Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι βρε αλλα δεν ξερεις να μας λυσεις την απορια αν τελικα εχει στις 8000 κοφτη? :)

Ooops. προφανώς και ΔΕΝ έχει στις 8000rpm κόφτη.. ή τέλος πάντως ΔΕΝ ξέρω που κόβει... ιδέα δεν έχω, απλώς ήθελα να πω ότι είχα ακόμα γκάζι αρκετό.

 

JustThat!! ;-)

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

kofti... opos kapoios eipe... kapou stis 6900 tha exei...

alla kalitera prin to strosimo min ton agiksete oute gia plaka...

vasika ego moter prin 15.000km de tha epsaxna ton kofti tou... oute gia plaka...

oi klotsies pou trone oi mpieles/strofalos einai anepanaliptes...

Link to comment
Share on other sites

Ε, ηρεμήστε με αυτό το στρώσιμο σιγά το πράγμα! Όχι και δεν θα φτάσουμε τον κόφτη μέχρι τα 15.000 χλμ.! Αν είναι δυνατόν!

Και στο πρώτο χιλιόμετρο αν στιγμιαία το "σκίσεις" δεν τρέχει τίποτα. Το πρόβλημα στα λίγα χιλιόμετρα είναι η παραμονή στις υψηλές στροφές για πολύ χρόνο.

Στην σημερινή εποχή οι ανοχές μεταξύ των κινούμενων μερών των κινητήρων είναι σχεδόν επακριβώς προδιαγεγραμένες λόγω της βελτίωσης των μεθόδων λείανσης και υπερλείανσης που χρησιμοποιούνται πλέον. Μετά τα 5.000 χιλιόμετρα το πολύ δεν υπάρχει φόβος...σκίστε. Μόνο προσοχή πάντα να έχει φτάσει το λάδι στην βέλτιση θερμοκρασία λίπανσης.

Link to comment
Share on other sites

file mou... to skisimo den exei sxesi me ton kofti...

koftis ksereis ti simenei?... mathe... mathe ti kanei sto moter stigmiea... kai meta ela pesmou pote tha prepei na ton kaneis...

ena moter apodidei pliros meta ta 15.000km... s'aresei i oxi...

tote exoun "katsei" ta metala, elatiria klp klp...

kai o koftis den einai ilektronikos opos tis telikis... einai koftis kafsimou... kai sta kokkina otan leipei stigmiea to kafsimo... mono kalo de kanei...

ainte...

Link to comment
Share on other sites

Ο κόφτης έχει άμεση σχέση με το σκίσιμο... σ' αρέσει ή όχι. :p Όποια καταπόνηση μπορούν να δεχτούν τα μέταλλα στα 15.000χλμ., μπορούν να την δεχτούν και στα 0χλμ. Όσο δηλαδή κακό θα κάνεις στα 15, θα κάνεις και στα 0.

Επαναλαμβάνω πως αυτό το "άνοιγμα" όπως λες του κινητήρα αφορά τις ανοχές (για την ακρίβεια την χάρη των συναρμογών...) οι οποίες διευρύνονται μέχρι ένα σημείο. Γι' αυτό και το "άνοιγμα" του κινητήρα πρέπει να γίνεται προοδευτικά... για μερικά ελάχιστα μm παραπάνω χάρης των συναρμογών.

Άϊντε... :p

Link to comment
Share on other sites

to skisimo prepei na exei kai kofti... malista... to akousa kai afto...

kali sou diaskedasi tote...

grafto kai sto politirio otan doseis kapoio aftokinito sou (ksereis... afto tou mpampa) na gnorizoun oi alloi ti pairnoun... :)

Link to comment
Share on other sites

(ksereis... afto tou mpampa)

Ολα τα αλλα τα καταλαβαινω, αλλα για πιο λογο η... μπηχτη??? Εχει καποια σημασια αν το αμαξι ειναι του μπαμπα του η οχι?!?!?

