kallair Δημ. August 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2016 Ειναι ομως η WW? Δηλαδή περνάω απλά την πιο πρόσφατη WW? Σου ειπα επι λεξη : ακολουθα τον οδηγο.. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6354930#post6354930 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimisvog Δημ. August 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2016 CyanogenMod φοράει κανένας; Αξίζει γενικά; Και ποια η διαδικασία να την περάσει κανείς; Ευχαριστω εκ των προτέρων παιδιά. Η βοήθειά σας ειναι τεράστια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kallair Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 CyanogenMod φοράει κανένας; Αξίζει γενικά; Και ποια η διαδικασία να την περάσει κανείς; Ευχαριστω εκ των προτέρων παιδιά. Η βοήθειά σας ειναι τεράστια Για αρχη θα πρεπει να ξεκλειδωσεις τον bootloader που σημαινει παπαλα εγγυηση. Αν εισαι διαθετειμενος να το κανεις, τοτε μετα το μονο που χρειαζεσαι ειναι να περασεις custom recovery. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tamp Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Καλησπέρα, παρακολουθώ το σαιτ εδώ και πολύ καιρό όμως δεν είχα εγγραφεί. Το φόρουμ με βοήθησε πολύ να επιλέξω κινητό πριν ένα χρόνο και απέκτησα το Zenfone 2 το Μάιο του '15. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος για πολύ καιρό αν και είχα πολλά από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς. Το χειρότερο που ήταν το ghost touch το παρατηρούσα που και που, όμως ανοιγοκλείνωντας την οθόνη έφευγε. Δυστυχώς από χθες η κατάσταση είναι τραγική, καθώς δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συσκευή. Υπάρχει συνεχώς πάτημα στο κέντρο της οθόνης με αποτέλεσμα να παίρνει τηλέφωνα να στέλνει μηνύματα και γενικά να κάνει ό,τι να 'ναι. Μέχρι και εφαρμογή διέγραψε όταν είχα μπει στο Playstore. Σε αυτή την κατάσταση λίγα μπορώ να κάνω και γι΄αυτό θα προσπαθήσω τουλάχιστον να κάνω αλλαγή συσκευής από το αμαζον Ιταλίας όπως έκανε κι ένας άλλος χρήστης νωρίτερα αυτό το μήνα. Είναι πραγματικά κρίμα μαζί με την σχετική εγκατάλειψη από την εταιρεία στο θέμα του λειτουργικού και της κάμερας να υπάρχει και ghost touch από πάνω. Στην ουσία όχι απλά άγγιγμα αλλά κανονικά στοιχειωμένο είναι το κινητό. Αν δεν είχαν κλείσει οι παραγγελίες θα είχα πάρει κατευθείαν το 1+3. Καλησπέρα επειδή εχω και εγώ παρόμοια προβλήματα ( αγορασμένο απο e-shop τον Ιούνιο του 2016) θα ήθελα να ρωτήσω 1ον τι ενέργειες έχεις κάνει ή τι σκέφτεσαι να κάνεις; Και 2ον τι εννοείς- ανταλλαγή στο Αμαζόνιο Ιταλίας - και ότι έχουν κλήσει τις με 1+3; Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Aifel_tower Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Αυτη την στιγμη εχει κανεις θεμα με την εφαρμογή messenger? 3η μερα σήμερα που δεν δουλεύει,μου εχει σπασει τα νεύρα! Εκανa απεγκατάσταση,ξανα εγκατάσταση,clear data εγκατάσταση παλιοτερης version,κλείσιμο ανοιγμα του κινητού,τιποτα... Δε νομιζω να φταίει οτι ειμαι με cn. Τα νευρα μου!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsakozzz Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Μαλλον το cn φταίει! Εγω ww μια χαρα Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimisvog Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Αυτη την στιγμη εχει κανεις θεμα με την εφαρμογή messenger? 3η μερα σήμερα που δεν δουλεύει,μου εχει σπασει τα νεύρα! Εκανa απεγκατάσταση,ξανα εγκατάσταση,clear data εγκατάσταση παλιοτερης version,κλείσιμο ανοιγμα του κινητού,τιποτα... Δε νομιζω να φταίει οτι ειμαι με cn. Τα νευρα μου!!! Και εγώ φίλε μια απο τα ίδια. Ο,τι να ναι κάνει. Λογικά είναι θέμα εφαρμογής. Οταν σκρολάρω να δω τα μηνύματα με ξαναπετάει πάνω. Δεν εμφανίζει μηνύματα, γενικά ο,τι να ναι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Darkorigin Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 1)εχει βαλει κανεις MicroSDXC Class 10 64GB UHS-I/U3 (ταχυτητα U3 δηλαδη) την βλεπει κανονικα? πια ειναι η μεγαλυτερη και πιο γρηγορη sdcard που εχετε βαλει? ψαχνω τουλαχιστον 64gb 2)asus κινητο WW αγορασμενο απο καταστημα στην ελλαδα αν παθει κατι που παει για φτιαξιμο εφοσον ειναι στην εγγυηση? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsakozzz Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Αν ειναι ww παει εδω Αθήνα για service εφόσον εχεις συμπληρώσει την ειδικη φόρμα έρχονται και στο περνουν με την speedex απο το σπιτι σου κ στο φέρνουν! Οσο για την u3 δεν αξιζει παρε μια class 10 επώνυμη κ θα εισαι μια χαρα Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Darkorigin Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 (edited) Αν ειναι ww παει εδω Αθήνα για service εφόσον εχεις συμπληρώσει την ειδικη φόρμα έρχονται και στο περνουν με την speedex απο το σπιτι σου κ στο φέρνουν! Οσο για την u3 δεν αξιζει παρε μια class 10 επώνυμη κ θα εισαι μια χαρα Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ειναι ww ,αθηνα παει? τηλεφωνο? η u3 εχει θεωρητικα 2πλασιες ταχυτητες 80mbs read, στην θεωρια παντα.. ευχαριστω edit αυτο βρηκα +800-44142044 που παει εξωτερικο , υπαρχει κατι αλλο? Edited August 27, 2016 by Darkorigin Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stavros_P Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 ειναι ww ,αθηνα παει? τηλεφωνο? η u3 εχει θεωρητικα 2πλασιες ταχυτητες 80mbs read, στην θεωρια παντα.. ευχαριστω edit αυτο βρηκα +800-44142044 που παει εξωτερικο , υπαρχει κατι αλλο? Ακολούθησε τις οδηγίες όπως τις έχω γράψει στην παρακάτω παλιότερη ανάρτησή μου: Το επίσημο service το έχει η omnitech, η διαδικασία όμως που ακολουθείται για τις συσκευές που χρήζουν επισκευής είναι η εξής: 1) Επικοινωνείς στο 0080044142044 (Ιταλία είναι αλλά χωρίς χρέωση) από Δευτέρα έως Παρασκευή (από τις 09:00-13:00 και από τις 14:00-18:00) και τους λες το πρόβλημα. 2) Σου στέλνουν στο mail σου την αίτηση επισκευής και τον κωδικός προτεραιότητας. Συμπληρώνεις online την αίτηση και εν συνεχεία 3) Σου στέλνουν εκ νέου email με τις οδηγίες για την διαδικασία RMA 4)Πας ο ίδιος την συσκευή με τα απαραίτητα χαρτιά στην omnitech ή τα στέλνεις με το courier που σου παρέχει η Asus δωρεάν. Παράθεση Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snake_dealer Δημ. August 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2016 Καλησπέρα επειδή εχω και εγώ παρόμοια προβλήματα ( αγορασμένο απο e-shop τον Ιούνιο του 2016) θα ήθελα να ρωτήσω 1ον τι ενέργειες έχεις κάνει ή τι σκέφτεσαι να κάνεις; Και 2ον τι εννοείς- ανταλλαγή στο Αμαζόνιο Ιταλίας - και ότι έχουν κλήσει τις με 1+3; Ευχαριστώ. Καλησπέρα φίλε έχω επικοινωνήσει μέσω μέιλ με το αμαζον Ιταλίας και μου απάντησαν άμεσα ότι είναι ενήμεροι για το πρόβλημα από την εταιρεία αν και δεν ανέφερα ότι έχω θέμα με το ghost touch. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επισκευή, ενώ αν δεν θέλω ή δεν είναι δυνατή η επισκευή να μου αντικαταστήσουν τη συσκευή και ακόμα και αν δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση να μου επιστρέψουν τα χρήματα αφού στείλω πίσω το τηλέφωνο. Λόγω της αδιαφορίας για αναβάθμιση του λειτουργικού θα με ενδιέφερε να πάρω καινούρια και καλύτερη συσκευή όπως το 1+3, ωστόσο οι παραγγελίες για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν κλείσει μέχρι τις 12 Σεπτέμβρη. Από εκεί και πέρα κι εγώ προς το παρόν αμφιταλαντεύομαι ως προς το τί με συμφέρει να κάνω διότι το να πάρω αποζημίωση ίσως χρειαστεί κάποιο εύλογο διάστημα κι επειδή προς το παρόν είμαι σχεδόν χωρίς κινητό και χρειάζομαι άμεσα καινούρια συσκευή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tamp Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Καλησπέρα φίλε έχω επικοινωνήσει μέσω μέιλ με το αμαζον Ιταλίας και μου απάντησαν άμεσα ότι είναι ενήμεροι για το πρόβλημα από την εταιρεία αν και δεν ανέφερα ότι έχω θέμα με το ghost touch. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επισκευή, ενώ αν δεν θέλω ή δεν είναι δυνατή η επισκευή να μου αντικαταστήσουν τη συσκευή και ακόμα και αν δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση να μου επιστρέψουν τα χρήματα αφού στείλω πίσω το τηλέφωνο. Λόγω της αδιαφορίας για αναβάθμιση του λειτουργικού θα με ενδιέφερε να πάρω καινούρια και καλύτερη συσκευή όπως το 1+3, ωστόσο οι παραγγελίες για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν κλείσει μέχρι τις 12 Σεπτέμβρη. Από εκεί και πέρα κι εγώ προς το παρόν αμφιταλαντεύομαι ως προς το τί με συμφέρει να κάνω διότι το να πάρω αποζημίωση ίσως χρειαστεί κάποιο εύλογο διάστημα κι επειδή προς το παρόν είμαι σχεδόν χωρίς κινητό και χρειάζομαι άμεσα καινούρια συσκευή. Σε ευχαριστώ φίλε μου , εσυ έβγαλες μια άκρη από ότι κατάλαβα γιατί το αγόρασες απο Ιταλία, εγώ πως θα βγάλω άκρη που το αγόρασα απο Ελλάδα!!! e-shop και μου λένε διάφορα; Είναι και στην εγγύηση!!(Ιουνίου 16) φαντάσου να μην ήταν!! Να σαι καλά πάντως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
openopen Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Σε ευχαριστώ φίλε μου , εσυ έβγαλες μια άκρη από ότι κατάλαβα γιατί το αγόρασες απο Ιταλία, εγώ πως θα βγάλω άκρη που το αγόρασα απο Ελλάδα!!! e-shop και μου λένε διάφορα; Είναι και στην εγγύηση!!(Ιουνίου 16) φαντάσου να μην ήταν!! Να σαι καλά πάντως. Αν διαβασεις λιγο πιο πανω θα δεις αυτό : Ακολούθησε τις οδηγίες όπως τις έχω γράψει στην παρακάτω παλιότερη ανάρτησή μου: Το επίσημο service το έχει η omnitech, η διαδικασία όμως που ακολουθείται για τις συσκευές που χρήζουν επισκευής είναι η εξής: 1) Επικοινωνείς στο 0080044142044 (Ιταλία είναι αλλά χωρίς χρέωση) από Δευτέρα έως Παρασκευή (από τις 09:00-13:00 και από τις 14:00-18:00) και τους λες το πρόβλημα. 2) Σου στέλνουν στο mail σου την αίτηση επισκευής και τον κωδικός προτεραιότητας. Συμπληρώνεις online την αίτηση και εν συνεχεία 3) Σου στέλνουν εκ νέου email με τις οδηγίες για την διαδικασία RMA 4)Πας ο ίδιος την συσκευή με τα απαραίτητα χαρτιά στην omnitech ή τα στέλνεις με το courier που σου παρέχει η Asus δωρεάν. Παράθεση :w00t: Στο χώρο αυτό υπήρχε Ο.Π.Χ που παραβαίνει την Εικόνα. :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tamp Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Αν διαβασεις λιγο πιο πανω θα δεις αυτό : Ναι τώρα το είδα σε ευχαριστώ απο βδομάδα ξεκινάμε!