Jump to content

[MOTO] Modenas Dinamik 125


nmk1988
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε σταματήστε να τρώγεστε σαν βλάκες και πείτε καμιά καλή μαγκιά να κάνουμε στο Dynamic να πηγαίνει καλύτερα!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν μπορω γιατι ειναι αναλυση κινητου και οχι φωτογραφικης:)

 

Παντως για οσους δεν εχουν το XL...!!!

Γραφει απο κατω...Modenas Dinamik:Η απειλη των Ζ ειναι εδω!Τρεμεται,γιατι κυκλοφορει στα στενα της Αθηνας...!!!

 

Και κατι ακομα...ασχετα με το αν δεν εχω Ζ μεσα στο περιοδικο εχει ενα αφιερωμα 3σελιδων σε 2 παιδια απο την Καλαματα που εριξαν λεφτα στα μηχανακια τους και βασιστηκαν/βελτιωσαν(και δεν τον πειραξαν) τον μανισιο κινητηρα!!!

 

Tuning για το κοκκινο Ζ:

-Εμβολο 58.5mm WISECO(145cc)+ηλεκτρικα απο Kawasaki KX250+γυαλισμενος και ελαφρωμενος στροφαλος+βολαν+καρμπυρατερ ΜΙKUNI 40mm+reed DT200+ροικη εξελιξη θυριδων+επεξεργασια στα καρτερ+συστημα ψεκασμου octane booster+κατεβασμενη κεφαλη+χειροποιητη εξατμιση=1600ευρα

-Σκληροτερα ελατηρια καμπανας Yamaha=30ευρα

-Δισκοπλακες Galfer(320mm,320mm:blink: )+σωληνακια υψηλης BF GOODRIDGE μπρος/πισω+ελαστικα MICHELIN PILOT=750ευρα

-Βαφη+Νικελ=600ευρα

-HorsePower............31hp

 

Συνολο σε ευρω:2.980

 

Tuning μωβ Ζ:

-Κυλινδρος απο DT200+στροφαλος-μπιελα-εμβολο απο WR200+ψυγειο RD 350+καρμπυρατερ KEIHIN PWK 38mm+χειροποιητη εξατμιση+επεξεργασια στα καρτερ+ροικη εξελιξη θυριδων+κατεβασμενη κεφαλη+reed απο WR200=2400ευρα

-Σκληροτερα ελατηρια και δισκακια συμπλεκτη=30ευρα

-Δισκοπλακες Galfer(320mm,210mm)+σωληνακια υψηλης BF GOODRIDGE+ελαστικα VEE RUBBER=650ευρα

-Μωβ χρωμα+Νικελωμα

-HorsePower:............35+hp

 

Συνολο σε ευρω:3.080(χωρις τιμη νικελωματος και χρωματος)

 

Αυτο σαν μια παρενθεση στο πως βελτιωνονται τα παπια...!!!

Ειμαι αντιθετος στο φτιαξιμο ενος παπιου αλλα οχι στο βελτιωμα και τα παιδια εκαναν κατσε καλα βελτιωση...!!!Ηξεραν τι εβαλαν οσον αφορα τον κινητηρα,ηξεραν τι εβαλαν οσον αφορα τα ελαστικα,τις αναρτησεις,την τροφοδοσια...γιατι?Γιατι το επιασε χερι μηχανικου που ηξερε και οχι το μυαλο του καθε 17χρονου...τα συμπερασματα δικα σας....

Γι'αυτο μην πετατε μια εξατμιση και ενα καρμπυρατερακι γιατι απο μονα τους μην περιμενετε να καταφερουν και πολλα πραγματα,για να λειτουργησουν σωστα θελουν ενα γενικο συνολο να στηριζονται...!!!

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.
Link to comment
Share on other sites

GEIA SAS apo tin omorfh DRAMA

 

TA NEA EINAI EUXARISTA AUTHN TIN FORA.

TO MIXANAKI ALLAZEI EMFANISH .....BGAINOUN KAPOIA PRAGMATA GINETE PIO OMORFO TO MODENAS MOU 1 TO KRATOUMENO..

 

O KA8ENAS MPOREI NA PEI TIN APOPSH TOU..PROS MESA ME TELH TOU MINOS FOTOGRAFIES OLOKLHROTIKA ME TO MOTER Z KAI ME EMFANISH

 

AUTA APO MENA KALA NA PERNATE...

 

 

DEN PREPEI EDW STO SITE NA YPARXEI ANTIPALOTITA METAKSI USERS...

 

 

ELPIZW NA SAS ARESEI TO MODENAS MOU....

 

KALO CHAT KAI TUNING

Link to comment
Share on other sites

ti wraia pou ta les Dynamic_125,ti wraia...mono ta kapakia apo ta karter exoun meinei idia kai sta 2 z kai mas les oti basisthkan/beltiwsan alla den peiraksan to moter :blink: pws ginetai na beltiwseis to moter sou xwris na exeis allaksei to paramikro apo thn stigmh pou ta paidia ayta exoun allaksei ta panta?

meta les oti eisai anti8etos sto ftiaksimo alla oxi sthn beltiwsh!!! thn idia ennoia exoun kai mhn paizeis me tis lekseis.ektos ki an ftiaksimo ennoeis kana periferiako opws eksatmish/karmpyrater kai beltiwsh ennoeis ayto pou kanane ta paidia se olous tous tomeis omws.akoma ki etsi na les ta pragmata egw den 8ewrw aytes tis ''allages'' san beltiwsh giati ta exoun kanei ola ektos apo enisxysh ston skeleto.opoios nomizei oti den 8a kopsei toulaxistwn tis baseis tou moter einai poli gelasmenos!

meta les oti hkseran ti ebalan oso afora ta elastika,ta MICHELIN PILOT den ta kserw,kserw omws ta VEE RUBBER pou ta bazoun gia na kerdisoun liga xiliometra parapanw 8usiazontas thn anesh kai kamia zanta!

ontws einai poli kales beltiwseis kai oi 2 kai to pantrema pou exoun kanei sta antallaktika 8elei gnwseis mhxanikou.

prosoxh me to post ayto den kanw epi8esh ston Dynamic_125 (den exoume na xwrisoume tpt) apla prepei na legontai kapoia pragmata me to onoma tous :happy:

Rossi46 an emena mou aresei to aspro (leme twra...) ki esena to mayro den einai anagkh na bgazoume ta maxairia metaksy mas.ftiaxneis to papi sou etsi opws esy 8es giati etsi sou aresei.an aresei kai se allous exei kalws,an omws den tous aresei sta @@ sou ase tous na lene oti 8eloun.alla kai se opoion den aresei den einai anagkh na to pei me to pio asxhmo tropo.

oso oi 2 troxoi h' oi 4 mas enwnoun allo toso bgazoun ex8res...as kratisoume ena epipedo to opoio na einai paradeigma gia pollous.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5565hondasport.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα τι θελεις να πεις...

 

Λαθος μου γιατι τον ορο Βελτιωση το ειπα παρασυρωμενος απο τις μοτοσυκλετες...μ'αυτο ηθελα να πω πως επεξεργαστηκαν αυτα που εβαλαν και δεν τα εβαλαν οπως να 'ναι αλλα με το χερι ενος τεχνικου...!!!Εκατσαν κατω και ειπαν τι καρμπυρατερ θελουνε,τι reedακια,τι ψυγειο,τι ....κλπ κλπ!Αν θα αντεξει αυτο ετσι οπως θα το βαλουμε,αν αν αν...!

 

Δεν πηγαν σε ενα μαγαζι να ζητησουν ενα καρμπυρατερ και να το βαλουν μονοι τους(αυτο κατε με θεωρειτε φτιαξιμο και συχρονως χαλαω την μηχανη μου) χωρις να ξερω αν θα δουλεψει αρμονικα με τα αλλα εξαρτηματα,...

 

Εχει παρεξηγηθει ο ορος πειραγμα και βελτιωση...

 

Πειραγμα σημαινει σκαλιζω το μοτερ,το καρμπυρατερ, κ.α. και βαζω οχι(οχι παντα) σωστα πραγματα

Ενω βελτιωση σημαινει ναι μεν επεμβαινω αλλα μελετωντας πολυ στο συνολο του μοτερ,στο πλαισιο,στο καρμπυρατερ και βαζοντας κατι καλυτερο/ποιοτικο οσον αφορα τα ανταλλακτικα για να βοηθησω το υπολοιπο συνολο να ανταπεξελθει...

 

Εγω παντως ετσι το εκλαμβανω το ολο θεμα πειραγμα/βελτιωση...:O :happy:

 

Οσον αφορα τα λαστιχα και αλλα μικροπραγματα αλλαζονται αυτο που μενει ομως ειναι το μοτερ...

