Jump to content

748 κλήσεις για χρήση κινητού σε.. 7 μέρες από την Τροχαία!


ZZW30
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Κατά τη διάρκεια ελέγχων που έγιναν από 758 συνεργεία της Τροχαίας, σε όλη την Ελλάδα, από τις 21 έως τις 27 Μαΐου, στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», σε 9.381 οχήματα βεβαιώθηκαν 1.826 παραβάσεις.

 

Οι 748 από αυτές αφορούν σε χρήση κινητού τηλεφώνου και οι 1.078 σε μη χρήση ζωνών ασφαλείας.

 

Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής (168), του Ηρακλείου Κρήτης (85), των Σερρών (49), της Κορινθίας (34), της Θεσσαλονίκης (33) και της Ηλείας (33).

 

Όπως επισημαίνει το αρχηγείο της ΕΛΑΣ, οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, καθώς και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.

 

[via]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 175
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και μη σταματάτε. Όταν μετά από ΤΟΣΑ χρόνια, ΤΟΣΑ δυστυχήματα, ΤΟΣΕΣ καμπάνιες και οι ανεγκέφαλοι αρνούνται να βάλουν έστω ένα bluetooth πρόστιμα μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Για τη ζώνη τι να συζητήσεις τώρα...

Currently: Samsung Galaxy S8+

http://mowned.com/sig/vlassis-koutouloufas.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για μένα η χρήση κινητού τηλεφώνου εφόσον έχουν γίνει τόσες καμπάνιες, τόσα χρόνια , έπρεπε να τιμωρείται με αφαίρεση διπλώματος δια παντός. Δεν είσαι άξιος να οδηγείς κύριε, τέλος. Για την ζώνη και το κράνος, άμα δεν σέβεται/ λυπαται τον εαυτό η το παιδι του που θα βάλει μέσα στο αυτοκίνητο η ή ειναι συνεπιβατης κακό του κεφαλιού του. Εγώ που είμαι απέναντι του όμως ή περπατάω στο δρόμο δεν φταίω σε τίποτα να με σκοτώσει εμένα ή το παιδι μου επειδή μιλάει στο κινητό. Θέλει καθημερινή αστυνόμευση και όχι μια στο τόσο. Συγγνώμη που το λέω αλλά πρέπει να μας ξεσκίσουν. Και τα λέω εγώ που δεν είχα κανένα περιστατικο μεχρι τώρα , φανταστείτε κάποιον που είχε.
Link to comment
Share on other sites

. Για τη ζώνη τι να συζητήσεις τώρα...

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μη κάνει η τροχαία μόνο μπλόκα, αλλά να βγάζουν και περιπολίες, θα σφίξουν πολλά πωπουδάκια όταν σου σκάσει από δίπλα ο τύπος με τη λωρίδα. Διαφωνώ βέβαια με την δια πάντως αφαίρεση διπλώματος.

Όσο αφορά κράνη και ζώνες, όχι δεν είναι κακό του κεφαλιού σου, η καλύτερη τιμωρία είναι αν δε φοράς ζώνη ή κράνος, σε περίπτωση ατυχήματος να υποχρεούσαι να σε περιθάλπτει ιδιωτικό νοσοκομείο. Αρκετά πληρώσαμε τη δημόσια υγεία και να στερούμε εντατικές από ανθρώπους που σέβονται τη ζωή τους, για να κάνουν αυτοί του κεφαλιού τους

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by dgeorge4
Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

Αν δεν καταλαβαίνεις από μόνος σου ότι πρέπει να φοράς τη ζώνη για τη δική σου ασφάλεια και όχι για να μην πληρώσεις κλήση, τότε δεν έχω να πω κάτι άλλο. Ένα θα σου πω μόνο. Σε λεωφόρο εντός της Αθήνας είχα σοβαρό ατύχημα και αυτή τη στιγμή είμαι ζωντανός επειδή φορούσα ζώνη. Και ζώνη φορούσα πάντα όταν έμπαινα σε αυτοκίνητο για την ασφάλεια μου και όχι γιατί φοβόμουν μην με γράψει ο τροχονόμος
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ακριβώς, το οτι πηγαίνεις εσύ με 30 δεν σημαίνει οτι ο άλλος απέναντι δεν πηγαίνει με 60. Ας έχουμε υπόψιν οτι τα crash test που βλέπουμε τα αυτοκίνητα να γίνονται σμπαραλια και τα ανδρείκελα να βγαίνουν απο μέσα σπασμένα γίνονται με την "εξωφρενική" ταχύτητα των 60 χιλιομέτρων. Βαλε και τον γερασμένο στολο τον αυτοκινήτων στην Ελλάδα και κλάψτε.

