Jump to content

Φώτα Xenon


Dejan457
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δεν κανω λαθος, στα φωτα ΧΕΝΟΝ υπαρχουν διαφορες "κατηγοριες" αναλογα με την θερμοκρασια που δουλευουν ( απο 3000Κ-12000Κ )..

Θα ηθελα να ρωτησω αν ξερετε η απο την εμπειρια σας εαν εχετε ΧΕΝΟΝ φωτα, το ποια κατηγορια ειναι καλυτερη και τι διαφορες υπαρχουν μεταξυ τους (ακουω τοι οσο χαμηλοτερη θερμοκρασια τοσο πιο ασπρο φως και οσο υψηλοτερη ειναι τοσο πιο μπλε γινεται).. Οι πιο πολλοι προτεινουν τα ΧΕΝΟΝ στους 8000Κ αλλα επισης μερικοι συνιστουν 6000Κ για πιο ξεκουραστη οδηγηση..

Ξερετε καλτι παραπανω? Τι ισχυει τελικα?

Ευχαριστω..

Αν σε ενδιαφερει να βαλεις Xenon να βαλεις 6000Κ... Το φως ειναι λευκο με μια ελαφρυα αποχρωση του μπλε! Συγκεκριμενα ειναι λιγο πιο μπλε απο τα εργοστασιακα που βλεπεις στα ακριβα αυτοκινητα οπως BMW, Porsche τα οποια φορανε λαμπες απο 4300-45000Κ...

 

Πανω απο τα 6000Κ το φως ειναι ακρετα πιο μπλε ενω η αποδοση τους/φωτεινοτητα ειναι αρκετα μειωμενη... Η διαφορα ειναι εμφανης σε κερια (μοναδα μετρησης!) και θα την δεις σε διαφορα sites!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 657
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κύριοι.... το θέμα XENON είναι κάτι πολύ μεγάλο. Η αρχή λειτουργείας του βασίζεται στον σπινθιρισμό (arc) των ηλεκτροδίων και στην αποφόρτιση (ΗΙDischarge ) του αερίου που βρίσκεται εντός της λάμπας σε μέγεθος φακής. Η θερμοκρασία η ορθότερα χρωματισμός του φωτός (temperature color) είναι σε βαθμούς Kelvin. Οι λάμπες με 6000Κ είναι οι πιο λευκές σε απόδοση. Όσο η τιμή ανεβαίνει 8000Κ 10000Κ 12000Κ το χρώμα γίνεται και πιο μπλε. Όσο η τιμή κατεβαίνει 5000Κ 4000Κ το φως κιτρινίζει. Προσεχουμε:1) ο πολλαπλασιαστής (ballast) όπου μετατρέπονται τα 12V σε 23000volt!!! ναι σωστά διαβάσατε είκοσι τρεις χιλιάδες volt να είναι μεταλλικός και να έχει καλή στεγανότητα στις πρίζες με o-ring σιλικόνης τριών ραβδώσεων 2) τα καλώδια να είναι σιλικόνης για καλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες όπου υπάρχουν στον χώρο του κινητήρα.

Προσοχή η κατασκευή να σας ¨γεμίζει¨ το μάτι. Καλό θα είναι να δείτε 2-3 διαφορετικές κατασκευές και με γνώμονα την τιμή και την εγγύηση να αποφασίσετε πιο θα αγοράσετε.

ΟΛΑ είναι Κινέζικης κατασκευής αλλά υπάρχει διαφορά στην ποιότητα .Η αγορά από ένα αξιόπιστο κατάστημα που δεν θα έχει υπερτιμήσει το προϊόν δίνει στον αγοραστή την σιγουριά για την ισχύ της εγγύησης και της ποιότητας του προϊόντος.

Για το αν αξίζει ή όχι η απάντηση είναι κατηγορηματικά ΝΑΙ. Δουλεύουν στο αυτοκίνητο μου από τον Δεκέμβρη του 2006 με πολλές ώρες λειτουργίας και χωρίς προβλήματα

