Βασίλης Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Ρε παιδιά..για πείτε μου πότε ήταν η τελευταία φορά που πετύχατε ελεγκτή σε λεωφορείο/μετρό/τρόλλευ; :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jane_butterfly Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Ρε παιδιά..για πείτε μου πότε ήταν η τελευταία φορά που πετύχατε ελεγκτή σε λεωφορείο/μετρό/τρόλλευ; :worry:την προηγούμενη εβδομάδα και στον ηλεκτρικό κιόλας για πρώτη φορά μεσημέρι :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Στα τρόλλεϋ απ'όσο ξέρω μπαίνουν συχνά και μάλιστα είναι και αγενέστατοι. Στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ τα τελευταία χρόνια έχει συγκροτηθεί ένα ειδικό σώμα ελεγκτών η παρουσία των οποίων είναι αισθητή κυρίως στο κέντρο. Η δίνη του προβλήματος των συμβασιούχων επηρέασε και τους ελέγχους για κάποιο διάστημα, καθώς το σώμα αυτό απαρτίζεται από συμβασιούχους ορισμένου χρόνου, ο οποίος και παρήλθε τον Φεβρουάριο και δεν μπορούσε να ανανεωθεί ενόψει του κινδύνου να αποκτήσουν αξίωση μονιμοποίησης οι εν λόγω. Για κάποιες μέρες λοιπον, η μετακίνηση γινόταν ουσιαστικά "δωρεάν"... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jane_butterfly Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 την προηγούμενη βδομάδα πέτυχα και ελεγκτή και σε λεωφορείο :whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Στα τρόλλεϋ απ'όσο ξέρω μπαίνουν συχνά και μάλιστα είναι και αγενέστατοι. Στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ τα τελευταία χρόνια έχει συγκροτηθεί ένα ειδικό σώμα ελεγκτών η παρουσία των οποίων είναι αισθητή κυρίως στο κέντρο. Η δίνη του προβλήματος των συμβασιούχων επηρέασε και τους ελέγχους για κάποιο διάστημα, καθώς το σώμα αυτό απαρτίζεται από συμβασιούχους ορισμένου χρόνου, ο οποίος και παρήλθε τον Φεβρουάριο και δεν μπορούσε να ανανεωθεί ενόψει του κινδύνου να αποκτήσουν αξίωση μονιμοποίησης οι εν λόγω. Για κάποιες μέρες λοιπον, η μετακίνηση γινόταν ουσιαστικά "δωρεάν"... Γι αυτό ακριβώς το έγραψα..κάπου το διάβασα και γω το συγκεκριμένο και άρχισα να νιώθω "κάπως" που βγάζω κάρτα κάθε μήνα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Κι εγώ εκεί το διάβασα, αλλά είμαι σίγουρος ότι ως τώρα θα έχουν προσληφθεί νέοι συμβασιούχοι. Έτσι κι αλλιώς ως νομοταγείς πολίτες ακυρώνουμε το εισιτήριό μας όχι για να μη μας πιάσουν, αλλά επειδή αποτελεί το αντίτιμο της υπηρεσίας που μας παρέχεται. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
menelia Δημ. March 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2005 Ρε παιδιά..για πείτε μου πότε ήταν η τελευταία φορά που πετύχατε ελεγκτή σε λεωφορείο/μετρό/τρόλλευ; :worry: Εδώ και δυό εβδομάδες,σχεδόν καθημερινά σε τρόλλευ. Επίσης κάθε μεσημέρι στο μετρό. Παράθεση ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ... ΠΙΝΩ... ...ΚΑΠΝΙΖΩ... ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ... ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. March 22, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Σε λεωφορείο, αν θυμάμαι καλά, πέτυχα τελευταία φορά το καλοκαίρι. Σε τρόλεϊ (επειδή δεν μένω στο κέντρο και έτσι δεν τα χρησιμοποιώ συχνά) δεν έχω πετύχει τις φορές που έχω μπει. Στο μετρό έχω πετύχει αλλά και πάλι ελάχιστες φορές. Στον ηλεκτρικό (που για κάποιο διάστημα χρησιμοποιούσα 3 φορές την εβδομάδα όταν πήγαινα για καφέ στο Μαρούσι) ποτέ. Πάντως και εγώ από τον Ιούνιο ως τον Φεβρουάριο (που έφυγα για Ηγουμενίτσα στις 28/2 ) έπαιρνα κάθε μήνα το κουπόνι για την κάρτα απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία. Και το καλοκαίρι που θα είμαι Αθήνα θα ξαναπάρω το κουπόνι. Χρησιμοποιώ καθημερινά λεωφορεία όταν είμαι στην Αθήνα και δεν με συμφέρει σε καμία περίπτωση να είμαι με τα εισιτήρια. Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. March 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Sto 046 2 fores ta teleftea 3 xronia se poikilia oron kai me sihni eos kathimerini xrisi. Sto metro 5 fores sinolika apo tote pou anoikse. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jeanpoul Δημ. March 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Πρέπει να ομολογίσω οτι μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες έχουν φτιάξει λίγο!!! Παράθεση http://www.braker1.com/southclubs/banners/mg-roverclub.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EchiDNA Δημ. March 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Συγκρινόμενες με τις συγκοινωνίες της επαρχίας οι συγκοινωνίες της Αθήνας έιναι φθηνές (λιγότερο από τα μισά λεφτά), γρήγορες, σύγχρονες, με πολλά και συχνά δρομολόγια και με μεγάλη κάλυψη... Έχω δοκιμάσει τις συγκοινωνίες σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας και μπορώ να σας πω πολλά τραγικά πράγματα... τζάμια λεοφορείου να φεύγουν στις στροφές (ήταν υπερσύγρονο του 1910), δρομολόγια να μην πραγματοποιούνται επειδή την προηγούμενη μέρα δεν ανέβηκε κανείς, εισητήρια να κόβονται με το χέρι γιατί δεν υπήρχαν μηχανάκια σε κανένα λεοφορείο (και οι τουρίστες γελάγαν), 1€ για διαδρομή 15 λεπτών, οδηγούς να περνάνε όποτε τους καπνίσει και το επόμενο δρομολόγιο να είναι μια ώρα μετά, οδηγό να αλλάζει δρομολόγιο για να πάει μια κυρία στην αστυνομία για μήνυση επειδή διαμαρτηρήθηκε επειδή πέρασε 10 λεπτά νωρίτερα και έχασε το λεοφορείο περιμένοντας μια ώρα μέσα στο κρύο για το επόμενο... κλπ :mad: :mad: :mad: Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimangelid Δημ. March 22, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Συγκρινόμενες με τις συγκοινωνίες της επαρχίας οι συγκοινωνίες της Αθήνας έιναι φθηνές (λιγότερο από τα μισά λεφτά), γρήγορες, σύγχρονες, με πολλά και συχνά δρομολόγια και με μεγάλη κάλυψη... Έχω δοκιμάσει τις συγκοινωνίες σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας και μπορώ να σας πω πολλά τραγικά πράγματα... τζάμια λεοφορείου να φεύγουν στις στροφές (ήταν υπερσύγρονο του 1910), δρομολόγια να μην πραγματοποιούνται επειδή την προηγούμενη μέρα δεν ανέβηκε κανείς, εισητήρια να κόβονται με το χέρι γιατί δεν υπήρχαν μηχανάκια σε κανένα λεοφορείο (και οι τουρίστες γελάγαν), 1€ για διαδρομή 15 λεπτών, οδηγούς να περνάνε όποτε τους καπνίσει και το επόμενο δρομολόγιο να είναι μια ώρα μετά, οδηγό να αλλάζει δρομολόγιο για να πάει μια κυρία στην αστυνομία για μήνυση επειδή διαμαρτηρήθηκε επειδή πέρασε 10 λεπτά