nikosmaster Δημοσιεύτηκε July 7, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 7, 2017 (edited) Καλησπέρα. Η ιστορία έχει ως εξής: Είμαστε στη WIND, λήγει το συμβόλαιο μας. Μας κάνει προσφορά η CYTA στα 19.5Ε οπότε κάνουμε αίτηση εκεί, έρχεται ο κούριερ, υπογράφουμε το συμβόλαιο. Μας παίρνει η wind μας κάνει καλύτερη προσφορά στα 16.5Ε και αποφασίζουμε να παραμείνουμε. Μας λένε στη WIND πρέπει να πάτε σε ένα κατάστημα WIND να κάνετε αίτηση υπαναχώρησης. Πάω εγώ εντός 3 ημερών από τότε που έβαλα υπογραφή στο νέο συμβόλαιο κάνω την αίτηση... Χαλασμένο ΦΑΞ στη wind που παλεύαν να το κάνουν να δουλέψει. Όση ώρα έχασα όμως παλεύοντας αυτοί να το φτιάξουν να το στείλουν είχαν κλείσει όλα τα καταστήματα. Από αύριο λέω... Στέλνω από βιβλιοπωλείο την επόμενη μέρα το φαξ και μας παίρνουν τηλέφωνο και μας λένε από τη CYTA ότι είχαμε δικαίωμα ακύρωσης εντός 3 ημερών έως τις 3 το μεσημέρι να στείλουμε την αίτηση υπαναχώρησης (εγώ την έστειλα στις 6). Πάω στη wind, επικοινωνίες, παίρνω τηλέφωνα στο 13800 κλπ (κάθε κοπέλα μου έλεγε και διαφορετικά) και καταλήγω ότι περιμένω μέχρι τις 7/7 όπου υποτίθεται θα μου ενεργοποιούνταν η γραμμή της CYTA και άμα μου ενεργοποιηθεί να πάω στη cyta να τους πω ότι σύμφωνα με την ΕΕΤΤ έχω 2 εβδομάδες διορία να παραμείνω στην εταιρεία που μουν (παρόλο που μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν ότι αφού πέρασαν οι 3 μέρες θα πληρώσω 128Ε πρόστιμο αν επιστρέψω στη wind). Πέρνει την ίδια μέρα καπάκι ένας εκπρόσωπος από τη WIND τον πατέρα μου και του λέει μην ανησυχείτε, δε θα σας αλλάξουν θα παραμείνετε σε εμάς το κάνουν για να σας φοβίσουν. Φτάνει σήμερα 7/7 και το τηλέφωνο δε λειτουργεί γιατί προφανώς ενεργοποιείται η CYTA. Πήρα σήμερα στη WIND και μου λέει ότι η CYTA απέρριψε το αίτημα που κάναμε για παραμονή στη WIND. Τι κάνω τώρα; Ο τηλεφωνητής της WIND(ο εκπρόσωπος που αναφέρω παραπάνω) είπε στον πατέρα μου ότι έχει δικαίωμα ακόμη και νομικά να κινηθεί και να τους κάνουμε να πληρώσουν πολύ χρήμα. Δε ξέρω τι να κάνω. Αξίζει τώρα να τους κυνηγάς ή να δεχτώ τη μεταφορά στη CYTA με τα +3Ε ανά μήνα; Η αλήθεια είναι θέλω να τους ταρακουνήσω γιατί αφού η ΕΕΤΤ δίνει περιθώριο 2 εβδομάδων (υπογραφή βάλαμε 29/6) γιατί με το ζόρι να με κρατάνε; Κανείς παρόμοιο περιστατικό; Edited July 7, 2017 by nikosmaster Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. July 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2017 Νομίζω ότι η wind δεν στα είπε καλά. Η cyta για να σταματήσει την φορητότητα θα έπρεπε να λάβει αίτημα ακύρωσης από σένα 3 μέρες πριν την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης. Αυτό το αναφέρει και στο site η ΕΕΤΤ(για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά) . Επίσης στους όρους του συμβολαίου που έχεις υπογράψει αναφέρει ότι από την στιγμή που ενεργοποιηθείς χάνεις το δικαίωμα υπαναχωρησης των 14 ημερών. Οπότε δεν ισχύουν αυτά που είπαν στον πατέρα σου από την wind και νομικά είναι καλυμμένοι. TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. July 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2017 Σου ειπαν απο τη wind αρχικά, να πας στη wind να κάνεις αίτηση υπαναχώρησης? Ή στο είπαν λάθος (χοντρό λάθος) ή το κατάλαβες λάθος (ή το γράφεις λάθος). Ακύρωση της αίτησης που έκανες στη cyta χρειαζόταν και μάλιστα άμεσα. Τωρα δεν μπορείς να κάνεις κάτι πέρα απο καταγγελία στην εεττ όπου θεωρώ οτι και πάλι οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
