popolaros Δημ. April 2, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2005 episis ena akomi pou bgeni apo to arthro einai oti to focus 2 den einai to focus 1....... omalopioisan tis antidraseis oi papares gia xarin tis filikitotitas (user friendly tha pi kapios allos) RE ANTE RE Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. April 2, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2005 episis ena akomi pou bgeni apo to arthro einai oti to focus 2 den einai to focus 1....... omalopioisan tis antidraseis oi papares gia xarin tis filikitotitas (user friendly tha pi kapios allos) RE ANTE RE Πράγματι...αντί να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Golf...«οικογενειοποίησαν» την συμπεριφορά του... :rolleyes: Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. April 2, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2005 Το πολυ καλο δε γινετε παντα καλυτερο,ειναι ευκολο να γινει και ελαφρως χειροτερο... Για την κατηγορια του παντως δε μπορει να του προσαπψει κανεις κουσουρι popolaros μιας και παλι ειναι μπροστα απ τον ανταγωνισμο.Αν τα ιδια ισχυουν και για το RS που ερχετε το καλοκαιρι (2,5Τ - 250 ιπποι) τοτε ναι μπορεις να γκρινιαζεις,τωρα ομως μαλλον δεν απασχολει κανενα (στο 99% του αγοραστικου κοινου) το αν εγινε πιο user-friendly. Περιμενε να καλοκαιριασει και πιστευω η Ford θα σωσει και παλι δειγματα γραφης ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. April 2, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2005 to ST einai me ta 250 kai oxi to RS........ oso gia to thema kousouri.......exo ekfrasti se proigoumeno post sto idio thema Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2005 εγώ ομολογώ ότι θέλω κρατήματα και άνεση σε ίσες δόσεις, και μην έχοντας οδηγήσει το Ι δεν θα καταλάβω καμία ομαλοποίηση...Πάντως έμαθα στην αντιπροσωπεία ότι τελικά ΜΠΟΡΕΙΣ να το παραγγείλεις με το πακέτο ΕSP-πίσω δισκόφρενα με 1.000 ευρώ, αρκεί να "ξεγελάσεις"τη ΦΟΡΝΤ βάζοντας κι ένα επιπλέον στοιχείο εξοπλισμού, όπως π.χ.αναδιπλούμενους ηλεκτρικά καθρέπτες με 150 ευρώ ή προβολείς που στρίβουν με 500+ ευρώ...και παρεπιπτόντως βάσει του τελευταίου τεστ των 4Τ που είχε πίσω δισκόφρενα , το φρενάρισμα 120-0 βελτιώνεται σημαντικά...54,9 μέτρα, ενώ με ταμπούρα 59,2μ. ΑΡΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η τοποθέτησή τους...έτσι το κόστος ανεβαίνει κατά 1.150 ευρώ το λιγότερο...αλλά παραμένει προς το παρόν η έκπτωση για την οποία μου έγραψε 1450 ευρώ στην προσφορά...α και το πακέτο STARLINE δεν εισάγεται ακόμα...τέλος να επισημάνω από το άρθρο ότι ο κινητήρας κοντράρει στα ίσα τον καλύτερο ως τώρα 1600αρη της 147, τα διαγράμματα δείχνουν μεγαλύτερη ροπή και ιπποδύμανη ΩΣ τις 5.400 στροφές περίπου, ενώ έχει και καλύτερη κατανάλωση...και το FOCUS είναι γρηγορότερο στις ρεπριζ με 4η και 5η ...Nice!!! Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. April 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2005 to ST einai me ta 250 kai oxi to RS........ oso gia to thema kousouri.......exo ekfrasti se proigoumeno post sto idio thema E profanws tha katalaves oti to ST ennousa, lathaki :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 Το ST ρε παλλικάρια δεν είναι με 220; Τα 250 που τα βρήκατε; Το RS φημολογείται για 280... Χθες το έβλεπα στο ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 έρχονται και αυξήσεις τιμών, εργοστασιακές...