Jump to content

VODAFONE και μεταφορα χρονου ομιλιας!!!


laios23
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με άλλα λόγια οι διαφήμισεις της Vodafone για την ενημέρωση για το υπόλοιπο δωρεάν χρόνου ομιλίας από το 1284 είναι τελείως ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ. Μήπως είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ τελικά; Μπα, καθόλου! Αγιοι άνθρωποι είναι :rolleyes: Δε θα έκαναν τίποτε που να βλάπτει τα συμφέροντα των πελατών τους παρά μόνο να τα παίρνουν με κάθε τρόπο που δεν μπορείς να τον φανταστείς. :mad: Και να λες εσύ, ο απλός χρήστης, "ωραίο αυτό, να το πάρω κι εγώ" αλλά από πίσω, που δεν αναφέρεται ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, υπάρχει ένας σύνθετος ιστός έξτρα χρεώσεων και δικλίδων ασφαλείας για τις εταιρίες κινητής, που ΑΥΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ κι εσύ ΧΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ και πληρώνεις και περισσότερα στην τελική :mad:

 

Εκτός του ότι το 1284 δεν σου λέει ανά πάσα στιγμή (σε real time) πόσο χρόνο έχεις έστω και από το κανονικό σου συμβόλαιο αλλά ανανεώνεται κάθε 9 το βράδυ! Γιατί "Άγιοι" κύριοι και κυρίες του billing της Vodafone; Δεν υπάρχει τεχνική δυνατότητα; Ή απλά μας δουλεύετε κανονικά και γελάτε πίσω από τις πλάτες μας; Μάλλον αυτό συμβαίνει. "Δώστε στους βλάκες και έναν ψευτοτρόπο να βλέπουν και καλά πόσο χρόνο έχουν και σιγά μην το κάνουμε και real time. Είχαν και στο χωριό τους τέτοια υπηρεσία;" :mad:

 

Και μετά σου λένε πάρε στο 13830 για να μάθεις πόσο πραγματικά έχεις. Δηλαδή σε υπηρεσία που χρεώνεται (έστω και ελάχιστα) που θα έπρεπε να είναι δωρεάν και αυτή. Και από εκεί να βγάλουν λεφτά οι αρχικαρμίριδες! Κι από τη μύγα ξύγκι :mad:

 

Και ένα τελευταίο που δεν έχω καταλάβει. Πώς μετριέται ο δωρεάν χρόνος ομιλίας στα συμβόλαια; Εχω π.χ. Vodafone 120. Ισχύει από 1η μέχρι τέλους μήνα ή όποτε έχεις κάνει το συμβόλαιο και για τον επόμενο ημερολογιακό μήνα; Έχω παρατηρήσει το εξής στο 1284:

 

Πριν δυο μέρες μου ανέφερε υπόλοιπο δωρεάν χρόνου ομιλίας 50 λεπτά και χθες 111 πριν το τέλος του μήνα! Στο 13830 μου λένε ότι μετράει από 1η μέχρι 31. Κάτι δεν πάει καλά και σ' αυτή την περίπτωση και πιστεύω ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί οι μαστροαπατεώνες της vodafone :mad:

 

Προτείνω να ετοιμαστεί μια επιστολή διαμαρτυρίας για τις τιμολογιακές τακτικές που εφαρμόζει, που θα σταλεί στη Vodafone, EEET, καταναλωτικές οργανώσεις (ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ), υπουργείο εμπορίου υπηρεσία καταναλωτή, σε όλα τα κανάλια , που εκπέμπουν σε εθνικό δίκτυο και όπου αλλού μπορείτε να προτείνετε για να κάνει θόρυβο. Ίσως να μην κάνουμε πολλά πράγματα γιατί και οι τρεις μεγαλοεταιρίες κινητής τα βρίσκουν μεταξύ τους με μια τριμερή συνομιλία ή με ένα δείπνο σε μια ταβέρνα ;) όπου προφανώς μιλάει το κρασί :D αλλά θα πρέπει να προσπαθήσουμε.

