Coming Soon (Upcoming Movies)

UnReaL
 Κοινοποίηση

Αρχικό Μήνυμα από τον william blake

TROY

Πωωωω ρε μάγκα :)

Εκπληκτικό το teaser που κυκλοφόρησε...

Άρχισε να μεγαλώνει η προσμονή για την ταινία...

Είμαι και πορωμένος γενικώς με κάτι τέτοια επικά!

Ακούω και epic metal (μου έρχεται στο μυαλό το Achilles, agony and ecstasy in 8 parts των Manowar τώρα) και τρελένομαι... :)

• Απαντήσεις 2,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από τον Bayern7

Πωωωω ρε μάγκα :)

Εκπληκτικό το teaser που κυκλοφόρησε...

Άρχισε να μεγαλώνει η προσμονή για την ταινία...

Είμαι και πορωμένος γενικώς με κάτι τέτοια επικά!

Ακούω και epic metal (μου έρχεται στο μυαλό το Achilles, agony and ecstasy in 8 parts των Manowar τώρα) και τρελένομαι... :)

Χμ... δεν διαφωνω, αλλα ο Μπραντ Πητ μωρε ? Τοσοι ηθοποιοι ειναι στο Χολυγουντ, αυτον το ξενερα βρηκαν να βαλουν...!! :)

Ασχετο: 6 η ωρα το πρωι, εσενα σου ερχετε στο μυαλο "το Achilles, agony and ecstasy in 8 parts των Manowar τώρα) και τρελένομαι... :) " :p :p :p :p :p

Αρχικό Μήνυμα από τον geovass

Χμ... δεν διαφωνω, αλλα ο Μπραντ Πητ μωρε ? Τοσοι ηθοποιοι ειναι στο Χολυγουντ, αυτον το ξενερα βρηκαν να βαλουν...!! :)

Βασικά εμένα μου αρέσει πολύ ο Πητ σαν ηθοποιός σε όλους τους ρόλους που έχει κάνει μέχρι σήμερα (ακόμα και σε χαζοταινίες΄και χαζορόλους αυτός έπαιζε καλά). Έχει και τα σωματικά προσόντα για να παίξει τον Αχιλλέα, οπότε μου φαίνεται ΙΔΑΝΙΚΗ επιλογή.

Πάντως θα προτιμούσα στον ρόλο του Έκτορα κανένα Russel Crowe να τον σέρνει ο Αχιλλέας με το chariot γύρω από την Τροία, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

Ασχετο: 6 η ωρα το πρωι, εσενα σου ερχετε στο μυαλο "το Achilles, agony and ecstasy in 8 parts των Manowar τώρα) και τρελένομαι... :) " :p :p :p :p :p

Yup αφού το τραγούδι μιλάει για αυτό το γεγονός! Για το θάνατο του Πατροκλου και του Έκτορα στο καπάκι!!

Ίσως το καλύτερο epic metal κομμάτι που έχω ακούσει!

δώσε βάση και άσε τους άλλους να ακούνε βζιου βζιου... :p

Παραθέτω τους στίχους:

Achiles, Agony, And Ecstasy (In Eight Parts)

[PRELUDE]

[i HECTOR STORMS THE WALL]

I see my chariot run to your ships

I'll drive you back to the sea

You came here for gold

The wall will not hold

This day was promised to me

The gods are my shield

My fate has been sealed

Lightning and javelins fly

Soon many will fall

We are storming the wall

Stones fall like snow from the sky

We will pay with our glory

In the fire of battle

Zeus today is mine

Killing all in my way

Like sheep and like cattle

Smashing skulls of all who defy

I spare not the hammer

I spare not the sword

This day will ring with my name

None have to chase me

Let he who will face me

Kill me or die by the sword

[iI THE DEATH OF PATROCLUS]

Oh friend of mine, how to say goodbye

This was your time, but the armor you wore

Was mine, I will not rest

Until Hector's blood is spilled

His bones will all be broken

Dragged across the field

This dear friend is how we'll say goodbye

Until we meet in the sky

[iII FUNERAL MARCH]

[iV ARMOR OF THE GODS]

[V HECTOR'S FINAL HOUR]

Here is inside the walls of Troy, the gods weigh my fate

From this day do I abstain, to a memory of hate

To pay for all the blood that spilled

The many thousands I did kill,

No walls can contain the gods' almighty will

I hear the silent voices I cannot hide

The gods leave no choices so we all must die

Oh Achilles let thy arrows fly.

