Jump to content

Παιδεία: Τι πρέπει κατά τι γνώμη σας να αλλάξει;


Mikroula
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τώρα άνοιξες μεγάλο θέμα...

εγώ διαφωνώ κάθετα γιατί ο βαθμός των πτυχίων των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είναι μεγαλύτερος από των δημοσίων και θα υποβαθμιστεί το δημόσιο πανεπιστήμιο. επιπλέον θα δημιουργηθεί κορεσμός στα περιζήτητα επαγγέλματα. στην ελλάδα δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτός ο θεσμός, είναι κάτι εντελώς αδύνατον...

 

Τί πάει να πει αυτό...

 

Είναι σα να λέμε ότι επειδή το Harvard βάζει χαμηλότερους βαθμούς στα πτυχία του από το Hicksville Community College, αυτό σημαίνει πως το Harvard είναι χειρότερο.

 

Ένα πανεπιστήμιο διαμορφώνει την φήμη του από την ΠΟΙΟΤΗΤΑ των αποφοίτων του και όχι από τους βαθμούς που έχουν τα πτυχία τους...

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

αυτο το τελευταιο δεν ισχυει....καθολου μαλιστα.δεν σημαινει οτι ακομακαι αν εχεις ξεσκιστει στο διαβασμακαι εισαι πανεξυπνος(ο καλυτερος της ελλαδας που λεει ο λογος) θα πιασεις και καλι σχολη κτι να μην παει καλα ειδικα στα μαθηματα βαρυτητας τελειωσες!εγω το βιωσα περσυ αυτο στα μαθηματικα.και μετα φτου και απο την αρχη.οσο για το αλλο που λες δεν μπορει το τζαμπα να ειναι καλυτερο απο αυτο που πληρωνεις για να το αποκτησεις σε καμια περιπτωση.ασε που τοτε θα υπαρχει και τεραστιος ανταγωνισμος μεταξυ των πανεπιστημιων κατι που δεν υπαρχει σε τοσο μεγαλο βαθμο τωρα...

ΥΓ δεν μιλησα για μη κερδοσκοπικα ιδρυματα

 

διαφωνώ κάθετα. ο καθένας μας οφείλει να γράψει παντού όσο καλύτερα μπορεί εφόσον θέλει να πετύχει το στόχο του. και αν κάποιοι έγραψαν καλύτερα απο σενα στα μαθηματικά σημαίνει ότι ήταν καλύτεροι απο σενα και άξιζαν περισσότερο τη θέση. τι πρέπει να γίνει, να αλλάξουν οι συντελεστές υπολογισμού μορίων? και εμένα στην Ιστορία φέτος με αδίκησε ένα ζώο, έχασα τον Βόλο εξ αιτίας του αλλά δεν το κάνω και θέμα... άλλωστε όλοι μας λίγο πολύ μπορεί να αδικηθήκαμε από κάποιους βαθμολογητές, ή μπορεί να μην ήταν η "μέρα μας" σε κάποιο μάθημα και να αποτύχαμε. δεν έτυχε αυτό μόνο σε εσένα.

ΥΓ εφόσον το ιδιωτικό πανεπιστήμιο δεν έχει δοκιμαστεί δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο αποδοτικότερο είναι από το δημόσιο...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα δυσκολευτούνε μερικά ιδιωτικα πανεπιστήμια να φτάσουνε κάποια Ελληνικά.Εσείς τι λέτε?

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

ναι, γιατι το επιπεδο των σπουδαστων θα ειναι σαφως χαμηλοτερο... και θα παραμεινει.
Link to comment
Share on other sites

ΥΓ εφόσον το ιδιωτικό πανεπιστήμιο δεν έχει δοκιμαστεί δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο αποδοτικότερο είναι από το δημόσιο...

Έχουν δοκιμαστεί...απλά εμείς εδώ φοβόμαστε την κάθε είδους αλλαγή και δεν μπορούνε να ανοίξουν...

