bezoss Δημ. April 13, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2005 To INKA κάνει πολλά. Μόνο μια επιστολή σου από το ΙΝΚΑ να δουν θα σκιστούν να στο επισκευάσουν μη σου πω να σου δώσουν καινούρια συσκευή. Βουρ για το ΙΝΚΑ. Είναι ο δικηγόρος σου (δωρεάν) σε όλες τις περιπτώσεις που υπάρχει δυσαρέσκεια με τα σέρβις. :) Μπήκα στο site του...να δω τι θα κάνω πάλι!! έχω βαρεθεί να γράφω μείλ και ποτέ να μην λύνονται τα προβλήματα μου....! μάλλον θα τους δώσω το link γιατί βαριέμαι να γράφω πάλι!!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
onefluffycloud Δημ. April 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2005 εγω σου εχω ξαναπει οτι αυτη ειναι η μονη λυση (ΙΝΚΑ) και ειμαι σιγουρος οτι στο τελος θα δικαιωθεις... πρεπει να κανεις και γρηγορα γιατι σε 2-3 μηνες τελειωνει και η εγγυηση.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yandr Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Είμαι ο μοναδικός με Acer που δεν αντιμετωπίζει απολύτως κανένα πρόβλημα; Ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό. http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/ Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Είμαι ο μοναδικός με Acer που δεν αντιμετωπίζει απολύτως κανένα πρόβλημα; Ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό. Οπότε έχεις και κάτι να περηφανεύεσαι τώρα. :yahoo: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Είμαι ο μοναδικός με Acer που δεν αντιμετωπίζει απολύτως κανένα πρόβλημα; Ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό. Eχεις τον συγκεκριμένο Αspire 1513LMi....ή γενικά Acer...; γιατί για άλλα μοντέλα δεν έχει ακουστεί τίποτα όχι τουλάχιστον τόσο έντονα... :rolleyes: Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
topman Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Κι εγώ -χρήστης και όχι κάτοχος - του 1692 WLMi μπορώ να πω ότι δεν βρήκα ακόμη κάποιο πρόβλημα.... (........φτου σκόρδα.......) [sIGPIC][/sIGPIC]....a dozen summers against the world.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
i_see_s_d Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Παιδια, δεν έχω βγάλει ακόμα άκρη με την εταιρεία αυτή... Ένα ξέρω πλέον: μόνο Hewlett Packard θα αγοράζω απο εδώ και μπρός. Είναι φανερό οτι μας έχουν γραμμένους(ειδικά εμένα που παίρνω απο τηλέφωνο). Μία καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου, στο τμήμα προστασίας καταναλωτή θέλουν,να δείτε πως τους μεταμορφώνει σε ευρωπαικών προδιαγραφών service!! Ένας γνωστός μου που πέρναγε λούκι με κάποια άλλη ηλεκτρική συσκευή, έκανε καταγγελία και μόνο πι..α δεν του πήρανε. Σε 2 ώρες τον είχαν πάρει τηλέφωνο και την άλλη μέρα του το είχαν φτιάξει. Με μία απλή καταγγελία!!! Εγώ κατεβαίνω Αθήνα σε μερικές μέρες για διακοπές και πάω στην MDI (για δεύτερη φορά) και τους κατεβάζω 2-3 μπινελίκια μπας και στρώσουν. Ένας λόγος παραπάνω απο την στιγμή που στα 2 πρώτα service δεν εκαναν τίποτα(και το είχαν και το καμάρωναν 1 μήνα), να ζητήσω αλλαγή ή τα λεφτά μου πίσω(προτιμώ το δεύτερο και μή τον είδατε τον παναή...lol) και