Jump to content

All about Mercedes-Benz


geotech22
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι θυμάμαι που μου το ξανάπες, καλή τιμή, εμας στην επαρχία μας κλέβουν, το σκέφτομαι σοβαρά αν θα κάνω ινσπέκτιον ή θα κάνω τις εργασίες μόνος μου!

 

Υ.Γ. Τσάγιασα χθες βράδυ 206cc :happy:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 557
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ναι θυμάμαι που μου το ξανάπες, καλή τιμή, εμας στην επαρχία μας κλέβουν, το σκέφτομαι σοβαρά αν θα κάνω ινσπέκτιον ή θα κάνω τις εργασίες μόνος μου!

 

Υ.Γ. Τσάγιασα χθες βράδυ 206cc :happy:

 

ets...i kata pshla th shmaia....egw tis proalles eriksa ena wraiotato lipton se ena civic(oxi to kainourgio to prohgoumeno).

Link to comment
Share on other sites

Τα 1800άρια υπερτροφοδοτουμενα σύνολα των 163 κ 143 ιππων παραμενουν(C-Ε-SLK-CLK 200 Kompressor και C180 Kompressor αντίστοιχα),αν και στην ανανεωμένη Ε ο ιδιος κινητηρας έχει βελτιωμενη αποδοση 184 ιππων και λιγο μειωμένη κατανάλωση.

 

Aν ψάξεις σχετικά σε forum :

 

O 1800cc/192PS δεν καταργήθηκε για λόγους ρύπων,κυρίως λόγω υψηλού κόστους ,αφού όλοι προτιμούσαν την Ε200 classic μ'ελάχιστη διαφορά τιμής (πιό μεγάλο αμάξι άσχετα των 163PS) από την C class όπου "φορέθηκαν" οι 192PS -Στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και μερικές άλλες,αυτή η έκδοση εξακολουθεί να πωλείται ακόμα περιορισμένα.Εξάλλου στη sedan C έκδοση με 192PS,μόνο 5000 αμάξια είχε ανακοινωθεί θα παραχθούν εξ'αρχής (3/2004)

 

Παρεπιπτώντος τώρα με to facelift της Ε200,τοποθετήθηκε ο ίδιος κινητήρας α,αλλά αποδίδει 184PS λόγω βαρύτερου αμαξώματος (αλλά τσίμπησε λίγο και η τιμή) -Ο ίδιος προγραμματισμός και κάποιες ψιλοβελτιώσεις σαν kit (δεν είναι μόνο ο εγκέφαλος),υπάρχει και χρεώνεται περίπου 3000ε σαν αναβάθμιση σ'όλα τα αμάξια με 163PS ,άμα ρωτήσεις σε σοβαρό εξουσιοδοτημένο service.

 

Ο νεος 2.0 με τον στροβιλοσυμπιεστη καυσαερίων (Α ή Β200 Turbo) που ουσιαστικα είναι μια ''χειρουργημενη''(για ρύπους-θόρυβο-κατανάλωση) εκδοχη του παλιού ''καλού'' 8βαλβιδου που έμπαινε στις Ε200 του '90 και μπορει κ πιο πριν(δεν ειμαι σιγουρος γι αυτο) αποδίδει 193 ιππους στις 5000 σαλ και 28,5χλγμ στις 1800σαλ...:) :)

 

Kαμία σχεση,Είναι νέος κινητήρας, "αναβαθμισμένος" compressor των 1800cc/192PS που τον λέει turbo,αλλά στις νέες C-Class θα μείνει πάλι στα 1800cc,καθώς φαίνεται ότι έχει προβλήματα.-Στις Ε200 του 90 ο κινητήρας που αναφέρεσαι απέδιδε 118 και 136 PS (μετά 1992 ανάλογα την έκδοση ),και μιλάμε για τεχνολογία 15ετίας για να υπάρχει σύγκριση.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ποσο θα σου στοιχισει το σερβις του μερσεντες ακομα και μια απλη αλλαγη λαδιων εξαρταται απο το που θα το πας.εαν πας στην εθνικη οδο στην κηφισια για σερβις εννοειτε οτι θα σου κοψουν τον κωλο αφου σε χρεωνουν και εργατωρες δλδ σε χρεωνουνε για καθε ωρα που θα ειναι το αμαξι μεσα στο συνεργειο.γενικα εδω στην αθηνα ετσι ειναι τα πραματα

 

 

Κάθε εξουσιοδοτημένο service λειτουργεί ανεξάρτητα με εποπτία της αντιπροσωπείας-Οι τιμές ανταλλακτικών είναι ίδιες ,και η εργασία είναι σχετική της κατάστασης που βρίσκεται το αμάξι-Πολλοί καλοί επαγγελματίες ελέγχουν αν χρειάζεται αντικατάσταση κάτι προτού το αλλάξουν,όχι επειδή αναφέρεται υποχρεωτικά-Επίσης ρόλο παίζει και ο φόρτος εργασίας που έχει κάθε service,διαθεσιμότητα ανταλλακτικών για να χρεώνει καλύτερη τιμή κλπ