 

διαφωνώ κάθετα. ο καθένας μας οφείλει να γράψει παντού όσο καλύτερα μπορεί εφόσον θέλει να πετύχει το στόχο του. και αν κάποιοι έγραψαν καλύτερα απο σενα στα μαθηματικά σημαίνει ότι ήταν καλύτεροι απο σενα και άξιζαν περισσότερο τη θέση. τι πρέπει να γίνει, να αλλάξουν οι συντελεστές υπολογισμού μορίων? και εμένα στην Ιστορία φέτος με αδίκησε ένα ζώο, έχασα τον Βόλο εξ αιτίας του αλλά δεν το κάνω και θέμα... άλλωστε όλοι μας λίγο πολύ μπορεί να αδικηθήκαμε από κάποιους βαθμολογητές, ή μπορεί να μην ήταν η "μέρα μας" σε κάποιο μάθημα και να αποτύχαμε. δεν έτυχε αυτό μόνο σε εσένα.

Ένα σύστημα πανελληνίων που προωθεί την παπαγαλία, την αποστήθηση θεμάτων και τα "SOS" ΔΕΝ είναι το σωστό σύστημα για να καθορίσει ποιος είναι ικανότερος επιστήμονας...για αυτό και πολλές φορές μαθητές-φυτά ΔΕΝ τα καταφέρνουν στο πανεπιστήμιο.

 

Και επίσης να σημειώσω ότι το άτομο το οποίο μπορεί να γράψει καλύτερα Φυσική από μένα δεν είναι υποχρεωτικά καλύτερο για να μπει στη σχολή που φοιτώ εγώ (Ο.Π.Α. Πληροφορική που δεν έχει ίχνος μαθήματος φυσικής στο πρόγραμμά της). Το ίδιο ισχύει και για την ιστορία και για άλλα μαθήματα.

 

Για αυτό και πρέπει η ευθύνη της εισαγωγής υποψηφίων να μετατεθεί στα ίδια τα πανεπιστήμια αλλά και τα πανεπιστήμια σαν οργανισμοί να αποκολληθούν από το κράτος ώστε να μην μπορεί να ελέγχεται η εισαγωγή υποψηφίων από αυτό με παράπλευρα μέσα.

 

ναι, γιατι το επιπεδο των σπουδαστων θα ειναι σαφως χαμηλοτερο... και θα παραμεινει.

Το επίπεδο των φοιτητών στο πανεπιστήμιο δεν ταυτίζεται με αυτό που είχαν στο λύκειο. Το επίπεδο καθορίζεται μέσα από το πρόγραμμα και τον τρόπο λειτουργίας του πανεπιστημίου, από το πόσο οργανωμένο είναι και από το πόσο σε αφήνει να "κοπροσκυλιάσεις". Και ένα ΚΑΛΟ Ι.Π. που θέλει να δημιουργήσει όνομα δεν αφήνει να γίνει "μπ**ρδέλο" το εσωτερικό του.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

εχει δοκιμαστει ομως στο εξωτερικο και βλεπουμε πχσε τη θεση ειναι η ελλαδα σε σχεση με την αγγλια.η αναπτυξη μιας χωρας ξεκιναει απο το καλο της ακαδημαικο συστημα.γεγονος αλλωστε ειναι οτι τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου ειναι ιδιωτικα.ριξτε μια ματια στο google για το τοπ 500 των καλυτερων πανεπιστημιων και πειτε μου σε ποια θεση βρισκονται τα ελληνικα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα περάσουνεεεε πολλάααααααααααααααα χρόνια για να δώσουνε καλή ποιότητα σπουδών τα ιδιωτικά.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα περάσουνεεεε πολλάααααααααααααααα χρόνια για να δώσουνε καλή ποιότητα σπουδών τα ιδιωτικά.

 

τι εννοεις με το ποιοτητα σπουδων?εγκαταστασεις προσωπικο τι?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Συνολικα ενοώ.Δηλαδή αν κάποιος έχει πολλά μόρια να πάει σε μία καλή σχολή να προτιμήσει κάποιο ιδιωτικό για να πάει.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

το πιο καλο ειναι να γινουν ιδιωτικα πανεπιστημια και να δινεται σε ολουσ η ευκαιρια να σπουδασουν αυτο που επιθυμουν

 

omws tote ta dhmosia panepisthmia 8a ypoba8mistoyn kai den 8a exoyn oloi th dynatothta na phgainoyn se idiwtika kai na spoydazoyn ayto poy epi8ymoyn ;)

Link to comment
Share on other sites

omws tote ta dhmosia panepisthmia 8a ypoba8mistoyn kai den 8a exoyn oloi th dynatothta na phgainoyn se idiwtika kai na spoydazoyn ayto poy epi8ymoyn ;)

 

ενω να δινουν χιλιαδες ευρω απο την α δημοτικου με στοχο την εισαγωγη στη τριτοβαθμια εκπαιδευση και αργοτερα για τα νοικια το φαγητο τα μεταφορικα μεσα καθε μηνα εχουν.μην λεμε οτι θελουμε !αλλωστε αν καποιος εχει τετοια αναγκη ας παει στο δημοσιο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ας δουλέψουνε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Ελλάδας σαν αυτά του εξωτερικού και μετά βλέπουμε

γιατί μερικοί εδώ μέσα συγκρίνουν το harvard με τα ελληνικά ιδιωτικά πανεπιστήμια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα!!!