να πάρουν την πατάτα τους πίσω και να την πανε ιταλία ή όπου αλλού και να την κάνουν οτι θέλουν... Πιστεύω παιδιά οτι με το καπάκι δέν θα έχετε άλλα προβλήματα εκτός του αισθητικού. Πάντως, διατηρείτε το δικαίωμα να σας την αλλάζουν οσο είστε στην εγγύηση. Όσοι έχετε κάποιο πρόβλημα μα προϊόν της acer δηλώστε το παρακάτω, για να ξέρω πόσοι είμαστε και αν μπορούμε να το παλέψουμε ομαδικά... Και το καθιερωμένο πλέον σύνθημα: Γαμ. την acer μου γαμ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
i_see_s_d Δημ. April 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2005 Γιατί να σβηστεί φίλε; Πολύ καλά τα λες για αυτή την εταιρεία. Και φαντάσου να ερχόσουν κιόλας Αθήνα. Ξέρεις πού είναι το σέρβις; Σε κάτι χωραφόδρομους και αφού περάσεις από 5-6 μαντρόσκυλα. Στην άλλη άκρη της Αθήνας. Ούτε ταξί δεν το έβρισκε, γιατί δεν έχει καν οδούς εκεί. Μια πεταμένη πινακίδα που σου λέει πού βρίσκεσαι. :mad Βασικά, ήρθα Αθήνα !!! Αθήνα μένω, απλά σπουδάζω επαρχία... και μάλιστα το αντικείμενο των σπουδών μου έχουν να κάνουν με πληροφορική και αυτοί νομίζουν οτι είμαι κανενας Μ....ας και μπορουν να με δουλεύουν.... Τι να πω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. April 16, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2005 Τι σας έχω??? Το lcd cover Ρ Α Γ Ι Σ Ε και απο την άλλη μεριά!!!!!!!!!!! ααχχαχαχααχαχαχ! Τώρα υπάρχει μια αρμονία!!! Στο ίνκα τι να τους πώ? Πως να το θέσω το θέμα??? ¨Οτι γουστάρω αντικατάσταση γιατί βαρέθηκα να το αλλάζω?? Πείτε μου.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. April 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2005 Τι σας έχω??? Το lcd cover Ρ Α Γ Ι Σ Ε και απο την άλλη μεριά!!!!!!!!!!! ααχχαχαχααχαχαχ! Τώρα υπάρχει μια αρμονία!!! Στο ίνκα τι να τους πώ? Πως να το θέσω το θέμα??? ¨Οτι γουστάρω αντικατάσταση γιατί βαρέθηκα να το αλλάζω?? Πείτε μου.... Αγόρασα ένα προϊόν από το οποίο δεν είμαι ευχαριστημένος ούτε από την καλή λειτουργία του ούτε από το σέρβις του. Έχω σοβαρά παράπονα, απαιτώ τα χρήματα της αγοράς πίσω όσο υπάρχει η εγγύηση καλής λειτουργίας. Με κοροιδεύουν συνεχώς από το σέρβις και η επισκευή αργεί τουλάχιστον 3 βδομάδες. Το έχω πάει επανειλημμένως στο σέρβις, είναι πασιφανές ότι το προϊόν είναι σκάρτο και χαλάει συνεχώς. Αγόρασα κάτι που δεν έχω; :confused: Σε τέτοιο στυλ θα είναι το κείμενό σου στο ΙΝΚΑ. Θα δώσεις τα πλήρη στοιχεία σου και θα πεις ότι η απόδειξη αγοράς είναι στη διάθεσή τους όποτε την χρειαστούν. :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
onefluffycloud Δημ. April 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2005 ακριβως οπως τα λεει ο minovg. οσο πιο πολλες λεπτομερειες τοσο καλυτερα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Shiroi_Kumo Δημ. April 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2005 Ένας γνωστός με το 1513 Είχε πρόβλημα ότι του ανοιγόκλεινε και επίσης ότι είχε τη ρωγμή. Τον πήγε για service μετά από κατσαβίδιασμα και μετά από ένα μήνα του επιστραφηκε με καινούρια μητρική και καινούρια πλαστικά. Το πρόβλημα του ανοιγοκλεισίματος δεν λύθηκε. Ένας άλλος γνωστός, πάλι με 1513 δεν έχει κανένα πρόβλημα. Εγώ με aspire 2023 δεν έχω κανένα πρόβλημα (και εγώ τον έχω πραγματικά ξεσκίσει). My faith has left me, they've stolen all my dreams Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teoskyr Δημ. April 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2005 ti na po kai ego, _amiseta. Exo ton acer 1511lmi parousiase problima stin siskeyh dvd, rogmes sto lcd cover kathos kai xalasmeno trofodotiko. To estila gia service stis 18 Febrouariou kai simera 18 Aprilioy akoma na to ftiaksoun. Ti na po.... Tilephona pira, prosopika piga autoi tin idia apantisei me dinoun oti perimenoun antalaktika apo tin italia. Tha perimeno mexri thn paraskeyh autis tis edbomados kai tha tous paro ksana tilephono gia na do ti egine. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 18, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2005 Δύο μήνες περιμένουν ανταλλακτικά; :blink: Τι διάολο, με το γαϊδουράκι μέσω Αλβανίας τα φέρνουν; :fool: Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. April 19, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2005 ti na po kai ego, _amiseta. Exo ton acer 1511lmi parousiase problima stin siskeyh dvd, rogmes sto lcd cover kathos kai xalasmeno trofodotiko. To estila gia service stis 18 Febrouariou kai simera 18 Aprilioy akoma na to ftiaksoun. Ti na po.... Tilephona pira, prosopika piga autoi tin idia apantisei me dinoun oti perimenoun antalaktika apo tin italia. Tha perimeno mexri thn paraskeyh autis tis edbomados kai tha tous paro ksana tilephono gia na do ti egine. sto dvd ti sou parousiase? giati kai mena mou gratzounaei ta dvD:P (kai mou to allaksan ipotithetai 2 fores giati den mou egrafe dvd...omws apo oti eida mou to allaksan mia fora...tin mia apo aftes tis fores eixe paei kai gia rwgmi...kai gia dvd! kai mou kanan 2misi mines...kai ipotithetai perimenan kai dvd to opoio omws den allaksan :cry: mia vomva theloun :lol: ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. April 19, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2005 Kαλησπέρα!!!! Έχουμε και λέμε...πήρα τηλέφωνο το 11888 (το παλιό 131) και ζήτησα το τηλέφωνο του ΙΝΚΑ! (Γιατί στο site αναφέρουν ένα τηλέφωνο το οποίο δεν λειτουργεί 1721) Πήρα το ΙΝΚΑ τους ανέφερα το πρόβλημα και μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στο 1520 να κάνω την καταγγελία μου! Παίρνω αμέσως τηλέφωνο και βγαίνει ένας τηλεφωνητής....υπουργείο ανάπτυξης...γραμμή καταναλωτή. .μετά ανέφερε τις ώρες λειτουργίας... Καθημερινές 8 με 10 το βράδυ και σαββατοκύριακα 8 με 3 το μεσημέρι!!! (Μια χαρά οι ώρες έτσι!!!) Και μετά άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο.....χτύπαγε για περίπου 4 λεπτά...βαρέθηκα και το έκλεισα και σκέφτηκα πως πήρα τηλέφωνο σε δημόσια υπηρεσία! Θυμήθηκα όλο το σκηνικό με τον υπολογιστή μου...και κοιτώντας ξανά την ρωγμή φούντωσα!!! Έτσι ξαναπαίρνω τηλέφωνο αποφασισμένος ότι θα το αφήσω να χτυπάει μέχρι να βαρεθούν να το ακούνε!!! Έτσι και έγινε....