 

-Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί οι τιμές των αυτοκινήτων να έχουν μειωθεί σχετικά την τελευταία 10ετία,αλλά εχει μειωθεί και το περιθώριο κέρδους,και οι εταιρίες από κάπου πρεπει να καλύπτουν τα έξοδά τους και να κερδίζουν .(Πίσω παμπριζ στο τρέχων Toyota Avensis 2500ε χωρίς εργασία-Service ελέγχου σε Αlfa 147-200ευρώ)-Σε αντάλλαγμα η ανάγκη για μεσοπρόθεσμα κανονικά service όλο και αυξάνεται με τα νέα μοντέλα,οπότε με λίγη προσοχή στην οδήγησή μας,οι φθορές μπορούν να είναι πιό "φυσιολογικές" σε χρόνο και χρήμα.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε εξουσιοδοτημένο service λειτουργεί ανεξάρτητα με εποπτία της αντιπροσωπείας-Οι τιμές ανταλλακτικών είναι ίδιες ,και η εργασία είναι σχετική της κατάστασης που βρίσκεται το αμάξι-Πολλοί καλοί επαγγελματίες ελέγχουν αν χρειάζεται αντικατάσταση κάτι προτού το αλλάξουν,όχι επειδή αναφέρεται υποχρεωτικά-Επίσης ρόλο παίζει και ο φόρτος εργασίας που έχει κάθε service,διαθεσιμότητα ανταλλακτικών για να χρεώνει καλύτερη τιμή κλπ

 

-Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί οι τιμές των αυτοκινήτων να έχουν μειωθεί σχετικά την τελευταία 10ετία,αλλά εχει μειωθεί και το περιθώριο κέρδους,και οι εταιρίες από κάπου πρεπει να καλύπτουν τα έξοδά τους και να κερδίζουν .(Πίσω παμπριζ στο τρέχων Toyota Avensis 2500ε χωρίς εργασία-Service ελέγχου σε Αlfa 147-200ευρώ)-Σε αντάλλαγμα η ανάγκη για μεσοπρόθεσμα κανονικά service όλο και αυξάνεται με τα νέα μοντέλα,οπότε με λίγη προσοχή στην οδήγησή μας,οι φθορές μπορούν να είναι πιό "φυσιολογικές" σε χρόνο και χρήμα.

 

οχι βεβαια.ποιος σου το ειπε αυτο.μια φορα γελαστηκαμε να παμε το 124 του 91' που εχουμε στο λαινοπουλο για σερβις και πληρωσαμε τα 3πλασια αποτι στο αγρινιο.καμια σχεση δεν εχει η ηλικια του αυτοκινητου.οτι και να πας μεσα ειδικα στο λαινοπουλο(και μερσεντες 25ετιας) αρχιζει και γραφει εργατωρες.και ενα κομπρεσορα καινουργιο να τους πας το ιδιο σε χρεωνουνε σε εργατωρα.τωρα στα ανταλλακτικα εννοειτε οτι ειναι παντου τα ιδια.αλλα οπως ειπα δεν σε 'βαρανε΄' στα ανταλλακτικα αλλα στις εργατωρες.και προσεξε ειναι διαφορετικο πραγμα τα εξοδα εργασιας και διαφορετικο οι εργατωρες.πχ εαν πας το αυτοκινητο σου στο λαιονοπουλο απλα για να ακουσει ενα περιεργο θορυβο που κανει η μηχανη οταν στριβεις(στο λεω απο προσωπικη εμπειρια) θα σε χρεωσει 20ε.αυτα δεν ειναι εργατικα.αν τους πας το αυτοκινητο για να αλλαξεις εστω και 2 καμμενες λαμπες θα σε χρεωσει και εργατικα..αστο μην το ψαχνεις αυτα μονο εδω στην αθηνα γινονται.εγω γιαυτο τους βαρεθηκα και δεν ξαναπαω τα αυτοκινητα μου εδω.ασε που στο αγρινιο παω με εξυπηρετουν αμεσα πληρωνω σαφως λιγοτερα και κυριο με ανεβαζουν κυριο με κατεβαζουν.ΑΨΟΓΗ εξυπηρετηση

http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002

 

Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde

Link to comment
Share on other sites

Εγραψα για καλούς επαγγελματίες-Μπορείς να ψάξεις να τους βρείς στην Αττική.-Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμιση,είναι σχετικό,αφού αφορά υπηρεσίες σε συνδιασμό με πελατειακή σχέση-Εξάλλου τι περίμενες παραπάνω ;

 

1) Από την εταιρία που ανέφερες,όταν αυτή πιά ασχολείται και με άλλες φίρμες,δραστηριότητες,εκτός Μercedes ?

 

2) Μιλάς γι'αμάξι 15ετίας που έχει ήδη αντικατασταθεί 2 φορές (1994,2000)

-Οι εταιρίες επίσημα (λόγω ΕΕ και διεθνούς εμπορικής πολιτικής) θεωρούν βασικά πελάτες τους,αυτούς τους κατόχους αυτοκινήτων με τρέχοντα μοντέλα ή μέχρι 7-9 έτη, αλλά σε κάθε περίπτωση μη περάσει ΚΤΕΟ (Ελληνικό-ξένο).

