Jump to content

spotify Η cosmote χρεώνει mb


oxxy
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γράψου στο http://www.cosmote.gr/spotify με το κινητό του φίλου σου και όταν του σταλεί το επιβεβαιωτικό sms πες του να στο δώσει να ολοκληρώσεις την εγγραφή. Μετά θα μπορείς να χρησιμοποιείς τον premium λογαριασμό από όπου θες χωρίς το δωρεάν streaming...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 81
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γράψου στο http://www.cosmote.gr/spotify με το κινητό του φίλου σου και όταν του σταλεί το επιβεβαιωτικό sms πες του να στο δώσει να ολοκληρώσεις την εγγραφή. Μετά θα μπορείς να χρησιμοποιείς τον premium λογαριασμό από όπου θες χωρίς το δωρεάν streaming...

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το ανακάλυψα τυχαία έπειτα απόκ ανεξηγητη απότομη πτώση των MB μου.

 

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote και μίλησα με έναν αγενεστατο κύριο. Αφού με άφησε 3-4 φορές σε αναμονή μερικά από τα highlights της συζήτησης μας ήταν:

1)"τα MB τα χάνετε επειδή έχετε ανοιχτά τα δεδομένα, πρέπει με κλειστά δεδομένα να χρησιμοποιείτε το Spotify ", του λέω άμα έχω κλειστά τα δεδομένα ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ το απεριόριστο streaming

2)με ρώτησε αν μου ήρθε το μήνυμα ότι πήρα 80MB από το προνομιακό πακέτο για το Spotify, λέω ναι τα πήρα αλλά τι σημασία έχει αυτό. Καμία σοβαρή απάντηση και εδώ

3)στο τέλος του εξήγησα πως το παρατήρησα του λέω χρησιμοποιώ την υπηρεσία εδώ και 1μισο χρόνο και ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται. Και μου λέει να του δώσω τηλ επικοινωνίας να το αναφέρει στην υπηρεσία (αμφιβάλλω αν κατάλαβε το πρόβλημα μου και αν έχει γνώση για την υπηρεσία και το πως λειτουργεί ακριβώς η συγκεκριμένη προσφορά με το Spotify)

 

Αγενης τόνος ειδικά όταν με ρώτησε αν με ήρθε το μήνυμα για τα 80MB. Του λέω εννοείται "γι αυτόν τον μήνα?" (επειδή εχθές μου έλειξε ο δωρεάν μήνας). Και μου λέει "γι αυτόν κύριε Κ., λέτε να εννοούμε για κάποιον άλλον δηλαδή?"

 

Εσείς εκεί στην κοσμοτε συνελθετε λίγο! Βάλτε τους υπαλλήλους σαν να διαβάσουν και να μάθουν λίγο καλύτερα τις "προσφορές" σας αλλιώς κάντε μια αξιολόγηση ποιοι βρίσκονται πίσω από τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών και μετά κοκορευτειτε για το πόσο καλή εταιρία είστε κλπ. Αυτά είχα να πω. Λύση στο πρόβλημα δεν βρήκα προς το παρόν (έχω χάσει πάνω από 1GB)

 

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Έχουμε πει τόσες φορές ότι ΜΟΝΟ το Streaming είναι δωρεάν. Η περιήγηση στο πρόγραμμα χρεώνεται. Γι αυτό και η Cosmote δίνει 80MB.

Link to comment
Share on other sites

Που ρε παιδιά το λέει αυτό; Ισχύει όντως; Είναι η πρώτη φορά που το ακούω.

Edit: Δεν ισχύει αυτό που λες:

 

https://www.cosmote.gr/spotify/spotify.portal?_nfpb=true&_pageLabel=FAQ#wlp_FAQ

 

12. Η κίνηση Internet που αφορά στη χρήση της

 

υπηρεσίας Spotify από το κινητό χρεώνεται;Κλείσιμο

H κατανάλωση δεδομένων (data streaming) της υπηρεσίας Spotify είναι δωρεάν αν έχεις ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο ή έχεις 1 μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έκανες την αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου σου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχεις ενεργοποιημένη.

