Jump to content

Samsung Galaxy A3 (2017)


nikosxeng3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σε τι συσκευη φιλε μου
Σε ένα πιστοποιητικό α38.

 

Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

S. E. A.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Απο χτες το βράδυ, μετά από factory reset.....

Όταν έχω ενεργοποιημένη την επιλογή Always On και το κινητό είναι standby μου εμφανίζει στην οθόνη

το μήνυμα "Double tap here to learn how to use Always On Display" και δεν μπορώ με τίποτα να το εξαφανίσω.

Ουσιαστικά δεν δουλεύει το Always On......

Τι μπορώ να κάνω..?

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις double tap αλλάζει κάτι ή δεν κάνει τίποτα ;

 

Χτες βράδυ που δοκίμασα τα πάντα ακόμη και clear data/cache της εφαρμογής...δεν έκανε τίποτα....μουλάρι....!!

Τελικά ξαναδοκίμασα 2-3 φορές και σήμερα clear data/cache της εφαρμογής aod...και τελικά αποφάσισε να δουλέψει και να κάνει ένα γρήγορο tutorial...

Τώρα είναι κομπλέ....!!

Τι έφταιγε άραγε...???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Το κινητό μου βγάζει συνέχεια μήνυμα ότι εμφανίστηκε υγρασία στη θύρα USB χωρίς να υπάρχει καμμία περίπτωση για κάτι τέτοιο.

Επίσης η εφαρμογή κάμερα σταμάτησε να λειτουργεί και κάθε φορά που πάω να την ανοίξω μου βγάζει μήνυμα ότι η εφαρμογή διακόπηκε.

Κάποια βοήθεια;

Ευχαριστώ

Το έχει βγάλει και στην γυναίκα μου αυτό το μήνυμα για την υγρασία. Γιατί όμως το αποκλείεις; Προσπάθησε να το σκουπίσεις με μια χαρτοπετσέτα και την βοήθεια μιας οδοντογλυφίδας.

 

Για το θέμα με την κάμερα. Μου έκανε τα ίδια η selfie camera στο S7. Αρχικά, πήγαινε στην εφαρμογή της κάμερας και κάνε διαγραφή δεδομένων και μνήμης cache. Κάνε και μια επανεκκίνηση. Αν δε στρώσει, δώσε του χρόνο. Σε μένα έστρωσε μόνο του μετά από λίγο καιρό και ίσως κάποια αναβάθμιση.

 

Μπορείς να κάνεις και το εξής, για να δεις αν υπάρχει πρόβλημα. Στον dialer πληκτρολόγησε *#0*#. Στον πίνακα που θα βγάλει επέλεξε την πίσω ή την μπροστινή κάμερα. Αν σου βγάλει σφάλμα, σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο θέμα. Σε μένα στην αρχή έβγαζε "σφάλμα κάμερας". Τώρα έστρωσε και δεν βγάζει τίποτα.

 

Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι συντομα να αναβαθμισω το παλιο μου Α3 (2015) αγοραζοντας το Α3 '17.

Εχω μια και μοναδικη σημαντικη απορια:

Στην τελευταια Nougat, υπαρχει αξιοπιστη μεθοδος για root και εαν ναι, καποιο Link με οδηγιες;;

 

 

Στο δια ταυτα και καποιες πιο ευκολες.

1) Η καμερα ρυθμισμενη να τραβαει φωτο σε 16:9, εαν κλεισει ... οταν ανοιξει ξανα η εφαρμογη, επιστρεφει σε 4:3

Το προσεξα σε display κινητο απο το Public. Οσες φορες και αν ρυθμιζα σε 16:9 μολις εκλεινα και ανοιγα παλι, επεστρεφε σε 4:3.

2) Ο φωτισμος απο τα capacitive κουμπια, μπορει να παραμεινει always on?

3) Yπαρχει επιλογη για αυτοματο restart της συσκευης οπως στο τωρινο μου Α3 2015 Lollipop 5.0.2 ??

 

Με καιει περισσοτερο το root παντως και αν η Nougat ειναι rootable στην τελευταια εκδοση εχω ορμηξει απο βδομαδα για αγορα!

 

Ευχαριστω προκαταβολικα :)

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι συντομα να αναβαθμισω το παλιο μου Α3 (2015) αγοραζοντας το Α3 '17.

Εχω μια και μοναδικη σημαντικη απορια:

Στην τελευταια Nougat, υπαρχει αξιοπιστη μεθοδος για root και εαν ναι, καποιο Link με οδηγιες;;

 

 

Στο δια ταυτα και καποιες πιο ευκολες.

