Jump to content

Vivodi ΜηΣουΣβήσει 2004


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παράκληση Προς Moderators

 

MERGE MERGE MERGE

 

Τέτοιες περιπτώσεις δεν επιτρέπεται να χάνονται στα βάθη των threads. Να κολήσει στο επισημασμένο για vivodi άμεσα!

:whistle:

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 65
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

στο επισημασμένο θα χαθεί μαζί με άλλα θέματα, κάτσε να έχουμε κάτι να βλέπουμε κάθε πρωί! Σε πληροφορώ αυτό το θέμα έχει γίνει κάτι σαν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων για πολλά μέλη του forum! :p ;)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος dimangelid ( 9 Δεκ. 2004 , 11:17)

Τελικά το καλύτερο πράγμα είναι: ξεχωριστά την γραμμή adsl από τον ΟΤΕ και μετά επιλέγεις όποιον ISP θέλεις. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ FORTHNET, ACN Κ.Λ.Π. για να πάρεις την γραμμή γιατί μετά η γραμμή υποτείθεται ότι είναι της acn (ή όποιας εταιρίας έχει μεσολαβήσει για να αποκτήσεις την γραμμή) και αν θέλεις να αλλάξεις provider θα πρέπει να κόψεις την γραμμή και να ξανακάνεις αίτηση για adsl στον ΟΤΕ...

 

Αυτό το λέω συνέχεια. ;)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

9/12/2004 17:00 Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα?

 

Παίρνω ξανά την vivodi (μην ανησύχουν κιόλας, σήμερα δεν τους είχα πάρει ούτε μια φορά). Ρωτάω λοιπόν, αν υπάρχει καμια εκκρεμότητα σε σχέση με την υπηρεσία μου. Ο τεχνικός (πρεπει να ήταν ο ίδιος, το τσακάλι αν δεν κάνω λάθος) με ύφος 100 καρδιναλίων, μου ζητάει να του πω το πρόβλημα.

Και αναρωτιέμαι ρε πούστη μου....

ΤΟΣΕΣ μερες, δεν με έχουν μάθει?

Εγώ θα νόμιζα τοσο πολύ που τους τα έχω πρήξει, οτι θα ακούνε το όνομα μου , και θα φτύνει συγχρονισμένα όλη η εταιρία.

Ζητάω να δώ τον υπεύθυνο

"Εγώ δεν σας κάνω?"

"Οχι, δεν μου κάνετε. Θέλω κάποιον ανώτερο"

"Πείτε μου γιατί"

D E J A V U .

Τα ίδια Παντελάκι μου , τα ίδια Παντελή.

Του εξηγώ για νιοστή φορά, οτι κάποιος εκ των δύο (ΟΤΕ , VIVODI) λέει ψέμματα για την ημέρα αναφοράς της βλάβης, και προσπαθώ να τον βρώ.

Του ξανα-εξηγώ , οτι απο την Δευτέρα που ανέφερα το πρόβλημα, και ενώ 100 φορές προσφέρθηκα να μιλήσω εγώ ο ίδιος με τον ΟΤΕ, ο τελευταίος το έμαθε χθές το πρωί. Δηλαδη με 10 μέρες καθυστέρηση. Μην ξέροντας τι να πεί, πετάει την κοτσάνα του αιώνα by vivodi .

"Ο ΟΤΕ πρέπει να ξέρει ανα πάσα στιγμή ποιες γραμμές του δεν λειτουργούν, και να τις διορθώνει"

Α χα!

Τώρα μάλιστα.

Μου λέει δηλαδη, οτι τα help desk δεν χρειάζονται , και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την υπηρεσία πρέπει να το μυριστεί ο τεχνικός, και να το προλάβει μόνος του. Ρωτάω

"Εσείς δηλαδη ξέρετε τώρα ακριβώς τι παίζει και τι δεν παίζει"

"Αμέ , μου λέει!"

Ρε αυτοί δεν ξέρουν τι τους είπα χθές το βράδυ, και τώρα ξέρουν και τι φταίει σε κάθε γραμμή. ΡΕ ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ.

Έχει και συνέχεια όμως....

Ενώ επιμένω συνέχεια οτι λένε ψέμματα για την ημέρα αναφοράς της βλάβης, και εξακολουθεί ο τυπος να το διαψέυδει ζητάω ένα fax με την απόδειξη για την ημερομηνία αναφοράς.