ε αν είναι δυνατόν!!!!

:lol:

πάντως οι απόψεις διίστανται...

ας μην χαλάσουμε τις καρδιές μας έτσι...

Link to comment
Share on other sites

ενω να δινουν χιλιαδες ευρω απο την α δημοτικου με στοχο την εισαγωγη στη τριτοβαθμια εκπαιδευση και αργοτερα για τα νοικια το φαγητο τα μεταφορικα μεσα καθε μηνα εχουν.μην λεμε οτι θελουμε !αλλωστε αν καποιος εχει τετοια αναγκη ας παει στο δημοσιο

 

me frodisthrio sthn 2a k 3h lykeioy pernas aneta sto pan/mio den xreiazetai na phgaineis apo thn a dhmotikoy :p

 

wraia osoi den exoyn lefta na symbibazontai me to ypoba8mismeno dhmosio enw osoi exoyn na phgainoyn sto idiwtiko asxetws an einai ikanoi h oxi ....dhl to krithrio gia na morfw8ei kai na spoydasei kapoios na mhn einai h ikanothta alla ta fragka ...eleos!!!

Link to comment
Share on other sites

 

wraia osoi den exoyn lefta na symbibazontai me to ypoba8mismeno dhmosio enw osoi exoyn na phgainoyn sto idiwtiko asxetws an einai ikanoi h oxi ....dhl to krithrio gia na morfw8ei kai na spoydasei kapoios na mhn einai h ikanothta alla ta fragka ...eleos!!!

 

 

Για αυτό και τα δημόσια πανεπιστήμια πρέπει να αξιολογούνται ως προς την λειτουργία τους και τα ιδιωτικά πρέπει να έχουν κριτήρια όσον αφορά τους ποιους δέχονται σαν φοιτητές. (και προφανώς αν δέχονται τον οποιονδήποτε τότε επιρρεάζεται ανάλογα και η "φήμη" τους στην αγορά εργασίας)

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει όλη η Ευρώπη ιδιωτικά πανεπιστήμια! Η Φινλανδία δεν έχει. Και στην Ισλανδία που ήμουν πέρσι το καλοκαίρι μόλις είχε ανοίξει το πρώτο ιδιωτικό στην πρωτεύουσα κι όλοι λέγαν πως εκεί πάνε όσοι έχουν λεφτά και μόνο γι' αυτό. Ευρώπη δεν είναι μόνο Αγγλία-Γαλλία-Γερμανία.

 

Όσο για τις δέσμες, η ύλη ήταν τεράστια, παλούκι, και το γεγονός πως κρατούσες μαθήματα δεν λέει τίποτα. Μπορεί να ξεσκιζόσουν στο διάβασμα και να μην έγραφες. Επίσης μπορεί να έχανες την εξέταση λόγω πυρετού ξέρω γω οπότε γιατί να μην κρατήσεις τα άλλα; Όχι σαν τώρα που δίνουν ¨επαναληπτικές¨ και Μ@@@Κιες!

Μην λέτε για τις δέσμες αν δεν ξέρετε ρε παιδιά! Για κάθε 3 κεφάλαια του σχολικού στη Φυσική είχαμε και βοήθημα! 4 τόμοι Δημόπουλου για ένα μάθημα! Μαθηματικά; Παλούκια! Αλλά αν προσπαθούσες, θα έγραφες και ήσουν άνετος, με βάσεις χαμηλές, να μπεις. Ξεχώριζε ο καλός μαθητής. Γι' αυτό λέω πως ήταν πιο δίκαιο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

me frodisthrio sthn 2a k 3h lykeioy pernas aneta sto pan/mio den xreiazetai na phgaineis apo thn a dhmotikoy :p

 

wraia osoi den exoyn lefta na symbibazontai me to ypoba8mismeno dhmosio enw osoi exoyn na phgainoyn sto idiwtiko asxetws an einai ikanoi h oxi ....dhl to krithrio gia na morfw8ei kai na spoydasei kapoios na mhn einai h ikanothta alla ta fragka ...eleos!!!