1) Η καμερα ρυθμισμενη να τραβαει φωτο σε 16:9, εαν κλεισει ... οταν ανοιξει ξανα η εφαρμογη, επιστρεφει σε 4:3

Το προσεξα σε display κινητο απο το Public. Οσες φορες και αν ρυθμιζα σε 16:9 μολις εκλεινα και ανοιγα παλι, επεστρεφε σε 4:3.

2) Ο φωτισμος απο τα capacitive κουμπια, μπορει να παραμεινει always on?

3) Yπαρχει επιλογη για αυτοματο restart της συσκευης οπως στο τωρινο μου Α3 2015 Lollipop 5.0.2 ??

 

Με καιει περισσοτερο το root παντως και αν η Nougat ειναι rootable στην τελευταια εκδοση εχω ορμηξει απο βδομαδα για αγορα!

 

Ευχαριστω προκαταβολικα :)

 

1.δεν ισχυει,μια φορα το ρυθμισα σε 9.6 mp 16:9 και εχει μεινει ετσι απο τοτε

2.νομιζω υπαρχει εφαρμογη στο playstore που δουλευει σε ολα τα galaxy

και ρουτ εδω:https://forum.xda-developers.com/samsung-a-series-2017/how-to/root-sm-a320f-fl-y-samsung-galaxy-a3-t3556026

Edited by stelioz78

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

Έχω το τηλέφωνο από τον Απρίλιο. Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι την αναβάθμιση σε nougat.

Η μπαταρία ξεφορτιζόταν πλήρως σε 12 ώρες, μόνο σε αναμονή. Καμία χρήση (ούτε τηλέφωνα, ούτε νετ). Είτε σε λειτουργία, είτε απενεργοποιημένη, είτε σε εξοικονόμηση. Τα ίδια χάλια.

 

Παλεύω 1 μήνα με ασφαλή λειτουργία, επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις μετά από υποδείξεις του τηλ. κέντρου της Samsung, μέχρι που το πήγα στο servise. Έκαναν αναβάθμιση λογισμικού (δεν κατάλαβα τι ακριβώς - απλά μου είπαν ότι το δικό τους είναι διαφορετικό από αυτό που κάνει το τηλέφωνο), μου έδωσαν νέο καλώδιο φόρτισης και με έστειλαν στο καλό.

 

Πήρα τη συσκευή με τη μπαταρία στο 6%. Τη φόρτισα 100%, την άφησα χωρίς να βάλω δεδομένα και ρυθμίσεις και σε λιγότερο από 15 ώρες πήγε στο 7%, μόνο σε αναμονή.

 

Πείτε μου, γιατί με όλη αυτή την ταλαιπωρία έχω ξεχάσει πόσο διαρκούσε παλιά η μπαταρία μου, πόσο διαρκεί μετά την αναβάθμιση σε nougat, μια μπαταρία χωρίς πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Έχω το τηλέφωνο από τον Απρίλιο. Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι την αναβάθμιση σε nougat.

Η μπαταρία ξεφορτιζόταν πλήρως σε 12 ώρες, μόνο σε αναμονή. Καμία χρήση (ούτε τηλέφωνα, ούτε νετ). Είτε σε λειτουργία, είτε απενεργοποιημένη, είτε σε εξοικονόμηση. Τα ίδια χάλια.

 

Παλεύω 1 μήνα με ασφαλή λειτουργία, επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις μετά από υποδείξεις του τηλ. κέντρου της Samsung, μέχρι που το πήγα στο servise. Έκαναν αναβάθμιση λογισμικού (δεν κατάλαβα τι ακριβώς - απλά μου είπαν ότι το δικό τους είναι διαφορετικό από αυτό που κάνει το τηλέφωνο), μου έδωσαν νέο καλώδιο φόρτισης και με έστειλαν στο καλό.

 

Πήρα τη συσκευή με τη μπαταρία στο 6%. Τη φόρτισα 100%, την άφησα χωρίς να βάλω δεδομένα και ρυθμίσεις και σε λιγότερο από 15 ώρες πήγε στο 7%, μόνο σε αναμονή.

 

Πείτε μου, γιατί με όλη αυτή την ταλαιπωρία έχω ξεχάσει πόσο διαρκούσε παλιά η μπαταρία μου, πόσο διαρκεί μετά την αναβάθμιση σε nougat, μια μπαταρία χωρίς πρόβλημα;

 

το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν φταιει η νουγκατ.εγω εχω καλυτερη μπαταρια μετα τη νουγκατ,τοσο που το εχω ρυθμισμενο μονιμα σε 4g δικτυο και παλι βγαζω 1.5 μερα.

δοκιμασες μετα τις εργοστασιακές να το δουλεψεις χωρις καμια εφαρμογη και χωρις να περασεις το λογαριασμο σου?μονο ετσι θα καταλαβεις αν φταιει κατι στη συσκευη π.χ. η μπαταρια να χαλασε

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

stelioz78,

ακόμα newbie είμαι!

 

Επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς, θα σου πω τι έκανα. Μετά την επαναφορά έκανα μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να λειτουργήσει το τηλέφωνο. Ότι λένε οι οδηγίες για την έναρξη. Στο λογαριασμό έκανα παράβλεψη. Mail δεν έβαλα. Εφαρμογές δεν είχα κατεβάσει και δεν έβαλα. Ότι είχε το τηλέφωνο. Μόνο ενημέρωσα τις εφαρμογές της Samsung. Το δοκίμασα ακόμα και πετώντας όλες τις εφαρμογές που μου έφερε η cosmote. Αυτά.

 

Τώρα το παρακολουθώ. Χωρίς 4G και χωρίς Wifi, χάνει 1% κάθε 8-10 λεπτά. Μια από τα ίδια πριν το servise.

 

Κι εγώ λέω ότι χάλασε η μπαταρία. Το servise δεν το είδε;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ περίεργο! Εγώ θα του έκανα πάλι επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και δεν θα έβαζα καμία εφαρμογή. Θα το δοκίμαζα έτσι και μετά θα έστηνα μία μία τις εφαρμογές που θέλω.

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι η μπαταρία.

 

Edit: Τώρα είδα ότι δεν έχεις βάλει καμία εφαρμογή. Κάνε ένα factory reset ακόμα. Δεν έχεις να χάσεις κάτι!

Link to comment
Share on other sites

sakissalonika,

πριν το πάω στο servise, έκανα 2 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Επιτόπου στο servise έκανα ακόμα μια επαναφορά και τους το άφησα. Σύνολο 3 φορές. Δεν νομίζω η επαναφορά τώρα, να έχει αποτέλεσμα.

 

Επίσης δεν κατάλαβα τι αναβάθμιση μου έκαναν αυτοί. Στο IMEI, μου δείχνει εκτός από αυτό της συσκευής και IMEISV με αριθμό 01. Τι είναι αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Αν έγιναν όντως τόσα factory reset, δεν έχει νόημα να κάνεις κι'άλλο!

Σε ποιό Service το πήγες;

Μήπως να τους το πας ξανά; Ή ακόμα καλύτερα μήπως να το πας στο κατάστημα από όπου το πήρες, μιας και έχεις ακόμα εγγύηση!

Link to comment
Share on other sites

Το πήγα σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα που μου υπέδειξε η Samsung. Να τους το πάω ξανά το σκέφτηκα, αλλά με προβληματίζει γιατί μυρίζομαι δούλεμα.

Από εκεί που το πήρα θα πάω τη Δευτέρα. Δε νομίζω να έχει αποτέλεσμα, γιατί αυτοί συνήθως σε στέλνουν στον αντιπρόσωπο να βγάλεις άκρη. Θα το δοκιμάσω.

 

Το πρώτο τηλέφωνο στη Samsung το έκανα 3 ημέρες μετά το εξάμηνο από την αγορά. Έπεφτε η αργία της 28ης και Κυριακή στο καπάκι. Το πρόβλημα βγήκε εντός εξαμήνου. Και το καλώδιο φόρτισης μου το αντικατέστησαν ως προβληματικό. Που ξέρω εγώ αν το καλώδιο έκανε τη ζημιά;

 

Γνωρίζει κανείς τι παίζει με την αντικατάσταση συσκευής; Κάπου διάβασα ότι δίνουν refurbrished συσκευή. Αν ισχύει αυτό, τότε ίσως είναι προτιμότερη η επισκευή. Από την άλλη, πραγματικά δεν ξέρω αν θα πρέπει να εμπιστευτώ το servise για αντικατάσταση μπαταρίας σε μια συσκευή που έχει κολλημένη την οπίσθια όψη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως στο Χαϊδάρι τους το πήγα για αλλαγή μπαταρίας και μου είπαν μπορεί να μην είναι αυτό, αλλά πλακέτα. Τελικά είδαν μειωμένη απόδοση μπαταρίας και άλλαξαν μόνο μπαταρία, η πλακέτα ήταν άψογη όπως ειπαν. Σε S7 συσκευή.
Link to comment
Share on other sites

stelioz78,

ακόμα newbie είμαι!

