[Επίσημο] Qtek S100 / imate Jam / MDA compact 2

Alexkass
 Κοινοποίηση

Λοιπόν, μόλις παρέλαβα το GN-BTD02. Επιτέλους! Ένα μήνα ακριβώς έκανε να έρθει...

Αλλά δεν τα καταφέρνω να τον συνδέσω. εγκαθηστώ το πρόγραμμά του, πρόσθεσα το κινητό στις συσκευές, (και από το κιν έβαλα κωδικούς κτλ...)αλλά στις δυνατότητες του jam δίνει μόνο αυτή του μόντεμ... ούτε file sharing, synchronizing, τίποτα.

Το έχει περάσει κανείς? Από ότι θυμάμαι το έχουν κανα δυο από εδώ... Κάποιο bug θα υπάρχει, θα το βρω με ψάξιμο αλλά αν το ξέρει κάποιος...

• Απαντήσεις 8,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Egw foraw thn teleftaia ths TIM kai den exw kanena problhma...

Αυτό σημαίνει ότι χωρίς επιπλέον software, αναγνωρίζει και τις δύο γραμμές και σε ρωτάει σε ποιά θα μπεί ή ότι είναι και οι δύο ενεργές και σου λέει ποιά χτυπάει κτλ; Πώς δουλέυει αυτό; Για γίνε λίγο ποιό συγκεκριμένος.

Σε μια βάρκα στο γυαλό λιάζεται ένα giagoloth και στην πλάτη του βαρκάρη κρέμεται ένα tanari

Μια Αγγλίδα βυζαρού την κολάει το batezu κι ένα orc με ροζ μπικίνι κάνει spell σ' ένα πιπίνι

Εν' aperitif ζητάει ένας τουρίστας Githzerai κι ο σερβιτόρος που είναι lich του το φέρνει πριν πει κιχ.

Σ' ένα pocket space στην Πάρο θα 'ρθω Troll μου να σε πάρω

Μ' ένα Illithid Κινέζο κι ένα Draw Γιαπωνέζο που με spells και μια minolta στο Αιγαίο βγήκαν βόλτα.

Κρίμα.

Αν υπάρξει ανανέωση σε καινούριο site, let me know. :)

Tα working links πλέον ειναι αυτά

ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/mobiles/bthwxp1o.exe

http://rapidshare.de/files/2114670/btfiles.zip.html

Tα 3 παρακάτω αρχεία θα σας χρειαστούν αν ακολουθήσετε το νέο updated tutorial που παραθέτω παρακάτω:

http://homepage.ntlworld.com/a_marshall/Downloadable%20Files/bcu-btw4-0-1-700.zip

http://homepage.ntlworld.com/a_marshall/Downloadable%20Files/bluetooth_patches.rar

και ένα καινούριο link με τα αρχεία Latest .inf (16/05/2005)

http://homepage.ntlworld.com/a_marshall/Downloadable%20Files/BTWUSB.rar

Kαθώς και το τελευταίο tutorial Full working kai updated

Updated>>>widcomm 4 Is Here
BACKUP FOR NOW.....MIRRORS ON THE WAY

INTRODUCTION
I have now found the newest version of the Widcomm software! If your dongle has an old version and the manufacturers no longer offer support or any upgrades then this is for you. Having the latest Widcomm package can help to ensure that Phonecontrol and you phone harmonise correctly so please give it a try.

This is version 4.0.1.700 and the following post explains the complicating procedure of installing it.

This guide should provide you with a working version of Widcomm 4 that will work with almost any dongle, however i cannot guarentee it will work but i will try and help as much as i can when it comes to problems but please before bothering me or Zorro follow the instructions the letter and have a play yourself. Thanks.