Μου ζητάει τηλέφωνο (ρε λές;;;)

Του το δίνω.

Και τι παίρνω?

Απο τα 3 fax το μακρύτερο.

Οχι οτι περίμενα να το πάρω κιόλας, αλλά κουβέντα να γίνεται.

 

Επιπλέον του ζητάω, να με πάρει κάποιος απο το λογιστήριο , να κανονίσουμε τα τυπικά. Θα το σημειώσω μου λέει.

(φαντάζομαι εννοεί οτι θα το γράψει στα γεννητικά του όργανα).

Αυριο απλώς θα τους αναφέρω οτι έγινε καταγγελία, θα σταματήσω το συμβόλαιο, και θα κοιτάξω για κανεναν σοβαρό ISP.

 

Αργότερα μίλησα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Μια καταγγελία ειναι αρκετή για να παγιώσω τους λογαρισμούς, παρεπιπτώντος οι περισσότεροι όροι χρήσης του συμβολαίου της vivodi , είναι καταχρηστικοί. Με δυο λόγια, λένε , οτι αν δεν φταίει ο ΟΤΕ τότε φταίει κάποιος άλλος. Αλλα σίγουρα όχι εμείς.

 

Ερώτηση: Τώρα θα πρέπει να περιμένω πάλι 100 μέρες για γραμμή απο τον ΟΤΕ ε? Έτσι και αλλιώς θα τις περιμένω απο την vivodi , αλλα αν ερχότανε γρήγορα θα ήταν καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Ευγε!!! :up: Μπραβο!! :D Well Done :rolleyes:

 

Καμια φορα στην ενεργοποιουν και σε 20 μερες τη γραμμη μπορει και λιγοτερο αμα εισαι τυχερος,δες τι διαθεσιμοτητα υπαρχει. Παρε στο 134 και πεστους θα ερθει που θα ερθει ο τεχνικος αυριο δε μου περναει και καμια γραμμη? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Μολις ειδα το θεμα.πολυ καλα επραξες.καλεσε στο 2117503700 κ ζητα απο το τηλεφωνικο κεντρο να μιλησεις με το νομικο τμημα της vivodi.Καποιοι θα τα ''ακουσουν''.Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος userc ( 9 Δεκ. 2004 , 22:54)

 

Μολις ειδα το θεμα.πολυ καλα επραξες.καλεσε στο 2117503700 κ ζητα απο το τηλεφωνικο κεντρο να μιλησεις με το νομικο τμημα της vivodi.Καποιοι θα τα ''ακουσουν''.Ευχαριστω

 

 

και να του πουνε τι ρε φιλε userc? οτι θα τον ενημερωσουνε μεσα στην ημερα? ( η κλασσικη απαντηση )

 

οποια εταιρεια δεν μπορει μεσα σε μια ωρα τουλαχιστον να σου απαντησει σε οποιο θεμα την αφορα ειναι για τα μπαζα!!

 

 

 

ΥΓ μπας εισαι εσυ το νομικο τμημα? ( ερωτηση απλη )

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος userc ( 9 Δεκ. 2004 , 22:54)

 

Μολις ειδα το θεμα.πολυ καλα επραξες.καλεσε στο 2117503700 κ ζητα απο το τηλεφωνικο κεντρο να μιλησεις με το νομικο τμημα της vivodi.Καποιοι θα τα ''ακουσουν''.Ευχαριστω

 

 

Ευχαριστώ για την συμβουλή, αλλά βαρέθηκα.

Ασε που λίγο πιο πάνω , κάποιος μου έδωσε την συμβουλή να πάρω εναν τεχνικό που ειναι εξυπηρετικός και θα με βοηθούσε. Αντ'αυτού με φλόμωσε στο ψέμα, καθυστέρησε ακόμα περισσότερο την όποια αναμονή για την αποκατάσταση της βλάβης, με εκνεύρισε και με εξόργισε.

Έτσι όπως δουλευει η εταιρία, αν πάρω τηλέφωνο στο νομικό τμήμα, μπορεί να μου κάνουν και μύνηση γιατι τους ενόχλησα. Δεν ειναι να μπλέκεις.

 

Η vivodi και η ιδέα της ήταν ελπιδοφόρα.

