NMR
Members-
Δημοσιεύσεις
30 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
NMR's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλή τύχη!
- 2.865 replies
-
Αν δεν κάνω λάθος, εχει φύγει το εικονίδιο download στην έκδοση 40.Εδώ είναι το παλιό μενού http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/20465/cat/3094 Επιπλέον σε εσένα πρέπει να λείπει το εικονίδιο Mfe (mail for exchange) για αυτό έχεις και μια κενή θέση.
-
Η εκκαθάριση φαίνεται να δουλεύει προς το παρόν.Αν επιμείνει θα προχωρήσω και σε φορματ. Ευχαριστώ πολύ και τους 2 :)
-
Γεια και χαρά σε όλους! Μετα την αναβάθμιση στην έκδοση 40 του λογισμικού αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα (σποραδικά): κολλάει η οθόνη στις εισερχόμενες κλήσεις!:blink: Ενώ δηλαδή απαντάω την κλήση, είτε από την μπάρα σάρωσης είτε από το κουμπί,και μιλάω κανονικά, η οθόνη δείχνει ότι με καλούν ακόμα!Η συχνότητα ειναι περίπου 1 στις 10-15κλησεις και η οθόνη επανέρχεται μόνο με επανεκκίνηση. Επίσης, αν κατά τη διάρκεια που είναι κολλημένη η οθόνη με καλέσει κάποιος του δείχνει ότι είναι κλειστό! Να ξεκινήσω με φορματ κάρτας και βλέπουμε?:lol:
-
+1 ;) Εδώ είναι και το επίσημο βίντεο για παραπάνω πληροφορίες http://www.youtube.com/watch?v=B82dRiYdCYs
-
Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου
NMR replied to kinitoneidimonas's topic in Cosmote
Το πρόβλημα συνεχίζεται και με το τηλεφωνο κλειδωμενο σε 2G :!: ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΧΑΡΝΑΙ , ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ -
μερικες διορθωσεις :O 1ον τα 2.5 bar είναι η απόλυτη πίεση που δουλεύει.δηλαδή 1 bar η ατμοσφαιρική και 1.5 bar η πίεση υπερπλήρωσης. 2ον το impreza εργοστασιακά αποκλείεται να είναι ρυθμισμένο στις πιέσεις που αναφέρεις,γύρω στο 1 παίζει. 3ον για να σπάσει ένα μοτέρ, εκτός των άλλων παίζει ρόλο και το μέγεθος του τούρμπο.αν είναι μικρο και στα 4 bar να δουλέψει δε θα κάνει ζημιά στον κινητήρα απλά θα καταστραφεί το τούρμπο. άρα ο συλλογισμός σου φοβάμαι πως δεν ισχύει,αν και στην τελευταία γραμμή θα συμφωνήσω υ.γ. δεν έχω golf!:ninja:
-
Εναλλακτικα, υπαρχει οδηγος ρυθμισεων βημα προς βημα στο http://www.nokia.gr
-
Ειχα κανει 2 αναβαθμισεις απο internet και ολα δουλευαν μια χαρα.Μετα απο κανα 3μηνο ομως,που παρουσιασε το προβλημα, δεν ξεκινουσε το τηλ. απλα αναβοσβηνε η οθονη οποτε το service ηταν μονοδρομος.
-
Σε αντίστοιχη δικιά μου περίπτωση το πρόβλημα λύθηκε με αναβάθμιση σε κατάστημα νοκια.Μισή ώρα κάνει.
-
Οι υφιστάμενοι πελάτες WHAT’S UP μπορούν να μεταφερθούν στο νέο πρόγραμμα στέλνοντας δωρεάν :!:SMS με την ένδειξη «ΑΛΠΑΚ» στο 1314.
-
Εχει κοφτη στροφων στις 4000 περιπου οταν πατας συμπλεκτη η εχεις νεκρα.Εμποδιζει ετσι τις <ντραγκστεραδικες> εκκινησεις προστατευοντας τη μεταδοση απο υπερβολικες καταπονησεις.Το συγκεκριμενο συστημα υπαρχει και σε αλλα αυτοκινητα πχ. evo
-
Wirelessly posted (MOT-T720/G_05.20.0BR MIB/2.0 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0) OXI RE GAMWTO,PANO POU XARIKA OTI BRIKA BUG!ANYWAY TO EVGALA K TO DOKIMAZO.MANY THANKS
-
Wirelessly posted (MOT-T720/G_05.20.0BR MIB/2.0 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0) NAI EINAI ENERGOPOIIMENO,TIN EKANA???
-
Ρε παιδια να ρωτησω και γω κατι?Εχω παρατηρησει πως οταν απαντω μεσω κινητου και η απαντηση περιεχει πανω απο 100 χαρακτηρες δεν εμφανιζεται ολοκληρο το κειμενο αλλα μερος του.Υπαρχει περιπτωση να φταιει το κινητο η καποια ρυθμιση που εκανα? :eek: (Στελνω απο moto t720i kai cote)