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι.... το θέμα XENON είναι κάτι πολύ μεγάλο. Η αρχή λειτουργείας του βασίζεται στον σπινθιρισμό (arc) των ηλεκτροδίων και στην αποφόρτιση (ΗΙDischarge ) του αερίου που βρίσκεται εντός της λάμπας σε μέγεθος φακής. Η θερμοκρασία η ορθότερα χρωματισμός του φωτός (temperature color) είναι σε βαθμούς Kelvin. Οι λάμπες με 6000Κ είναι οι πιο λευκές σε απόδοση. Όσο η τιμή ανεβαίνει 8000Κ 10000Κ 12000Κ το χρώμα γίνεται και πιο μπλε. Όσο η τιμή κατεβαίνει 5000Κ 4000Κ το φως κιτρινίζει. Προσεχουμε:1) ο πολλαπλασιαστής (ballast) όπου μετατρέπονται τα 12V σε 23000volt!!! ναι σωστά διαβάσατε είκοσι τρεις χιλιάδες volt να είναι μεταλλικός και να έχει καλή στεγανότητα στις πρίζες με o-ring σιλικόνης τριών ραβδώσεων 2) τα καλώδια να είναι σιλικόνης για καλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες όπου υπάρχουν στον χώρο του κινητήρα.

Προσοχή η κατασκευή να σας ¨γεμίζει¨ το μάτι. Καλό θα είναι να δείτε 2-3 διαφορετικές κατασκευές και με γνώμονα την τιμή και την εγγύηση να αποφασίσετε πιο θα αγοράσετε.

ΟΛΑ είναι Κινέζικης κατασκευής αλλά υπάρχει διαφορά στην ποιότητα .Η αγορά από ένα αξιόπιστο κατάστημα που δεν θα έχει υπερτιμήσει το προϊόν δίνει στον αγοραστή την σιγουριά για την ισχύ της εγγύησης και της ποιότητας του προϊόντος.

Για το αν αξίζει ή όχι η απάντηση είναι κατηγορηματικά ΝΑΙ. Δουλεύουν στο αυτοκίνητο μου από τον Δεκέμβρη του 2006 με πολλές ώρες λειτουργίας και χωρίς προβλήματα

 

etsi akribos panta na zitate grapti egiisi to kitaki na einai me metelikoys metasxhmatistes kai na exei prodiagrafes iso

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος, στα φωτα ΧΕΝΟΝ υπαρχουν διαφορες "κατηγοριες" αναλογα με την θερμοκρασια που δουλευουν ( απο 3000Κ-12000Κ )..

Θα ηθελα να ρωτησω αν ξερετε η απο την εμπειρια σας εαν εχετε ΧΕΝΟΝ φωτα, το ποια κατηγορια ειναι καλυτερη και τι διαφορες υπαρχουν μεταξυ τους (ακουω τοι οσο χαμηλοτερη θερμοκρασια τοσο πιο ασπρο φως και οσο υψηλοτερη ειναι τοσο πιο μπλε γινεται).. Οι πιο πολλοι προτεινουν τα ΧΕΝΟΝ στους 8000Κ αλλα επισης μερικοι συνιστουν 6000Κ για πιο ξεκουραστη οδηγηση..

Ξερετε καλτι παραπανω? Τι ισχυει τελικα?

Ευχαριστω..

 

Φίλε MarkTheo...

Να επιλέξεις ΜΟΝΟ τα 6000Κ γιατί ειναι τα πιό λευκά στον χρωματισμό και κατά συνέπεια τα πιοαποδωτικά καί τα πιό ξεκούραστα στην οδήγηση. Οι λάμπες ΧΕΝΟΝ είναι 35 watt έναντι των λαμπτήρων αλογόνου (εργοστασιακές) που είναι 55 watt. H απόδωσή τους ειναι κατι το καταπλικτικό. Πως οδηγούσαμε τοσα χρόνια;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Ισως σας έχω κουράσει με την πολυ-γραφία μου όμως θέλω να επισημάνω ένα τελευταίο.Σε πολά καινούρια αυτοκίνητα μέ το που ανάβουν οι ενδείξεις στο ταμπλό γίνεται αυτομάτος και έλεγχος για τα φώτα. Επειδή οι λάμπες ΧΕΝΟΝ δέν έχουν νήμα (γι΄αυτό και έχουν 3000-5000 ώρες ζωής έναντι 300 ωρών που έχουν οι αλογόνου) ο εγκέφαλος τις ¨βλέπει¨ σαν καμένες. Ενας ηλεκτρολόγος που γνωρίζει καλά την δουλειά του και έχει διαγνωστικά μηχανήματα κάνει μια ενημέρωση στον εγκέφαλο και καταργεί αυτή την διαδικασία πολύ απλά και ΧΩΡΙΣ παρενέργειες.
Link to comment
Share on other sites

