και μου τα 'σπασαν. Στο παραπέντε ήμουνα να φύγω οριστικά απ'τη vodafone αλλά την άλλη μέρα (20/2/2005) μου ενεργοποιήθηκαν όλα και μου ζήτησαν και συγγνώμη για την πολύμηνη ταλαιπωρία και καθυστέρηση........... Να την βάλουν εκεί που ξέρουν

 

Μήπως είσαι "λίγο" υπερβολικος?

Είναι δικαιωμα σου να λες οτι θελεις αλλα μην νομιζεις οτι εισαι πιστευτος...

1 ολοκληρο χρονο σχεδον καλουσες 2 φορες την εβδομαδα για ενεργοποιηση και δεν γινοταν?αν για 1 χρονο δεν γινοντουσαν ενεργοποιησεις θα ειχε γινει χαμος θα ειχε ακουστει!αλλωστε ουτε την vodafone συμφερει να μην ενεργοποιουν υπηρεσιες!

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Ενώ η τεχνική υποστήριξη της Vodafone ήταν μια χαρά στη δική μου περίπτωση, οι υπεύθυνοι για τα εταιρικά προγράμματα είναι για ξύλο.

 

Πριν μια βδομάδα παρήγγειλα το κινητό μου, κάνοντας και μια νέα σύνδεση. Τώρα, μαθαίνω από το γραφείο, ότι ο πωλητής εδώ και μία βδομάδα δεν έχει φιλοτιμηθεί να περάσει, και προφανώς η παραγγελία δεν έχει προχωρήσει καθόλου.

 

1 βδομάδα καθυστέρησης σε εταιρικό πελάτη, σίγουρα δεν τιμάει την εταιρεία...

Αντιδογματισμός: http://www.antidogma.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μα το θέμα εδώ είναι ότι όλοι έχουμε περιπτώσεις στις οποίες σταθήκαμε άτυχοι με τα cc και δεν έγινε η δουλειά μας. Συμβαίνουν αυτά βρε παιδιά. Υπάρχουν και περιπτώσεις που η εξυπηρέτηση ήταν καλή εως πολύ καλή. Ανάλογα σε ποιόν θα πέσεις. Κάποιοι ξερουν πιό καλά τη δουλειά και άλλοι είναι για κλοτσιές! Υπομονή και επιμονή χρειάζεται.
http://img73.imageshack.us/img73/2921/userbar272687gb1.gif
Link to comment
Share on other sites

H μεγιστη ηλιθοτητα της Βονταφον απο την εποχη της Παναφον ειναι οτι οταν ζητησεις αλλαγη οικονομικου πακετου τοτε το πακετο αλλαζει σε 25 εργασιμες κοινως σε ενα μηνα περιπου και οχι αμεσως ή την επομενη μερα. Μεγαλο ξεβολεμα αυτο. Κατα τα αλλα απο εξυπηρετηση ειναι στην ιδια μοιρα με την ΤΙΜ (παρα πολυ καλη δηλαδη) και μετα ακολουθει η κοσμοτε. Το καλο ειναι οτι εχει την ευελιξια ιδιωτικης επιχειρησης σε καποια αλλα θεματα και δεν γραφει/γειωνει τον πελατη. Τωρα τα στραβα και τα κουλα που αναφερετε πιο πανω δεν ειναι πολυ σοβαρα τα περισσοτερα (οχι πως πρεπει να τα ξεχναμε ή να τα παραμεριζουμε) αλλα σε σχεση με αλλα κουλα αλλων εταιριων σε σοβαρα ζητηματα ειναι μια χαρα.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Θα το επαναλάβω: Θα πέσεις και σε καλή και σε κακή εξυπηρέτηση. Η αλλαγή του πακέτου που γίνεται σε έναν μήνα είναι πολύ άβολη. Αλλά γιατί δεν στέλνετε κάποιο e-mail για να παραπονεθείτε;
Link to comment
Share on other sites

H μεγιστη ηλιθοτητα της Βονταφον απο την εποχη της Παναφον ειναι οτι οταν ζητησεις αλλαγη οικονομικου πακετου τοτε το πακετο αλλαζει σε 25 εργασιμες κοινως σε ενα μηνα περιπου και οχι αμεσως ή την επομενη μερα.

 

Με αφορμή το παραπάνω θα σας αφηγηθώ τη δική μου ιστορία:

 

Μια φίλη μου ήθελε να κάνει αλλαγή προγράμματος από V120 σε V240. Παίρνει το cc και τις λένε ότι σε 20 μέρες θα είναι έτοιμο. Όλα καλά και όλα ωραία... Αυτό ξέραμε ότι θα γινόταν οπότε δεν μας φάνηκε παράξενο αυτό το χρονικό διάστημα.

