Jump to content

DSLnet by Vivodi


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χάλια πάνε τα site εξωτερικού σήμερα πάλι...

 

Έψαχνα να βρω dialup νούμερα αστικά για να μπω με PSTN από το dslphone μπας και κάνω τη δουλειά μου και βρήκα από ποστ στο φόρουμ: (tellas)

Νομός Αττικής: 211-180-5000

Νομός Θεσσαλονίκης: 231-180-5000

Νομός Λάρισας: 241-180-5000

από τα οποία μόνο το τρίτο με συνδέει. Υπάρχει τελικά διασύνδεση με tellas και αν ναι γιατί μόνο τις λάρισας; Υπάρχει περίπτωση να με χρεώσει το dslphone; :worry:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος rigasnic (17 Δεκ. 2004 , 18:12)

 

Χάλια πάνε τα site εξωτερικού σήμερα πάλι...

 

Έψαχνα να βρω dialup νούμερα αστικά για να μπω με PSTN από το dslphone μπας και κάνω τη δουλειά μου και βρήκα από ποστ στο φόρουμ: (tellas)

 

από τα οποία μόνο το τρίτο με συνδέει. Υπάρχει τελικά διασύνδεση με tellas και αν ναι γιατί μόνο τις λάρισας; Υπάρχει περίπτωση να με χρεώσει το dslphone; :worry:

 

 

Καταρχήν αυτό που κάνεις είναι χαζό γιατί περνάς μια dialup μέσα από VoIP οπότε εάν η συμπίεση είναι αρκετά μεγάλη δε θα μπορεί καν να συνδεθεί ή θα συνδέεται σε χαμηλές ταχύτητες.

Επίσης το DSL Phone δινει δωρεάν αστικές και υπεραστικές κλήσεις, όμως νομίζω πως εννοούν μόνο αυτές του δικτύου του ΟΤΕ. Τα 211, 2311, 2411 ανήκουν σε άλλους παρόχους, και δεν ξέρω κατά πόσο έχουν διασύνδεση με τη Vivodi ή αν οι κλήσεις προς αυτά περιλαμβάνονται στη δωρεάν περίοδο του DSL Phone.

Link to comment
Share on other sites

re paides ena pragma 8elw na kserw,toso kairo pou den mporoume na mpoume me tis taxithtes pou plirwnoume alla me taxitites pstn 8a plirwsoume kanonika???Exei rwtisei kaneis??Einai aparadekth giati oute mia enhmerwsh den ekanan!!Den 8a eprepe na mas afairesoun tis meres apo ton logariasmo mas??
http://www.danasoft.com/sig/DSLinGreecesucks.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος silver82 (17 Δεκ. 2004 , 19:19)

 

re paides ena pragma 8elw na kserw,toso kairo pou den mporoume na mpoume me tis taxithtes pou plirwnoume alla me taxitites pstn 8a plirwsoume kanonika???Exei rwtisei kaneis??Einai aparadekth giati oute mia enhmerwsh den ekanan!!Den 8a eprepe na mas afairesoun tis meres apo ton logariasmo mas??

 

 

Παλαιότερα, όπως είχα αναφέρει, μου είχαν πει ότι δε θα χρεωθούμε για την περίοδο έως 15/12 στις προβληματικές περιοχές. Προχθές που μίλησα με το λογιστήριο ρώτησα ξανά.

 

"Υπήρχε αρχικά ως σκεψη. Το πρόβλημα όμως δεν έχει αντιμετωπισθεί ακόμα κι έτσι δεν έχει ληφθεί ακόμα οποιαδήποτε απόφαση.", ήταν η απάντηση.

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ipparxos (17 Δεκ. 2004 , 19:40)

 

Παλαιότερα, όπως είχα αναφέρει, μου είχαν πει ότι δε θα χρεωθούμε για την περίοδο έως 15/12 στις προβληματικές περιοχές. Προχθές που μίλησα με το λογιστήριο ρώτησα ξανά.

 

"Υπήρχε αρχικά ως σκεψη. Το πρόβλημα όμως δεν έχει αντιμετωπισθεί ακόμα κι έτσι δεν έχει ληφθεί ακόμα οποιαδήποτε απόφαση.", ήταν η απάντηση.

 

 

Παιδιά μην το κουράζετε.

Τα πράγματα είναι απλά. Η Vivodi , είναι ένας ISP με ημερομηνία λήξης.