Stick to the point!!! ;)

Φιλικα παντα,ε?

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα φάνηκε άσχημο...Ο αλεξελ,πληροφοριακά,κυκλοφοράει με ένα σχετικά παλιό kadett που δεν νομίζω να το πήρε με λεφτά του μπαμπά...Καμμία σχέση με κάποιους άλλους που κυκλοφοράνε με Citroen C4, Alfa Romeo 147 με χρωμιομένο μπουράκι κ όλα τα σχετικα!! :p :p :p

Όλο αερολογίες είμαστε, τίποτα ουσιαστικό..

Εσύ ένερτζυ πότε το παραλαμβάνεις το κουκλί??

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα φάνηκε άσχημο...Ο αλεξελ,πληροφοριακά,κυκλοφοράει με ένα σχετικά παλιό kadett που δεν νομίζω να το πήρε με λεφτά του μπαμπά...Καμμία σχέση με κάποιους άλλους που κυκλοφοράνε με Citroen C4, Alfa Romeo 147 με χρωμιομένο μπουράκι κ όλα τα σχετικα!! :p :p :p

Όλο αερολογίες είμαστε, τίποτα ουσιαστικό..

Εσύ ένερτζυ πότε το παραλαμβάνεις το κουκλί??

Το δικό μου πάντως C4 VTS μου το πήρε η γιαγιά μου δώρο γιατί λέει της άρεσε ο σταθερός άξονας του τιμονιού και βρήκε επίσης βολικά τα χειριστήρια στο τιμόνι. 'Τσίνησε' λίγο που δεν είχε υδροπνευματική αλλά την κατάφερα μιλώντας της για το ESP, σύστημα που λατρεύει. Λάτρεψε βέβαια -πώς το ξέχασα;;- την ηχητική υποβοήθηση παρκαρίσματος γιατί είναι 83 χρονών και δεν βλέπει τους καθρέφτες.......

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Μετα το ξηλωμα των πινακιδων, το μεσημερι μια γατα:mad: μπηκε κατω απο το C4, εγινε η ζημια!:(

Μεσα στην πολη με 40 km/h, πεταχτηκε η γατα, την βρηκα κατω δεξια:ooch:.

Αρχισε να τρεχει νερο απο το αυτοκινητο, φοβηθηκα για το ψυγειο..πηγα κατευθειαν στη Citroen. Ευτυχως ειναι μονο το δοχειο με το νερο των υαλοκαθαριστηρων! Μαλλον χτυπησε εκει η γατα και το εσπασε! 50 Euro κανει, το εχουν παραγγειλει και θα ερθει σε 2-3 μερες, αλλα θελει καποια ωρα να μπει, γιατι πρεπει να βγει ο προφυλακτηρας!:worry:

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Εσύ ένερτζυ πότε το παραλαμβάνεις το κουκλί??

 

o mpampas paralamvanei to koukli tou peri tis arxes avgoustou... ego mono gia kamia volta tha to exo... (protimo to 200sx 'i ti fazer1000 mou...)

an kai apo tou xronou... to 200sx mallon tha mas afisei xronous...

Link to comment
Share on other sites

to skisimo prepei na exei kai kofti... malista... to akousa kai afto...

kali sou diaskedasi tote...

grafto kai sto politirio otan doseis kapoio aftokinito sou (ksereis... afto tou mpampa) na gnorizoun oi alloi ti pairnoun... :)

 

Που είδες ακριβώς να λέω ότι το σκίσιμο ΠΡΕΠΕΙ να περιλαμβάνει και κόφτη;;;!!! Άλλο το ότι είναι μέρος του σκισίματος και άλλο το πρέπει. Μην διαστρεβλώνεις το σύμπαν αδελφέ.