 

 

Απο καθε 1η του μήνα ωρα 00:00 μεχρι 30 ή 31 του μήνα μετριεται ο χρονος ομιλιας. Δεν παιζει κανενα ρολο καθε ποτε βγαινει τιμολογιο και σου εκδιδεται ο λογαριασμος σου. Και συνηθως εκδιδονται απο 15 μεχρι 20 καθε μηνα. Ο χρονος ισχυει απο καθε πρωτη του μηνα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 77
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτό που εγώ έχω καταλάβει, είναι ότι ο "δωρεάν" (==προπληρωμένος) χρόνος ομιλίας υπολογίζεται με βάσει τον ημερολογιακό μήνα. Ακόμα και το μήνυμα από το 1284 αναφέρει πως απομένουν χχχ λεπτά από το σύνολο των ψψψ λεπτών μέχρι το τέλος του μήνα. Ανάλογες είναι και οι διευκρινήσεις από το 13830.

 

Και ξαναρωτάω γιατί δεν κατάλαβα και ξαναθέτω την παρατήρησή μου:

 

Γιατί πριν δυο μέρες στο 1284 μου ανέφερε ότι έχω 50 λεπτά "δωρεάν" χρόνου ομιλίας και χθες 111 λεπτά ΠΡΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ του ημερολογιακού μήνα; Και αυτό έγινε και τον προηγούμενο μήνα που είχα ενεργοποιήσει την μεταφορά του "δωρεάν" χρόνου ομιλίας γνωρίζοντας ότι τον Ιούνιο είχα μιλήσει κοντά στις 3 ώρες και άρα δεν γίνεται να είχα παραπάνω χρόνο για να μεταφερθεί στον Ιούλιο! Αυτές οι ασάφειες και αδιαφάνειες της Vodafone μου τη δίνουν :mad:

 

Αν πάρω τηλέφωνο στο 13830 θα βγει μια "δασκαλεμένη" υπάληλος και θα "μασήσει" αυτά που τις έχουν μάθει καλά. Σα να πατάς το play σε ένα cd player! Υπάρχει μια τυποποιημένη απάντηση σε όλα. Κι αν ξεφύγεις ελάχιστα από αυτά που τους έχουν "δασκαλέψει" θα σου απαντήσει "δεν γνωρίζω, επικοινωνήστε με το τάδε τμήμα!" Και φτου κι απ' την αρχή και στο τέλος καταλαβαίνεις αυτό που θέλουν να περάσουν αυτοί κι όχι αυτό που θέλεις πραγματικά να μάθεις. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έβγαλα μια άκρη με το 13830 αλλά μου είπανε το εξής κωμικοτραγικό:

 

Όταν γίνεται αλλαγή προγράμματος, στο χρόνο επάνω και είναι όχι στην αρχή του μήνα προστίθεται άλλος τόσος χρόνος δωρεάν ομιλίας! Δηλαδή, το δικό μου πρόγραμμα vodafone 120 άλλαζε 17 Ιουλίου. Από εκείνη τη μέρα και μετά που μπήκε στο μειωμένο πάγιο προστέθηκαν άλλα 120 λεπτά επειδή έγινε η αλλαγή! Έτσι το μηνυμα στο 1284 επέστρεφε περισσότερο χρόνο.

 

Τώρα, στον επόμενο μήνα, που ζήτησα αλλαγή προγράμματος με πακέτο μηνύματων, όταν ενεργοποιήθηκε αυτό δώθηκε κι άλλος δωρεάν χρόνος, όχι άλλα 120 λεπτά αλλά 120 μείον κάτι ημέρες που αναλογούν, αν θυμάμαι καλά, μέχρι το τέλος του μήνα (από τότε που ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα μέχρι το τέλος εκείνου του μήνα μάλλον, δε θυμάμαι τι ακριβώς μου είπε). Έτσι βρέθηκα να έχω 10 ημέρες πριν το τέλος του μήνα με περίπου 150 λεπτά συνολικά (90 από τον τρέχοντα μαζί με τα πρόσθετα που μπήκανε μετά την ενεργοποίηση του νέου προγράμματος συν άλλα 60 περίπου από τη μεταφορά του δωρεάν χρόνου από τον προηγούμενο μήνα)!

 

Αυτό όμως δεν εξηγεί πουθενά η Vodafone, ούτε στα συμβόλαια, ούτε στο web site της για να μην κάνουμε προφανώς συχνά αλλαγές προγραμμάτων χρήσης και παίρνουμε περισσότερο δωρεάν χρόνο! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Συμπεράσματα:

 

1.Ο κανονικός δωρεάν χρόνος ομιλίας ισχύει από τα μεσάνυχτα τις πρώτης μέρας του μήνα μέχρι τα μεσάνυχτα της τελευταίας.

