Jump to content

ΑΕΙ-ΤΕΙ:Τέλος οι εισακτέοι με βαθμό κάτω απ'τη βάση


Dimitris79
 Κοινοποίηση

Συμφωνειτε με τον "αποκλεισμο" οσων δεν πιανουν τη βαση?  

188 members have voted

  1. 1. Συμφωνειτε με τον "αποκλεισμο" οσων δεν πιανουν τη βαση?

    • Ναι,καιρος ηταν...
      130
    • Οχι,κι αυτοι εχουν δικαιωμα στις σπουδες...
      45
    • Μου ειναι αδιαφορο...
      13


Recommended Posts

oταν καποιος δεν μπορει να βγαλει να βγαλει πανω απο 9 τοτε συμβαινουν 2 πραγματα...ειτε ειναι πραγματικα χαζος δηλαδη δεν μπορει να καταλαβει καποια βασικα μαθηματικα και φυσικη ας πουμε ειτε ειναι πολυ 'μαγκας' για να διαβασει...either way, ειναι βλακας! ειναι απλο...μαλλον εσυ πρεπει να ξυπνησεις και να δεις τι συμβαινει.

εσυ τι μαθητρια εισαι btw?

 

auto prepei na bgei se efimerida

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 216
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ωραία. Ξεθάβετε post (παραλίγο) τριών ετών απλά για να αναμασήσετε την καραμέλα της "για τα πανηγύρια παιδείας" όπως την αποκαλείτε.

 

Δεν διαφωνώ πως το σύστημα έχει κενά, και πολλά μάλιστα, αλλά ακόμα περιμένω να ακούσω κάποια ώριμη πρόταση για κάποιο εναλλακτικό σύστημα εισαγωγής σε πανεπιστήμιο. Όχι, το "να περνάνε όλοι και να δίνουν εξετάσεις στο πρώτο έτος" ή "να μπαίνουν με κριτίρια/συνέντευξη" δεν είναι λύσεις για πολλούς και διάφορους λόγους.

 

Προσωπικά το μόνο σύστημα που μου φαίνεται -εν μέρει- εφικτό είναι οι εισαγωγικές εξετάσεις σε κάθε σχολή: με ύλη και μαθήματα που θα ορίζονται από την ίδια τη σχολή, και με κάποιο σύστημα προετοιμασίας για αυτές είτε στο λύκειο (αδύνατον λόγω του πλήθους των σχολών) είτε σαν προετοιμασία μέσα στη σχολή (παρακολούθηση εισαγωγικών μαθημάτων και εξέταση σε αυτά). Κατά συνέπεια θα πρέπει να δίνεται και η δυνατότητα στούς υποψηφίους να εξετάζονται περισσότερες από μια φορές, στην ίδια ή σε διαφορετικές σχολές, προκειμένου να μην μείνουν έξω από την τριτοβάθμια εκπαίδευση αν αποτύχουν στον πρώτο τους στόχο. Ίσως το πιο δίκαιο σύστημα που έχω ακούσει, αλλά μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ'ότι λύσεις.

 

Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ο κάθε υποψήφιος να ενδιαφέρεται για το αντικείμενο του και να προετοιμάζεται κατάλληλα. Και εννοείται με βαθμό απολυτηρίου >10.

 

Σχετικά τώρα με τη βάση πάμε καλά ρε παιδιά; Απορώ πια πόσο δύσκολο είναι τη σήμερον ημέρα να βγεί ένα ρημάδι 10 στο λύκειο, την ίδια στιγμή που λίγα χρόνια πιο πρίν, με την εισαγωγή του παρόντος συστήματος, αλλά και ακόμα παλιότερα με τις δέσμες, ο όγκος της ύλης ήταν δεκαπλάσιος; Και δεν μιλάμε για μαθητές που προσπαθούν αλλά αδικούνται. Όταν κάποιος βγάζει απολυτήριο με 9, με εξαίρεση -ίσως- έναν στους χιλίους, δεν είναι θέμα αδικίας, είναι θέμα τουρισμού.