 

Σε περίπτωση περιαγωγής (data roaming), ισχύει η πολιτική χρέωσης περιαγωγής για τις συνεργαζόμενες χώρες και δίκτυα. Η πλοήγηση στο site και στην εφαρμογή του Spotify για κινητά τηλέφωνα είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας. Στην περίπτωση ανακατεύθυνσης, μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του Spotify, σε άλλες ιστοσελίδες/εφαρμογές η κίνηση δεδομένων χρεώνεται σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της COSMOTE για το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο συνδρομητής.

Edited by Errik
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πει τόσες φορές ότι ΜΟΝΟ το Streaming είναι δωρεάν. Η περιήγηση στο πρόγραμμα χρεώνεται. Γι αυτό και η Cosmote δίνει 80MB.

Ακριβως,για να μην εχεις χρεωση.

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

 

Βαζε καθε μηνα 6€(απο καταστημα) και ασε να παιρνει το spotify το 5€...αμα εχεις κατω απο 1€ δεν σε χρεωνει(το χω δοκιμασει με το 0.facebook)

Που ρε παιδιά το λέει αυτό; Ισχύει όντως; Είναι η πρώτη φορά που το ακούω.

Edit: Δεν ισχύει αυτό που λες:

 

https://www.cosmote.gr/spotify/spotify.portal?_nfpb=true&_pageLabel=FAQ#wlp_FAQ

 

12. Η κίνηση Internet που αφορά στη χρήση της

 

υπηρεσίας Spotify από το κινητό χρεώνεται;Κλείσιμο

H κατανάλωση δεδομένων (data streaming) της υπηρεσίας Spotify είναι δωρεάν αν έχεις ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο ή έχεις 1 μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έκανες την αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου σου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχεις ενεργοποιημένη.

 

Σε περίπτωση περιαγωγής (data roaming), ισχύει η πολιτική χρέωσης περιαγωγής για τις συνεργαζόμενες χώρες και δίκτυα. Η πλοήγηση στο site και στην εφαρμογή του Spotify για κινητά τηλέφωνα είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας. Στην περίπτωση ανακατεύθυνσης, μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του Spotify, σε άλλες ιστοσελίδες/εφαρμογές η κίνηση δεδομένων χρεώνεται σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της COSMOTE για το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο συνδρομητής.

Και ετσι να ειναι ειναι αδικο να φευγει η καρτα και να μηδενιζεται το υπολοιπο.

Edited by impreza_sti

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις ακριβώς 6Ε ; Απο ποιό κατάστημα; Online ανανεώνω εγώ από πειραιώς και δεν έχει 6. Παρα μόνο 5 και 10. Και με το φόρο αν πάρω 5 με μηδενικό υπόλοιπο δε με καλύπτει.
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις ακριβώς 6Ε ; Απο ποιό κατάστημα; Online ανανεώνω εγώ από πειραιώς και δεν έχει 6. Παρα μόνο 5 και 10. Και με το φόρο αν πάρω 5 με μηδενικό υπόλοιπο δε με καλύπτει.

Σε καταστημα Γερμανος-Cosmote

ζητας 6€ και σου μενουν μεσα 5,42€.Το spotify ενεργοποιειται αυτοματα,μενουν τα 0,42€.Εγω εχω μεσα πολλες φορες 0,... υπολοιπο.Αλλα π.χ. και 0,05 να εχω μεσα δεν χρεωνομαι και μπαινω κανονικα 0.facebook

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

 

 

Αρχικά το streaming στην εφαρμογή δεν χρεώνεται ούτε και η πλοήγηση. Το λέει και στο site της cosmote: ''H κατανάλωση δεδομένων (data streaming), η πλοήγηση στο site καθώς και στην εφαρμογή Spotify, είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας και ισχύει για συνδρομητές που έχουν ενεργοποιημένο το Προνομιακό Πακέτο ή τον ένα μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έγινε η αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχει ενεργοποιημένη ο συνδρομητής.''

Τα 80mb τα παίρνεις απλά για τα χρησιμοποιήσεις όπου αλλού θέλεις. Δηλαδή για την πλοήγηση και το streaming στο spotyfy δεν καταναλώνεις από τα δωρεάν mb. Από τα δωρεάν mb θα καταναλώσεις αν μπεις για παράδειγμα στο youtube ή σε κάποια άσχετη σελίδα από κάποια διαφήμιση που μπορεί να σε οδηγεί το spotify.

