Jump to content

άλλαξα γνώμη ρε wind, δεν θέλω να γίνω συνδρομητής σου


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σε καμία εταιρία δεν έχω συμπάθεια ή αντιπάθεια,

μετά από πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στο να νταλαβερίζομαι μαζί τους,

ξέρω ότι όλες οι εταιρίες είναι ικανές για το καλύτερο αλλά και για το χειρότερο.

Ιδανική εταιρία για μένα πλέον είναι αυτή που κάνει αυτό που υπόσχεται και σε αφήνει ήσυχο.

Αλλά επειδή έχω δει και ότι έχουν αναγκαστεί να σοβαρευτούν με τα χρόνια

(λόγω προστίμων από την ΕΕΤΤ, όχι επειδή γίνανε καλύτεροι άνθρωποι)

αυτό που ζω αυτό τον καιρό μου φαίνεται τελείως απαράδεκτο.

 

Ήμουν αδέσμευτος συνδρομητής HOL.

Διαβάζοντας για την προσφορά της WIND έκανα αίτηση στις 15/04 να μπω στο δίκτυο τους.

16/04 με παίρνει τηλέφωνο ο εκπρόσωπος της HOL και τα βρίσκουμε. Λίγο πιο φτηνό πακέτο αλλά μονοετής δέσμευση -ενώ η WIND είναι διετής με το δεύτερο έτος να ακριβαίνει 5 ευρώ.

16/04 και 17/04 στέλνω δύο fax στην WIND δηλώνοντας ρητά ότι δεν επιθυμώ να συνδεθώ στο δίκτυο τους. Τα έστειλα δύο φορές γιατί είχα διαβάσει ότι κάνουν την εξυπνάδα να λένε ότι δεν λάβαμε τίποτα. Μετά από αυτό, έμεινα ήσυχος ότι όλα είναι ΟΚ. Φύλαξα και τα δύο αποδεικτικά του fax για μεγαλύτερη ασφάλεια.

02/05 λαμβάνω sms από την WIND ότι η αίτηση μου προχωράει. Αφελώς, πίστεψα ότι είναι λάθος του συστήματος τους και δεν έκανα καμία κίνηση.

 

Εχθές, 14/05 έλαβα γραπτό λογαριασμό από την WIND.

Αρχικά με πιάσαν τα γέλια, αλλά στη συνέχεια γκούγκλαρα

 

who is my isp

 

και είδα το ωραίο

 

Your Internet Service Provider (ISP) is 'TELLAS Telecommunication Services S.A.'.

 

Αρχικά κάλεσα την hol και μου είπανε να πάρω την wind και αν δεν μείνω ικανοποιημένος με τις απαντήσεις τους να καταγγείλω στην ΕΕΤΤ.

 

Στη συνέχεια μίλησα με wind και μου είπαν ότι δεν έχουν λάβει κανένα fax και ότι ο αριθμός που έστειλα είναι o παλιός αριθμός τους (21111201100) που έχει αλλάξει. Στην παρατήρηση μου ότι λάβανε fax -βάση των αναφορών που έχω κρατήσει- σε κάποιο τμήμα τους και θα έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί μου να δουν τι γίνεται, ο πιτσιρικάς μου έλεγε άρες μάρες κουκουμάρες.

Τον παρακάλεσα να σημειώσει στην καρτέλα μου ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος για τον τρόπο που έγινε η σύνδεση και κλείσαμε.

Του μίλαγα κόσμια αν και μου την έδωσε λίγο ο τρόπος που έβγαζε λάδι την εταιρία σε κάθε περίπτωση και οι φράσεις που χρησιμοποιούσε (πχ, δεν κάνατε τα σωστά βήματα, όταν μου έλεγε για το fax που δεν λάβανε) ρίχνοντας μου εμένα ευθύνη.

 

Έκατσα σήμερα και συνέταξα επιστολή καταγγελίας, σκάναρα και τα δύο αποδεικτικά των fax και είχα έτοιμο το mail, μου έλειπε μόνο η διεύθυνση τους.

Την γκουγκλάρω και δεν υπάρχει πουθενά.