 

Μα τόσο βολεμένοι;

 

Παίρνοντας τα χειρότερα παραδείγματα, όσο τουρίστας και να είσαι, όσο και να βαριέσαι να διαβάσεις, το ρημάδι το 10 βγαίνει -σχετικά- εύκολα. Μιλώ εκ πείρας. Ο μαθητής του 5 και του 7 δεν είναι βλάκας ούτε ηλίθιος. Οι βλάκες έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, οι τουρίστες στην πλειοψηφία τους παραμένουν τουρίστες. Και το πως διαμορφώνεται η κατάσταση στις σχολές από όσους τουρίστες φοιτητές πρόλαβαν να μπούν σε αυτές, νομίζω μπορείτε να το καταλάβετε μόνοι σας.

 

Γκρινιάξτε ελεύθερα για το σύστημα εξέτασης και αναβαθμολόγησης των πανελλαδικών, την επιλογή των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, την επιλογή των θεμάτων από πανεπιστημιακούς, την ελλιπή υποδομή των σχολικών κτηρίων, τον ανύπαρκτο σπουδαστικό προσανατολισμό στο λύκειο, τα καραγκιοζιλίκια των σχολικών βιβλίων και λοιπά χαριτωμένα.

 

Αυτά είναι τα κακά της παιδείας μας τα οποία αδικούν όσους πράγματι προσπαθούν, όχι το μέτρο της βάσης. Μην γκρινιάζετε για κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα. Όσοι δεν πιάνουν έστω τη βάση χωρίς να συντρέχει σοβαρός λόγος, συγγνώμη παίδες, αλλά πάτε γυρεύοντας.

...now I realise that I can't turn back, the future is here to stay...

...but hey, we're just children of tomorrow, hanging on to yesterday...

==================================================

Τρίτη έως Πέμπτη, 18:00-20:00, στον Queen Radio

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ο κάθε υποψήφιος να ενδιαφέρεται για το αντικείμενο του και να προετοιμάζεται κατάλληλα. Και εννοείται με βαθμό απολυτηρίου >10.

 

Σχετικά τώρα με τη βάση πάμε καλά ρε παιδιά; Απορώ πια πόσο δύσκολο είναι τη σήμερον ημέρα να βγεί ένα ρημάδι 10 στο λύκειο, την ίδια στιγμή που λίγα χρόνια πιο πρίν, με την εισαγωγή του παρόντος συστήματος, αλλά και ακόμα παλιότερα με τις δέσμες, ο όγκος της ύλης ήταν δεκαπλάσιος; Και δεν μιλάμε για μαθητές που προσπαθούν αλλά αδικούνται. Όταν κάποιος βγάζει απολυτήριο με 5 ή 7, με εξαίρεση -ίσως- έναν στους χιλίους, δεν είναι θέμα αδικίας, είναι θέμα τουρισμού.

 

απορια:με 10 παιρνουν απολυτηριο;;δεν μενουν μεταξεταστεοι;;:O:confused:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

απορια:με 10 παιρνουν απολυτηριο;;δεν μενουν μεταξεταστεοι;;:O:confused:

 

Κεκτημένη ταχύτητα λόγω προηγούμενης χρήσης των αριθμών. Fixed.

Αμέσως να μου την πείς :p Αν και όταν έδωσα εγώ -νομίζω- πως πέρναγες και με 8-9.

...now I realise that I can't turn back, the future is here to stay...

...but hey, we're just children of tomorrow, hanging on to yesterday...

==================================================

Τρίτη έως Πέμπτη, 18:00-20:00, στον Queen Radio

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι ισχυε οταν εδωσες εσυ,αλλα στα δικα μου χρονια(που δεν ειναι και περισσοτερα απο τα δικα σου) δεν νομιζω με 10 να επερνε κανεις απολυτηριο..

 

οκ ναυτακι;

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Παίρνοντας τα χειρότερα παραδείγματα, όσο τουρίστας και να είσαι, όσο και να βαριέσαι να διαβάσεις, το ρημάδι το 10 βγαίνει -σχετικά- εύκολα. Μιλώ εκ πείρας. Ο μαθητής του 5 και του 7 δεν είναι βλάκας ούτε ηλίθιος. Οι βλάκες έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, οι τουρίστες στην πλειοψηφία τους παραμένουν τουρίστες. Και το πως διαμορφώνεται η κατάσταση στις σχολές από όσους τουρίστες φοιτητές πρόλαβαν να μπούν σε αυτές, νομίζω μπορείτε να το καταλάβετε μόνοι σας.