μετά απο 3λεπτά αυτη την φορά το σηκώνει μια κυρία!!!!!! -(Κυρία) Καλησπέρα σας.... - (Γιώργος) Καλησπέρα σας....θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για ένα προιόν που έχω αγοράσει.... - (κυρία) παρακαλώ πείτε μου..... Της λέω και γω φορητός υπολογιστής....μου λέει τι μάρκα! Της κάνω acer!!! Μου κάνει ααααα acer! Της κάνω τον γνωρίζετε??? Μου κάνει φυσικά... έχουν καταγίνει πολλές καταγγελίες!!!! Α της κάνω πολύ χαίρομαι.... (όλα όσα της έλεγα τα έγραφε γιατί επαναλάμβανε ότι έλεγα και μου έλεγε οτι τα καταγράφει όλα) της είπα το πρόβλημα μου και μου είπε...οι τύποι δεν παίζονται!!! Της κάνε εμένα μου λέτε....ένιωσα τέλεια γιατί πραγματικά έδειχνε να καταλαβαίνει τι περνάω και πέρασα!!! Μετά άρχισε να μου λέει οτι και μια κυρία που έιχε πρόβλημα εποκοινώνησε με Ιταλία(κεντρικά) όπως έκανα και γω!!! Της είπα οτι έχω στείλει 2 φορές το mail και ότι μετά απο 3-4 βδομάδες δεν μου έχουν απαντήσει....! Μου κάνει πείτε μου το όνομα του αντιπρόσωπου εδώ... της κάνω άλμαν ελλάς!!!!!!!!!!!!!! Μου κάνει σωστάααα ! αυτή η άλμαν λέει.....! και μετά μου ανέφερε το όνομα της υπεύθυνου...με την οποία εγώ προσπαθούσα να βγάλω μάταια άκρη σχετικά με το πρόβλημα μου!!!! Της λέω την ξέρετε και αυτην??? (Η κυρία Ζαχαριάδου!!!) Μου λέει τους έχουμε μάθει απέξω...και μάλλον χρειάζονται εισαγγελέα για να πάρουν μπρός...της λέω έεετσι ωραία!!!!) Φυσικά της έδωσα όνομα και τηλέφωνο (Σταθερό γιατί κινητά λέει δεν μπορούν να καλέσουν απο εκεί....) Και είπε οτι αύριο θα με πάρει τηλέφωνο.... Υ.Γ>>>ΘΕΡΜΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ....παιδιά όσοι αντιμετοπίζετε το ίδιο πρόβλημα αλλά και άλλα ίδια προβλήματα με αυτην την εταιρία τα οποία δεν λύνονται.....σας παρακαλώ να πάρετε τηλέφωνο το 1520!!!!! Σας παρακαλώ δηλαδή...όσες πιο πολλές καταγγελίες τόσο καλύτερα....και εκτός των άλλων παίζει να βρεθεί κάποια λύση!!!! Σας ευχαριστώ για το πρόσξιμο για να επικοινωνήσω με το ΙΝΚΑ....για την συμπαράσταση...το ενδιαφέρον και όλους όσους γράφουν τα σχετικά προβλήματα τους!!!(ότι απορίες μπορεί να έχετε πείτε μου...) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
onefluffycloud Δημ. April 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2005 μπραβο ρε γιωργο στριμωξε τους και θα δεις που στο τελος θα βγεις κερδισμενος.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minovg Δημ. April 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2005 Σωστός Γιώργο! :up: Πάντα μια καταγγελία εφόσον υπάρχει λόγος είναι θετική. Η γραμμή καταναλωτή όντως είναι κάτι πολύ καλό. :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RODAKINO Δημ. April 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2005 λοιπον εχουμε και λεμε.... πριν απο αρκετο καιρο ειχα κανει κι εγω παρακληση να μεζευτουν ολοι οσοι αντιμετωπιζουν αυτο το προβλημα αλλα δεν εγινε τπτ... τεσπα, εχω αγορασει 2 acer 1511 + 1513 και 2 οι 2 ραγισαν!!!! στον 1513 το προβλημα εγινε μια εβδοαμαδα απο την αγορα του. πηρα τηλ στην αλμαν και δεν το επισκευαζαν αν δεν πληρωνα το ανταλακτικο. ετσι πηρα τηλ στην ινκα και μεσολαβησαν αυτοι. μαλιστα απο ινκα απαιτησαν να