 

2.Το 1284 σε ενημέρωνει για τον κανονικό δωρεάν χρόνο ομιλίας που απομένει μέχρι εξαντλήσεως αυτού, δηλαδή μέχρι τα μεσάνυχτα της τελευταίας μέρας

 

3.Το 1284 βασίζεται στις κλήσεις που έχεις κάνει μέχρι τις 9μμ της προηγουμένης άρα δεν είναι real-time

 

4.To 1284 δε σου λέει πόσος δωρεάν χρόνος μεταφέρεται. Μόνον αν πάρεις τηλέφωνο και χρεωθείς στο 13830 θα το μάθεις...κατά τ'άλλα η υπηρεσία ενημέρωσης είναι δωρεάν.

 

5.Ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος καταναλώνεται μετά την χρήση του κανονικού δωρεάν χρόνου του τρέχοντος μήνα.

 

6.Όταν κάνεις χρήση του μεταφερόμενου χρόνου ομιλίας (δηλ. έχεις εξαντλήσει τον κανονικό δωρεάν χρόνο) το 1284 σου λέει απλά πως δεν έχεις άλλο χρόνο δωρεάν...

Link to comment
Share on other sites

Συμπεράσματα:

 

1.Ο κανονικός δωρεάν χρόνος ομιλίας ισχύει από τα μεσάνυχτα τις πρώτης μέρας του μήνα μέχρι τα μεσάνυχτα της τελευταίας.

 

2.Το 1284 σε ενημέρωνει για τον κανονικό δωρεάν χρόνο ομιλίας που απομένει μέχρι εξαντλήσεως αυτού, δηλαδή μέχρι τα μεσάνυχτα της τελευταίας μέρας

 

3.Το 1284 βασίζεται στις κλήσεις που έχεις κάνει μέχρι τις 9μμ της προηγουμένης άρα δεν είναι real-time

 

4.To 1284 δε σου λέει πόσος δωρεάν χρόνος μεταφέρεται. Μόνον αν πάρεις τηλέφωνο και χρεωθείς στο 13830 θα το μάθεις...κατά τ'άλλα η υπηρεσία ενημέρωσης είναι δωρεάν.

 

5.Ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος καταναλώνεται μετά την χρήση του κανονικού δωρεάν χρόνου του τρέχοντος μήνα.

 

6.Όταν κάνεις χρήση του μεταφερόμενου χρόνου ομιλίας (δηλ. έχεις εξαντλήσει τον κανονικό δωρεάν χρόνο) το 1284 σου λέει απλά πως δεν έχεις άλλο χρόνο δωρεάν...

 

 

Ναι καπως ετσι τα καταλαβα και εγω και καλα εκανες που τα εγραψες συνολικα για να φαινονται. Η μονη λυση για να ξερεις τι μεταφερεις απο τον προηγουμενο μηνα ειναι το 13830 και πατωντας το 1 στην συνεχεια.

 

Το κακο ειναι οτι αν ξεφυγεις απο τον κανονικο χρονο ομιλιας 120,180,240 κλπ μπορει να ξεγελαστεις και να καταναλωσεις περισσοτερο απο οτι σου χει μεινει απο τον προηγουμενο μηνα μιας και θα εχεις ηδη "" φαει "" του τρεχοντα μηνα τον δωρεαν χρονο. Επισης αυτο με το να αλλαζει κανεις παγιο - προγραμμα οντως ειναι ενα μπερδεμα με το τι μενει και τι οχι απο την απαντηση του φιλου leas.

 

Τουλαχιστον καπου καταληγουμε......και αυτο ειναι το ευχαριστο

Link to comment
Share on other sites

Μόνο έτσι μπορούμε να ενημερωθούμε τελικά για τις "πουτιες" των εταιριών κινητής. Επίσημη λεπτομερείς ενημέρωση δεν υπάρχει πουθενά σε κανένα από τα site τους για τις πολιτικές τους. Αν υπάρχει ας μας υποδείξει κάποιος το link ή αν το γράφουν στα συμβολαία κάπου για να τα έχουμε πρόχειρα. Αλλά τα ψιλά γράμματα φαίνεται ότι δεν είναι ούτε καν ψιλά αλλά ανύπαρκτα! :mad:

 

Αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς να κινηθεί νομικά εναντίων τους και να απαιτήσει αποζημίωση για καταχρηστικούς ή ανύπαρκτους όρους στα συμβόλαια. Η ΕΕΕΤ τους έχωσε ήδη ένα πρόστιμο 500000 στην κάθε μία για εναρμονισμένες πρακτικές. Αλλά τι είναι 500000 για αυτές; Προτιμώτερο είναι να πληρώνουν τα πρόστιμα,που για να εκδικασθούν και να πληρωθούν και αν πληρωθούν θα είναι λιγότερα και ίσως τα πληρώσουν και σε ισόποσες δόσεις θα περάσει πολύ καιρός παρά να προχωρούν βάση νόμου. Περισσότερο θα τους κοστίσει να τα κάνουν όλα νόμιμα. :O

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την όλη ιστορία που λέγεται μεταφορά χρόνου ομιλίας κατά vodafone κατάλαβα τα ακόλουθα:

 

1.Δεν παρέχεται η δυνατότητα γνώσης του ακριβούς υπολοίπου του δωρεάν χρόνου ομιλίας (πάει η ακρίβεια δηλαδή που μας κοπανάνε στη διαφήμιση)

 

2.Αν θες να μάθεις ακριβώς τι σου απομένει πρέπει να χρεωθείς με το 13830, άρα πάει και η δωρεάν ενημέρωση

 

3.Δε ξέρεις ποτέ πόσος χρόνος μεταφέρεται εκτός κι αν πάρεις τηλέφωνο (χρέωση)

 

Εν ολίγοις δε μπορείς να ξέρεις ποτέ ακριβώς πόσος χρόνος σου απομένει είτε δωρεάν είτε μεταφερόμενος εκτός κι αν χρεωθείς με το 13830.

 

Αλήθεια στους αλλους (ΤΙΜ, Cosmote) ισχύουν τα ίδια χάλια;;;Ας μας πει κάποιος αν γνωρίζει

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ας μας πούνε όσοι έχουν ΤΙΜ και Cosmote γιατί αν καθήσουμε και ψάξουμε στα αντίστοιχα site δεν θα βρούμε πολλά. Πιστεύω πάντως ότι τα ίδια θα κάνουν και οι άλλες δυο. Αφού με μια τριμερή συνομιλία αποφασίζουν πώς θα κινηθούν και ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ θα πιούνε το αίμα των απλών καταναλωτών, που έχουν μέσο μισθό 500-700 ευρώ μηνιαίως :mad: Αυτοί καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα όλων των άλλων. Ειλικρινά αυτή τη νοοτροπία στη χώρα μας δεν την έχω καταλάβει όσο ζω και όσο θα ζω ακόμη :mad: Να τα παίρνουμε ΜΟΝΟ από αυτούς που δεν έχουν και να αφήνουμε ήσυχους αυτούς που τα έχουν. :X

 

Ξέρετε όμως ότι αυτά τα λόγια οι εταιρίες κινητής τα γράφουν στα απ' αυτά τους. "Μας βρίζουν οι απλοί καταναλωτές" λένε. "Ας τους να βρίζουν, θα τους περάσει! Θα ξεχαστεί, θα συνεχίσουμε να τα παίρνουμε με άλλες τακτικές". Και το κράτος κάνει τα στραβά μάτια, γιατί γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται αλλά δεν θέλει να χάσει έσοδα από αυτές τις μεγάλες εταιρίες. Δηλαδή η ίδια νοοτροπία και από το ίδιο το κράτος! Τι να λέμε τώρα; :O

 

Όσο για τη δωρεάν ενημέρωση! Αυτή πέθανε τη στιγμή που γεννήθηκε. Δεν υπήρξε ποτέ. Στάχτη στα μάτια των απλών καταναλωτών ρίχνουν για να αγοράσουν. "Βλάκες είναι, θα αγοράσουν", λένε. "Σιγά μην τους δώσουμε και δωρεάν ενημέρωση", λένε. "Θα τους ρίξουμε μερικές παραπλανητικές διαφημίσεις για δώλομα και θα έρχονται ο ένας μετά τον άλλο", λένε και κάνανε. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την όλη ιστορία που λέγεται μεταφορά χρόνου ομιλίας κατά vodafone κατάλαβα τα ακόλουθα:

 

1.Δεν παρέχεται η δυνατότητα γνώσης του ακριβούς υπολοίπου του δωρεάν χρόνου ομιλίας (πάει η ακρίβεια δηλαδή που μας κοπανάνε στη διαφήμιση)

 

2.Αν θες να μάθεις ακριβώς τι σου απομένει πρέπει να χρεωθείς με το 13830, άρα πάει και η δωρεάν ενημέρωση

 

3.Δε ξέρεις ποτέ πόσος χρόνος μεταφέρεται εκτός κι αν πάρεις τηλέφωνο (χρέωση)

 

Εν ολίγοις δε μπορείς να ξέρεις ποτέ ακριβώς πόσος χρόνος σου απομένει είτε δωρεάν είτε μεταφερόμενος εκτός κι αν χρεωθείς με το 13830.

