Jump to content

Αναγώριση & προεπιλογή...;;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μου είπε φίλος ο οποίος είχε αναγνώριση στη γραμμή του (PSTN) ότι ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί η υπηρεσία. Αυτό συνέπεσε με την εγγραφή του στη Cosmoline και την αίτησή του για προεπιλογή.

Πηγαίνοντας στον ΟΤΕ του είπαν ότι η αναγνώριση κόπηκε επειδή χρησιμοποιεί άλλη εταιρία για τις κλήσεις. (αυτό μου μετέφερε. Δεν είναι και expert στο αντικείμενο, οπότε μπορεί να μην κατάλαβε τι ακριβώς του είπαν).

Του είπαν επίσης, ότι αν δε θέλει να χρεώνεται το μηνιαίο ποσό (παρόλο που δεν λειτουργεί η υπηρεσία) πρέπει να κάνει αίτηση διακοπής της υπηρεσίας αναγνώρισης.

Η απορία-ερώτησή μου είναι: πραγματικά δε μπορεί κάποιος να έχει προεπιλογή άλλου εναλλακτικού και ταυτόχρονα να λειτουργεί η αναγνώριση;

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Αναφέροντας ότι ίσως δεν κατάλαβε καλά τι του είπαν, εννοούσα ότι ίσως δε μου μετέφερε ακριβώς το τι του είπαν. Κατά τα άλλα είναι απολύτως βέβαιο (σύμφωνα με τον ΟΤΕ) ότι του έκοψαν την αναγνώριση (χωρίς να σταματήσουν και τη χρέωση της υπηρεσίας) επειδή χρησιμοποιεί εναλλακτικό.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Moυ φαίνεται περίεργο να έκαναν τέτοια κίνηση. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα. Σε μένα που έχω προεπιλογή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την αναγνώριση. Να κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.....
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα πάντως με προεπιλογή σε όλες τις κλήσεις λειτουργεί κανονικά η αναγνώριση μεσω πΟΤΕ...

________________________________________

Η ζωή είναι στιγμές ας έρχονται μόνο καλές !

Link to comment
Share on other sites

αν θέλεις κάνε ένα κόπο και πες στο φίλο σου να τηλεφωνήση στην ίδια την Cosmoline να αναφέρει το πρόβλημα, Πιστεύω ότι θα το αντιμετωπίσουν καλύτερα..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο ΟΤΕ κάνει τα πάντα για να συκοφαντεί τους εναλλακτικούς και να προσπαθήσει να πάρει πίσω τους πελάτες του.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ :devil: :knife: :kill:

Link to comment
Share on other sites

Εφαγε επίπληξη απο την ΕΕΤΤ για να σταματήσει το winback πελατών και αυτός συνεχίζει!

Να πω και άλλα; Παίρνουν πελάτες εναλλακτικών και τους λένε "για να σας βάλουμε ΟΤΕπιλογές θα σας βγάλουμε την προεπιλογή μόνο για μια εβδομάδα προκειμένου να δοκιμάσετε το πρόγραμμα μας..."

Υπάρχουν και πελάτες που δεν τους λένε κάν οτι θα τους βγάλουν την προεπιλογή και την άρουν αυθαίρετα :mad: :mad:

 

Ευτυχώς τουλάχιστον που υπάρχουν τα full LLU και (εστω σε κάποιους) δίνεται η δυνατότητα να τον ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε telePS πηγαίνω για βλάβη σε εταιρεία η οποία παραπονήται ότι δεν έχει απερχόμενη επικοινωνία ενω έχει προεπιλογή φορέα.

Το σύμπτωμα?

Σε κάθε κλήση που προσπαθεί να κάνει παίρνει ένα σημα σαν κατηλειμένο.

Ο ένοχος?

Η tellepassport.

Η εταιρεία τους έχει κόψει την απερχόμενη επικοινωνία λόγω οφειλής.

Ο υπεύθυνος της εταιρείας βγάζει καπνούς γιατί από τον Ιανουάριο έχει ζητήσει κατάργηση της προεπιλογής με fax και τις απαραίτητες τηλ. συνεννοήσεις και μου έδειξε και τα παραστατικά που κατέθεσε την ημερομηνία που του είπανε αφού τον ενημέρωσαν για τα τέλη προς αυτούς μέχρι την ημέρα της διακοπής.

Ελλα όμως που η tellepassport δεν έστειλε την κατάργηση της προεπιλογής στο ΟΤΕ και απότι φαίνεται την έκανε γαργάρα γιατί ο εν λόγω πελάτης ήταν και καλός 4000 ευρώ περίπου μηνιαίως.