Ενα παράδειγμα με 40 km\h

 

 

A και που είστε, μην βαζεται ζώνη ούτε στα παιδιά στο πίσω κάθισμα και αφήστε να κάνουν τους κανιβαλους, θα τα σταματήσει το παρμπρίζ η......

 

 

η το παρμπρίζ αυτού που έρχεται στο αντίθετο.

Edited by bromonano2
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μη κάνει η τροχαία μόνο μπλόκα, αλλά να βγάζουν και περιπολίες, θα σφίξουν πολλά πωπουδάκια όταν σου σκάσει από δίπλα ο τύπος με τη λωρίδα. Διαφωνώ βέβαια με την δια πάντως αφαίρεση διπλώματος.

Όσο αφορά κράνη και ζώνες, όχι δεν είναι κακό του κεφαλιού σου, η καλύτερη τιμωρία είναι αν δε φοράς ζώνη ή κράνος, σε περίπτωση ατυχήματος να υποχρεούσαι να σε περιθάλπτει ιδιωτικό νοσοκομείο. Αρκετά πληρώσαμε τη δημόσια υγεία και να στερούμε εντατικές από ανθρώπους που σέβονται τη ζωή τους, για να κάνουν αυτοί του κεφαλιού τους

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Συμφωνω σε αυτα που λες. Απλα το θεμα ειναι οτι αυτες οι παρανομιες υπηρχαν ανεκαθεν αλλα δεν γινοταν ελεγχος( το κινητο δεν το απαγορευσαν ξαφνικα τωρα). Και ουτε τωρα θα γινει σωστος ελεγχος οταν απλα πηγαινουν για μια ωρα μπλοκο και εισπραττουν αυτα που θελουν. Τις υπολοιπες 23 ωρες τι γινεται ? Στην εθνικη ποσα μπλοκα εχετε δει ? Ποσοι περνανε συνεχως απο διπλα σας με 200χλμ? Εκτος απο μπλοκα απλα ας κανουν μια περιπολια και εκτος απο την ακτινα των 1-2χιλιομετρων απο το Α.τ. για να τους βλεπει ο κοσμος και να συμμαζευεται να οδηγει πιο σωστα. Μου εχει τυχει να βλεπω περιπολικο να πηγαινει για καποιο συμβαν και ξαφνικα ολα τα αμαξια εκει που υπερβαιναν την ταχυτητα αρχισαν να βραδυνουν .

Link to comment
Share on other sites

Για να μη το παίζω Άγιος, και γω όταν υπήρχαν Τεμπη, πέταλα Μαλιακού, μόνη λωρίδα Κορίνθου-Πατρών, όπου άνοιγε ο δρόμος πήγαινα με 180 για να γλιτώνω χρόνο. Από τη στιγμή που πλέον υπάρχουν παντού 3 λωρίδες, δε ξεπερνάω τα 140

Επίσης καλό παράδειγμα είναι η Αττική οδός όπου πάμε όλοι Παναγίτσες και με το που μπούμε εθνική οδό προς Αθήνα γίνεται ραλλυ :)

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

 

Στις Κυψέλης τα στενά και ψάχνοντας πάρκινγκ πάνε με 40, που το δες εσύ το 30 ?..

Nokia N9 & S.E.X. Play User x )

 

Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις !

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με την οδηγηση και το κινητο εχει ξεφυγει εντελως , επειδη τυχαινει να οδηγω και μηχανη , καθε μερα απο τα 100 αυτοκινητα που βλεπω και περναω σχεδον τα μισα μιλανε στο κινητο, εννοειται το απογευμα μετα τις ωρες κλεισιματος των γραφειων ολοι βγαινουν στους δρομους να πανε σπιτια τους και απο την πολυ κινηση και επειδη εχουν και απεριοριστα και βαριουνται μεσα στο αυτοκινητο ξεκινανε τα τηλεφωνα ο ενας τον αλλον και λενε χαζομαρες μεχρι να φτασουν σπιτια τους.

Το κακο ειναι οτι βλεπω και αυτοκινητα με καινουργια multimedia συστηματα που γινεται pair για πλακα το κινητο και παρολα αυτα οι οδηγοι ειναι με το ακουστικο στο χερι.

 

Ειναι 1000% τσεκαρισμενο , οτι αν δεις αυτοκινητο ειδικα στην Εθνικη ή σε πορεια ευθεια να αρχισει σιγα σιγα να πηγαινει προς την λωριδα σαν να εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ο οδηγος ή μυνημα στελνει ή μιλαει στο τηλεφωνο με το ενα χερι και με το αλλο οδηγει.

Μεχρι και οι γριες που ειναι κουφες και με καταραχτη στα ματια και οδηγουν με την μουρη βεντουζα στο παρμπριζ του αυτοκινητου στις ρημαδες τις λωριδες καθονται στην μεση οταν το αυτοκινητο ειναι εν κινηση.

 

Το κινητο πρεπει εδω και χρονια το λενε αρκετοι, με το που βλεπει οτι κινειται με πανω απο την ταχυτητα βαδισματος ας πουμε, να μην μπορει να χρησιμοποιηθει , να μαυριζει η οθονη , και ειναι διαθεσιμο μονο αν ειναι pair σε συστημα αυτοκινητου. Το θεμα ειναι αλλο ομως μετα , θα μεινουν ολοι στο αυτοκινητο ( συνεπιβατες ) χωρις κινητο ? εδω χρειαζεται μια καλη λυση

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν αλλάζουμε είμαστε ηλιθιοι..

Πρέπει μόνοι μας να καταλάβουμε ότι δεν πρέπει να μιλάμε στο κινητό κτλ

S10+ <3

Nokia 6110, Motorola startac, Ericsson t10s,Nokia 3330

Sony Ericsson T68i , sagem my v-75, Sony Ericsson k800i, Nokia n82, Motorola a1200, lg ku990i, sony Ericsson satio, Nokia n8, lg optimus 2x,Samsung galaxy s3, galaxy note 2,note 3, note 4, lg g3, huawei p8lite, s7 edge , s8+, s9+, s10+

Link to comment
Share on other sites

Οδηγώ εξωτερικό (Ιρλανδία) εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω ένα πράγμα ... Δυστυχώς στην Ελλάδα κάνουμε άπειρα πράγματα λάθος. Εδώ λοιπόν μόλις φας κλήση για τηλεφωνο/ζώνη κτλ, τρως τέτοιο πρόστιμο στην ασφάλεια σου ... που θα το θυμάσαι για μια ζωή, κάνει και μια 3ετία να ξαναπέσει η ασφάλεια σου σε λογικά επίπεδα. Και ναι λοιπόν όλοι μιλάμε μόνο με BT ή καθόλου. Το ρίσκο να μην μπορείς να έχεις αυτοκίνητο λόγω κόστους ασφάλισης το θυμάσαι από την πρώτη μέρα που πιάνεις τιμόνι. Στην Ελλάδα προσπαθούσα να το αποφεύγω το τηλεφωνο αλλά πολλές φορές το έκανα.

 

Επίσης ζω σε χώρα αλκοολικών ... ο κόσμος πίνει άπειρο, ΑΛΛΑ αφήνει το αμαξάκι σπίτι για να πιει σε ποσοστό 95%... εμείς Ελλαδάρα ... έλα μωρέ 2 ουισκάκια ... κλαιν.

 

Καλά ζώνη προφανώς εννοείται πως φοράμε πριν γυρίσουμε την μίζα, κάθε δικαιολογία είναι απαράδεκτη παντού στον πλανήτη. Αν και νομίζω ότι γενικά στην Ελλάδα φοράμε οι πιο πολλοί.