 

Αλήθεια στους αλλους (ΤΙΜ, Cosmote) ισχύουν τα ίδια χάλια;;;Ας μας πει κάποιος αν γνωρίζει

 

Ναι μπορει να μην ειναι σε real - time η ενημερωση ομως ειναι την τελευταια εργασιμη οποτε μικρο το κακο αφου πανω κατω θυμαται ο καθενας τι τηλεφωνα εκανε last day. Βεβαια ποτε ακριβως δεν θα ξερουμε τι μενει ομως αν θυμομαστε την τελευταια ημερα που δεν συμπεριλαμβανεται στο 1284 τοτε θα μαστε καπως κοντα στο πραγματικο υπολοιπο.

 

Οσο για τον χρονο ομιλιας που μεταφερεται απο τον προηγουμενο μήνα εκει αναγκαστικα 13830 με χρεωση. Αυτο θα το κανουμε εφοσον ομως εχουν εξαντληθει τα κανονικα μας λεπτα ομιλιας μιας και πριν δεν εχει νοημα αφου πρωτα πρεπει να ξοδεψουμε τα λεπτα του τρεχοντος μήνα και υστερα οτι ειχε απομεινει απο πριν.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από όλα αυτά το μόνο θετικό είναι η μεταφορά του υπολειπόμενου δωρεάν χρόνου ομιλίας στον επόμενο μήνα, κίνηση αναγκαστική λόγω ανταγωνισμού.

 

Όλα τα υπόλοιπα για δωρεάν ενημέρωση κλπ είναι απλά κακή υπηρεσία από τη vodafone η οποία εντέχνως απέκρυψε την προχειρότητα και άφησε τους συνδρομητές να την ανακαλύψουν αργότερα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα ειναι χωρις χρεωση το 1284 που αν μη τι αλλο δεν ειναι σε πραγματικο χρονο δινει ομως μια ενδειξη.

 

Βεβαια δεν ειναι 100 % ΣΩΣΤΗ υπηρεσια αφου οπως ειπαμε δεν ειναι real-time information, αλλα την προηγουμενη εργασιμη. Οπως και να εχει καλυτερα που υπαρχει παρα να μην υπαρχει η δυνατοτητα του 1284 !!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα ειναι χωρις χρεωση το 1284 που αν μη τι αλλο δεν ειναι σε πραγματικο χρονο δινει ομως μια ενδειξη.

 

Βεβαια δεν ειναι 100 % ΣΩΣΤΗ υπηρεσια αφου οπως ειπαμε δεν ειναι real-time information, αλλα την προηγουμενη εργασιμη. Οπως και να εχει καλυτερα που υπαρχει παρα να μην υπαρχει η δυνατοτητα του 1284 !!

 

Αν δει κανείς την ανακοίνωση στο web site τους σχετικά με την "υπηρεσία" θα καταλάβει πόσο μακριά είναι αυτό που "προσφέρουν" με αυτό που πραγματικά εισπράττει ο καταναλωτής...

Link to comment
Share on other sites

Εχω το vf120 και ο μετρητης του Siemens CX65 μου γραφει οτι εχω μιλησει 79 λεπτα απο τα 120 και το 1284 μου λεει οτι εχω ακομη 12:28.Υπαρχει μια διαφορα χρονου αρκετα μεγαλη.Εχω κανει μονο 2 κλησεις κατω απο τα 30 δευτερα.Τελικα φταιει το χρονομετρο της Siemens ή κατι αλλο?
Link to comment
Share on other sites

Εχω το vf120 και ο μετρητης του Siemens CX65 μου γραφει οτι εχω μιλησει 79 λεπτα απο τα 120 και το 1284 μου λεει οτι εχω ακομη 12:28.Υπαρχει μια διαφορα χρονου αρκετα μεγαλη.Εχω κανει μονο 2 κλησεις κατω απο τα 30 δευτερα.Τελικα φταιει το χρονομετρο της Siemens ή κατι αλλο?

 

Αυτό που σου λέει το 1284 είναι σίγουρα το σωστό...το siemens μετρά από την πρώτη μέρα χρήσης τη διάρκεια των εξερχομένων οπότε αν δε το μηδενίσεις ποτέ πάντα θα λέει παραπάνω.