Άλλωστε εσύ είπες για τα 15.000 χλμ. Και γω σου απάντησα πως είτε το κοφτιάσεις στα 0 είτε στα 15.000 την ίδια καταπόνηση θα δεχτούν τα μηχανικά μέρη. Οι κινητήρες δεν είναι όπως παλιά το ξαναλέω. Όλα τα μηχανικά τους μέρη έχουν καλύτερη αντοχή σε τριβή, σε παραμόρφωση, σε θερμοκρασία, σε ταλαντώσεις, κάμψεις καθώς και σε εφελκυστικές και θλιπτικές τάσεις, χαρακτηριστικά τα οποία δεν αλλάζουν με τα χιλιόμετρα. Εκτός αν μιλάμε για 200.000 χιλιόμετρα... οπότε και έχουν μειωθεί οι αντοχές.

 

Όσον αφορά αυτό για το αμάξι του μπαμπά... άστο, σε λάθος άνθρωπο το λες... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μετα το ξηλωμα των πινακιδων, το μεσημερι μια γατα:mad: μπηκε κατω απο το C4, εγινε η ζημια!:(

Μεσα στην πολη με 40 km/h, πεταχτηκε η γατα, την βρηκα κατω δεξια:ooch:.

Αρχισε να τρεχει νερο απο το αυτοκινητο, φοβηθηκα για το ψυγειο..πηγα κατευθειαν στη Citroen. Ευτυχως ειναι μονο το δοχειο με το νερο των υαλοκαθαριστηρων! Μαλλον χτυπησε εκει η γατα και το εσπασε! 50 Euro κανει, το εχουν παραγγειλει και θα ερθει σε 2-3 μερες, αλλα θελει καποια ωρα να μπει, γιατι πρεπει να βγει ο προφυλακτηρας!:worry:

Εσύ να 'σαι καλά. Ό,τι γίνεται με λεφτά μην το λυπάσαι...

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου πάντως C4 VTS μου το πήρε η γιαγιά μου δώρο γιατί λέει της άρεσε ο σταθερός άξονας του τιμονιού και βρήκε επίσης βολικά τα χειριστήρια στο τιμόνι. 'Τσίνησε' λίγο που δεν είχε υδροπνευματική αλλά την κατάφερα μιλώντας της για το ESP, σύστημα που λατρεύει. Λάτρεψε βέβαια -πώς το ξέχασα;;- την ηχητική υποβοήθηση παρκαρίσματος γιατί είναι 83 χρονών και δεν βλέπει τους καθρέφτες.......

 

Α καλάααα μιλάμε για πολύ προχωρημενη γιαγιά,εάν:

 

Α)Στα 83 μπορεί να ακούει την ηχητική υποβοήθηση.

Β)Ξέρει τι είναι υδροπνευματική και ΕSP!!

3)Η υδροπνευματική τι είναι?Είδος ανάρτησης αλλά τι ακριβώς?

Link to comment
Share on other sites

Α καλάααα μιλάμε για πολύ προχωρημενη γιαγιά,εάν:

 

Α)Στα 83 μπορεί να ακούει την ηχητική υποβοήθηση.

Β)Ξέρει τι είναι υδροπνευματική και ΕSP!!

3)Η υδροπνευματική τι είναι?Είδος ανάρτησης αλλά τι ακριβώς?

 

A, Β μετά Γ όχι 3... :rolleyes:

Εσύ δεν ξέρεις τι είναι υδροπνευματική θα ξέρει η γιαγιά...; :lol: btw υδροενεργητική λέγεται πλέον!

 

Λοιπόν για να μαθαίνουν οι νέοι:

 

Ηydractive III

 

Η Hydractive III αποτελείται από 6 ελαιοπνευματικά στοιχεία ( οι γνωστές σφαίρες ) από τα οποία τα 4 βρίσκονται σε κάθε τροχό ενώ από μια σφαίρα υπάρχει σε κάθε αντιστρεπτική δοκό. Ουσιαστικά οι σφαίρες παίζουν τον ρόλο και των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Το όλο υδραυλικό σύστημα ελεγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα,μια ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροβαλβίδες ( BHI το λέει η Citroen δηλαδή Bult in Hydroelectronic Interface ). Το σύστημα μαζεύει τις πληροφορίες που που συλλέγονται από τους αισθητήρες, για την ποιότητα του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τις γραμμικές και πλευρικές επιταχύνσεις, την γωνιά του τιμονιού και την ταχύτητα περιστροφής του, τις στροφές του κινητήρα και την πίεση σε πεντάλ γκαζιού και φρένων, τις επεξεργάζεται και δίνει εντολές για το άδειασμα ή το γέμισμα των σφαιρών και κατά συνέπεια για την μεταβολή της σκληρότητας τους. Αυτά νομίζω δεν ξέχασα κάτι; :p :rolleyes:

 

http://www.citroen.mb.ca/citroenet/c5/restyled/019.jpg

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Wow...Thnks elteo.

Φαντάζομαι θα ναι κάτι όπως την airmaticDC της μερσεντες αλλά με άλλο σύστημα...Παρόλα αυτά η φιλοσοφία είναι η ίδια...Αναρτήσεις μεταβλητής σκληρότητας (χμμμ ακούγεται καλό)

Ο touchdown πάντως λέει ότι η γιαγιά του τσίνησε επειδή το C4 δεν έχει υδροενεργητική.

Άρα φαντάζομαι θα ξέρει...

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ που έφτασε ο κόσμος,μέχρι και οι γιαγιαδες ξέρουν την υδροενεργητική...

Θέλω πολύ να γνωρίσω την γιαγιά σου td!!

Link to comment
Share on other sites

H υδροενεργητική της Citroen είναι «μαγικό χαλί», δεν καταλαβαίνεις καμία νορμάλ εννοείται ανωμαλία του δρόμου.

Εχει θείος μου την Xantia 2,0 και ξάδερφος την C5 1,8.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα πολύ να βαρέσω μια σύγκριση με την comfort της μερσέντες.Βέβαια αυτή εδώ λογικά θα είναι(θα γίνεται εν τέλει)και πιο σπορ,όταν γεμίζουν(ή αδειάζουν?)οι σφαίρες...
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνώμη μου την άνεση της ανάρτησης της C5 δεν την φτάνει καμία!

Οι Γάλλοι στο θέμα ΑΝΑΡΤΗΣΗ είναι expert.

 

Το C5 έχει κουμπί που με το που το πατάς γίνεται πιο σπορτίφ.(σετάρισμα έτοιμο από το εργοστάσιο στην ουσία)

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

WOWWWWWWWWWWWW :w00t: :w00t: :w00t:

 

Μόλις είδα στην τηλεόραση τη νέα διαφήμιση του C4!!! Έτσι ακριβώς είναι και το δικό μου, το μαύρο τρίθυρο C4 !!!

 

Έχω τρελαθεί! Τελικά είναι ΚΟΥΚΛΑ!!!! Μου άρεσε 1000 φορές περισσότερο τώρα που το είδα και εν κινήσει στην τηλεόραση. Πάω να του κάνω μια βόλτα. Το αξίζειιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνώμη μου την άνεση της ανάρτησης της C5 δεν την φτάνει καμία!

Οι Γάλλοι στο θέμα ΑΝΑΡΤΗΣΗ είναι expert.

 

Το C5 έχει κουμπί που με το που το πατάς γίνεται πιο σπορτίφ.(σετάρισμα έτοιμο από το εργοστάσιο στην ουσία)

 

Ντάξει, η E-Class με την airmatic είναι σίγουρα πιο άνετη. Απλά η C5 κάνει 20-25χιλιάρικα και η E-Class καμιά 60άρα στο νερό.

Όλοι μπορούν να φτιάξουν κορυφαία ανάρτηση... το πρόβλημα είναι πόσο αυτή θα κοστίζει. Ε, εκεί είναι που δεν πιάνονται οι Γάλλοι. Γ@μάτο στήσιμο σε μικρό κόστος... και γι' αυτό τους πάω.

 

Υ.Γ: Είδα και γω την καινούργια διαφήμιση της C4! Πολύ έξυπνη! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ελατε ρε παιδια.Αφου το spotaki παιζει με κλασσικες μεθοδους προοπτικης και σχετικης θεσης στους αξονες κινησης για να ξεγελαει το ματι του τηλεθεατη κανοντας και τα 2 να φαινονται κοντυτερα και πλατυτερα(πιο coupe στυλ--->πιο ελκυστικα).Και συ ρε touchdown το εχεις και περιμενες την διαφημιση για να αποφασισεις οτι σου αρεσει.Δλδ ως τωρα δεν το κυκλοφορουσες?Και σιγα τη σαβουρα που οδηγουσε το 5θυρο που θελε να την κυνηγανε κιολας....
Link to comment
Share on other sites

Ελατε ρε παιδια.Αφου το spotaki παιζει με κλασσικες μεθοδους προοπτικης και σχετικης θεσης στους αξονες κινησης για να ξεγελαει το ματι του τηλεθεατη κανοντας και τα 2 να φαινονται κοντυτερα και πλατυτερα(πιο coupe στυλ--->πιο ελκυστικα).

 

Έχεις δίκιο 0Ν3. Οφθαλμαπάτη είναι. Σήμερα που το είδα καλύτερα το αυτοκίνητο έχει το πλάτος οδοντογλυφίδας και το μήκος λιμουζίνας. Γαμ***το, που θα το παρκάρω τώρα;;;

 

Και συ ρε touchdown το εχεις και περιμενες την διαφημιση για να αποφασισεις οτι σου αρεσει.Δλδ ως τωρα δεν το κυκλοφορουσες?

 

Έτσι ακριβώς!! Έτσι είμαι εγώ!!! Γεμίζω το σπίτι μου προϊόντα και μετά βλέπω ασταμάτητα τηλεόραση. Αν μου αρέσει το προϊόν από τη διαφήμιση τότε το καταναλώνω. Ακριβό ελάττωμά μου, σίγουρα! Μέχρι σήμερα αγόρασα 6 αυτοκίνητα και μόνο το C4 τελικά είδα από τη διαφήμιση ότι αξίζει...

 

Θααααααα το οδηγήσω (με προφορά Θεοφράστου από το Επί Τροχών!)

 

Και σιγα τη σαβουρα που οδηγουσε το 5θυρο που θελε να την κυνηγανε κιολας....

 

Αλεπού είσαι 0Ν3, σε πάω!! Και "η σαβούρα" που οδηγούσε το πανέμορφο 5d C4 το "κρεμαστάρι" σου...Γατόνι! :lol: :lol:

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Ντάξει, η E-Class με την airmatic είναι σίγουρα πιο άνετη. Απλά η C5 κάνει 20-25χιλιάρικα και η E-Class καμιά 60άρα στο νερό.

Όλοι μπορούν να φτιάξουν κορυφαία ανάρτηση... το πρόβλημα είναι πόσο αυτή θα κοστίζει. Ε, εκεί είναι που δεν πιάνονται οι Γάλλοι. Γ@μάτο στήσιμο σε μικρό κόστος... και γι' αυτό τους πάω.

 

Υ.Γ: Είδα και γω την καινούργια διαφήμιση της C4! Πολύ έξυπνη! :cool:

 

Eχεις ένα δίκιο αλλά μόνο ως προς το κόστος.

Γνωρίζεις από πότε οι Γάλλοι κατασκευάζουν τέτοιες αναρτήσεις...; :shifty:

Από τότε που τα Citroen δεν ήταν κ τόσο προσιτά να τα αγοράσεις... :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...