 

Επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς, θα σου πω τι έκανα. Μετά την επαναφορά έκανα μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να λειτουργήσει το τηλέφωνο. Ότι λένε οι οδηγίες για την έναρξη. Στο λογαριασμό έκανα παράβλεψη. Mail δεν έβαλα. Εφαρμογές δεν είχα κατεβάσει και δεν έβαλα. Ότι είχε το τηλέφωνο. Μόνο ενημέρωσα τις εφαρμογές της Samsung. Το δοκίμασα ακόμα και πετώντας όλες τις εφαρμογές που μου έφερε η cosmote. Αυτά.

 

Τώρα το παρακολουθώ. Χωρίς 4G και χωρίς Wifi, χάνει 1% κάθε 8-10 λεπτά. Μια από τα ίδια πριν το servise.

 

Κι εγώ λέω ότι χάλασε η μπαταρία. Το servise δεν το είδε;

 

δυστυχως το μονο σιγουρο με αυτα που γραφεις ειναι οτι υπαρχει hardware προβλημα.πλακετα η μπαταρια.πιεσε τους στο σερβις και ξαναμιλα με τη σαμσουγκ και αν δες τους το ειπες,να τους πεις οτι δεν ουτε εφαρμογες ουτε τιποτα το κινητό μεσα.

δυστυχως στα σέρβις η μονη λυση τους για ολα ειναι να σου ξαναπερνουν την επισημη ρομ και να στο δινουν πισω

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

Πως δεν τους τα είπα!

Newbie είπαμε ότι είμαι και δεν το κρύβω! Τους είπα μάλιστα ότι είμαι χρήστης που δεν βγάζει τα μάτια της συσκευής. Πιο πολύ τηλέφωνο, ημερολόγιο, και λίγο σερφάρισμα για να περάσει η ώρα, όταν είμαι εγκλωβισμένη κάπου και περιμένω. Social media μηδέν. Μιλάμε όχι για μέσο χρήστη, αλλά για κάτω από κάθε προσδοκία, αυτού που σχεδίασε τη συσκευή! :lol:

 

Δηλαδή η "αναβάθιση" που δήθεν έκαναν, ήταν να ξαναπεράσουν το λογισμικό σε μια απείραχτη συσκευή;

Κι άντε στο δίνουν πίσω έτσι. Εσύ τυφλός είσαι και δεν θα το δεις; Ή πιστεύουν ότι θα μάθεις να ζεις με το πρόβλημα μέχρι να λήξει η εγγύηση;

Χρησιμοποιείς όμως πληθυντικό (στα σερβις) και με τρομάζεις...

Link to comment
Share on other sites

1.δεν ισχυει,μια φορα το ρυθμισα σε 9.6 mp 16:9 και εχει μεινει ετσι απο τοτε

2.νομιζω υπαρχει εφαρμογη στο playstore που δουλευει σε ολα τα galaxy

και ρουτ εδω:https://forum.xda-developers.com/samsung-a-series-2017/how-to/root-sm-a320f-fl-y-samsung-galaxy-a3-t3556026

Για τα υπολοιπα, δεν μου απαντησες...

 

2) Ο φωτισμος απο τα capacitive κουμπια, μπορει να παραμεινει always on?

3) Yπαρχει επιλογη για αυτοματο restart της συσκευης οπως στο τωρινο μου Α3 2015 Lollipop 5.0.2 ??

Link to comment
Share on other sites

Πως δεν τους τα είπα!

Newbie είπαμε ότι είμαι και δεν το κρύβω! Τους είπα μάλιστα ότι είμαι χρήστης που δεν βγάζει τα μάτια της συσκευής. Πιο πολύ τηλέφωνο, ημερολόγιο, και λίγο σερφάρισμα για να περάσει η ώρα, όταν είμαι εγκλωβισμένη κάπου και περιμένω. Social media μηδέν. Μιλάμε όχι για μέσο χρήστη, αλλά για κάτω από κάθε προσδοκία, αυτού που σχεδίασε τη συσκευή! :lol:

 

Δηλαδή η "αναβάθιση" που δήθεν έκαναν, ήταν να ξαναπεράσουν το λογισμικό σε μια απείραχτη συσκευή;

Κι άντε στο δίνουν πίσω έτσι. Εσύ τυφλός είσαι και δεν θα το δεις; Ή πιστεύουν ότι θα μάθεις να ζεις με το πρόβλημα μέχρι να λήξει η εγγύηση;

Χρησιμοποιείς όμως πληθυντικό (στα σερβις) και με τρομάζεις...