Η χρέωση που σου αναφέρουν στο e-mail, τα 4,65Ε για 4,5 mb οφείλεται στο ότι μετά την κατανάλωση των δωρεάν mb η χρέωση για τα καρτοκινητά είναι 1.0332 €/MB.

Προφανώς αφού είχες κλείσει όλες τις εφαρμογές, σου κατανάλωσε το spotify από τα δωρεάν mb και μετά άρχισε να τρώει από την κάρτα (αφού τελείωσαν τα mb) με χρεώση 1.0332 €/MB, γι' αυτό και τελείωσε!

Έλεγξε πάλι αν είναι κλειστές όλες σου οι εφαρμογές (αλλά και πάλι να ήταν ανοιχτές, δεν γνωρίζω κάποια εφαρμογή που να καταναλώνει τόσα mb με το να είναι απλά ανοιχτή, μόνο το εάν παρακολουθείς βίντεο μπορείς να τα φας τόσο γρήγορα), και ζήτα να σου έρθει ο λογαργιασμός στο σπίτι σου. Θα δείς με τον λογαργασμό πότε έγινε αυτή η μεγάλη κίνηση δεδομένων και να βγάλεις άκρη και να τους πάρεις τηλέφωνο με αποδέιξεις. Εάν συνεχίσει αυτό και δεν βρεις το δίκιο σου απλά άλλαξε εταιρεία.

Πάντως αυτό που γράφουν πιο πάνω ισχύει ότι άμα δεν έχεις υπόλοιπο στην κάρτα δεν σου τρώει λεφτά αλλά μπορείς να μπεις zero facebook

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά το streaming στην εφαρμογή δεν χρεώνεται ούτε και η πλοήγηση. Το λέει και στο site της cosmote: ''H κατανάλωση δεδομένων (data streaming), η πλοήγηση στο site καθώς και στην εφαρμογή Spotify, είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας και ισχύει για συνδρομητές που έχουν ενεργοποιημένο το Προνομιακό Πακέτο ή τον ένα μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έγινε η αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχει ενεργοποιημένη ο συνδρομητής.''

Τα 80mb τα παίρνεις απλά για τα χρησιμοποιήσεις όπου αλλού θέλεις. Δηλαδή για την πλοήγηση και το streaming στο spotyfy δεν καταναλώνεις από τα δωρεάν mb. Από τα δωρεάν mb θα καταναλώσεις αν μπεις για παράδειγμα στο youtube ή σε κάποια άσχετη σελίδα από κάποια διαφήμιση που μπορεί να σε οδηγεί το spotify.

Η χρέωση που σου αναφέρουν στο e-mail, τα 4,65Ε για 4,5 mb οφείλεται στο ότι μετά την κατανάλωση των δωρεάν mb η χρέωση για τα καρτοκινητά είναι 1.0332 €/MB.

Προφανώς αφού είχες κλείσει όλες τις εφαρμογές, σου κατανάλωσε το spotify από τα δωρεάν mb και μετά άρχισε να τρώει από την κάρτα (αφού τελείωσαν τα mb) με χρεώση 1.0332 €/MB, γι' αυτό και τελείωσε!

Έλεγξε πάλι αν είναι κλειστές όλες σου οι εφαρμογές (αλλά και πάλι να ήταν ανοιχτές, δεν γνωρίζω κάποια εφαρμογή που να καταναλώνει τόσα mb με το να είναι απλά ανοιχτή, μόνο το εάν παρακολουθείς βίντεο μπορείς να τα φας τόσο γρήγορα), και ζήτα να σου έρθει ο λογαργιασμός στο σπίτι σου. Θα δείς με τον λογαργασμό πότε έγινε αυτή η μεγάλη κίνηση δεδομένων και να βγάλεις άκρη και να τους πάρεις τηλέφωνο με αποδέιξεις. Εάν συνεχίσει αυτό και δεν βρεις το δίκιο σου απλά άλλαξε εταιρεία.