mias pu exo asxolithei arketa me ta xenon HID fota na theso ke ego tin apopsi mu. Nai aksizei na ta valeis. Nai exun poli kaliteri apodosi, kanun tin nixta mera ke megaliteri adoxi. Oxi na min dosete ena karo lefta stis adiprosopies gia na sas valun ta dika tus. Nai ta ballast ine China an ke iparxun ke germanika me arketa megali diafora stin timi tus. Exo exo valei ke sto rpoigumeno maksi mu (Mazda3) kai sto torino mu (Honda Civic) ke stin mixani mu (Kawasaki ER6F) monos mu ke xoris apolitos kanena provlima (den piga se ilektrologo). Ine pleon toso efkoli i egatastasi pu to mono diskolo ine na vreis pos vgenun ke pos benun oi ergostasiakes labes. Iparxun kit pu ksegelan tus egefalus pu vgazun tis labes kamenes (Astra, Mercedes ktl) arkei na kserei o politis na sas ta protinei. To leo giati apo ekei pu pira ta HID kit gia ta anotero oximata, pira ke enos filu mu pu exei to Opel Astra to opio exei tetio sistima nixnefsis. O politis amesos gnorize to provlima ke proteimne ta analoga kit. Opios thelei details pm me gia na min theorithei diafimisi. Telos oson afora ta kelvin pistevo pos ta 6500k ine i pio isoropimeni epilogi. Ego prosopika exo sto aftokinito ta 8000K ke gia mikri ke gia megali skala, ala eno stin mikri skala ine efxaristo stin megali merikes fores kurazei. Afta elpizo na voithisa ke oti alo thelete efxaristos na sas voithiso.
Link to comment
Share on other sites

Δεν σου είναι εύκολο να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες;

Είναι και σχετικά μεγάλο ποστ, δεν το χωρίζεις κάπως και σε παραγράφους...

Χαρά στο κουράγιο του σε όποιον το διαβάσει ολόκληρο...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας έχει πιάσει όταν βλέπετε κάποιον να γράφει με λατινικούς χαρακτήρες. Εδώ υπάρχει σχετικό παράδειγμα με φράσεις με ορισμένα ανακατεμένα γράμματα και παρόλα αυτά ο εγκέφαλός μας διαβάζει τις προτάσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν είναι ότι δε μας αρέσει η γλώσσα μας ή κάτι τέτοιο. Ο μόνος λόγος λοιπόν που γράφω με λατινικούς είναι γιατί είναι 3 φορές πιο γρήγορο από το να γράφω με ελληνικούς και να τονίζω κτλ. Σεβόμενος όμως την άποψή σας και την δυσκολία σας το ξαναγράφω…..

Μιας που έχω ασχοληθεί αρκετά με τα φώτα Xenon HID να θέσω και εγώ την άποψή μου. ΝΑΙ αξίζει να τα βάλεις. Ναι έχουν πολύ καλύτερη απόδοση, κάνουν την νύχτα μέρα και μεγαλύτερη αντοχή. ΟΧΙ να μην δώσετε ένα κάρο λεφτά στις αντιπροσωπείες για να σας βάλουν τα δικά τους. ΝΑΙ τα ballast είναι China αλλά έχω βρει και γερμανικά με αρκετά μεγάλη διαφορά στην τιμή τους όμως. Έχω βάλει και στο προηγούμενο αμάξι μου (Mazda3) και στο τωρινό (Honda Civic) και στην μηχανή μου (Kawasaki ER6F), μόνος μου χωρίς να πάω σε ηλεκτρολόγο και χωρίς να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα. Είναι πλέον τόσο εύκολη η εγκατάσταση που πλέον το μόνο δύσκολο είναι να βρεις πως βγαίνει η εργοστασιακή λάμπα. Υπάρχουν κιτ που ξεγελάνε τους εγκεφάλους που και καλά δείχνουν την λάμπα καμμένη, όπως σε όλα τα Opel Astra. Το λέω γιατί από εκεί που τα πήρα εγώ τα πήρε και ένας φίλος μου με το συγκεκριμένο αμάξι. Τέλος όσον αφορά τα Kelvin η καλύτερη λύση είναι τα 6500Κ. Εγώ προσωπικά στο αυτοκίνητό μου έχω τα 8000K και στην μεγάλη και στην μικρή σκάλα, αλλά ενώ στην μικρή είναι super στην μεγάλη κουράζει μερικές φορές. Αυτά, ελπίζω να βοήθησα και οτιδήποτε άλλο θέλετε πάνω στο θέμα ευχαρίστως να βοηθήσω.