παρω τα χρηματα πισω αν δεν το επεστρεφαν μεσα σε ενα μηνα 100% επισκευασμενο. οταν περασε ενας μηνας και 1 μερα και ειδα οτι δεν το πηρα πισω ξαναπηρα στο ινκα οπως αλλωστε μου ειχαν ζητησει να κανω εγιναν πυρ και μανια και συγκεκριμενα μου ειπαν " απο εδω και περα αναλαμβανουμε εμεις.... μην τους ξανακαλεσετε αν δεν σας πουμε..." οκ λεω.. μετα απο 3 μερες το παρελαβα με επιπλεον εγγυηση 2 χρονια. υπερχαρουμενος ημουν μεχρι που ραγισε και της κοπελας μου το 1511. με ηξεραν απο την 1 φορα και το επισκευασαν. ακομα τους τα κραταω γι αυτο ειμαι μεσα κι εγω για καταγγελια και θα το πω ομα " θελω τα λεφτα μου πισω" απο τον 1513 ηθελα να το κανω αυτο γιατι εσκασα 1640 ευρα και φοβαμαι να το ανοιξω μην σπασει. περιμενω να παρει θερμοκρασια δωματιου για να μην σπασει... ΗΜΑΡΤΟΝ! :cry: :whip: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2005 Εμένα η εγγύηση έχει λήξει, αλλά επειδή φοβάμαι μην ξαναγίνει κανά κακό (3 φορές το είχα πάει για 2 διαφορετικούς λόγους στην φανταστική :rolleyes: εταιρεία Alman), πήρα αμέσως στο 1520 για να ρωτήσω για επέκταση εγγύησης σε περίπτωση που παρουσιαστέι και πάλι το ένα από τα δύο προβλήματα. Μου είπαν ότι υπό προϋποθέσεις, μπορεί να πάρει επέκταση 2 χρόνια από την Ε.Ε. η εγγύηση. Αχρείαστη να είναι (που να τρέχουμε τώρα)... Φτού φτού φτού το laptop (Travelmate 803LMi για την ιστορία). Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. April 20, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2005 Εμένα η εγγύηση έχει λήξει, αλλά επειδή φοβάμαι μην ξαναγίνει κανά κακό (3 φορές το είχα πάει για 2 διαφορετικούς λόγους στην φανταστική :rolleyes: εταιρεία Alman), πήρα αμέσως στο 1520 για να ρωτήσω για επέκταση εγγύησης σε περίπτωση που παρουσιαστέι και πάλι το ένα από τα δύο προβλήματα. Μου είπαν ότι υπό προϋποθέσεις, μπορεί να πάρει επέκταση 2 χρόνια από την Ε.Ε. η εγγύηση. Αχρείαστη να είναι (που να τρέχουμε τώρα)... Φτού φτού φτού το laptop (Travelmate 803LMi για την ιστορία). Kala ama ksanaparw acer na me ftisete!!! makria apo mas:) akoma pantws den me piran tilefwno apo to 1520!!!!!!!!!!!!!!!! na dw ti tha kanoun.... Simera (21/04) tous pira tilefwno sto 1520 kai to anoikse enas kirios psilokoimismenos akougotan kai katholou prothimos se sxesi me tin tipisa pou eixa milisei...anyway kai mou eipe oti prwtokolithike i katagkelia mou kai tha parei ton dromo tis (tromazw ligaki giati poli grafeiokratia mou fainetai tha pesei!!!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. May 2, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2005 Παιδιά τι κάνετε? Όλα καλά? Πώς πάνε τα προβλήματα σας? Να ρωτήσω κάτι? Πήρε κανείς τηλέφωνο στα νουμεράκια που έιχα πει? Καμιά εξέλιξη? Εμένα κανένα τηλέφωνο και καμία εξέλιξη!!! (Να μας χαιρόοοοοοομαστε Γιώργηδες!!!!! ΛΟΛ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dk6 Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Έχω και εγώ να παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με τα ACER και την δοξασμένη ALMAN ELLAS EPE. Το φορητό μου ένα ACER Travelmate 803LCi (Centrino 1,6... 512MB RAM, WiFi, Bluetooth....) μια μέρα εντελώς ξαφνικά δεν άνοιγε.... χωρίς καμιά αιτία πέσιμο... νερό.... κάτι ρε αδερφέ!!!! Λοιπόν μαθαίνωντας πας στην πόλη λέω να το στείλω στην υπεύθυνη αντιπροσωπία Ελλάδως... και ναι το όνομα αυτού ALMAN ΕΛΛΑΣ!!!!! Στο site τους διαβάζω ότι η επισκευή γίνεται το πολύ σε 5 μέρες έχουν πάρει τα σχετικά πιστοποιητικά.... Το στέλνω λοιπόν με δικά μου έξοδα!!!!!! (μιλάμε τώρα για ένα εργοστασιακό λάθος...) τέσπα... και για να μην τα πολυλογώ έπαιρνα συνεχώς τηλέφωνο να δω άμα το πήραν ή όχι... (φορητό έστειλα όχι φαγητό σε τάπερ...) Τελικά το πήραν και με είπαν ότι θα με ενημερώσουν.... Περνάει μια βδομάδα.... περνάει 2η.... λέω θα πάρω τηλέφωνο.... Μέχρι να συνενοοηθούν εκεί κάτω μου λένε ακόμα δεν έχουμε νεώτερα και θα σας πάρουμε εμείς! Ναι καλά λέω από μέσα μου.... Γενικά έπερνα συχνά τηλέφωνο και αυτοί δεν είχαν κάνει τίποτα.... Αναγκάστηκα να πάρω και χρονοκάρτα γιατί η αναμονή στο τηλέφωνο ήταν αρκετή!!!! Μετά από κάνα μήνα μου λένε ότι θέλουν 723ευρώ για νέα μητρική και να αποφασίσω γρήγορα!!!!! Έλεος 1 μήνα είχατε το φορητό!!!! Παραδέχτηκαν ότι το φορητό ήταν καθαρό από πεσίματα, νερό... απλά έτυχε η μητρική να κάηκε! Είχα περάσει τον ένα χρόνο εγγύησης αλλά είχα κάτι χαρτιά της ACER που μιλούσαν για 2 χρόνια εγγύηση hardware!!! και τους λέω αφού είναι εργοστασιακό λάθος γιατί να πληρώσω 723ευρώ για μια μητρική η οποία μπορεί πάλι να καεί??? (από σχετική έρευνα στο δίκτυο όλες η μητρικές αυτές σκάσανε... και όσο ήταν εντός εγγύησης τα αλλάζανε αλλά και πάλι σκάζανε....).... Τελικά τους είπα να μην κάνουν τπτ πήραν πίσω το φορητό πλήρωσα 30ευρώ για την διάγνωση και άλλα τόσα για το courrier.... Παρεπιπτώντος είδα και έπαθα να πάρω πίσω το φορητό μου λέγανε ψέματα ότι το στείλανε... και εγώ κλασσικά τηλέφωνα τηλέφωνα... μόνο ένας τυπάς ήταν εκεί που του ξέφευγε που και που η αλήθεια.... μίλησα και με την διευθύντρια.... τέσπα από ότι καταλαβαίνετε τα γράφω γρήγορα γιατί βαρέθηκα πλέον με αυτή την ιστορία!!!!! Συμπεράσματα: 1ον> Δεν πρόκειται να ξαναπάρω ACER διότι η υποστήριξη στην Ελλάδα είναι ντροπή και αίσχος! 2ον> Δεν απαντάει η ACER στα emails όταν έχει το αυγό στο πωπό! 3ον> Η αντιπροσωπία στην Ελλάδα ALMAN είναι το λιγότερο αλήτικη με τον ένα μήνα και κάτι καθυστέρηση και τα ψέματα που λέει στο τηλέφωνο 4ον> Για τις προχειροκατασκευές τις ACER που κρατάνε ένα χρόνο και κάτι λειτουργία... 5ον> Διότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια... με 3χρόνια εγγυήσεις χωρίς νταβατζιλίκια.... 6ον> ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ACER KAI ALMAN :!: :!: :!: Προσωπική μου εμπειρία.... κάθε άλλος μπορεί να πιστεύει το αντίθετο. Ένας δυσαρεστημένος πελάτης.... :angry: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. May 3, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Έχω και εγώ να παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με τα ACER και την δοξασμένη ALMAN ELLAS EPE. Το φορητό μου ένα ACER Travelmate 803LCi (Centrino 1,6... 