Into the wind, where eagles cross the sky

Today my mortal blood will mix with sand

It was foretoid I will die by thy hand

Into hades my soul descend

[VI DEATH HECTOR'S REWARD]

Cowards in the grip of fear, no valour to uphold

Cut into the earth, with honor long been sold

For all shall come to know me

As they fall unto their knees

Zeus the Thunderer, control my destiny

When the cards of life were dealt,

My hand a ruthless fate

To avenge, and bringeth fury, Hector feel my hate

A bloodbath was born to bring, by birth I'm an assassin

To cut the cord of life and beath,

Ties to earth unfasten

Blood and fire death and hate, your body I will desecrate

Dogs and vultures eat your flesh the hall of hades waits

Kill...

Hector's blood lies on the battlefield

His body lies on the battlefield

His body's mangled wounds,

The gods who once protected him are now his gods of doom,

Like a tower standing tall, steadfest in direction

I fall upon you bringing death, the gods give no protection

Coward in the grip of fear, no valour to uphold

Cut into the earth, with honor long been sold

For all shall come to know me, as they fall into their knees

Zeus the Thunderer, control my destiny

Blood and fire death and hate, you body I will desecrate

Dogs and vultures eat your flesh the hall of hades waits

Die, die, die...

[VII THE DESECRATION OF HECTOR'S BODY]

[PART 1]

[PART 2]

[VIII THE GLORY OF ACHILLES]

The oath of the gods, this day was fulfilled

In the heat of the battle, Hector was killed

See him Patroclus, down in the dust

Rejoice in his death my symbol of trust

A dozen highborn youths, have been killed

Cutting their throats their blood was all spilled

Their bodies set at the fool of your fire

With oxen, sheep and two of your hounds

Your funeral pyre high off the ground

Hector's body dragged three times around

I will carry the torch to your funeral pyre

I will ask of the wind to send high your fire

Hector's blood will not be washed from my body until your body is burned

A prophecy spoken a promice fulfilled

More blood will be spilled, more will be killed.

ΠΟΡΩΣΗ! Τα μέρη που δεν έχουν στίχους συνοδεύονται από εκπληκτική όρχηστρική μουσική όπως και το υπόλοιπο τραγούδι... :happy:

καλα παμε... :)

μετα απο 5000 παιχνιδια, και το AvP (Alien Vs Predator) οδευει στην μεγαλη οθονη

το teaser + ενα βιντεο με σχολια του σκηνοθετη *** εδω ***

http://briefcase.pathfinder.gr/download/WilliamBlake/18998/362856/0/d.jpg

• 3 weeks later...

Wirelessly posted (siemens s55: SIE-S55/20 UP.Browser/6.1.0.5.c.6 (GUI) MMP/1.0)

Αρχικό μήνυμα από τον/την lefkal

aaaa kai asxeto alla i kopelia sto dare devil pethenei?

symfwna me ta legomena tou skhnotheth mark steven johnson nai.kai malista elege oti osoi eidan to ergo pisteuan oti den pethainei giati o daredevil briskei to mentagion,anti na skeftoun oti to afhse ekei prin pethanei.apo to commentary tou dvd ola auta.

Apo to comic:

Elektra was killed by Bullseye and crawled to die in Matt's arms. Since then, he has been obsessed with his first love.

The Hand, willing to bring her back, decided to steal her corpse and to exchange the lifes of some of their ninjas for hers, like they had done with Omega Red, in a last try to control her most successful killer. However, Daredevil arrived in the last moment, and used his own life essence to purify the woman. Although he didn't realize it at the time, he succeded, and a new Elektra came back to life. She went up to the mountain where her masters lived to receive a new training. Though her philosophy changed, she still is a natural born killer, though now she's got a conscience.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Privateer2004/7783/221488/0/karaiskakh2.jpg

Wirelessly posted (siemens s55: SIE-S55/20 UP.Browser/6.1.0.5.c.6 (GUI) MMP/1.0)

Αρχικό μήνυμα από τον/την Maniac

Apo to comic:

Elektra was killed by Bullseye and crawled to die in Matt's arms. Since then, he has been obsessed with his first love.

The Hand, willing to bring her back, decided to steal her corpse and to exchange the lifes of some of their ninjas for hers, like they had done with Omega Red, in a last try to control her most successful killer. However, Daredevil arrived in the last moment, and used his own life essence to purify the woman. Although he didn't realize it at the time, he succeded, and a new Elektra came back to life. She went up to the mountain where her masters lived to receive a new training. Though her philosophy changed, she still is a natural born killer, though now she's got a conscience.

sorry alla den exw diabasei ta komik.mono thn tainia exw dei.

Πιθανότατα πάντως η Electra θα είναι στο Daredevil2 αφού όπως ακούγεται,η Jennifer Garner βρίσκεται ανάμεσα στους ηθοποιούς που έχουν συμβόλαιο για την δεύτερη ταινία.Οπότε ίσως να ακολουθείται με ενδεχομένως κάποιες μικρές παραλλαγές η ιστορία του κόμικ που ανέφερε ο φίλος παραπάνω.Φυσικά σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται ο Ben Affleck αλλά και ο Michael Clarke Duncan,ενώ δεν συμπεριλαμβάνεται ο Colin Farell...

Πάντως μιας και αναφερθήκατε στο Daredevil ελπίζω (όοοοταν βγει :p )η δεύτερη ταινία να είναι καλύτερη από την πρώτη...

8a bgei kai tainia me thn Elektra.Pia8non na kanei kai ena mikro perasma kai o Ben.

Gia Daredevil2 akomh den xeroume an 8a ginei giati den en8ousiazei h idea ayth ton Affleck

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Privateer2004/7783/221488/0/karaiskakh2.jpg

:) egw padws vlepodas tin proti tainia pisteva pos i Electra kata kapoio magiko tropo ezise!!!! Kathos sto telos vlepoume ton protagonisti na pernaei skithropos brosta apo tin paidiki xara xafnika na gelaei! na proxoraei mesa stin paidiki xara kai na agizei to kolie tis Electra!!!!!!!!!!!! To opoio se kamia periptosi den itan ekei apo prin ARA KAPOIOS MALON KAPOIA TO EVALE EKEI!!! :)
http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490

:) egw padws vlepodas tin proti tainia pisteva pos i Electra kata kapoio magiko tropo ezise!!!! Kathos sto telos vlepoume ton protagonisti na pernaei skithropos brosta apo tin paidiki xara xafnika na gelaei! na proxoraei mesa stin paidiki xara kai na agizei to kolie tis Electra!!!!!!!!!!!! To opoio se kamia periptosi den itan ekei apo prin ARA KAPOIOS MALON KAPOIA TO EVALE EKEI!!! :)

an thymamai kala giati exw kairo na thn dw,to kolie htan sthn taratsa pou "eide" gia prwth fora o daredevil thn electra.kai giati apokleietai na to afhse ekei prin thn monomaxia?

Αρχικό μήνυμα από τον/την SuRfeRCy

LOONEY TOONS - Back in Action....

Το ειδε κανεις ρε παιδια??

exei bgei re sy?ennow stis aithouses oxi sto net..

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος hunk (16 Δεκ. 2003 , 16:36)

βγηκε παντου εχτος εδω κοντα μας.... :(

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:lEYIzMDZH05CHM:http://www.boston.com/ae/movies/blog/surfer.gif

SuRf to the EdGe!!!!

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος hunk (16 Δεκ. 2003 , 16:36)

βγηκε παντου εχτος εδω κοντα μας.... :(

kala den to kseroune oti mas aresoun ta looney tynes?we're tiny we're tooney we're all a little looney..

mallon tha to doume se dvd..

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος hunk

kala den to kseroune oti mas aresoun ta looney tynes?we're tiny we're tooney we're all a little looney..

μαλλον σε DivX θα το δουμε......

παντος μου αρεσουν πολυ....αυτη την περιοδο παιζει σ'ενα σταθμο στην tv το Looney Toons Junior....μεγαλη φαση...θυμομαστε οτι ειμαστε ακομα και ΘΑ ειμαστε "μωρα" :p :D :whistle: :cool:

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:lEYIzMDZH05CHM:http://www.boston.com/ae/movies/blog/surfer.gif

SuRf to the EdGe!!!!

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος hunk

μαλλον σε DivX θα το δουμε......

παντος μου αρεσουν πολυ....αυτη την περιοδο παιζει σ'ενα σταθμο στην tv το Looney Toons Junior....μεγαλη φαση...θυμομαστε οτι ειμαστε ακομα και ΘΑ ειμαστε "μωρα" :p :D :whistle: :cool:

an ennoeis na to katebaseis gia na to deis ok..alla egw den to kanw giati h poiothta eikonas/hxou den me ikanopoiei..kalytera na perimenw to dvd..aaa kai ta looney tunes junior einai mal...ia..tpt den sygkrinetai me to original..

OK....

Καλή ταινία το Looney tunes, αλλά δεν συναγωνίζεται αντίστιχες ταινίες, πχ.: ICE AGE, LILO AND STICH κτλ...

Καλή ήταν όμως, δε μετάνιωσα ούτε για την ενάμιση ώρα που καθόμουν και την έβλεπα, ούτε για τις 12 ώρες που χρειάστηκε να την κατεβάσω (850ΜΒ) .

Σας την συστήνω ανεπηφύλακτα, εκτός και αν ντρέπεστε να βγάλετε στην επιφάνεια το παιδί μέσα σας... :)

oxi re si kai ta junior mamata einai!

den kserw..den maresei na blepw to taz mwro me panes kai na milaei mwroudistika..