Jump to content

εξυπηρέτηση πελατών cu τσάμπα


pantierakos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μην χρεώνεστε άλλο!

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής vodafone cu χρεώνετε έτσι δεν είναι; Νομίζω 10 ευρωλεπτά

Όσοι λοιπόν έχουν cu (συγκεκριμένα έχω cu για αυτό το λέω) και έχουν μήνη από κάρτα και θέλουν να μιλήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Vodafone/Sharp902SH/SHG001/1.0 Browser/UP.Browser/7.0.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 Ext-J-Profile/JSCL-1.2.2 Ext-V-Profile/VSCL-2.0.0)

 

Όντως ισχύει αυτό που λες. Πάντως σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια εξειδικευμένη πληροφορία για καρτοκινητό σε παραπέμπουν να καλέσεις το 1251, εκτός αν πέσεις σε κανέναν φιλότιμο και σε συνδέσει απ' ευθείας αυτός.

Link to comment
Share on other sites

τιποτα για τελεστετ εχεις υποψιν σου?

1260 και πατας το 8. Επισημα και δωρεαν!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και ένα σταθερό, νομίζω 800κάτι για ΤΙΜ. Το θυμάται κανείς;

Το 1260 και 8 επίσημα είναι για "αναφορά δυσλειτουργιών". Δίνουν και πληροφορίες γενικα;

Πάντως σύμφωνα με τη νομοθεσία ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει ένας αριθμός τον οποίο μπορείς να καλέσεις ΔΩΡΕΑΝ από το κινητό σου για εξυπηρέτηση πελατών.

Οι ευαίσθητες αρχές (βλ. f2g) έχουν υπόψη ότι η κοσμοτέ, βόντα ΧΡΕΩΝΟΥΝ γι'αυτό;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

τιποτα για τελεστετ εχεις υποψιν σου?

Υπήρχε παλιά το 1267 που αντιστιχούσε στο 6935601260 ήταν μια τρύπα αλλα την έκλεισαν! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μην χρεώνεστε άλλο!

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής vodafone cu χρεώνετε έτσι δεν είναι; Νομίζω 10 ευρωλεπτά

Όσοι λοιπόν έχουν cu (συγκεκριμένα έχω cu για αυτό το λέω) και έχουν μήνη από κάρτα και θέλουν να μιλήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου.

 

 

Egw pou exw mia grammi CU an exei mesa monades kai parw 13830 tha mou parei 10 lepta? apo stathero xrewnei 5 astikes monades otan kaleis.

Apantise mou se parakalw

Link to comment
Share on other sites

Μην χρεώνεστε άλλο!

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καρτοκινητής vodafone cu χρεώνετε έτσι δεν είναι; Νομίζω 10 ευρωλεπτά

Όσοι λοιπόν έχουν cu (συγκεκριμένα έχω cu για αυτό το λέω) και έχουν μήνη από κάρτα και θέλουν να μιλήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου.

 

Το 13830 χρεώνεται και αυτό με 10 λεπτά/κλήση. Οπότε δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς γλυτώνεις..

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Το 13830 χρεώνεται και αυτό με 10 λεπτά/κλήση. Οπότε δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς γλυτώνεις..

 

Kai egw auto kserw. alla ap oti katalaba apo to thema auto lene oti apo cu otan kaleis einai dwrean? as apantisei kapoios pou kserei sigoura

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει από τί τηλέφωνο καλείς. Η χρέωση της κλήσης είναι σταθερή και είναι 10 λεπτά/κλήση. Οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λέει ο φίλτατος pantierakos... Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω και το παρακάτω που είπε:

"απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου."

Τί εννοείς αγαπητέ "ένα σταθερό τηλέφωνο"? Οποιοδήποτε? Και πως θα σου πεί τότε "πατήστε 2.."???

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει από τί τηλέφωνο καλείς. Η χρέωση της κλήσης είναι σταθερή και είναι 10 λεπτά/κλήση. Οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λέει ο φίλτατος pantierakos... Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω και το παρακάτω που είπε:

"απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου."

Τί εννοείς αγαπητέ "ένα σταθερό τηλέφωνο"? Οποιοδήποτε? Και πως θα σου πεί τότε "πατήστε 2.."??? Μην κοροϊδευόμαστε, δεν υπάρχει τρόπος να καλέσεις εξυπ. πελατών από κινητό και να μην χρεωθείς.