 

Μετά από μερικές μέρες παίρνω κι εγώ τηλέφωνο για να κάνω αλλαγή από V60 σε V120. H κοπέλα στο cc μου λέει ότι σε 2-3 μέρες :!: :!: :!: θα είναι έτοιμο!!! Και το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι σε 10 λεπτά :!: :!: :!: :!: :!: μου ήρθε μήνυμα ότι "το αίτημα μου ικανοποιήθηκε"...

 

Την ιστορία αυτή την έχουμε πει ήδη στο cc αλλά κανείς δεν ξέρει τίποτα αλλά και γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η πρώτη αλλαγή προγράμματος. Και πρέπει να έχουν περάσει και οι 20 μέρες...

 

[Μετριοφροσύνη] Το ξέρω πως είμαι ωραίο παιδί αλλά δεν έχω 3g και videoκλήση για να με δει η κοπέλα στο cc... Πρέπει να έχω και ωραία φωνή...[/Μετριοφροσύνη]

Q σου λεβέντη μου!!!
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα πάλι τόσα χρόνια που είμαι συνδρομητής στη βοντα παλιότερα καρτοκινητό και τώρα συμβόλαιο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών σχεδόν πάντα ήμουν ικανοποιημένος, τα vodafone shops είναι άλλη ιστορία....:p
http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα πάλι τόσα χρόνια που είμαι συνδρομητής στη βοντα παλιότερα καρτοκινητό και τώρα συμβόλαιο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών σχεδόν πάντα ήμουν ικανοποιημένος, τα vodafone shops είναι άλλη ιστορία....:p

 

Όντως τα βοντα shops στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι για κλάματα.

http://img73.imageshack.us/img73/2921/userbar272687gb1.gif
Link to comment
Share on other sites

to thema einai oti to problima estiazetai allou kai opos exo pei kai arketa palaiotera den ftaine toso polli oi ergazomenoi tis vodafone alla autoi pou kanoun tis proslipseis.

 

otan autos i autoi pou kanoun tis proslipseis tou prosopikou koitane oxi tis gnoseis kai ta ptixia tou allou alla na paroun mia oraia gkomena kai isos sto mellon kanoun kai kati mazi tis ti perimenete??? eksipiretisi.

 

ego prosopika exo plakothei asxima me kai kala product champion se katastima tis vodafone giati i kopela nai mporei na einai kai gamo ta mora alla apo texnologia kai kinita den kserei tin tifla tis (milame gia to k750i poy piga na rotiso). tora pos egine product champion kai giati tin ekanan auto einai alli istoria pou kai den ksero kai den me endiaferei na matho.

 

genika exo paratirisei kai apo alla atoma kathos kai sinadelfous me tous opoious exo milisei oti sxedon pote den eksipiretithikan sosta kai piran sosti enimerosei se katastima pou douleuan ginaikes, eno antithetos otan ipirxan antres eixan enimerosei sxetika me tis kainourgies texnologies kai ta kinita se epipedo polli parapano apo oti perimenan.

 

pisteuo oti den eimai o monadikos poy leei auta ta parapona kai aporo pos ta megala kefalia ti vodafone den ta koitane auta prin kanoun tis opoies proslipseis kanoun.

 

den eimai enantia sto na douleuoun ginaikes se katastimata vodafone pros theou, apla pisteuo mesa apo osa exo dei oti polli apla den tis endiaferei i mathisi tis kainourgias texnologias kai apla auto pou kanoun to kanoun mono kai mono gia na pernoun ena mistho kai auto me misi kardia, eno oi perissoteroi antres tin texnologia kai ta kinita ta exoume gia meraki, hobby kai exo sinantisi apisteuta polla atoma (mazi kai ego) poy mporei na min douleuoume se etairia kinitis tilefonias alla kseroume polli perissotera apo atoma pou douleuoun ekei.

 

to kako bebaia den einai mono stin vodafone (makari na itan mono ekei giati i giatreia tha itan allagi etairias kai terma ta problimata) alla genika se oles tis etairies pou asxolountai me kainourgies texnologies stin ellada giati epeidi exo doulepsei kai ekso ta pragmata einai polli diaforetika. ean o ergazomenos den endiaferetai gia auto pou kanei kai den exei mathei auta pou prepei se kapoio eulogo xrono tote ton dioxnoun, kai fisika prin ginei opoiadipote proslipsei o allos koitazei ti exeis kai ti ksereis na kaneis.

 

ora gia thalassa :)

am i an alien or just crazy?????? :p

:alien: :tease:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...