Jump to content

[OnePlus 5] Jello effect


johny_pl
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ποιο είναι το πρόβλημα? Το ξέρουμε.

 

Όχι δεν το ξέρουμε από τη στιγμή που δεν το κάνει σε όλους και δεν επηρρεάζει τη λειτουργικότητα

 

Τι δεν λειτουργεί? Η οθόνη όπως θα έπρεπε να λειτουργεί.

Γιατί?? Είδες κανέναν να αναφέρει οτι η οθόνη δεν λειτουργεί όπως πρέπει?? Δεν σκρολάρει?? Δεν ακούει στις εντολές??? Μαυρίζει??

 

Ποια είναι η αστοχία? Η δυσλειτουργία της οθόνης ακόμα και αν παραμένει στο σύνολο της πλήρως λειτουργική.

Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά... Στην ίδια πρόταση λές οτι είναι δυσλειτουργική η οθόνη και αμέσως μετά λες οτι στο συνολό της είναι λειτουργική...:blink::blink::blink::blink:

 

Και για την επιστροφή δεν το έθεσα σαν θέμα δικαιωμάτων. Από την στιγμή που υπάρχει θέμα όποιος θεωρεί ότι τον επηρεάζει καλά κάνει και το επιστρέφει ως ελαττωματικό.

Άλλο υπάρχει θέμα και άλλο υπάρχει "πρόβλημα". Να είσαι σίγουρος οτι το κινητό δεν θα βγεί ελαττωματικό σε πιθανή διαμάχη. Δηλ. αν κάποιος θέλει να το επιστρέψει μετά τις 15 ημέρες, τότε πιθανολογώ οτι δεν θα τον αποζημιώσουν σαν ελλατωματικό. Επομένως η επιστροφή του γίνεται εντός 15 ημερων από το θεσμοθετημέν ο δικαίωμα των καταναλωτών και όχι ως ελαττωματικό..

 

Δεν προσπαθεί να σε πείσει κανένας για κάτι καθώς η πλειοψηφία λέει ότι υπάρχει αλλά και η πλειοψηφία αυτών λέει ότι δεν την νοιάζει/επηρεάζει. Η ύπαρξη όμως παραμένει.

Και σημείωση, μιλάω ως πιθανός κάτοχος του κινητού στο μέλλον!!!

Προσπαθεί να με πείσει όταν αναπαραγάγει λέξεις όπως "πρόβλημα", "δυσλειτουργία" κλπ κλπ , ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει πιάσει το κιν. στα χέρια του και εκφράζει άποψη μόνο από βιντεάκια με αργή κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όχι δεν το ξέρουμε από τη στιγμή που δεν το κάνει σε όλους και δεν επηρρεάζει τη λειτουργικότητα

 

 

Γιατί?? Είδες κανέναν να αναφέρει οτι η οθόνη δεν λειτουργεί όπως πρέπει?? Δεν σκρολάρει?? Δεν ακούει στις εντολές??? Μαυρίζει??

 

 

Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά... Στην ίδια πρόταση λές οτι είναι δυσλειτουργική η οθόνη και αμέσως μετά λες οτι στο συνολό της είναι λειτουργική...:blink::blink::blink::blink:

 

 

Άλλο υπάρχει θέμα και άλλο υπάρχει "πρόβλημα". Να είσαι σίγουρος οτι το κινητό δεν θα βγεί ελαττωματικό σε πιθανή διαμάχη. Δηλ. αν κάποιος θέλει να το επιστρέψει μετά τις 15 ημέρες, τότε πιθανολογώ οτι δεν θα τον αποζημιώσουν σαν ελλατωματικό. Επομένως η επιστροφή του γίνεται εντός 15 ημερων από το θεσμοθετημέν ο δικαίωμα των καταναλωτών και όχι ως ελαττωματικό..

 

 

Προσπαθεί να με πείσει όταν αναπαραγάγει λέξεις όπως "πρόβλημα", "δυσλειτουργία" κλπ κλπ , ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει πιάσει το κιν. στα χέρια του και εκφράζει άποψη μόνο από βιντεάκια με αργή κίνηση.

Πολύ καλά μας κάνουν τότε όλες οι εταιρείες και κλείνουν θέματα με issues. Όταν δεν μπορούμε να καταλάβουμε την διαφορά του υπάρχει ένα πρόβλημα και το εμένα δεν με χαλάει.

Εσύ βλέπεις ως πρόβλημα κάτι το οποίο είναι μεγάλο.

