DimiK Δημ. May 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2005 "με παράλληλη κατάργηση της «ανταγωνιστικής» λεωφορειακής γραμμής 111" αν μου επιτρέπεται, κάνω μία μικρή διόρθωση. Το 111 είναι ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. Μάλλον το 110 εννοείς ΠΛΑΤ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ-Ν.ΣΜΥΡΝΗ-Π.ΦΑΛΗΡΟ (το οποίο στην ουσία κάνει σχεδόν όλη την διαδρομή του τραμ Σύνταγμα-ΣΕΦ) Παράθεση By a route obscure and lonely, Haunted by ill angels only, Where an Eidolon, named Night, On a black throne reigns upright, I have reached these lands but newly From an ultimate dim Thule- From a wild weird clime that lieth, sublime, Out of space - out of Time Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. May 5, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2005 Apo to in.gr einai.Nomiza to eixa grapsei. Tora an ekane lathos den einai kai i proti fora... Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sovjohn Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 Εχμ... Οι κύριοι που θέλουν επέκταση του ΤΡΑΜ προς Πειραιά...καπνίζουν τίποτα παραισθησιογόνο?! Είναι σοβαροί? Οι δρόμοι που θέλουν να περάσει το τραμ είναι δρόμοι...2 λωρίδων, με (ήδη!) πρόβλημα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής! ΠΟΥ θα χωρέσει το τραμ? Θέλουν να στείλουν το τραμ στο λιμάνι?! Εδώ γελάμε...Το λιμάνι έχει λεωφόρους με (και πάλι) 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?! Το να περάσει τραμ στον Πειραιά από εκεί που θέλουν να το περάσουν είναι τουλάχιστον ηλίθιο! Πρέπει να βρουν εναλλακτική χάραξη, αυτή που προβλέπουν, αν πραγματοποιηθεί, θα καταρρακώσει την κυκλοφορία στον Πειραιά! Ελπίζω να συνετιστούν... Παράθεση Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα. Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 Apo to in.gr einai.Nomiza to eixa grapsei. Tora an ekane lathos den einai kai i proti fora... τi ημερομηνία είχε το αρθρο..δεν μπορω να το βρω στο in.gr Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 4 μαιου.Που εχει να ψαξεις για παλαιοτερα αρθρα στο in.gr???? Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ng78 Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 Στο... ράφι τα μέτρα για τη βελτίωση των συγκοινωνιών με τα λεωφορεία της Αττικής· εγκαταλείφθηκαν οι «έξυπνες» στάσεις, τα φανάρια που δίνουν προτεραιότητα στα λεωφορεία, ο ηλιακός φωτισμός των στάσεων, η ηχητική ενημέρωση, καθώς και οι χάρτες και τα σχεδιαγράμματα των δρομολογίων. Σε σχετικό ρεπορτάζ των Των Νέων της Τετάρτης αναφέρεται ότι την περίοδο 1999-2001 τα σχέδια για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών ήταν πολλά. Ωστόσο, σήμερα τα περισσότερα έχουν παραμείνει στα σχέδια, άλλα «κόλλησαν» στο στάδιο των διαγωνισμών, ενώ ακόμη και αυτά που εφαρμόστηκαν σε περιορισμένη έκταση αφέθηκαν τελικώς στην τύχη τους. Οι πέντε πληγές του ΟΑΣΑ - Το πιλοτικό πρόγραμμα «Ακου τη στάση» ξεκίνησε το 1999 σε τέσσερις γραμμές προκειμένου οι επιβάτες να ακούνε ποιο λεωφορείο φθάνει στη στάση, καθώς και ποια είναι η επόμενη στάση όταν βρίσκονται μέσα σε αυτό. Επανεξετάζεται η αναβάθμισή του. - «Έξυπνα» φανάρια για τα λεωφορεία. Το 2001 τοποθετήθηκαν πιλοτικά επτά «έξυπνα» φανάρια στους κόμβους της Κηφισίας και