-Για το παραπάνω λόγο,προσφέρουν κίνητρα ανταλλαγής με νεώτερο κάποια στιγμή,άμα είσαι συστηματικός πελάτης (κυρίως των κάθετων μονάδων τους) .

-Μετά από αυτά,θεωρείται "λογικό" ν'αλλάζει ο κατάλογος χρέωσης,είναι πια ελεύθερος,εκτός κάποιων βασικών χρεώσεων που αν είσαι συστηματικός πελάτης εξουσιοδοτημένου,σου στέλνουν ενημερωτική επιστολή-Ισχύει για όλες τις φίρμες και τα εξουσιοδοτημένα τους,και αυτό ίσχύει και στην ΕΕ ,όπου σχετικοί νόμοι παλαιότητας,κάνουν το άμαξι ασύμφορο σε συντήριση ,σαν κόστος κατοχής αναλώσιμου (και αν στην Ελλάδα τα χρήματα δεν βγαίνουν εύκολα,υπάρχουν κίνητρα σε δόσεις κλπ για καινούργιο,οπότε λογικά πας σε μικρότερο,αλλά νέο αμάξι,αν δεν αντέχεις τις "συνέπειες" ,και αφήνεις την μόστρα της καλύτερης φίρμας)

 

3)Το ότι σ'εξυπηρετούν οικονομικά στο Αγρίνιο,δεν σημαίνει ότι θ'ίσχύει επίσημα για όλους μας,εκτός αν το τοπικό εξουσ.service θέλει πελάτες για παραπάνω δουλειά ή δεν έχει τόσες δουλειές ,αλλά αυτό ισχύει πάντα στα πλαίσια της ανεξαρτησίας βούλησης κάθε ιδιώτη εμπόρου,πάντα σε συνδιασμό με την συνεχή πελατειακή σχέση,που την βλέπει κανείς στο μέλλον,και όχι με μερικές επισκέψεις .(Θες βέβαια και τουλάχιστον 60ε βενζίνη αφού είναι παλιό άμαξι,πήγαινε-έλα,και χάσιμο μιας μέρας)

Link to comment
Share on other sites

Εγραψα για καλούς επαγγελματίες-Μπορείς να ψάξεις να τους βρείς στην Αττική.-Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμιση,είναι σχετικό,αφού αφορά υπηρεσίες σε συνδιασμό με πελατειακή σχέση-Εξάλλου τι περίμενες παραπάνω ;

 

1) Από την εταιρία που ανέφερες,όταν αυτή πιά ασχολείται και με άλλες φίρμες,δραστηριότητες,εκτός Μercedes ?

 

2) Μιλάς γι'αμάξι 15ετίας που έχει ήδη αντικατασταθεί 2 φορές (1994,2000)

-Οι εταιρίες επίσημα (λόγω ΕΕ και διεθνούς εμπορικής πολιτικής) θεωρούν βασικά πελάτες τους,αυτούς τους κατόχους αυτοκινήτων με τρέχοντα μοντέλα ή μέχρι 7-9 έτη, αλλά σε κάθε περίπτωση μη περάσει ΚΤΕΟ (Ελληνικό-ξένο).

-Για το παραπάνω λόγο,προσφέρουν κίνητρα ανταλλαγής με νεώτερο κάποια στιγμή,άμα είσαι συστηματικός πελάτης (κυρίως των κάθετων μονάδων τους) .

-Μετά από αυτά,θεωρείται "λογικό" ν'αλλάζει ο κατάλογος χρέωσης,είναι πια ελεύθερος,εκτός κάποιων βασικών χρεώσεων που αν είσαι συστηματικός πελάτης εξουσιοδοτημένου,σου στέλνουν ενημερωτική επιστολή-Ισχύει για όλες τις φίρμες και τα εξουσιοδοτημένα τους,και αυτό ίσχύει και στην ΕΕ ,όπου σχετικοί νόμοι παλαιότητας,κάνουν το άμαξι ασύμφορο σε συντήριση ,σαν κόστος κατοχής αναλώσιμου (και αν στην Ελλάδα τα χρήματα δεν βγαίνουν εύκολα,υπάρχουν κίνητρα σε δόσεις κλπ για καινούργιο,οπότε λογικά πας σε μικρότερο,αλλά νέο αμάξι,αν δεν αντέχεις τις "συνέπειες" ,και αφήνεις την μόστρα της καλύτερης φίρμας)

 