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος για τον οποιο το φορουμ αυτο θελει ελληνικους χαρακτηρες αντι για τα greeklish ειναι οτι οταν γραφεις με ελληνικα ειναι 3 φορες πιο γρηγορα για εμας να διαβασουμε το δικο σου ποστ!!

Οσο δυσκολο ειναι να το γραψεις λοιπον αλλο τοσο ειναι και για εμας να το διαβασουμε...

 

Αρκετοι ας πουμε την πρωτη φορα που εγραψες το κειμενο αυτο δεν το διαβασαν γιατι το βρικαν πολυ μεγαλο και πολυ δυσκολο να διαβαστει (με πρωτο και καλυτερο το εαυτο μου!!)

 

Τελικα απεδειχθει οτι εδωσες πολυ χρησιμες πληροφοριες και θα ηταν κριμα να χαθει αυτο το ποστ!! ;)

 

Φιλικα, Αλεξανδρος!

 

 

Και για να μην ειμαι εντελως offtopic εγω τα δικα μου τα τοποθετησα πριν απο μερικους μηνες και πραγματικα τωρα δυσκολευομαι να οδηγησω χωρις ξενον... Δεν γνωριζα και πολλα απο ηλεκτρικα αυτοκινητων και προτιμησα να τα τοποθετησω σε εναν ηλεκτρολογο και τελικα καλα εκανα (λογω της δυσκολης θεσης που βρισκονται τα φωτα στην 147FL)...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε MarkTheo...

Να επιλέξεις ΜΟΝΟ τα 6000Κ γιατί ειναι τα πιό λευκά στον χρωματισμό και κατά συνέπεια τα πιοαποδωτικά καί τα πιό ξεκούραστα στην οδήγηση. Οι λάμπες ΧΕΝΟΝ είναι 35 watt έναντι των λαμπτήρων αλογόνου (εργοστασιακές) που είναι 55 watt. H απόδωσή τους ειναι κατι το καταπλικτικό. Πως οδηγούσαμε τοσα χρόνια;;;;;;;;

 

simfono apolyta afoy anabo ta megala kai den kanoyn tipota

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή !!!! τα ΧΕΝΟΝ τοποθετούνται ΜΟΝΟ στην μεσαία σκάλα για δύο λόγους. 1)Απαγορέυεται από την ΕΕ τα μεγάλα φώτα να είναι ΧΕΝΟΝ ( βλέπε τα αυτοκίνητα που έχουν εργοστασιακά ΧΕΝΟΝ και η μεγάλη σκάλα είναι αλογόνου)...και 2) όπως πολύ σωστά είπε ο halfprice2 τα ΧΕΝΟΝ έχουν τέτοια διάχυση πού επισκιάζουν τα μεγάλα φώτα του αυτοκινήτου. Από τότε πού τα έβαλα δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει τα μεγάλα φώτα.
Link to comment
Share on other sites

de tha simfoniso se kanena apo ta dio. Sto proto me epifilaksi vevea giati yparxun aftokinita me ergostasiaka bi-xenon (Opel Astra GTC, BMW) opote apokliete na apagorevete ke na ta vazun. O monos logos pu de ta bazun ine gia logus ikonomias. Oso gia to deftero an odos su fenete pos episkiazun tin megali skala, dfiladi de vlepeis diafora se mikri ke megali skala oson afora tin apostasi pu kaliprun, tote trexa gia rithmisi sta fota giati sigura tifloneis tus dierxomenus.
Link to comment
Share on other sites

Ετσι.. Λαθος ειναι και τα δυο σχολια!!

1) Υπαρχουν τα bixenon στα οποια ο ιδιος λαμπτηρας με ενα μικρο μοτορακι που τον ανεβοκατεβαζει χρησιμοποιειται και στην μικρη και στην μεγαλη σκαλα... Ο λογος που το "σινιαλο" δεν ειναι και αυτο ξενον ειναι γιατι το μοτορακι δεν προλαβαινει να κανει την αλλαγη τοσο γρηγορα...