της Ηλιουπόλεως, που έδιναν προτεραιότητα στην κίνηση των λεωφορείων. Το μέτρο δεν προχώρησε. - Διαγράμματα και χάρτες έχουν τοποθετηθεί στις περισσότερες στάσεις. Ωστόσο, ιδιαίτερα στις στάσεις των μη κεντρικών δρόμων δεν έχουν διατηρηθεί καθαρά, έχουν αυτοκόλλητα και αφίσες με αποτέλεσμα να μην διακρίνεται το περιεχόμενό τους. - Οι «έξυπνες» στάσεις. Το μέτρο της τηλεματικής, στάσεις με φωτεινούς πίνακες προς ενημέρωση του κοινού για το χρόνο αναμονής, εφαρμόστηκαν πριν από περίπου επτά χρόνια σε 190 τρόλει. Για τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός και αξιολογούνται οι προτάσεις που έχουν κατατεθεί. - Ως προς τους ηλιακούς συλλέκτες, έχουν τοποθετηθεί σε απομακρυσμένες στάσεις με σκοπό να φωτίζουν χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια, όμως οι περισσότεροι δεν λειτουργούν. Κι εγώ τόσο καιρό αναρωτιόμουν τι στο καλό κάνουν αυτοί οι ηλιακοί συλλέκτες πάνω στις στάσεις. Στην πραγματικότητα, η μοναδική στάση όπου είδα να αξιοποιούνται αυτοί οι συλλέκτες ήταν μία στη Λούτσα :p όπου είχα πάει για μπάνιο το καλοκαίρι. Μου είχε κάνει έκπληξη το γεγονός ότι είχε φως η στάση και άναβε :w00t: (πρωτόγνωρη τεχνολογική εξέλιξη για την Ελλάδα). Τώρα που πέρασαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεχάστε τα αυτά, θα μείνουν ανεκμετάλλευτα και θα σαπίσουν. Είναι αμφίβολο αν θα υπάρχουν και στάσεις σε 2-3 χρόνια. :confused: Παράθεση this signature is under heavy construction Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 6, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2005 Εχμ... Οι κύριοι που θέλουν επέκταση του ΤΡΑΜ προς Πειραιά...καπνίζουν τίποτα παραισθησιογόνο?! Είναι σοβαροί? Οι δρόμοι που θέλουν να περάσει το τραμ είναι δρόμοι...2 λωρίδων, με (ήδη!) πρόβλημα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής! ΠΟΥ θα χωρέσει το τραμ? Θέλουν να στείλουν το τραμ στο λιμάνι?! Εδώ γελάμε...Το λιμάνι έχει λεωφόρους με (και πάλι) 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?! Το να περάσει τραμ στον Πειραιά από εκεί που θέλουν να το περάσουν είναι τουλάχιστον ηλίθιο! Πρέπει να βρουν εναλλακτική χάραξη, αυτή που προβλέπουν, αν πραγματοποιηθεί, θα καταρρακώσει την κυκλοφορία στον Πειραιά! Ελπίζω να συνετιστούν... Πέστα!!!Το φωνάζω τόσο καιρό!Αν είναι δυνατόν στον ήδη καταταλαιπωρημένο κυκλοφοριακά Πειραιά να χώσουμε και απο δύο γραμμές τραμ :X Γίνεται που γίνεται της.. κολάσεως κάθε μέρα θα έχουμε και το τραμ. Εκτός κι αν το κάνουν υπέργειο οπότε αλλάζει το πράμα..αλλά τι λέω,στην Ελλάδα ζούμε :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
slide13 Δημ. December 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2006 Δεν ηξερα που αλλου να γραψω την απορια μου, κ δεν ηθελα να ανοιξω καινουριο θεμα.. Μηπως ξερει κανεις αν θα λειτουργει το τραμ τη μερα της Πρωτοχρονιας; Κ απο τι ωρες; Δηλαδη 00:00 κ μετα θα εχει ή μπα; Γιατι αν δεν εχει χαθηκα.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Tzitzikos the cat.!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Το έχω ζήσει στη Γαλλία. Αψογο! Απόλυτη προτεραιότητα παντού...:) σε όλη την Ευρώπη έχει πετύχει...γρήγορο, συνεπές, ασφαλές, φιλικό σε ΑΜΕΑ, μανάδες με...δίδυμα ή μη, ποδηλάτες, εγκύους... Ποιό Μετρό και πράσιν' άλογα...