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε ειναι να στείλετε ενα e-mail διαμαρτυρίας στο info@eeet.gr , να καταγγείλετε την σύμβαση όσοι έχετε , και να αλλάξετε ISP. Μπορεί να μην είναι καλύτεροι οι άλλοι, αλλά για μένα τουλάχιστον δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα απο μία εταιρία που σαν οντότητα έχει IQ ραδικιού.

Όλα αυτά που λέτε (για υποσχέσεις που δεν κρατάνε, για τηλέφωνο που δεν παίρνουν κτλ) τα ζώ τώρα επι 20 μέρες, και μάλιστα επειδή ξέρω πόσο ανεύθυνοι ειναι παίρνω καθημερινά τηλέφωνο.

Δεν έχει αλλάξει τίποτα, μετά απο 20 μέρες ακόμα ψάχνουν να βρούν τι φταίει (αφού δεν τους βγήκε η καραμέλα οτι φταίει ο ΟΤΕ και εξέθεσαν και εμένα που κατσάδιαζα τους τεχνικούς του ΟΤΕ χωρίς λόγο) .

 

Υπενθυμίζω info@eeet.gr

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος silver82 (17 Δεκ. 2004 , 19:19)

 

re paides ena pragma 8elw na kserw,toso kairo pou den mporoume na mpoume me tis taxithtes pou plirwnoume alla me taxitites pstn 8a plirwsoume kanonika???Exei rwtisei kaneis??Einai aparadekth giati oute mia enhmerwsh den ekanan!!Den 8a eprepe na mas afairesoun tis meres apo ton logariasmo mas??

 

Δεν ξέρω τι αναγράφεται στις συμβάσεις που έχετε με τη vivodi, αλλά αυτό που ισχύει ΓΕΝΙΚΑ είναι ότι η τεχνολογία adsl δεν παρέχει εγγυημένη ελάχιστη ταχύτητα, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι κανείς δεν μπορεί να διεκδικήσει χρήματα λόγω χαμηλής ταχύτητας.

 

Βέβαια, όποιος δεν διεκδικεί δεν έχει πιθανότητες να κερδίσει (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κερδίζουν όλοι όσοι διεκδικούν).

 

Θυμάστε τα ψιλά γράμματα στις διαφημίσεις των αμοιβαίων κεφαλαίων, ε?

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

(Δεν ξερω αν το post ανηκει σε αυτο το thread ή οχι αλλα μιας και η συνδεση μου ειναι vivodi...Ας δοκιμασω! :o ) Λοιπον χθες μου ηρθε το modem (alcatel speedtouch 530i) και αμεσως δοκιμασα να μπω στο internet.Διαπιστωσα λοιπον οτι δεν εμπαινα πια στο msn ουτε και στον internet explorer (ανοιγαν δλδ ως προγραμματα απλα το μεν δεν δεχοταν την εισοδο μου ως χρηστη και το αλλο δεν εμφανιζε τις σελιδες-σαν να μην υπηρχε συνδεση),ενω δεν οταν προσπαθησα να χρησιμοποιησω (για πρωτη φορα) τα shareaza και dc++ δεν συνδεονταν ή δεν κατεβαζαν. Δοκιμασα να απενεργοποιησω το firewall (μεσω telnet) και να ανοιξω τα απαιτουμενα ports μεσω web για το μοντεμ αλλα το μονο που καταφερα να λειτουργησει ειναι το dc++. Να τονισω οτι χρησιμοποιω το mozilla(δουλευει κανονικα) και το ZoneAlarm 5 Pro(στο οποιο εχω ανοιξει udp,tcp ports για τα shareaza και dc++)...Η προφανης ερωτηση ειναι η εξης:Tι χρειαζεται να κανω για να λειτουργησουν τα παραπανω;! :cry:

Κατα δευτερον, το ολο προβλημα θα λυθει οταν συνδεσω πια (σε λιγες μερες)το modem με ethernet;Ευχαριστω

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras (17 Δεκ. 2004 , 19:46)

 

Παιδιά μην το κουράζετε.

Τα πράγματα είναι απλά. Η Vivodi , είναι ένας ISP με ημερομηνία λήξης.

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε ειναι να στείλετε ενα e-mail διαμαρτυρίας στο info@eeet.gr , να καταγγείλετε την σύμβαση όσοι έχετε , και να αλλάξετε ISP. Μπορεί να μην είναι καλύτεροι οι άλλοι, αλλά για μένα τουλάχιστον δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα απο μία εταιρία που σαν οντότητα έχει IQ ραδικιού.