 

2)Καμια σχεση.. Τα ξενον μπορει να ειναι πιο φωτεινα αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να φτανουν σε αποσταση την μεγαλη σου σκαλα... Αν συμβαινει αυτο τυφλωνεις τους παντες!! Η μεσσαια σκαλα αν δεν κανω λαθος πρεπει να φωτιζει λιγα μετρα μπροστα απο το αυτοκινητο ενω η μεγαλη κοντα στα 100 μετρα!

Link to comment
Share on other sites

[...]Επειδή οι λάμπες ΧΕΝΟΝ δέν έχουν νήμα (γι΄αυτό και έχουν 3000-5000 ώρες ζωής έναντι 300 ωρών που έχουν οι αλογόνου) ο εγκέφαλος τις ¨βλέπει¨ σαν καμένες. [...]

 

Οι αλογόνου δεν έχουν ζωή 300 ώρες μόνο, αλλιώς κάθε 2-3 μήνες θα αλλάζαμε όλες τις λάμπες του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

@Αmelidis

Χωρίς να έχω διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες, στα εργοστασιακά xenon που βάζεις η citroen, κατασκευής valeo, υπάρχει ενα σκίαστρο μέσα στο φανάρι το οποίο:

-Όταν εχουμε τη μικρή σκάλα ειναι πάνω, κόβει το φώς, και το φανάρι λειτουργεί σαν μικρής σκάλας

-Όταν βάλουμε τη μεγάλη σκάλα, πέφτει, και το ίδιο φανάρι λειτουργεί σαν μεγάλης σκάλας.

 

http://www.mecanicavirtual.org/imagescurelec/xenon.jpg

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Οι αλογόνου δεν έχουν ζωή 300 ώρες μόνο, αλλιώς κάθε 2-3 μήνες θα αλλάζαμε όλες τις λάμπες του αυτοκινήτου.

 

Εννοει 300 ωρες λειτουργειας...

 

Προφανώς και εγώ το ίδιο εννοώ.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι.. Λαθος ειναι και τα δυο σχολια!!

1) Υπαρχουν τα bixenon στα οποια ο ιδιος λαμπτηρας με ενα μικρο μοτορακι που τον ανεβοκατεβαζει χρησιμοποιειται και στην μικρη και στην μεγαλη σκαλα... Ο λογος που το "σινιαλο" δεν ειναι και αυτο ξενον ειναι γιατι το μοτορακι δεν προλαβαινει να κανει την αλλαγη τοσο γρηγορα...

 

2)Καμια σχεση.. Τα ξενον μπορει να ειναι πιο φωτεινα αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να φτανουν σε αποσταση την μεγαλη σου σκαλα... Αν συμβαινει αυτο τυφλωνεις τους παντες!! Η μεσσαια σκαλα αν δεν κανω λαθος πρεπει να φωτιζει λιγα μετρα μπροστα απο το αυτοκινητο ενω η μεγαλη κοντα στα 100 μετρα!

 

Στόν τύπο λάμπας Η4 η μεσαία σκάλα και η μεγάλη είναι στην ίδια λάμπα. Η αλλαγή γίνεται μέ ενα σύστημα ηλεκτρομαγνητικό όπου μετακινει εμπρός και πίσω την λάμπα σε σχέση με τον καθρέπτη του φαναριόυ και έτσι δημιουργεί την αλλαγή από μικρά σε μεγάλα. Σέ αυτή την περίπτωση το σινιάλο είναι ΑΜΕΣΟ. Μερικοί τύποι Η4 έχουν ΧΕΝΟΝ γιά την μεσαία και αλογόνου για την μικρή. Τι γίνεται όμωq όταν καεί η αλογόνου η οποία έχει πολύ λιγότερη διάρκεια ζωής ;

Tώρα όταν τα μεσαία φώτα και τα μεγάλα έιναι σε διαφορετικές λάμπες (Η1 Η3 Η7 Η8 Η11 9004 9005 9006 9007 τύποι λάμπας )και θελήσουμε να κάνουμε σινιάλο, τα μεγάλα μας φώτα αν έιναι ΧΕΝΟΝ θα καθηστερίσουν να ανταποκριθούν.