One Plus 5T 6gb/64gb Stock Stable Oreo
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με την οδηγηση και το κινητο εχει ξεφυγει εντελως , επειδη τυχαινει να οδηγω και μηχανη , καθε μερα απο τα 100 αυτοκινητα που βλεπω και περναω σχεδον τα μισα μιλανε στο κινητο, εννοειται το απογευμα μετα τις ωρες κλεισιματος των γραφειων ολοι βγαινουν στους δρομους να πανε σπιτια τους και απο την πολυ κινηση και επειδη εχουν και απεριοριστα και βαριουνται μεσα στο αυτοκινητο ξεκινανε τα τηλεφωνα ο ενας τον αλλον και λενε χαζομαρες μεχρι να φτασουν σπιτια τους.

Το κακο ειναι οτι βλεπω και αυτοκινητα με καινουργια multimedia συστηματα που γινεται pair για πλακα το κινητο και παρολα αυτα οι οδηγοι ειναι με το ακουστικο στο χερι.

 

Ειναι 1000% τσεκαρισμενο , οτι αν δεις αυτοκινητο ειδικα στην Εθνικη ή σε πορεια ευθεια να αρχισει σιγα σιγα να πηγαινει προς την λωριδα σαν να εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ο οδηγος ή μυνημα στελνει ή μιλαει στο τηλεφωνο με το ενα χερι και με το αλλο οδηγει.

Μεχρι και οι γριες που ειναι κουφες και με καταραχτη στα ματια και οδηγουν με την μουρη βεντουζα στο παρμπριζ του αυτοκινητου στις ρημαδες τις λωριδες καθονται στην μεση οταν το αυτοκινητο ειναι εν κινηση.

 

Το κινητο πρεπει εδω και χρονια το λενε αρκετοι, με το που βλεπει οτι κινειται με πανω απο την ταχυτητα βαδισματος ας πουμε, να μην μπορει να χρησιμοποιηθει , να μαυριζει η οθονη , και ειναι διαθεσιμο μονο αν ειναι pair σε συστημα αυτοκινητου. Το θεμα ειναι αλλο ομως μετα , θα μεινουν ολοι στο αυτοκινητο ( συνεπιβατες ) χωρις κινητο ? εδω χρειαζεται μια καλη λυση

Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά πότε θα αρχίσουν να γράφουν και τα μηχανάκια που περνούν παράνομα ανάμεσα στα αυτοκίνητα?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

η ζωνη εχει διορθωθει σε μεγαλο βαθμο , και λογο του σπαστικου θορυβου που κανει το αυτοκινητο , παρολα αυτα και εκει βρεθηκαν πατεντες για να προσπεραστει , αλλα το κινητο , ειδικα τωρα που ολοι ειναι στα μηνυματα και στα stories εχει παει σε αλλο επιπεδο.

 

Αν αρχιζε το κρατος και επαιρνε τα διπλωματα σε ολες τις καβαλημενες χαζογκομενες που τραβανε stories καθως οδηγουν θα ηταν μια καλη αρχη.

Ασε που μπορει να το κανει ο αστυνομικος απο το γραφειο του , ουτε εξω δεν χρειαζεται να βγει να στηθει καρτερι

 

----- προσθήκη μηνύματος 111 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά πότε θα αρχίσουν να γράφουν και τα μηχανάκια που περνούν παράνομα ανάμεσα στα αυτοκίνητα?

 

μαζι σου και εγω , μακαρι να ξεκινησουν , πρεπει να ειμαι ο μονος βλακας που δεν το κανει και με κοροιδευουν οσοι με ξερουν

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά πότε θα αρχίσουν να γράφουν και τα μηχανάκια που περνούν παράνομα ανάμεσα στα αυτοκίνητα?