512MB RAM, WiFi, Bluetooth....) μια μέρα εντελώς ξαφνικά δεν άνοιγε.... χωρίς καμιά αιτία πέσιμο... νερό.... κάτι ρε αδερφέ!!!! Λοιπόν μαθαίνωντας πας στην πόλη λέω να το στείλω στην υπεύθυνη αντιπροσωπία Ελλάδως... και ναι το όνομα αυτού ALMAN ΕΛΛΑΣ!!!!! Στο site τους διαβάζω ότι η επισκευή γίνεται το πολύ σε 5 μέρες έχουν πάρει τα σχετικά πιστοποιητικά.... Το στέλνω λοιπόν με δικά μου έξοδα!!!!!! (μιλάμε τώρα για ένα εργοστασιακό λάθος...) τέσπα... και για να μην τα πολυλογώ έπαιρνα συνεχώς τηλέφωνο να δω άμα το πήραν ή όχι... (φορητό έστειλα όχι φαγητό σε τάπερ...) Τελικά το πήραν και με είπαν ότι θα με ενημερώσουν.... Περνάει μια βδομάδα.... περνάει 2η.... λέω θα πάρω τηλέφωνο.... Μέχρι να συνενοοηθούν εκεί κάτω μου λένε ακόμα δεν έχουμε νεώτερα και θα σας πάρουμε εμείς! Ναι καλά λέω από μέσα μου.... Γενικά έπερνα συχνά τηλέφωνο και αυτοί δεν είχαν κάνει τίποτα.... Αναγκάστηκα να πάρω και χρονοκάρτα γιατί η αναμονή στο τηλέφωνο ήταν αρκετή!!!! Μετά από κάνα μήνα μου λένε ότι θέλουν 723ευρώ για νέα μητρική και να αποφασίσω γρήγορα!!!!! Έλεος 1 μήνα είχατε το φορητό!!!! Παραδέχτηκαν ότι το φορητό ήταν καθαρό από πεσίματα, νερό... απλά έτυχε η μητρική να κάηκε! Είχα περάσει τον ένα χρόνο εγγύησης αλλά είχα κάτι χαρτιά της ACER που μιλούσαν για 2 χρόνια εγγύηση hardware!!! και τους λέω αφού είναι εργοστασιακό λάθος γιατί να πληρώσω 723ευρώ για μια μητρική η οποία μπορεί πάλι να καεί??? (από σχετική έρευνα στο δίκτυο όλες η μητρικές αυτές σκάσανε... και όσο ήταν εντός εγγύησης τα αλλάζανε αλλά και πάλι σκάζανε....).... Τελικά τους είπα να μην κάνουν τπτ πήραν πίσω το φορητό πλήρωσα 30ευρώ για την διάγνωση και άλλα τόσα για το courrier.... Παρεπιπτώντος είδα και έπαθα να πάρω πίσω το φορητό μου λέγανε ψέματα ότι το στείλανε... και εγώ κλασσικά τηλέφωνα τηλέφωνα... μόνο ένας τυπάς ήταν εκεί που του ξέφευγε που και που η αλήθεια.... μίλησα και με την διευθύντρια.... τέσπα από ότι καταλαβαίνετε τα γράφω γρήγορα γιατί βαρέθηκα πλέον με αυτή την ιστορία!!!!! Συμπεράσματα: 1ον> Δεν πρόκειται να ξαναπάρω ACER διότι η υποστήριξη στην Ελλάδα είναι ντροπή και αίσχος! 2ον> Δεν απαντάει η ACER στα emails όταν έχει το αυγό στο πωπό! 3ον> Η αντιπροσωπία στην Ελλάδα ALMAN είναι το λιγότερο αλήτικη με τον ένα μήνα και κάτι καθυστέρηση και τα ψέματα που λέει στο τηλέφωνο 4ον> Για τις προχειροκατασκευές τις ACER που κρατάνε ένα χρόνο και κάτι λειτουργία... 5ον> Διότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια... με 3χρόνια εγγυήσεις χωρίς νταβατζιλίκια.... 6ον> ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ACER KAI ALMAN :!: :!: :!: Προσωπική μου εμπειρία.... κάθε άλλος μπορεί να πιστεύει το αντίθετο. Ένας δυσαρεστημένος πελάτης.... :angry: Βλέπω ήταν το πρώτο σου μήνυμα! Να'σαι καλά φίλε που έγραψες όσα έγραψες....! Πολύ θα γούσταρα να ήξερε η acer την δυσφήμηση που γίνεται και όχι άδικα.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dk6 Δημ. May 3, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 3, 2005 Γιατί όχι? κάθε μέρα θα στέλνουμε από ένα email στην ACER με το link του topic μας ;-) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts