Jump to content

Moto X Play


empeiros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν έστρωσε τελικά.πηρα μολις τωρα απο το σταθερο και το τηλ. ξυπνησε και χτυπησε στο 4ο μπιπ...καμια ιδεα;να χαζέψω είμαι....
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 853
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν είπες αν δοκίμασες με άλλη sim, αν είναι δυνατόν και από άλλο δίκτυο.

 

Sent from my XT1068

Link to comment
Share on other sites

πηρα στο γερμανο,μου λέει ειναι απο συσκευη.αν ηταν απο δικτυο δε θα καλουσε καν..τι να πω,ατυχια.και δε σκεφτομουν ουτε για πλακα να παρω αλλη συσκευη..
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σε συμβούλευα να το έκανες μια φορά εντελώς στοκ, ούτε root , ούτε xposed, ούτε antivirus κλπ και να δοκιμάσεις αν γίνεται και εκεί. Όπως και να δοκιμάσεις σε κάθε περίπτωση με άλλη κάρτα, ότι και να σου είπε στο γερμανό...

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

δοκιμαζω 2 τελευταια πραματα.ξαναεβαλα εργοστασιακο ringtone (ειχα κατεβασμενο αλλο) ενας ειχε αναφερει για το moto g οτι τον αργουσε να χτυπησει ετσι...και ξαναφλασαρα το zip που επαναφερει σε εργοστασιακο το ascending ringtone. (να χτυπαει δλδ πιο σιγα στην αρχη) επόμενο σταδιο αλλαγη sim,f.reset και επομενο σταδιο αλλαγη κινητου γιατι χωρις root μου ειναι αχρηστο ενα κινητο..για να δουμε!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.Έχετε αναφέρει πουθενά για earphones για το xplay?Ποια χρησιμοποιείτε?Αν πάτε για τρέξιμο ποιά?Ευχαριστώ πολύ.

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά είχα ένα ζευγάρι από αυτά εδώ από τότε που είχα ένα Moto G : http://www.skroutz.gr/s/4985698/iLuv-Bubble-Gum-Talk.html

 

Aφού είδα ότι παίζουν επίσης μια χαρά και στο moto x play, απλά αγόρασα ένα ακόμα ζευγάρι σε άσπρο χρώμα γιατί το τηλέφωνο το έχω πάρω σε τέτοιο. Για τα λεφτά τους συμπαθητικά είναι. Για τρέξιμο δεν ξέρω αν βολεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.Προέκυψε πρόβλημα με το κινητό.Δε διαβάζει την sd card (sandisk class 10 32gb).Έκανα ότι έλεγαν στο forum της lenovo αλλά τίποτα.Hard reset, safe mode, clear cache, εργοστασιακές ρυθμίσεις ξανά, αναβάθμιση σε marsmellow...Όλα.Τί να κάνω?Είναι για πέταμα?Δυστυχώς λεφτά για άλλο δεν υπάρχουν...

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Με άλλη κάρτα δοκίμασες;

 

Sent from my Moto X Play

Δυστυχώς!Το ωραίο είναι ότι πήρα άλλο ένα για τη γυναίκα μου και εκείνο διαβάζει κανονικά την κάρτα/ες...

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρό το έχεις; Αν έχεις εγγύηση πήγαινέ το. Ταλαιπωρία βέβαια, αλλά τι να κάνεις.

Αν βρεθεί η ευκαιρία δοκίμασε και με άλλη κάρτα μπας και.

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να μην εβαλες την κάρτα sd βιαστικά μεσα γιατί εχει πολυ ευαισθητα pinakia που στραβωνουν.παιδια εγώ παω να σαλταρω.Μπορεί κάποιος να μου στειλει το λινκ με το κανονικό ελληνικο firmware?εχω και ένα log αν γνωριζει καποιος που αποθηκευσα ενω επαιρνα τηλ ξαι αυτο κοινοταν του καλου καιρου...

https://www.dropbox.com/s/6sgq3tqfob1fi8p/missedcall0033.txt?dl=0

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει ελληνικό. Οι παραλλαγές που έχω δει είναι ευρωπαϊκό γενικά, αγγλικό, γερμανικό, γαλλικό, ισπανικό και ασιατικό. Πρέπει να ξέρεις ποιο φόραγε αρχικά.

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρό το έχεις; Αν έχεις εγγύηση πήγαινέ το. Ταλαιπωρία βέβαια, αλλά τι να κάνεις.