Εγώ βλέπω ως πρόβλημα οτιδήποτε. Μικρό ή μεγάλο.

Σου έφερα παράδειγμα. Σε μια οθόνη 4Κ μπορεί να υπάρχει καμμένο ένα pixel. Μάλιστα οι περισσότερες εταιρείες δεν δέχονται επιστροφή στις 4Κ για ένα πίξελ. Και παρά πολλές έχουν από την day 1.

Οπότε αν περάσουν οι 15 ημέρες δεν δέχονται επιστροφή.

 

Εμένα δεν με πειράζει σαν πρόβλημα. Κάποιον άλλον όμως ναι.

Αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

.....και για όσες μέρες θα περιμένω ακόμη το κινητό μου να έρθει, μπερδεύομαι ακόμη περισσότερο, με όσα διαβάζω και εδώ!

Να το κρατήσω,

Να ανοίξω το δεματάκι (και να επιβαρυνθώ με τα έξοδα αποστολής, αν έχει πρόβλημα στέλνοντάς το πίσω στην συνέχεια)??

Να το επιστρέψω κατ' ευθείαν, όπως θάρθει χωρίς να το παραλάβω???

ή Να το πουλήσω, αν κανείς το θέλει έτσι καινούργιο στο κουτί του όπως θα έρθει??

Τελικά όλα τα κινητά έχουν αυτό jelly?? Τι ισχύει??

Μέχρι σήμερα διαβάζω τα αρνητικά της συσκευής:

1) H οθόνη Amoled και δεν είναι ότι καλύτερο!

2) Jelly Effect

3) Ανάλυση 1080 και όχι 2Κ!

4) Δεν έχει OIS

5) Δεν είναι αδιάβροχη η συσκευή

6) Δεν είναι αυτή η φωτογραφική που διαφήμιζαν...

7) Αντιγραφή του ιphone και όχι καλό ντιζάιν (όχι κάτι το ιδιαίτερο)

8) Δεν έχει καλύ διαχείριση Ram η έκδοση 6 (γι αυτό υπάρχουν τα 8)

9) Το βίντεο είναι χάλια

10) Το ηχείο - ο ήχος του είναι προβληματικός...

11) Ασύρματη φόρτιση περίπατο...

12) Acsessories πανάκριβα!!

...και άντε να σταματήσω εδώ!!! Τα περισσότερα καλά χαρακτηριστικά υπάρχουν στο Νubia Ζ17 με χαμηλότερη τιμή (αλλά όχι καλή υποστήριξη)!

Είναι συσκευή αυτή που να την πληρώσει κανείς ακριβά, μόνο και μόνο επειδή φοράει τον Snap 835??

Α ρε Le max 2 & Crisball που σας χρειάζεται...170Ευρώ (ναι έχω 2 και απ' αυτά)!

Τι ήθελα και μπερευόμουν αναρωτιέμαι ώρες - ώρες.... είπα και γω δεν μπορεί στο 5 έφτασε κάτι καλό θα έχει να μας παρουσιάσει το 2017!!!

..και γιατί να γίνει ξεχωριστό νήμα για το gelly effect??

Για να μην στεναχωριέμαστε όσοι το αγοράσαμε?? Το θέμα είναι υπαρκτό και μην το πετάτε αλλού, όπως μας κάνει η Oneplus με τις απαντήσεις της!!

ΟΛΑ ΕΔΩ να ειπωθούν για να τα διαβάζουμε εύκολα και άμεσα!

Υ.Γ. Σε περίπτωση που αποφασίσω να το κρατήσω...

1) Ποιά ακουστικά χρησιμοποιείτε για το κινητό αυτό??

2) Ο φορτιστής και το καλώδιο του 3Τ κάνουν και για το Α5000? Για αγορά δεύτερου??

 

φιλε δεν ξερω τι ειναι χειροτερο απο ολες τις αστοχιες που εχεις γραψει ! μιλας για αντιγραφη σχεδιασμου για ακριβα αξεσουαρ ! ρε φιλε σοβαρα ? ολα αυτα πχ δεν τα ηξερες πριν το αγορασεις ας πουμε ? το κομματι software το βγαζω απ εξω γτ ειμαι σιγουρος οτι θα φτιαξει σε ολα τα κομματια γτ ειναι πολυ καλη η 1+ σε αυτο και σε καμερα θα φτιαξει και σε ηχο . το καλυτερο νομιζω ειναι που γραφεις για την οθονη ! που ειναι ο καλυτερος τυπος οθονης ! επισης πες μου μια εταιρεια ππου δεχεται να κρατησεις το κινητο για 2 βδομαδες και αν δεν σου κανει να το γυρισεις πισω ! φιλε εισαι πολυ λαθος σχεδον σε ολα που εχεις γραψει και οπως εγραψα και πιο πριν τα μισα και παραπανω θα λυθουν με αναβαθμισεις γιαυτο μην γκρινιαζεται αν δεν το εχετε ηδη το κινητο , αν παλι εχετε θεμα με την οθονη απλα γυριστε το ρε παιδια ! αυτο ειναι το καλο να το αγοραζεις απο την μαμα εταιρια ! καλο ΣΚ !

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

"Οι αστοχίες" φίλε είναι γραμμένες κυρίως και από τους φίλους που έχουν αγοράσει την συσκευή και διαμαρτύρονται συνεχώς στο forum της εταιρίας!!

Λένε μάλιστα και χειρότερα από αυτά που έγραψα εγώ εδώ διακριτικά! Όπως π.χ. ότι λέει ψέματα η εταιρία ότι συνεργάζεται με μία άλλη για την διόρθωση του soft της κάμερας!

Εξάλλου γιατί να σου επιτρέπει την επιστροφή του μέσα σε 15 μέρες αν δεν είχε πρόβλημα η συσκευή?? Μα απλούστατα γιατί φοβάται τις αποζημιώσεις και τις μεγάλες επιστροφές.... (σίγουρο φαλιμέντο)! Μάλιστα λένε ότι έκανε το λάθος αυτό εις γνώση της για να διορθώσει κάτι σε σχέση με το 3Τ! Πιάσε το αυγό και κούρευτο!!

Να δω την αξία μεταπώλησης του κινητού σου με το πρόβλημα της οθόνης....γιατί όταν αγοράζεις ένα ακριβό κινέζικο κινητό στην τιμή συνυπάρχει και ηαξία μεταπώλησης ή όχι??

Τώρα αν είναι αντιγραφή να ρωτήσεις καλύτερα τον Βλαχάκη που έχει δει χιλιάδες συσκευές... όλα τα υπόλοιπα που λες σου λέω ότι δεν τα γνώριζα διότι δεν παρακολουθώ την εταιρία Οneplus όλη την ημέρα?? Ακούω για iphone, sumsung, htc, lg, και καμιά φορά ακούω και τον ξάδελφο που πουλάει κάτι κινέζικες oneplus κ.λ.π.....

Edited by Oneplus2017
Link to comment
Share on other sites

"Οι αστοχίες" φίλε είναι γραμμένες και από τους φίλους που έχουν αγοράσει την συσκευή και διαμαρτύρονται συνεχώς στο forum της εταιρίας!!

Λένε μάλιστα και χειρότερα από αυτά που έγραψα διακριτικά! Όπως π.χ. ότι λέει ψέματα η εταιρία ότι συνεργάζεται με μία άλλη για την διόρθωση του soft της κάμερας!

Γιατί να σου επιτρέπει λοιπόν να το επιστρέψεις μέσα σε 15 μέρες αν δεν είχε πρόβλημα η συσκευή?? Φοβάται τις αποζημιώσεις και τις μεγάλες επιστροφές.... (σίγουρο φαλιμέντο)! Μάλιστα λένε ότι το έκανε εις γνώση της για να διορθώσει κάτι σε σχέση με το 3Τ! Πιάσε το αυγό και κούρευτο!!

 

ελα αδερφε πηγαινε και τρολλαρε κανενα αλλο νημα και ασε τις γκρινιες αν δεν σου αρεσει μην ασχολεισαι και μην αγορασεις το κινητο.και το δινει για 15 μερες γτ γουσταρει και μπορει,εσενα τι σε πειραξε?......

Link to comment
Share on other sites

Ο πελάτης(=καταναλωτής) έχει πάντα δίκαιο...και όχι η εταιρία!

Ρώτα και την Samsung που κάτι ξέρει παραπάνω!

Πάντως αν ήθελα να κάνω πατιναζ και να Τζελάρω θα αγόραζα πατίνι και όχι τηλεφωνική συσκευή!

Edited by Oneplus2017
Link to comment
Share on other sites

ελα αδερφε πηγαινε και τρολλαρε κανενα αλλο νημα και ασε τις γκρινιες αν δεν σου αρεσει μην ασχολεισαι και μην αγορασεις το κινητο.και το δινει για 15 μερες γτ γουσταρει και μπορει,εσενα τι σε πειραξε?......

 

Γιατί όλα τα βλέπετε σαν τρολαρισμα;;;;Υπάρχει πρόβλημα;;;;Υπάρχουν συσκευές που παρουσιάζουν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό;;;;Αν όχι τότε γιατί αναπαράγεται σε πολλά φόρουμ παγκόσμιος,και στο επίσημο της 1+....;;;

Εγώ πιστεύω ότι η εταιρεία ευθύνεται για αυτό το πρόβλημα,και όχι ο προμηθευτής....Αν υπήρχε πρόβλημα προμηθευτή θα το είχαμε μάθει αμέσως....

Εγώ επιμένω ότι ήταν λάθος της εταιρείας κατά την συναρμολόγηση σε ορισμένες συσκευές,μέχρι να γίνει αισθητό από τους κατόχους,και με κάποιον τρόπο το διόρθωσε μετά...Αλλά ότι υπάρχουν συσκευές με αυτό το θέματακι υπάρχουν...

Και μην τρελαινόμαστε....Δεν μιλάμε και για καμία εταιρεία μεγαθήριο....Μια μικρή Κινεζική εταιρεία μιλάμε που ανήκει σε έναν μεγάλο όμιλο....Όταν κατά τον Σεπτέμβριο παρουσιάσει το αμέσως επόμενο μοντέλο,και απαξίωσει το 5 έλα να μου ξαναμίληστε...Εγώ θα μείνω με το 1+3Τ και όταν θα παρουσιάσει μια συσκευή που θα είναι ανταγωνιστική σε όλους τους τομείς,και όχι μόνο στο θέμα λογισμικού τότε τα ξαναλέμε....

Αλλα αυτο ότι όλοι τρολαρουμε την εταιρεία πρέπει να σταματήσει...Κανεις δεν την τρολαρει.....Αλλά στο 5 όπως έχω ξαναγράψει απλά δεν τόλμησε.....

 

Και κάτι άλλο...Η 1+ ήταν μια εταιρεία γνωστή για τις vfm συσκευές...

Με το 5 τον έχασε αυτόν τον τίτλο..

Edited by jimlost
Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε αναζήτηση κινητού και εχω υπ' οψιν μου και το 1+ 5.

(εχω sony Z3C και πλεον στα 2.5 χρονια η οθονη αρχισε να μην αποκρινεται σε μεγαλη εκταση)

 

Σχετικα με το jelly θεμα της οθονης δεν μπορουν να ισχυουν τα παντα που γραφονται.

Και οι σκεψεις μου ειναι:

1. το εχουν ολες οι συσκευες ή οχι?

2. το πανελ δεν μπορει να μπει στις μισες αναποδα. H σε ολες σωστα ή σε ολες κατοπιν σχεδιασμου αναποδα. Και οπως φαινεται σε ολα εχει μπει αναποδα αφου σε φωτογραφιες φαινεται ο κονεκτορ κατω αριστερα πραγμα που δειχνει οτι ολο το πανελ εχει γυρισει αναποδα για χωροταξικους λογους.

3. αν φταιει η περιστροφη του πανελ θα πρεπει να το κανουν ολες οι συσκευες. Αν παρόλα αυτα δεν το κανουν ολες οι συσκευες τοτε δεν μπορει και σε αυτες που το κανουν αλλα και σε αυτες που δεν το κανουν να θεωρειται φυσιολογικο. Ποιος εγγυαται οτι σε 3-4 μηνες δεν θα γινει πιο εντονο επειδη ειναι ελλατωμα μερικων πανελ που δεν ξερουν απο τι επηρρεαζεται?

 

Με τι λογικη αυτη εγω απορριπτω το συγκεκριμενο τηλεφωνο μεχρι τουλαχιστον να βγει επισημα μια ανακοινωση που να λεει αν

1. αν το εχουν ολα αυτο το "φυσιολογικο" φαινομενο (δεν μπορει να θεωρειται φυσιολογικο αν το εχει ενα ποσοστο μονο)

2. σε τι οφειλεται και απο τι επηρεαζεται καθως και σε ποια εκταση θεωρειτε φυσιολογικο. Γιατι αν σε 3 μηνες χειροτερεψει και η εταιρια εχει βγαλει ανακοινωση οτι δεν το θεωρει ελαττωμα, αντε βγαλει ακρη μετα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε χωρίς να έχω το κινητό από αυτά που έχω καταλάβει. Το πρόβλημα είναι hardware και αφορά όλα τα κινητά των πρώτων παραγγελιών. Αν ήταν software πρόβλημα θα βγαίναν και θα το λέγαν και θα το διόρθωναν. Για να λένε ότι είναι φυσιολογικό προσπαθούν απλά να περιορίσουν τις ανακλισεις.