 

Γκρινιάξτε ελεύθερα για το σύστημα εξέτασης και αναβαθμολόγησης των πανελλαδικών, την επιλογή των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, την επιλογή των θεμάτων από πανεπιστημιακούς, την ελλιπή υποδομή των σχολικών κτηρίων, τον ανύπαρκτο σπουδαστικό προσανατολισμό στο λύκειο, τα καραγκιοζιλίκια των σχολικών βιβλίων και λοιπά χαριτωμένα.

 

Αυτά είναι τα κακά της παιδείας μας τα οποία αδικούν όσους πράγματι προσπαθούν, όχι το μέτρο της βάσης. Μην γκρινιάζετε για κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα. Όσοι δεν πιάνουν έστω τη βάση χωρίς να συντρέχει σοβαρός λόγος, συγγνώμη παίδες, αλλά πάτε γυρεύοντας.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνοντας τα χειρότερα παραδείγματα, όσο τουρίστας και να είσαι, όσο και να βαριέσαι να διαβάσεις, το ρημάδι το 10 βγαίνει -σχετικά- εύκολα. Μιλώ εκ πείρας. Ο μαθητής του 5 και του 7 δεν είναι βλάκας ούτε ηλίθιος. Οι βλάκες έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, οι τουρίστες στην πλειοψηφία τους παραμένουν τουρίστες. Και το πως διαμορφώνεται η κατάσταση στις σχολές από όσους τουρίστες φοιτητές πρόλαβαν να μπούν σε αυτές, νομίζω μπορείτε να το καταλάβετε μόνοι σας.

 

Γκρινιάξτε ελεύθερα για το σύστημα εξέτασης και αναβαθμολόγησης των πανελλαδικών, την επιλογή των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, την επιλογή των θεμάτων από πανεπιστημιακούς, την ελλιπή υποδομή των σχολικών κτηρίων, τον ανύπαρκτο σπουδαστικό προσανατολισμό στο λύκειο, τα καραγκιοζιλίκια των σχολικών βιβλίων και λοιπά χαριτωμένα.

 

Αυτά είναι τα κακά της παιδείας μας τα οποία αδικούν όσους πράγματι προσπαθούν, όχι το μέτρο της βάσης. Μην γκρινιάζετε για κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα. Όσοι δεν πιάνουν έστω τη βάση χωρίς να συντρέχει σοβαρός λόγος, συγγνώμη παίδες, αλλά πάτε γυρεύοντας.

 

 

ΜΑ συγγνώμη, αν δεν πιάνεις τη βάση ναι συμφωνώ είσαι βούρλο, βλήμα ή ότι άλλο θέλετε... Αλλά μπαίνεις στο πανεπίστημιο και μετά δεν πρόκειται να βγεις ποτέ... Οπότε θα φανούν τα αποτελέσματα εκεί.. Πιο το νόημα του 10??? Έτσι και αλλιώς χαμένος είσαι απο χέρι, και στο κάτω κάτω, ας μπεί και κάποιος με χαμηλό βαθμό γιατί τα πανεπιστήμια είναι που είναι, θα πάνε για κλείσιμο...

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

αφου εν ολιγης το δεχτηκατε κ αυτο τι παραπονιεστε...

το βαση 10 αφορα τα μαθηματα των πανελληνιων κ μονο.για να περασεις ταξη πρεπει να χεις μ.ο. πανω απο 10 σε ολα τα μαθηματα της χρονιας...

Οσο αφορα την συγκριση με δεσμες τοτε κραταγες κ μαθημα αν ηθελες κ δεν υπηρχε κ κατω απο 10 γιατι ολοι γραφαν πανω απο 10...ελπιζω να μην πεις οτι ηταν πιο εξυπνοι κ τωρα οι νεοι ειναι πιο χαζοι.

 

ξεχασατε να πειτε οτι η ελλαδα ειναι η μοναδικη χωρα που τα παιδια μεχρι το λυκειο ειναι σε ενα σχολειο κ σε ενα φροντηστηριο τουλ ενα 12ωρο την μερα...

επισης κ το συστημα της ειναι μοναδικο,κανεις δεν θελει να το αντιγραψει:P

καθως κ οτι κανενα ελληνικο πανεπιστημιο δεν υπαρχει σε αναγνωρισμενες λιστες των best unis.