νωρίτερα και έχασε το λεοφορείο περιμένοντας μια ώρα μέσα στο κρύο για το επόμενο... κλπ :mad: :mad: :mad: Το πολλά και συχνά δρομολόγια δεν ισχύει για όλες τις γραμμές. Αρκετές τοπικές έχουν δρομολόγια κάθε μια ώρα παρόλο που εξυπηρετούν αρκετό κόσμο. Οι γραμμές-κορμοί όμως έχουν πολύ συχνά δρομολόγια. Το να περνάει ο οδηγός όποτε του καπνίσει δεν είναι "προνόμιο" μόνο της επαρχίας. Και στην Αθήνα τα ίδια γίνονται. Άμα όμως κάνεις μια καταγγελία στην ΕΘΕΛ για κάποιον οδηγό και είναι σοβαρό το θέμα, την έβαψε. Αν πέσουν τα λεωφορεία στην κίνηση (καθημερινό φαινόμενο) την έβαψες μέχρι να ξεκολλήσουν... Είχα αρκετές φορές αυτή την εμπειρία και ήταν ότι χειρότερο... Παράθεση Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerios Δημ. March 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Το πολλά και συχνά δρομολόγια δεν ισχύει για όλες τις γραμμές. Αρκετές τοπικές έχουν δρομολόγια κάθε μια ώρα παρόλο που εξυπηρετούν αρκετό κόσμο. Οι γραμμές-κορμοί όμως έχουν πολύ συχνά δρομολόγια. Το να περνάει ο οδηγός όποτε του καπνίσει δεν είναι "προνόμιο" μόνο της επαρχίας. Και στην Αθήνα τα ίδια γίνονται. Άμα όμως κάνεις μια καταγγελία στην ΕΘΕΛ για κάποιον οδηγό και είναι σοβαρό το θέμα, την έβαψε. Αν πέσουν τα λεωφορεία στην κίνηση (καθημερινό φαινόμενο) την έβαψες μέχρι να ξεκολλήσουν... Είχα αρκετές φορές αυτή την εμπειρία και ήταν ότι χειρότερο... Συμφωνώ απόλυτα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkr41 Δημ. March 22, 2005 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2005 Το πολλά και συχνά δρομολόγια δεν ισχύει για όλες τις γραμμές. Αρκετές τοπικές έχουν δρομολόγια κάθε μια ώρα παρόλο που εξυπηρετούν αρκετό κόσμο. Οι γραμμές-κορμοί όμως έχουν πολύ συχνά δρομολόγια. Το να περνάει ο οδηγός όποτε του καπνίσει δεν είναι "προνόμιο" μόνο της επαρχίας. Και στην Αθήνα τα ίδια γίνονται. Άμα όμως κάνεις μια καταγγελία στην ΕΘΕΛ για κάποιον οδηγό και είναι σοβαρό το θέμα, την έβαψε. Αν πέσουν τα λεωφορεία στην κίνηση (καθημερινό φαινόμενο) την έβαψες μέχρι να ξεκολλήσουν... Είχα αρκετές φορές αυτή την εμπειρία και ήταν ότι χειρότερο... Ναι, μόνο που δεν έχει μόνο η Αθήνα κίνηση. Όλες οι μεγάλες επαρχιακές πόλεις υποφέρουν από αυτά. Το θέμα είναι οτι στην Αθήνα είναι πολύ πυκνότερα τα δρομολόγια και τα μέσα μεταφοράς, οπότε το πρόβλημα μειώνεται κάπως. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Θα αργήσουμε πολύ καιρό να δούμε πράσινο κύμα στο τραμ... source: τα νέα Στο... GPS σκοντάφτει τώρα το «πράσινο κύμα», που θα διευκόλυνε την κίνηση του τραμ στις διασταυρώσεις του δικτύου του με τους οδικούς άξονες, παρέχοντάς του προτεραιότητα έναντι των άλλων οχημάτων και μειώνοντας τον χρόνο των δρομολογίων του κατά δέκα λεπτά... Πρόκειται για το δορυφορικό σύστημα εντοπισμού θέσης (GPS), το οποίο οι αρμόδιοι του ΥΠΕΧΩΔΕ και της εταιρείας Τραμ A.E. προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν στην περίπτωση του τραμ, ώστε τα φανάρια σε 12 κόμβους από τον Νέο Κόσμο μέχρι το Σύνταγμα να ρυθμίζονται αυτόματα μέσω δορυφόρου και να γίνονται «πράσινα» μόλις πλησιάζουν οι συρμοί του τραμ! Ωστόσο, όπως εξηγούν αρμόδιοι μηχανικοί-ειδικοί στη