Jump to content

Tέλος ενεργοποίησης


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα!

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την πληρωμή του τέλους ενεργοποίησης..

Θα άλλαζα από ΟΤΕ σε Vodafone στο σταθερό, δέχτηκα την πρόταση της Voda τηλεφωνικά, μου έστειλαν courier, υπέγραψα τα χαρτιά, η διαδικασία θα προχωρούσε και ο ΟΤΕ με πήρε τηλέφωνο και κλασσικά έκανε μια καλύτερη προσφορά οπότε συμφώνησα να επιστρέψω. Ωστόσο μου είχαν στείλει το πρωί μήνυμα (Τετάρτης) ότι η νέα σύνδεση θα ενεργοποιηθεί Δευτέρα. Τετάρτη απόγευμα στέλνω με φαξ τα χαρτια της ακύρωσης του αιτήματος και Παρασκευή μου στέλνει η Vodafone ότι το αίτημα μου είναι εκπρόθεσμο (δήθεν ότι δεν είναι εντός του 3ημέρου προ της ενεργοποίησησης κλπ). Ο ΟΤΕ μου έστειλε χαρτιά εξουσιοδότησης για να αναλάβει αυτός την επιστροφή της γραμμής μου όπως και έγινε και υπαναχώρησα νομίμως εντός 14ημέρου.. Ωστόσο από τη Vodafone μου έστειλαν τέλη του μήνα λογαριασμό για τη χρήση αφενός όσων ημερών έκανα μέχρι την επιστροφή στον ΟΤΕ και αφετέρου για το τέλος ενεργοποίησης..

Αφού υπαναχώρησα νόμιμα και εντός προθεσμίας είμαι υποχρεωμένη να πληρώσω στη Vodafone το τέλος ενεργοποίησης; Έχει κάποιος μήπως κάποια σχετική εμπειρία..;;

 

Ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

22 ευρώ για 24αρι ιντερνετ, 300' σε σταθερά και 90' σε κινητά νομίζω..Αλλά έχει να κάνει αυτό με το αν οφείλω να πληρώσω το τελος ενεργοποίησης;
Link to comment
Share on other sites

22 ευρώ για 24αρι ιντερνετ, 300' σε σταθερά και 90' σε κινητά νομίζω..Αλλά έχει να κάνει αυτό με το αν οφείλω να πληρώσω το τελος ενεργοποίησης;

 

Οχι απο απλη περιεργεια ρωτησα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σαν να μην έφτανε το τέλος ενεργοποίησης, έφτασε χθες νέος λογαριασμός με τον οποίο ζητάνε συν 120 ευρώ για ποινή διακοπής!!!!!!!!! δηλαδή συνολικά αυτή η ιστορία θεωρητικά θα μου στοιχίσει 180 ευρώ...μήπως έχει κάποιος εμπειρία σχετική; Εφόσον υπαναχώρησα νόμιμα εντός 14ημέρου οφείλω να πληρώσω τα ποσά αυτά;;;;
Link to comment
Share on other sites

Πως έγινε η υπαναχώρηση; Δηλαδή αν ακολούθησες κάποια διαδικασία, ή αν απλά προχώρησες σε φορητότητα και εννοείς πως αφού δεν είχε παρέλθει το διάστημα των 14 ημερών θεωρείται υπαναχώρηση.
Link to comment
Share on other sites

Ήμουν ΟΤΕ, με πήρε τηλ η Voda, αποδέχθηκα την πρόταση, ήρθε το courier υπέγραψα τα συμβόλαια και 2-3 μέρες μετά με πήρε ο ΟΤΕ να επιστρέψω, δέχτηκα, το μεσημέρι Τετάρτης 18/1 μου ήρθε το μήνυμα από τη Voda ότι τη Δευτέρα 23/1 θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μου στη Voda, την ίδια μέρα το απόγευμα (δλδ 18/1) στέλνω το φαξ της ακύρωσης φορητότητας, την Παρασκευή 20/1 μου στέλνουν από τη Voda ότι το αίτημα ακύρωσής μου είναι εκπρόθεσμο (και καλά ότι δεν πρόλαβα το 3ήμερο προ της ενεργοποίησης, ωστόσο το φαξ το έστειλα την ίδια μέρα κατά την οποία με ενημέρωσαν για το πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή στη Voda), πήρα τον ΟΤΕ ότι το αίτημα μου απορρίφθηκε από τη Voda, μου είπαν ότι θα το αναλάβουν αυτοί με εξουσιοδότηση, τους υπογράφω τα χαρτιά της εξουσιοδότησης και τα στέλνω, την επόμενη μέρα αρχίζουν της διαδικασίες επιστροφής μου στον ΟΤΕ (δλδ από τη μέρα της υπογραφής μου ως εδώ δεν έχει παρέλθει το 14ήμερο, και προφανώς υποθέτω ότι το φαξ ακύρωσης που έστειλα ακόμα και αν είναι εκπρόθεσμο εμφανώς δείχνει ότι θέλω να υπαναχωρήσω, και προφανώς στη συνέχεια ο ΟΤΕ με τη δική μου εξουσιοδότηση προχώρησε παραπέρα στις διαδικασίες υπαναχώρησης και επιστροφής). Ωστόσο ενώ η επιστροφή ολοκληρώθηκε αρκετά άμεσα, η Vodafone θέλει να πληρώσω και τα τέλη ενεργοποίησηςη και 120 ευρώ ποινή διακοπής!!!! Για ποιο λόγο να πληρώσω ποινή διακοπής ενώ έχω ενημερώσει πριν καν την ενεργοποίηση ότι επιθυμώ να ακυρώσω....??? Δεν ξέρω τι να κάνω.. Να τα αφήσω απλά απλήρωτα...? Να απευθύνω ερώτημα ή καταγγελία στην ΕΕΤΤ?? Να μιλήσω με τον ΟΤΕ και να τους ζητήσω τα ρέστα επειδή στις μεταξύ μας συνομιλίες ισχυρίζονταν ότι άμα ακυρώσω τη Vodafone δεν θα χρειαστεί καν να πληρώσω τέλη ενεργοποίησης πόσο μάλλον ποινή διακοπής???(Γιατί αν ηξερα ότι θα μου κόστιζε 180 ευρώ συνολικά όλο αυτό προφανώς θα έμενα στη Vodafone και θα τελείωνε η υπόθεση και δεν θα επέστρεφα στον ΟΤΕ γτ στην ουσία αυτή τη στιγμή πληρώνω και τους δύο...)
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ :

Μπορείτε να συνάψετε σύμβαση παρουσία εκπροσώπου της εταιρίας σε χώρο εκτός καταστήματος της εταιρίας ή μέσω πώλησης υπηρεσιών στον χώρο σας. Πριν τη σύναψη της σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», η εταιρία πρέπει να σας παράσχει πλήρη ενημέρωση για θέματα, όπως οι όροι της σύμβασης, οι τιμές και η διάρκεια. Επίσης, οφείλει να σας αποστείλει σε εύλογο χρόνο τους όρους της σύμβασης και το έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 6). Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εγγράφων. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας να σας παράσχει η εταιρία το σύνολο των υπηρεσιών, πριν την παρέλευση του παραπάνω διαστήματος, και έχετε ρητώς αποδεχθεί να απωλέσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μόλις η σύμβαση τεθεί πλήρως σε ισχύ. Σημειώνεται ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση αμφισβήτησης σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», η εταιρία οφείλει να αποδείξει τη συναίνεσή σας για τη σύναψη της σύμβασης.

 

Πιστεύω πως δεν έχει σχέση η αίτηση ακύρωσης φορητότητας με την αίτηση για υπαναχώρηση. Αν ήταν εμπρόθεσμη θα ακυρωνόταν και όλα καλά. Αν είναι εκπρόθεσμη μάλλον θα πρέπει να γίνει και αίτημα υπαναχώρησης με το ειδικό έντυπο που αναφέρουν. Το ότι ήθελες να ακυρώσεις ίσως να μην έχει να κάνει. Από τη στιγμή φυσικά που για υπαναχώρηση υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Για μένα το μοναδικό που μπορείς να πατήσεις, είναι αν στα χαρτιά που σου έστειλαν κατά την υπογραφή των συμβολαίων, δεν περιλαμβάνει το έντυπο για την υπαναχώρηση. Αν φυσικά δεν αναφέρει στους όρους αυτό που λέει στην εξαίρεση, οπότε εκεί λογικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ :

 

 

Πιστεύω πως δεν έχει σχέση η αίτηση ακύρωσης φορητότητας με την αίτηση για υπαναχώρηση. Αν ήταν εμπρόθεσμη θα ακυρωνόταν και όλα καλά. Αν είναι εκπρόθεσμη μάλλον θα πρέπει να γίνει και αίτημα υπαναχώρησης με το ειδικό έντυπο που αναφέρουν. Το ότι ήθελες να ακυρώσεις ίσως να μην έχει να κάνει. Από τη στιγμή φυσικά που για υπαναχώρηση υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Για μένα το μοναδικό που μπορείς να πατήσεις, είναι αν στα χαρτιά που σου έστειλαν κατά την υπογραφή των συμβολαίων, δεν περιλαμβάνει το έντυπο για την υπαναχώρηση. Αν φυσικά δεν αναφέρει στους όρους αυτό που λέει στην εξαίρεση, οπότε εκεί λογικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

 

Απίστευτο μπλέξιμο:

 

Ρεεεε πού μπλέξαμε;

Και ακύρωση φορητότητας + αίτημα υπαναχώρησης: Απίστευτοι , κι αν δεν τα ξέρεις: Έμπλεξες....

Edited by Mark_K
off topic
Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο μπλέξιμο:

 

Ρεεεε πού μπλέξαμε;

Και ακύρωση φορητότητας + αίτημα υπαναχώρησης: Απίστευτοι , κι αν δεν τα ξέρεις: Έμπλεξες....

 

Θα έπρεπε να σε είχαν ενημερώσει από τον ΟΤΕ όταν δέχτηκες την προσφορά, θέλει αίτημα υπαναχώρησης. Anyway κάνε κανένα email Κλπ και πιστεύω θα τα γλιτώσεις τα 100 κάτι ευρώ. Παρόμοια περίπτωση από φίλο μου που ήθελε να πάει στην Wind Και τελικά δεν του ζήτησαν τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το τμήμα που παρέθεσε ο φιλος Mark_k από το site της Εεττ, λέει ότι θα πρέπει να εχεις συνενέσει να παραιτηθεις από το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Υπέγραψες στο συμβόλαιο κάτι τέτοιο;;

 

Όπως και να έχει, μίλα με το τμήμα της κοσμοτε που σου έκανε προσφορά και ζήτα τους συμβουλή. Η vodafone είναι πονηρή και στέλνει λογαριασμούς σε τέτοιες περίπτωσεις (έτσι έκανε κ σε μένα στο κινητό) αλλά τελικά με τη συμβουλή της κοσμοτε, πήρα τηλ και απαίτησα να βγει μηδενικός λογαριασμός γιατί "άσκησα το νόμιμο δικαίωμα μου της υπαναχώρησης"!

 

Βέβαια παίζει να μιλάμε και για διαφορετική περίπτωση ή να έχει αλλάξει το νομικό πλαίσιο. Ψαξτο όμως!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ήμουν ΟΤΕ, με πήρε τηλ η Voda, αποδέχθηκα την πρόταση, ήρθε το courier υπέγραψα τα συμβόλαια και 2-3 μέρες μετά με πήρε ο ΟΤΕ να επιστρέψω,............... Για ποιο λόγο να πληρώσω ποινή διακοπής ενώ έχω ενημερώσει πριν καν την ενεργοποίηση ότι επιθυμώ να ακυρώσω....??? Δεν ξέρω τι να κάνω.. Να τα αφήσω απλά απλήρωτα...?...)

Τελικα τι έγινε με το ποσο που σου εβαλαν να πληρωσεις; Ελπιζω να μην πληρωσες.

Σε ολα εισαι οκ. δεν θα σου κανουν τιποτα.

Για πες τελικα

:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...