Πάντως αυτό που γράφουν πιο πάνω ισχύει ότι άμα δεν έχεις υπόλοιπο στην κάρτα δεν σου τρώει λεφτά αλλά μπορείς να μπεις zero facebook

 

Ωραια τα λες,η καλυτερη παντως λυση ειναι 6 ευρω απο το καταστημα καθε μηνα και αμα τελειωσουν τα 80MB δεν χρεωνεται τιποτα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Το συστημα και το fb στα φαγε...

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το μηδενικό υπόλοιπο το ξέρω, η εφαρμογή συνεχίζει να μου λειτουργεί κανονικά. Απλά

1) Μου τη σπάει να πρέπει να πάω κάθε μήνα σε κατάστημα

2) Μου έχουν ήδη φάει ~10Ε από τις δύο προηγούμενες φορές που έχει γίνει αυτό τα οποία δε με νοιάζουν σαν ποσό αλλά με εκνευρίζουν αφάνταστα παρα πολύ τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια.

3) Στην τελική θέλω να έχω υπόλοιπο για καμια κλήση σε ώρα ανάγκης.

4) Βρείτε μου άλλο πάροχο με δωρεάν streaming σε spotify και έχω φύγει χθες. Αλλά παίζουν τα κλασσικά νταβατζιλίκια για να μη μπορείς να πας αλλού.

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το συστημα και το fb στα φαγε...

 

<1ΜB το ένα

5ΜΒ το άλλο.

Λιγότερο απο 6 ΜΒ.

 

Τα υπόλοιπα 74ΜΒ από το πακέτο του σπότιφαι ποιός μου τα έφαγε ΟΕΟ ?? :ninja::blink::cry:

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Όταν ζητήσεις έντυπο αναλυτικό λογαργιασμό για τους 3 τελευταίους μήνες στην πρώτη σελίδα θα σου γράφει συνοπτικά την κίνησή σου σε ομιλία sms και mb και δίπλα τη χρέωση. Τώρα δεν είμαι σίγουρος αλλά άμα το κάνει όπως στα συμβόλαια θα σου έχει σε ξεχωριστή σειρά τα mb που έκανες εντός παγίου (άρα σε εσένα εντός πακέτου) και σε άλλη σειρά για mb εκτός του πακέτου. Επίσης θα σου έχει τις ημερομηνίες που έβαλες κάρτα και πότε ενεργοποίησες τα πακέτα. Στις επόμενες σελίδες θα σου έχει αναλυτικά την κάθε κίνηση χρεώσιμη είτε μη χρεώσιμη. Για παράδειγμα έχω κάνει μία κλήσε σε whats up και είχα πακέτο call them all 600. Θα μου γράφει την ημερομηνία, την ώρα και την διάρκεια της κλήσης , καθώς και ότι έγινε από το πακέτο call them all 600 (εκεί που λέει υπηρεσία νομίζω θα γράφει call them all 600 κάτι τέτοιο) και την χρέωση που είναι 0Ε. Στον ίντερνετ θα γράφει το πότε μπήκες πόσο δεδομένα έκανες και την χρέωση. Άρα άμα πας στις μέρες που θες θα δεις πόσο κίνηση έκανες και από ποιο σημείο αρχίζει να σε χρεώνει. (Δεν ξέρω αν θα γράφει τόσο αναλυτικά αν έχουν γίνει τα mb σε κάθε σου συνδεση από το πακέτο spotify για να το αποδείξεις πιο εύκολα ή απλώς ότι έκανες ιντερνετ). Πάντως άμα δεις ότι πακέτο το ενεργοποίησες στις 8/6 και σου γράφει ότι έκανες εκείνη την ημέρα μετά από λίγο πάνω από 80 mb και μτ από λίγο σε χρέωσε, τότε στα έφαγε τo spotify. Με τέτοιους υπολογισμούς θα βγάλεις άκρη. Τώρα αμά πάρεις τον λογαργιασμό και δεν μπορείς να καταλάβεις, βγάλε μια screenshot και στείλτην στο forum μπας και βοηθήσουμε. Ο λογαργιαμός έρχεται σε 10 εργάσιμες μέρες στο σπίτι σου!!!