σηματοδότηση, πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολυσύνθετο και υψηλής τεχνολογίας έργο που υλοποιείται πρώτη φορά στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι είναι το πλέον πολύπλοκο σύστημα το οποίο θα μπορούσε να επιλεγεί για τη ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών, καθώς οι επιδόσεις του GPS μειώνονται μέσα σε πόλεις που διαθέτουν ψηλά κτίρια, όπως η Αθήνα. Βάσει του συστήματος αυτού, κάθε συρμός του τραμ θα διαθέτει έναν ειδικό αισθητήρα ενεργοποίησης του GPS. Μόλις ο συρμός θα πλησιάζει σε κάποιο φωτεινό σηματοδότη, μέσω του GPS θα δίδεται δορυφορικά εντολή στο φανάρι που βρίσκεται μπροστά από το τραμ να ανάβει πράσινο! Όμως, οι δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι τώρα δεν έχουν αποδώσει ακόμα τα αναμενόμενα αποτελέσματα και η ενεργοποίηση του «πράσινου κύματος» από τον Νέο Κόσμο μέχρι το Σύνταγμα αναβάλλεται συνεχώς. Σήμερα, η διέλευση του τραμ από τις στάσεις γίνεται κάθε επτάμισι λεπτά κατά τη διάρκεια της ημέρας (τις ώρες αιχμής), κάθε 10 λεπτά τις βραδινές ώρες και ανά 40 λεπτά τις νυχτερινές ώρες (τα Σαββατοκύριακα). Μιλούν για νέα παράταση μετά τη δεύτερη αναβολή ΟΙ ΑΜΟΔΙΟΙ της Τραμ A.E. είχαν αναγγείλει αρχικά ότι το «πράσινο κύμα» θα λειτουργούσε στα τέλη του περασμένου χρόνου, στη συνέχεια μετέθεσαν τη λειτουργία του για τα τέλη Μαρτίου, ενώ τώρα κάνουν λόγο για νέα παράταση! Σύμφωνα με τους μηχανικούς, το πρόβλημα με το «πράσινο κύμα» θα μπορούσε να είχε λυθεί νωρίτερα και με λιγότερο κόστος, εάν αντί του GPS είχε επιλεγεί ένα πιο απλό σύστημα. Αρκούσε, αναφέρουν, η εγκατάσταση απλών αισθητήρων στις γραμμές του τραμ, οι οποίοι θα ενεργοποιούνταν με την απλή διέλευση των συρμών, δίνοντας εντολή στα φανάρια να πρασινίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα! Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
brutus Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Θα αργήσουμε πολύ καιρό να δούμε πράσινο κύμα στο τραμ... ...Βάσει του συστήματος αυτού, κάθε συρμός του τραμ θα διαθέτει έναν ειδικό αισθητήρα ενεργοποίησης του GPS. Μόλις ο συρμός θα πλησιάζει σε κάποιο φωτεινό σηματοδότη, μέσω του GPS θα δίδεται δορυφορικά εντολή στο φανάρι που βρίσκεται μπροστά από το τραμ να ανάβει πράσινο! ... ...Αρκούσε, αναφέρουν, η εγκατάσταση απλών αισθητήρων στις γραμμές του τραμ, οι οποίοι θα ενεργοποιούνταν με την απλή διέλευση των συρμών, δίνοντας εντολή στα φανάρια να πρασινίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα! [/i] Επίσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και bluetooth τεχνολογία. Λύσεις υπάρχουν αρκετές... Ένα πρόβλημα όμως που έχω διαπιστώσει, είναι ότι πολλές στάσεις είναι πολύ κοντά σε φανάρι. Άρα ίσως έχουν πρόβλημα και μ' αυτό, αφού το GPS/bluetooth/αισθητήρας/whatever θα δίνει σήμα αλλά το τραμ θα φορτώνει κόσμο... Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/874.gif MyPhone Forum Moderator @ "Κινητά τηλέφωνα" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Δηλαδή με λίγα λόγια δηλώνουν ανίκανοι να εφαρμόσουν την οποιαδήποτε τεχνολογία.