Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λογικά οι αισθητήρες είναι στην βαλβίδα και φυσικά είναι ασύρματοι. Λάστιχα σίγουρα μπορείς να αλλάξεις σε βαλκανιζατέρ.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Υπάρχει αισθητήρας-πομπός στη βαλβίδα και δέκτης κάπου στο θόλο.

Οπότε κανένα πρόβλημα στην αλλαγή ελαστικών αλλα αν είναι να αλλαχτούν ζάντες.....

Μήπως κανείς έχει πάρει το ηχοσύστημα με ενισχυτή-subwoofer να μου πει

πόσα ηχεία έχει γιατί εγώ βρίσκω 8 ενω το διαφημιστικό έλεγε 10.

Αγνοούνται 2.

Link to comment
Share on other sites

ontos ta xartia 10 lene profanos einai monos arithmos dld 5,7,9,10 afoy exei to sub

 

 

 

thn anixneysh pieshs elastikon ta 2litra den thn exoun mono ?

 

athermiko pampriz ti einai re paidia poy exei to pack kai den exei to aplo ?

 

skeytomai na zhthso na kano idikh paragkelia dld thelo ton klimatismo den thelo ta ipolipa toy pack kserei kaneis poso tha xreiastei na perimeno ?

Link to comment
Share on other sites

athermiko pampriz ti einai re paidia poy exei to pack kai den exei to aplo ?

http://www.renault.gr/teliko/RenaultSITe/pop_up/cars/pare-brise.html#

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

paidia kalispera epidi endiaferomai kai ego gia to c4 kai den eho axiothi na pao stin edo antiprosopia (kerkyra) tha ithela an xerei kapoios an ektos apo to hrimatodotiko pou exo dei stin episimi selida tis citroen an iparhei kai kapoio atoko me 50% as poume prokatavoli. I ekdosi pou me endiaferei einai to vtr pack

sta 1600 kai epeidi tin pempti leo na kano mia volta apo ekei na eho mia idea.

Euharisto prokatavolika kai to pio pithanon na sas enohliso pali gia genikoteres plirofories pano sto amaxi

Link to comment
Share on other sites

Σε αναζήτηση που είχα για το C4, διάβαζα σε ξένο fora για ένα C3 το οποίο ο κάτωχός του το πήγε για "software update". Γίνεται το ίδιο και στο C4?

(Φαντάζομαι συζήτηση μεταξύ δύο κατώχων C4: "Ποιά έκδοση έχεις? Εγώ έχω την 5.1.056...!"):happy:

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω για firmware update και είναι για τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα (όσα έχουν ecu...). Μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα και λιγότεροι ρύποι είναι συνήθως το αποτέλεσμα ενός firmware update. Παίζει ενδεχομένως και η αύξηση των επιδόσεων αλλά συνήθως αυτή είναι αρκετά μικρή.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, τί διαφορά υπάρχει στις οθόνες τύπου Α και C? Υποθέτω η πρώτη είναι απλή ενώ η δεύτερη έχει και γραφικά? Υπάρχουν κάπου φωτογραφίες στο internet για τις οθόνες? (έχω δεί φωτογραφίες απο το εσωτερικό αλλά δεν ξέρω ποιά είναι ποιά, ούτε δίνουν περισσότερες πληροφορίες...)

Με την ευκαιρία, το 5πορτο 1.6 exclusive τί τύπου οθόνη έχει?

Ευχαριστώ...:)

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, τί διαφορά υπάρχει στις οθόνες τύπου Α και C? Υποθέτω η πρώτη είναι απλή ενώ η δεύτερη έχει και γραφικά? Υπάρχουν κάπου φωτογραφίες στο internet για τις οθόνες? (έχω δεί φωτογραφίες απο το εσωτερικό αλλά δεν ξέρω ποιά είναι ποιά, ούτε δίνουν περισσότερες πληροφορίες...)

Με την ευκαιρία, το 5πορτο 1.6 exclusive τί τύπου οθόνη έχει?

Ευχαριστώ...:)

Tο exclusive που εχω εγω εχει τη C, οπως ολα τα exclusive, και νομιζω και τα sx dack.

Για την Α δεν ξερω πολλα. Φανταζομαι θα ειναι η πιο απλη μορφη της C.