 

εννοω οτι οποιος δεν γουσταρει ας παει στο δημοσιο,να υπαρχει δυνατοτητα επιλογης

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εννοω οτι οποιος δεν γουσταρει ας παει στο δημοσιο,να υπαρχει δυνατοτητα επιλογης

 

katalaba ti ennooyses

kalws h kakws egw pisteyw oti ayto 8a einai to apotelesma olhs ayths ths katastashs .oso gia ta krithria poy prepei na exoyn ta idiwtika pan/mia einai swsto alla oytopiko gia thn xwra poy zoyme

kai h dikaiologia oti oles oi xwres ths eyrwphs exoyn giati oxi ki emeis einai mlk , epeidh to kanoyn oi perissoteroi den shmainei panta oti einai kai to swsto h oti 8a mporesei na efarmostei kai sthn ellada.;)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας λοιπόν και από μένα.

Έχω να μιλήσω στο forum πολύ καιρό, κυρίως γιατί είχα ξεχάσει τον κωδικό μου και δε μου είχε δωθεί και κάποια σημαντική αφορμή για να τον ανακτήσω(με λίγα λόγια δεν καιγόμουν να δώσω απάντηση σε κάποιον). Αλλά με αυτά που διαβάζω στις τελευταίες σελίδες για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μου γύρισε λίγο το μάτι.

 

Άκουσα επιχειρήματα όπως : "Άντε να γίνουν τα ιδιωτικά για να περνάει ο καθένας εκεί που του αρέσει."

Ή το άλλο επιχείρημα ότι "δεν είναι δυνατόν ενώ η σχολή που πέρασα δεν έχει καθόλου φυσική εγώ να πρέπει να γράψω φυσική στις πανελλήνιες."

 

Δεν αντιλέγω. Θα ήταν όχι μόνο ωραία, αλλα λαμπρά να περνάει ο καθένας εκεί που του αρέσει.

Το θέμα όμως είναι ότι σε αυτή την πραγματικότητα ο "καθένας" μεταφράζεται σε αυτόν που έχει τα λεφτά και καλά κάνει και θέλει να τα δώσει για το καλύτερο μέλλον του παιδιού του. Όμως δυστυχώς, ένα τέτοιο σύστημα δεν είναι καθόλου δημοκρατικό και αξιοκρατικό.

Και καλά όπως υπόθηκε ο πολύ καλός να πάει στο δημόσιο που είναι τζάμπα, αλλά γιατί αυτός που είναι μετριότερος του καλού να πάει σε εφάμιλλη σχολή μόνο και μόνο επειδή έχει τα λεφτά και όχι τα προσόντα.

Και από την άλλη γιατί μέτριοι μαθητές του ίδιου επιπέδου να μην έχουν ίσες ευκαιρίες μόνο και μόνο επειδή κάποιοι έχουν το προνόμιο της ευπορίας. Δηλαδή ενώ κάποιος θα έχει γράψει τον ίδιο βαθμό με κάποιον άλλον - ας πούμε 13000 μόρια - ο ένας από τους δύο θα έχει τα λεφτά να πάει ακόμα και ιατρική ενώ ο άλλος που δεν περνάει στη σχολή που θέλει θα πάρει απλώς αυτό που του αξίζει σύμφωνα με τις θυσίες που έκανε για να περάσει εκεί που ήθελε.

 

Δηλαδή ουσιαστικά, με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια γίνεται πανεύκολη η ζωή για τους "έχοντες" (δεν διαβάζουν για πανελλήνιες-περνάνε όπου θέλουν-μπορούν άμα θέλουν να επισπέυσουν τις διαδικασίες απόκτησης πτυχίου αν δώσουν "κάτι παραπάνω") και παραμερίζονται οι "μη έχοντες" αφού βλέπουν τις θέσεις εργασίας στο επάγγελμα που θέλαν να ακολουθήσουν να καταλαμβάνονται από άτομα με λιγότερα προσόντα και να πασχίζουν για μια θέση στον ήλιο .

 

Κατά τη γνώμη μου οι περιπτώσεις αδικίας από το σύστημα των πανελληνίων υπάρχουν αλλά δεν είναι τόσες πολλές όσες είναι από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Αν το κράτος προσέξει λίγο περισσότερο τον τρόπο διεξαγωγής και την εξεταζόμενη ύλη των πανελληνίων, ίσως τέτοια φαινόμενα και να εξαλειφθούν.

 

Επίσης θα ήθελα να μιλήσω λίγο και για το δεύτερο επιχείρημα.

Υποτίθεται πως στο σχολείο δεν πάμε για να βγούμε εργαζόμενοι στο επάγγελμα που θέλουμε να ακολουθήσουμε, αλλά για να γίνουμε ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Έτσι και φύσικη θα πρέπει να διαβάσεις και ας πας και φιλολογία.

Γιατί είναι σίγουρο πως ένας άνθρωπος με σφαιρικές γνώσεις αντιλαμβάνεται και λειτουργεί υγιέστερα από ένα άτομο έρμαιο της εξειδίκευσης.

Link to comment
Share on other sites

me frodisthrio sthn 2a k 3h lykeioy pernas aneta sto pan/mio den xreiazetai na phgaineis apo thn a dhmotikoy

 

Στην 2α λυκειου θεωρω οτι το φροντιστηριο ειναι αχρηστο....!!Επιπλεον, στην 3η δεν χρειαζονται πολλες ωρες γιατι ειναι χασιμο χρονου..!Απλα χρειαζονται ελαχιστες ωρες για αποριες...

Link to comment
Share on other sites

ας δουλέψουνε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Ελλάδας σαν αυτά του εξωτερικού και μετά βλέπουμε

γιατί μερικοί εδώ μέσα συγκρίνουν το harvard με τα ελληνικά ιδιωτικά πανεπιστήμια μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα!!!

ε αν είναι δυνατόν!!!!

:lol:

πάντως οι απόψεις διίστανται...

ας μην χαλάσουμε τις καρδιές μας έτσι...

 

Ενώ κάποιοι άλλοι τα κρίνουν χωρίς να τα έχουν δει ;)

 

Και από την άλλη γιατί μέτριοι μαθητές του ίδιου επιπέδου να μην έχουν ίσες ευκαιρίες μόνο και μόνο επειδή κάποιοι έχουν το προνόμιο της ευπορίας. Δηλαδή ενώ κάποιος θα έχει γράψει τον ίδιο βαθμό με κάποιον άλλον - ας πούμε 13000 μόρια - ο ένας από τους δύο θα έχει τα λεφτά να πάει ακόμα και ιατρική ενώ ο άλλος που δεν περνάει στη σχολή που θέλει θα πάρει απλώς αυτό που του αξίζει σύμφωνα με τις θυσίες που έκανε για να περάσει εκεί που ήθελε.

Και για αυτό το λόγο ΠΡΟΦΑΝΩΣ η ίδρυση των ιδιωτικών δεν σημαίνει ότι παρατάμε πλέον τα δημόσια...τα ιδιωτικά δεν "κοστίζουν" στο κράτος χρήματα, ούτε μασάνε λεφτά από τους προυπολογισμούς των δημόσιων για να στηριχθεί το επιχείρημα του "ή το ένα ή το άλλο". Απλά η άποψη του ότι "επειδή τα δημόσια ΔΕΝ είναι καλά, τότε δεν επιτρέπουμε τα ιδιωτικά που πιθανώς να είναι καλύτερα" δεν στέκει κατά την γνώμη μου.

 

Μία αναδιοργάνωση στον χώρο της παιδείας απαιτεί τόσο την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, όσο και την επανίδρυση των δημόσιων (όχι απλά να τους δωθούν περισσότερα κονδύλια, χρειάζονται ΡΙΖΙΚΕΣ αλλαγές για να δουλέψουν σωστά).

 

 

Επίσης θα ήθελα να μιλήσω λίγο και για το δεύτερο επιχείρημα.

Υποτίθεται πως στο σχολείο δεν πάμε για να βγούμε εργαζόμενοι στο επάγγελμα που θέλουμε να ακολουθήσουμε, αλλά για να γίνουμε ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Έτσι και φύσικη θα πρέπει να διαβάσεις και ας πας και φιλολογία.

Γιατί είναι σίγουρο πως ένας άνθρωπος με σφαιρικές γνώσεις αντιλαμβάνεται και λειτουργεί υγιέστερα από ένα άτομο έρμαιο της εξειδίκευσης.

 

Δεν είπε κανείς να μην διδάσκεται φυσική. Το αντίθετο εγώ θέλω να δω περισσότερα μαθήματα στο λύκειο (σαν εύρος) αλλά να εμβαθύνουν λίγοτερο...δεν νομίζω ότι ο μέσος έλληνας χρειάζεται να γνωρίζει διπλά ολοκληρώματα για να πετύχει στην κοινωνία.

 

Και ούτως ή άλλως, αν το σχολείο αποσκοπούσε στο να μας κάνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες μέσα από τις πανελλήνιες, τότε θας μας εξέταζε σε όλα τα μαθήματα ;). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η επίδοση ενός ατόμου στην φυσική δεν πρέπει να καθορίζει την πρόσβαση του ατόμου αυτού σε μία σχολή που ΔΕΝ απαιτεί φυσική (και φυσικά η παραπάνω λογική γενικεύεται για όλα τα μαθήματα). Και για να ξεκαθαρίσω κάτι, φυσική κατεύθυνσης έγραψα 18 το 2004 :Ρ

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας λοιπόν και από μένα.

Έχω να μιλήσω στο forum πολύ καιρό, κυρίως γιατί είχα ξεχάσει τον κωδικό μου και δε μου είχε δωθεί και κάποια σημαντική αφορμή για να τον ανακτήσω(με λίγα λόγια δεν καιγόμουν να δώσω απάντηση σε κάποιον). Αλλά με αυτά που διαβάζω στις τελευταίες σελίδες για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μου γύρισε λίγο το μάτι.

 

Άκουσα επιχειρήματα όπως : "Άντε να γίνουν τα ιδιωτικά για να περνάει ο καθένας εκεί που του αρέσει."

Ή το άλλο επιχείρημα ότι "δεν είναι δυνατόν ενώ η σχολή που πέρασα δεν έχει καθόλου φυσική εγώ να πρέπει να γράψω φυσική στις πανελλήνιες."

 

Δεν αντιλέγω. Θα ήταν όχι μόνο ωραία, αλλα λαμπρά να περνάει ο καθένας εκεί που του αρέσει.

Το θέμα όμως είναι ότι σε αυτή την πραγματικότητα ο "καθένας" μεταφράζεται σε αυτόν που έχει τα λεφτά και καλά κάνει και θέλει να τα δώσει για το καλύτερο μέλλον του παιδιού του. Όμως δυστυχώς, ένα τέτοιο σύστημα δεν είναι καθόλου δημοκρατικό και αξιοκρατικό.

Και καλά όπως υπόθηκε ο πολύ καλός να πάει στο δημόσιο που είναι τζάμπα, αλλά γιατί αυτός που είναι μετριότερος του καλού να πάει σε εφάμιλλη σχολή μόνο και μόνο επειδή έχει τα λεφτά και όχι τα προσόντα.

Και από την άλλη γιατί μέτριοι μαθητές του ίδιου επιπέδου να μην έχουν ίσες ευκαιρίες μόνο και μόνο επειδή κάποιοι έχουν το προνόμιο της ευπορίας. Δηλαδή ενώ κάποιος θα έχει γράψει τον ίδιο βαθμό με κάποιον άλλον - ας πούμε 13000 μόρια - ο ένας από τους δύο θα έχει τα λεφτά να πάει ακόμα και ιατρική ενώ ο άλλος που δεν περνάει στη σχολή που θέλει θα πάρει απλώς αυτό που του αξίζει σύμφωνα με τις θυσίες που έκανε για να περάσει εκεί που ήθελε.

 

Δηλαδή ουσιαστικά, με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια γίνεται πανεύκολη η ζωή για τους "έχοντες" (δεν διαβάζουν για πανελλήνιες-περνάνε όπου θέλουν-μπορούν άμα θέλουν να επισπέυσουν τις διαδικασίες απόκτησης πτυχίου αν δώσουν "κάτι παραπάνω") και παραμερίζονται οι "μη έχοντες" αφού βλέπουν τις θέσεις εργασίας στο επάγγελμα που θέλαν να ακολουθήσουν να καταλαμβάνονται από άτομα με λιγότερα προσόντα και να πασχίζουν για μια θέση στον ήλιο .

 

Κατά τη γνώμη μου οι περιπτώσεις αδικίας από το σύστημα των πανελληνίων υπάρχουν αλλά δεν είναι τόσες πολλές όσες είναι από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Αν το κράτος προσέξει λίγο περισσότερο τον τρόπο διεξαγωγής και την εξεταζόμενη ύλη των πανελληνίων, ίσως τέτοια φαινόμενα και να εξαλειφθούν.

 

Επίσης θα ήθελα να μιλήσω λίγο και για το δεύτερο επιχείρημα.

Υποτίθεται πως στο σχολείο δεν πάμε για να βγούμε εργαζόμενοι στο επάγγελμα που θέλουμε να ακολουθήσουμε, αλλά για να γίνουμε ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Έτσι και φύσικη θα πρέπει να διαβάσεις και ας πας και φιλολογία.

Γιατί είναι σίγουρο πως ένας άνθρωπος με σφαιρικές γνώσεις αντιλαμβάνεται και λειτουργεί υγιέστερα από ένα άτομο έρμαιο της εξειδίκευσης.

 

+1000

 

well said ειδικά το τελευταίο κομμάτι είναι το πιο σημαντικό τι να σε κάνει η κοινωνία τέλειο γιατρό αν δεν ξέρεις πως να μιλήσεις.Δυστηχώς είμαστε θύματα της άκρατης εξειδίκευσης που δεν θέλει σκεφτόμενα άτομα αλλά ρομποτάκια και κομμάτια μιας καλοκουρδιμένης μηχανής.

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Στην 2α λυκειου θεωρω οτι το φροντιστηριο ειναι αχρηστο....!!Επιπλεον, στην 3η δεν χρειαζονται πολλες ωρες γιατι ειναι χασιμο χρονου..!Απλα χρειαζονται ελαχιστες ωρες για αποριες...

Σε όλο το γυμνάσιο και στην Α' Λυκείου είμουν μαθητής του 17,5. Στη Β' Λυκείου με φορτώσανε με φροντιστήρια και δεν είχα κουράγιο να διαβάσω και πέρασα με 9,8. :rolleyes:

Γ' Λυκείου πήρα μερικά βοηθήματα από τον Σαββάλα και ασχολήθηκα μόνος μου. Με το ελάχιστο διάβασμα, παρακολούθηση στην τάξη και 0 διάβασμα στις εξετάσεις έβγαλα 17.

 

Θεωρώ λοιπόν ότι τα φροντιστήρια είναι χάσιμο χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Στην 2α λυκειου θεωρω οτι το φροντιστηριο ειναι αχρηστο....!!Επιπλεον, στην 3η δεν χρειαζονται πολλες ωρες γιατι ειναι χασιμο χρονου..!Απλα χρειαζονται ελαχιστες ωρες για αποριες...

 

symfwnw sthn 2a mono h ek8esh xreiazetai ligoi omws to efarmozoyn .ase poy sto tmhma moy yphrxan paidia poy phgainan fronthsthrio apo to gymnasio:wacko: twra gia thn 3h lykeioy to fronthsthrio einai mallon aparaithto (toylaxiston gia mena htan) ...

Link to comment
Share on other sites

Σε όλο το γυμνάσιο και στην Α' Λυκείου είμουν μαθητής του 17,5. Στη Β' Λυκείου με φορτώσανε με φροντιστήρια και δεν είχα κουράγιο να διαβάσω και πέρασα με 9,8. :rolleyes:

Γ' Λυκείου πήρα μερικά βοηθήματα από τον Σαββάλα και ασχολήθηκα μόνος μου. Με το ελάχιστο διάβασμα, παρακολούθηση στην τάξη και 0 διάβασμα στις εξετάσεις έβγαλα 17.

 

Θεωρώ λοιπόν ότι τα φροντιστήρια είναι χάσιμο χρόνου.

 

Καλά εξαρτάται από πολλααααααα πράγματα αυτό.

 

Προσωπικά μέχρι την Α λυκείου ήμουν του 18.

 

Μετά στην δευτερά που ξεκίνησα φροντιστήριο έπαθα nervous breakdown με το διάβασμα επίσης, και έπεσα στο 14.

 

Στην τρίτη πάλι έκανα φροντιστήριο, στο ίδιο "μαγαζί" με άλλους καθηγητές όμως, και πραγματικά με το 1/5 του διαβάσματος ξανανέβηκα στο 18. 1-2 ώρες διάβασμα την μέρα για το φροντ και αυτό ήταν. Βοήθησαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οι καθηγητές που ήταν εξαιρετικοί όλοι τους.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...