δεν μ'αρέσει να ταξιδεύω με τα ποντίκια! Αλλά θα ρωτήσετε και με το δίκιο σας, στην Ευρώπη γιατί πέτυχε; Η απάντηση απλή. Οι εκεί ΥΠΕΧΩΔΕ δεν θα έπιαναν ποτέ φίλο τον Σουφλιά! Τόσο απλά...δεν το καταδέχονται οι άνθρωποι! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2007 Ανήμερα των Φώτων, 6/1/2006, πήρα το τραμ :p από Σύνταγμα και κατέβηκα Φάληρο (Παναγίτσα) σε 29 μόλις λεπτά! Εύγε...τούς ήρθε επιτέλους Θεού φώτιση μιας και το τραμ για την ταλαιπωρία που υπέστη στην Ελλάδα δεν έφταιγε σε τίποτα. Μονάχα σε ένα φανάρι καθυστέρησε λίγο...και μετά σου λεν ότι δεν υπάρχει Θεός...βρε υπάρχει και παραυπάρχει...μιας και το τραμ :p μετά τη λάσπη που έχει φάει σ'αυτή τη χώρα...ήρθε η ώρα να πάρει την εκδίκησή του...κάποιος ή μάλλον αρκετοί, καλά θα κάνουν να του ζητήσουν συγνώμη... κι αν δεν το εμπόδιζαν και κάτι κρετίνοι που έκλεισαν με τα ΙΧ τους μια διασταύρωση...σε 26 με 27 λεπτούλια το πολύ θα ήταν παραλία...και εκεί... αν υπήρχε τροχονόμος να αγνοήσει το κωλοφάναρο του Πράπα, θα έφτανε Γλυφάδα από Σύνταγμα σε 45 μόλις λεπτά. Οχι παίζουμε!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2007 Ανήμερα των Φώτων, 6/1/2006, πήρα το τραμ :p από Σύνταγμα και κατέβηκα Φάληρο (Παναγίτσα) σε 29 μόλις λεπτά! Εύγε...τούς ήρθε επιτέλους Θεού φώτιση μιας και το τραμ για την ταλαιπωρία που υπέστη στην Ελλάδα δεν έφταιγε σε τίποτα. Μονάχα σε ένα φανάρι καθυστέρησε λίγο...και μετά σου λεν ότι δεν υπάρχει Θεός...βρε υπάρχει και παραυπάρχει...μιας και το τραμ :p μετά τη λάσπη που έχει φάει σ'αυτή τη χώρα...ήρθε η ώρα να πάρει την εκδίκησή του...κάποιος ή μάλλον αρκετοί, καλά θα κάνουν να του ζητήσουν συγνώμη... κι αν δεν το εμπόδιζαν και κάτι κρετίνοι που έκλεισαν με τα ΙΧ τους μια διασταύρωση...σε 26 με 27 λεπτούλια το πολύ θα ήταν παραλία...και εκεί... αν υπήρχε τροχονόμος να αγνοήσει το κωλοφάναρο του Πράπα, θα έφτανε Γλυφάδα από Σύνταγμα σε 45 μόλις λεπτά. Οχι παίζουμε!:) Για κάνε την ίδια διαδρομή την ίδια ώρα την Δευτέρα ή κάποια άλλη εργάσιμη μέρα να δούμε αν θα έχεις τους ίδιους χρόνους.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2007 Για κάνε την ίδια διαδρομή την ίδια ώρα την Δευτέρα ή κάποια άλλη εργάσιμη μέρα να δούμε αν θα έχεις τους ίδιους χρόνους.. το έχω χρησιμοποιήσει και καθημερινές...αν δεν μπαίνουν μπροστά ΙΧδες, που δεν θα έπρεπε να μπαίνουν καθόλου στο κέντρο της Αθήνας, σε μισή ωρίτσα και κάτι ψιλά...το πολύ 35 λεπτούλια...όταν οι άλλοι κολάνε στα μποτιλιαρίσματα:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. January 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2007 30 λεπτα ειναι ο μεσος ορος για 15 στασεις τις καθημερινες. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 30 λεπτα για Συνταγμα - Φαληρο;; Τι εγινε; Δουλεψε το πρασινο κυμα; :rolleyes: Αποκλειεται. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 30 λεπτα για Συνταγμα - Φαληρο;; Τι εγινε; Δουλεψε το πρασινο κυμα; :rolleyes: Αποκλειεται. :lol: οι αναμονές σε φανάρια είναι πλέον από μηδαμινές έως ελάχιστες...συνήθως καθόλου. Ωστόσο, με πλήρη προτεραιότητα η διαδρομή Σύνταγμα Πράπα (παραλιακή) γίνεται σε 25 λεπτά και από εκεί Γλυφάδα σε άλλα 20, σύνολο 45...ελπίζω στο άθλιο φανάρι της παραλιακής του Πράπα να βάλουν τροχονόμο, να μην καθυστερεί καθόλου... Οποιος πάει με τραμ στη Γλυφάδα σε 45 λεπτά, το Μετρό θα το γράψει μετά στα παλιά του τα παπούτσια...