Angmar Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Αυτό το "χρειάζεται επαναφορά" βασίζεται κάπου; Υπάρχει συγκεκριμένη επίσημη οδηγία ή είναι καθαρά εμπειρικό; Γιατί όσο να πεις είναι βαρετό να κάθεσαι να στήνεις απ την αρχή το τηλέφωνο μόνο και μόνο επειδή έκανε αναβάθμιση. Δηλαδή γιατί αν μου έρθει μέσω OTA η 7 δεν χρειάζομαι reset; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Αυτό το "χρειάζεται επαναφορά" βασίζεται κάπου; Υπάρχει συγκεκριμένη επίσημη οδηγία ή είναι καθαρά εμπειρικό; Γιατί όσο να πεις είναι βαρετό να κάθεσαι να στήνεις απ την αρχή το τηλέφωνο μόνο και μόνο επειδή έκανε αναβάθμιση. Δηλαδή γιατί αν μου έρθει μέσω OTA η 7 δεν χρειάζομαι reset; Άλλο ui, άλλες ρυθμίσεις, ενδέχεται να μείνουν κατάλοιπα απ την 6αρα και να μπλεχτουν μαζί με την 7 και ν γίνει ένας πανικός μετά.. Πχ εφαρμογή τηλεφώνου, μηνυμάτων τελείως διαφορετικές από 6 σε 7 Sent from my Galaxy s7 gold Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angmar Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Αυτό δε σημαίνει τίποτα. Η Samsung δεν το ξέρει δηλαδή ότι αλλάζουν οι εφαρμογές έτσι ώστε να προνοήσει και να κάνει την αναβάθμιση ασφαλή και ομαλότερη; Ή το ξέρει και απλά είναι τόσο ανίκανοι οι προγραμματιστές της; Ρωτάω γιατί η Google στα Nexus, η Apple στα iPhones, η Microsoft στα Windows Phone και όλοι οι κατασκευαστές λειτουργικών σε υπολογιστές το χουν καταφέρει αυτό. Αν είναι θέμα ανικανότητας να την αφήσουμε τη Samsung και να πάμε σε κάποιον που ξέρει τι κάνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bromonano2 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Αυτό δε σημαίνει τίποτα. Η Samsung δεν το ξέρει δηλαδή ότι αλλάζουν οι εφαρμογές έτσι ώστε να προνοήσει και να κάνει την αναβάθμιση ασφαλή και ομαλότερη; Ή το ξέρει και απλά είναι τόσο ανίκανοι οι προγραμματιστές της; Ρωτάω γιατί η Google στα Nexus, η Apple στα iPhones, η Microsoft στα Windows Phone και όλοι οι κατασκευαστές λειτουργικών σε υπολογιστές το χουν καταφέρει αυτό. Αν είναι θέμα ανικανότητας να την αφήσουμε τη Samsung και να πάμε σε κάποιον που ξέρει τι κάνει. Σε ΌΛΑ τα λογισμικά συστήνεται να γίνει επαναφορά μετά από μια μεγάλη αναβάθμιση. Όχι από τις εταιρίες φυσικά, αλλά από τους ίδιους τους χρήστες. Όταν "εσύ" μετά την αναβάθμιση το πας για σέρβις λέγοντας τους ότι κολαει την νομίζεις ότι θα κάνουν? Φυσικά, επαναφορά! Ακόμα και τα κινητά της Apple με το "τελειο" λειτουργικό έχουν παρουσιάσει προβλήματα μετά από μεγάλα updates όταν δεν είχε γίνει επαναφορά. Τώρα περί ορέξεως... Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Αυτό δε σημαίνει τίποτα. Η Samsung δεν το ξέρει δηλαδή ότι αλλάζουν οι εφαρμογές έτσι ώστε να προνοήσει και να κάνει την αναβάθμιση ασφαλή και ομαλότερη; Ή το ξέρει και απλά είναι τόσο ανίκανοι οι προγραμματιστές της; Ρωτάω γιατί η Google στα Nexus, η Apple στα iPhones, η Microsoft στα Windows Phone και όλοι οι κατασκευαστές λειτουργικών σε υπολογιστές το χουν καταφέρει αυτό. Αν είναι θέμα ανικανότητας να την αφήσουμε τη Samsung και να πάμε σε κάποιον που ξέρει τι κάνει. Ε καλά μην το κάνεις τότε :p Sent from my Galaxy s7 gold Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angmar Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Χχαχαχα, μη με παρεξηγήσεις, δεν είναι προσωπική αντιπαράθεση σε καμία περίπτωση. Δεν ζητάω την άδεια να μη κάνω restore, απλά αναφέρω κάποια πράγματα ως αντίλογο σε κάτι το οποίο αναφέρεται διαρκώς και, προσωπικά, δε συμφωνώ, έτσι ώστε να βλέπουν και "την άλλη πλευρά" κάποιοι πολύ αρχάριοι χρήστες, κάτι που μπορεί να τους γλιτώσει λίγο χρόνο. Θεωρώ πως αν χρειαζόταν restore με κάθε αναβάθμιση θα το ανέφερε ο κατασκευαστής, αλλά ταυτόχρονα θα ήταν "ντροπή τους" γιατί δε γίνεται να υποχρεώνεις το χρήστη να ξεκινήσει απ το 0 επειδή βαριέσαι να φτιάξεις το σύστημα αναβάθμισής σου. Προσωπικά στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το android απ το Galaxy Nexus S κι έπειτα factory reset μετά από update έκανα μόνο αν άλλαζα rom, πχ πήγαινα από Cyanogen σε Slim ξέρω γω. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα, το mono wipe που έκανα πάντα ήταν dalvik & cache, τίποτε άλλο. Αν υποθέσουμε ότι θέλω στην καλύτερη μισή ώρα να στήσω το τηλέφωνό μου, πρέπει να έχω γλιτώσει βδομάδες ολόκληρες :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Χχαχαχα, μη με παρεξηγήσεις, δεν είναι προσωπική αντιπαράθεση σε καμία περίπτωση. Δεν ζητάω την άδεια να μη κάνω restore, απλά αναφέρω κάποια πράγματα ως αντίλογο σε κάτι το οποίο αναφέρεται διαρκώς και, προσωπικά, δε συμφωνώ, έτσι ώστε να βλέπουν και "την άλλη πλευρά" κάποιοι πολύ αρχάριοι χρήστες, κάτι που μπορεί να τους γλιτώσει λίγο χρόνο. Θεωρώ πως αν χρειαζόταν restore με κάθε αναβάθμιση θα το ανέφερε ο κατασκευαστής, αλλά ταυτόχρονα θα ήταν "ντροπή τους" γιατί δε γίνεται να υποχρεώνεις το χρήστη να ξεκινήσει απ το 0 επειδή βαριέσαι να φτιάξεις το σύστημα αναβάθμισής σου. Προσωπικά στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το android απ το Galaxy Nexus S κι έπειτα factory reset μετά από update έκανα μόνο αν άλλαζα rom, πχ πήγαινα από Cyanogen σε Slim ξέρω γω. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα, το mono wipe που έκανα πάντα ήταν dalvik & cache, τίποτε άλλο. Αν υποθέσουμε ότι θέλω στην καλύτερη μισή ώρα να στήσω το τηλέφωνό μου, πρέπει να έχω γλιτώσει βδομάδες ολόκληρες :p Καλά ναι δεν είναι αντιπαράθεση γι αυτό και στο τέλος έβαλα την φάτσα :p το πιο πιθανό είναι να μην έχει θέμα αν δεν κάνεις επαναφορά εργοστασιακών, αλλά επειδή είναι μηχάνημα και υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο να φάει κάποιο σκάλωμα, καλύτερα ας γίνεται επαναφορά, μετά από μεγάλες αναβαθμίσεις όμως. Τις προάλλες για παράδειγμα μου ήρθε μικρή αναβάθμιση στην αγγλική 7.0 και δεν έκανα επαναφορά γιατί δεν ήταν του 100ΜΒ η αναβάθμιση. Από 6 σε 7 όμως έκανα για να είμαι σίγουρος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angmar Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Καλά ναι δε το συζητάω για security patches ή bug fixes, αν κάναμε κι εκεί restore, ζήτω που καήκαμε. Όπως και να χει, όταν με το καλό έρθει η 7 στα ελληνικά τηλέφωνα, δε θα κάνω restore και θα σας πω πως τα πάει :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rapsodos1979_ Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Λήψη αναβάθμισης και μετά επαναφορά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andypapachris Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Ναι Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zorbas100 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Ειδικα τα windows και αν θελουν επαναφορά, αλλα και το android ειτε κανεις αναβαθμιση ειτε όχι αν περασει καιρος και η χρηση είναι μεγαλη μια επαναφορά κανει το τηλεφωνο να πεταει και ολοι εδώ οσοι τουλάχιστον ασχολούνται καταλαβαινουν τι ενοω σε καμια περιπτωση δεν λεμε για καθημερινη επαναφορά.:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Γεια χαρα στην παρεα.εχει ανφερθει ποτε προβλημα οτι "σαν" να εχει ξεκκολησει η οθονη.εχω πουλησει το κινητο σε'ενα φιλο και αντιμετωπιζει αυτο το προβλημα.το κινητο ειναι αγορασμενο απο τα public αλλα η αποδειξη εχει χαθει.(θα το παω σε επισημο service samsung) εκτος και αν παω απο τα public και με βαση το ΙΜΕΙ του κινητου να μου βρουν την αποδειξη αγορας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Γεια χαρα στην παρεα.εχει ανφερθει ποτε προβλημα οτι "σαν" να εχει ξεκκολησει η οθονη.εχω πουλησει το κινητο σε'ενα φιλο και αντιμετωπιζει αυτο το προβλημα.το κινητο ειναι αγορασμενο απο τα public αλλα η αποδειξη εχει χαθει.(θα το παω σε επισημο service samsung) εκτος και αν παω απο τα public και με βαση το ΙΜΕΙ του κινητου να μου βρουν την αποδειξη αγορας. Δεν χρειάζεται απόδειξη, το ιμει αρκεί Sent from my Galaxy s7 gold Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