Τώρα η βόνταφον προσφέρει το napster με 5 Ε πακέτο που παρέχει την συνδρομή και 250 mb, αλλά χρεώνει από τα mb το streaming και την πλοήγηση στην εφαρμογή!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το μηδενικό υπόλοιπο το ξέρω, η εφαρμογή συνεχίζει να μου λειτουργεί κανονικά. Απλά

1) Μου τη σπάει να πρέπει να πάω κάθε μήνα σε κατάστημα

2) Μου έχουν ήδη φάει ~10Ε από τις δύο προηγούμενες φορές που έχει γίνει αυτό τα οποία δε με νοιάζουν σαν ποσό αλλά με εκνευρίζουν αφάνταστα παρα πολύ τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια.

3) Στην τελική θέλω να έχω υπόλοιπο για καμια κλήση σε ώρα ανάγκης.

4) Βρείτε μου άλλο πάροχο με δωρεάν streaming σε spotify και έχω φύγει χθες. Αλλά παίζουν τα κλασσικά νταβατζιλίκια για να μη μπορείς να πας αλλού.

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

<1ΜB το ένα

5ΜΒ το άλλο.

Λιγότερο απο 6 ΜΒ.

 

Τα υπόλοιπα 74ΜΒ από το πακέτο του σπότιφαι ποιός μου τα έφαγε ΟΕΟ ?? :ninja::blink::cry:

Τι να κανουμε...προτιμας να σου τρωει το υπολοιπο; Με τα 0,42 μπορεις να κανεις αναπαντητη ή να στειλεις κανα sms για εκτατη αναγκη ;)

Edited by impreza_sti

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

Edited by Errik
Link to comment
Share on other sites

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

 

 

Άντε στο germano και ζητα αναλυτική κατασταση όχι από το site είναι ότι χειρότερο έχω δει το site . Μην στέλνεις mail μιλα με κάποιον από κοσμοτέ και ζητα σε "αυστηρo'' ύφος να σε καλεσει να μιλήσεις με τεχνικό όπως έγινε με εμενα διάβασε τα προηγούμενα post μου

 

Μην λέτε χαζομάρες κάποιος είπε παραπάνω ότι χρεώνεται η πλοήγηση τίποτα άλλο τρελό θα δω δηλαδή να διαλέγεις κομμάτι σε wifi και μετά να ανοίγεις 3g /4g να το ακούς. τίποτα δεν χρεώνεται κανονικά ούτε η πλοήγηση τα 80 mb είναι για χρήση internet

 

http://i62.tinypic.com/260to3q.jpg

 

Αυτός που το είπε ούτε τον κόπο να πάει στην πρώτη σελίδα δεν έκανε .. 80mb για χρήση internet oeooooo σερφαρισμα!!!

 

Για αυτό είχα βάλει και και την φωτό για κάτι τέτοια. αλλα που zzzzZzzzzz

 

Δεν θέλω να βλέπω απόψεις που δεν έχουν καμια βάση μα καμια βάση. το έχω το ρημάδι από την πρώτη μέρα που το έβαλε η κοσμοτέ στην ελλάδα κάτι ξέρω...

 

 

Εάν τελικά σε καλέσουν το τηλ θα είναι 697131 μην καλείς εσύ δεν βγάζει πουθενά. εάν δεν προλάβεις να απαντήσεις δεν πειράζει καλούν μέχρι 3 φορες

 

http://i57.tinypic.com/213kn6c.jpg

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Άντε στο germano και ζητα αναλυτική κατασταση όχι από το site είναι ότι χειρότερο έχω δει το site . Μην στέλνεις mail μιλα με κάποιον από κοσμοτέ και ζητα σε "αυστηρo'' ύφος να σε καλεσει να μιλήσεις με τεχνικό όπως έγινε με εμενα διάβασε τα προηγούμενα post μου

 

Μην λέτε χαζομάρες κάποιος είπε παραπάνω ότι χρεώνεται η πλοήγηση τίποτα άλλο τρελό θα δω δηλαδή να διαλέγεις κομμάτι σε wifi και μετά να ανοίγεις 3g /4g να το ακούς. τίποτα δεν χρεώνεται κανονικά ούτε η πλοήγηση τα 80 mb είναι για χρήση internet

 

http://i62.tinypic.com/260to3q.jpg

 

Αυτός που το είπε ούτε τον κόπο να πάει στην πρώτη σελίδα δεν έκανε .. 80mb για χρήση internet oeooooo σερφαρισμα!!!