Όλα αυτά που λέτε (για υποσχέσεις που δεν κρατάνε, για τηλέφωνο που δεν παίρνουν κτλ) τα ζώ τώρα επι 20 μέρες, και μάλιστα επειδή ξέρω πόσο ανεύθυνοι ειναι παίρνω καθημερινά τηλέφωνο.

Δεν έχει αλλάξει τίποτα, μετά απο 20 μέρες ακόμα ψάχνουν να βρούν τι φταίει (αφού δεν τους βγήκε η καραμέλα οτι φταίει ο ΟΤΕ και εξέθεσαν και εμένα που κατσάδιαζα τους τεχνικούς του ΟΤΕ χωρίς λόγο) .

 

Υπενθυμίζω info@eeet.gr

 

 

 

Το email είναι προφανώς info@eett.gr

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος VaradeRo (18 Δεκ. 2004 , 23:34)

 

Δεν ξέρω τι αναγράφεται στις συμβάσεις που έχετε με τη vivodi, αλλά αυτό που ισχύει ΓΕΝΙΚΑ είναι ότι η τεχνολογία adsl δεν παρέχει εγγυημένη ελάχιστη ταχύτητα, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι κανείς δεν μπορεί να διεκδικήσει χρήματα λόγω χαμηλής ταχύτητας.

 

Βέβαια, όποιος δεν διεκδικεί δεν έχει πιθανότητες να κερδίσει (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κερδίζουν όλοι όσοι διεκδικούν).

 

Θυμάστε τα ψιλά γράμματα στις διαφημίσεις των αμοιβαίων κεφαλαίων, ε?

 

 

Αν και δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει αυτό (δηλαδή , μου φαίνεται απίστευτο να σε έχουν για 11 μήνες στα 10kbps και να μην μπορείς να διεκδικήσεις χρήματα) , αλλά υπάρχουν πιο σαφείς παραβάσεις για τις οποίες μπορεις να διεκδικήσεις επιστροφή χρημάτων ακόμα και αποζημίωση. Στην σύμβαση που υπογράφουν οι συνδρομητές της vivodi αναφέρεται οτι η εν λόγω εταιρία ειναι υποχρεωμένη να κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται στους πελάτης της.

Φαντάζομαι ειναι προφανές οτι η εταιρία κάνει ακριβώς το αντίθετο σε αυτό τον τομέα, με ένα άθλιο help desk, και με έναν εμπαιγμό των καταναλωτών ( αύριο θα σας πάρουμε, μεθάυριο θα κανονίσουμε καφέ και άλλα τέτοια ωραία).

 

Ακόμα και οι όροι της σύμβασης ειναι καταχρηστικοί, μιας και η Ευρωπαική νομοθεσία οριζει οτι θα πρεπει να αναφέρεται ρητώς πότε ευθύνεται η vivodi για τα προβλήματα που προκύπτουν. Αν διαβάσατε τους όρους θα δείτε οτι οχι μόνο δεν αναφέρεται πουθενά, αλλα έντεχνα, όλες οι ευθύνες μετακυλίζονται σε όλους τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς.

 

Στην δε δική μου κραυγαλέα υπόθεση, μόνο που μου αρνήθηκαν να διακόψω την σύνδεση ειναι αρκετό για να τους πάρω στο κυνήγι. (χωρίς να ζηταω να μην πληρώνω, απλώς να την κόψω για να μπορέσω να κάνω αίτηση απο την αρχή, μου είπαν οτι θα με πάρουν τηλέφωνο και δεν με πήραν ποτε). Αυτό λέγεται καθαρά και ξάστερα, εμπαιγμος του καταναλωτή-πελάτη και δεν θα περάσει.

