Ο λόγος που σας εξιστορώ την μικρή μου επώδυνη ιστορία είναι για να σκεφτείτε καλά πριν έχετε κάποια δοσοληψία μαζί τους.
Όσοι έχετε, εύχομαι να μη χρειαστείτε ποτέ customer support (εδώ γελάμε).
Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος WIND.GR λοιπόν παράγγειλα στις 19/12/2014 μια ΛΕΥΚΗ συσκευή NOKIA LUMIA 930 με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Η συσκευή ήταν διαθέσιμη όπως με πληροφόρησαν και κλείσαμε ραντεβού για την παραλαβή του μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στις 3 ημέρες με ειδοποίησαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ θα με καλούσαν την επόμενη εκ νέου. Δυστυχώς κανείς δε με κάλεσε ξανά κ μετά από 2-3 ημέρες κάλεσα εγώ όπου με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχαν συσκευές και θα έπρεπε να περιμένω τέλη Γενάρη!!!!!. Παρόλαυτά φίλος μου εκείνες τις ημέρες προμηθεύτηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ συσκευή από κάποιο κατάστημα δίχως να το είχε παραγγείλει...
Εν τέλει χρονιάρες ημέρες είπα να κάνω υπομονή κ να μη δώσω σημασία, η συσκευή λοιπόν παραδόθηκε με κούριερ στις 12/1/2015 ημέρα Δευτέρα (τιμολόγιο 09/1). Δυστυχώς ήταν ΜΑΥΡΗ η συσκευή κι όχι λευκή αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα για μια ακόμη φορά (κακώς). Μετά τον ενθουσιασμό όμως ανακάλυψα ότι έχει ελάττωμα στην κάμερα και απευθύνθηκα σε κοντινό μου υποκατάστημα της WIND στις 15/1. Όπως με διαβεβαίωσαν εκεί, τα DOA εξυπηρετούνται γρήγορα. Όμως μετά από αναμονή λίγων ημερών και μετά απο αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες στις 24/1 μου είπαν να περάσω για παραλαβή. όπου διαπίστωσα ότι η συσκευή είχε επιστρέψει ίδια! Η απάντηση απο τα κεντρικά ήταν ότι ήταν εκτός ημερών DOA!!!!!
Οι υπάλληλοι του καταστήματος αντιλήφθηκαν την δυσαρέσκεια μου για το όλο ζήτημα καθώς και το λάθος που είχε γίνει έστειλαν απ’ ότι με ενημέρωσαν κάποιο email για την επίλυση του ζητήματος.
Μέχρι τις 2/2/2015 έγιναν πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα κ δυστυχώς δεν είχαν νεώτερα, οπότε θεώρησα καλό να στείλω και μια γραπτή επιστολή με τα παραπάνω (καθώς κι οτι θα δημοσιεύσω την ιστορία μου σε διάφορα fora) και την απέστειλα μέσω φόρμας τους site τους. Την επόμενη ημέρα μου απάντησαν, απλά να τους στείλω το IMEI της συσκευής, το οποίο και έκανα φυσικά αλλά δυστυχώς εκεί τελείωσε η επικοινωνία μας μέσω email. Δεν είχα νεώτερα ξανά.
Στις 5/2/2015 εκνευρισμένος πλέον προσπαθώ να βγάλω άκρη μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ( δε θα αναφερθώ στην 20λεπτη αναμονή και ότι δυστυχώς είχα καλέσει από κινητό -από άλλο πάροχο). Η εξυπηρέτηση δε μπορούσε να εντοπίσει το κινητό με γυρνά στο κατάστημα κι αυτοί ξανά πίσω στην εξυπηρέτηση με κάποιο δικό τους εσωτερικό κωδικό κίνησης, με τα πολλά πολλά φτάνω σε μια αγενέστατη κυρία να επιμένει οτι η συσκευή βρίσκεται στο σέρβις οτι παραδόθηκε στις 4/2!! σε αυτούς, εκτός DOA και δεν αναγνωρίζει τίποτα πλέον. Για οποιαδήποτε διαφωνία φταίει το υποκατάστημα μου είπε. Ξανά επικοινωνία με το κατάστημα, εκνευρισμένος ο υπάλληλος με τους "πάνω", μου λέει άστο πάνω μου θα μιλήσω κι εγώ μαζί τους, αύριο (Παρασκευή) θα έχω νεώτερα.
Xθες Τρίτη 10/2 δεν είχα λάβει καμιά ενημέρωση, καλώ το υποκατάστημα, κι ο υπάλληλος μου λέει πάλι ότι περιμένει email και να κάνω υπομονή!
Έχουν περάσει περίπου 50 ημέρες από την παραγγελία σε «προσφορά» από το κατάστημα με τιμή 299€ όταν τότε το έβρισκε κανείς στα σκρουτζομάγαζα γύρω στα 500E, το κινητό πλέον το βρίσκει στην αγορά σε απόθεμα ΣΗΜΕΡΑ έναντι περίπου 316€ τελική τιμή και στο χρώμα που επιθυμεί κανείς. Δεν έχω επωφεληθεί λοιπόν καμία προσφορά τους δεδομένου ότι δεν έχω λάβει καμιά συσκευή ακόμα, συν της ψυχικής μου φθοράς, της οικονομικής μου επιβάρυνσης με τόσα τηλεφωνήματα κλπ κλπ
Έχω απλά αγανακτήσει απλά με την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση τους και δε σκοπεύω ποτέ ξανά να πατήσω το πόδι μου αφού τελειώσει η ιστορία, αλλά και θα αποτρέψω οποιοδήποτε με ρωτήσει να ασχοληθεί μαζί τους.
Αν έχει κανείς καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω, ευπρόσδεκτος! Δε μου έχει ξανατύχει τέτοια κοροϊδία.