Στην πράξη σε άλλους το πρόβλημα είναι πιο έντονο σε άλλους λιγότερο. Σε αυτούς που είναι λιγότερο κάποιοι κάνουν πως δεν το βλέπουν δεν ασχολούνται καθώς είναι μικρό το κακό και απλά γράφουν ότι δεν έχουν καθόλου θέμα.

Θεωρώ ότι σε επόμενες παρτίδες όχι τελείως άμεσα όμως αλλά σε κάνα δίμηνο το πρόβλημα θα εξαφανιστεί τελείως.

Edited by THANKIN
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι έτοιμος να κάνω παραγγελία το κινητό και πραγματικά έχω μπερδευτεί με το πρόβλημα που παρουσιάζει τι ακριβώς παίζει ρε παιδιά; επηρεάζει την εμπειρία χρήσης η όχι; παρουσιάζεται σε πολλές συσκευές; τι παίζει;

 

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Yπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

.....Σου έφερα παράδειγμα. Σε μια οθόνη 4Κ μπορεί να υπάρχει καμμένο ένα pixel. Μάλιστα οι περισσότερες εταιρείες δεν δέχονται επιστροφή στις 4Κ για ένα πίξελ. Και παρά πολλές έχουν από την day 1.

Οπότε αν περάσουν οι 15 ημέρες δεν δέχονται επιστροφή.

 

Φίλε μου σου απάντησα για καμμένο pixel αλλά αποφεύγεις. Ένα pixel δεν πρέπει να είναι καμμένο. Όταν είναι, είναι πρόβλημα γιατί δνε λειτουργεί. Σε ξαναρωτάω λοιπόν...η οθονη του OP5 δεν λειτουργεί??? Έχει κάποια δυσλειτουργία???

 

Οι 15 ημέρες επιστροφής είναι από τα δικαιώματα του καταναλωτη στη ΕΕ (Οδηγία 2011/83/ΕΕ, έχει ενσωματωθεί με την ΚΥΑ Ζ1-891/ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013 και ισχύει από τα μέσα του 2014 αν δεν κάνω λάθος). Δεν το κάνει από την καλή της ψυχή η εταιρεία. Είναι υποχρέωσή της. Και ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να επικαλεστεί λόγο. Απλά την πηγαίνει μαζί με το κουτί (απαραίτητο) και ζητάει είτ επιστροφή χρημάτων είτε να αγοράσει κάτι άλλο. έχω επιστρέψει τηλεοράσει έτσι ..όχι μία και δυο... Μετά τις 15 ημέρες πρέπει να είναι ελαττωματική η συσκευή για να αντικατασταθεί Και σου λέω εκ πείρας (και επαγγέλματος) οτι δεν υπάρχει περίπτωση να κριθεί ελαττωματική για αυτό το θέμα στα αρμόδια όργανα.

 

Επίσης αδυνατώ να πιστέψω οτι δεν το έχουν όλες οι συσκευές. Αν είναι θέμα τοποθέτησης οθόνης λογικά πρέπει όλοι να το έχουμε. Εχω πάρει από τις πρώτες, παρήγγειλα μετά την παρουσίαση και μου ήρθε Παρασκευή 23 Ιουνίου, προτού δηλ. ξεσπάσει το όλο θέμα. Και παρά ταύτα αυτό που φαίνεται στα βίντεο (σε κανονική κίνηση, όχι σε αργή) έχω προσπαθήσει μανιωδώς να το αναπαραγάγω, εγώ και άλλοι 15-20 άνθρωποι που έχουν παρει το κιν. και δεν παρατηρούμε κάτι. Που ξαναλέω οτι αποκλείεται να μην το έχω αν είναι HW.