 

Για αυτό είχα βάλει και και την φωτό για κάτι τέτοια. αλλα που zzzzZzzzzz

 

Δεν θέλω να βλέπω απόψεις που δεν έχουν καμια βάση μα καμια βάση. το έχω το ρημάδι από την πρώτη μέρα που το έβαλε η κοσμοτέ στην ελλάδα κάτι ξέρω...

 

 

Εάν τελικά σε καλέσουν το τηλ θα είναι 697131 μην καλείς εσύ δεν βγάζει πουθενά. εάν δεν προλάβεις να απαντήσεις δεν πειράζει καλούν μέχρι 3 φορες

 

http://i57.tinypic.com/213kn6c.jpg

Ετσι πρεπει,αλλα αμα ειναι,ας βαζει 6€ καρτα απο καταστημα ή 10ευρη και μαζι με spotify 60MB με 3€...καλυτερο θα ηταν το 1ο γιατι ειναι τζαμπα λεφτα τα 3€.

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

Φιλε,οταν λεμε ειναι οτι να ναι,εγω τους λεω εχω λογαριασμο μεσω facebook στο spotify και μου ελεγαν κανε καινουριο...ειχα και εγω ασχοληθει με το spotify prenium και μετα τον ενα μηνα το σταματησα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

η εμπειρία μου με την Cosmote, επειδή είχα πριν 3-4 χρόνια What's Up είναι από τις χειρότερες στο θέμα των Data, με αποκορύφωμα όταν είχα βάλει μία κάρτα των 20 ευρώ και μέσα σε 1 λεπτό κυριολεκτικά μηδενίστηκε χωρίς να γράψει το κινητό τίποτα στα δεδομένα. Η δικαιολογία της εξυπηρέτησης πελατών ήταν πως δεν ξέρω να λειτουργώ το Internet και μου έφαγε την κάρτα. Δηλαδή ήμαρτον.

Λίγες μέρες μετά πήγα στο F2G και βρήκα την υγειά μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΛΛΑΞΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

βρε παιδιά η ΚΟΤΕ κατάργησε το δωρεάν streaming για τους premium users της ή μου φαίνεται;;

(τι να τα κάνω τα 500 Mb δωρεάν streaming; ούτε για ζήτω δεν φτάνουν).

αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ... ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ :O :mad:

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΚΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έτσι είναι.... Ήδη στο app της cosmote υπάρχει ξεχώριστος μετρητης για τα mb του streaming.... Μόλις 500mb ..... Δυστυχώς......
http://briefcase.pathfinder.gr/download/despangel/35639/476962/1/2003_9_johnnycash912.jpg R.I.P. - m8
Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι σοβαροί???:mad: Υπήρξε ενημέρωση δηλαδη για εμάς που πληρώνουμε την υπηρεσια? Εγω ξυπνησα το πρωι (είχα βάλει να παιζει spotify με 3G) και βρηκα τελειωμενα τα MB του προγραμματος μου και δεν ξέρω και πόσο μπορεί να με χρέωσε... συμφωνα με τον μετρητή του κινητού το spotιfy κατνάλωσε 300 ΜΒ αυτόν τον μήνα άρα ακομά και με την αλλαγή όρων γιατί να τελειώσουν τα free του προγράμματος μου? Αντιμετώπισε κάποιος το ίδιο πρόβλημα? με πρόχειρους υπολογίσμους αυτή τη στιγμή έχω χρεωθεί κανα 15 ευρω συν οτι πληρώνω και μια υπηρεσία πλέον άχρηστη και για ένα μήνα θα τρέμω να ανόιξω 3G με τις διαστημικές χρεώσεις τους. Καλωσήρθατε στη vodafone!
Link to comment
Share on other sites

ΠΟΛΥ κρίμα η αλλαγή αυτή αν και το περίμενα ότι δεν θα ήταν για πάντα.... Πλέον έλυσα το πρόβλημα κάνοντας playlist και παίζοντας offline. Ούτε mb για steam ούτε τπτ. Το θέμα ειναι πλέον για όσους ακούνε radio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...