κατα τ αλλα συνεχιστε να κραζετε τα παιδια που δεν εβγαλαν 10 κ θα πανε σε κολεγια κ αγγλιες,ιταλιες κτλ κ θα τελειωσουν κ πιο πριν απο σας ,ετσι οπως ειναι το σκηνικο στα αει/τει...+θα μαθουν αλλη γλωσσα+γνωριμιες+νεα μερη.

τελος οταν τελειωσουν τα παιδια των αει/τει κ θελουν μαστερ, πανε στο εξωτερικο κ οχι στην Ελλαδα κ δινουν κ ielts,toefl,sat,gmat ktl για να τους δεχτουν:P

 

οσοι υποστηριζουν το συστημα κ τις εξουσιες που περασαν τοσα χρονια κ το υποβαθμισαν...συγχαρητηρια,καπως ετσι εξηγειτε κ ο 2κομματισμος που υπαρχει .

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση προς αυτους που ειναι κατα της βασης του 10:Θα δεχοστασταν να κανει στο παιδι σας μαθημα (π.χ.γερμανικων), ενας καθηγητης που εχει μπει στη σχολη του με ~3000 μορια, οπως γινονταν μεχρι πριν λιγα χρονια???:!:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μπορει να γουσταρε μονο τα γερμανικα κ οχι ολα τα αλλα μαθηματικα φυσικες κτλ δεν γινεται να ειναι καλος μονο σε ενα πραγμα?

 

ειναι απλο αν καποιος δυσκολευει τα θεματα χαμηλωνουν κ οι βασεις αν θελουν να χουν ψηλες βασεις βαζουν πιο ευκολα θεματα...

 

επισης ξερεις μετα την καταργηση ποσο μεγαλη οικονομικη καταστροφη ηταν που κλεισαν σχολες ή ελλατωθηκαν οι φοιτητες σε επαρχιες που ολοι στηριζοντουσαν σε αυτους?

καλα να μην μιλησω ποσο συνναλαγμα βγαινει εκτος Ελλαδος για σπουδες!!!

το 1/4 απο φοιτητες αγγλιας ειναι Ελληνες καπου 25χιλ κ αλλα 7 χιλ. σε αλλες ε.ε. χωρες

Link to comment
Share on other sites

μπορει να γουσταρε μονο τα γερμανικα κ οχι ολα τα αλλα μαθηματικα φυσικες κτλ δεν γινεται να ειναι καλος μονο σε ενα πραγμα?

Εδώ δε μιλάμε για το αν δεν είσαι καλός σε ένα μάθημα,μιλάμε για το να μη μπορείς ούτε συμπληρώνοντας από άλλα μαθήματα να περάσεις το μάθημα και να μη μείνεις μετεξεταστέος.Αυτοί δηλαδή που πιάνουν τη βάση σε ένα μάθημα είναι καλοί σ'αυτό?:lol:

επισης ξερεις μετα την καταργηση ποσο μεγαλη οικονομικη καταστροφη ηταν που κλεισαν σχολες ή ελλατωθηκαν οι φοιτητες σε επαρχιες που ολοι στηριζοντουσαν σε αυτους?

Είναι σοβαρό αυτό το επιχείρημα??Αν σκέφτεσαι τους πολίτες αυτών των επαρχιών που (σε ένα μέρος) στηρίζονταν σε αυτούς τουυς "φοιτητές" σκέψου τον ίδιο το φοιτητή μετά από 5 χρόνια έχοντας τελειώσει μια σχολή που στις περισσότερες των περιπτώσεων πέρασε στη τύχη,δηλαδή ούτε καν το επέλεξε να έχει ξοδέψει 50000Ε και να είναι με ένα πτυχίο που δε θα του εξασφαλίζει τίποτα.Αν μη τι άλλο αυτές οι περιοχές υπήρχαν πριν χτιστούν τα τει εκεί.

καλα να μην μιλησω ποσο συνναλαγμα βγαινει εκτος Ελλαδος για σπουδες!!!

το 1/4 απο φοιτητες αγγλιας ειναι Ελληνες καπου 25χιλ κ αλλα 7 χιλ. σε αλλες ε.ε. χωρες

Εννοείται πως δε ισχύει ότι το 1/4 των φοιτητών της αγγλίας είναι έλληνες.Μιλάμε για το 25%.Οι έλληνες φοιτητές της αγγλίας είναι γύρω στους 7000.Όσα παιδάκια έχουν το μπαμπάκα τους απο πίσω να τους σμπρώχνει για να σπουδάζουν σε μια ξένη χώρα με για τους και χαρά τους.Καμιά πολιτισμένη χώρα δεν επιτρέπει την είσοδο σε πανεπιστήμια άτομα με τόσο χαμηλό επίπεδο όσον αφορά τις ακαδημαϊκές γνώσεις πάντα.