voulitca Δημ. October 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2017 Νομίζω ότι η wind δεν στα είπε καλά. Η cyta για να σταματήσει την φορητότητα θα έπρεπε να λάβει αίτημα ακύρωσης από σένα 3 μέρες πριν την πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης. Αυτό το αναφέρει και στο site η ΕΕΤΤ(για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά) . Επίσης στους όρους του συμβολαίου που έχεις υπογράψει αναφέρει ότι από την στιγμή που ενεργοποιηθείς χάνεις το δικαίωμα υπαναχωρησης των 14 ημερών. Οπότε δεν ισχύουν αυτά που είπαν στον πατέρα σου από την wind και νομικά είναι καλυμμένοι. Αφου έχεις το δικάιωμα να κάνεις υπαναχώρηση πριν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία τοτε γιατι πρεπει να το κανεις 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενερηοποίησης; αφου προχωράει το αίτημα τοτε πως ισχυουν οι 14 ημέρες; έχω αντίστοιχη κακή εμπειρία με cyta απο wind. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kastorakos84 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Αφου έχεις το δικάιωμα να κάνεις υπαναχώρηση πριν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία τοτε γιατι πρεπει να το κανεις 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενερηοποίησης; αφου προχωράει το αίτημα τοτε πως ισχυουν οι 14 ημέρες; έχω αντίστοιχη κακή εμπειρία με cyta απο wind. Πρέπει μέχρι 3 ημέρες πριν την ενεργοποίηση γιατί στη συνέχεια η διαδικασία περιλαμβάνει ενημέρωση των εταιριών για το που θα περνά η κλήση, σκέψου το συνολικά πόσες χιλιάδες αιτήσεις γίνονται κάθε μέρα, μη το βλέπεις μεμονωμένα. Το διάστημα των 14 ημερών από την ενεργοποίηση είναι το διάστημα "δοκιμής" της υπηρεσίας, όπου μπορείς να φύγεις χωρίς τέλος απενεργοποίησης αν δε μείνεις ικανοποιημένος, (με αιτιολόγηση, π.χ. κάνει αποσυνδέσεις, μου ρίχνει τη γραμμή ενώ μιλάω), και όχι γιατί σου έκανε καλύτερη προσφορά ο προηγούμενος πάροχος. Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί μπαίνετε σε αυτή τη διαδικασία για 2 - 3 ευρώ και εφόσον δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να αλλάξετε εταιρία (δεν είναι προσωπική προς εσένα ερώτηση, είναι γενικότερο ερώτημα). Εγώ, όταν θέλησα να αλλάξω πάροχο, έψαξα για τις προσφορές της κάθε εταιρίας, έκρινα και αποφάσισα σε ποια εταιρία θα μεταβώ, και όταν κατέληξα, ανεξαρτήτως της προσφοράς που μου έκανε η προηγούμενη εταιρία, ολοκλήρωσα την αλλαγή γιατί ήξερα τι ήθελα να κάνω. 1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus 2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Αφου έχεις το δικάιωμα να κάνεις υπαναχώρηση πριν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία τοτε γιατι πρεπει να το κανεις 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενερηοποίησης; αφου προχωράει το αίτημα τοτε πως ισχυουν οι 14 ημέρες; έχω αντίστοιχη κακή εμπειρία με cyta απο wind. Εδώ θα σου λυθούν οι απορίες σου. Ειδικά στον αριθμό 20. http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/ TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts