Συνδεονται μεταξυ τους με κοινο παρανομαστη την υποστηριξη του τελικου πελατη. Και μαλιστα η περίπτωση μου ειναι χειροτερη. Διοτι αποτελει παραπλανηση. Εφοσον κατι διαφημιζεται, υπαρχει στα τεχνικα εγχειριδια θα πρεπει να το εχει ο πελατης στην διαθεση του ανα πασα στιγμη. Ειναι αυτονοητο.
Δεν ξερω αν ειναι γενικο το θεμα αλλα σε οσα P9 Lite εχω δει, κανενα δεν υποστηριζε AF κατα το video recording.
Η Ελληνικη αντιπροσωπεια με ενημερωσε οτι δεν υποστηριζει AF, μονο touh to focus.
Τοτε τι στα τσακιδια γραφει το manual, το site;
Κριμα, πολυ κριμα. Αυτο δεν ειναι αντιμετωπιση πελατη με συσκευη 5 ημερων. Ειχα την αισθηση οτι η Huawei ειχε κατι απο το support εταιρειων φημισμενων για το end user support οπως Iwill, ABIT στα 90ς-00ς. Εκανα λαθος.