 

 

 

Εδώ περνάει η Δίας ανάμεσα στα αμάξια :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

 

Χωρίς διάθεση παρεξήγησης αλλά είσαι εκτός πραγματικότητας και θέσεις τέτοιου τύπου είναι επικίνδυνες για αυτούς που με αφέλεια μπορεί να τις δεκτουν. Μέρος της δουλειάς μου είναι ο απεγκλωβισμος ανθρώπων από τροχαία ατυχήματα. Εχω δει πολλά, παρά πολλά, τόσα για να σου πω ότι ζώνη πρέπει να φοράς 5 χιλιόμετρα την ώρα. Έχουμε δει άτομα που με πολύ χαμηλή ταχύτητα έχασαν την ζωή τους επειδή δε φορούσαν ζώνη. Εγώ δεν θα σου πω με τριάντα χλμ αλλά με 15 δοκίμασες να πέσεις πχ σε ένα τοίχο; ξέρεις πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;

Ξέρεις πόσα τραγικά παραδείγματα υπάρχουν;

 

Να τα βάζεις με τις αρχές εκεί που πρέπει και όχι να ακυρώνεις την ουσία του νόμου.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ περνάει η Δίας ανάμεσα στα αμάξια :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Και οι οδηγοί των περιπολικών χωρίς ζώνη, λοιπόν?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να λέμε για το πόσο χρειάζεται να τρέχεις για να φορέσεις ζώνη κράνος

Πριν καμία 15αριά χρόνια μια ελληνική διαφήμιση κέρδισε σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό περί τροχαίων δείχνοντας έναν να πλένει πιάτα και όπως σηκώνεται χτυπάει το κεφάλι του ανοιχτό ντουλάπι και να λέει ταχύτητα σύγκρουσης 2,8χλμ/ώρα αν θυμάμαι καλά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και οι οδηγοί των περιπολικών χωρίς ζώνη, λοιπόν?

 

 

 

Η διήθηση στην Ελλάδα νομικά απαγορεύεται αλλά δεν έχει ποτέ δοθεί πρόστιμο για αυτό

Βέβαια...

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγο περισσότερο από το 1 εκατομμύριο δίκυκλα, άνω των 50 κ.εκ., περισσότερα από τα μισά από αυτά στην Αττική, πάνω από 500.000 στην Αθήνα.

 

Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της πόλης.

 

Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για την απόλυτη συμφόρηση των δρόμων της πόλης. Σκεφτείτε την Αθήνα προ της κρίσης και την «ανακούφισή» της όταν αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο, αλλά αντίστροφα.

 

Εντυπωσιακή ήταν αυτό που ανάλογο έγινε στη Γαλλία, όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών, αποφάσισε να κυνηγήσει όσους κάνουν διήθηση. Στις 18 Ιουνίου του 2011, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας πίσω από τον άλλον.

 

Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας). Σήμερα η διήθηση είναι νόμιμη σε πολλές περιοχές της Γαλλίας.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εν έτη 2018 ,ξαναλέω εν έτη 2018, υπάρχουν "ανθρωποι" που αμφισβητούν την αξία της ζώνης ή του κράνους. Θα γίνω κυνικός, αλλά ελπίζω να μην είναι το παιδι σας(ούτε κανενός άλλου βεβαια) αυτό που δεν φοραει στην "κηφισιας" και στουκαρει με 50 χλμ. Είστε ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ και πρέπει να σας παίρνουν το δίπλωμα δια παντός και να σας παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη για να μην παίρνετε και άλλους στο λαιμό σας.
Link to comment
Share on other sites

Η διήθηση στην Ελλάδα νομικά απαγορεύεται αλλά δεν έχει ποτέ δοθεί πρόστιμο για αυτό

Βέβαια...

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγο περισσότερο από το 1 εκατομμύριο δίκυκλα, άνω των 50 κ.εκ., περισσότερα από τα μισά από αυτά στην Αττική, πάνω από 500.000 στην Αθήνα.

 

Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της πόλης.

 

Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για την απόλυτη συμφόρηση των δρόμων της πόλης. Σκεφτείτε την Αθήνα προ της κρίσης και την «ανακούφισή» της όταν αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο, αλλά αντίστροφα.