Αν βρεθεί η ευκαιρία δοκίμασε και με άλλη κάρτα μπας και.

Άνοιξα θέμα στο motorola support και με πήραν τηλέφωνο από τη Μοτορόλα (συνομιλία σε αγγλικά μόνο και μάλιστα έχω την εντύπωση ότι ήταν κληση εξωτερικού) και μου έστειλαν email με οδηγίες για να το στείλω στη Λ.Κηφισού 38-38α που είναι το repair centre.

Dear Mr ,

 

Thank you for contacting Moto/Lenovo.

 

We are sorry that you have been experiencing a fault with your Moto/Lenovo device and due to this we would like to suggest that you send your device to our repair centre.

Please send to the address for our repair centre, for our Greece based customers:

 

Lenovo/Motorola Repair Centre

TS Solutions

38-38a Kifisou Avenue

10442 Athens

Greece +302105197500

 

When sending your device to our repair centre we would recommend that you follow the guidelines below:

 

That the device is protected and cushioned within its packaging.

That you ask for proof of postage at the Post Office.

That your device is insured against loss and damage.

That when posting to us that you use a service that has track and trace.

 

In addition to the recommendations above we would also request that you:

 

Keep a note of the IMEI number of your device (this can be found on the back of the device under the battery (when removable), the side of the box, or by dialling *#06# on the main screen of your handset).

Please do not send any accessories with your device including the memory card, SIM card, charger, original box etc. with your phone. If any accessories are required then we will request this from you but please note that the repair centre may not return any unnecessary items.

Please do backup any contacts, pictures, games and ringtones as there is a high risk during repair that these will be lost during the repair process.

 

Lastly we would also request that you include a note with your device with the information:

 

A description of the fault.

Your name, return address, a daytime telephone number and your email address.

The reference number provided by Moto/Lenovo which can also be found at the top of this email.

A copy of your proof of purchase (not the original).

 

Moto/Lenovo will repair and return your device free of charge under the warranty conditions. If in the event that your device is found to be out of warranty by the repair centre then please be advised that a quotation and handling charge may be applied. Our repair centres are obliged to send devices back fully repaired making sure they pass all final tests. If physical damage is also detected and if it is repairable, they will send a quotation on that as partial repair is not possible. In addition, any damage caused by using unauthorised operating systems, tampering or altering the device firmware will void your warranty and you may be charged for repair. In the event that you do not wish to proceed with the quotation then a handling charge will be applied.

 

You can expect the device to be repaired and returned back to you within 7 working days from its arrival at our repair centre, depending on stock availability. Please also note that Moto/Lenovo does not accept claims for losses incurred by customers not following the process detailed in this message.

 

We fully appreciate the inconvenience that this has caused and we hope to resolve this for you.

 

For any further assistance or information please do not hesitate to contact us, quoting your Customer Reference number. We are reachable on 211 1980692 to discuss the matter further with one of our experienced customer service agents. Please contact us any time between the hours of 10am and 6pm from Monday to Friday.

 

Kind regards,

 

Moto/Lenovo

http://www.motorola.com

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι τούτο; Πάει η cellcom που ήταν επίσημο σέρβις;

 

Sent from my Moto X Play

Δε γνωρίζω...Κάνω ότι μου είπαν από το motorola support.Γιαυτό και παραθέτω σχεδόν όλη την απάντηση.

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνεις και την παραθέτεις.

Απλά μου κάνει εντύπωση που δεν σε έστειλαν στην εταιρεία που μέχρι τώρα τουλάχιστον γνωρίζαμε πως είχε το σέρβις της motorola.

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/53855/p_country_code/GR

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνεις και την παραθέτεις.

Απλά μου κάνει εντύπωση που δεν σε έστειλαν στην εταιρεία που μέχρι τώρα τουλάχιστον γνωρίζαμε πως είχε το σέρβις της motorola.

https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/53855/p_country_code/GR

Η απάντηση δόθηκε από εδώ:

https://forums.lenovo.com/t5/Moto-X-Play/Moto-x-play-doesnt-read-the-class-10-sandisk-ultra-micro-sd-card/m-p/3672297/highlight/false#M4499

Στη σελίδα 1 επειδή έγραψα ότι δε θα ξαναγοράσω motorola μου απάντησε moderator με Link για το support το οποίο είναι αυτό: https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/utils/prod_guided_assistant/g_id/5023/ .Έστειλα email εδώ: https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/ask/p_country_code/GR?g_id=5023&session=WkC92Ein και φυσικά πήρα και τηλέφωνο στο 211 198 0692.Επειδή περίμενα πολύ ώρα έδωσα ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο σε τηλεφωνητή.Με κάλεσαν εκείνοι και μου έστειλαν οδηγίες στο email μου.Α! Εγώ είμαι ο jpk chios και δε θα βρεις την απάντηση που τους γράφω ότι δε θα ξαναπάρω motorola γιατί τη διέγραψα...

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Ίσως έχει αλλάξει κάτι από τότε που αγοράστηκε από την Lenovo.

 

Πάντως ομολογώ πως μια τρομάρα την πήρα όταν έκανα αναζήτηση στο google με την επωνυμία της επιχείρησης που σου έδωσαν.

Κυρίως γιατί έβγαζε στα αποτελέσματα φωτογραφίες από ένα γνωστό επισκευαστικό κέντρο για το οποίο υπάρχουν πολλά παράπονα, με υγρασίες κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Ίσως έχει αλλάξει κάτι από τότε που αγοράστηκε από την Lenovo.

 

Πάντως ομολογώ πως μια τρομάρα την πήρα όταν έκανα αναζήτηση στο google με την επωνυμία της επιχείρησης που σου έδωσαν.

Κυρίως γιατί έβγαζε στα αποτελέσματα φωτογραφίες από ένα γνωστό επισκευαστικό κέντρο για το οποίο υπάρχουν πολλά παράπονα, με υγρασίες κλπ...

Τώρα το είδα κι εγώ!Τί μπορώ να κάνω?Επιπλέον η συσκευή έχει και ένα καμένο πιξελ...! Προτείνεις κάτι άλλο?

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάρε ένα τηλέφωνο στη cellcom από το link που σου έχω δώσει πιο πάνω.

Έχω ακούσει καλά λόγια γενικά.

Προσωπική εμπειρία μόνο με ένα τηλέφωνο που είχα αγοράσει από σκρουτζομάγαζο 2 χρόνια πριν,με πρόβλημα από την πρώτη μέρα και το έστειλε το μαγαζί σε αυτούς μιας και δεν έδινε doa. Έκαναν περίπου 2 βδομάδες αλλά το επισκεύασαν κανονικά, και ας ήταν παραεισαγωγής.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάρε ένα τηλέφωνο στη cellcom από το link που σου έχω δώσει πιο πάνω.

Έχω ακούσει καλά λόγια γενικά.

Προσωπική εμπειρία μόνο με ένα τηλέφωνο που είχα αγοράσει από σκρουτζομάγαζο 2 χρόνια πριν,με πρόβλημα από την πρώτη μέρα και το έστειλε το μαγαζί σε αυτούς μιας και δεν έδινε doa. Έκαναν περίπου 2 βδομάδες αλλά το επισκεύασαν κανονικά, και ας ήταν παραεισαγωγής.

Μήπως το link είναι παλιό?Είναι 30 ημερών κινητό.Αν δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένος δε θα χάσω την εγγύηση? Επίσης έχει μόνο 4 κριτικές.Βασικά μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά μου...! Heeeelp!

Edited by jpk

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό σου είπα να πάρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις.

Μπορεί να έχει και τα 2 σέρβις. Όπως και άλλες μάρκες δεν έχουν μόνο την arvato.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι κατα 90% σιγουρος οτι βρηκα τις πταιει!αν δειτε το log μου,θα δειτε οτι εμφανιζεται αυτο E/Xposed (8090): java.lang.NoSuchMethodError: com.android.internal.telephony.PhoneSubInfo#getDeviceId()#exact πανω απο 20-30 φορες!εχω το xposed module phone id changer.οποτε σα να φαινεται οτι γινεται μπερδεμα οσον αφορα το id οταν δεχομαι κληση.θα συμβούλευα οποιος (αν) το εχει να το σβήσει!να'ναι καλα εφαρμογες τυπου catlog που (θελω να πιστευω) εντοπισα το προβλημα!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Πηρα τηλέφωνο τη cellcom και μου είπαν ότι ο,τι είναι εντός εγγύησης πάει εκεί που μου υπέδειξαν...Οι άλλοι είναι για εκτός εγγύησης.

:lol:

Τ50, ΜΑΧ100, EL250, XL650V, XT660Z

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...