όταν το τραμ είναι γρήγορο, άλλη η αίσθηση που προσφέρει...κάτι ξέρουν οι Ευρωπαίοι... όσο για ράμπες για ΑΜΕΑ που ανέφεε κάποιος...απλά δεν χρειάζονται...η πρόσβαση είναι άμεση και οι ειδικές θέσεις μέχρι και αυτόματη ζώνη ασφαλείας διαθέτουν...μοναδικό πλεονέκτημα του τραμ αυτό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 30 λεπτα για Συνταγμα - Φαληρο;; Τι εγινε; Δουλεψε το πρασινο κυμα; :rolleyes: Αποκλειεται. Tο φαληρο ειναι 28 στασεις λολ Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
capten Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 Εχμ... Οι κύριοι που θέλουν επέκταση του ΤΡΑΜ προς Πειραιά...καπνίζουν τίποτα παραισθησιογόνο?! Είναι σοβαροί? Οι δρόμοι που θέλουν να περάσει το τραμ είναι δρόμοι...2 λωρίδων, με (ήδη!) πρόβλημα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής! ΠΟΥ θα χωρέσει το τραμ? Θέλουν να στείλουν το τραμ στο λιμάνι?! Εδώ γελάμε...Το λιμάνι έχει λεωφόρους με (και πάλι) 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?! Το να περάσει τραμ στον Πειραιά από εκεί που θέλουν να το περάσουν είναι τουλάχιστον ηλίθιο! Πρέπει να βρουν εναλλακτική χάραξη, αυτή που προβλέπουν, αν πραγματοποιηθεί, θα καταρρακώσει την κυκλοφορία στον Πειραιά! Ελπίζω να συνετιστούν... Θα συμφωνήσω και εγώ απόλυτα!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2007 Tο φαληρο ειναι 28 στασεις λολ :D εννοείται το Παλαιό και όχι το Νέο:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2007 Εχμ... Οι κύριοι που θέλουν επέκταση του ΤΡΑΜ προς Πειραιά...καπνίζουν τίποτα παραισθησιογόνο?! Είναι σοβαροί? Οι δρόμοι που θέλουν να περάσει το τραμ είναι δρόμοι...2 λωρίδων, με (ήδη!) πρόβλημα κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής! ΠΟΥ θα χωρέσει το τραμ? Θέλουν να στείλουν το τραμ στο λιμάνι?! Εδώ γελάμε...Το λιμάνι έχει λεωφόρους με (και πάλι) 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?! Το να περάσει τραμ στον Πειραιά από εκεί που θέλουν να το περάσουν είναι τουλάχιστον ηλίθιο! Πρέπει να βρουν εναλλακτική χάραξη, αυτή που προβλέπουν, αν πραγματοποιηθεί, θα καταρρακώσει την κυκλοφορία στον Πειραιά! Ελπίζω να συνετιστούν... :lol: Προφανώς αυτοί που υποστηρίζουν το τραμ είναι κατά του καπνίσματος...σε δημόσιους χώρους τουλάχιστον. Η προταθείσα χάραξη, όχι από Τζαβέλλα όμως, αλλά από Τροχιοδρόμων, είναι η βέλτιστη. :D Βέβαια, όχι από μόνη της. Πρέπει ταυτόχρονα: 1. να εφαρμοστεί η εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου (μονοδρομήσεις Λαμπράκη, Ηρώων Πολυτεχνείου κλπ) 2. να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης κοντά στις στάσεις του τραμ 3. να γίνει αναδιάρθρωση γραμμών λεωφορείων και τρόλευ από ΟΑΣΑ. Μόνο τα λεωφορεία δημιουργούν τεράστιο κυκλοφοριακό χάος, χώρια η ρύπανση και ο θόρυβος. 