 

πιστευω οτι ειναι γενικη οδηγια των εταιριων,πρωτα ξαναπερνουν την ρομ,το δινουν στο πελατη,και αν ξαναγυρισει τοτε το ελεγχουν πραγματικα να δουν τι εχει.

τουλαχιστον εστω με τη δευτερη θα λυσεις το προβλημα σου

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

Αυτόματο restart

Γενική διαχείρηση - επαναφορά - αυτόματη επανεκίνηση (μια φορά την εβδομάδα)

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

πιστευω οτι ειναι γενικη οδηγια των εταιριων,πρωτα ξαναπερνουν την ρομ,το δινουν στο πελατη,και αν ξαναγυρισει τοτε το ελεγχουν πραγματικα να δουν τι εχει.

τουλαχιστον εστω με τη δευτερη θα λυσεις το προβλημα σου

 

"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me" λένε οι Αγγλοσάξωνες.

"Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού" έλεγαν οι δικοί μας πολύ πιο πριν.

 

Δεύτερη ευκαιρία από μένα, δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια την είχα πατήσει και εγώ με ένα Sony Ericsson k-8 10 και το είχα πάει για σέρβις στη Sony και δεν Κάνανε μόνο λογισμικού επισκευή τίποτα άλλο δεν μπορούσαν να βρουν Γιατί ασπρίζει η οθόνη εκεί όπου μιλάς κατά την κλήση και μετά πήγα στο Γερμανό από εκεί που το πήρα και το στείλανε αυτή σε δικό του σερβίς και μου είπαν ότι δυστυχώς έχει πρόβλημα πλακέτα και δύο σερβίς εταιρείας δεν μπορούσα να το βρουν Edited by BILLY5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας, μπορειτε σας παρακαλω αν καποιος γνωριζει να με βοηθησει???? Εχω το samsung s3 ο συζυγος ειναι εξωτερικο αμερικη προσπαθει να με παρει τηλεφωνο και δεν μπορει κατι εχω κανει στις ρυθμισεις κατα λαθος και εχω μπλοκαρει τις κλησεις απι εξωτερικο?? Μπορειτε να μου πειτε πως να το ξεμλποκαρω?ευχαριστω πολυ
Link to comment
Share on other sites

Κλήσεις δέχεσαι από άλλους αριθμούς και δεν δέχεσαι από αριθμό εξωτερικού;
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση..αγορασα απο ενα παιδι ενα A3 2017 με αποδειξεις κλπ..Το κινητο ειναι resetαρισμενο και το ανοιγω να κανω το κλασσικο setup που κανουμε ολοι μας..Το τηλ μου ζηταει να συνδεθει σε λογαριασμο Google του ατομου που το ειχε..εχω αλλαξει πολλα τηλεφωνα(για μεταχειρισμενα μιλαω)τετοιο κλειδωμα δεν ξανα εχω δει..Υπαρχει περιπτωση να το παρακαμψω αυτο το πραγμα?Δεν μου δινει καμια τετοια επιλογη..Εχω μιλησει με το ατομο που το χε και δεν μπορουμε να βρουμε που στο καλο μεσα εκει υπαρχει

Samsung Galaxy A54 8/128

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση..αγορασα απο ενα παιδι ενα A3 2017 με αποδειξεις κλπ..Το κινητο ειναι resetαρισμενο και το ανοιγω να κανω το κλασσικο setup που κανουμε ολοι μας..Το τηλ μου ζηταει να συνδεθει σε λογαριασμο Google του ατομου που το ειχε..εχω αλλαξει πολλα τηλεφωνα(για μεταχειρισμενα μιλαω)τετοιο κλειδωμα δεν ξανα εχω δει..Υπαρχει περιπτωση να το παρακαμψω αυτο το πραγμα?Δεν μου δινει καμια τετοια επιλογη..Εχω μιλησει με το ατομο που το χε και δεν μπορουμε να βρουμε που στο καλο μεσα εκει υπαρχει

 

δοκιμάστε να βαλει αυτος που το αγορασες το λογαριασμο του,να ξεκλειδωσει το κινητο και μετα να πατε στους λογαριασμους,να τον αφαιρεσει και να βαλεις εσυ τον δικο σου.

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 5 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy A3 (2017)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...