 

Εντυπωσιακή ήταν αυτό που ανάλογο έγινε στη Γαλλία, όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών, αποφάσισε να κυνηγήσει όσους κάνουν διήθηση. Στις 18 Ιουνίου του 2011, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας πίσω από τον άλλον.

 

Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας). Σήμερα η διήθηση είναι νόμιμη σε πολλές περιοχές της Γαλλίας.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γιώργο, όλα αυτά είναι μπούρδες.

 

Η λογική ότι το μηχανάκι είναι για να πηγαίνω πιο γρήγορα στη δουλειά μου επειδή πάω παράνομα ανάμεσα στα αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Αν σταματήσει αυτή η λογική, θα μειωθεί και ο αριθμός των μηχανών. Ο ΚΟΚ είναι ίδιος για όλους.

Θα είχα σκοτώσει πολύ κόσμο, αν δεν ήμουν υπερπροσεκτικός. Που δεν είμαι υποχρεωμένος να είμαι.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Εν έτη 2018 ,ξαναλέω εν έτη 2018, υπάρχουν "ανθρωποι" που αμφισβητούν την αξία της ζώνης ή του κράνους. Θα γίνω κυνικός, αλλά ελπίζω να μην είναι το παιδι σας(ούτε κανενός άλλου βεβαια) αυτό που δεν φοραει στην "κηφισιας" και στουκαρει με 50 χλμ. Είστε ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ και πρέπει να σας παίρνουν το δίπλωμα δια παντός και να σας παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη για να μην παίρνετε και άλλους στο λαιμό σας.

 

 

Όσο για την διηθηση (Εγώ το λέω, τι θες ρε μλκα, είμαι σε δίκυκλο κ σε κατουραω) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ και το ξέρεις από την πρώτη μέρα που υπέγραψε για να πάρεις αυτό το μαγικό ροζ χαρτάκι που έχεις στο τσαντάκι σου ,κοπανε!

Αν δεν σου αρέσει αυτό που υπέγραψε, το οποίο έχεις περάσει εξετάσεις κτλ τότε σταματά να οδηγείς ΑΜΕΣΑ η βρες άλλους τρόπους να το αλλαξεις, μέσω ενός φορέα πχ η να διαδηλώσεις στην τελικη. Μέχρι τότε κανε μου την χάρη και οδήγα σύμφωνα με τον κοκ.

 

Συγγνώμη για την φρασεολογία μου αλλά κάποια πράγματα μόνο έτσι εκφράζονται.

 

 

Επίσης οι αυτοκινητιστές είναι 2 φορές πιο ζωάκια γιατί τουλάχιστον στο μηχανακι δουλευει και καμία φορά το ένστικτο της αυτοσυντήρησης ενώ ο άλλος μέσα στην δερματινια του, με το κινητό σκουλαρίκι δεν καταλαβαίνει τίποτα.

 

Όπως και ο τον πεζό έπρεπε να το "σκιζουν" σε ορισμένες περιπτώσεις.

Edited by bromonano2
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, όλα αυτά είναι μπούρδες.

 

Η λογική ότι το μηχανάκι είναι για να πηγαίνω πιο γρήγορα στη δουλειά μου επειδή πάω παράνομα ανάμεσα στα αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Αν σταματήσει αυτή η λογική, θα μειωθεί και ο αριθμός των μηχανών. Ο ΚΟΚ είναι ίδιος για όλους.

Θα είχα σκοτώσει πολύ κόσμο, αν δεν ήμουν υπερπροσεκτικός. Που δεν είμαι υποχρεωμένος να είμαι.

 

 

Αυτό Γιάννη που λες δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών και το ξέρεις. Δε πρόκειται να ποινικοποιηθεί η διήθηση, ίσα ίσα θα την κάνουν και νόμιμη εφόσον η διαφορά ταχύτητας δε ξεπερνά τα 10χλμ/ώρα. Τώρα ο ευσεβής πόθος να κυκλοφορούν λιγότερες μηχανές στο δρόμο είναι και όπως και αυτών που παίρνουν ΜΜΜ να εξαφανιστούν τα αμάξια, ανήκουν στη σφαίρα φαντασίας

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...