WHAT YOU NEED

Download the official package from here:

Official Release

Then download the new patched files from my site here: * ΤΑ 3 παραπάνω link 

[b]Bluetooth Patched Files

And the latest .inf here

Latest .inf (16/05/2005) [b]

THE GUIDE

Initial preparation
• Make sure you are logged onto Windows with a user account that has Administrative rights.
• Disable anti-virus software.
• If you have a firewall running on your PC, disable it.

Disconnect your device
Before pulling it out please find it in the device manager and uninstall the device
If you have a USB or a PCMCIA / PC Card Bluetooth device, please disconnect it. If you have a
laptop / notebook or other device with Internal Bluetooth that can be "turned off" please turn it off.

Uninstall previous Bluetooth software
If you have previously installed any Bluetooth software you should uninstall it before proceeding.
The following list is of software that should be uninstalled, but it is not necesarily a complete list!
• Any previous Widcomm software
• Any previous Soleil software
• Sony Bluespace software
• XTNDConnect Blue Manager software
• Microsoft Patch Q323183
• Any drivers that were supplied with your Bluetooth device
• Microsoft IntelliType and IntelliPoint software for Bluetooth mice & Keyboards.

REBOOT!!!

Extract the files
Extract the packages that you downloaded from above links and use the 'btwusb.inf' from 'btwusb.rar' archive to replace the inf that is extracted from the 'bcu-btw4-0-1-700' package.

Driver Installation
Now for the driver and software installation.
Go to the folder where the 'bcu-btw4-0-1-700' packaged was extracted and run setup.exe, let it complete its tasks
it may or may not ask for you to plug in/enable your device you can continue without
doing this so do that.
Reboot the PC and make sure it is fully booted and then.....
reboot the PC into safe mode (F8 when booting). (important step please dont miss out)

Software Patching
Reboot into safe mode if not already done so.
Use the files extracted from bluetooth_patches.rar to replace the following:

BTTray and BTStackserver in C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software
BTNeighborhood.dll

wbtapi.dll in C:\WINDOWS\system32

Reboot the PC

Bluetooth Installation

Plug in your device now! If you are really lucky it will find your respective device and install the widcomm drivers from the directory the widcomm package was extracted to, if you are not lucky it will just install the windows drivers (the usual case).

To check which drivers the PC has installed:
Control Panel > System > Hardware > Device manager
and find your device, click properties > driver and see the manufacturer information etc version should be 4.0.1.700 Widcomm.

If windows has Installed the microsoft drivers do the following:
Control Panel > System > Hardware > Device manager
Find anything bluetooth apart from the top two listed in bluetooth devices (things like bluetooth network and COMS) and uninstall them, leaving the two at the top.

Click on the top one, should be something like "generic bluetooth device", click update driver > manual search > choose selected
> have disk > navigate to where you extracted the 'bcu-btw4-0-1-700' package then click OK

Should list your device in the box, click install let it do its thing. You shouldnt need to reboot but if you do, do so.
(if your device is not listed upon doing this ensure you have replaced the btwusb.ini file in the directory with the one supplied, if you have
and it still doesnt list it or says no hardware info see below on how to get help)

Check the device manager to make sure the driver has been installed correctly.

The Widcomm icon should now be in your task bar and be white and the Microsoft one should have disappeared.

Your device should now be working fully and properly with the Widcomm drivers version 4.0.1.700
If for some reason your device is not listed or not working you may have missed a step or done something wrong.
You should start again from the beginning of this guide again and again before contacting me as bluetooth is a funny thing as we all know and it may work second time or third time or fourth time..... 

Αυτό σημαίνει ότι χωρίς επιπλέον software, αναγνωρίζει και τις δύο γραμμές και σε ρωτάει σε ποιά θα μπεί ή ότι είναι και οι δύο ενεργές και σου λέει ποιά χτυπάει κτλ; Πώς δουλέυει αυτό; Για γίνε λίγο ποιό συγκεκριμένος.