Αλλά δυστυχώς, η υποδομή και το hype δεν αρκούν.

Τα περισσότερα στελέχη της vivodi, πρέπει είτε να μπήκαν εκεί κατα τύχη, ειτε να εχουν τόσο επαφή με το αντικείμενο του management, όση εγώ με θαλλάσιο τάβλι.

 

Παραδείγματα:

 

ΙΤ Manager

Που ακούστηκε εταιρία, με primary target group ιδιώτες, να μην έχει κάποιο CRM πακέτο. Ξέρετε πως επικοινωνούν οι υπάλληλοι μεταξύ τους και με τους προιστάμενους τους; Με email!!!! Ναι με email. Παίρνω στον πΟΤΕ και η τηλεφωνήτρια μου λέει μέχρι και τι έτρωγα την ώρα που ανέφεραν την βλάβη, σε ποιον έγινε ανάθεση, ποτε επιλήφθηκε, σε τι κατέληξε, τι ενέργειες προτείνονται κτλ, κτλ. Στην vivodi, αν παίρνεται επι 6 μηνες κάθε μέρα, και απαντάτε στην κλασική ερώτηση "Το παπάκι ανάβει" που την ακολουθά το "Πείτε μου το πρόβλημα σας", θα το πείτε 180 φορές. Το ιστορικό σας θα ειναι μια γραμμή (πιθανότητα λάθος) ακόμα και αν αυτους τους έξι μήνες πήρε φωτιά το μόντεμ, πήρα φωτιά ο κώλος σας, αλλάξατε φύλο κτλ , κτλ. Εταιρίες με 10 άτομα προσωπικό και 100 πελάτες, έχουν workflow πακέτα. Εταιρία με τους πολλαπλάσιους υπαλλήλους και πελάτες, στέλνει email λες και κάνουν καμακι ο ένας στον άλλον.

 

Technical Deparment Manager

Ο τύπος μάλλον είναι της λογικής :

"If a customer threatens to commit suicide in front of you, take the following actions.

1.Make sure the gun is loaded (if not , tell him to **** off)

2.Make sure a reasonable time of i.e six months has passed since the first report (if not, tell him to **** off after unloading the gun)

3.Make sure he is carrying some king of mental treatment pills. (if not, unload the gun, and tell him to **** off and come again after six months)

 

If all of above are valid, consider talking with him. It is highly possible he is having a problem with the service"

 

Customer Relations Manager

Πόσο καιρό πρέπει να περάσει , για να πάρει ένα τηλέφωνο και να μου ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Να μου πει το προφανές, οτι δεν πρέπει να πληρώσω για την υπηρεσία που δεν έχω για όσο δεν την έχω. Να με καθησυχάσει μήπως; Αλλα τι να κάνει και αυτός. Φαντάζομαι οτι θα παίρνει 10.000 mail ημερησίως.

 

Φυσικά οι υπάλληλοι δεν πάνε πίσω, αλλα το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι.

 

Προσωπικά πιστευω οτι ειναι ΕΠΙΛΟΓΗ της διοίκησης, να μην παρέχει support της προκοπής. Τα περισσότερα συμβόλαια ειναι 12άμηνα, ο πελάτης τα έχει σκάσει η τα σκάει ήδη συν οτι δύσκολα πηδάς σε άλλον ISP γιατι οι αναμονές ειναι απίστευτες. Οι υπάλληλοι, όταν κλείνουν το τηλέφωνο και λένε το κλασικό "Άει μαμήσου ρε μαλ@κα, τσουρέκια μας τα έκανες", ξέρουν οτι λίγο πολύ αυτή ειναι η πολιτκή της εταιρίας και δεν θα τα ακόυσουν απο κανένα.

Αν ήθελε το νομικο τμήμα, η όποιο άλλο υπεύθυνο τμήμα να μην έχει μπλεξίματα θα προτεινε περισσότερους υπαλλήλους και άλλες μεθόδους.

Το να φωνάζεις όταν σου φωνάζουν, δεν βγάζει πουθενά.

 

Υ.Γ

Conx λέει μπορεί να στο συνδέσουν και σε μια μέρα.

Μήπως να έπαιρνε τον πούλο η vivodi?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras (10 Δεκ. 2004 , 02:07)

 

 

Υ.Γ

Conx λέει μπορεί να στο συνδέσουν και σε μια μέρα.