4. να συνδεθεί ο Πειραιάς με τον ΠΑΘΕ μέσω Σχιστού με αυτοκινητόδρομο κλειστού τύπου όπως η Αττική οδός. Με τα "ταυτόχρονα", η κυκλοφορία στην πόλη θα καλυτερέψει αισθητά και αυτή θα γίνει ανθρώπινη. Ενώ τώρα, απλά δεν βλέπεται. Ολοι οι τουρίστες που πάνε στον Πειραιά, για το καράβι πάνε και μόνο. Με το τραμ και τα συμπαρομαρτούντα οι έμποροι του Πειραιά θα δούν επιτέλους άσπρη μέρα... :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Μιας που το 'φερε η κουβέντα,υπάρχει κανένας Πειραιώτης που να πιστεύει ότι θα ισχύσει κάποτε αυτή η περιβόητη κυκλοφοριακή μελέτη του δήμου με τις μονοδρομήσεις κλπ; Και επίσης,το υπόλοιπο της λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου,το κομμάτι δηλαδή απο το λιμάνι ως το Σχιστό γιατί έχει μείνει στάσιμο;Βλέπω στο Κερατσίνι τα τούνελ έτοιμα κάποια άλλα κομμάτια μισοτελειωμένα,τι ακριβώς περιμένουμε για να ολοκληρωθεί; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ecep Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Για ποιες αστικές συνγκοινωνίες μιλάμε? Για τα μπλε που μόνο με υπομονή γαιδάρου δικαιώνεσαι? Για το τραμ που έγινε για καλλωπιστικούς σκοπούς και με τα πόδια πας πιο γρήγορα? Μόνο το μετρό «κάτι πάει να πει». Αλλά σε σύγκριση με συγκοινωνίες στο Λονδίνο είμαστε πολύ μπροστά έ έ έ έ έ έ έ έ έ έ ? ? ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Πέστα!!!Το φωνάζω τόσο καιρό!Αν είναι δυνατόν στον ήδη καταταλαιπωρημένο κυκλοφοριακά Πειραιά να χώσουμε και απο δύο γραμμές τραμ :X Γίνεται που γίνεται της.. κολάσεως κάθε μέρα θα έχουμε και το τραμ. Εκτός κι αν το κάνουν υπέργειο οπότε αλλάζει το πράμα..αλλά τι λέω,στην Ελλάδα ζούμε :worry: Συγνώμη φίλε Βασίλη, αλλά νομίζω πως είσαι εντελώς κολλημένος στη λογική του ΙΧ. Τραμ χωρίς περιορισμό της κίνησης των ΙΧ δεν έχει νόημα. Τα δύο μέσα είναι ντε φάκτο ανταγωνιστικά, τι να κάνουμε δηλαδή. Παντού στον κόσμο έτσι είναι. Η ουσία είναι να παρατήσουμε τα τιμόνια και να πάμε με τα ΜΜΜ. Κι όσοι θέλουν τιμόνι, ας κολλήσουν στην κίνηση. Ίσως βαρεθούν και το παρατήσουν. Διάβασε κι αυτό http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18719&m=N61&aa=1 Η αρχική χάραξη του τραμ από Τζαβέλα ήταν άψογη. Ας όψεται ο τέως Δήμαρχος και 10 υστερικοί μαγαζάτορες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2007 Όσο θα υπάρχουν αναξιόπιστα ΜΜΜ τόσο θα είμαι κολλημένος στη λογική του ΙΧ.Οι πόλεις μας και ειδικά ο Πειραιάς δεν έχει φτιαχτεί για να σηκώσει και γραμμή τραμ πως να το κάνουμε.Ούτε το τραμ είναι η λύση στο κυκλοφοριακό.Το μετρό νόμιζα ότι ήταν.Ούτε εγώ την βρίσκω με το ΙΧ στις μετακινήσεις μου αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται γιατί δεν έχω αξιόπιστη εναλλακτική λύση.Δέκα ευκαιρίες έδωσα στο τραμ,στις 6 άργησε πάνω απο μισή ώρα να έρθει,σε άλλες δύο είχε τρακάρει,1 είχε διακοπή ρεύματος,1 με άφησε δύο στάσεις πριν τον προορισμό μου λόγω βλάβης.Όλα αυτά μπορεί να έχουν εκλείψει τώρα αλλά οι χρόνοι παραμένουν σταθερά αργοί.Και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτιμώ το ΙΧ μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pipinos1976 Δημ. January 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2007 Δεν είναι ζήτημα "νομιμοποίησης" αλλά κοινής λογικής. Ο οδηγός για να πάρει άδεια οδήγησης δίνει εξετάσεις, περνάει από γιατρούς, μαθαίνει τα σήματα, τον ΚΟΚ κλπ. Ο πεζός δεν κάνει τίποτα από τα παραπάνω, αλλά κι ούτε μπορείς να τον υποχρεώσεις να τα κάνει. Έτσι λοιπόν, μπορεί να είναι ένας υπερήλικας, κάποιο άτομο με προβλήματα όρασης, με νοητική υστέρηση, με ψυχολογικά προβλήματα κλπ. Όλους αυτούς τι θα τους κάνουμε? Θα τους ρίξουμε στον Καιάδα? Το λογικό λοιπόν συμπέρασμα είναι πως