3)Το ότι σ'εξυπηρετούν οικονομικά στο Αγρίνιο,δεν σημαίνει ότι θ'ίσχύει επίσημα για όλους μας,εκτός αν το τοπικό εξουσ.service θέλει πελάτες για παραπάνω δουλειά ή δεν έχει τόσες δουλειές ,αλλά αυτό ισχύει πάντα στα πλαίσια της ανεξαρτησίας βούλησης κάθε ιδιώτη εμπόρου,πάντα σε συνδιασμό με την συνεχή πελατειακή σχέση,που την βλέπει κανείς στο μέλλον,και όχι με μερικές επισκέψεις .(Θες βέβαια και τουλάχιστον 60ε βενζίνη αφού είναι παλιό άμαξι,πήγαινε-έλα,και χάσιμο μιας μέρας)

 

Γιατί δηλαδη είναι κακό να αγαπάς την ιστορία της εταιρείας έχοντας ένα παλιο μεν μοντέλο αλλα συντηρημένο δε αρτίως;Γιατι να σε ''εμποδίζει'' η εταιρεια να την επαληθεύεις ουσιαστικα ως την καλυτερη στον κοσμο; ΈΛΕΟΣ!! Έχουν καταλαβει οι αντιπροσωποι της οτι οι πελάτες τους ΔΕΝ πηραν Χιουνταϊ;Τι ψυχρες επιχειρηματικές βλακειες είναι αυτές;Είναι για να ψηνονται αυτοί που δεν έχουν συναίσθημα απεναντι στο αυτοκίνητο...

Ένας φιλος μου έχει μια Ε200 του '88,την συντηρεί τέλεια και καθε στιγμη που περναει ταξιδεύοντας με αυτό το υπέροχο αμάξι επαληθεύει την αξία της και επάξια στηριζει το αστέρι που κουβαλα στο καπω της...!

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Aν ψάξεις σχετικά σε forum :

 

 

 

 

 

Kαμία σχεση,Είναι νέος κινητήρας, "αναβαθμισμένος" compressor των 1800cc/192PS που τον λέει turbo,αλλά στις νέες C-Class θα μείνει πάλι στα 1800cc,καθώς φαίνεται ότι έχει προβλήματα.-Στις Ε200 του 90 ο κινητήρας που αναφέρεσαι απέδιδε 118 και 136 PS (μετά 1992 ανάλογα την έκδοση ),και μιλάμε για τεχνολογία 15ετίας για να υπάρχει σύγκριση.

 

Αυτοι ηταν ατμοσφαιρικοι! Μπορεί στις Α κ Β200 turbo να είναι κ καινουργιος κ 16βαλβιδος(είπα κ πριν οτι δεν είμαι σιγουρος) αλλα για τα κυβικά και την υπερτροφοδότηση ΔΕΝ παίζει με τίποτα αυτό που λές:confused: !!!! Είναι γ την ακριβεία 2034 κ.εκ. με τουρμπο και ισχυ που έχω παραθέσει πιο πάνω!:) :) :)

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα καποια πραγματα θα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου...σχετικα με τα σημεια σερβις,,,εχω αλλαξει 5 συνεργεια ως τωρα..,..κ παντα πηγαινα συστημενος...απο μικρα σερβις ως κ πολυ μεγαλου αντιπροσωπου(δουλευει συγγενης εκει)παντα ειχα προβλημα με την αξιοπιστια τους...στο ενα ανακαλυψα χρεωση φιλτρου αερος χωρις να εχει γινει αλλαγη...σε αλλο με χρεωσαν 900 ευρω για επισκευη κλιματισμου κ οταν ειδα τις εξωφθαλμες κολλησεις με καλαι πανω σε σωληνακια κοντεψα να μεινω στον τοπο(μου τα ειχαν χρεωσει ανταλλακτικα)..σε αλλο εδειχνε βλαβη το ΜΑΦ κ μου ειπαν θελει αλλαγη κ κοστιζει 500 ευρω....κ τελικα σε αυτο που εχω καταληξει εδω κ καιρο κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος,το εβγαλαν το καθαρισαν με σπρευ κ γλιτωσα τα 500..οι πραγματικοι επαγγελματιες στον χωρο του αυτοκινητου σπανιζουν...κ ειδικα αν δεν εχεις καποιες γνωσεις καηκες...

Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια των Μερσεντες ...κατεληξε να ειναι ενας μυθος..που τον πληρωνουμε ακριβα σαν κατοχοι της εν λογω μαρκα...

παραδεχομαι πως στο παρελθον τα αυτοκινητα που εβγαιναν απο το εργοστασιο της Μερσεντες δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με αυτα των 6-10 τελευταιων ετων...κ αναφερω μερικα που ειχα ως κατοχος

σειρα 116 350

σειρα 123 250(αθανατα αυτοκινητα)

σειρα 124 Ε200

κ τα 3 αυτα μοντελλα ποτε μα ποτε δεν βλαστημισα την ωρα κ την στιγμη που τα αγορασα..το συνεργειο με εβλεπε σπανια κ για φθορες που τισ περιμενεις αναλογα με τη χρηση τους

σειρα 203 c200 compressor

τι να πω...καθε φορα που το βαζω εμπρος χτυπαει η καρδια μου για το ποιο λαμπακι θα μου αναψει αυτη την φορα...απο προβληματικο instrument cluster k το full electronic clima μεχρι σπασμενα κλαπετα κλιματισμου στα ποδια(αυτες ειναι βλαβες που απο οτι βλεπω σε ξενα σαιτ ειναι καθημερινοτητα πια..)κ οτι μπορεις να φανταστεις..κ οχι σοβαρες ζημιες αλλα να πρεπει να πας συνεργειο κ να πληρωνεις κατοσταρια κ διακοσαρια καθε φορα...κ εχω ακουσει οτι κ τα Ε 200 ειχαν πολλα προβληματα κ η νεα σειρα με τον 1800αρι κινητηρα...

Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα πως αφου εχουν στενεψει τα περιθωρια κερδους απο τις πωλησεις των αυτοκινητων,μαλλον η μερσεντες εστρεψε το βλεμμα της στην χρυσοφορα αγορα των αφτερ σειλ ....εγω παντως εχω ευχαριστηθει τοσο πολυ που αν καταφερω να το ξεφορτωθω απο το κακο μου θα παρω chrysler(τουλαχιστον να ειμαι καθε μερα στο συνεργειο γιατι το επελεξα !-)

οτι ποναει δεν σημαινει πως αξιζει κιολας.....
Link to comment
Share on other sites

...σειρα 203 c200 compressor

τι να πω...καθε φορα που το βαζω εμπρος χτυπαει η καρδια μου για το ποιο λαμπακι θα μου αναψει αυτη την φορα...απο προβληματικο instrument cluster k το full electronic clima μεχρι σπασμενα κλαπετα κλιματισμου στα ποδια(αυτες ειναι βλαβες που απο οτι βλεπω σε ξενα σαιτ ειναι καθημερινοτητα πια..)κ οτι μπορεις να φανταστεις..κ οχι σοβαρες ζημιες αλλα να πρεπει να πας συνεργειο κ να πληρωνεις κατοσταρια κ διακοσαρια καθε φορα...κ εχω ακουσει οτι κ τα Ε 200 ειχαν πολλα προβληματα κ η νεα σειρα με τον 1800αρι κινητηρα...

Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα πως αφου εχουν στενεψει τα περιθωρια κερδους απο τις πωλησεις των αυτοκινητων,μαλλον η μερσεντες εστρεψε το βλεμμα της στην χρυσοφορα αγορα των αφτερ σειλ ....εγω παντως εχω ευχαριστηθει τοσο πολυ που αν καταφερω να το ξεφορτωθω απο το κακο μου θα παρω chrysler(τουλαχιστον να ειμαι καθε μερα στο συνεργειο γιατι το επελεξα !-)

 

Γι'αυτούς τους λόγους με το facelift της σειράς C το 2004 άλλαξαν σχεδόν τα πάντα (πάνω από 3500 σημεία) και όσοι πήραν μετά το 2004 είναι απόλυτα κυριολεκτικά ευχαριστημένοι.

 

Στην Ε200/1,8 υιοθετησαν νέες τεχνολογίες που δεν είχαν δοκιμαστεί αρκετά και απέτυχαν τελικά,μ'αποτέλεσμα στην ανανέωσή του 2006 καταργήθηκαν.

 

Ο ανταγωνισμός εχει και ρίσκο,που δυστυχώς την πληρώνουν οι καταναλωτές.

Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία (όπως και κάθε αντιπροσωπεία) "μαγειρεύει" για το κόστος ,εκτός τον εξοπλισμό και ποιότητα υλικών-ανταλλακτικών-Αν δεί κανείς υπάρχουν μηχανικά κλπ μέρη Ισπανίας και σε ίδιο αμάξι Γερμανίας ανάλογα τον εξοπλισμό και την γραμμή παραγωγής

Τα "πακέτα" συνήθως είναι "φθηνιάρικα" σε πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δηλαδη είναι κακό να αγαπάς την ιστορία της εταιρείας έχοντας ένα παλιο μεν μοντέλο αλλα συντηρημένο δε αρτίως;Γιατι να σε ''εμποδίζει'' η εταιρεια να την επαληθεύεις ουσιαστικα ως την καλυτερη στον κοσμο; ΈΛΕΟΣ!! Έχουν καταλαβει οι αντιπροσωποι της οτι οι πελάτες τους ΔΕΝ πηραν Χιουνταϊ;Τι ψυχρες επιχειρηματικές βλακειες είναι αυτές;Είναι για να ψηνονται αυτοί που δεν έχουν συναίσθημα απεναντι στο αυτοκίνητο...

Ένας φιλος μου έχει μια Ε200 του '88,την συντηρεί τέλεια και καθε στιγμη που περναει ταξιδεύοντας με αυτό το υπέροχο αμάξι επαληθεύει την αξία της και επάξια στηριζει το αστέρι που κουβαλα στο καπω της...!

 

Είναι διεθνής εμπορική πολιτική να δουλεύουν τα εργοστάσια,θεωρώντας κάθε προιόν αναλώσιμο με ημερομηνία λήξης.