Link to comment
Share on other sites

dioni25: Αν εσύ βρίσκεις ανώριμη και παράλογη την ιδέα του να μπαίνει κάποιος σε μια σχολή έχοντας το απαραίτητο ακαδημαϊκό υπόβαθρο, θα ήθελα πολύ να μάθω που ακριβώς διαφωνείς.

 

Οσο αφορα την συγκριση με δεσμες τοτε κραταγες κ μαθημα αν ηθελες κ δεν υπηρχε κ κατω απο 10 γιατι ολοι γραφαν πανω απο 10...ελπιζω να μην πεις οτι ηταν πιο εξυπνοι κ τωρα οι νεοι ειναι πιο χαζοι.

 

Διάβασε καλύτερα το post μου, δεν είπα πως οι μαθητές σήμερα είναι πιο χαζοί. Τότε όμως στρώνανε **** και περνάγανε εκεί που θέλανε. Σήμερα στην πλειοψηφία τους παραπονιούνται που μετά από δυο μήνες καταλήψεων δεν θα πάνε τριήμερη.

 

ξεχασατε να πειτε οτι η ελλαδα ειναι η μοναδικη χωρα που τα παιδια μεχρι το λυκειο ειναι σε ενα σχολειο κ σε ενα φροντηστηριο τουλ ενα 12ωρο την μερα...

 

Και δεν μπορούν να βγάλουν ένα ρημάδι 10 στις πανελλήνιες; Προσωπική μου άποψη είναι πως αν θέλουν μπορούν.

 

zafos90: Ας μην υπερβάλλουμε.

...now I realise that I can't turn back, the future is here to stay...

...but hey, we're just children of tomorrow, hanging on to yesterday...

==================================================

Τρίτη έως Πέμπτη, 18:00-20:00, στον Queen Radio

Link to comment
Share on other sites

θα καταθεσω μια διαφορετικη προσεγγιση του πραγματος.

1.Προφανως ειναι μεγαλο προβλημα η μεγαλη διαροη χρηματων προς το εξωτερικο λογω των φοιτητων που σπουδαζουν εκτος ελλαδας.

2.Προφανως δεν τιθεται θεμα νοημοσυνης για να βγαλει κανεις 10. iq 80 να εχει καποιος μπορει να βγαλει 10.

3.Προφανως ακομα και αυτος που εχει 10 ειναι ανεπαρκης για πανεπιστημιακη(ή ανωτατη τεχνολογικη) εκπαιδευση.Δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτος που δεν μπορει να βγαλει μια πρωτη παραγωγο, θα παει ακομα και σε ΤΕΙ και θα μαθει στατιστικη.Μου εκανε τρομερη εντυπωση οταν μιλουσα με φοιτητες ΤΕΙ ηλεκτρολογιας και κυριολεκτικα τους ξεφτιλιζα(πλεον δεν μιλαω για τετοια θεματα, αισθανομαι ασχημα) εχοντας τις γνωσεις ηλεκτρολογιας που εμαθα στο λυκειο-Ενας ανθρωπος που δεν εμαθε το νομο του Ohm στο λυκειο, που τα πραγματα ειναι και λιγο σφιχτα, δεν θα τον μαθει ποτε.

4.Διαβασα στις τουαλετες της βιβλιοθηκης του ΑΠΘ "Η μ@λ@κια ειναι δικαιωμα".Ετσι λοιπον καθε ανθρωπος εχει το δικαιωμα να τρωει τα λεφτα του πατερα του σπουδαζοντας ΤΕΙ ιχθυοκαλιεργειας.

5.Προφανως το κρατος δεν εχει τη δυνατοτητα να προσφερει αυτο το δικαιωμα-της μ@λ@κιας.Το 1990 οι εισακτεοι ηταν 40000 το 2003 ηταν 90000. Η χρηματοδοτηση για την παιδια παρεμεινε στο 3,5% του ΑΕΠ.Αρα το δικαιωμα στη μ@λ@κια καποιων στερει το δικαιωμα σε σοβαρη μορφωση καποιων αλλων.