Ή μήπως έτσι θέλουν να πιστεύουμε ούτως ώστε να "χρεωθούμε" κάτι πολύ πιο ακριβό;Και γιατί αφού υπήρχε αυτή η λύση με τους αισθητήρες δεν εφαρμόστηκε απο την αρχή;Γιατί δεν εφαρμόζεται τώρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. April 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2005 Το τραμ δεν φταίει σε τίποτα αλλα το γεγονός πως έχει παρατηθεί απο κάποιο σημείο και μετά. α) η επέκταση προς Βούλα ενω θα έπρεπε να έχει γίνει ήδη για την ώρα παραμένει στα χαρτιά β) το πράσινο κύμα παραμένει επιστημονική φαντασία. Κάπου διάβαζα πως απο τους 50 κόμβους της διαδρομής σύνταγμα - παραλία μόνο ένας είναι ρυθμισμένος να δίνει απολύτη προτεραιότητα στο τραμ. γ) τα εκδοτήρια στη πλειοψηφία τους δεν δουλεύουν. δ) η ζωτικής σημασίας επέκταση προς Πειραιά αργεί να πραγματοποιηθει. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Γιατί ρε παίδες το θάψιμο το φορουμ στο car and bikes? Τι σχέση έχουν οι αστικές συγκοινωνίες με θέματα όπως "Ηλεκτρικό ή υδραυλικό τιμόνι;;;;" ή "Citroen C2. Θα βγει έκδοση με 9.000 άλογα;" Όσοι έχουν δικό τους τουτου δεν τους απασχολεί τι γίνεται με το τρολλει ή με το τραμ. Οι αστικές συγκοινωνίες αφορούν τους πολλούς και όχι αυτούς που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν καινούργιο αμάξι. Τελειώς άστοχη η μετακίνηση. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
af9pk Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Επετρεψε μου να διαφωνισω. Πρωτα απ’ ολα, δεν ξερω αν γνωριζεις, αλλα ακομα και οι κατοχοι των αυτοκινητων μπορουν να χρησιμοποιησουν δημοσιες συγκοινωνιες εαν τους ειναι βολικοτερο το δρομολογιο, και ας ενταχθουν σε αυτους που εσυ ονομαζεις «πολλους». Εαν γινει αυτο τοτε το οφελος δεν θα ειναι μονο για τον κατοχο, που σε λιγοτερο χρονο και οικονομικοτερα φτανει στον προορισμο του, αλλα και θα υπαρξει μειωση της κινησης στους δρομους, οποτε και αυτοι που οδηγουν εκεινη την στιγμη θα ωφεληθουν. Τελος, η ιδιοτητα αυτου που επισκεπτεται το sub-forum cars and bikes, δηλαδη ενα ενδιαφερον για αυτοκινητα και μοτοσυκλετες, δεν αποκλειει αλλες ανησυχιες, οπως εν προκειμενω τα μεσα μαζικης μεταφορας. Ως κατοικος αθηνων, οταν συνδεθηκε το αεροδρομιο με την πολη με μεσα σταθερης τροχιας, με μετρο και προαστειακο, ενιωσα μεγαλη πληροτητα για την υποδομη που παρουσιαζει σε επισκεπτη η πολη. Παράθεση Ceci n'est pas une signature. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι. Δυστυχως είσαι ο μόνος. Δυστυχως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών αντιμετωπίζουν τις αστικές συγκοινωνίες ως λύση απελπισίας. Το φορουμ αυτό απλα απευθυνεται στα my car and bikes. Δεν νομίζω πως πολλά απο τα άτομα που μπάινουν στο chat and fun (κύρια κατηγορία) να μπαίνουν και εδώ. Εκτός φυσικά εαν τους ενδιαφέρει πως θα βάλουν νιτρομπούκαλο or something στο αυτοκινητό τους. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. April 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2005 Λυση απελπισιας ειναι τι ειναι?? Εικονα εγκαταλειψης στα περισσοτερα. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. April 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2005 Λυση απελπισιας ειναι τι ειναι?? Εικονα εγκαταλειψης στα περισσοτερα. See? My point exactly. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2005 Μπλέξαν οι γραμμές «Αν ήταν στο χέρι μου, θα το ξήλωνα». Είναι η επίσημη άποψη του Γ. Σουφλιά για το νέο τραμ. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν εμφανίζεται μόνον στη θεωρία οπαδός του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή που είχε καταργήσει το τραμ στις αρχές της δεκαετίας του '60. Με την έως τώρα πολιτική του, δεν διευκολύνει την κίνηση του νέου μέσου, ενώ έχει βάλει και ένα ιδιότυπο «στοίχημα» ανάμεσα στο μετρό και το τραμ για το ποιο θα φθάσει πρώτο στον Πειραιά! Η κίνηση πάντως είναι ιδιαίτερα χαμηλή και κυμαίνεται από 35 έως 38 χιλιάδες την ημέρα, έναντι 80 χιλιάδων που προέβλεπαν οι μελέτες! Η πρώτη διορθωτική κίνηση ξεκινάει από σήμερα με μείωση της τιμής του εισιτηρίου στη διαδρομή Φάληρο-Σύνταγμα από 0,60 -που θα εξακολουθεί να ισχύει στην υπόλοιπη γραμμή- σε 0,45 ευρώ, με παράλληλη κατάργηση της «ανταγωνιστικής» λεωφορειακής γραμμής 111. Βασική αιτία του προβλήματος είναι το γεγονός ότι σε ένα μεγάλο μέρος το τραμ περνάει από περιοχές με αραιή δόμηση, ενώ δεν διευκολύνεται με ειδικές διαβάσεις η σύνδεσή του με τις κατοικημένες περιοχές κατά μήκος της παραλιακής. Οι συγκοινωνιολόγοι εκτιμούν πάντως ότι η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί με δύο μικρές επεκτάσεις της γραμμής, συνολικού μήκους 3 χλμ. - Η πρώτη αφορά τη συνέχιση από τη Γλυφάδα ώς τη Βούλα, μήκους μόλις 600 μέτρων, που έπρεπε να είχε ξεκινήσει αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς. Η άλλη είναι πιό μακροπρόθεσμη και αναφέρεται στη διαδρομή προς τον Πειραιά, πιθανότατα διά των οδών Τζαβέλα, Γρ. Λαμπράκη, Β. Γεωργίου Β' και πλατείας Καραϊσκάκη, με προοπτική να συνεχίσει προς την Πειραϊκή, τη Δραπετσώνα, το Πέραμα, το Κερατσίνι, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό. Τα κονδύλια έχουν εξασφαλιστεί από την Ε.Ε., αλλά τα σχέδια «σκοντάφτουν» στις αντιρρήσεις του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, που εκτιμά ότι οι επεκτάσεις θα είναι εις βάρος των μελλοντικών σχεδίων ανάπτυξης γραμμής μετρό προς Πειραιά από το Αιγάλεω, κάτω από την οδό Θηβών. Νέα σηματοδότηση Ανταγωνιστική θεωρείται και η επέκταση προς ανατολάς, αφού το μετρό φθάνει το 2010 στο παλιό αεροδρόμιο και το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ εκτιμά πως δεν χρειάζεται γραμμή τραμ προς τη Βούλα. Στην ευθύνη του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ ανήκει η φωτεινή σηματοδότηση και το περίφημο «πράσινο κύμα» που θα δίνει προτεραιότητα στην κίνηση του τραμ. Το θέμα "σέρνεται" από την ολυμπιακή περίοδο και οκτώ μήνες μετά έχουν γίνει ελάχιστα βήματα, ακόμα και σε σχέση με τα όσα είχαν συμφωνηθεί στην πρόσφατη συνάντηση των κυρίων Σουφλιά και Λιάπη. Σύμφωνα με τις δηλώσεις τους, έπρεπε να έχουν λειτουργήσει τα νέα φανάρια από τα τέλη Μαρτίου. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ προβάλλει τεχνικά προβλήματα, αλλά η πραγματική αιτία των καθυστερήσεων είναι ο φόβος για μποτιλιάρισμα στα Ι.