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

800-11-01260 αλλα ειναι μονο για πληροφοριες για τα καταστηματα ΤΙΜ οχι για την ΤΙΜ, το δικτυο ή πληροφοριες για την συνδρομη/καρτοκινητο μας.

 

Παιζει και το 210-5100000 αλλα εχει χρεωση σταθερου αθηνας...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

η χρεωση οντως ειναι σταθερη και αυτο που εγω θελω να παρακαλεσω οταν καποιος δεν ειναι σιγουρος για κατι ας μην το λεει με τοση σιγουρια!

 

Voda 13830 = 0.10 euro/κλήση (απο οποιο τηλεφωνο κι αν το καλεσετε)!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει από τί τηλέφωνο καλείς. Η χρέωση της κλήσης είναι σταθερή και είναι 10 λεπτά/κλήση. Οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λέει ο φίλτατος pantierakos... Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω και το παρακάτω που είπε:

"απλά καλέστε 13830 ή ένα σταθερό τηλέφωνο και μόλις σας πει <<για να συνδεθείτε με το τμήμα πατήστε 2> συνδέεστε τσάμπα και δεν σας χρεώνει καθόλου."

Τί εννοείς αγαπητέ "ένα σταθερό τηλέφωνο"? Οποιοδήποτε? Και πως θα σου πεί τότε "πατήστε 2.."???

απλά το 13830 είναι ένα παράδειγμα για να μην καλέσεις σταθερό αριθμό που είναι μεγάλος απλα βάζεις το 13830 που είναι μικρός αριθμός.

μόνο όταν δεν έχεις καρτα!!!

 

Και πως θα σου πεί τότε "πατήστε 2.."???

απάντηση: όταν δεν έχεις κάρτα λέει το γνωστό <<η κλήση που θέλετε να πραγματοποιήσετε..... κ.τ.λ μετα λεέι για να ανανεώσετε το υπόλοιπο πατήστε 1 και για να συνδεθείτε με το τμήμα εξυπηρετήσης πελατών πατήστε 2!!

και συνδεέσε τσάμπα και δεν σου τα αφερεί τα 10e λεπτά ούτε σε πάει μίον

απλά μην μπερδεύεστε με το 13830 είναι παράδειγμα

Link to comment
Share on other sites

η χρεωση οντως ειναι σταθερη και αυτο που εγω θελω να παρακαλεσω οταν καποιος δεν ειναι σιγουρος για κατι ας μην το λεει με τοση σιγουρια!

 

Voda 13830 = 0.10 euro/κλήση (απο οποιο τηλεφωνο κι αν το καλεσετε)!!!

ρε παιδιά δεν μιλησα για το τμήμα εξυπηρέτησης συμβολέων!!!! μην μπερδεύεστε που έβαλα το 13830! δεν συνδεέσε με το 13830 συνδεέσε με το 1251! και καταρχάς αυτό γίνεται απο cu μόνο απο cu γιατί συνδεέτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών cu!!! και μόνο όταν δεν έχεις κάρτα!!!

και μιλάω μόνο για cu :!: γιατί για αλακάρτ δεν ξέρω αν ισχύει.

το 13830 το έβαλα επειδή είναι μικρός αριθμός.

παράδειγμα :!:

δεν έχω κάρτα και θέλω να μιλήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης cu αν θα καλέσω 1251 βγένει και λεέι <<η κλήση που θέλετε να πραγματοποιήσετε προκείτε να ξεπεράσει κ.τ.λ πατήστε 1 για ανανέωση ή 2 για να συνδεθείτε

αν πατήσετε 2 και συνδεθήτε σας πηγαίνει -10 λεπτά

εάν όμως κάνετε κλήση στο 13830 ή σε ένα σταθερό π.χ του σπιτιού σας

σας λέει τα ίδια αλλά δεν σας αφερεί δεν σας τρώει 10 λέπτα δηλάδη τσάμπα!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ! για όσους βάλουν το 13830 δεν συνδέοντε με το τμήμα εξυπηρέτησης συμβολαίου αλλα με την cu.

τέλος η κλήση πρέπει να γίνεται όταν δεν υπάρχει κάρτα και πάντα απο cu για αλακάρτ δεν ξέρω.

εντάξει;;;;;; καταλάβατε τι έλεγα;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...