σαν οδηγός θα πρέπει να είσαι πάρα πολύ προσεκτικός απέναντι στους πεζούς και να τους δίνεις πάντα προτεραιότητα στο μέτρο του δυνατού, ακόμα κι αν έχουν άδικο. Με αυτή την λογική κινείται ο ΚΟΚ των περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών. Και γι’ αυτό έχουν πολύ λιγότερους θανάτους σε τροχαία. Υπό διωγμό από ποιόν? Δεν σε υποχρεώνει κανείς να οδηγείς αυτοκίνητο, είναι δική σου επιλογή. Επιλογή που κοστίζει στο κοινωνικό σύνολο πολύ ακριβά. Σε μόλυνση, κατάληψη δημοσίων χώρων, τροχαία ατυχήματα, κλπ. Ο πεζός δεν επιβαρύνει κανέναν. Φυσικά και είναι αυτοκτονία η διάσχιση της Συγγρού από πεζό. Όμως εσύ όταν δεις κάποιον να το επιχειρεί, τι θα πρέπει να κάνεις? Να τον σκοτώσεις επειδή έχεις δίκιο, ή να τον προστατεύσεις με όποιον καλύτερο τρόπο μπορείς? Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να αποδείξεις με το επιχείρημά σου. Ότι και οι πεζοί έχουν συχνά άδικο? Μα δεν διαφώνησε κανείς. Θα ήθελα όμως να επισημάνω και το βλακώδες της ύπαρξης δρόμων ταχείας κυκλοφορίας σαν τη Συγγρού και την παραλιακή, μέσα στην πόλη και χωρίς καμιά προστασία (???). Το να μπορείς να τρέξεις με 80 για 5-10 χλμ και μετά να κολλήσεις 30 λεπτά στην κίνηση δεν εξυπηρετεί τίποτα, εκτός ίσως από τις νυχτερινές ώρες που οι δρόμοι είναι άδειοι. Θα ήταν πολύ πιο λογικό να υπήρχε ένα όριο ταχύτητας γύρω στα 40. Απαντάω συνολικά, αν και η γενικότερη δημοσίευση έχει τη μορφή επίθεσης στο αυτοκίνητο και δε χρησιμοποιεί τη λογική σαν βάση για τα επιχειρήματά της. 1. Ο οδηγός πρέπει να είναι πάντα προσεκτικός, αλλά τα περισσότερα τροχαία με πεζούς γίνονται από άτομα τα οποία διέσχισαν το δρόμο χωρίς να προσέξουν, άρα η ευθύνη του οδηγού είναι μικρή, αν και τις περισσότερες φορές ο οδηγός είναι αυτός που "πληρώνει τη νύφη". 2. Εκπαίδευση υπάρχει στους οδηγούς πριν πάρουν το δίπλωμα και από εκεί και μετά έχεις είτε σωστούς στη συμπεριφορά τους, είτε προβληματικούς. Έχεις είτε γρήγορους, είτε αργούς. Έχεις προσεκτικούς ή απρόσεκτους. Τα ίδια ισχύουν και για τους πεζούς μόνο που εκεί δεν υπάρχει εκπαίδευση. Γιατί δεν υπάρχει εκπαίδευση; Όχι γιατί δε γίνεται να υπάρξει όπως ισχυρίζεσαι, αλλά επειδή το κράτος λειτουργεί με το "δε βαριέσαι". Αν υπήρχε μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία αυτό θα ήταν η αντίστοιχη εκπαίδευση του πεζού προτού βγει στο δρόμο. Υπάρχει όμως; ΌΧΙ. Σε όλα τα άλλα κράτη όμως υπάρχει. Άρα το επιχείρημά σου ότι οι πεζοί δεν παίρνουν εκπαίδευση είναι αστήρικτο. Περιπτώσεις διανοητικής υστέρησης υπάρχουν, αλλά τέτοιους μπορείς να βρεις και σαν οδηγούς, άρα είμαστε στην ίδια ακριβώς κατάσταση. 3. Οι οδηγοί είναι υπό διωγμό, είτε σου αρέσει, είτε όχι. Απλά δεν βλέπεις την πραγματικότητα ή δε θες να την δεις. Πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, πληρώνουν βενζίνες (τεράστιοι φόροι), πληρώνουν φόρους στα αυτοκίνητα, δημοτικά τέλη κοκ (ατελείωτος κατάλογος), χωρίς να έχουν τα αντίστοιχα οφέλη από τις πληρωμές τους: α. Πληρώνεις διόδια, αλλά ο δρόμος είναι χάλια. β. Πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, δημοτικά τέλη κτλ και σου λένε στάθμευση με πληρωμή (αντισυνταγματικό να πληρώνεις ξανά για αυτό που έχεις πληρώσει ήδη όταν άλλοι για το ίδιο αγαθό δεν πληρώνουν καθόλου - ισότητα αναφέρεται στο