takpanos Δημ. January 23, 2024 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2024 (edited) Μια φορά την ημέρα μου βγάζει στη τηλεόραση μια εικόνα του τηλεχειριστηρίου όπου λέει να πατήσω ταυτόχρονα το home και το back. Πατώντας τα δε γίνεται τίποτα και για να δουλέψει το τηλεχειριστήριο κάνω απενεργοποίηση του tv box της cosmote. Μπαταρίες έχω καινουριες. Τι παίζει? Update θα γίνει αντικατάσταση μου ειπαν Edited January 23, 2024 by takpanos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIKU Δημ. March 8, 2024 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2024 Έχω 100αρα γραμμή, απεριόριστα σταθερά και 500' κινητά με δέσμευση έως τον Ιούλιο του 2025. Μαζί έχω το πλήρες πακέτο της COSMOTE TV με 28 ευρώ που λήγει τον Ιούλιο του 2024. Και φυσικά μέσω του COSMOTE ONE έχω 1 συμβόλαιο GigaMax Unlimited και 3 καρτοκινητά. Θεωρείτε πως μπορώ να πετύχω κάτι καλύτερο στην τηλεόραση; Αν ναι, να κάνω την προσπάθεια Μάιο; Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ANAGNPANA Δημ. December 21, 2024 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2024 Παίζει κάποια προσφορά για COSMOTE TV για νέο συνδρομητή ; ( δεν έχω ούτε ΕΟΝ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. 19 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 19 Ιανουαρίου (edited) Έχω COSMOTE TV Entertainment Pack με Cosmote TVBox OverTheInternet. Πέρα από το Cosmote TV Box, έχω συνδεθεί με Cosmote ID με το Cosmote TV app σε αλλές 2 συσκευές/τηλεοράσεις. Η Cosmote αναφέρει μέχρι 3 συνδεδεμένες συσκευές. Είναι 1 Cosmote TV Box + 3 άλλες συσκευές ή 1+2=3 συνολικά; Δε με ενδιαφέρει η ταυτόχρονη θέαση, αλλά η σύνδεση. Επίσης αν πάω να συνδέσω 4η συσκευή, τι γίνεται; Συνδέεται και αποσυνδέεται κάποια άλλη ή δεν μπορεί να συνδεθεί καθόλου; Αν αποσυνδέσω (sign out) εγώ κάποια άλλη συσκευή, αυτή διαγράφεται από τη λίστα των ενεργών συσκευών ή πρέπει να το κάνει η Cosmote; Edited 27 Ιανουαρίου by chemeng Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 20 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 20 Ιανουαρίου Σε 7 συσκευές έχω το cosmote tv δεν έχει πρόβλημα πουθενά. Απλά εάν έχεις να μπεις καιρό σε κάποια από τις συσκευές απλά ζητάει πάλι login. 1 Παράθεση Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pharmex Δημ. 20 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 20 Ιανουαρίου 15 ώρες πριν, Antonio21 said: Σε 7 συσκευές έχω το cosmote tv δεν έχει πρόβλημα πουθενά. Απλά εάν έχεις να μπεις καιρό σε κάποια από τις συσκευές απλά ζητάει πάλι login. Σου ζητάει να αφαιρέσεις/αντικαταστήσεις κάποια συσκευή, λόγω υπέρβασης ορίου; Παλαιότερα επέτρεπαν μία αλλαγή συσκευής κάθε 30 ημέρες. Έχει σταματήσει αυτό (και είναι σα τις υπόλοιπες πλατφόρμες, πλην EON); Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]My "baby"! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 22 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 22 Ιανουαρίου Δεν μου έχει ζητήσει να αφαιρέσω καμία συσκευή. Αυτό μου το ζήτησε νομίζω πριν 2 χρόνια που δεν θυμάμαι σε πόσες συσκευές το είχα. 1 Παράθεση Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. Δευτέρα στις 07:38 μμ Κοινοποίηση Δημ. Δευτέρα στις 07:38 μμ (edited) On 19/1/2025 at 5:07 ΜΜ, chemeng said: Έχω COSMOTE TV Entertainment Pack με Cosmote TVBox OverTheInternet. Πέρα από το Cosmote TV Box, έχω συνδεθεί με Cosmote ID με το Cosmote TV app σε αλλές 2 συσκευές/τηλεοράσεις. Η Cosmote αναφέρει μέχρι 3 συνδεδεμένες συσκευές. Είναι 1 Cosmote TV Box + 3 άλλες συσκευές ή 1+2=3 συνολικά; Δε με ενδιαφέρει η ταυτόχρονη θέαση, αλλά η σύνδεση. Επίσης αν πάω να συνδέσω 4η συσκευή, τι γίνεται; Συνδέεται και αποσυνδέεται κάποια άλλη ή δεν μπορεί να συνδεθεί