samichri Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Πρέπει να τα επιλέξεις ΟΛΑ τα πεδία χίλια τα εκατό. Πρώτον. Και δεύτερον ναι μετά θέλει επαναφορά για να κάτσει σίγουρα σωστά η rom Instructions Extract (unzip) the firmware file Download Odin v3.11.1 Extract Odin ZIP file Open Odin v3.11.1 Reboot Phone in Download Mode (press and hold Home + Power + Volume Down buttons) Connect phone and wait until you get a blue sign in Odin Add the firmware file to AP / PDA Make sure re-partition is NOT ticked Click the start button, sit back and wait few minutes Αυτές είναι οι οδηγίες του site της sammobile. Όμως δεν αναφέρει πουθενά ότι επιλέγουμε όλα τα αρχεία, παρά μόνο το AP. Τελικά τι ισχύει ρε παιδιά ?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Δεν χρειάζεται απόδειξη, το ιμει αρκεί Sent from my Galaxy s7 gold εχει προβλημα ομως το κινητο.εχει αναφερθει και αναλογο?? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mike Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Ναι Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium Μερικές εταιρίες όπως η huewei συστήνουν πριν γίνει επαναφορά εργοστασιακων, να αφαιρείται ο λογαριασμός της google γιατί υπάρχει περίπτωση να κλειδωθεί ο λογαριασμός για τρεις μέρες (ασφάλεια για κλοπή) στα samsung ισχύει κάτι τέτοιο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Μερικές εταιρίες όπως η huewei συστήνουν πριν γίνει επαναφορά εργοστασιακων, να αφαιρείται ο λογαριασμός της google γιατί υπάρχει περίπτωση να κλειδωθεί ο λογαριασμός για τρεις μέρες (ασφάλεια για κλοπή) στα samsung ισχύει κάτι τέτοιο? Οχι Sent from my Galaxy s7 gold Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rapsodos1979_ Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Οχι Sent from my Galaxy s7 gold Εγώ έρχομαι από Huawei Honor6 και ποτέ δεν το έκανα...Δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα με το λογαριασμό Google Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andypapachris Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Εγώ έρχομαι από Huawei Honor6 και ποτέ δεν το έκανα...Δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα με το λογαριασμό Google Και εγώ από huawei p8 δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mike Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Και εγώ από huawei p8 δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε στο P9 lite του γιου μου και στην επικοινωνία με την huawei του είπαν οτι δεν έκανε αφαίρεση του λογαριασμού πριν από factory reset Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makismakis2004 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Παιδιά επειδη δεν βλέπω φως με τα updates εμένα στο phone info λέει csc active aut δηλαδή ελβετία. Περνάω δλδ κατευθιαν με odin την 7 την btu δεν χρειάζομαι Ελληνικη 6αρα πρωτα σωστά? Και σε win10 παίζει κανονικα το οdin? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rapsodos1979_ Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 (edited) παιδιά..όταν συνδέω τα original ακουστικά, δε μου βγάζει κάποιο σηματάκι πάνω στην οθόνη, ότι υπάρχουν συνδεδεμένά ακουστικά..Ισχύει σ'όλους? Edited February 21, 2017 by rapsodos1979_ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos_27 Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Παιδιά γίνεται να πάρω backup των ρυθμίσεων μου σε περίπτωση που θελήσω ας πούμε να κάνω επαναφορά; Κυρίως για τους κωδικούς του wifi το λέω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andypapachris Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 παιδιά..όταν συνδέω τα original ακουστικά, δε μου βγάζει κάποιο σηματάκι πάνω στην οθόνη, ότι υπάρχουν συνδεδεμένά ακουστικά..Ισχύει σ'όλους? Και σε εμένα συμβαίνει ακριβώς το ίδιο Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rapsodos1979_ Δημ. February 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2017 Και σε εμένα συμβαίνει ακριβώς το ίδιο Sent from Samsung Galaxy S7 Silver Titanium προφανώς έχουν καταργήσει τη συγκεκριμένη ένδειξη..γιατί όμως? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.