 

Επειδή θεωρώ τον εαυτό μου λογικό καταναλωτή, δεν γίνεται για κάτι που είναι καθαρά οπτικό (για όσους το αντιλαμβάνονται) να γίνεται τόσος ντόρος, από ανθρώπους μάλιστα που δεν κάνουν καθημερινή χρήση του κινητού. Το κινητό, για αυτά που το θέλω εγώ, όπως έχω ξαναγράψει, είναι κορυφαίο και ασυναγώνιστο στην τιμή για κάποιον που θέλει δίκαρτο (όπως εγώ).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σου απάντησα για καμμένο pixel αλλά αποφεύγεις. Ένα pixel δεν πρέπει να είναι καμμένο. Όταν είναι, είναι πρόβλημα γιατί δνε λειτουργεί. Σε ξαναρωτάω λοιπόν...η οθονη του OP5 δεν λειτουργεί??? Έχει κάποια δυσλειτουργία???

 

Οι 15 ημέρες επιστροφής είναι από τα δικαιώματα του καταναλωτη στη ΕΕ (Οδηγία 2011/83/ΕΕ, έχει ενσωματωθεί με την ΚΥΑ Ζ1-891/ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013 και ισχύει από τα μέσα του 2014 αν δεν κάνω λάθος). Δεν το κάνει από την καλή της ψυχή η εταιρεία. Είναι υποχρέωσή της. Και ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να επικαλεστεί λόγο. Απλά την πηγαίνει μαζί με το κουτί (απαραίτητο) και ζητάει είτ επιστροφή χρημάτων είτε να αγοράσει κάτι άλλο. έχω επιστρέψει τηλεοράσει έτσι ..όχι μία και δυο... Μετά τις 15 ημέρες πρέπει να είναι ελαττωματική η συσκευή για να αντικατασταθεί Και σου λέω εκ πείρας (και επαγγέλματος) οτι δεν υπάρχει περίπτωση να κριθεί ελαττωματική για αυτό το θέμα στα αρμόδια όργανα.

 

Επίσης αδυνατώ να πιστέψω οτι δεν το έχουν όλες οι συσκευές. Αν είναι θέμα τοποθέτησης οθόνης λογικά πρέπει όλοι να το έχουμε. Εχω πάρει από τις πρώτες, παρήγγειλα μετά την παρουσίαση και μου ήρθε Παρασκευή 23 Ιουνίου, προτού δηλ. ξεσπάσει το όλο θέμα. Και παρά ταύτα αυτό που φαίνεται στα βίντεο (σε κανονική κίνηση, όχι σε αργή) έχω προσπαθήσει μανιωδώς να το αναπαραγάγω, εγώ και άλλοι 15-20 άνθρωποι που έχουν παρει το κιν. και δεν παρατηρούμε κάτι. Που ξαναλέω οτι αποκλείεται να μην το έχω αν είναι HW.

 

Επειδή θεωρώ τον εαυτό μου λογικό καταναλωτή, δεν γίνεται για κάτι που είναι καθαρά οπτικό (για όσους το αντιλαμβάνονται) να γίνεται τόσος ντόρος, από ανθρώπους μάλιστα που δεν κάνουν καθημερινή χρήση του κινητού. Το κινητό, για αυτά που το θέλω εγώ, όπως έχω ξαναγράψει, είναι κορυφαίο και ασυναγώνιστο στην τιμή για κάποιον που θέλει δίκαρτο (όπως εγώ).

 

Τι σχέση έχει το δικαίωμα των 15 ημερών του καταναλωτή???? Μίλησα εγώ για αυτό?

 

Οι εταιρείες το 1 καμμένο πίξελ δεν το θεωρούν defect και δεν υπάρχει εγγύηση για αυτό. Αν περάσουν οι 15 ημέρες δλδ δεν σε καλύπτει κάποιος όρος εγγύσησης εκτός από ελάχιστες που μπορεί να έχουν εγγύηση 0 καμμένων για κάποιο διάστημα. Στις 4Κ δύσκολο. Επίσης πιθανότατα κάποιος να μην το παρατηρήσει άρα δεν είναι μεγάλους μεγέθου πρόβλημα. Είναι όμως όπως λές πρόβλημα!!!

Το ίδιο ισχύει και στο jelly effect. Εσύ και άλλοι 20 δεν το παρατηρείτε. Άλλοι 20 όμως το παρατηρούν. Άλλους τους ενοχλεί και άλλους όχι. Αν είναι θέμα HW ή SW δεν έχει σημασία.