Kατάλαβα λάθος νόμιζα οτι έλεγες άλλο 1000 συγνώμη .. :(

Paidia kapote sto kinhto mou eixa ena tool pou etrexe tis efarmoges JAVA, tora den uparxei ( den thimame pos legotan, einai to proegatestimeno) pou mporo na to vro? mporei kapoios me kapoio mail?

se liges meres mpeite sto http://www.mobilityworld.tk tha ta exo ola ekei... ;) akoma mazevo apo irc kai anevazo... tora den exo tipota pano

thanks

http://feeds.feedburner.com/Techwargr.1.gif

an exei prosexi kai kanenas allos filos prin tin teleutea anavaqmisi tou leitourgikou sto s-100 mporousame na steiloume otidipote arxeio se alles siskeves meta tin teleutea anavaqmisi tis ace-hellas i siskevi pia mono dexete!!!alla den stelnei!!!

exei mipos kaneis kamia lisi exo dokimasi kai apostoli meso tou resko alla kai pali tsifos!!!!!

Στα S-60 υπήρχαν κάποια προγραμματακια που κατα την διάρκεια μιας συνομιλίας έκαναν διάφoρους ήχους για να παραπλανούν τον συνομηλιτή μας. Υπάρχει κάτι ανάλογο και για to s-100?

ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ SIMULATOR ΓΙΑ ΤΟ PC, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ WM2003SE ΣΤΟ PC? ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ... (ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ VISUAL STUDIO KAI TETOIA... KATI AΠΛΟ ΚΑΙ FREE :rolleyes: )

TANKS!

ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ SIMULATOR ΓΙΑ ΤΟ PC, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ WM2003SE ΣΤΟ PC? ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ... (ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ VISUAL STUDIO KAI TETOIA... KATI AΠΛΟ ΚΑΙ FREE :rolleyes: )

TANKS!

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ! ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙΣ...

Emulator θα βρείς μόνο στη M$. Kοίτα και εδώ για το πως μπορείς να κατεβάζεις τον emulator για τα WM5.0 με κόλπο για να μην θέλει το Visual Studio. (Δεν το έχω δοκιμάσει όμως, και δεν ξέρω λεπτομέριες)

Εδώ

Α! ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 2 ΙΔΙΑ ΠΟΣΤ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ, ΚΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ...:)

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg

Πως γίνεται να προσθέσω ήχους για το allarm? ή ακόμα καλλίτερα κάποιο Mp3 για ξυπνητήρι?
άλλο πράκτωρας και άλλο εισπράκτωρας... ΘΟΥΒΟΥ 000

Πως γίνεται να προσθέσω ήχους για το allarm? ή ακόμα καλλίτερα κάποιο Mp3 για ξυπνητήρι?

Καλύτερα χρησιμοποίησε αυτό (γιατί το ενσωματομένο είναι άστα να πάνε), που μπορείς να βάλεις μεταξύ άλλων και MP3. Το χρησιμοποιώ και είναι πολύ καλό. Μάλιστα όταν αρχίσει να χτυπάει εμφανίζει στην οθόνη 2 τεράστια κουμπια (stop, snooze) που τα πατάς άνετα με το δάχτυλο...

Αρχικό Μήνυμα από hperi

ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ SIMULATOR ΓΙΑ ΤΟ PC, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ WM2003SE ΣΤΟ PC? ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ... (ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ VISUAL STUDIO KAI TETOIA... KATI AΠΛΟ ΚΑΙ FREE )

TANKS!

Emulator θα βρείς μόνο στη M$. Kοίτα και εδώ για το πως μπορείς να κατεβάζεις τον emulator για τα WM5.0 με κόλπο για να μην θέλει το Visual Studio. (Δεν το έχω δοκιμάσει όμως, και δεν ξέρω λεπτομέριες)

Εδώ

Α! ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 2 ΙΔΙΑ ΠΟΣΤ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ, ΚΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ...:)

Να επισημάνω ότι αυτός ο emulator (τουλάχιστον για τα wm2003) δεν τρέχει τα εκτελέσιμα των ppc αλλά ειδικά για αυτόν εκτελέσιμα που δημιουργούνται κατ'επιλογήν του developer για την εφαρμογή του. Με δυο λόγια δεν θα μπορέσεις να τρέξεις εφαρμογές για ppc παρά μόνο αν έχεις τον πηγαίο κώδικά τους και τον ξανα-μεταγλωτίσεις (compile, build) με πλατφόρμα-στόχο (target) τον emulator.