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zakailiou Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 (edited) Sorry για το ελαφρώς off topic . Ψάχνοντας για συσκευή είδα το Zenfone 3 Deluxe ( Αυτό εδώ ) Τούμπανο !!! :lol: και Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του και δεν σκοπεύω να περιμένω Ελληνικό μαγαζί να το φέρει σε κάνα 6μηνο με + 150 euro , μπορώ να το αγοράσω από εξωτερικό και να έχω την εγγύηση - service που διάβασα λίγα post πριν ? Παλιότερα είχα το Zenfone 6 αλλά μετά από μικρή ( στους 40 πόντους!! ) πτώση με θήκη, έσπασε εσωτερικά η LCD οθόνη και το έστειλα Κίνα για επισκευή και μου ζήτησαν 100 euro και το παράτησα εκεί. Είπα να ξαναασχοληθώ με τα ASUS αφού διαβάζω ότι βελτιώθηκαν αρκετά, αλλά μόνο εάν υπάρχει service. Edited August 28, 2016 by zakailiou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsakozzz Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Καλησπέρα φίλε έχω επικοινωνήσει μέσω μέιλ με το αμαζον Ιταλίας και μου απάντησαν άμεσα ότι είναι ενήμεροι για το πρόβλημα από την εταιρεία αν και δεν ανέφερα ότι έχω θέμα με το ghost touch. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επισκευή, ενώ αν δεν θέλω ή δεν είναι δυνατή η επισκευή να μου αντικαταστήσουν τη συσκευή και ακόμα και αν δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση να μου επιστρέψουν τα χρήματα αφού στείλω πίσω το τηλέφωνο. Λόγω της αδιαφορίας για αναβάθμιση του λειτουργικού θα με ενδιέφερε να πάρω καινούρια και καλύτερη συσκευή όπως το 1+3, ωστόσο οι παραγγελίες για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν κλείσει μέχρι τις 12 Σεπτέμβρη. Από εκεί και πέρα κι εγώ προς το παρόν αμφιταλαντεύομαι ως προς το τί με συμφέρει να κάνω διότι το να πάρω αποζημίωση ίσως χρειαστεί κάποιο εύλογο διάστημα κι επειδή προς το παρόν είμαι σχεδόν χωρίς κινητό και χρειάζομαι άμεσα καινούρια συσκευή. Δεν νομίζω να ειναι τοσο εύκολη η επιστροφή χρημάτων! Λογικα θα ελέγξουν κ αυτοι εκει το κινητο αν γινεται αλλιως θα παρεις καποιο ποσο το οποιο λογικα θα ειναι μικροτερο απο αυτο που σκέφτεσαι! Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nek4d Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Sorry για το ελαφρώς off topic . Ψάχνοντας για συσκευή είδα το Zenfone 3 Deluxe ( Αυτό εδώ ) Τούμπανο !!! :lol: και Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του και δεν σκοπεύω να περιμένω Ελληνικό μαγαζί να το φέρει σε κάνα 6μηνο με + 150 euro , μπορώ να το αγοράσω από εξωτερικό και να έχω την εγγύηση - service που διάβασα λίγα post πριν ? Παλιότερα είχα το Zenfone 6 αλλά μετά από μικρή ( στους 40 πόντους!! ) πτώση με θήκη, έσπασε εσωτερικά η LCD οθόνη και το έστειλα Κίνα για επισκευή και μου ζήτησαν 100 euro και το παράτησα εκεί. Είπα να ξαναασχοληθώ με τα ASUS αφού διαβάζω ότι βελτιώθηκαν αρκετά, αλλά μόνο εάν υπάρχει service. Για εγγυηση, να περιμενεις να το φερει το amazon ιταλιας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snake_dealer Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Δεν νομίζω να ειναι τοσο εύκολη η επιστροφή χρημάτων! Λογικα θα ελέγξουν κ αυτοι εκει το κινητο αν γινεται αλλιως θα παρεις καποιο ποσο το οποιο λογικα θα ειναι μικροτερο απο αυτο που σκέφτεσαι! Στάλθηκε από το ASUS_Z00AD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όντως πολύ λογικό αυτό που λες ίσως δώσουν ως αποζημίωση το ποσό που κοστίζει τώρα. Όπως και να χει σύντομα θα επικοινωνήσω πάλι μαζί τους και θα μάθω. Ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο ο φίλος που το έκανε και το ανέφερε πρώτη φορά πριν μερικές βδομάδες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Polis4 Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 (edited) Η τιμή οθονης με πλαίσιο έπεσε στα 30€ για οποίον ενδιαφέρεται http://m.ebay.com/itm/111947312660?_mwBanner=1 Απο αυτον τον πωλητή την είχα αγοράσει ;) ASUS ZENFONE 2 | Z3560 1.8 Ghz | 2 Gb RAM Edited August 28, 2016 by Polis4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evo481 Δημ. August 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2016 Όντως πολύ λογικό αυτό που λες ίσως δώσουν ως αποζημίωση το ποσό που κοστίζει τώρα. Όπως και να χει σύντομα θα επικοινωνήσω πάλι μαζί τους και θα μάθω. Ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο ο φίλος που το έκανε και το ανέφερε πρώτη φορά πριν μερικές βδομάδες. Δεν ξέρω τι τους έγραψες στο email, εγώ τους έγραψα το πρόβλημα με την οθόνη και μου προτάθηκαν οι 3 επιλογές (επισκευή προφανώς ελλάδα-αλλαγή με νέα συσκευή-επιστροφή χρημάτων). Φυσικά πήρα τα λεφτά (ολόκληρο το ποσό που είχα δώσει όταν πρωτοβγήκε η συσκευή στο αμαζον.ιτ=360ε), πρακτικά μου πλήρωσαν το oneplus3 που έχω τώρα.:lol: Εχω κάνει ποστ στο θρεντ αυτό πριν κάνα μηνα αναλυτικό. Το αμαζον με άφησε άφωνο με την εξυπηρέτηση του. Για όποιον το έχει αγοράσει απο εκεί και έχει θέμα και ίσως θέλει να αλλάξει συσκευή ας το κάνει άμεσα.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mpampoulas Δημ. August 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2016 Η τιμή οθονης με πλαίσιο έπεσε στα 30€ για οποίον ενδιαφέρεται http://m.ebay.com/itm/111947312660?_mwBanner=1 Απο αυτον τον πωλητή την είχα αγοράσει ;) ASUS ZENFONE 2 | Z3560 1.8 Ghz | 2 Gb RAM Εγώ την πηρα λίγο πιο φτηνα και περιμένω... θα ενημερώσω για την ποιότητα ;) http://www.ebay.co.uk/itm/302037048499?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmys121979 Δημ. August 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2016 oι οθονες που λετε εχουν το λογοτυπο της asus επανω; για πειτε και ποιοτητα γιατι βλεπω να αλλαζουμε ολοι οθονες στο τελος!!! :mad::mad::mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Polis4 Δημ. August 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2016 (edited) oι οθονες που λετε εχουν το λογοτυπο της asus επανω; για πειτε και ποιοτητα γιατι βλεπω να αλλαζουμε ολοι οθονες στο τελος!!! :mad::mad::mad: Στο ποστ μπορείς να δεις οτι η οθόνη ήρθε με λογότυπο και είναι γνήσια. Τότε την πήρα 21$ αλλά μετα ανεβασαν τις τιμες. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6745500 Αυτή η παρτίδα βγηκε προβληματικη https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160829/e419cbf40b185c77b845ce13cb026d96.jpg ASUS ZENFONE 2 | Z3560 1.8 Ghz | 2 Gb RAM Edited August 29, 2016 by Polis4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmys121979 Δημ. August 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2016 βασικα ακομα τουλαχιστον δεν εχω μεγαλο θεμα αλλα δεν ξερω αν εξελιχθει.το κανει σπανια σε 2 σημεια κατω δεξια και το ειδα αυτο αφου ενεργοποιησα την εμφανιση αγγιγματος.μεχρι στιγμης δεν ειναι ενοχλητικο αλλα καλα ειναι να ειμαστε προετοιμασμενοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.