Μήπως να έπαιρνε τον πούλο η vivodi?

 

 

CRM??Σε παρακαλω!!!Μη τους βαζεις δυσκολα, τεφτερι και πολυ ειναι!! Εχω δει εταιρια με 8 υπαλληλους (στον ιδιο χωρο), και γυρω στους 300 πελατες (οχι τακτικους, 2-3 δουλειες το μηνα αλλα μεγαλες δουλειες) να εχει CRM, η Vivodi στελνει email...πεταει αετο, κλπ κλπ

 

Το Conx περιλαμβανει και modem το οποιο εχεις,γιατι λοιπον να ξαναπληρωσεις για modem? Και το βασικοτερο Conx= ΠΟΤΕΝΕΤ :!:

Link to comment
Share on other sites

RESPECT!

banditaras for president!!!

ti eteria skeftese an valeis?giati ego exo kanei aitisi pano apo ena mina sti vivo kai kathisteroun epidi exoun dosei lathos ti diefthinsi mou ston ote kai xexasan na tin alaxoun parolo pou ti diorthosa. Pados exo arxisi na to skeftome sovara na min valo vivodi.

fully working iwhore!:drool:

Yeah baby!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg (10 Δεκ. 2004 , 02:14)

 

CRM??Σε παρακαλω!!!Μη τους βαζεις δυσκολα, τεφτερι και πολυ ειναι!! Εχω δει εταιρια με 8 υπαλληλους (στον ιδιο χωρο), και γυρω στους 300 πελατες (οχι τακτικους, 2-3 δουλειες το μηνα αλλα μεγαλες δουλειες) να εχει CRM, η Vivodi στελνει email...πεταει αετο, κλπ κλπ

 

Το Conx περιλαμβανει και modem το οποιο εχεις,γιατι λοιπον να ξαναπληρωσεις για modem? Και το βασικοτερο Conx= ΠΟΤΕΝΕΤ :!:

 

 

Φαντάζομαι οτι μετά απο την καταγγελία η vivodi θα πάρει το modem πίσω και θα μου επιστρέψει τα χρήματα.

Επίσης διάβασα οτι ο ΟΤΕ καθυστερή σκοπίμως τις συνδέσεις στους εναλλακτικούς.

Και εγώ την δεδομένη στιγμή καίγομαι.

 

Αλλά ετσι όπως μου τα λέτε, οτι και να κάνω την σύνδεση θα μου την βάλουν στον λαιμό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras (10 Δεκ. 2004 , 02:32)

 

Επίσης διάβασα οτι ο ΟΤΕ καθυστερή σκοπίμως τις συνδέσεις στους εναλλακτικούς.

Και εγώ την δεδομένη στιγμή καίγομαι.

 

 

Οταν κανεις αιτηση στο 134 για να ενεργοποιηθει το DSL ο ποτε δεν ξερει αν θα επιλεξεις ποτενετ η καποιο αλλο παροχο (σε ρωτανε αν θες ποτενετ αλλα για το φοβο των ιουδαιων λες ενα δεν ξερω ακομη), οποτε δεν εχει λογο να καθυστερησει την αιτηση. Αν επιλεξεις καποιο πακετο τυπου Forthnet in a box κλπ τοτε ισως να ισχυει αυτο που διαβασες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras ( 8 Δεκ. 2004 , 10:55)

 

Μίλησα λοιπόν, με τον τσάκαλο.

 

 

Δεν μιλησες.Πρεπει να μιλησες με αντικαταστατη του.Τελοσπαντων
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος userc (10 Δεκ. 2004 , 10:07)

 

Δεν μιλησες.Πρεπει να μιλησες με αντικαταστατη του.Τελοσπαντων

 

 

εσυ εισαι ο τσακαλος? ( δευτερη απλη ερωτηση )

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

userc αν αυτά τα λες για να παρηγορήσεις τον ταλαιπωρημένο από χίλιες πλευρές φίλο μας και δη από την vivodi....αποτυγχάνεις οικτρά...:whistle:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg (10 Δεκ. 2004 , 02:37)

 

Οταν κανεις αιτηση στο 134 για να ενεργοποιηθει το DSL ο ποτε δεν ξερει αν θα επιλεξεις ποτενετ η καποιο αλλο παροχο (σε ρωτανε αν θες ποτενετ αλλα για το φοβο των ιουδαιων λες ενα δεν ξερω ακομη), οποτε δεν εχει λογο να καθυστερησει την αιτηση. Αν επιλεξεις καποιο πακετο τυπου Forthnet in a box κλπ τοτε ισως να ισχυει αυτο που διαβασες.