[samsung Galaxy Tab S2 8"]

[Apple Iphone 6]

Εδώ

Καλά Ντε! Μην βαράς!!! :vava: :whip:

Πάντως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :D

Τα κεφαλαία τα βάζω γιατί βαριέμαι να βάζω τόνους...

Και το δεύτερο post το έκανα γιατί μου φάνηκε άσχετο το πρώτο thread που ρώτησα...

Look left! I' m newbie! :baby:

Paidia syngnwmh ebala to resco gia ellhnika 160 xarakthrwn alla pali tipota dokimasa kai na tsekaro kai na ksetsekaro to Use unicode .....

To arxeio einai to RKeyboard_p_PermanentModifiers_GREEK.exe

Giath den doyleyh ??

Mporh kapoios na pei analytika ti ginetai ???

Pws ua grafoyme 160 xarakthres sto Messaging toy JAM !!

Re paidia einai basiko kai den yparxei poyuena prepei kapoy na mpei gia na fenetai pistebo gia aloys toys kainoyrioys Xrhstes !!

Sas eyxaristw kai sygnwmh !!

Α παρεπιπτόντως, μιας και δεν το έχω δεί να αναφέρεται πουθενά, να ρωτήξω κι εσάς.. Μου φαίνεται ή με το τελευταίο update της ROM του S100, σταμάτησε να διαγράφεται η SD κάρτα;

Σε μια βάρκα στο γυαλό λιάζεται ένα giagoloth και στην πλάτη του βαρκάρη κρέμεται ένα tanari

Μια Αγγλίδα βυζαρού την κολάει το batezu κι ένα orc με ροζ μπικίνι κάνει spell σ' ένα πιπίνι

Εν' aperitif ζητάει ένας τουρίστας Githzerai κι ο σερβιτόρος που είναι lich του το φέρνει πριν πει κιχ.

Σ' ένα pocket space στην Πάρο θα 'ρθω Troll μου να σε πάρω

Μ' ένα Illithid Κινέζο κι ένα Draw Γιαπωνέζο που με spells και μια minolta στο Αιγαίο βγήκαν βόλτα.

Ekana zaping se diafora forum gia to S100 kai vrika kati hrisimo gia to provlima tis kameras. den ksero ean to exi grapsi pio noris kanenas apo sas alo ego to grfo ksana gia na ta diavazun ke i kainurioi apos ego.

Permanent Camera fix (No Snow Effect)

--------------------------------------------------------------------------------

Camera settings (to remove snow effect):

In HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/HTC/Camera/AppDefSettings/General

Set Contrast - 5, Brightness - 6, Saturation - 3, Hue - 5,Sharpness - 3

These settings will not reset themselves after closing the camera app or doing a soft reset! They become defaults.

You don't need to go into the registry...

fire up the camera application and click the settings button

click on the tools menu and choose adjust...

the settings are in the drop down box...

Καλά Ντε! Μην βαράς!!! :vava: :whip:

Πάντως ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :D

Τα κεφαλαία τα βάζω γιατί βαριέμαι να βάζω τόνους...

Και το δεύτερο post το έκανα γιατί μου φάνηκε άσχετο το πρώτο thread που ρώτησα...

Look left! I' m newbie! :baby:

Καλό! :happy:

Και τώρα που πήρες το "βάπτισμα του πυρός" (:secret: ), κατάφερες τπτ με τον emulator? Λογικά στη σελίδα της Μ$ πρέπει να υπαρχει και για WM2003SE, αλλά όπως λέει ο κι ο elefas ίσως να πρέπει να κάνεις αυτή τη διαδικασία του compiling...