 

Α ναι....το email είναι info@eett.gr

Link to comment
Share on other sites

Aπό σήμερα το πρωί και μετά από ένα disc cleaning (που αυτό μπορεί να είναι και άσχετο- όμως δεν πρόσεξα αν πριν είχε συνδεθεί κανονικά), αντιμετωπίζω πρόβλημα με την σύνδεσή μου ADSL...To παπάκι αναβοσβήνει πορτοκαλί- πράσινο, τηλεφώνησα στο τεχνικό τμήμα της vivodi, όπου πραγματικά βρήκα πολύ καλή συμπαράσταση και βοήθεια, χωρίς όμως να μπορέσω τελικά να λύσω το πρόβλημα, οπότε αύριο περιμένω τηλέφωνο από τεχνικό για να έρθει να το ελέγξει...(θα καταλάβατε φυσικά πώς τώρα είμαι συνδεδεμένος μεσω dial-up... :whistle: )

 

Ένα δέυτερο πολύ σημαντικό σημείο που με ενημέρωσαν είναι πως από Τετάρτη θα λυθούν κάποια τεχνικά προβλήματα και θα επανέλθουν οι ταχύτητες στα κανονικά τους επίπεδα....Απλά το αναφέρω προς ενημέρωση όλων σας.... :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ipparxos (17 Δεκ. 2004 , 19:40)

 

Παλαιότερα, όπως είχα αναφέρει, μου είχαν πει ότι δε θα χρεωθούμε για την περίοδο έως 15/12 στις προβληματικές περιοχές. Προχθές που μίλησα με το λογιστήριο ρώτησα ξανά.

 

"Υπήρχε αρχικά ως σκεψη. Το πρόβλημα όμως δεν έχει αντιμετωπισθεί ακόμα κι έτσι δεν έχει ληφθεί ακόμα οποιαδήποτε απόφαση.", ήταν η απάντηση.

 

8a sas ta xarisi ola i vivodi.oti 8elete zitiste.to bandwidth anaba8mistike.H vivodi ine mia pola iposxomeni etaireia,an brei tin katalili antapokrisi apo toys syndromites tis,ta kefalaia yparxoyn.Den soy arese banditara to support na se kali,na se eksypiretei opws prepi;Apo tin mia paraponiese + apo tin alli toys ypotimas.H pelatiaki basi sthn vivodi exei ektinax8i me apotelesma na prepi na xiristoyn pola metwpa taytoxrona.H katastasi exi sta8eropoii8i,8a to katalabis ton Ianoyario...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vivodi (19 Δεκ. 2004 , 22:04)

 

8a sas ta xarisi ola i vivodi.oti 8elete zitiste.to bandwidth anaba8mistike.H vivodi ine mia pola iposxomeni etaireia,an brei tin katalili antapokrisi apo toys syndromites tis,ta kefalaia yparxoyn.Den soy arese banditara to support na se kali,na se eksypiretei opws prepi;Apo tin mia paraponiese + apo tin alli toys ypotimas.H pelatiaki basi sthn vivodi exei ektinax8i me apotelesma na prepi na xiristoyn pola metwpa taytoxrona.H katastasi exi sta8eropoii8i,8a to katalabis ton Ianoyario...

 

 

καταρχας καλωσηλθες στο myphone, να υποθεσω απο το nick σου οτι εισαι εργαζομενος στην εν λογω εταιρεια; εαν ναι τοτε καλα θα κανεις να διαβασεις ολο το topic απο την αρχη και επισης Αυτο Το Θεμα και ελπιζω να καταλαβεις το παραπονο μας και γιατι τους κραζουμε και τους υποτιμαμε

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος lewton (14 Δεκ. 2004 , 14:10)

 

Ξαναπήρα σήμερα.

Μετά από μόλις 8 λεπτά αναμονή έπιασα γραμμή!

Η συζήτηση χωρίζεται σε 2 μέρη.

 

1. Είπα στον υπάλληλο ότι είμαι 7 μήνες πελάτης και ότι δεν έχω λάβει λογαριασμό, μου είπε ότι κοίταξε τα στοιχεία και όντως δεν έχει γίνει καμία κοστολόγηση της γραμμής μου. Είπε θα ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

  • Ερώτημα πρώτο: Τι εννοεί κοστολόγηση; Δεν είναι συγκεκριμένο το πάγιο;
  • Ερώτημα δεύτερο: Τις προηγούμενες δύο φορές που πήρα γιατί οι (γυναίκες) υπάλληλοι δε μπορούσαν να ελέγξουν αυτό το πράγμα στα στοιχεία μου και μου λέγανε αόριστα ότι "ίσως χάθηκε ο λογαριασμός σας στα ΕΛΤΑ", "μήπως τον πήρε άλλος απο την πολυκατοικία σας" κλπ;
  • Ερώτημα τρίτο: Μήπως μου έκανε πλάκα ότι έλεγξε τα στοιχεία του λογαριασμού μου για να με ξεφορτωθεί;

 

2. Του είπα για την ειδοποίηση που έλαβα ότι χρωστάω 35€.