Παίρνω τηλέφωνο στην wind και ο υπάλληλος αφού με ρωτάει τι θέλω να στείλω και με βάζει σε αναμονή για να ρωτήσει τον προϊστάμενο, επιστρέφει με την τρομερή απάντηση:

 

 

 

Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND

 

 

 

και μου υποδεικνύει να πάω στην φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο σάιτ.

 

Του λέω ότι θέλω διεύθυνση mail για να έχω αποδεικτικά επικοινωνίας μαζί τους και επιμένει

 

Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND.

 

Μετά από αυτά σηκώνω τα χέρια ψηλά και περιμένω αύριο πρωί να πάρω τηλέφωνο στην ΕΕΤΤ να με καθοδηγήσει.

 

Αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ το μέγεθος της βλακείας τους και επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το κάνουν σε 100 και τελικά τρώνε μόνο 2 ή 3 καταγγελίες, θα το προχωρήσω.

Όχι για τα λεφτά που θα γλυτώσω, αν και δεν μου είναι καθόλου αμελητέο ποσό το τάλιρο κάθε μήνα, αλλά μπας και φάνε κανένα πρόστιμο και αναγκαστούν να συνετιστούν.

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που εστειλες τα 2 πρωτα fax και δεν καλεσες για επιβεβαιωση εχεις μερος ευθυνης κι εσυ. περιμενες ενα μηνα μεχρι να ενεργοποιηθεις....
Link to comment
Share on other sites

μη το αφήσεις, να το κυνηγήσεις!!!

για να είσαι σίγουρος ότι έκανες ακύρωση είναι να πας σε κατάστημα και να το ζητήσεις....έτσι δε θα έχουν καμιά δικαιολογία. εγώ έτσι κάνω πάντα

Link to comment
Share on other sites

Συμπλήρωσε την φόρμα με το παράπονο σου εδώ: https://www.wind.gr/gr/wind/epikoinonia/

Μπορείς να επισυναψεις και τα αποδεικτικά που θέλεις.

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν εισαι ο μονος, έχουν κάνει και χειρότερα, γενικά οι εταιρίες θα κάνουν τα πάντα για να μην χάσουν τον πελάτη (είτε αυτος θέλει ή όχι) και τους υπαλλήλους τους διδάσκουν ακριβώς αυτό το πράγμα, πώς να μην αφήνουν κανέναν πελάτη να φύγει. Από τη στιγμή που επικοινώνησες πριν γίνει η σύνδεση και έχεις και αποδείξεις κυνήγησέ το, κάνε τους καταγγελία. Έχει παραγίνει το κακό με τους παρόχους, όλα αυτά που κάνουν είναι παράνομα!

Γενικά όμως σε τέτοιες κινήσεις καλό είναι να επιβεβαιώνετε τηλεφωνικά, όχι ότι θα αλλάξει κάτι, αλλά είναι υποχρεωμένοι να ηχογραφούν και να αποθηκεύουν όλες τις κλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

έχω ακούσει και απο άλλους για παρόμοιες τέτοιες απαντήσεις απο αυτούς, κάνουν τα πάντα για να συνεχίσεις να τους πληρώνεις. τελικά τι έκανες; προχώρησες με την καταγγελία;
Link to comment
Share on other sites

Σε αντιστοιχη δικη μου περιπτωση, οταν δεχθηκα την αντιπροσφορα την Κοσμοτε, η εκπροσωπος της κοσμοτε μου εδωσε το σωστο(!) φαξ της wind για να στειλω ακυρωση της αιτησης.

Σε καθε περιπτωση επικοινωνησα και με την εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομειων (ΕΕΤΤ), που με εξυπηρετησαν αμεσως και μου εδωσαν σαφεις οδηγιες πως να κινηθω. Για παραδειγμα, επειδη ηταν τηλεπωληση (μεσω τηλεφωνου) η συμβαση που μου εστειλαν επρεπε να συνοδευεται απο ακυρωτικη δηλωση. Οποτε σου δινουν εργαλεια να παρεις τηλεφωνο και να τους στριμωξεις. Σε καθε περιπτωση διατηρεις ολα τα δικαιωματα σου και με προσφυγη μεσω της ΕΕΤΤ δικαιωνεσαι, ειτε μεσα στο 14ημερο ειτε πιθανον και εκτος αυτου, αφου εχεις κι εσυ κανεις κινησεις (φαξ κλπ).