Υποθέτω πως το θέλεις για να δείς το λειτουργικό στην πράξη πρίν προχωρήσεις σε αγορά PDA?

me oti diavaza to apotelesma se polus hristes tou S100 ine fantastiko. ikones ine poli kaliteres gia afto epidi vlepo oti den eho kai dikeoma os member se afto to forum zitao apo kanena moderator na pari to tip gia tin kamera dhe na anoiksi mia kenuria thema me kainurio titlo sti kendriki selidha gia na mpresun kai i alloi na to divasun . Mipos lithike mexri se ena simio to megalitero provlima pu ehi S100 pu ine i kamera ? gia afto perimeno apo sas apandisisis oso grigorotera pu ginete.

ego odios tor aalazo kinito kai skeftome na paro S100. Kai ean kai i kamera dhulebvi tora kala tote ta lefta mu apo avrio tha petane apo to xhepi mou.

me oti diavaza to apotelesma se polus hristes tou S100 ine fantastiko. ikones ine poli kaliteres gia afto epidi vlepo oti den eho kai dikeoma os member se afto to forum zitao apo kanena moderator na pari to tip gia tin kamera dhe na anoiksi mia kenuria thema me kainurio titlo sti kendriki selidha gia na mpresun kai i alloi na to divasun . Mipos lithike mexri se ena simio to megalitero provlima pu ehi S100 pu ine i kamera ? gia afto perimeno apo sas apandisisis oso grigorotera pu ginete.

ego odios tor aalazo kinito kai skeftome na paro S100. Kai ean kai i kamera dhulebvi tora kala tote ta lefta mu apo avrio tha petane apo to xhepi mou.

Kαλωσήρθες.

Αυτό, καθώς και διάφορα άλλα, είχαν αναφερθεί αρκετές φορές στο προηγούμενο thread του S100 και έχοντας δοκιμάσει αρκετές τέτοιες "συνθέσεις" μπορώ να πώ οτι υπάρχει μια μικρή βελτίωση. Μή φανταστείς όμως οτι η κάμερα με αυτές τις ρυθμίσεις βγάζει φωτογραφίες διαμάντι... Είναι σα να έχεις ένα αυτοκίνητο. Ότι βενζίνη και να του ρίξεις, η τελική του θα είναι πάνω κάτω η ίδια...

Στη σελίδα 3 πρώτο ποστ είχα δώσει ένα λινκ με κάποιες φωτογραφιες μου απο το JAM. Ρίξτους μια ματιά για να δείς απο πρώτο χέρι τί γίνεται...

Πάντως τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, αρκεί να έχεις στο νού σου οτι είναι περισσότερο υπολογιστής παρά κινητό...!

Ekana zaping se diafora forum gia to S100 kai vrika kati hrisimo gia to provlima tis kameras. den ksero ean to exi grapsi pio noris kanenas apo sas alo ego to grfo ksana gia na ta diavazun ke i kainurioi apos ego.

Permanent Camera fix (No Snow Effect)

--------------------------------------------------------------------------------

Camera settings (to remove snow effect):

In HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/HTC/Camera/AppDefSettings/General

Set Contrast - 5, Brightness - 6, Saturation - 3, Hue - 5,Sharpness - 3

These settings will not reset themselves after closing the camera app or doing a soft reset! They become defaults.

You don't need to go into the registry...

fire up the camera application and click the settings button

click on the tools menu and choose adjust...

the settings are in the drop down box...

To problima me aftes tis rithmisis einai oti se fos imeras (ektos kai an milate mono gia rithmisis nixtas) to brightness einai poli megalo.... kai mpoukonei apo fos....