-(περιχαρής)Ναι το βλέπω, αφορά το τέλος ενεργοποίησης".

-Μα το έχω πληρώσει.

-(σκεπτικός). Μάλιστα... Έχετε κάποια απόδειξη;

-Όχι την απόδειξη της κατάθεσης στο λογαριασμό σας στην Αγροτική Τράπεζα την έδωσα μαζί με την αίτησή μου.

-Είστε βέβαιος;

-Αφού αν δεν πληρώσω δεν προχωράει η αίτηση.

......(παύση, εδώ πρέπει να έξυσε λίγο το κεφάλι του)

-Σωστό αυτό, μάλλον την χάσαμε. Μπορείτε να μας την ξαναστείλετε;

-Όχι, την έδωσα όταν έκανα την αίτηση και μάλιστα ήρθα στα γραφεία σας για να την κάνω. Είναι κάπου μαζί με την αίτησή μου. Αν θέλετε μπορώ να ψάξω στην τράπεζα να βρω την κατάθεση (σημείωση: ελπίζω να μπορώ).

-Αν μπορείτε θα μας ήταν μεγάλη εξυπηρέτηση.

-Καλά αλλά ψάξτε να τη βρείτε. Προφανώς ο υπάλληλος που του την έδωσα μαζί με την αίτηση την έχει καταχωνιάσει μαζί της.

-Καλώς. Καλό σας απόγευμα.

-Γεια

  • Ερώτημα τέταρτο: Μήπως τον ήπια που χάσανε την απόδειξη τα ζώα;
  • Ερώτημα πέμπτο: Γιατί στην αρχή μου είπε ότι δεν έχει γίνει καμία κοστολόγηση και τελικά βρήκε τα 35+ €; Μήπως αυτό ενισχύει τις υποψίες μου ότι η απάντηση στο ερώτημα 3 είναι ΝΑΙ;

 

 

I love flamenerve! :)

Μου είπε στο άσχετο εκεί που τα λέγαμε σήμερα στο meeting και του εξηγούσα την ιστορία μου ότι αυτού του δώσανε απόδειξη πληρωμής του τέλους ενεργοποίησης. Το είχα ξεχάσει τελείως ο μα... :o

Κι εμένα μου είχανε στείλει και ευτυχώς με λίγο ψάξιμο τη βρήκα, άρα όλα καλά. Αύριο λέω να περάσω μια βόλτα να τους τη δείξω.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά και εμένα μου ήρθε ένα χαρτί που γράφει ''Τέλος ενεργοποίησης 35 ευρώ''.

Μα εγώ τα έχω πληρώσει τα λεφτά αυτά όταν έκανα την αίτηση... :blink:

Τι είναι αυτά, θα πληρώσουμε κερατιάτικα; :angry:

Nothing lasts forever, but the certainty of change...

 

Emperistatomenos' Blog

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά στο πρόβλημά μου.

Τους πήγα την απόδειξη και τελικά η παρεξήγηση λύθηκε.

Θα έρθει σύντομα ο λογαριασμός (γύρω στα 300€ σύνολο) και θα γίνει διακανονισμός.

Εν τω μεταξύ εξακολουθεί να σέρνεται, αλλά αφού μεθαύριο φεύγω θα τους δώσω ευκαιρία άλλες 3-4 βδομάδες να το διορθώσουν μιας και τόσο καιρό που την έχω πέταγε και δεν έχω καμιά όρεξη αφενός να πληρώνω περισσότερα και αφετέρου να μπλέξω με ΟΤΕ.

 

 

frafra δυο συμβουλές: 1. να διαβάζεις τι γράφει ότι σου στέλνουν.

2. ΜΗΝ πετάξεις την απόδειξη! Εμένα αυτή με έσωσε που είχαν χάσει την πληρωμή μου.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..... :D

 

Είμαι σφόδρα συγκινημένος, αφού μετά από δύο μέρες σύνδεσης dial-up αρκετών ωρών, μετά από επανεγκαταστάσεις του λογισμικού και των drivers και ουκ ολίγα σεταρίσματα (δεν αναγνωρίζω πλέον τον εαυτό μου με την άνεση στην ευρυζωνική τεχνολογία που απέκτησα... :p ) επιτέλους λέγω, τό πρόβλημα ξεπεράστηκε και ο ευρυζωνικός παράδεισος επανήλθε....έστω και αν οι ταχύτητες παραμένουν αργές!!!