Παντως, κι αυτο ειναι κατι που το ειπα και στον εκπροσωπο της wind, η λιγουρικη και αρπακτικη συμπεριφορα των ¨wind partners¨ ειναι απαραδεκτη και θυμιζει τις χειροτερες πρακτικες των ασφαλιστικων γραφειων. Επειδη ολοι κανουν ενα κυκλο, και καταληγουν σε διαφορες εταιρειες αναλογα με τιε προσφορες, δεν δικαιολογειται αυτη η μανια τουλαχιστον απο τις μητρικες εταιρειες (wind, cosmote, vodafone), αφου τα ποσοσοστα τους μενουν περιπου τα ιδια συνολικά. Και την απαραδεκτη συμπεριφορα των συνεργατων τους τη χρεωνονται και οι ιδιοι.

Link to comment
Share on other sites

μη το αφήσεις, να το κυνηγήσεις!!!

για να είσαι σίγουρος ότι έκανες ακύρωση είναι να πας σε κατάστημα και να το ζητήσεις....έτσι δε θα έχουν καμιά δικαιολογία. εγώ έτσι κάνω πάντα

Και παλι βρισκουν δικαιολογια. Πριν 2 χρονια τετοια εποχη εκανα αιτηση που ακυρωσα σε καταστημα wind οπου εστειλαν το ακυρωτικο fax ,χωρις να παρω καποιο αναφορα και αφου συνεχισα με HOL τοτε , 3 μηνες μετα μου εστειλαν λογαριασμο για 3 μηνα παγια , τελος ενεργοποιησης και προωρης διακοπης (ελεγαν στην αρχη οτι δεν ειδαν καπου αιτηση ακυρωσης) .με email στην EETT ανεφερα την ολη ιστορια και φυσικα οτι δεν ειχα κατι στα χερια μου που να αποδεικνυει τα λεγομενα μου.Ετσι 1,5 μηνα μετα μου κοινοποιηθηκε μεσω ταχυδρομειου το εξωδικο που εστειλε η ΕΕΤΤ στην wind ζητωντας τους λεπτομερειες για την υποθεση μου και αλλων 3 ατομων στο ιδιο εντυπο .Τελικα 1 μηνα μετα μου ηρθε λογαριασμος της Wind που ΟΛΟ το ποσο που μου ειχαν χρεωσει , πιστωθηκε και ετσι μηδενισε.

 

*Σημερα με καλεσαν παλι απο τηλεπωλησεις συνδεσεων wind την οποια κληση δεν απαντησα γιατι εχω μαθει απέξω τον αριθμο.

Edited by Leolipop
Link to comment
Share on other sites

Και παλι βρισκουν δικαιολογια. Πριν 2 χρονια τετοια εποχη εκανα αιτηση που ακυρωσα σε καταστημα wind οπου εστειλαν το ακυρωτικο fax ,χωρις να παρω καποιο αναφορα και αφου συνεχισα με HOL τοτε , 3 μηνες μετα μου εστειλαν λογαριασμο για 3 μηνα παγια , τελος ενεργοποιησης και προωρης διακοπης (ελεγαν στην αρχη οτι δεν ειδαν καπου αιτηση ακυρωσης) .με email στην EETT ανεφερα την ολη ιστορια και φυσικα οτι δεν ειχα κατι στα χερια μου που να αποδεικνυει τα λεγομενα μου.Ετσι 1,5 μηνα μετα μου κοινοποιηθηκε μεσω ταχυδρομειου το εξωδικο που εστειλε η ΕΕΤΤ στην wind ζητωντας τους λεπτομερειες για την υποθεση μου και αλλων 3 ατομων στο ιδιο εντυπο .Τελικα 1 μηνα μετα μου ηρθε λογαριασμος της Wind που ΟΛΟ το ποσο που μου ειχαν χρεωσει , πιστωθηκε και ετσι μηδενισε.

 

*Σημερα με καλεσαν παλι απο τηλεπωλησεις συνδεσεων wind την οποια κληση δεν απαντησα γιατι εχω μαθει απέξω τον αριθμο.

 

Ποιο είναι το νουμερο τους, γιατί είχα και εγώ μια αναπάντητη από 2130013844 (μήπως ήταν αυτό).

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν εχει νοημα να θυμαστε αριθμους. Μπορει κατα καιρους να παιρνουν οι ιδιοι, αλλα οι εταιρειες τηλεπωλησεων ειναι απειρες. Και μαλιστα εχουν και ολες τις εταιρειες μερικες απ´ αυτες. Αρα αυτους που αποφευγουμε σημερα, θα μας καλεσουν μεθαυριο για αντιπροσφορα στην προσφορα τους.. Ο καθενας ας σκεφτει αυτο που τον συμφερει στην τελική.

 

Αλλά το κολπο ειναι ενα. Λες ναι στην τηλεπωληση, σου στελνουν αμεσως την αιτηση, αλλα δεν πας να παραλαβεις απο το κουριερ μεχρι να ακουσεις τις αντιπροσφορες. Για να μην εχεις να ακυρωνεις μετα...

Link to comment
Share on other sites

και εγώ έχω ακούσει γιαυτούς διάφορα, και γιαυτό δεν την επέλεξα, όλοι κάνουν αντιπροσφορές αλλά για ελάχιστα ευρώ καλύτερα να πας σε εταιρία χωρίς προβλήματα που σου παρέχει ένα αξιοπρεπές 3play πακέτο
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δηλαδή δεν έμεινες ούτε 5 λεπτά χωρίς ίντερνετ;

Είχες το ρούτερ της HOL και ΧΩΡΙΣ κωδικούς πρόσβασης από τη wind είχες ίντερνετ wind;

Πωτς γκένεν αυτό ρε κουμπάρε;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν έμεινες ούτε 5 λεπτά χωρίς ίντερνετ;

Είχες το ρούτερ της HOL και ΧΩΡΙΣ κωδικούς πρόσβασης από τη wind είχες ίντερνετ wind;

Πωτς γκένεν αυτό ρε κουμπάρε;

 

γίνεται..και σε εμένα το ίδιο έγινε...με ρούτερ ΟΤΕ με το που πήγα wind είχα κανονικά ίντερνετ...τσέκαρα το ρούτερ και ήταν μέσα περασμένοι οι παλιοί κωδικοί,αλλά εγω είχα πρόσβαση από wind πλέον!

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

γίνεται..και σε εμένα το ίδιο έγινε...με ρούτερ ΟΤΕ με το που πήγα wind είχα κανονικά ίντερνετ...τσέκαρα το ρούτερ και ήταν μέσα περασμένοι οι παλιοί κωδικοί,αλλά εγω είχα πρόσβαση από wind πλέον!

 

Πιθανώς αν έκανες reset δεν θα έμπαινες με τους παλιούς κωδικούς πια,

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα θα ειχε ιντερνετ, και στη HOL ετσι ειναι πας , βαζεις ενα adsl ρουτερ pstn , οτι user & pass να εχει, συγχρονιζει και εχεις ιντερνετ.Εφοσον βεβαια ο παροχος σου (Wind, Hol) εχει ενεργη την γραμμη σου.
images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με την WIND.

Με πήραν 8/6 από το 2118804380 τηλεπωλητης wind και μου έκαναν προσφορά για τις 2 τηλεφωνικές γραμμές που έχω, δέχτηκα την προσφορά τους.

Στης 12/6 με πήρε ο ΟΤΕ που ήταν ο παρωχως μου και μου έκανε καλύτερη προσφορά, δέχτηκα να μείνω στον ΟΤΕ.

Στέλνω fax στην WIND για ακύρωση και το ίδιο fax και στον ΟΤΕ.

Κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνα στην WIND στην αρχή δεν έβλεπαν το fax έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ χθες και σήμερα το είδαν.