έτσι είπε ο πωλητής το Σάββατο...αύριο μάλλον θα το κάνω test drive... Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 Wirelessly posted (SonyEricssonT68/R502) To da k gw omws 250 exoun anakoinwthei.pithanotata eipan(h metafrasan) lathos sthn ekpobh.ase pou 10 sec pio grhgoro sto gyro ap to RS exodas ta idia aloga to thewrw adynato;) Gia tis afkshseis ths adiproswpias exw anoiksei eidiko thread,edw as epikedrwsoume sto aftokinito :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 έρχονται και αυξήσεις τιμών, εργοστασιακές...έτσι είπε ο πωλητής το Σάββατο...αύριο μάλλον θα το κάνω test drive... apo pou tha to paris?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris74 Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 εγώ ομολογώ ότι θέλω κρατήματα και άνεση σε ίσες δόσεις, και μην έχοντας οδηγήσει το Ι δεν θα καταλάβω καμία ομαλοποίηση...Πάντως έμαθα στην αντιπροσωπεία ότι τελικά ΜΠΟΡΕΙΣ να το παραγγείλεις με το πακέτο ΕSP-πίσω δισκόφρενα με 1.000 ευρώ, αρκεί να "ξεγελάσεις"τη ΦΟΡΝΤ βάζοντας κι ένα επιπλέον στοιχείο εξοπλισμού, όπως π.χ.αναδιπλούμενους ηλεκτρικά καθρέπτες με 150 ευρώ ή προβολείς που στρίβουν με 500+ ευρώ...και παρεπιπτόντως βάσει του τελευταίου τεστ των 4Τ που είχε πίσω δισκόφρενα , το φρενάρισμα 120-0 βελτιώνεται σημαντικά...54,9 μέτρα, ενώ με ταμπούρα 59,2μ. ΑΡΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η τοποθέτησή τους...έτσι το κόστος ανεβαίνει κατά 1.150 ευρώ το λιγότερο...αλλά παραμένει προς το παρόν η έκπτωση για την οποία μου έγραψε 1450 ευρώ στην προσφορά...α και το πακέτο STARLINE δεν εισάγεται ακόμα...τέλος να επισημάνω από το άρθρο ότι ο κινητήρας κοντράρει στα ίσα τον καλύτερο ως τώρα 1600αρη της 147, τα διαγράμματα δείχνουν μεγαλύτερη ροπή και ιπποδύμανη ΩΣ τις 5.400 στροφές περίπου, ενώ έχει και καλύτερη κατανάλωση...και το FOCUS είναι γρηγορότερο στις ρεπριζ με 4η και 5η ...Nice!!! δεν χρειαζεται να βαλεις κατι αλλο. μονο esp Και δισοφρενα, απο κει και περα αν θες να βαλεις κατι επιπλεον σου προτεινω να βαλεις ηλιοροφη μιας και ερχεται απο το εργοστασιο και η τιμη της ειναι σχετικα καλη, 850 ευρω, ηλεκτρικα αναδιπλουμενη, τελικα ο αδερφος μου το παραγγειλε με ηλιοροφη, φωτα, και δισκους και με την αυξηση λογω του φπα 19%. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 4, 2005 sto site tis ford... stin ekdosi 1.6 titanium exei kato me asterisko afto: *Πληροφορηθείτε περισσότερα για την προνομιακή έκδοση Titanium Plus σε ειδική τιμή, στους Επίσημους Εμπόρους Ford. ti diafora exei i plus ekdosi apo tin titanium... ti prosferei kai se ti timi?... einai thema eksoplismou? egiisis? ena extra paketo?... klp klp... episis mporei na mou grapsei ti dinei i elliniki antiprosopia me tin titanium ekdosi?... efxaristo! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmp Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Loipon file mou epeidh ayto akrivws perimenw.To titanium dhladh!Den exei kamia diafora to titanium plus me to aplo titanium giati apla ta exei ola.Ki otan leme ola ennow:zantes alouminiou 16'',mp3 player ths sony me 4 woofer kai 4 tweeter,hmidermatina kathismata,triaktino timoni me dermatinh ependysh opws epishs dermatinh ependysh exei o moxlos taxythtwn.Vale tous aytomatous provoleis,tous aisthitires vroxhs,antithamvwtiko emprosthio parmpriz alla kai mesaios kathrepths,aytomato dizwniko klimatismo,xeiristhiria hxosysthmatos sto timoni,"tempelh",ntoulapaki me a/c,sport kathismata,provoleis omoixlhs,6 aerosakous,ypologisth taksidiou,hletrikoi kai thermainomenoi kathreptes!Nomizw ta eipa ola!To mono pou den exei(Dystyxws!) einai cruise control.Aa!Kai to teleytaio neo.Ton martio-prwto mhna pwlhsewn tou focus-vghke 2o kiolas se pwlhseis montelo!Skizei! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 ΤΟ διαφημιστικό περιοδικάκι της FORD στους 4Tροχούς λέει για τον κινητήρα ότι είναι 115 άλογα αλλά τα δυναμόμετρα τον φέρνουν πολύ πιο πάνω(!)Λοιπόν ...το ΦΟΚΟΥΣ ακρίβηνε περίπου 250-300 ευρώ...από εργοστασιακή αύξηση, εκτός του ΦΠΑ. Επίσης κοιτώντας προσεκτικά όλα τις εκδόσεις παρατήρησα το εξής: Οι περιστροφικοί διακόπτες της κονσόλας που πράγματι είναι τεράστιοι και ...γεροντίστικοι, αντιτουριστικοί,μετατρέπονται σε μια πανέμορφη κονσόλα αν πάρει κανέις τον αυτόματο κλιματισμό με 550 ευρώ περίπου...κι αν αλλάξει και το FORD cdplayer με το SONY όλη η κονσόλα μεταμορφώνεται..στο πιο σύγχρονο...αλλά το κόστος είναι σημαντικό! πάντως οριστικοποίησα μετά από διορθώσεις την λίστα του εξοπλισμού για την SPORT έκδοση, την ποστάρω για όσους ενδιαφέρονται.Είναι αποτέλεσμα κοπυ-παστες από πολλά έντυπα της FORD και το SITE της εταιρίας, άρα όλα ΕΠΙΣΗΜΑ-αν εξαιρέσουμε την περίπτωση λάθους τους σε έντυπο.πάντως δεν υπάρχουν πουθενά όλα αυτά μαζί για τον καταναλωτή, λέτε να τους την στείλω να κάνουν σοβαρή δουλειά; Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 1. Κάθισμα οδηγού με μηχανική ρύθμιση ύψους 2. Πλήρως ανακυκλόμενα μπροστινά σπορ καθίσματα (bucket) 3. Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός με το παράθυρο του οδηγού να κατεβαίνει σε μια κίνηση • Έξυπνο σύστημα προστασίας IPS με: 4. αερόσακους οδηγού και συνοδηγού με αισθητήρα απενεργοποίησης αερόσακου συνοδηγού(40 kg) 5. τρισδιάστατους πλευρικούς αερόσακους οδηγού και συνοδηγού 6. Αερόσακους οροφής 7. ζώνες ασφαλείας εμπρός ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος 8. πυροτεχνικούς προεντατήρες/ μηχανισμούς περιορισμού του φορτίου στις ζώνες ασφαλείας εμπρός 9. σύστημα υποχώρησης πεντάλ φρένου και συμπλέκτη 10. κολώνα τιμονιού με σύστημα περιορισμού του φορτίου 11. Ενεργά προσκέφαλα με σύστημα προστασίας σε οπίσθια σύγκρουση 12. προηγμένο σύστημα ασφαλείας του σασί που επιτρέπει στα εξαρτήματα να μετακινηθούν κάτω από το δάπεδο σε σύγκρουση 13. Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος (ABS) με ηλεκτρονική κατανομή πέδησης (EBD) 14. Immobiliser - PATS (παθητικό αντικλεπτικό σύστημα) 15. Υπολογιστής διαδρομής καυσίμου (Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων-trip computer) 16. Υδραυλικό τιμόνι με Ρυθμιζόμενη κλίση και ύψος κολώνας 17. Δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων 18. Σύστημα κλιματισμού χωρίς χλωροφθοροάνθρακες (CFC-free) 19. Διακόπτης ανακυκλοφορίας του αέρα 20. Smoker's pack (μπρος και πίσω) 21. Εσωτερικό φως στην οροφή εμπρός, με ρύθμιση της έντασης και προοδευτική καθυστέρηση στο σβήσιμο 22. Φωτισμός στο ντουλαπάκι συνοδηγού 23. Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό 24. Κεντρικό κλείδωμα με ένα κουμπί από μέσα 25. Κεντρικό υποβραχιόνιο 26. Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων με ασημί φινίρισμα αλουμινίου 27. Κεντρική κονσόλα με φινίρισμα Antares 28. Εσωτερικές λαβές στις πόρτες με φινίρισμα αλουμινίου 29. Λαβές στις πόρτες στο χρώμα του αμαξώματος 30. Πλαίσια οργάνων με φινίρισμα σατέν αλουμινίου 31. Κουμπί χειρόφρενου με φινίρισμα αλουμινίου 32. Yλικά σαλονιού υποαλλεγικά πιστοποιημένα κατά TUV 33. Τσέπες στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων 34. Πίσω κάθισμα με 60/40 διαιρούμενη πλάτη και 3 υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX • Μεσαίο προσκέφαλο (μόνο στο 5θυρο και το wagon) 35. Ηλεκτρονικό σύστημα ξεκλειδώματος της πόρτας αποσκευών από μέσα 36. Φωτισμός στο πορτ-μπαγκάζ 37. Εφεδρικός τροχός ανάγκης 38. Πίσω φως ομίχλης 39. Πίσω αεροτομή οροφής σε μαύρο χρώμα 40. Προβολείς ομίχλης εμπρός 41. Χρωμιωμένο πλαίσιο μάσκας 42. Σκούρο πλαίσιο προβολέων 43. Μοναδική σπορ ανάρτηση 44. Ζάντες ελαφρού κράματος 16" 5 ακτίνων "σαγρέ" 45. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος R-CD 6000 με χειριστήρια στην κολώνα τιμονιού κορυφαίας τεχνολογίας Ηχητικό σύστημα Sony - Στερεοφωνικό ραδιο/CD με δυνατότητα MP3 και 8 ηχεία (4 εμπρός και 4 πίσω) Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 σορυ για τα απανωτά ποστ -λόγω της λίστας εξοπλισμού...λοιπόν το οδήγησα σήμερα 20 λεπτά στην κίνηση της Σαλονίκης...το πήρα από τον Κρίκο και το έστριψα παραλία, όπου η κίνηση δεν επέτρεπε πάνω από 60, ίσα ίσα έβαλα τετάρτη...έχασα την καλή στροφή του Μακεδονία Παλλάς - έστριψα καλά μόνο στην ΕΧΠΡΕΣΣ ΣΕΡΒΙΣ Ανδριανουπόλεως...στροφή δύσκολη γλιστρέρή με ανωμαλίες...λοιπόν την πήρε σα τρένο, χαλαρά χωρίς να γείρει και να αποσταθεροποιηθεί από τα καπάκια και τις λακούβες,,,καταπληκτική ανάρτηση, κυρίως γιατί δεν ακούγεται τίποτα μέσα από τους θόλους, αν δεν κουνιόταν λίγο το αμάξωμα δεν θα καταλάβαινα ότι περνώ απο σημεία που κοπανάει το XSi μου..Ο κινητήρας τραβάει άνετα με 1000+ στροφές και 1300 κιλά αμάξωμα και 2 άτομα μέσα...αν κατεβάσεις από συνήθεια 2α επιταχύνει πολύ ικανοποιητικά, σε 2 φανάρια παραλίας που τα έδωσα κανείς δεν με έφτασε, προσπαθήσαν κάποιοι...με το ΑΒS να ενεργοποιέιται οριακά για ένα δευτερόλεπτο φρέναρα δυνατά από τα 75 στο κόκκινο φανάρι της Μπότσαρη...Τα φρένα (ταμπούρα πισω στο GHIA 1.6 poy οδηγούσα) γονατίζουν το αυτοκίνητο ακόμα και όταν τα χαϊδεύεις, είναι ΠΟΛΥ δυνατά, συνέχεια φρέναρα πιο πολύ από ότι έπρεπε στην κίνηση...στις πολλές αλλαγές ταχυτήτων το κιβώτιο είναι παιχνιδάκι, δεν σκαλώνει καθόλου, ενώ ο συμπλέκτης πρέπει να είναι ο πιο ελαφρύς που υπάρχει, κόντεψα να τρυπήσω το πάτωμα στο πρώτο ξεκίνημα, μετά συνήθισα αμέσως...καλό για το κορίτσι μου, δεν απαιτεί καθόλου δύμανη το οδήγημα γενικά, και το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ αλλά μου φάνηκε πολύ κοφτερό...με απλές μικρες κινήσεις το αμάξι έστριβε πολύ...