 

Επίσης δεν μίλησα για την αξία της συσκευής. Στο έχω επαναλάβει ότι είμαι πιθανός μελλοντικός κάτοχος. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα ευλογήσω και τα γένια της εταιρείας.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

.......Οι εταιρείες το 1 καμμένο πίξελ δεν το θεωρούν defect και δεν υπάρχει εγγύηση για αυτό. Αν περάσουν οι 15 ημέρες δλδ δεν σε καλύπτει κάποιος όρος εγγύσησης εκτός από ελάχιστες που μπορεί να έχουν εγγύηση 0 καμμένων για κάποιο διάστημα. Στις 4Κ δύσκολο. Επίσης πιθανότατα κάποιος να μην το παρατηρήσει άρα δεν είναι μεγάλους μεγέθου πρόβλημα. Είναι όμως όπως λές πρόβλημα!!!

Το ίδιο ισχύει και στο jelly effect. Εσύ και άλλοι 20 δεν το παρατηρείτε. Άλλοι 20 όμως το παρατηρούν. Άλλους τους ενοχλεί και άλλους όχι. Αν είναι θέμα HW ή SW δεν έχει σημασία...

 

Αυτό σου εξηγώ, το ένα καμμένο pixel είναι πρόβλημα, ακόμα και αν δεν σε αποζημιώνει η εταιρεία, γιατί είναι καμμένο, δηλ. δεν λειτουργεί, δεν επιτελεί το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε...Πως είναι το ίδιο με το jelly effect???? Η οθόνη του OP5 δεν λειτουργεί???? Δεν έχει σχέση με το αν το βλέπω εγώ και άλλοι 20. Εχει να κάνει με το αν η οθόνη έχει δυσλειτουργία ή όχι που επηρρεάζει τη χρήση της. Αν μαλιστα δεχτούμε αυτά που αναφέρουν κάποιοι χρήστες οτι γύρισαν άλλα τηλ. ανάποδα και παρατήρησαν το ίδιο, τότε είναι σαφές οτι η οθόνη λειτουργεί όπως ακριβώς πρέπει, όπως κατασκευάστηκε. Απλά στο OP5 είναι τοποθετημένη θεωρητικά "ανάποδα" και για αυτό παρατηρείται το οπτικό φαινόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σου εξηγώ, το ένα καμμένο pixel είναι πρόβλημα, ακόμα και αν δεν σε αποζημιώνει η εταιρεία, γιατί είναι καμμένο, δηλ. δεν λειτουργεί, δεν επιτελεί το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε...Πως είναι το ίδιο με το jelly effect???? Η οθόνη του OP5 δεν λειτουργεί???? Δεν έχει σχέση με το αν το βλέπω εγώ και άλλοι 20. Εχει να κάνει με το αν η οθόνη έχει δυσλειτουργία ή όχι που επηρρεάζει τη χρήση της. Αν μαλιστα δεχτούμε αυτά που αναφέρουν κάποιοι χρήστες οτι γύρισαν άλλα τηλ. ανάποδα και παρατήρησαν το ίδιο, τότε είναι σαφές οτι η οθόνη λειτουργεί όπως ακριβώς πρέπει, όπως κατασκευάστηκε. Απλά στο OP5 είναι τοποθετημένη θεωρητικά "ανάποδα" και για αυτό παρατηρείται το οπτικό φαινόμενο.

H οθόνη δεν λειτουργεί σωστά οπότε είναι λόγος αντικατάστασης άσχετα αν το κάνουν γαργάρα στην 1+

Φυσικά και είναι δυσλειτουργία την στιγμή που σε μερικούς φαίνεται λιγότερο ενω σε άλλους φαίνεται πιο πολύ.

Εμένα πήρε τον δρόμο της επιστροφής μια και είχα το δικαίωμα των 15 ημερών

Link to comment
Share on other sites

H οθόνη δεν λειτουργεί σωστά οπότε είναι λόγος αντικατάστασης άσχετα αν το κάνουν γαργάρα στην 1+

Φυσικά και είναι δυσλειτουργία την στιγμή που σε μερικούς φαίνεται λιγότερο ενω σε άλλους φαίνεται πιο πολύ.

Εμένα πήρε τον δρόμο της επιστροφής μια και είχα το δικαίωμα των 15 ημερών

 

Η οθόνη λειτουργεί μία χαρά ακόμα και στα βίντεο του υποτιθέμενου "προβλήματος". Πηγαίνει πάνω-κατω, δεξια-αριστερα, περιέχει τα εικονίδια, είναι touch, ανταποκρίνεται στα πάτημα....πως λες οτι δεν λειτουργεί σωστά???