σύνταγμα) γ. Όρια ταχύτητας βλακώδη που καθυστερούν την κίνηση σε πολλά σημεία δ. Κακορυθμισμένοι σηματοδότες που καθυστερούν και πεζούς και αυτοκίνητα = ρύπανση χωρίς λόγο ε. Συνεχείς διώξεις για παρκαρίσματα, για ταχύτητα, νέους φόρους, εφεύρεση νέων παραβάσεων, τιμωρία του παραβάτη που αναγκάζεται να παρανομήσει και όχι του αίτιου της παράβασης κοκ Δε λέω άλλα, είναι γνωστά. Σε αυτά προσθέτουμε και αυτούς που βρίζουν τον οδηγό όταν γίνει ατύχημα, αυτούς που από ψευτοοικολογική συνείδηση είναι εναντίων των αυτοκινήτων (Βλέπω είσαι μηχανικός Η/Υ. Είσαι εναντίον των υπολογιστών γιατί τα τσιπάκια κατασκευάζονται σε εργοστάσια και με διαδικασίες που καταστρέφουν το περιβάλλον; Καμία αναφορά στον όγκο των σκουπιδιών = πεταμένοι υπολογιστές με μέσο όρο 1 υπολογιστής / σπίτι κάθε 3 χρόνια;) 4. Ξεκινάω από παραλιακή γιατί είσαι εκτός πραγματικότητα με αυτά που λες. Δεν έχεις πραγματικά ιδέα για τα όρια της παραλιακής και λες ανυπόστατα πράγματα. Ξεκινάμε από ΣΕΦ που αρχίζει, όριο 90. Στη στροφή προς Συγγρού (θα την αναφέρω μετά) όριο 60, στροφή προς παραλία όριο 50. Το όριο παραμένει 50 μέχρι μετά τη διασταύρωση για Αμφιθέας όπου γίνεται 60. Έπειτα, στην ευθεία του ελληνικού γίνεται 70 μέχρι τη Γλυφάδα όπου αν θυμάμαι καλά γίνεται πάλι 60 και μετά πάλι 70 στην ευθεία προς Βουλιαγμένη και μετά γίνεται 60 και 50 πριν τη στροφή για Βουλιαγμένης και μετά πάλι 60 ή 70 και στο τέλος στα Λιμανάκια μέχρι τη Βάρκιζα το όριο είναι 50. Καμία σχέση με αυτά που ισχυρίζεσαι εσύ για τα όρια της Παραλιακής. Να μην σου πω ότι τα όρια τώρα είναι χαμηλότερα από παλιά (90 στην ευθεία του Ελληνικού πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες και την αλλαγή του δρόμου). 5. Ξεχνάς μία βασική παράμετρο και κρίνεις την Συγγρού. Η Συγγρού με όριο 90, είναι ένας δρόμος ταχείας κυκλοφορίας που ενώνεται με άλλους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας που σε κανέναν από αυτούς για κάποιο διάστημα δεν υπάρχουν διαβάσεις πεζών. Η ταχύτητα που υποστηρίζεις ότι πρέπει να μπει θα προκαλούσε τρομερή ανάσχεση στην κυκλοφορία, πράγμα που δε βλέπω να το αντιλαμβάνεσαι. Κατεβαίνεις τη Συγγρού και μπαίνεις παραλιακή και κινείσαι σχεδόν συνεχώς από Φιξ μέχρι Φλοίσβο με ταχύτητες της τάξης των 90 και 50. Αν είσαι τυχερός και εξαιρέσουμε 5-6 ώρες της ημέρας με κίνηση, μπορεί να φύγεις από το Φλοίσβο με πράσινο και να σταματήσεις ξανά στον Άλιμο και έπειτα, τηρώντας τα όρια +/- 10 Km/h (καλύτερα + για να προλάβεις τα φανάρια) να σταματήσεις σε φανάρι στη Βάρκιζα (δεκτή η δοκιμή με βίντεο που θα τραβάς εσύ και βενζίνες δικές μου) ή το πολύ πολύ να συναντήσεις 2-3 φανάρια στο δρόμο σου. Η οικονομία καυσίμου που γίνεται με αυτόν τον τρόπο (5η και 50 πολύ καλύτερα από 4η ή 3η και 40) είναι πέρα και πάνω από τις μεθόδους τις οποίες σοφίζεσαι για να κάνεις το αυτοκίνητο άχρηστη εφεύρεση. Αν πάρεις τη Συγγρού από την άλλη, βγαίνεις στη παραλιακή προς ΣΕΦ με όριο 90 και συνεχίζεις είτε προς Πειραιά με 60 (μετά το ΣΕΦ) και σταματάς είτε στη στροφή προς κέντρο Πειραιά, είτε στη διασταύρωση προς Λιμάνι ή Θηβών, είτε πηγαίνεις στην Ε.Ο. και κινείσαι (εκτός της στροφής στη γέφυρα που το όριο είναι 60) με 80 μέχρι να βγεις από την Αθήνα. Άρα, λοιπόν, το όριο 40 που αναφέρεις εσύ, το μόνο που κάνει είναι ανάσχεση της κυκλοφορίας (+ ρύπανση από τα σχεδόν σταματημένα αυτοκίνητα) και κανένα άλλο όφελος από τη στιγμή που ούτε στη Συγγρού υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος για πεζούς, ούτε στην Παραλιακή μέχρι το ΣΕΦ, ούτε στη συνέχεια μέχρι τον Πειραιά ή στην Ε.Ο., τα ίδια και στην παραλιακή μέχρι Φλοίσβο. Αντιρρήσεις δεκτές με εσένα οδηγό αυτή τη φορά για να δούμε με βίντεο, πού υπάρχουν διαβάσεις πεζών (= κίνδυνος) και να μετρήσουμε χρόνο κινούμενοι με 40 ή με τα υπάρχοντα όρια κάνοντας διάφορες διαδρομές σε διαφορετικές ημέρες και ώρες. Θα βγάλουμε το μέσο όρο για τις δύο περιπτώσεις, θα τα δημοσιεύσουμε και κατόπιν θα δούμε κατανάλωση καυσίμου, πόση ώρα σταματάμε στα φανάρια σε κάθε περίπτωση και θα κρίνει το κοινό στο forum την αλήθεια των ισχυρισμών του καθενός από εμάς. Μια διαδρομή Κερατσίνι - Βάρκιζα στις 7.00 το πρωί (από Ε.Ο. που είναι μακρύτερα, όχι από κέντρο Πειραιά που έχεις κέρδος 5-10 min) γίνεται άνετα σε 40 min χωρίς να περάσεις πουθενά το όριο ταχύτητας. Σε άλλες ώρες, με συνηθισμένη κίνηση, η ίδια διαδρομή μπορεί να γίνει περίπου σε 1 ώρα. Αν πηγαίναμε συνεχώς με 40, η διαδρομή θα γινόταν σε 1 ώρα στην καλύτερη περίπτωση (χωρίς να σταματήσεις πουθενά) και ο συνηθισμένος χρόνος θα έφτανε και τη 1,5 ώρα, πράγμα που απαξιώνει τη χρήση του αυτοκινήτου και μόνο μόλυνση προκαλεί. Αν πήγαιναν και τα ΜΜΜ με τόσα (γιατί να διαφέρουν άλλωστε), τότε δε θα υπήρχε λόγος να μην έχουμε άλογο και να πηγαίνουμε καβάλα μέχρι τη Βάρκιζα σε 2 ώρες και χωρίς κανένα απολύτως έξοδο εκτός από το σανό που θα το παίρναμε πίσω σε κοπριά για τον κήπο που θα φυτεύαμε μαρούλια και μετά θα παίρναμε και το τουφέκι να κάνουμε επανάσταση εναντίον του τουρκικού ζυγού...!!! 5. Ερωτήματα δικά μου, για να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου. α. Αν στη Συγγρού βάλουμε όριο 40, στους άλλους δρόμους της πόλης το όριο πόσο θα πρέπει να είναι; β. Στην Α.Ο. το όριο πόσο νομίζεις ότι πρέπει να είναι; γ. Στις Ε.Ο.; δ. Τα όρια θα έπρεπε να είναι ίδια για όλα τα οχήματα; Αν ναι, γιατί, και πόσο θα ήταν το όριο ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος και το είδος του δρόμου; Αν όχι, ανάφερε οχήματα και ταχύτητες σε κάθε είδος δρόμου. ε. Θεωρείς ότι η εφεύρεση του αυτοκινήτου ήταν θετικό βήμα για την ανθρωπότητα ή ήταν μαύρη σελίδα; στ. Αντιστοίχως ποιες μορφές ενεργείας θεωρείς φιλικές προς το περιβάλλον; Ποιες θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν; ζ. Στους υπολογιστές που είναι ο τομέας σου, θεωρείς ότι έπρεπε να εφευρεθούν ή καλύτερα ήταν με τους άβακες και τα γρανάζια; Αυτά από εμένα Ευχαριστώ. Παράθεση Το κανάλι μου στο YouTube Το κανάλι μου στο Odysee Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2007 Άψογος ο pipinos1976! Για τα όρια που παρέθεσες Nrg.....για πες μου πόσους δρόμους έχουμε που το όριο είναι πάνω από 90,πόσους που είναι πάνω από 120 και ΠΟΣΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50!!!!!Ε σε πληροφορώ ότι σε αυτό είμαστε πολύ πίσω!1-2 δρόμους έχουμε στην Αττική που μπορούμε να "ανοίξουμε" (Συγγρού και αρχή Εθνικής) και το θεωρείται φοβερό και τρομερό;Δηλαδή έλεος!Σκεφτείτε ρεαλιστικά και όχι με κάτι γενικά νούμερα! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.