Ας πουμε, η C σου δειχνει ταυτοχρονα ωρα, ημερομηνια, r/cd και υπολογιστη ταξιδιου ενω η Α οχι. Επισης υπαρχει νομιζω διαφορα στα γραφικα αλλα και στο οτι τα c-4 με τη C οθονη εχουν περισσοτερες δυνατοτητες.

Ας πουμε στα top μοντελα, μπορεις να ρυθμισεις τη διαρκεια που θα μεινουν ανοιχτα τα φωτα οταν τα ανοιγεις με το τηλεχειριστηριο. Αυτη η δυνατοτητα σου δινεται μεσω της οθονης. Στα πιο απλα μοντελα η χρονικη διαρκεια δεν αλλαζει.

Αν δεις φωτογραφιες δε θα καταλαβεις τις διαφορες. Εδω να φανταστεις οταν πηρα εγω το αυτοκινητο στην αρχη δεν ηξερα πια οθονη φοραγε. Διαβασα το μανιουαλ και καταλαβα. Πρεπει να λειτουργει η οθονη για να δεις τις διαφορες.

Υπαρχουν και αλλοι δυο τυποι. Η μονοχρωμη και η εγχρωμη 7 ιντσων που παει με navigatore και τηλεφωνο μαζι και περιπου 3000 ευρω παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

kalispera.tha thela na rotiso kati asxeto.eimai kainourgios odigos kai thelo na paro amaxi tora.eimai anamesa se dio.to c4 to exclusive kai to toyota yaris vibe.to c4 to latreuo einai teleio mesa kai e3o alla to yaris isos einai pio a3iopisto.den 3ero ti na kano an mporeite na me boithisete tha tan teleia :)
Link to comment
Share on other sites

kalispera.tha thela na rotiso kati asxeto.eimai kainourgios odigos kai thelo na paro amaxi tora.eimai anamesa se dio.to c4 to exclusive kai to toyota yaris vibe.to c4 to latreuo einai teleio mesa kai e3o alla to yaris isos einai pio a3iopisto.den 3ero ti na kano an mporeite na me boithisete tha tan teleia :)

Σα να λεμε δηλαδη "παιδια τι αυτοκινητο να παρω;"

Eγω θα σου προτεινα αυτο που εχω εγω. Ο,τι θα σου πουν οι περισσοτεροι δλδ.

Eclusive.

Oμως οι τιμες δεν ειναι διαφορετικες;

Link to comment
Share on other sites

Profanws o filos mperdeutike kai den ennouse to exclusive pou kanei 20.000 (enw to Yaris Vibe 13.700).

 

Kai egw se auto to deilima eimai opws eipa pio panw, anamesa sto C4 SX (14.500) i sto Yaris Vibe (13.700). Mallon pros to C4 kleinw an kai auto tis axiopistias kai to an 1.4 C4 tha "trabaei" me problimatizoun!

 

Kaneis den exei C4 1.4 ????

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Mpompio.

Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω μερικά πράγματα...

1)Τα παράθυρα μπορείς να τα κατεβάσεις απο το τηλεχειριστήριο? Επειδή το φυλλάδιο αναφέρει μόνο για κλείσιμο...

2)Κοίταξα ενα 1.4s (στην αντιπρoσωπία) και είδα οτι υπάρχει μια καθυστέρηση ανανέωσης στο ταχύμετρο και στροφόμετρο. (Πάτησα το γκάζι και το στροφόμετρο έδειξε τις στροφές μετά απο 1 δευτερόλεπτο... Το ίδιο και το ταχύμετρο. Γενικά η ανανέωση πήγαινε σπαστά...). Το ίδιο γίνεται και στο δικό σου? Είναι ενοχλητικό?

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Mpompio.

Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω μερικά πράγματα...

1)Τα παράθυρα μπορείς να τα κατεβάσεις απο το τηλεχειριστήριο? Επειδή το φυλλάδιο αναφέρει μόνο για κλείσιμο...

2)Κοίταξα ενα 1.4s (στην αντιπρoσωπία) και είδα οτι υπάρχει μια καθυστέρηση ανανέωσης στο ταχύμετρο και στροφόμετρο. (Πάτησα το γκάζι και το στροφόμετρο έδειξε τις στροφές μετά απο 1 δευτερόλεπτο... Το ίδιο και το ταχύμετρο. Γενικά η ανανέωση πήγαινε σπαστά...). Το ίδιο γίνεται και στο δικό σου? Είναι ενοχλητικό?

1) Oxi. Μονο τα ανεβαζεις κλειδωνοντας ταυτοχρονα το αυτοκινητο.

2)Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο. Και στο τεστ ντραϊβ και στο δικο μου δεν υπαρχει τετοιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

2)Κοίταξα ενα 1.4s (στην αντιπρoσωπία) και είδα οτι υπάρχει μια καθυστέρηση ανανέωσης στο ταχύμετρο και στροφόμετρο. (Πάτησα το γκάζι και το στροφόμετρο έδειξε τις στροφές μετά απο 1 δευτερόλεπτο... Το ίδιο και το ταχύμετρο. Γενικά η ανανέωση πήγαινε σπαστά...). Το ίδιο γίνεται και στο δικό σου? Είναι ενοχλητικό?

 

Αγαπητέ agiorgiti,

 

To c4, ειδικά η 'φορτωμένη' exclusive-vts έκδοση, είναι ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής/ψηφιακής λειτουργίας και ελέγχου.

 

Η 'καθυστέρηση' στην οποία αναφέρεσαι είναι το γνωστό lag και προφανώς υπάρχει. Αξίζει να σκεφτεί κανείς ότι σχεδόν ΚΑΘΕ μηχανική/αναλογική λειτουργία του αυτοκινήτου οφείλει σε REAL-TIME να μεταφραστεί σε ψηφιακή.

 

Την ώρα που πατά κανείς το γκάζι, το υπολογιστικό σύστημα του C4 ελέγχει/υπολογίζει ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ τα εξής: στροφές του κινητήρα, ταχύτητα (χλμ/ω), κατανάλωση καυσίμου (σε πραγματικό χρόνο), αυτονομία καυσίμου, έλεγχο προσέγγισης των 10χμ/ω για να κλείσει αυτόματα τις ασφάλειες των θυρών (εάν επιλεγεί), έλεγχος 20χμ/ω για να προβάλει το "seatbelt not fastened", συγκριτική μέτρηση της αυξομείωσης της ταχύτητας για επιτάχυνση/επιβράδυνση κίνησης του υαλοκαθαρίστηρα (αν χρειάζεται), έλεγχο των 50χμ/ω για ενεργοποίηση του ESP, συνεχή έλεγχο της πίεσης των ελαστικών, συνεχή έλεγχο της εξωτερικής θερμοκρασίας, έλεγχο μηχανικών προβλημάτων/στάθμης διαφόρων υγρών, έλεγχο φρεναρίσματος πανικού για ενεργοποίηση των alarm lights αυτόματα, monitoring της θέσης του τιμονιού/τροχών και ψηφιακή ρύθμιση της αντίστοιχης θέσης των προβολέων, έλεγχο παγοποίησης/υγρασίας κτλ κτλ κτλ.

 

Τώρα, ποιο είναι το θέμα: το θέμα είναι ότι ΟΛΑ τα παραπάνω σχετίζονται με/αναφέρουν τα δεδομένα τους στα διάφορα Digital Displays και warnigns του αυτοκινήτου. Ψηφιακά! (=πράξεις, υπολογισμοί). Μην ξεχνάς ότι ακόμα και οι απλές βελόνες παρουσιάζουν lag (καθυστέρηση απόκρισης), πόσω μάλλον μια ψηφιακή οθόνη δεδομένης ανάλυσης η οποία κάνει project επιλεγμένα δεδομένα από μια σειρά απίστευτων multi-tasking events!

 

Και επί της ουσίας, κλείνοντας: όχι, δεν είναι καθόλου ενοχλητικό! Αισθάνεσαι όχι οδηγός αλλά.... system administrator!!! :)

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ανάλυση. Όντος με τόσα ηλεκτρονικά που έχει επάνω του είναι λογικό το lag. (εκτός και αν αποφασίσουν στο μελλον να στείλουν την απεικόνιση ταχύτητας/στροφών σε ξεχωριστό επεξεργαστή).