6.Ο λογος υπαρξης των πανεπιστημιων (οπως και των στρατοπεδων) δεν ειναι να ενισχυονται οι τοπικες οικονομιες.Αν πρεπει να γινει αυτο ας μεταφερθουν τα ηδη υπαρχοντα στη περιφερεια, οχι να τους δεινουν ενα ξεροκοματο-ΤΕΙ.

7.το 35% των γιατρων που τελειωσαν ειδικοτητα τα τελευταια 4 χρονια ειναι ανεργοι ή αμειβονται με λιγοτερα απο 700 ευρω(προσεξτε μιλαμε για ειδικευμενους δηλαδη 6 χρονια σχολη+6 χρονια ειδικοτητα+1χρονο στρατο+1χρονο αγροτικο+2χρονια τουλαχιστον αναμονη=16 χρονια!!!).Ενας εργατης για να βαψει ενα σπιτι 140 τ.μ. εσωτερικα θελει 7000 ευρω-μιλαμε για 30 με 40 μεροκαματα.

 

 

Αρα αυτο το μπαχαλο κρατος στο οποια ζουμε πρεπει

1.να περιορισει περισσοτερο τους εισακτεους και να ανεβασει τη χρηματοδοτηση ωστε να εχει σοβαρες και ανταγωνιστικες σχολες που οι αποφοιτοι τους να μπορουν να σταθουν παγκοσμιως.

2.Για να υποστηριξει το δικαιωμα στη μ@λ@κια και επειδη καποια μερα θα αναγκαστει εκ των πραγματων να το κανει, να επιτρεψει την ιδρυση ιδιωτικων πανεπιστημιων-που αν εχει φροντισει να εχει καλα δημοσια, θα μοιαζουν ασημαντα

3.Μεσω ΣΕΠ πρεπει να φροντισει ωστε οι νεοι να διοχετευτουν σε δουλειες "χαμηλοτερου κοινωνικου προφιλ" που ομως ειναι ιδιαιτερα προσοδοφορες.

 

συγνωμη για το μεγαλο ποστ.Τα περισσοτερα απο τα παραπανω νομιζω ειναι αυτονοητα, αρκει καποιος να μην θιγετε προσωπικα.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2681837#post2681837

Oδηγος flashing για το Motorola A1200 (MING) ή πως να τρεχει επιπλεον εφαρμογες (εκτος απο τις Java που τρεχει ετσι κι' αλλιως)

Επιπλεον οδηγος για να φτιαξετε το δικο σας firmware

Link to comment
Share on other sites

 

Εννοείται πως δε ισχύει ότι το 1/4 των φοιτητών της αγγλίας είναι έλληνες.Μιλάμε για το 25%.Οι έλληνες φοιτητές της αγγλίας είναι γύρω στους 7000.Όσα παιδάκια έχουν το μπαμπάκα τους απο πίσω να τους σμπρώχνει για να σπουδάζουν σε μια ξένη χώρα με για τους και χαρά τους.Καμιά πολιτισμένη χώρα δεν επιτρέπει την είσοδο σε πανεπιστήμια άτομα με τόσο χαμηλό επίπεδο όσον αφορά τις ακαδημαϊκές γνώσεις πάντα.

Για τα αλλα δεν απανταω

 

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στην «εξαγωγή» φοιτητών

Πάνω από 65.000 είναι οι Έλληνες φοιτητές εξωτερικού και 30.000-35.000 οι σπουδαστές των κολεγίων. Οι μετανάστες της Παιδείας είναι σχεδόν ισάριθμοι με αυτούς που εισάγονται ετησίως στα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ ο αριθμός τους σχεδόν έχει διπλασιαστεί την τελευταία 15ετία. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ποσοστό 8,5% επί του συνόλου των Ελλήνων φοιτητών σπουδάζει στο εξωτερικό, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 2,9% Αντίθετα, το ποσοστό αλλοδαπών φοιτητών που σπουδάζουν στην Ελλάδα είναι μόλις 2,9% επί του φοιτητικού πληθυσμού, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 6,2%, κάτι που καταδεικνύει την αποτυχία της χώρας μας να προσελκύσει ξένους φοιτητές.

 

http://politikokafeneio.com/pedia/metaone141.htm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...