και τέλος όπως είπε και η καλή μου , όταν κάθεσαι μέσα χωρίς να βλέπεις τα όρια του αμαξώματος και με μικρο πισω τζάμι "μα πως το οδηγούν όλο αυτό" ;;; ΥΓ οι εξωτερικοί καθρέπτες ρυθμίζονται καταπληκτικά και καλύπτουν τις γωνίες, αλλά ο κεντρικός λόγω μικρού πίσω τζαμιού δεν βοηθάει.. ΥΓ2 το χειρότερο του; Ο ήχος του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές...ΩΧ λέω καλά ήταν αθόρυβο, άμα πιέσεις ακούγεται σαν...κοπτοπλακοραφομηχανή...ποιος γαζώνει αναρωτήθηκα;;;; Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanis1987 Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Μπορω να εχω ενα focus με το αμαξωμα του παλιου και το εσωτερικο του καινουργιου??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 se 2 xronia me to face-lift... Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Loipon file mou epeidh ayto akrivws perimenw.To titanium dhladh!Den exei kamia diafora to titanium plus me to aplo titanium giati apla ta exei ola. diladi exoun vgalei 2 ekdoseis pou einai idies? ginontai afta?... kaneis pou na kserei tipota re paides gia tin ekdosi PLUS???? HELP! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmp Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Pantws egw pou rwthsa sxetika me ayto gia thn ekdosh titanium plus mou eipan oti den exei kamia diafora!Den kserw ti allo na pw! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 tote ti lene gamoto sto site tous... rotiste tous antiprosopous gia tin eidiki PLUS ekdosi?... mpakalides... kai to timoni tou... (panta titanium) einai ilektroidravliko 'i ilektriko? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Εχω την εντυπωση οτι ηλεκτρουδραυλικο και ηλεκτρικο ειναι το ιδιο πραγμα... Μηπως ηθελες να πεις "υδραυλικο ή ηλεκρικο/ηλεκτρουδραυλικο" ?!?!? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 den einai to idio idrauliko kai ilektroidrauliko Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 mperdepsame ta mpoutia mas... panta mou tin edinan ta pola ilektronika... meta to ABS... ola ta alla einai ligo gia na mas paroun to timoni apo ta xeria mas siga siga... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2005 κακό πράγμα ο BIG BROTHER, αλλά σκέχου την ασχετοσύνη που κυκλοφορεί στους δρόμους...έχω πολλά άρθρα από Πραγματικούς Οδηγούς, οι οποίοι γενικά λένε ότι οι περισσότεροι δεν ξέρουν ούτε γιατί αλλάζουν ταχύτητα ούτε το πότε πρέπει ούτε το πως για να μην έχει κατανάλωση φθορές κτλ..άρα ένα ηλεκτρικό σύστημ ακάνει καλύτερα την δουλειά αυτοματποιημένα...αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα γιατί αν μιλήσουμε για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος, την συμπίεση των αναρτήσεων, την μεταφορά βάρους, τις τριβές και δυνάμεις στο πελμα του τροχού κτλ...εκεί δεν θα βρίσκουμε άνθρωπο να τα έχει έστω ακούσει 1 φορά αυτά τα πράγματα...Για ρωτήσετε όλοι σας τους πατεράδες σας που λόγω χρόνων με δίπλωμα θεωρούν ΟΛΟΙ ότι είναι οδηγάρες, (μην γνωρίζοντας τα όρια ούτε του δικού τους αυτοκιν'ήτου, ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ το όχημα από το σημείο Α στο Β χωρίς να το ΟΔΗΓΟΥΝ-εκείνο τους παέι) τι κάνουμε όταν δυο ρόδες πατάνε χώμα εκτός δρόμου και 2 άσφαλτο αν έχουμε προσθιοκίνητο και πρέπει να φρενάρουμε; κανείς δεν ξέρει σας λέω εγώ...καλύτερα λοιπόν να ξέρει το ESP μπας και σωθεί κάνα παιδάκι παραπάνω... Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.