 

 

Δεν καθυστερεί αυτές τις περιπτώσεις, καθυστερεί όσους κάνουν την αίτηση μέσω άλλης εταιρίας.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος userc (10 Δεκ. 2004 , 10:07)

 

Δεν μιλησες.Πρεπει να μιλησες με αντικαταστατη του.Τελοσπαντων

 

 

Ρε φίλε...πραγματικά, απο τα βάθη της καρδιάς μου.

Συγγνωμη.

Δεν θα το ξανακάνω το ορκίζομαι.

Άλλη φορά , θα μιλάω μόνο με τους σωστούς ανθρώπους στην vivodi.

Αν τους ξέρεις ζήτα τους ένα συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

 

10/12/2004 Κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει

 

Στο προηγουμενο επεισόδιο με την καλή και άγια vivodi, είχα ζητήσει απο ένα μέλος της αγέλης (δεν ήταν το τσακάλι όπως αποδείχτηκε), να μου στείλει fax με την ημέρα αναφοράς της βλάβης στον ΟΤΕ, και να ενημερώσει κάποιον υπεύθυνο (μάλλον αυτό ήταν το λάθος, που να βρείς τέτοιο πράγμα μεσα στην vivodi), οτι περιμένω τηλέφωνο να μιλήσουμε για τρόπους αποκατάστησης της ζημιάς και πιθανή παύση της υπηρεσίας.

 

9,00 το πρωί. Χτυπάει το κινητό.

211 βλεπω. Λες?

"Καλημέρα , απο vivodi τηλεφωνώ για το πρόβλημα που έχετε"

"Θα κάνω καταγγελία ξέρετε"

"Εμείς θέλουμε να σας προτείνουν να σας αναβαθμίσουμε την γραμμή στο 1 μεγα μπι πι ες , στην τιμή που μέχρι τώρα πληρώνεται"

"Ορίστε;"

...

"Αυτο που σου λέω Γιώργο!"

....

"Ε;;;;"

.....

"Ρε ξύπνα, πότε θα πας στην δουλειά;"

Αυτό ήταν. Μια ματιά στο παπάκι που ακόμα να ξυπνήσει, μια ματια στο σπίτι που ειναι σαν γιαπί για να φτάσει ο υπολογιστής το ISDN. Back to reality.

 

(μπορειτε να αφήσετε τους γκασμάδες κάτω, μην φάτε και κανενα ξένο καλώδιο και μείνουν και άλλοι χωρίς τηλέφωνο)

 

Δυο μέρες μετά, η vivodi με έχει γράψει πλήρως στα παλαιότερα των email της. Ούτε τηλέφωνο για την διευθεύτηση του λογαριασμού, ούτε για την πορεία της βλάβης, ούτε το fax που ζήτησα και είπαν οτι θα μου το στείλουν.

Βέβαια, δεν φταίνε αυτοί.

Εγώ φταίω που δεν μίλησα με τον τσάκαλο, και έμπλεξα με την αγέλη.

 

Κατα τ'αλλα ο ΚΑΚΟΣ ΟΤΕ που και εγώ δεν χωνεύω, όταν του παραπονεθηκα οτι δεν ήρθε κανεις σήμερα και οτι δεν μπορώ καθημερινή, με πήρε σε 5 λεπτά, και μου είπαν οτι θα ερθουν Κυριακή.

Για φαντάσου!

Αν ζητουσα απο την ακατανόμαστη να έρθουν Κυριακή, θα κατάπινε το τηλέφωνο απο τα γέλια ο τηλεφωνητής.

 

Υ.Γ

Έχω πάρει πηλό, καρφίτσες όλα.

Μόνο οι τρίχες μου λείπουν.

Ρε εσεις γνωστοί των παιδιών εκει πέρα?

Μια τρίχα θέλω.