 

Επίσης το 1284 σε ενημερώνει για όλες τις κλήσεις που πραγματοποίησες μέχρι την προηγούμενη μέρα στις 9μμ...

Link to comment
Share on other sites

στις εταιρικές συνδέσεις ισχύει αυτό?? και αν ναι πώς ενεργοποιείται ?

 

Όχι. Η υπηρεσία ισχύει μόνο για τα εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα με δωρεάν χρόνο ομιλίας. Υπάρχει σχετική αναφορά στο site της voda

Link to comment
Share on other sites

Η κοροϊδία συνεχίζεται...ενώ θα περίμενα στον τελευταίο λογαριασμό οι κλήσεις που έγιναν στο μεταφερόμενο δωρεάν χρόνο ομιλίας να είναι δωρεάν, αυτές ήταν χρεωμένες κανονικότατα σαν κλήσεις που έγιναν πέρα του κανονικού δωρεάν χρόνου...

Η δικαιολογία του 13830 ήταν φυσικά εξωφρενική. Οι κλήσεις που αντιστοιχούν στο μεταφερόμενο δωρεάν χρόνο ομιλίας θα πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό κι αυτό επειδή ο λογαριασμός εκδόθηκε πριν το τέλος του μήνα που έπρεπε να καταναλωθεί ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος (άσχετο...). Όταν τους ρώτησα που το λέει αυτό φυσικά δεν έλαβα απάντηση.

Με λίγα λόγια, ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος ομιλίας πρέπει να καταναλωθεί μέσα στον επόμενο μήνα όμως το "δώρο" (η έκπτωση δηλαδή) λαμβάνει χώρα στο μεθεπόμενο μήνα. Κατά τ'άλλα μεταφορά δωρεάν χρόνου και πράσινα άλογα...κλασσική ελληνική προχειρότητα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η κοροϊδία συνεχίζεται...ενώ θα περίμενα στον τελευταίο λογαριασμό οι κλήσεις που έγιναν στο μεταφερόμενο δωρεάν χρόνο ομιλίας να είναι δωρεάν, αυτές ήταν χρεωμένες κανονικότατα σαν κλήσεις που έγιναν πέρα του κανονικού δωρεάν χρόνου...

Η δικαιολογία του 13830 ήταν φυσικά εξωφρενική. Οι κλήσεις που αντιστοιχούν στο μεταφερόμενο δωρεάν χρόνο ομιλίας θα πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό κι αυτό επειδή ο λογαριασμός εκδόθηκε πριν το τέλος του μήνα που έπρεπε να καταναλωθεί ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος (άσχετο...). Όταν τους ρώτησα που το λέει αυτό φυσικά δεν έλαβα απάντηση.

Με λίγα λόγια, ο μεταφερόμενος δωρεάν χρόνος ομιλίας πρέπει να καταναλωθεί μέσα στον επόμενο μήνα όμως το "δώρο" (η έκπτωση δηλαδή) λαμβάνει χώρα στο μεθεπόμενο μήνα. Κατά τ'άλλα μεταφορά δωρεάν χρόνου και πράσινα άλογα...κλασσική ελληνική προχειρότητα!!!

 

 

Δηλαδη τα λεπτα ομιλιας του προηγουμενου μηνα που μεταφερθηκαν και χρησιμοποιησες τον τρεχοντα μηνα δεν τα υπολογισαν αλλα σε χρεωσαν ?

 

Τελειωσες το προγραμμα σου και συνεχισες να μιλας ξεροντας οτι εχεις αλλα 60 λεπτα π.χ. που ομως χρεωθηκες σωστα ?

 

Ελπιζω να ναι καποιο λαθος γιατι αυτο οντως δεν εχει λογικη........

 

Δηλαδη σε χρεωνει για αυτο το μηνα και στα κανει δωρο τον επομενο......Κατι δεν μου καθεται καλα και εδω !!!!

 

Ατιμο billing system. Θεωρω ισως το μεγαλυτερο προβλημα στην Vodafone αυτη την περιοδο ισως μεγαλυτερο και απο την καλυψη καθως και στις βραδινες κλησεις αν τελειωσουν τα 500 λεπτα σε χρεωνει υστερα σε κλησεις προς Vodafone & σταθερα χωρις να σου υπολογιζει το κανονικο σου προγραμμα (120,240) ετσι ωστε να σου αφαιρεσει λεπτα απο εκει για τις κλησεις. Ευτυχως δεν την εβαλα αυτη την υπηρεσια γιατι την ξεσκονισα καλα. Εξαλλου τα παγια ειναι παγια κερδη.

 

Υπηρεσεις υπαρχουν μεν αλλα ειναι buggy ημιτελεις δηλαδη.......

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τα λεπτα ομιλιας του προηγουμενου μηνα που μεταφερθηκαν και χρησιμοποιησες τον τρεχοντα μηνα δεν τα υπολογισαν αλλα σε χρεωσαν ?

 

Τελειωσες το προγραμμα σου και συνεχισες να μιλας ξεροντας οτι εχεις αλλα 60 λεπτα π.χ. που ομως χρεωθηκες σωστα ?

 

Ελπιζω να ναι καποιο λαθος γιατι αυτο οντως δεν εχει λογικη........

 

Δηλαδη σε χρεωνει για αυτο το μηνα και στα κανει δωρο τον επομενο......Κατι δεν μου καθεται καλα και εδω !!!!

 

Ατιμο billing system. Θεωρω ισως το μεγαλυτερο προβλημα στην Vodafone αυτη την περιοδο ισως μεγαλυτερο και απο την καλυψη καθως και στις βραδινες κλησεις αν τελειωσουν τα 500 λεπτα σε χρεωνει υστερα σε κλησεις προς Vodafone & σταθερα χωρις να σου υπολογιζει το κανονικο σου προγραμμα (120,240) ετσι ωστε να σου αφαιρεσει λεπτα απο εκει για τις κλησεις. Ευτυχως δεν την εβαλα αυτη την υπηρεσια γιατι την ξεσκονισα καλα. Εξαλλου τα παγια ειναι παγια κερδη.

 

Υπηρεσεις υπαρχουν μεν αλλα ειναι buggy ημιτελεις δηλαδη.......

 

Με λίγα λόγια τα μεταφερόμενα δωρεάν λεπτά τα πληρώνεις κανονικότατα τον τρέχοντα μήνα στον οποίο δήθεν μεταφέρονται και υποτίθεται σου επιστρέφονται στον επόμενο λογαριασμό...λέω "υποτίθεται" γιατί ακόμα περιμένω να το δω...

 

Η ουσία είναι πως ο λογαριασμός σου φυσικά επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος ομιλίας, ΦΠΑ, φόρο κλπ ενώ εσύ νομίζεις πως μιλάς δωρεάν...και φυσικά στον άλλο λογαριασμό θα σου εκπέσουν μόνο τα δωρεάν λεπτά και όχι όλα τα κερατιάτικα που πλήρωσες (φόροι κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια τα μεταφερόμενα δωρεάν λεπτά τα πληρώνεις κανονικότατα τον τρέχοντα μήνα στον οποίο δήθεν μεταφέρονται και υποτίθεται σου επιστρέφονται στον επόμενο λογαριασμό...λέω "υποτίθεται" γιατί ακόμα περιμένω να το δω...

 

Η ουσία είναι πως ο λογαριασμός σου φυσικά επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος ομιλίας, ΦΠΑ, φόρο κλπ ενώ εσύ νομίζεις πως μιλάς δωρεάν...και φυσικά στον άλλο λογαριασμό θα σου εκπέσουν μόνο τα δωρεάν λεπτά και όχι όλα τα κερατιάτικα που πλήρωσες (φόροι κλπ)

 

Ελπιζω να το δεις στον επομενο λογαριασμο καταρχην γιατι αλλιως θα εχουμε ολοι προβλημα μελλοντικα. Χμ οντως αυτο καταλαβα και εγω και αυτο φοβουμουν. Παλι με το billing system εχει προβλημα...τι να πω.....Το μονο που θα πω ειναι πως θα καταναλωνω με ασφαλεια τα κανονικα λεπτα χωρις ντε και καλα να θελω να κερδισω και αυτα που μου περισσεψαν εκτος και αν τυχει πανω στον μηνα.

 

Εχεις πιασει ακριβως και εστιασει το προβλημα που λιγοι εχουμε καταλαβει. Οι επιβαρυνσεις που λες οντως ισχυουν αφου σου χρεωνουν τα λεπτα (τα λεπτα που κανονικα ειναι δωρεαν λογω μεταφορας) με ΦΟΡΟ,ΦΠΑ κλπ κλπ που φανταζομαι πως το διαπιστωσες δυστυχως και στην αναλυση.......λογαριασμού.

 

Και στις βραδινες κλησεις (http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79990) επικρατει μπερδεμα με το billing. Οπως και εδω μαλλον η πλατφορμα δεν υποστηριζει την ΑΜΕΣΗ αφαιρεση των λεπτων τα οποια αφαιρουνται manually ?? στον επομενο που θα σου ρθει. Ελπιζω να ρθει ετσι δηλαδη αλλιως καηκαμε........Κερατιατικα..........οπως το πες.....

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε και αυτο: οταν χρησιμοποιεις τα μεταφερομενα λεπτα του προηγουμενου μηνα τοτε χρεωνεσαι κανονικα για αυτα και γινεται πιστωση στον επομενο μηνα του ποσου που χρεωθηκες.

 

 

Παραδειγμα:

 

Vf 240

 

1ος μηνας: μιλαμε 200 απο τα 240

2ος μηνας: μιλαμε 260(240+20) απο τα 280

 

Τα 20 του πρωτου που μιλησαμε τον 2ο μηνα χρεωνονται κανονικα και πιστωνονται τον 3ο μηνα. :!:

Link to comment
Share on other sites

προφανώς, για να αντιμετωπίσει γρήγορα τον ανταγωνισμό, δεν έκανε νέο λογισμικό για να γίνεται αυτόματα στον ίδιο μήνα. Μήπως σηκώνει καταγγελία??
Link to comment
Share on other sites

Ναι, ετσι αναφερθηκε . Το θεμα ειναι οτι χρεωνεται κανεις και τους φορους ΦΠΑ κλπ κερατιατικα που δεν επιστρεφονται. Μονο τα λεπτα, αλλα δεν βολευει τελικα.

 

Το 13830 οταν παταγες 1 σου ελεγε αυτοματα το ποσο μεταφερθηκε ομως εδω και 2 μερες δεν δουλευει. Ξερεις κανεις πως βρισκει τι υπολοιπο μεταφερθηκε απο τον προηγουμενο μηνα εννοω και οχι τον τρεχοντα.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε τελευταία μέρα του μήνα, μετά τις 21:00 και μέχρι τα μεσάνυχτα, να καταγράφεις πόσα λεπτά μίλησες, το επόμενο πρωί στείλε στο 1284 για να σου έρθουν τα λεπτά που απομένουν μέχρι και τις 21:00 της τελευταίας μέρας και από αυτά αφέρεσε αυτά που κατανάλωσες από 21:00 έως 24:00 και έχεις τα λεπτά που μεταφέρονται.

 

Αυτή η διαδικασία πιάνει πάντα, γιατί αν περιμένεις από την vodafone... σώθηκες ;)

Link to comment
Share on other sites

προφανώς, για να αντιμετωπίσει γρήγορα τον ανταγωνισμό, δεν έκανε νέο λογισμικό για να γίνεται αυτόματα στον ίδιο μήνα. Μήπως σηκώνει καταγγελία??

 

Εγώ είμαι υπέρ της καταγγελίας αν και τους τα έψαλλα ένα χεράκι στο 13830 όταν κατάλαβα την απάτη. Πουθενά στην ανακοίνωση για την "δωρεάν υπηρεσία" δεν αναφέρεται πίστωση στο μεθεπόμενο μήνα. Πρόκειται για κανονικότατη παραπλάνηση του συνδρομητή ο οποίος μιλά δήθεν δωρεάν όμως χρεώνεται κανονικότατα και φυσικά στο τέλος του μήνα πληρώνει παραπάνω χρόνο ομιλίας, φόρο, ΦΠΑ κλπ...χωρίς να το ξέρει από πριν.

 

Εγώ πάντως μέσα στις επόμενες μέρες εγκαταλείπω την vodafone (μετά από 8 χρόνια) για την ΤΙΜ (διαδικασία φορητότητας) εξαιτίας της κοροϊδίας με την εν λόγω υπηρεσία, την ανυπαρξία δικτύου στα μέσα αυγούστου για 3 ολόκληρες ώρες στις διακοπές μου, την κακή εξυπηρέτηση στα μαγαζιά τους και το ανύπαρκτο innovation στις υπηρεσίες...μια ζωή ακολουθούσε τις εξελίξεις και δυστυχώς τις ακολουθούσε λάθος αν κρίνει κανείς από την υπηρεσία μεταφοράς χρόνου ομιλίας...εννοείται δεν πάω cosmote λόγω της νοοτροπίας δημοσίου που τους διακρίνει...κι ας έχουν την κάλυψη που διατείνονται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...