Αλλά επειδή το είδαν σήμερα η αίτηση μου διακοπής μεταφοράς θα εγκριθεί σε 4 εργάσιμες ενώ σε 2 εργάσιμες 20/6 θα με μεταφέρουν στην WIND. Τη να πω οι άνθρωποι είναι απατεώνες και δεν μπορούμε νομικά να τους κάνουμε τίποτα.

Παρεμπίπτοντος τα τηλέφωνα μου είναι επαγγελματικά στον ΟΤΕ και ενώ το είπα στην τηλεπωλητρια της WIND μου τα έβαλε οικιακά.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με την WIND.

Με πήραν 8/6 από το 2118804380 τηλεπωλητης wind και μου έκαναν προσφορά για τις 2 τηλεφωνικές γραμμές που έχω, δέχτηκα την προσφορά τους.

Στης 12/6 με πήρε ο ΟΤΕ που ήταν ο παρωχως μου και μου έκανε καλύτερη προσφορά, δέχτηκα να μείνω στον ΟΤΕ.

Στέλνω fax στην WIND για ακύρωση και το ίδιο fax και στον ΟΤΕ.

Κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνα στην WIND στην αρχή δεν έβλεπαν το fax έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ χθες και σήμερα το είδαν.

Αλλά επειδή το είδαν σήμερα η αίτηση μου διακοπής μεταφοράς θα εγκριθεί σε 4 εργάσιμες ενώ σε 2 εργάσιμες 20/6 θα με μεταφέρουν στην WIND. Τη να πω οι άνθρωποι είναι απατεώνες και δεν μπορούμε νομικά να τους κάνουμε τίποτα.

Παρεμπίπτοντος τα τηλέφωνα μου είναι επαγγελματικά στον ΟΤΕ και ενώ το είπα στην τηλεπωλητρια της WIND μου τα έβαλε οικιακά.

καλή υπομονή να έχεις γιατί δεν γίνεται αλλιώς . Πάλι καλά που τα έγραψες για να ξέρουμε και ποιους να αποφεύγουμε

Link to comment
Share on other sites

Ποιά ήταν η προσφορά της Wind και ποιά ήταν η καλύτερη του ΟΤΕ δεν μας λες,να ξέρουμε?
Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η προσφορά του ΟΤΕ ήταν 23 ευρώ πάγιο με 24 γραμμή για ένα χρόνο 6 μήνες ΟΤΕ tv δώρο ,μια δώρο επιταγή γερμανός 100 ευρώ και ένα μόντεμ ρουτερ.

Οι ίδιες προσφορές και για τα 2 τηλέφωνα.

Η ιστορία έχει συνέχεια.

27/6 ο ένας αριθμός γυρίζει κανονικά στον ΟΤΕ, ο άλλος τρώει άκυρο η μεταφορά είναι σε άλλο όνομα.

Παίρνω τηλέφωνο τη wind μιλώ με την κυρία *****, μου λέει και οι 2 γραμμές είναι στο ίδιο όνομα.

Της εξηγώ ότι τα συμβόλαια που έκανα στη wind είναι σε 2 διαφορετικά ονόματα και τα έχω μπροστά μου.

Ωραία μου λέει παίρνω τα στοιχεία που μου περάσατε στις 12/6 στον άλλο λογαριασμό για να μην γίνει κάποια χρέωση από εμάς όταν τη πάρει ο ΟΤΕ πίσω.

Την ευχαριστώ της λέω όταν έρθουν οι λογαριασμοί να πάρω αυτήν για την πίστωση όλα οκ.

Σήμερα με παίρνουν από την wind η κυρία ******* και μου λέει ότι πρέπει να πληρώσω τα έξοδα μεταφοράς και 2 λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί για το νούμερο που δεν έχει πάει ακόμα στον ΟΤΕ

γιατί είναι δικό μου το λάθος, τη εξηγώ με ήρεμο τρόπο ότι το λάθος είναι δικό τους και ότι έχω μιλήσει με μια άλλη κυρία και της δίνω το όνομα της. Μετά από 10 φορές που της έλεγα την ιστορία, μου έλεγε ότι είναι δικό μου το λάθος. Δεν άντεξα άλλο και έβριζα πολύ άσχημα η κυρία ατάραχη συνέχισε να λέει τα δικά της.