 

Αυτοι ηταν ατμοσφαιρικοι! Μπορεί στις Α κ Β200 turbo να είναι κ καινουργιος κ 16βαλβιδος(είπα κ πριν οτι δεν είμαι σιγουρος) αλλα για τα κυβικά και την υπερτροφοδότηση ΔΕΝ παίζει με τίποτα αυτό που λές:confused: !!!! Είναι γ την ακριβεία 2034 κ.εκ. με τουρμπο και ισχυ που έχω παραθέσει πιο πάνω!:) :) :)

 

Ατμοσφαιρικοί με compressor δεν είναι το ίδιο,αν ψάξεις-Ο κινητήρας στην νέα C class είναι ο ίδιος δίλιτρος της Αclass κατεβασμένος 1,8 (γιατί ο 2λιτρος ήταν ο πειραματικός για την εφαρμογή turbo και είναι με περιορισμένη παραγωγή)

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτούς τους λόγους με το facelift της σειράς C το 2004 άλλαξαν σχεδόν τα πάντα (πάνω από 3500 σημεία) και όσοι πήραν μετά το 2004 είναι απόλυτα κυριολεκτικά ευχαριστημένοι.

 

Οντως.Αγορασαμε τελος του 2004 μια απο τις λιγες C230 Kompressor Sedan που βγηκαν κ όντως είμαστε απόλυτα ευχαριστημενοι.Απο τοτε έχουμε κανει 57000χλμ σε ταξίδια.Κανένα απολυτως προβλημα!!Σκεφτομασταν με τι καλυτερο θα αλλάζαμε την C180 του '94 που είχαμε ως τότε και τελικα κάναμε τη σωστη επιλογή...!!!

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Είναι διεθνής εμπορική πολιτική να δουλεύουν τα εργοστάσια,θεωρώντας κάθε προιόν αναλώσιμο με ημερομηνία λήξης.

 

 

 

QUOTE]

 

Σαφώς και το γνωρίζω αυτο, αλλα ένας κατασκευαστης κυρους που τα αυτοκινητά του απευθύνονται σε συνειδητοποιημένο κοινο με την έννοια της αυτοκινητιστικης κουλτουρας δεν επιτρέπεται να αποκτα ''γιαπωνέζικη'' λογικη,γιατι όπως είπα πριν όταν αγοράζεις Μερτσεντες αγοράζεις ΑΜΑΞΙ,δεν αγοράζεις μιξερ που το χρησιμοποιεις κ οταν περασει καιρος το πετας!!!

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

 

Σαφώς και το γνωρίζω αυτο, αλλα ένας κατασκευαστης κυρους που τα αυτοκινητά του απευθύνονται σε συνειδητοποιημένο κοινο με την έννοια της αυτοκινητιστικης κουλτουρας δεν επιτρέπεται να αποκτα ''γιαπωνέζικη'' λογικη,γιατι όπως είπα πριν όταν αγοράζεις Μερτσεντες αγοράζεις ΑΜΑΞΙ,δεν αγοράζεις μιξερ που το χρησιμοποιεις κ οταν περασει καιρος το πετας!!!

 

 

Αν είχαν γιαπωνέζικη λογική δε θα χάλαγαν ποτέ.... :shifty:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

 

 

Αν είχαν γιαπωνέζικη λογική δε θα χάλαγαν ποτέ.... :shifty:

 

Άσχετο,αλλα γιατι εμενα προηγουμενως το quote δεν μπηκε σε πλαισιο;

Για αμάξια μιλαμε,οχι για τενεκέδες!(Χωρις παρεξήγηση,μονο προσωπικη άποψη).

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ατμοσφαιρικοί με compressor δεν είναι το ίδιο,αν ψάξεις-Ο κινητήρας στην νέα C class είναι ο ίδιος δίλιτρος της Αclass κατεβασμένος 1,8 (γιατί ο 2λιτρος ήταν ο πειραματικός για την εφαρμογή turbo και είναι με περιορισμένη παραγωγή)

 

Γνωρίζω τι είναι ατμοσφαιρικοι και τι υπερτροφοδοτουμενοι!

Λοιπον,μετα απο ψαξιμο σε οδηγους αγορας και ιντερνετ και περιοδικα,Ο Α κ Β200 turbo είναι 8βάλβιδος 2034 κ.εκ. με τουρμπο.Αποδίδει 193 ιππους στις 5000 σαλ και 28,5χλγμ στις 1800σαλ...

Αυτα.... :D :cool: :)

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο,αλλα γιατι εμενα προηγουμενως το quote δεν μπηκε σε πλαισιο;

Για αμάξια μιλαμε,οχι για τενεκέδες!(Χωρις παρεξήγηση,μονο προσωπικη άποψη).

Χαχαχα καλό!

Την έννοια του πραγματικού αυτοκινήτου η Mercedes την έχει χάσει...

Γι'αυτό μπαστάρδεψε και την McLaren (SLR)! Από καθαρό αγωνιστικό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ την έκανε απλό πολυτελές μέσο ταχείας μεταφοράς με αυτόματο κιβώτιο(LOL). Αυτό είναι αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

 

Άσχετο,αλλα γιατι εμενα προηγουμενως το quote δεν μπηκε σε πλαισιο;

Για αμάξια μιλαμε,οχι για τενεκέδες!(Χωρις παρεξήγηση,μονο προσωπικη άποψη).