Είμαι μεταξύ Astra και C4, αλλά γέρνω περισσότερο στο C4... Το μόνο "πρόβλημα" είναι οτι μου είπαν πως η έκπτωση των 2000 ευρώ είναι μέχρι τέλος αυγούστου, και ισχύει όταν παραλάβεις το αυτοκίνητο-όχι όταν το παραγγείλεις. Δηλαδή αν το παραγγείλω αύριο αλλά το παραλάβω πρώτη Σεπτέμβρη μπορεί και να μην υπάρχει η έκπωση...:worry:

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερομαι για το c4 & Ηθελα να ρωτησω για το εξτρα ηχομονωτικο του κινητηρα μηπως αυξανει τη θερμοκρασια του;;;;;;;
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο "πρόβλημα" είναι οτι μου είπαν πως η έκπτωση των 2000 ευρώ είναι μέχρι τέλος αυγούστου, και ισχύει όταν παραλάβεις το αυτοκίνητο-όχι όταν το παραγγείλεις. Δηλαδή αν το παραγγείλω αύριο αλλά το παραλάβω πρώτη Σεπτέμβρη μπορεί και να μην υπάρχει η έκπωση...:worry:

nai omos... iparxei kai i alli apopsi... to parigila maio kai mou irthe teli iouliou... kai eno tote den ipirxe i prosfora... mou tin "perasan" kai emena kai mou vgike to exclusive me ola ta extra san "aplo" exclusive...

Link to comment
Share on other sites

Ξανά πάλι πρόβλημα με τους αισθητήρες πίεσης των ελαστικών. Προχθές μου έδειξε πρόβλημα για τους δύο αριστερούς, μπρος-πίσω. Πάω, ελέγχω τον αέρα, ήταν μια χαρά (μέσα στα όρια). Βάζω λίγο παραπάνω για δοκιμή, βάζω μπροστά, το πρόβλημα εκεί.

 

Όπως είμαι φεύγω στο συνεργείο. Μου το βάζουν στον εγκέφαλο. (Η έξοδος του εγκεφάλου στο c4 είναι είναι μια σειριακή θύρα κάτω και πίσω από το τασάκι, για όσους δεν το ήξεραν). Ξεκινάει το πρόγραμμα, ελέγχει και μου βρίσκει τις εξής 'βλάβες' (βλάβες ονομάζονται στο πρόγραμμα):

 

1) Μονάδα πόρτας οδηγού (που σημαίνει ότι ΟΛΗ η πόρτα ως μονάδα, κάπου είχε πρόβλημα). Αναλύθηκε το πρόβλημα και έδειξε ΠΑΡΟΔΙΚΟ πρόβλημα στον καθρέφτη.

2) Μονάδα πόρτας συνοδηγού (ανάλυση και πρόβλημα επίσης στον καθρέφτη).

 

Και τα δύο λύθηκαν, ως παροδικά (παροδικές vs. διαρκείς χαρακτηρίζονται οι βλάβες)(αλλά δεν ερμηνεύτηκαν...). Πώς;;; Με.... reboot!! του αυτοκινήτου...από τη μίζα εννοώ. Με το κλειδί...

 

3) Μονάδα φουσκώματος τροχών (έτσι κάπως το έγραφε στην οθόνη). Αυτό το πρόβλημα δεν λύθηκε όσα reboot και να κάναμε στο αυτοκίνητο.... (O tempora O mores... το ότι θα ερχόταν εποχή που θα μπούταρα το αυτοκίνητό μου δεν το περίμενα..).

 

4) Ημερολόγιο αναφοράς σφαλμάτων: επίσης βλάβη. Αυτή παραμένει.

5) Έγχυση: ΠΑΡΟΔΙΚΗ βλάβη που εξαφανίστηκε μετά από "επανεκκίνηση".

 

Ρεζουμέ: Μου παρήγγειλαν νέους αισθητήρες (μέσα στην εγγύηση) και θα πάω από βδομάδα να τους βάλω. Με την ευκαιρία, θα τους βάλω να μου κόψουν τις αναρτήσεις (το πρόβλημα του θορύβου, δείτε στην αρχή αυτού του thread), και θα του κάνω και μια ψηφιακή ζυγοστάθμιση για το πρόβλημα του τραβήγματος δεξιά.