Να στείλω το πρώτο ανθρώπινο ethernet πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras (10 Δεκ. 2004 , 20:56)

 

ΡεΑν ζητουσα απο την ακατανόμαστη να έρθουν Κυριακή, θα κατάπινε το τηλέφωνο απο τα γέλια ο τηλεφωνητής.

 

 

:lol: :lol: :lol: Μου θυμισες ΑΜΑΝ ΙΚΑ κλπ λοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έλαβα το λογαριασμό για την περίοδο 1-31/10. Τι κι αν έχω DSL από την 3/11... :eek: Αυτό είναι φαίνεται λεπτομέρια για την οποία περιμένω απάντηση από το λογιστήριο τους. Για να δούμε...

 

Πάντως εγώ τη συμπαθώ τη vivo παρά τα στραβά της. (Ακόμα και σήμερα που σέρνεται)

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

banditaras conratulations...:)

είσαι το πρώτο σίριαλ που παρακολουθώ φέτος,μολονότι συμπάσχω απεριόριστα με αυτά που περνάς και θαυμάζω την υπομονή σου...:o

well done my friend...:)

Link to comment
Share on other sites

12/12/2004 Την κολοκυθιά θα παίζουμε τώρα;

 

Στο τελευταίο επεισόδιο με τον ΟΤΕ , ο τεχνικός δήλωσε οτι δεν ξερει απο ADSL

και οτι θα έρθει κάποιος που να ξέρει.

 

Την Κυριακή ήρθε πάλι ο ίδιος.

"Εσείς δεν ήσασταν και την προηγούμενη φορά"

(με ντροπή...) "Ναι εγώ ήμουν"

 

Δεν μίλησα. Μισή δική μου, μισή δική του.

 

"Την γραμμή την μετρήσαμε την προηγούμενη φορά"

"Οχι"

"Δεν ήρθε κανείς άλλος να την μετρήσει"

"Οχι"

"Δυστυχώς δεν μπορώ να την μετρήσω τώρα, γιατι δεν δουλεύει κανένας απο το κέντρο σήμερα"

 

ΚΑΙ ΤΙ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;

Για το τριπλό μεροκάματο;

Γαμώ το κέρατο μου δηλαδη!

Αν το ήξερα απο την αρχή, θα είχα βγεί με το φτυάρι , και θα την έψαχνα πόντο,

πόντο την γραμμή μέχρι το κέντρο.

 

Μου πιάνει την θεωρητική κουβέντα.

"Αυτό λειτουργεί σαν τηλέφωνο"

"Ναι και σαν τηλέφωνο και σαν DATA"

"Α τότε 99% δεν φταίει η γραμμή του ΟΤΕ"

"Μα απο την εταιρία που μου παρέχει ADSL μου είπαν οτι φταίτε εσεις"

"Και εγώ λέω οτι φταίνε αυτοι"

 

Ωραίαααααα. Τι μένει;

Να μου πουν οτι φταίω εγώ, πχ γιατι δεν προσέχω την διατροφή μου.

Γιατι καπνίζω , γιατι πίνω, γιατι δεν κοιμάμαι πολλες ώρες.

Η μήπως γιατι μιλάω άσχημα μπροστά του;

 

Μέχρι τώρα, ψιλογελούσα και εγώ με την ιστορία.

Τώρα έχω αρχίσει να ανακατεύομαι όταν την σκέφτομαι.

 

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους ρίξω ένα ωραίο χέσιμο αύριο

και να μην ξανασχοληθώ με καμια απο τις δυο εταιρίες. Τα υπόλοιπα μέσω της

Γενικής Γραμματείας καταναλωτή.

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος yatiohi (11 Δεκ. 2004 , 21:42)

 

banditara, αν ποτέ τελειώσουν όλα αυτά θα συνεχίσεις να γράφεις;

 

 

Ναι αλλα κώδικα Χρηστάκι

(αν έχουν αρχισει να σε δουλεύουν και οι φίλοι σου, δεν πάει καλά σίγουρα το πράγμα)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος yatiohi (11 Δεκ. 2004 , 21:42)

 

... αν ποτέ τελειώσουν...

Χαχα...καλο :D

 

Φιλοι? Ποιο φιλοι?http://www.thelab.gr/images/smilies/hehe.gif

I do and must reason inductively.

Inductive reasoning is invalid.

To reason invalidly is unreasonable.

Therefore, I am and must be unreasonable.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...