καθόλου; Αν αποσυνδέσω (sign out) εγώ κάποια άλλη συσκευή, αυτή διαγράφεται από τη λίστα των ενεργών συσκευών ή πρέπει να το κάνει η Cosmote; Να απαντήσω στο ερώτημα μου να υπάρχει εδώ μιας και το είδα στη πράξη αλλά και διάβασα τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας (COSMOTE TV STREAMING) - Μπορείς να συνδέσεις όσες συσκευές θέλεις. Συμβατός εξοπλισμος Android TV STB Skyworth HY4415 & KAONMedia 6077 α. PC με συμβατό web browser (WINDOWS: Chrome, Firefox, Edge και MAC: Safari) στο https://www.cosmotetvott.gr/ β. Μέσω app σε smart TV , Android TV boxes, Apple TV box, non-jailbroken/rooted Android/iOS smartphones /tablets και συμβατά μοντέλα συσκευών με Fire OS: Fire TV Stick 4K Max - 1st Gen (2021), Fire TV Stick HD - 3rd Gen (2020) HD, Fire TV Stick Lite (HD) - 1st Gen (2020) - Η χρήση της Υπηρεσίας, μέσω Android TV STB και Smart TV, μπορεί να γίνει μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας. ΑΛΛΑ λίγο παρακάτω λέει '... Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία σε φορητές συσκευές με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις όταν βρίσκεται προσωρινά σε άλλο κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. '' - Ο Πελάτης μπορεί να παρακολουθεί κάθε φορά οπτικοακουστικό περιεχόμενο σε μία (1) από τις συσκευές που έχει εγκαταστήσει την Εφαρμογή. - Η Πρόσθετη Υπηρεσία, πακέτο επιπλέον (extra) συσκευών, δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα ταυτόχρονης θέαση του οπτικοακουστικού περιεχομένου σε τρεις (3) συσκευές, ενώ για τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου η δυνατότητα αυτή δίνεται σε δύο (2) συσκευές. - Η Εταιρεία παρέχει τον Tερματικό Eξοπλισμό με χρησιδάνειο αποκλειστικά για τη λήψη της Υπηρεσίας. Ο Tερματικός Eξοπλισμός εγκαθίσταται στην Διεύθυνση Εγκατάστασης του Πελάτη και παραμένει πάντα στην κυριότητά της Εταιρείας. - Η Εταιρεία παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του Τερματικού Εξοπλισμού μέχρι τη λύση της παρούσας. Σε περίπτωση βλάβης ο Τερματικός Εξοπλισμός αντικαθίσταται δωρεάν. - Στην περίπτωση που ο Πελάτης έχει αποκτήσει πλήρη ή μερική πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα, στα αρχεία και στην παραμετροποίηση της συσκευής Android TV STB (root), η χρήση της Υπηρεσίας δεν είναι δυνατή. - Σε περίπτωση, βλάβης ή καταστροφής του Τερματικού Εξοπλισμού, που οφείλεται σε πράξη ή/και παράλειψη του Πελάτη, ή τρίτου (εκτός από το προσωπικό της Εταιρείας ή τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της Εταιρείας), εξαιρουμένης της φθοράς συνήθους χρήσης, η παρεχόμενη εγγύηση δεν ισχύει και ο Πελάτης επιβαρύνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της COSMOTE TV. - Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης, ο Τερματικός Εξοπλισμός επιστρέφεται, εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών, στην Εταιρεία, με επιμέλεια του Πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή με courier και έξοδα του Πελάτη στη διεύθυνση που θα του υποδειχτεί μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το 13888 και στην κατάσταση που τον παρέλαβε από την Εταιρεία μαζί με όλα τα παρελκόμενα (τροφοδοτικό, τηλεχειριστήριο κλπ), εξαιρουμένης της φθοράς συνήθους χρήσης. Σε περίπτωση φθοράς, πέραν της συνήθους, καταστροφής ή απώλειας αυτού, ή απώλειας των παρελκόμενων (τροφοδοτικό, καλώδια, τηλεχειριστήριο κοκ) ο Πελάτης επιβαρύνεται με το ποσό που ορίζεται στον ισχύοντα τιμοκατάλογο. Η Εταιρεία δύναται να συμψηφίσει το ποσό αυτό με τυχόν προκαταβληθέντα από τον Πελάτη τέλη της Υπηρεσίας ή/και των Πρόσθετων Υπηρεσιών. Edited Δευτέρα στις 07:43 μμ by chemeng 1 Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.