 

Το πιό σημαντικό είναι το βρίσιμο που ετοιμαζόμουν αύριο να δώσω, αν μου έλεγαν ξανά τα ίδια πράγματα..... :alien:

 

Η αιτία τέλος πρέπει να βρισκόταν στην μπρίζα της εισόδου της γραμμής, αφού όταν το σύνδεσα παρακάμπτωντας το splitter διαπίστωσα πως το παπάκι άλλαζε από πορτοκαλί σε πράσινο, αλλά κάποιες στιγμές γινόταν σκέτο πορτοκαλί και για δευτερόλεπτα μετά έσβηνε....Έτσι πειράζοντας την μπρίζα, ως δια θαύματος είδα το παπάκι να γίνεται μόνιμα πράσινο και την καρδιά μου να επανέρχεται στα κανονικά της επίπεδα.... :rolleyes:

 

Θα έλεγα λοιπόν στο φίλο "ποιητή εν τω προχείρω" να ελέγξει καλά τις συνδέσεις του, γιατί αυτές μπορεί να δίνουν σήμα στην τηλεφωνική συσκευή, αλλά να μην ενεργοποιούν το σήμα του ADSL....Και φυσικά αδυνατώ να πιστέψω πως ως δια θαύματος παρεναίβει ο ΟΤΕ, κατόπιν αίτησης βλάβης από την βιβόντι και ώρα 01.30, το έφτιαξε....την ώρα που εγώ μαστόρευα τις συνδέσεις.....:whistle:

 

Τελος καλό, όλα καλά λοιπόν..... :D

Link to comment
Share on other sites

Θα έλεγα λοιπόν στο φίλο "ποιητή εν τω προχείρω" να ελέγξει καλά τις συνδέσεις του, γιατί αυτές μπορεί να δίνουν σήμα στην τηλεφωνική συσκευή, αλλά να μην ενεργοποιούν το σήμα του ADSL....Και φυσικά αδυνατώ να πιστέψω πως ως δια θαύματος παρεναίβει ο ΟΤΕ, κατόπιν αίτησης βλάβης από την βιβόντι και ώρα 01.30, το έφτιαξε....την ώρα που εγώ μαστόρευα τις συνδέσεις.....:whistle:

 

Τελος καλό, όλα καλά λοιπόν..... :D

 

Εγώ ειμαι αυτός ε; Τέσπα.

Έχω κοιτάξει τα πάντα μακάρι να ήταν αυτό. Άλλαξα καλώδια, splitter, το τσέκαρα και απο την κεντρική παροχή του ΟΤΕ, μόνο μοντεμ δεν άλλαξα.

 

Ήρθε και η τεχνικός της vivodi απο εδώ με το ματσαφλαρι που κουβαλάνε (ρώτησα αν τρέχει linux και μου ειπε "Οχι, αφου έχει γραφικά", ενημερωμένη δεν μπορώ να πω).

 

Τι τα θες, αναγκαστικά ΚΟΚΑΛΟ-DSLAM και πΟΤΕ.

Μαζι δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε.

Vivodi σε 2-3 χρόνια που είτε δεν θα υπάρχει , είτε θα έχει σταθεροποιήσει την λειτουργία της.

Link to comment
Share on other sites

Καλά σήμερα η VIVODI δεν παίζεται.... :whistle:

 

Χρειάζονται ΜΟΝΟ 10-15 sec για να φορτωθεί πλήρως η κάθε σελίδα του myphone (και χωρίς φωτό παρακαλώ). :mad:

 

....Στο ενδιάμεσο ρίχνεις και κανένα υπνάκο, τρως κανένα τοστ και ουπς η σελίδα φόρτωσε..... :wacko:

 

ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ.... :mad: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ανοιχτό το eMule, κατεβάζει με περίπου 11-13Kb/s και σερφάρω με σχετική άνεση (3 παράθυρα του firefox ανοιχτά και δουλεύουν και τα 3).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

τα ίδια χάλια και σε μένα... τα ζώα μου αργά :-(

ωραία αναβάθμιση τι να πω

ξέρει κανείς αν μπορώ να χρησιμοποιήσουμε κάποια κάρτα internet πχ netcarta κλπ για adsl; (έχω shared llu με vivodi dslam)

Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ!!!

Aπό αύριο θα δείτε βελτίωση!!! Εγγυημένα!

Φεύγω για το χωρίο για 15 μέρες, οπότε μείον ένας στο δίκτυο!

Περιμένω karma από όλους! :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...