Πείτε μου τη πρέπει να κάνω πως θα βρω το δίκιο μου?

Ξανά στο Ε.Ε.Τ.Τ. να στείλω το συμβόλαιο να φανεί το λάθος?

Είναι τόσο απατεώνες στην wind που μου φαίνετε απίστευτο!!!!

Edited by eLeKtriK EyE
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Συνεχίζει ο Γολγοθάς με τους απατεώνες τις wind. Μου ήρθαν σήμερα 2 λογαριασμοί ένα για κάθε νούμερο με τρελά πόσα 181,48 και 214,12. Δεν ξέρω πως θα βγάλω άκρη και που αλλού να απευθυνθώ?
Link to comment
Share on other sites

Με τι δικαιολογία σε χρεώνουν; Τέλη πρόωρης αποσύνδεσης π.χ;

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Μου χρεώνουν από 57,58 στο κάθε λογαριασμό σαν προηγούμενο λογαριασμό και από 130 χρέωση αποσύνδεσης στον κάθε λογαριασμό συν στον ένα λογαριασμό κλήσεις 9 ευρώ. ( είναι αυτές που έπαιρνα τον οτε και αυτούς).

Στον ένα αριθμό ήμουν από 20/6 μέχρι 24/6.

Στον άλλο από 20/6 μέχρι 7/7.

Την διακοπεί τους τη ζήτησα από 12/6 με φαχ 4 μέρες μετά την αίτηση που τους έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι βρισκουν δικαιολογια. Πριν 2 χρονια τετοια εποχη εκανα αιτηση που ακυρωσα σε καταστημα wind οπου εστειλαν το ακυρωτικο fax ,χωρις να παρω καποιο αναφορα και αφου συνεχισα με HOL τοτε , 3 μηνες μετα μου εστειλαν λογαριασμο για 3 μηνα παγια , τελος ενεργοποιησης και προωρης διακοπης (ελεγαν στην αρχη οτι δεν ειδαν καπου αιτηση ακυρωσης) .με email στην EETT ανεφερα την ολη ιστορια και φυσικα οτι δεν ειχα κατι στα χερια μου που να αποδεικνυει τα λεγομενα μου.Ετσι 1,5 μηνα μετα μου κοινοποιηθηκε μεσω ταχυδρομειου το εξωδικο που εστειλε η ΕΕΤΤ στην wind ζητωντας τους λεπτομερειες για την υποθεση μου και αλλων 3 ατομων στο ιδιο εντυπο .Τελικα 1 μηνα μετα μου ηρθε λογαριασμος της Wind που ΟΛΟ το ποσο που μου ειχαν χρεωσει , πιστωθηκε και ετσι μηδενισε.

 

*Σημερα με καλεσαν παλι απο τηλεπωλησεις συνδεσεων wind την οποια κληση δεν απαντησα γιατι εχω μαθει απέξω τον αριθμο.

 

επειδη ολοι εχουμε παρομοια προβληματα, αλλα δεν βρισκουμε λυση (με την εξυπηρετηση της ΕΕΤΤ ακομα γελαω) δεν μας στελνετε καποια βηματα να ακολουθησουμε και εμεις?

 

υγ. ειμαι στην φορθνετ....τελειωνει το συμβολαιο, υπογραφω στην wind, με παιρνει η φορθνετ, συμφωνουμε τηλεφωνικα και μου λεει αναλαμβανουμε με την φωτοτυπια της ταυτοτητας σας (που αναγραφει ακυρωση φορητοτητας) να κρατησουμε την γραμμη.

 

τελικα καταληγω η γραμμη να ειναι στην wind, η φορθνετ να μην ξερει το γιατι, και να με χρεωνει και με ποινη αποδευσμευσης, μιας και ειχαμε λεει, συμφωνησει τηλεφωνικα

Edited by kalgeorge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...