 

 

Αν θεωρείς τα lexus και άλλα παλιά και καινούρια γιαπωνέζικα θηρία τενεκέδες τότε δεν υπάρχει νόημα να προσπαθήσω να συζητήσω μαζί σου. Συνέχισε να κρίνεις τα αυτοκίνητα ανάλογα το σήμα που κουβαλάνε. :shifty:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτούς τους λόγους με το facelift της σειράς C το 2004 άλλαξαν σχεδόν τα πάντα (πάνω από 3500 σημεία) και όσοι πήραν μετά το 2004 είναι απόλυτα κυριολεκτικά ευχαριστημένοι.

 

Στην Ε200/1,8 υιοθετησαν νέες τεχνολογίες που δεν είχαν δοκιμαστεί αρκετά και απέτυχαν τελικά,μ'αποτέλεσμα στην ανανέωσή του 2006 καταργήθηκαν.

 

Ο ανταγωνισμός εχει και ρίσκο,που δυστυχώς την πληρώνουν οι καταναλωτές.

Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία (όπως και κάθε αντιπροσωπεία) "μαγειρεύει" για το κόστος ,εκτός τον εξοπλισμό και ποιότητα υλικών-ανταλλακτικών-Αν δεί κανείς υπάρχουν μηχανικά κλπ μέρη Ισπανίας και σε ίδιο αμάξι Γερμανίας ανάλογα τον εξοπλισμό και την γραμμή παραγωγής

Τα "πακέτα" συνήθως είναι "φθηνιάρικα" σε πολλά...

 

opote oloi osoi pairnoun amaksi germanias kai einai se katastash kainourgiou kala pratoun...

ean to parathrhsate h 1 sta 10 aytikinhta einai mercedes pleon

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα καποια πραγματα θα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου...σχετικα με τα σημεια σερβις,,,εχω αλλαξει 5 συνεργεια ως τωρα..,..κ παντα πηγαινα συστημενος...απο μικρα σερβις ως κ πολυ μεγαλου αντιπροσωπου(δουλευει συγγενης εκει)παντα ειχα προβλημα με την αξιοπιστια τους...στο ενα ανακαλυψα χρεωση φιλτρου αερος χωρις να εχει γινει αλλαγη...σε αλλο με χρεωσαν 900 ευρω για επισκευη κλιματισμου κ οταν ειδα τις εξωφθαλμες κολλησεις με καλαι πανω σε σωληνακια κοντεψα να μεινω στον τοπο(μου τα ειχαν χρεωσει ανταλλακτικα)..σε αλλο εδειχνε βλαβη το ΜΑΦ κ μου ειπαν θελει αλλαγη κ κοστιζει 500 ευρω....κ τελικα σε αυτο που εχω καταληξει εδω κ καιρο κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος,το εβγαλαν το καθαρισαν με σπρευ κ γλιτωσα τα 500..οι πραγματικοι επαγγελματιες στον χωρο του αυτοκινητου σπανιζουν...κ ειδικα αν δεν εχεις καποιες γνωσεις καηκες...

Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια των Μερσεντες ...κατεληξε να ειναι ενας μυθος..που τον πληρωνουμε ακριβα σαν κατοχοι της εν λογω μαρκα...

παραδεχομαι πως στο παρελθον τα αυτοκινητα που εβγαιναν απο το εργοστασιο της Μερσεντες δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με αυτα των 6-10 τελευταιων ετων...κ αναφερω μερικα που ειχα ως κατοχος

σειρα 116 350

σειρα 123 250(αθανατα αυτοκινητα)

σειρα 124 Ε200

κ τα 3 αυτα μοντελλα ποτε μα ποτε δεν βλαστημισα την ωρα κ την στιγμη που τα αγορασα..το συνεργειο με εβλεπε σπανια κ για φθορες που τισ περιμενεις αναλογα με τη χρηση τους

σειρα 203 c200 compressor

τι να πω...καθε φορα που το βαζω εμπρος χτυπαει η καρδια μου για το ποιο λαμπακι θα μου αναψει αυτη την φορα...απο προβληματικο instrument cluster k το full electronic clima μεχρι σπασμενα κλαπετα κλιματισμου στα ποδια(αυτες ειναι βλαβες που απο οτι βλεπω σε ξενα σαιτ ειναι καθημερινοτητα πια..)κ οτι μπορεις να φανταστεις..κ οχι σοβαρες ζημιες αλλα να πρεπει να πας συνεργειο κ να πληρωνεις κατοσταρια κ διακοσαρια καθε φορα...κ εχω ακουσει οτι κ τα Ε 200 ειχαν πολλα προβληματα κ η νεα σειρα με τον 1800αρι κινητηρα...

Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα πως αφου εχουν στενεψει τα περιθωρια κερδους απο τις πωλησεις των αυτοκινητων,μαλλον η μερσεντες εστρεψε το βλεμμα της στην χρυσοφορα αγορα των αφτερ σειλ ....εγω παντως εχω ευχαριστηθει τοσο πολυ που αν καταφερω να το ξεφορτωθω απο το κακο μου θα παρω chrysler(τουλαχιστον να ειμαι καθε μερα στο συνεργειο γιατι το επελεξα !-)

 

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου, ενα sports coupe C200 2000cc (αγορασμένο Μαϊο 2002)που είχα, μου έβγαλε πάρα πολλά προβλήματα.Που είναι η αξιοπιστία τους?Τα πράγματα (μέχρι στιγμής βέβαια) είναι σαφώς καλύτερα με ένα C 200 sedan(με sport πακέτο) αγορασμένο και αυτό καινούργιο (Μαϊος 2005).Πολύ λιγότερα προβλήματα, πάντως θα το ξανασκεφτόμουνα πάρα πολύ αν θα τους προτιμούσα ξανά.Ευτυχώς εχω ενα καλό παιδί στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα που το πηγαίνω για τα service και κάπως τα πράγματα εξωμαλύνονται λίγο.........Είπαμε σε αυτήν την ζωή που ζούμε όλα κάθε ημέρα που περνά απομυθοποιούνται.

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρείς τα lexus και άλλα παλιά και καινούρια γιαπωνέζικα θηρία τενεκέδες τότε δεν υπάρχει νόημα να προσπαθήσω να συζητήσω μαζί σου. Συνέχισε να κρίνεις τα αυτοκίνητα ανάλογα το σήμα που κουβαλάνε. :shifty:

 

Φίλε μου,δεν προσπαθω να μαλωσω μαζι σου,δεν θέλω να παρεξηγηθούμε!

Άλλωστε το είπα:Προσωπική άποψη... και την τεκμηριώνω:Γιατί να προτιμήσω αμάξια που ακόμη και σήμερα υπερηφανεύονται για την αξιοπιστία τους και τίποτα άλλο; Γιατί να προτιμήσω αμάξια Φτιαγμένα απο ανθρώπους που ως μονο τους κομπλεξικο σκοπό έχουν να ξεπεράσουν τους ευρωπαίους; Λες και τα ευρωπαίκα θα σε αφήσουν στο δρόμο!! 12 χρόνια τωρα καμία απο τις 2 μερσεντες που είχαμε δεν έχει παρουσιάσει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα!Ουτε και το οπελ αστρα του αδερφού μου.Μονο το VW πολο που έχουμε έχει παρουσιάσει προβλήματα αλλα να μας αφήσει στο δρόμο ΠΟΤΕ!(100000 χλμ σε 3 χρόνια) και θα με πείσει το γιαπωνέζικο που ουτε ποιότητα κατασκευης έχει,ουτε σχεδιασμό ουτε τίποτα;;;Για παρατηρησε πόσα γιαπωνέζικα διαφημίζουν τον ''Ευρωπαϊκο σχεδιασμο'' τους;Με εκνευρίζει να βλέπω να πληρώνουν 15000ευρω για το γιάρις,όσο και το πολο μας και να βλέπω οτι ο προφυλακτηρας έχει φινιρισμα ανταξιο ενός χιουνταϊ του '90.:mad: :mad: :mad: Όπως είπα και πιο πριν αυτά αποτελουν προσωπικές απόψεις και δεν προσπαθω να τις επιβάλλω σε κανέναν.Χωρις παρεξήγηση!!!!

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

OK. Απάντησα και πιο πριν.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

opote oloi osoi pairnoun amaksi germanias kai einai se katastash kainourgiou kala pratoun...

ean to parathrhsate h 1 sta 10 aytikinhta einai mercedes pleon

 

Αν αναφέρερεσαι σε μεταχειρισμένα,οι αντιπροσωπείες πετυχάινουν στα "Ελληνικά" αυτοκίνητα καλύτερες τιμές σε πολυτελή πακέτα εξοπλισμού ,και τα μεταχειρισμένα ξεχωρίζουν σαν την μύγα μες στο γάλα σαν πιό λιτά,χώρια του ρίσκου τι κατάστασης είναι μηχανικά που είναι δύσκολο να ελεχθεί λόγω ηλεκτρονικών,χώρια τα πληρώνεις ακριβότερα στα επίσημα service επειδή δεν είναι καταχωρημένα στην αντιπροσωπεία...

Link to comment
Share on other sites

Apo service thessalonikis poies einai oi entypwseis sas??

Pou phgainete?

 

Ψάχνω ηλεκτρολόγο να πάω το Vito μου (Θεσσαλονίκη).

Το έφερα μεταχειρισμένο απο Γερμανία.

Άν ξέρετε κάποιον καλό που να έχει όρεξη να ασχοληθεί πείτε μου σας παρακαλώ.

Σε όσους το πήγα μέχρι στιγμής με διώχνουν με τον τρόπο τους.

Να το πάω σε αντιπροσωπεία;

Θα με κολοπιάσουν πολύ;

...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...