Link to comment
Share on other sites

Η οθόνη λειτουργεί μία χαρά ακόμα και στα βίντεο του υποτιθέμενου "προβλήματος". Πηγαίνει πάνω-κατω, δεξια-αριστερα, περιέχει τα εικονίδια, είναι touch, ανταποκρίνεται στα πάτημα....πως λες οτι δεν λειτουργεί σωστά???

 

Σου έχω ξανά απαντήσει και σου εξήγησα αλλά μάλλον εσύ δεν το θεωρείς δυσλειτουργία

Όταν έκανα δεξιά αριστερά απο την μέση και πάνω τα εικονίδια είχαν κάποια καθυστέρηση σε σχέση με τα κάτω.

Αυτό είναι δυσλειτουργία οθόνης.

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω ξανά απαντήσει και σου εξήγησα αλλά μάλλον εσύ δεν το θεωρείς δυσλειτουργία

Όταν έκανα δεξιά αριστερά απο την μέση και πάνω τα εικονίδια είχαν κάποια καθυστέρηση σε σχέση με τα κάτω.

Αυτό είναι δυσλειτουργία οθόνης.

 

Επομένως με τη λογική σου, επειδή τα υπολοιπα κινητα έχουν καθυστέρηση στο multitasking σε σχέση με το OP5 τότε είναι αυτόματα δυσλειτουργικα......

 

Η καθυστέρηση δεν είναι δυσλειτουργία....πες το αργό κινητό....

Link to comment
Share on other sites

Επομένως με τη λογική σου, επειδή τα υπολοιπα κινητα έχουν καθυστέρηση στο multitasking σε σχέση με το OP5 τότε είναι αυτόματα δυσλειτουργικα......

 

Η καθυστέρηση δεν είναι δυσλειτουργία....πες το αργό κινητό....

Ποιος μίλησε για multitasking ρε φιλε.Το κινητο παει σφαιρα δεν κολλησε το παραμικρο.

Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις

Link to comment
Share on other sites

Ποιος μίλησε για multitasking ρε φιλε.Το κινητο παει σφαιρα δεν κολλησε το παραμικρο.

Μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις

 

Αναφέρεις οτι το υποτιθέμενο "προβλημα" της οθόνης έγκειται στο γεγονός οτι τα πάνω εικονίδια είχαν καθυστέρηση σε σχέση με τα κάτω. Και σου αναφέρω οτι συμφωνα με τη δική σου ανωτέρω λογική, όλα τα υπολοιπα τηλεφωνα που καθυστερουν σε σχέση με το OP5 στο multitasking είναι "προβληματικα"...Τι δεν καταλαβαίνεις??? Η δικη σου λογική είναι..."η καθυστέρηση είναι το προβλημα..."

 

Για αυτό στο επεξηγώ και απο κάτω οτι η καθυστέρηση δεν είναι δυσλειτουργία....

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλαω για καθυστερηση του software αλλα για καθυστερηση απεικονησης της οθονης.

 

Στάλθηκε από το LEAGOO Z5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία μαζί τους είπαν ότι μια φορά ότι το τμήμα software θα διαθέσει αναβάθμιση και ότι επιλουνται του θέματος και άλλη ότι ότι περιμένουν γενικά απάντηση με νεότερα και άλλος ότι είναι θέμα του ματιού και ότι όλες οι συσκευές είναι κατασκευασμένες όπως πρέπει. Είναι λίγο ****ed up νομίζω μεταξύ τους !
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παντως για να λεμε την αληθεια, μονο σε ενα βιντεο φαινεται εντονα το φαινομενο και μου φαινεται πολυ περιεργο οτι υπαρχει μονο ενα.

Σε αλλα 2-3 βιντεο που εχω δει, στα σχολια μερικοι γραφουν "το βλεπω" και αλλοι οχι. Εγω ειμαι αναμεσα σε αυτους που το βλεπουν μονο στο πρωτο βιντεο που κυκλοφορησε ενω σε ολα τα αλλα με το ζορι θα ελεγα οτι παρατηρω κατι.

Link to comment
Share on other sites

Jello παρατηρείται και σε ΟΡ3 αν το γυρίσεις ανάποδα...

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Επίσης και στο OP3T όταν το γυρίσεις ανάποδα. Είναι δυνατόν να κάνανε τέτοια πατάτα και να τοποθέτησαν ανάποδα την οθονη;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus 5] Jello effect

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...