 

Όσο για το Internet update, ο τεχνικός μου εξήγησε (μου ανέφερε καλύτερα) ότι στο ίντερνετ συνδέεται το αυτοκίνητο (είπαμε, o tempora o mores) ΜΟΝΟ όταν η Citroen κυκλοφορήσει νέο firmware update. Προς το παρόν δεν υπάρχει.

 

Α και κάτι ακόμα: (γιατί είπαμε, ό,τι είναι να "βγάλει" το C4 από πλευρά μηνύματος, πρώτα σε μένα θα το βγάλει). Κατά τη διάρκεια των ελέγχων η οθόνη C έβγαλε το μήνυμα: "SPEED CONTROL SYSTEM FAILURE". Δεν το ξαναέβγαλε. Αμέσως μετά βγήκα στην Εγνατία και έπαιξα με τον autopilot (km/h hold) και όλα οκ.

 

Και για να αστειευτώ και λίγο μετά τα σημερινά που μου έτυχαν, νομίζω φταίει η τελευταία έκδοση του user32.dll. Δεν θέλω να πιστεύω ότι μπορεί το αυτοκίνητο να επηρεάστηκε από το νέο forcefeed back wheel που του φόρεσα. Θα δω. Διαφορετικά θα κάνω Επαναφορά Συστήματος στο Peugeot 305 plus4..........

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το εξτρα ηχομονωτικο του κινητηρα μηπως προκαλει υπερθερμανση του εστω και λιγο; Επισης το c4 βγηκε αυτοκινητο της χρονιας 2005;;; Πηγα στην αντιπροσωωπεια σημερα το οδηγησα και εμεινα εκπληκτος με την τοσο καλη ρυθμιση του ημιακαμπτου! Δεν το περιμενα τοσο καλη ποιοτητα κυλισης, ανεση και πολυ καλο κρατημα ταυτοχρονα. Ωραια ολα τα γκατζετακια και το τιμονι αλλα οι οθονες εμοιαζαν λιγο φτηνες. Βεβαια οδηγησα το SX δεν ξερω πως ειναι οι αλλες αλλα ειδικα το πορτοκαλι στο στροφομετρο με χαλασε. Ο επιλογεας οντως ειναι λιγο περιεργος αλλα συνιθιζεται. Λιγο μακρια οι σχεσεις βεβαια. Δεν ξερω αν ειναι επειδη χω καιρο να οδηγσω το focus αλλα δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα στην οδικη συμπεριφορα απρολο την διαφορετικη γεωμετρια. Πολυ καλη συναρμογη των πλαστικων και χωροι. Με χαλασε λιγο ο δυνατος ηχος του φλας και οι εξωτερικοι καθρεπτες μου φανηκαν λιγο μικροι. Οσο για την τιμη:1.6 sx pack +δωρο αισθητηρες 17.000!!!!! Πολη καλη τιμη μεχρι τελος αυγουστου βεβαια. Επισης ηθελα να ρωτησω τον κατοχο που εβαλε και αισθητηρες για μπροστα: Λειτουργουν συνεχεια ακομα και οταν κινησε αναμεσα σε αυτοκινητα και με μεγαλη ταχυτητα; Που ακριβως μπαινουν μπροστα; Φαινονται; Δεν εχει τυχει να κολησσει κανα μυγακι μπροστα και να χτυπαει συνεχεια; Απενεργοποιουνται ξεχωριστα απο τους πισω; Καμια φωτο παιζει;

EDIT: Ο κοφτης που ειναι ρε παιδια στο c4(στροφες εννοω);

Link to comment
Share on other sites

μην πειραξει τις αναρτισεις πεσ τους να γρασαρουν τα τσιμουχακια και κανε λιγο υπομονη σε λιγο καιρο θα φερουν τα καινουργια αμορτισερ και θα τα αλαξεισ στην εγγυηση οπως τον εσωτερικο καθρευτη
Link to comment
Share on other sites

μην πειραξει τις αναρτισεις πεσ τους να γρασαρουν τα τσιμουχακια και κανε λιγο υπομονη σε λιγο καιρο θα φερουν τα καινουργια αμορτισερ και θα τα αλαξεισ στην εγγυηση οπως τον εσωτερικο καθρευτη

Φαντάζομαι απαντάς σε μένα. Πόσο αξιόπιστες είναι οι πληροφορίες σου ; Είσαι στο χώρο ;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...