-----------------------------------------------

Current Multimedia BOX.: HTC ARTEMIS - P3300 :tease:

-----------------------------------------------

(mou kopsane ta polla polla.... ;-(( )

agiorgitis ειχα ακουσει πως με την ROM χωρις τα cab υπηρχαν κατι προβληματα. Αληθευει; :)

Επισης σκεφτηκα το εξης: Εμεις με το S100 να σας διναμε τα cabακια της Ace-Hellas απο την Extended ROM για το PhonePad τα ελληνικα κλπ ετσι ωστε να τα κανετε install στα jam σας και να εχετε και εσεις της Ace τα προγραμματα και να μην παιδευεστε με resco κλπ. Θα μπορουσε να γινει αυτο; :worry:

http://i39.tinypic.com/ojjlzk.gif

Γεια σας παιδια, είναι η πρώτη φορά που γραφω, congrats για το forum. Εχω ενα προβλημα και δυο ερωτησεις για τους εμπειρους:

Προβλημα: Οταν το S100 βρεθεί σε χώρο που δεν εχει σήμα (όπως ασανσερ) χάνεται η ΒΤ συνδεση του τηλεφώνου με το Jabra 250. Οταν παω να ξανακάνω σύνδεση, το τηλεφωνο βγαζει το εξης μυνημα: Δεν ειναι εγκατεστημένο υλικο Bluetooth σε αυτη τη συσκευη. Το ιδιο συμβαίνει και σε ολες τις αλλες περιπτωσεις που χανεται η συνδεση με το ακουστικό (απομακρυνση μεγαλύτερη των 10μ, off λόγω μπαταριας κλπ). Η μονη λύση για να δουλέψει το bluetooth ειναι soft reset. Ξερει κανείς τι φταιει??

Ερωτηση 1. Ποιο gps receiver προτείνετε για το S100? Μπορώ να έχω συνδεδεμένο και gps και ακουστικό ταυτόχρονα στο BT?

Ερωτηση 2. Υπάρχει καποια προταση για powered pda mount που να φορτίζει και κινητο και gps receiver ταυτόχρονα? Εχω δει τετοια απο την Arkon στο Expansys αλλα όχι για S100.

Thanks guys

@hperi (και όποιον άλλο ενδιαφέρεται για emulator χωρίς χρήση visual basic)

Μπορείς να βρείς έναν απλό emulator για να δείς πώς είναι το λειτουργικό εδώ:

http://www.pocketpcdn.com/forum/viewtopic.php?t=5287

Μόλις τον κατέβασα και δουλεύει περίφημα! Είναι 27mb αλλά κατεβαίνει μόνο με 20kb/s...:confused:

agiorgitis ειχα ακουσει πως με την ROM χωρις τα cab υπηρχαν κατι προβληματα. Αληθευει; :)

Επισης σκεφτηκα το εξης: Εμεις με το S100 να σας διναμε τα cabακια της Ace-Hellas απο την Extended ROM για το PhonePad τα ελληνικα κλπ ετσι ωστε να τα κανετε install στα jam σας και να εχετε και εσεις της Ace τα προγραμματα και να μην παιδευεστε με resco κλπ. Θα μπορουσε να γινει αυτο; :worry:

1)Καλό είναι να μην μπλέχεις με μαγειρεμένες ROM. Μια στο εκατομμύριο να γίνει κάτι θα τρέχεις... Αφού υπάρχει η κάρτα μνήμης για αποθήκευση, γιατί να το ρισκάρεις?

2)Τί να σου πώ? Δεν ξέρω. Λές να είναι τόσο εύκολο και εμείς (οι των JAM) να πηγαίνουμε Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέσω Ιταλίας? Δεν ξέρω βέβαια μήπως τα απαραίτητα ελληνικά αρχεία βρίσκονται στην ROM, κι όχι στο PhonePad .cab...

• The title was changed to [Επίσημο] Qtek S100 / imate Jam / MDA compact 2