Χ. Είναι μια εκτίμηση με υπαρκτή βάση, αλλά υποκρύπτει την ατολμία να ταχθεί υπέρ της ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς. Τα έξυπνα φανάρια έχουν λειτουργήσει μόνον στην παραλιακή, αλλά και εδώ δεν λείπουν τα προβλήματα. Το τραμ, για κυκλοφοριακούς λόγους, δεν έχει προτεραιότητα σε δύο κόμβους, στην Αλίμου και την Αχιλλέως. Στην τελευταία περίπτωση τα προβλήματα είναι όμως πολλαπλάσια, καθώς πολύ συχνά, ακόμη και πέντε φορές την ημέρα, υπάρχουν αυξομοιώσεις στην τάση του ηλεκτρικού ρεύματος στην περιοχή, που έχει ως αποτέλεσμα να... αποσυντονίζονται τα φανάρια και το τραμ να περιμένει έως και τέσσερις φορές να ανάψει πράσινο για να συνεχίσει τη διαδρομή του. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζει ότι το θέμα δεν είναι δικό του και έτσι η διοίκηση του τραμ αναγκάζεται να εγκαταστήσει σύστημα για την εξασφάλιση συνεχούς ροής ρεύματος στα φανάρια του τραμ. Στην υπόλοιπη διαδρομή το τραμ περιμένει υπομονετικά στα φανάρια, με αποτέλεσμα η διαδρομή Γλυφάδα-Σύνταγμα να διαρκεί 50-55 λεπτά, έναντι 40-45 που προβλέπουν οι προδιαγραφές του έργου. Οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις υπάρχουν στη διαδρομή μέσα από τη Νέα Σμύρνη, όπου δεν λαμβάνονται μέτρα παρά τις προτάσεις του δήμου. Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. May 4, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2005 Στο... ράφι τα μέτρα για τη βελτίωση των συγκοινωνιών με τα λεωφορεία της Αττικής· εγκαταλείφθηκαν οι «έξυπνες» στάσεις, τα φανάρια που δίνουν προτεραιότητα στα λεωφορεία, ο ηλιακός φωτισμός των στάσεων, η ηχητική ενημέρωση, καθώς και οι χάρτες και τα σχεδιαγράμματα των δρομολογίων. Σε σχετικό ρεπορτάζ των Των Νέων της Τετάρτης αναφέρεται ότι την περίοδο 1999-2001 τα σχέδια για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών ήταν πολλά. Ωστόσο, σήμερα τα περισσότερα έχουν παραμείνει στα σχέδια, άλλα «κόλλησαν» στο στάδιο των διαγωνισμών, ενώ ακόμη και αυτά που εφαρμόστηκαν σε περιορισμένη έκταση αφέθηκαν τελικώς στην τύχη τους. Οι πέντε πληγές του ΟΑΣΑ - Το πιλοτικό πρόγραμμα «Ακου τη στάση» ξεκίνησε το 1999 σε τέσσερις γραμμές προκειμένου οι επιβάτες να ακούνε ποιο λεωφορείο φθάνει στη στάση, καθώς και ποια είναι η επόμενη στάση όταν βρίσκονται μέσα σε αυτό. Επανεξετάζεται η αναβάθμισή του. - «Έξυπνα» φανάρια για τα λεωφορεία. Το 2001 τοποθετήθηκαν πιλοτικά επτά «έξυπνα» φανάρια στους κόμβους της Κηφισίας και της Ηλιουπόλεως, που έδιναν προτεραιότητα στην κίνηση των λεωφορείων. Το μέτρο δεν προχώρησε. - Διαγράμματα και χάρτες έχουν τοποθετηθεί στις περισσότερες στάσεις. Ωστόσο, ιδιαίτερα στις στάσεις των μη κεντρικών δρόμων δεν έχουν διατηρηθεί καθαρά, έχουν αυτοκόλλητα και αφίσες με αποτέλεσμα να μην διακρίνεται το περιεχόμενό τους. - Οι «έξυπνες» στάσεις. Το μέτρο της τηλεματικής, στάσεις με φωτεινούς πίνακες προς ενημέρωση του κοινού για το χρόνο αναμονής, εφαρμόστηκαν πριν από περίπου επτά χρόνια σε 190 τρόλει. Για τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός και αξιολογούνται οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί. - Ως προς τους ηλιακούς συλλέκτες, έχουν τοποθετηθεί σε απομακρυσμένες στάσεις με σκοπό να φωτίζουν χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια, όμως οι περισσότεροι δεν λειτουργούν. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.