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.
Link to comment
Share on other sites

Ρε πείτε τίποτα δοκιμασμένο να πάρουμε λίγο τα πάνω μας!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

ναι, περιοδικο ειναι. ροσσι επιτελους καταλαβες την διαφορα του γουστου, και την νωοτροπια σε οτι αναφορα το φτιαξιμο.εσυ π.χ θελεις να αλλαξεις μοτερ, αλλα εγω το θεωρω ιεροσυλια πανω στο μηχανακι.επισης σε πολλους αρεσουν τα διχρονα, γιατι εχουν μονο λιγο περισοτερο δυναμη.εγω τα συχενομαι, λογω θορυβου, αποτομης ροπης, κ.α .αντι να παρω ενα yz250 διχρονο, πρωτημω ενα crf450. το modenas μου αρεσει σαν μηχανακι, και στην συμπεριφορα και στην εμφανιση, αλλα εγω γουσταρω τετραχρονο. αυτα ειναι γουστα και πως την βρισκει κανεις.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

ναι, περιοδικο ειναι. ροσσι επιτελους καταλαβες την διαφορα του γουστου, και την νωοτροπια σε οτι αναφορα το φτιαξιμο.εσυ π.χ θελεις να αλλαξεις μοτερ, αλλα εγω το θεωρω ιεροσυλια πανω στο μηχανακι.επισης σε πολλους αρεσουν τα διχρονα, γιατι εχουν μονο λιγο περισοτερο δυναμη.εγω τα συχενομαι, λογω θορυβου, αποτομης ροπης, κ.α .αντι να παρω ενα yz250 διχρονο, πρωτημω ενα crf450. το modenas μου αρεσει σαν μηχανακι, και στην συμπεριφορα και στην εμφανιση, αλλα εγω γουσταρω τετραχρονο. αυτα ειναι γουστα και πως την βρισκει κανεις.

dmkia, all the euro το ποστ. Εντάξει, δεν ειπα οτι δεν θα έπαιρνα το Aprilia RS, φαση έχει, αλλά άλλο είναι ένα αξιόπιστο τετράχρονο μοτέρ που το νιώθεις πως ανεβάζει και αισθάνεσαι τη ροπή να μεταφέρεται στον πίσω τροχό κυλώντας στις υποδοχές της αλυσίδας :) 2χρονο, μονο ξερό συμφωνώ! Βλέπω στη ζώνη πυρασφάλειας τι κάνουν πανω στο σειχ σου, και ζηλεύω... αν ειχε ο παπαχρόνης ένα WR τι θα έκανε :happy: νομίζετε θα έκανε τα αίσχη του? θα ξέδινε πάνω στο βουνό... ειναι κ@$5&λα (δεν εννοώ καβάλα, (κλεμμένο))

Αγγελίες στο buy & sell μόνο!
Link to comment
Share on other sites

Βρε τρελέ και εδώ με πέτυχες? Τι είσαι εσύ ποιά?:lol:

Ευχαριστώ ρε φίλε να σαι καλά!

Τι να τρέξω με σένα ρε c τσάμπα βενζίνες θα ξοδέψω....:lol: :lol: :lol:

 

bre trele, exw kai ena honda cb-1 400ari!:)

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

dmkia, all the euro το ποστ. Εντάξει, δεν ειπα οτι δεν θα έπαιρνα το Aprilia RS, φαση έχει, αλλά άλλο είναι ένα αξιόπιστο τετράχρονο μοτέρ που το νιώθεις πως ανεβάζει και αισθάνεσαι τη ροπή να μεταφέρεται στον πίσω τροχό κυλώντας στις υποδοχές της αλυσίδας :) 2χρονο, μονο ξερό συμφωνώ! Βλέπω στη ζώνη πυρασφάλειας τι κάνουν πανω στο σειχ σου, και ζηλεύω... αν ειχε ο παπαχρόνης ένα WR τι θα έκανε :happy: νομίζετε θα έκανε τα αίσχη του? θα ξέδινε πάνω στο βουνό... ειναι κ@$5&λα (δεν εννοώ καβάλα, (κλεμμένο))

ευχαριστω!!!:happy: για ξερο, μονο με πυκνο χωμα, γιατι σε χαλικακι βλεπεις τον ουρανο με τ' αστρα!!!

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

bre trele, exw kai ena honda cb-1 400ari!:)

 

Το ξέρω ρε γιαυτό λέω :D:D:D

Κάτσε το Πάσχα να το κάνω 57mm Wiseco και μετά βλέπουμε....:ninja:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

opoios xerei as apanthsei:8elw na valw karbirater 28MM ti eisagwgh mporw na tou tairiaxw???opoios gnwrizei as mou pei

 

 

Ένας φίλος μου που έβαλε έκανε χειροποίητη εισαγωγή πάνε πες κανένα μάστορα και θα στο κάνει αυτός 20ε τον πείρε...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

8elei patenta stin eisagogh..ekei pou metrame ta xiliosta gia to karbyrater 8elei ena plastik0 na baleis kai na to filiseis stin eisagosi tou modenas....KANEI 5-10 EURO..h eisagosh tou modenas einai polu mikri dystyxos kai me megalo karbyrater kanei mperdemata kai 8elei paidemo gia na petyxeis tis ry8miseis...8elei sosti ry8mish skalas,belonas,zigkler megalou mikrou aera ..karbyrater!!! 8elei pantos 1 plastiko kylidro gia na mpei metaksi karbyrater kai rintieras eisagoghs!!alli eisagogi den dokimasa. pantos me ena koso karbyrater sosta ry8mismeno k ta manisia granazia tou modenas +eksatmish 125 mK BY NIKOLOPOULOS TO MIXANAKI 8a petaei...emena mama xoris xiliosta ebgaze 170 sto konter me xiliosta 56,5 +eksatmish karbyrater me mama granazia to konter to katebaze..den paei na pei tpt ..metrimeno me amaksi pigaine 145 me 56,5 xiliosta me pistoni wiseco !!! auta apo mena!!!! kalo tuning sas euxomai!!
Link to comment
Share on other sites

Xtes egina kai egw katoxos dynamic:D Loipon epeidi eimai ligo asxetos se kapoia themata sto aristero xerouli dipla ston kathrefti exei ena san mikro moxlo na to pw to opoio den kserw ti kanei.Stin arxi itan panw kai dokimasa polles fores na balw mpros to mixanaki kai den eperne otan omws to katebasa stin mesi pire.Twra to exw afisei

ekei.Mporei kapoios na mou eksigisei se ti xrisimeuei autos o moxlos?

https://twitter.com/ogiwrgos<>

Nokia 3330 , Nokia N73ME , NOKIA N8 , JOLLA PHONE, HTC 10, ONE PLUS 7 PRO NEBULA BLUE

The Microsoft & Nokia Motto: "We're the leaders, wait for us!"

Link to comment
Share on other sites

Kleisto einai otan einai panw??Giati panw itan kai den eperne mpros

https://twitter.com/ogiwrgos<>

Nokia 3330 , Nokia N73ME , NOKIA N8 , JOLLA PHONE, HTC 10, ONE PLUS 7 PRO NEBULA BLUE

The Microsoft & Nokia Motto: "We're the leaders, wait for us!"

Link to comment
Share on other sites

Kleisto einai otan einai panw??Giati panw itan kai den eperne mpros

 

Το τσόκ πρέπει να είναι πρός τα πάνω!! Όταν το έχεις κάτω είναι για να βάζεις μπρός στα κρύα που πέρνει πιο δύσκολα....

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Rossi όταν το έκανες 56,5 Wiseco πώς πήγαινε σαν μιχανάκι? Σκέφτομαι να το κάνω Wiseco 57mm αξίζει πιστεύεις?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

katarxas ti to foras panw...8a xriasteis stadar eksatmish kai sosti ru8misei sto karburater...sosti to tonizw!!!

 

pigaine san trelo oxi san 200ari alla ikanopoihtika gyro sta 145-150 metrimena!!

 

den ebala kontres alla me ena z125 58 xiliosta pigaina mazi..giati ta balame sto dromo me ena z58 mm kai to efebga se anoigma kai troxadin!

 

auta apo mena...8a bgei kai to diko mou se liges meres pisteuw paraskeuh h sabbato

 

paidia to xL TOU MARTIou bgike to periodiko ???exei mesa to modenas??an nai kapoios na mou steilei plirofories gia ena modenas dynamik 200 h 250 cc pou exei mesa...perimenw mnm!!!

 

 

auta apo mena kalo tuning kai chat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...