Οταν έφευγα από το γραφείο του δεν κάπνιζε είχε γίνει ατμομηχανή.

Εβριζε θεούς και δέμονες και την tellepassport και θα έπερνε τον δικηγόρο τους γιατί όπως μου είπε πολύ τους τα είχε πρήξει η γ....η tellepassport.

 

""""Το μόνο σίγουρο είναι πως ο ΟΤΕ κάνει τα πάντα για να συκοφαντεί τους εναλλακτικούς και να προσπαθήσει να πάρει πίσω τους πελάτες του.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ""""

 

Το πιστεύεις ακόμα????

Θέλεις να το πιστεύεις????

Η έχεις συμφέρον να το πιστεύεις????????

 

""""""Εφαγε επίπληξη απο την ΕΕΤΤ για να σταματήσει το winback πελατών και αυτός συνεχίζει!

Να πω και άλλα; Παίρνουν πελάτες εναλλακτικών και τους λένε "για να σας βάλουμε ΟΤΕπιλογές θα σας βγάλουμε την προεπιλογή μόνο για μια εβδομάδα προκειμένου να δοκιμάσετε το πρόγραμμα μας..."

Υπάρχουν και πελάτες που δεν τους λένε κάν οτι θα τους βγάλουν την προεπιλογή και την άρουν αυθαίρετα.

Ευτυχώς τουλάχιστον που υπάρχουν τα full LLU και (εστω σε κάποιους) δίνεται η δυνατότητα να τον ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!"""""

 

Τελικά έχεις συμφέρον να τα πιστεύεις.

Το win back είναι θεσμοθετημένο στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαικής Ενωσης.

 

 

Τα πράγματα για τους ενναλλακτικούς στις μεγάλες εταιρίες δεν πάνε καλά και για αυτό φταίνε οι ιδιοι.

Οταν αναγκάζονται οι πελάτες να μιλάνε μέσω του 1777 δηλ. μέσω ΟΤΕ δεν αντέχουν πολύ οι θεωρίες των εταιριών ότι φταίει ο ΟΤΕ γιατι στα παράπονα τους δεν είναι έξυπνοι να κάνουν την πάπια η να παραδεχθούν ορισμένα πράγματα.

 

ΦΙΛΙΚΑ!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείς οτι θα δικαιολογήσω την tp για αυτό που έγινε; :confused: Μπορώ να σου πω κι εγώ περιπτώσεις που εναλλακτικές εταιρίες έχουν υποπέσει σε παραπτώματα.

Θα σου πω και κάτι που δεν γνωρίζεις. Οι εταιρίες πραγματικα υποφέρουν απο τα ανεξόφλητα τιμολόγια. Πόσο μάλλον οταν αγγίζουν τα 4000 ευρώ! :wacko:

 

Η κατάσταση με τον ΟΤΕ έχει φτάσει στο απροχώρητο!

Επιμένω οτι ο ΟΤΕ κάνει συνεχώς αυθαίρετες διαδικασίες προκειμένου να κερδίσει πελάτες πίσω. Και να σου πώ κάτι; Ας θεωρήσουμε οτι επιτρέπεται το win back, με ποιό δικαίωμα θα μου αφαιρέσει την προεπιλογή προκειμένου να βάλω ΟΤΕπιλογες όταν

1ον) Δεν μου το αναφέρει κάν!!!

2ον) Δεν έχω υπογράψει τίποτα προκειμένου να αρθεί η προεπιλογή.

 

Το ξέρεις οτι στην επιχείρηση του πατέρα μου ήρθε λογαριασμός ΟΤΕ με 10 ευρώ πάγιο για ΟΤΕπιχειρώ; ΚΑΝΕΝΑΣ και ΠΟΤΕ δεν ζήτησε ΟΤΕπιχειρώ και αυτό είναι διασταυρωμένο. Γιατί να πληρώσουμε ληστρικά 10 ευρώ; Απάντησε μου σε παρακαλω....

 

Πρίν 2 μήνες ο ΟΤΕ με είχε αφήσει 3 μέρες!!!! χωρίς τηλέφωνο. Οταν μου επισκευάσαν την βλάβη διαπίστωσα οτι δεν είχα πλέον προεπιλογή και επίσης μου επανέφεραν στον λογαριασμό το τέλος συντήρησης τηλ συσκευής ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ έχεις δίκιο. Απλά έχω αγανακτήσει με την συμπεριφορά του ΟΤΕ και ξέσπασα...

sorry για το (περίπου) off-topic :O

Link to comment
Share on other sites

Το μισό θέμα πάλι βγήκε off topic... :O Τέλος πάντως. Μπορεί να κλειδωθεί μιας και το πρόβλημα λύθηκε.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...