Σχετικά με το 2ο θέμα ίσως δεν έγινα κατανοητός. ο Φωτισμός είναι τόσο καλός πού θα τολμούσα να πω πως τα μεγάλα μου φώτα ( αλογόνου ) είναι άχρηστα. Υπερκαλύπτωμαι απο τα μεσαία. Πάντως καλό είναι η τοποθέτηση να γίνεται απο ηλεκτρολόγο για να ρίχνει και καμιά ματια στην ρύθμηση

Link to comment
Share on other sites

exoyn eidoi kikloforisei metasxhmatistes me akarie sinialo dioti polois kosmos tora bazei kai sta megala gia h4 yparxoyn dyo tipoi me mesaia xenon megali alogonoy kai me bxenon me moteraki sti n proti periptosi na zitate na yparxei antalaktiko se periptosi poy kaei h alogonoy kai stin deyteri na einai me hlktromagnhti oxi me granazi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Σκεφτομαι να βαλω κ εγω xenon στο αμαξι μου.. που μου προτεινετε να τα βαλω(για θεσσαλονικη μιλαμε)..? Επισης γνωριζετε το κοστος που θα εχω? Κ επισης αν υπαρχει κανενα προβλημα (οτιδηποτε) που μπορει να προκυψει ειτε κατα την εγκατασταση ειτε κατα τη λειτουργια τους.. Ευχαριστω προκαταβολικα..!
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να βαλω κ εγω xenon στο αμαξι μου.. που μου προτεινετε να τα βαλω(για θεσσαλονικη μιλαμε)..? Επισης γνωριζετε το κοστος που θα εχω? Κ επισης αν υπαρχει κανενα προβλημα (οτιδηποτε) που μπορει να προκυψει ειτε κατα την εγκατασταση ειτε κατα τη λειτουργια τους.. Ευχαριστω προκαταβολικα..!

 

Το πρώτο που πρέπει να μάθεις είναι τι τύπο λάμπας φοράς.Η1,Η4 κλπ

Εγώ πήρα το κιτ από το xenonhellas.gr.Πολύ ευχαριστημένος.

Γύρω στα 300€ έχουν και καμιά 50€ η εγκατάσταση.Μπορείς να τα παραγγείλεις από την Πάτρα που είναι η έδρα της εταιρείας και να τα βάλεις σε όποιον μάστορα μπορεί να στα βάλει στα μέρη σου.

Αν ο μάστορας είναι καλός, δε θα έχεις πρόβλημα μετά την εγκατάσταση.Είναι και μονωμένα για νερά κλπ.Μόνο να ρυθμίσεις το ύψος που θα φωτίζουν για να μη τυφλώνεις τους απέναντι και μπροστά σου.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σκέφτομαι να βάλω τα CARVIS XENON H7 με 6000κ σε GOLF V.. Χρειάζονται extra αντίσταση για να μην βγάζει λάθος ο εγκέφαλος ή παίζουν έτσι;; Τα έχω βρεί με 340ευρώ με τοποθέτηση. Έψαξα στο Internet αλλά δεν βρήκα πληροφορίες για την εταιρία CARVIS (Taiwan).. Τα έχει βάλει κανείς εδώ.. και αν ναι .. είναι ευχαριστημένος;; (αν έχει link για περισσότερες πληροφορίες να στείλει)

 

Ευχαριστώ..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια, ειμαι κατοχος ενος Honda Civic TypeS και σκεφτομαι να βαλω φωτα ΧΕΝΟΝ..

Δεν με ενδιαφερει τοσο η τιμη (δηλαδη δεν με πειραζει να δωσω κατι παραπανω) οσο το να παρω κατι πραγματικα καλο και αξιοπιστο (να μην μου καει καμια λαμπα η κανενα ballast σε 2 μηνες...)..

Ποιες μαρκες θεωρουνται καλες? Πρεπει να παω σε καποια λυση πχ Bosch - Phillips κτλ...

Υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να προσεξω?

6000Κ η 8000Κ? (Οι περισσοτεροι μου προτεινουν 6000Κ..)

Υπαρχει κατι που ταιριαζει καλυτερα σε καποια μοντελα αυτοκινητων (σε σχεση με τα ηλεκτρικα τους) η ολα τα κιτ ειναι του στυλ "one size fit all" (Ακουσα οτι κανονικα κ πιο επαγγελματικα, αναλογα με το καθε μοντελο αυτοκινητου και την καθε μαρκα, προτεινεται κ το αναλογο κιτ ΧΕΝΟΝ.. Ισχυει αυτο?!?!)

Use your Illusions..
Link to comment
Share on other sites

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΧΕΝΟΝ ΚΙΤ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ(Α3) ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ PROJECTOR ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕ ΦΩΤΑ Η ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...